Online
Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
24 Mar 2015, 20:07:12 jaks rakstīja:
24 Mar 2015, 20:05:01 krods rakstīja:
cik litru balonu var ielikt standarta zapaskas vietā?
108
KAMAZam? | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| durango- full out balons
ir tak standarta zapaskas vietā
| Offline | | |
demis1 | | Kopš: 24. Jun 2012
Ziņojumi: 246
Braucu ar:
| Tatad ...
Auto ir Otras paudzes gazes sistema .
Problemas - Nevar gazi iepildit / reizem , jamaina varsts - Tas varsts atrodas balona ?
Ka ari sabojajas daciks kas rada gazi atkrita uz auksu, Kautkas ari saka balona ik pa bridim tiksket.
jautajums,Cik varetu izmaksast tas remonta pasakums un vai nesanak labak un letak nomainit visu balonu ja tas varsts tur ieksa ka ari daciks sabojajies ? [ Šo ziņu laboja demis1, 24 Mar 2015, 23:04:13 ] | Offline | | |
KASIX13 | | Kopš: 14. Apr 2009
Ziņojumi: 62
Braucu ar:
| Gāzes kvalitāte.? Kur labāk pildīties..? [ Šo ziņu laboja KASIX13, 25 Mar 2015, 21:41:51 ] | Offline | | |
Black | | Kopš: 27. Mar 2003
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: 1
| 2005 gada toyota avensis 2,4 ir iespējams uzlikt gāzes iekārtu? | Offline | | |
equations | | Kopš: 12. Nov 2008
Ziņojumi: 1324
Braucu ar:
| Kas varetu but pa vainu - 4 paauzdzes gazes iekarta.
Stratejot ir dazas reizes - parasi katra 10 videji varetu but, ka baigi ilgi jastarte, liekas pat, tik ilgi kamer pielec nevis uz benzina, bet gazes, bet ta parejais reizes idelai lec uz benzina?
Vel viena problema, braucot palielaka atruma un brezmzejot ar atrumiem, parsvara parsledzoties no 5 un 4 vai no 4 uz 3 atrumu, atsledzas gazes iekarta - sak pikstet, tad ir jauzgaze un jaizsledz - jaiesledz poga salona, kas ta varetu but pa problemu? | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
27 Mar 2015, 11:56:50 equations rakstīja:
Kas varetu but pa vainu - 4 paauzdzes gazes iekarta.
Stratejot ir dazas reizes - parasi katra 10 videji varetu but, ka baigi ilgi jastarte, liekas pat, tik ilgi kamer pielec nevis uz benzina, bet gazes, bet ta parejais reizes idelai lec uz benzina?
Vel viena problema, braucot palielaka atruma un brezmzejot ar atrumiem, parsvara parsledzoties no 5 un 4 vai no 4 uz 3 atrumu, atsledzas gazes iekarta - sak pikstet, tad ir jauzgaze un jaizsledz - jaiesledz poga salona, kas ta varetu but pa problemu?
1)ieslegts hot start? startejas silts uz gazes
2)vadibas bloka pie kludam viss paradisies,pielauju ka gazes prauslas keras,vai spiediena problemas,inzhektori izsledzas un reduktora pacelas spiediens(gazveida fazei) ,tapec parsledzas uz benzinu![ Šo ziņu laboja nagla, 27 Mar 2015, 12:16:55 ] | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
27 Mar 2015, 11:56:50 equations rakstīja:
Kas varetu but pa vainu - 4 paauzdzes gazes iekarta.
Stratejot ir dazas reizes - parasi katra 10 videji varetu but, ka baigi ilgi jastarte, liekas pat, tik ilgi kamer pielec nevis uz benzina, bet gazes, bet ta parejais reizes idelai lec uz benzina?
Vel viena problema, braucot palielaka atruma un brezmzejot ar atrumiem, parsvara parsledzoties no 5 un 4 vai no 4 uz 3 atrumu, atsledzas gazes iekarta - sak pikstet, tad ir jauzgaze un jaizsledz - jaiesledz poga salona, kas ta varetu but pa problemu?
man ir līdzīgi. Iesākumā ik pa laikam bija tieši tāpat kā tev, tagad jau regulāri. Domāju, ka spruslas laiž garām gāzi - ieplūdes kolektorā uzkrājās gāze un nepietiek skābekļa piešķilšanai. Nomainīju. Beigās izrādījās, ka tomēr benzīna sūknis pie vainas. Kad pēc zāģēšanas pielec un uzreiz noslāpē, nākošajā reizē man lec uz pusapgrieziena. Tuvākajā laikā ir plāna nomainīt sūkni.
| Offline | | |
|
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
27 Mar 2015, 12:23:09 Shkodists rakstīja:
27 Mar 2015, 11:56:50 equations rakstīja:
Kas varetu but pa vainu - 4 paauzdzes gazes iekarta.
Stratejot ir dazas reizes - parasi katra 10 videji varetu but, ka baigi ilgi jastarte, liekas pat, tik ilgi kamer pielec nevis uz benzina, bet gazes, bet ta parejais reizes idelai lec uz benzina?
Vel viena problema, braucot palielaka atruma un brezmzejot ar atrumiem, parsvara parsledzoties no 5 un 4 vai no 4 uz 3 atrumu, atsledzas gazes iekarta - sak pikstet, tad ir jauzgaze un jaizsledz - jaiesledz poga salona, kas ta varetu but pa problemu?
man ir līdzīgi. Iesākumā ik pa laikam bija tieši tāpat kā tev, tagad jau regulāri. Domāju, ka spruslas laiž garām gāzi - ieplūdes kolektorā uzkrājās gāze un nepietiek skābekļa piešķilšanai. Nomainīju. Beigās izrādījās, ka tomēr benzīna sūknis pie vainas. Kad pēc zāģēšanas pielec un uzreiz noslāpē, nākošajā reizē man lec uz pusapgrieziena. Tuvākajā laikā ir plāna nomainīt sūkni.
paskataties adaptācijas | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
27 Mar 2015, 11:56:50 equations rakstīja:
Kas varetu but pa vainu - 4 paauzdzes gazes iekarta.
Stratejot ir dazas reizes - parasi katra 10 videji varetu but, ka baigi ilgi jastarte, liekas pat, tik ilgi kamer pielec nevis uz benzina, bet gazes, bet ta parejais reizes idelai lec uz benzina?
Vel viena problema, braucot palielaka atruma un brezmzejot ar atrumiem, parsvara parsledzoties no 5 un 4 vai no 4 uz 3 atrumu, atsledzas gazes iekarta - sak pikstet, tad ir jauzgaze un jaizsledz - jaiesledz poga salona, kas ta varetu but pa problemu?
1) varētu būt pie vainas hot start- opcija, kad karsts dzinējs startējas uz gāzi. problēma rodas tad, kad dzinējs ir padzisis, bet vēl biku silts- sūdīgi pielec
2)varbūt problēmas ar gāzes spiedienu- vai nu par lielu, vai par mazu, kā dēļ pārmet uz benzīnu, parasti pie cut-off ir par lielu
bet tā bez pieslēgšanas pie kompja neko konkrēti nevar pateikt | Offline | | |
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
| 5. paaudzes gāzes iekārtas komplekts LiquidSi By Vialle - AKCIJA:
3-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1500, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1100 EUR
4-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1600, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1150 EUR
6-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1800, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1350 EUR
Ražotājs pagarināja akciju - labas ziņas!!! | Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| komercreklaamai ir cits topiks
30 Mar 2015, 14:45:06 balticlpg rakstīja:
5. reklama
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
30 Mar 2015, 14:45:06 balticlpg rakstīja:
5. paaudzes gāzes iekārtas komplekts LiquidSi By Vialle - AKCIJA:
3-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1500, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1100 EUR
4-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1600, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1150 EUR
6-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1800, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1350 EUR
Ražotājs pagarināja akciju - labas ziņas!!!
tai piektajai paaudzei ir kāds manuālis, ko parasts mirstīgais varētu palasīties vai arī viss mega-slepeni? | Offline | | |
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
|
30 Mar 2015, 17:46:53 kexxx rakstīja:
30 Mar 2015, 14:45:06 balticlpg rakstīja:
5. paaudzes gāzes iekārtas komplekts LiquidSi By Vialle - AKCIJA:
3-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1500, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1100 EUR
4-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1600, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1150 EUR
6-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1800, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1350 EUR
Ražotājs pagarināja akciju - labas ziņas!!!
tai piektajai paaudzei ir kāds manuālis, ko parasts mirstīgais varētu palasīties vai arī viss mega-slepeni?
http://liquidsi.com/index.php/en/page-downloads/manuals | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
30 Mar 2015, 17:46:53 kexxx rakstīja:
30 Mar 2015, 14:45:06 balticlpg rakstīja:
5. paaudzes gāzes iekārtas komplekts LiquidSi By Vialle - AKCIJA:
3-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1500, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1100 EUR
4-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1600, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1150 EUR
6-cilindru dzinēja aprīkošana - Regulārā cena Eur 1800, no 01.04. 2015 - 31.05. 2015 akcija: 1350 EUR
Ražotājs pagarināja akciju - labas ziņas!!!
tai piektajai paaudzei ir kāds manuālis, ko parasts mirstīgais varētu palasīties vai arī viss mega-slepeni?
viss tas pats kas 4 gen! citats no manuala
Fuel consumption
As LPG gas has a lower energy value than petrol, the fuel consumption when using LPG will be approximately
20% higher than when you are driving on petrol. Ultimately, the extra consumption depends on LPG-mix you
have refuelled with. | Offline | | |
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
| Bet protams, gāzes iekārtas paaudzei nav nekāda sakara ar patēriņa pieaugumu, salīdzinājumā ar benzīnu.
gāze vienkārši ir vieglāka!
tad jau to pašu var teikt 1.gen vs 4. gen | Offline | | |
|
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
31 Mar 2015, 12:10:51 balticlpg rakstīja:
Bet protams, gāzes iekārtas paaudzei nav nekāda sakara ar patēriņa pieaugumu, salīdzinājumā ar benzīnu.
gāze vienkārši ir vieglāka!
tad jau to pašu var teikt 1.gen vs 4. gen
ko tu saki pirmaa paaudze un 4traa vienaads pateerinjsh | Offline | | |
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
|
31 Mar 2015, 12:33:27 otomars rakstīja:
31 Mar 2015, 12:10:51 balticlpg rakstīja:
Bet protams, gāzes iekārtas paaudzei nav nekāda sakara ar patēriņa pieaugumu, salīdzinājumā ar benzīnu.
gāze vienkārši ir vieglāka!
tad jau to pašu var teikt 1.gen vs 4. gen
ko tu saki pirmaa paaudze un 4traa vienaads pateerinjsh
Padomā pats, nesaku ka vienāds - saku ka pēc teorijas jābūt vienādam, 1 gen nevar tik precīzi saregulēt visos režīmos, 1 gen var saregulēt arī tā ka rij mazāk!!!
Galvenais aspekts:
gāze sver aptuveni 500 grami viens litrs, bet benzīns sver aptuveni 700 grami viens litrs. Tātad lai dabūtu pareizu degmaisījumu ir nepieciešams vienāds svars degvielas.
Tas viss neiedziļinoties sīkumos, bet ja sāksim iedziļināties, šis jautājums būs bezgalīgs, kas ietekmē un kas neietekmē patēriņa pieaugumu, galvenais jau ir EUR ieguvums braucot ar LPG. | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
31 Mar 2015, 12:33:27 otomars rakstīja:
31 Mar 2015, 12:10:51 balticlpg rakstīja:
Bet protams, gāzes iekārtas paaudzei nav nekāda sakara ar patēriņa pieaugumu, salīdzinājumā ar benzīnu.
gāze vienkārši ir vieglāka!
tad jau to pašu var teikt 1.gen vs 4. gen
ko tu saki pirmaa paaudze un 4traa vienaads pateerinjsh
es tam neticetu bet man 4gen pagaiadam tere vairak neka 1 paaudze ,meginashu citas sprauslas! vispar 5.,6gen tas ir tikai preksh tieshas iesmidzinashanas,parastam dzinejam jegu no vinas nesaskatu,startejas uz benzina tapat ka 4gen! kautgan baigi reklameja ka var uzreiz braukt uz gazes,ar 4gen ari var! nerunajot par 1 gen to jau ja labs termostats var pieshchilt un braukt pie -10c [ Šo ziņu laboja nagla, 31 Mar 2015, 13:01:23 ] | Offline | | |
eriks100 | | Kopš: 21. Jul 2012
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| Tak var uzregulēt arī pirmo paaudzi, bet ja 4tajai tev vienalga kādas sastāvdaļas (vairāk vai mazāk) tu regulē visu ar kompi, paliek noteicošais faktors - reduktors, kā 1 paaudzei tā 4tajai, jāatbilst motora jaudai un tilpumam- vot šo parasti neviens neraksta klāt, raksta 140 zirgi un viss.., a mazam motoram tie 140 zirgi, jeb izejas spiediens priekš 140 zirgiem ir kudiš par liels, un līdzarto patērē, kā 140 zirgi a iet uz saviem 50 man teiksim reduktors viens vecs stāvēja omvl boreg 95, itkā līdz 95 zirgi, a 1.8 vw nobarot nespēja, pie 4500rpm spiediens par mazu(, bet šim ražotājs norādija Līdz tilpumam 1.5), un otrādi Lovato vecais lielais reduktors(140Zs) uz 1.3 rija 11 litrus, a uz 1.8 arī rija 11 litrus, uzliku mazo reduktoru uz tā 1.3 un rij 7>8 Litri, tā kā 1.3 vajadzētu, vot kur arī visa maģija (nu plus pārējais maisītājs pievads regulācija) [ Šo ziņu laboja eriks100, 31 Mar 2015, 13:55:32 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|