Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
nagla
24. Mar 2015, 20:16 #14841

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


24 Mar 2015, 20:07:12 jaks rakstīja:

24 Mar 2015, 20:05:01 krods rakstīja:
cik litru balonu var ielikt standarta zapaskas vietā?
108
KAMAZam?
Offline
jaks
24. Mar 2015, 20:24 #14842

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

durango- full out balons
ir tak standarta zapaskas vietā
Offline
demis1
24. Mar 2015, 23:02 #14843

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Tatad ...
Auto ir Otras paudzes gazes sistema .
Problemas - Nevar gazi iepildit / reizem , jamaina varsts - Tas varsts atrodas balona ?
Ka ari sabojajas daciks kas rada gazi atkrita uz auksu, Kautkas ari saka balona ik pa bridim tiksket.

jautajums,Cik varetu izmaksast tas remonta pasakums un vai nesanak labak un letak nomainit visu balonu ja tas varsts tur ieksa ka ari daciks sabojajies ?

[ Šo ziņu laboja demis1, 24 Mar 2015, 23:04:13 ]

Offline
KASIX13
25. Mar 2015, 21:41 #14844

Kopš: 14. Apr 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

Gāzes kvalitāte.? Kur labāk pildīties..?

[ Šo ziņu laboja KASIX13, 25 Mar 2015, 21:41:51 ]

Offline
Black
25. Mar 2015, 21:59 #14845

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: 1

2005 gada toyota avensis 2,4 ir iespējams uzlikt gāzes iekārtu?
Offline
equations
27. Mar 2015, 11:56 #14846

Kopš: 12. Nov 2008

Ziņojumi: 1324

Braucu ar:

Kas varetu but pa vainu - 4 paauzdzes gazes iekarta.

Stratejot ir dazas reizes - parasi katra 10 videji varetu but, ka baigi ilgi jastarte, liekas pat, tik ilgi kamer pielec nevis uz benzina, bet gazes, bet ta parejais reizes idelai lec uz benzina?

Vel viena problema, braucot palielaka atruma un brezmzejot ar atrumiem, parsvara parsledzoties no 5 un 4 vai no 4 uz 3 atrumu, atsledzas gazes iekarta - sak pikstet, tad ir jauzgaze un jaizsledz - jaiesledz poga salona, kas ta varetu but pa problemu?
Offline
nagla
27. Mar 2015, 12:13 #14847

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


27 Mar 2015, 11:56:50 equations rakstīja:
Kas varetu but pa vainu - 4 paauzdzes gazes iekarta.

Stratejot ir dazas reizes - parasi katra 10 videji varetu but, ka baigi ilgi jastarte, liekas pat, tik ilgi kamer pielec nevis uz benzina, bet gazes, bet ta parejais reizes idelai lec uz benzina?

Vel viena problema, braucot palielaka atruma un brezmzejot ar atrumiem, parsvara parsledzoties no 5 un 4 vai no 4 uz 3 atrumu, atsledzas gazes iekarta - sak pikstet, tad ir jauzgaze un jaizsledz - jaiesledz poga salona, kas ta varetu but pa problemu?


1)ieslegts hot start? startejas silts uz gazes

2)vadibas bloka pie kludam viss paradisies,pielauju ka gazes prauslas keras,vai spiediena problemas,inzhektori izsledzas un reduktora pacelas spiediens(gazveida fazei) ,tapec parsledzas uz benzinu!

[ Šo ziņu laboja nagla, 27 Mar 2015, 12:16:55 ]

Offline
Shkodists
27. Mar 2015, 12:23 #14848

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


27 Mar 2015, 11:56:50 equations rakstīja:
Kas varetu but pa vainu - 4 paauzdzes gazes iekarta.

Stratejot ir dazas reizes - parasi katra 10 videji varetu but, ka baigi ilgi jastarte, liekas pat, tik ilgi kamer pielec nevis uz benzina, bet gazes, bet ta parejais reizes idelai lec uz benzina?

Vel viena problema, braucot palielaka atruma un brezmzejot ar atrumiem, parsvara parsledzoties no 5 un 4 vai no 4 uz 3 atrumu, atsledzas gazes iekarta - sak pikstet, tad ir jauzgaze un jaizsledz - jaiesledz poga salona, kas ta varetu but pa problemu?

man ir līdzīgi. Iesākumā ik pa laikam bija tieši tāpat kā tev, tagad jau regulāri. Domāju, ka spruslas laiž garām gāzi - ieplūdes kolektorā uzkrājās gāze un nepietiek skābekļa piešķilšanai. Nomainīju. Beigās izrādījās, ka tomēr benzīna sūknis pie vainas. Kad pēc zāģēšanas pielec un uzreiz noslāpē, nākošajā reizē man lec uz pusapgrieziena. Tuvākajā laikā ir plāna nomainīt sūkni.

Offline
BMW-Valcha
27. Mar 2015, 12:59 #14849

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


27 Mar 2015, 12:23:09 Shkodists rakstīja:

27 Mar 2015, 11:56:50 equations rakstīja:
Kas varetu but pa vainu - 4 paauzdzes gazes iekarta.

Stratejot ir dazas reizes - parasi katra 10 videji varetu but, ka baigi ilgi jastarte, liekas pat, tik ilgi kamer pielec nevis uz benzina, bet gazes, bet ta parejais reizes idelai lec uz benzina?

Vel viena problema, braucot palielaka atruma un brezmzejot ar atrumiem, parsvara parsledzoties no 5 un 4 vai no 4 uz 3 atrumu, atsledzas gazes iekarta - sak pikstet, tad ir jauzgaze un jaizsledz - jaiesledz poga salona, kas ta varetu but pa problemu?

man ir līdzīgi. Iesākumā ik pa laikam bija tieši tāpat kā tev, tagad jau regulāri. Domāju, ka spruslas laiž garām gāzi - ieplūdes kolektorā uzkrājās gāze un nepietiek skābekļa piešķilšanai. Nomainīju. Beigās izrādījās, ka tomēr benzīna sūknis pie vainas. Kad pēc zāģēšanas pielec un uzreiz noslāpē, nākošajā reizē man lec uz pusapgrieziena. Tuvākajā laikā ir plāna nomainīt sūkni.



paskataties adaptācijas
Offline
kexxx
27. Mar 2015, 16:25 #14850

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


27 Mar 2015, 11:56:50 equations rakstīja:
Kas varetu but pa vainu - 4 paauzdzes gazes iekarta.

Stratejot ir dazas reizes - parasi katra 10 videji varetu but, ka baigi ilgi jastarte, liekas pat, tik ilgi kamer pielec nevis uz benzina, bet gazes, bet ta parejais reizes idelai lec uz benzina?

Vel viena problema, braucot palielaka atruma un brezmzejot ar atrumiem, parsvara parsledzoties no 5 un 4 vai no 4 uz 3 atrumu, atsledzas gazes iekarta - sak pikstet, tad ir jauzgaze un jaizsledz - jaiesledz poga salona, kas ta varetu but pa problemu?


1) varētu būt pie vainas hot start- opcija, kad karsts dzinējs startējas uz gāzi. problēma rodas tad, kad dzinējs ir padzisis, bet vēl biku silts- sūdīgi pielec
2)varbūt problēmas ar gāzes spiedienu- vai nu par lielu, vai par mazu, kā dēļ pārmet uz benzīnu, parasti pie cut-off ir par lielu

bet tā bez pieslēgšanas pie kompja neko konkrēti nevar pateikt
Offline
balticlpg
30. Mar 2015, 14:45 #14851

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP

5. paaudzes gāzes iekārtas komplekts LiquidSi By Vialle - AKCIJA:

3-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1500, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1100 EUR

4-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1600, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1150 EUR

6-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1800, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1350 EUR

Ražotājs pagarināja akciju - labas ziņas!!!
Offline
otomars
30. Mar 2015, 15:57 #14852

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

komercreklaamai ir cits topiks


30 Mar 2015, 14:45:06 balticlpg rakstīja:
5. reklama
Offline
kexxx
30. Mar 2015, 17:46 #14853

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


30 Mar 2015, 14:45:06 balticlpg rakstīja:
5. paaudzes gāzes iekārtas komplekts LiquidSi By Vialle - AKCIJA:

3-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1500, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1100 EUR

4-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1600, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1150 EUR

6-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1800, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1350 EUR

Ražotājs pagarināja akciju - labas ziņas!!!


tai piektajai paaudzei ir kāds manuālis, ko parasts mirstīgais varētu palasīties vai arī viss mega-slepeni?
Offline
balticlpg
31. Mar 2015, 10:13 #14854

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


30 Mar 2015, 17:46:53 kexxx rakstīja:

30 Mar 2015, 14:45:06 balticlpg rakstīja:
5. paaudzes gāzes iekārtas komplekts LiquidSi By Vialle - AKCIJA:

3-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1500, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1100 EUR

4-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1600, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1150 EUR

6-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1800, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1350 EUR

Ražotājs pagarināja akciju - labas ziņas!!!


tai piektajai paaudzei ir kāds manuālis, ko parasts mirstīgais varētu palasīties vai arī viss mega-slepeni?


http://liquidsi.com/index.php/en/page-downloads/manuals
Offline
nagla
31. Mar 2015, 11:44 #14855

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


30 Mar 2015, 17:46:53 kexxx rakstīja:

30 Mar 2015, 14:45:06 balticlpg rakstīja:
5. paaudzes gāzes iekārtas komplekts LiquidSi By Vialle - AKCIJA:

3-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1500, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1100 EUR

4-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1600, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1150 EUR

6-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1800, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1350 EUR

Ražotājs pagarināja akciju - labas ziņas!!!


tai piektajai paaudzei ir kāds manuālis, ko parasts mirstīgais varētu palasīties vai arī viss mega-slepeni?
viss tas pats kas 4 gen! citats no manuala

Fuel consumption
As LPG gas has a lower energy value than petrol, the fuel consumption when using LPG will be approximately
20% higher than when you are driving on petrol. Ultimately, the extra consumption depends on LPG-mix you
have refuelled with.
Offline
balticlpg
31. Mar 2015, 12:10 #14856

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP

Bet protams, gāzes iekārtas paaudzei nav nekāda sakara ar patēriņa pieaugumu, salīdzinājumā ar benzīnu.
gāze vienkārši ir vieglāka!
tad jau to pašu var teikt 1.gen vs 4. gen
Offline
otomars
31. Mar 2015, 12:33 #14857

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


31 Mar 2015, 12:10:51 balticlpg rakstīja:
Bet protams, gāzes iekārtas paaudzei nav nekāda sakara ar patēriņa pieaugumu, salīdzinājumā ar benzīnu.
gāze vienkārši ir vieglāka!
tad jau to pašu var teikt 1.gen vs 4. gen

ko tu saki pirmaa paaudze un 4traa vienaads pateerinjsh
Offline
balticlpg
31. Mar 2015, 12:56 #14858

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


31 Mar 2015, 12:33:27 otomars rakstīja:

31 Mar 2015, 12:10:51 balticlpg rakstīja:
Bet protams, gāzes iekārtas paaudzei nav nekāda sakara ar patēriņa pieaugumu, salīdzinājumā ar benzīnu.
gāze vienkārši ir vieglāka!
tad jau to pašu var teikt 1.gen vs 4. gen

ko tu saki pirmaa paaudze un 4traa vienaads pateerinjsh


Padomā pats, nesaku ka vienāds - saku ka pēc teorijas jābūt vienādam, 1 gen nevar tik precīzi saregulēt visos režīmos, 1 gen var saregulēt arī tā ka rij mazāk!!!

Galvenais aspekts:
gāze sver aptuveni 500 grami viens litrs, bet benzīns sver aptuveni 700 grami viens litrs. Tātad lai dabūtu pareizu degmaisījumu ir nepieciešams vienāds svars degvielas.

Tas viss neiedziļinoties sīkumos, bet ja sāksim iedziļināties, šis jautājums būs bezgalīgs, kas ietekmē un kas neietekmē patēriņa pieaugumu, galvenais jau ir EUR ieguvums braucot ar LPG.
Offline
nagla
31. Mar 2015, 12:56 #14859

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


31 Mar 2015, 12:33:27 otomars rakstīja:

31 Mar 2015, 12:10:51 balticlpg rakstīja:
Bet protams, gāzes iekārtas paaudzei nav nekāda sakara ar patēriņa pieaugumu, salīdzinājumā ar benzīnu.
gāze vienkārši ir vieglāka!
tad jau to pašu var teikt 1.gen vs 4. gen

ko tu saki pirmaa paaudze un 4traa vienaads pateerinjsh
es tam neticetu bet man 4gen pagaiadam tere vairak neka 1 paaudze ,meginashu citas sprauslas! vispar 5.,6gen tas ir tikai preksh tieshas iesmidzinashanas,parastam dzinejam jegu no vinas nesaskatu,startejas uz benzina tapat ka 4gen! kautgan baigi reklameja ka var uzreiz braukt uz gazes,ar 4gen ari var! nerunajot par 1 gen to jau ja labs termostats var pieshchilt un braukt pie -10c

[ Šo ziņu laboja nagla, 31 Mar 2015, 13:01:23 ]

Offline
eriks100
31. Mar 2015, 13:54 #14860

Kopš: 21. Jul 2012

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Tak var uzregulēt arī pirmo paaudzi, bet ja 4tajai tev vienalga kādas sastāvdaļas (vairāk vai mazāk) tu regulē visu ar kompi, paliek noteicošais faktors - reduktors, kā 1 paaudzei tā 4tajai, jāatbilst motora jaudai un tilpumam- vot šo parasti neviens neraksta klāt, raksta 140 zirgi un viss.., a mazam motoram tie 140 zirgi, jeb izejas spiediens priekš 140 zirgiem ir kudiš par liels, un līdzarto patērē, kā 140 zirgi a iet uz saviem 50 man teiksim reduktors viens vecs stāvēja omvl boreg 95, itkā līdz 95 zirgi, a 1.8 vw nobarot nespēja, pie 4500rpm spiediens par mazu(, bet šim ražotājs norādija Līdz tilpumam 1.5), un otrādi Lovato vecais lielais reduktors(140Zs) uz 1.3 rija 11 litrus, a uz 1.8 arī rija 11 litrus, uzliku mazo reduktoru uz tā 1.3 un rij 7>8 Litri, tā kā 1.3 vajadzētu, vot kur arī visa maģija (nu plus pārējais maisītājs pievads regulācija)

[ Šo ziņu laboja eriks100, 31 Mar 2015, 13:55:32 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo