Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
kexxx
27. Jul 2021, 09:31 #14841

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12328

Braucu ar:

https://www.instagram.com/p/CR0fUJ-ghd4/?utm_medium=copy_link
Offline
janchikz
27. Jul 2021, 09:48 #14842

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.
Offline
kexxx
27. Jul 2021, 10:00 #14843

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12328

Braucu ar:


27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.


Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī
Offline
The_Fireman
27. Jul 2021, 10:01 #14844

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.


Nu tehniski jā, pa stūri abi dabūja. Bet nu realitātē gandrīz frontālais. Tā arī nesapratu, kas notika, bet laikam bumers gāja uz dzīšanu...bet hvz...
Offline
user
27. Jul 2021, 10:09 #14845

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13762

Braucu ar:


27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.


Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī


cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību
Offline
kexxx
27. Jul 2021, 10:18 #14846

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12328

Braucu ar:


27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.


Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī


cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību


Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti
Offline
janchikz
27. Jul 2021, 10:20 #14847

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


27 Jul 2021, 10:18:06 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.


Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī


cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību


Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti
Par to neiet stāsts. Piekrītu useram, viennozīmīgi cilvēkam labāk, ka nav bijis tiešs frontālais.
Offline
kexxx
27. Jul 2021, 10:29 #14848

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12328

Braucu ar:


27 Jul 2021, 10:20:33 @janchikz rakstīja:

27 Jul 2021, 10:18:06 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.


Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī


cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību


Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti
Par to neiet stāsts. Piekrītu useram, viennozīmīgi cilvēkam labāk, ka nav bijis tiešs frontālais.


Eksperti, pastāstiet man lūdzu, kāpēc crashtesti tiek veikti ar 40% (ja nemaldis par procentiem) pārklājumu, nevis tiešu frontālo?
Offline
user
27. Jul 2021, 10:30 #14849

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13762

Braucu ar:


27 Jul 2021, 10:18:06 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.


Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī


cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību


Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti


nu sorry, ja neķer bildi, tad vismaz nelepojies ar to.

šādi ir garāks apstāšanas ceļš, līdz ar to mazāka pārslodze cilvēkam. Un tad jau visu mašīnu varētu taisīt kā bagiju, bez deformācijas zonām utt.. nez kādēļ tā nedara. Ak jā, Tu vēl esi tikai ceļā uz autobūves virsotnēm
Offline
user
27. Jul 2021, 10:32 #14850

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13762

Braucu ar:


27 Jul 2021, 10:29:39 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 10:20:33 @janchikz rakstīja:

27 Jul 2021, 10:18:06 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.


Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī


cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību


Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti
Par to neiet stāsts. Piekrītu useram, viennozīmīgi cilvēkam labāk, ka nav bijis tiešs frontālais.


Eksperti, pastāstiet man lūdzu, kāpēc crashtesti tiek veikti ar 40% (ja nemaldis par procentiem) pārklājumu, nevis tiešu frontālo?


tieši tā - mašīnai ir lielāka slodze, tāpēc tā arī veic, ja izturēs šādu, tad izturēs arī frontālo, tik cilvēkam būs lielāka pārslodze. Cilvēkam viennozīmīgi ir labāk ilgāks apstāšanās ceļš - kā redzi arī te auto nav palikuši avārijas vietā kā mieti

[ Šo ziņu laboja user, 27 Jul 2021, 10:32:55 ]

Offline
kexxx
27. Jul 2021, 10:34 #14851

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12328

Braucu ar:


27 Jul 2021, 10:30:21 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 10:18:06 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:

27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.


Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī


cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību


Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti


nu sorry, ja neķer bildi, tad vismaz nelepojies ar to.

šādi ir garāks apstāšanas ceļš, līdz ar to mazāka pārslodze cilvēkam. Un tad jau visu mašīnu varētu taisīt kā bagiju, bez deformācijas zonām utt.. nez kādēļ tā nedara. Ak jā, Tu vēl esi tikai ceļā uz autobūves virsotnēm

Īstais bildes ķērājs... Bez pārslodzes vēl ir tādi aspekti kā, piem, iespiestas kājas utt nemaz nerunājot par variantu, ka mašīnas stūri vispār nones

Bet es atmetos, nav jēga ar Tevi diskutēt, kā parasti pārej uz apvainojumiem, kad trūkst argumentu
Offline
werto
27. Jul 2021, 10:35 #14852

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2900

Braucu ar: Golfu

No rītiem tur ir ātrumtrase, daudzi debīlie tur mauc uz frontālo mentus neesmu no rītiem manijis.
Offline
user
27. Jul 2021, 10:37 #14853

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13762

Braucu ar:

jā, tieši tāpēc testos bliež ar to stūri, jo tad var gadīties iespietas kājas, bet ja te viss ir izturējis, tad pilnīgi notiekti labāk ir šādi, jo runa ir par konkrēto gadījumu.

arī par testiem paskaidroju, ka ja izturēs šādu daļēju, tad salona zona izturēs arī forntālo, bet nu, ja pats biš aplauzies tad varī sākt norādīt uz atmešanos un visu pārējo. lohs

nu atmeties atmeties, jo normāli parnāt pats tāpat nespēj. Es pilnīgi normāli uzrakstīju pirmo postu un Tu nevis sāki diskutēt, bet kaut ko dirst, bet laikam atmiņa tieši 1 posta garumā Tev

[ Šo ziņu laboja user, 27 Jul 2021, 10:38:50 ]

Offline
esir
27. Jul 2021, 12:00 #14854

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 610

Braucu ar:

airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)

partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms
Offline
user
27. Jul 2021, 12:04 #14855

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13762

Braucu ar:


27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)

partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms


bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?



Offline
esir
27. Jul 2021, 12:10 #14856

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 610

Braucu ar:


27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)

partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms


bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?






apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s

kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?
Offline
user
27. Jul 2021, 12:13 #14857

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13762

Braucu ar:


27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)

partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms


bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?






apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s

kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?


jaa, 25% ir ļoti daudz.

bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.
Offline
esir
27. Jul 2021, 12:28 #14858

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 610

Braucu ar:


27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)

partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms


bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?






apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s

kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?


jaa, 25% ir ļoti daudz.

bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.


kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?
Offline
user
27. Jul 2021, 12:34 #14859

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13762

Braucu ar:


27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)

partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms


bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?






apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s

kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?


jaa, 25% ir ļoti daudz.

bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.


kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?


nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos
Offline
esir
27. Jul 2021, 12:41 #14860

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 610

Braucu ar:


27 Jul 2021, 12:34:42 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:

27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:

27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)

partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms


bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?






apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s

kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?


jaa, 25% ir ļoti daudz.

bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.


kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?


nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos


tu kaut kādu huiņu sāc dzīt

runa ir par frontālo vs partial coverage, nevis kaut kādiem mistiskiem grāvjiem utt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo