Online
Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 12:41:47 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:34:42 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)
partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms
bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?
apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s
kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?
jaa, 25% ir ļoti daudz.
bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.
kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?
nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos
tu kaut kādu huiņu sāc dzīt
runa ir par frontālo vs partial coverage, nevis kaut kādiem mistiskiem grāvjiem utt.
runa ir par konkrēto avāriju - ir bildes, ir viss - paskaties augstāk linku. tātad pietiekami daudz datu uz kuriem balstīties[ Šo ziņu laboja user, 27 Jul 2021, 12:42:45 ] | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 610
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 12:42:19 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:41:47 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:34:42 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)
partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms
bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?
apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s
kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?
jaa, 25% ir ļoti daudz.
bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.
kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?
nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos
tu kaut kādu huiņu sāc dzīt
runa ir par frontālo vs partial coverage, nevis kaut kādiem mistiskiem grāvjiem utt.
runa ir par konkrēto avāriju - ir bildes, ir viss - paskaties augstāk linku. tātad pietiekami daudz datu uz kuriem balstīties
tie nav dati
dati būtu kaut kas šāds
SEVERE PARTIAL OVERLAP CRASHES – A METHODOLOGY
REPRESENTATIVE OF CAR TO CAR REAL WORLD FRONTAL CRASH
SITUATIONS
Less than 1/4 of each of the drivers’ injured body
regions studied occur in full overlap frontal
impacts, indicating that partial overlap account
for a relatively higher injury outcome, Figure 6.
The two driver side partial overlap groups hold a
relatively higher frequency of MAIS2+ injuries.
The injured drivers that were exposed to a 1/3
left side frontal impact, sustained 24% of the
head and face injuries, Also, this group holds
20% out of chest injuries 35% of the MAIS2+
lower extremity injuries, and 31% of the upper
extremities | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 12:53:01 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:42:19 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:41:47 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:34:42 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)
partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms
bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?
apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s
kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?
jaa, 25% ir ļoti daudz.
bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.
kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?
nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos
tu kaut kādu huiņu sāc dzīt
runa ir par frontālo vs partial coverage, nevis kaut kādiem mistiskiem grāvjiem utt.
runa ir par konkrēto avāriju - ir bildes, ir viss - paskaties augstāk linku. tātad pietiekami daudz datu uz kuriem balstīties
tie nav dati
dati būtu kaut kas šāds
SEVERE PARTIAL OVERLAP CRASHES – A METHODOLOGY
REPRESENTATIVE OF CAR TO CAR REAL WORLD FRONTAL CRASH
SITUATIONS
Less than 1/4 of each of the drivers’ injured body
regions studied occur in full overlap frontal
impacts, indicating that partial overlap account
for a relatively higher injury outcome, Figure 6.
The two driver side partial overlap groups hold a
relatively higher frequency of MAIS2+ injuries.
The injured drivers that were exposed to a 1/3
left side frontal impact, sustained 24% of the
head and face injuries, Also, this group holds
20% out of chest injuries 35% of the MAIS2+
lower extremity injuries, and 31% of the upper
extremities
nu tad jau vispār par ko te runāt?
viens iemet bildi ar crash.
cits ieraksta - labāk būtu bijis frontālais.
cits - nē, šajā gadījumā būtu sūdīgāk.
nu moš nerunājam vispār tad bez ekspertīzes un vēl 3 eksperimentiem ar konkrēto situāciju, konkrētiem auto? izmēģinām abas versijas un vēl 2 kontrol krešus uztaisām?
ir lietas, kuras var izrunāt un saprast tāpat | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 610
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 13:02:14 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:53:01 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:42:19 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:41:47 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:34:42 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)
partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms
bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?
apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s
kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?
jaa, 25% ir ļoti daudz.
bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.
kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?
nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos
tu kaut kādu huiņu sāc dzīt
runa ir par frontālo vs partial coverage, nevis kaut kādiem mistiskiem grāvjiem utt.
runa ir par konkrēto avāriju - ir bildes, ir viss - paskaties augstāk linku. tātad pietiekami daudz datu uz kuriem balstīties
tie nav dati
dati būtu kaut kas šāds
SEVERE PARTIAL OVERLAP CRASHES – A METHODOLOGY
REPRESENTATIVE OF CAR TO CAR REAL WORLD FRONTAL CRASH
SITUATIONS
Less than 1/4 of each of the drivers’ injured body
regions studied occur in full overlap frontal
impacts, indicating that partial overlap account
for a relatively higher injury outcome, Figure 6.
The two driver side partial overlap groups hold a
relatively higher frequency of MAIS2+ injuries.
The injured drivers that were exposed to a 1/3
left side frontal impact, sustained 24% of the
head and face injuries, Also, this group holds
20% out of chest injuries 35% of the MAIS2+
lower extremity injuries, and 31% of the upper
extremities
nu tad jau vispār par ko te runāt?
viens iemet bildi ar crash.
cits ieraksta - labāk būtu bijis frontālais.
cits - nē, šajā gadījumā būtu sūdīgāk.
nu moš nerunājam vispār tad bez ekspertīzes un vēl 3 eksperimentiem ar konkrēto situāciju, konkrētiem auto? izmēģinām abas versijas un vēl 2 kontrol krešus uztaisām?
ir lietas, kuras var izrunāt un saprast tāpat
jā frontālais būtu bijis labāk | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12933
Braucu ar: eFku
|
27 Jul 2021, 13:07:21 @esir rakstīja:
jā frontālais būtu bijis labāk
labaak buutu salikt stabinjus visa Juurmalas apvedcelja garumaa | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
| nu ja, nez kā Tu to pamatosi. Dzelžiem? dzelžiem jā, cilvēkam nē. tas ir kā iepist taisnā sienā. te tomēr nošķiebās un turpināja kustību. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| @@user - droši vien domā kādu teorētiski iespējamu scenāriju, kad auto ātrums tiek lineāri samazināts noteiktā distancē, bet dzīvē jau tā nenotiek, ātrums tomēr pamatā tiek dzēsts trieciena brīdi un pēc tam auto tikai lēnītēm kaut kur ieripo. Un te jau lomu sāk spēlēt tas, ka jo mazāks auto pārklājuma procents, jo sliktāk strādā auto iebūvētās drošības struktūras.
| Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 610
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 13:10:33 @user rakstīja:
nu ja, nez kā Tu to pamatosi. Dzelžiem? dzelžiem jā, cilvēkam nē. tas ir kā iepist taisnā sienā. te tomēr nošķiebās un turpināja kustību.
enerģijas apjoms, ko uzņēma crumple zone bija lielāks nekā full frontal(tur kablukam amortizators ir gandrīz salonā)
visi piesprādzējušies un ir air bag'i tad līdz ar to kinētiskā enerģija ko piedzīvo galva etc. līdz whiplplash'am ir pieņemamos lielumos)
un tas "kustības turpinājums" ir īss, tur enerģijas jau vispār nav bijis(kustība sāniski līdz ar to arī riepu šaķere ir maza, kā jau "autosportits" gan jau, ka zini visu par slip angles) | Offline | | |
|
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
| Konkretaja gadojuma - ja iemauktu frontali, tad sii deformacijas zona piemeram butu 50cm, tagad iemaucot ar pusi auto sabaca 1m, tatad uz pusi garaks celsh lai apststos + beigas nogriezhas ar rotacijas kustibu. Tiess frontalais ir kaa betona siena pie vienadiem auto | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Tā ir tikai ilūzija, apskaties jebkuru EuroNCAP testu video - pat pie 40% tie auto nekur nerotē un negriežas.
| Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| Esmu sēdējis pie stūres šādam frontālajam - rats ratā. 99.9% enerģijas dzēsās sadursmes brīdī. Mašīnas salīp kopā kā gumija un tad atlec atpakaļ ar mazāku/lielāku rotāciju.
Es teiktu - lielāks risks pieskārties ar galvu pie stoikas, samīcīt kājas...
idiotu uz ceļiem netrūkst | Offline | | |
werto | | Kopš: 30. Oct 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 2900
Braucu ar: Golfu
| Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu? | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 13:54:28 @josi rakstīja:
Tā ir tikai ilūzija, apskaties jebkuru EuroNCAP testu video - pat pie 40% tie auto nekur nerotē un negriežas.
Dazos griezas, dazos nee. Skaties konkreto avariju, kur pec sadursmes atrodas katrs auto | Offline | | |
The_Fireman | | Kopš: 20. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1930
Braucu ar: , pie un ap.
|
27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?
Telefons nevarēja būt, vismaz neredzēju nekur mašīnā. Tagad pēc viņas uzvedības mašīnā arī sāku domāt, ka viņa bija iemigusi pie stūres. Jo reāli izskatījās, ka viņa visu laiku aizmieg. Izskatījās riktīgi miegaina. Bet tas tikai IMHO novērojums no avārijas vietas.
Jo man likās dīvaini, ka viņa tā kā īsti ne bezsamaņā, nē īsti pie samaņas......reāli tāda miegaina... | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?
Telefoni pie stures ir pizgec.. pats ari grekoju.. tadel dirsaa.. katra zinja braucot krietni virs atlauta nekad nespaidu tel un koncentrejos tikai uz celju un satiksmi. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12328
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 14:15:47 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?
Telefoni pie stures ir pizgec.. pats ari grekoju.. tadel dirsaa.. katra zinja braucot krietni virs atlauta nekad nespaidu tel un koncentrejos tikai uz celju un satiksmi.
Telefoni pie stūres ir pizģec! Bet es pats lietoju!
Bet kad ļoti pārkāpju ātrumu, tad nelietoju... Ļoti pārkāpt ātrumu drīkst, bet tikai jākoncentrējas uz ceļu
Un ja nepārkāpj (vai pārkāpj tiksi bišku), tad nav jākoncentrējas un drīkst spaidīt telefonu?
Nesaprotu, Tu tiešām esi tik liels lohs vai tikai troļļo? | Offline | | |
|
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
27 Jul 2021, 14:15:35 @The_Fireman rakstīja:
27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?
Telefons nevarēja būt, vismaz neredzēju nekur mašīnā. Tagad pēc viņas uzvedības mašīnā arī sāku domāt, ka viņa bija iemigusi pie stūres. Jo reāli izskatījās, ka viņa visu laiku aizmieg. Izskatījās riktīgi miegaina. Bet tas tikai IMHO novērojums no avārijas vietas.
Jo man likās dīvaini, ka viņa tā kā īsti ne bezsamaņā, nē īsti pie samaņas......reāli tāda miegaina...
Varbūt kādas nomierinošas zāles pirms brauciena bija paņēmusi, tas pats lexotanils, alprazolams, xanaxs gāž no kājām pamatīgi... | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12328
Braucu ar:
| Varbūt sākumā derētu noskaidrot, kura mašīna iebrauca pretējā joslā un tad izvirzīt hipotēzes? | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 14:21:52 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 14:15:47 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?
Telefoni pie stures ir pizgec.. pats ari grekoju.. tadel dirsaa.. katra zinja braucot krietni virs atlauta nekad nespaidu tel un koncentrejos tikai uz celju un satiksmi.
Telefoni pie stūres ir pizģec! Bet es pats lietoju!
Bet kad ļoti pārkāpju ātrumu, tad nelietoju... Ļoti pārkāpt ātrumu drīkst, bet tikai jākoncentrējas uz ceļu
Un ja nepārkāpj (vai pārkāpj tiksi bišku), tad nav jākoncentrējas un drīkst spaidīt telefonu?
Nesaprotu, Tu tiešām esi tik liels lohs vai tikai troļļo?
nedirs, ka nelieto telefonu pie stŗes nekad! vienkārši nedirs! jo es neko nepatiesu nepateicu. Paprasi visiem, kuriem patīk ātrāk pabraukt - tajā brīdi visa uzmanība ir tikau uz ceļu un satiksmi! pamēģini pats kādreiz pabraukt pie stūres
normālai sarunai neesi nekad bijis gatavs un nebūsi, pisies savā būdā atpakaļ!
tieši tāpat es zinu 100 citas lietas, kuras nepareizi daru visās jomās, ne tikai telefoneu pie stūres izmantoju, bet nu Tu laikam savā galvā esi perfekts, kas vien jau norāda uz dolbajobisma līmeni [ Šo ziņu laboja user, 27 Jul 2021, 14:33:56 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12328
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 14:29:35 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 14:21:52 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 14:15:47 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 14:10:47 @werto rakstīja:
Runā. ka meitene ar bulkuvāģi esot iemigusi, FB klejo liecinieces stāsts, ka esot iebraukusi pretējā joslā. Varbūt spaidija telefonu?
Telefoni pie stures ir pizgec.. pats ari grekoju.. tadel dirsaa.. katra zinja braucot krietni virs atlauta nekad nespaidu tel un koncentrejos tikai uz celju un satiksmi.
Telefoni pie stūres ir pizģec! Bet es pats lietoju!
Bet kad ļoti pārkāpju ātrumu, tad nelietoju... Ļoti pārkāpt ātrumu drīkst, bet tikai jākoncentrējas uz ceļu
Un ja nepārkāpj (vai pārkāpj tiksi bišku), tad nav jākoncentrējas un drīkst spaidīt telefonu?
Nesaprotu, Tu tiešām esi tik liels lohs vai tikai troļļo?
nedirs, ka nelieto telefonu pie stŗes nekad! vienkārši nedirs! jo es neko nepatiesu nepateicu. Paprasi visiem, kuriem patīk ātrāk pabraukt - tajā brīdi visa uzmanība ir tikau uz ceļu un satiksmi! pamēģini pats kādreiz pabraukt pie stūres
normālai sarunai neesi nekad bijis gatavs un nebūsi, pisies savā būdā atpakaļ!
Normāla saruna ar cilvēku, kas savā prātiņā uzmodelē kkādu ideālo teorētisko situāciju un tad kā āzis spītīgi mēģina visiem iestāstīt, ka tā ir vienīgā pareizā un citādāk domājošos saukā par lohiem? Nesmīdini! Veiksmi arī tālāk cīņā ar internetu par savu vienīgo taisnību | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|