Online
Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12328
Braucu ar:
| https://www.instagram.com/p/CR0fUJ-ghd4/?utm_medium=copy_link | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12328
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.
Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī | Offline | | |
The_Fireman | | Kopš: 20. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1930
Braucu ar: , pie un ap.
|
27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.
Nu tehniski jā, pa stūri abi dabūja. Bet nu realitātē gandrīz frontālais. Tā arī nesapratu, kas notika, bet laikam bumers gāja uz dzīšanu...bet hvz... | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.
Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī
cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12328
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.
Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī
cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību
Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 10:18:06 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.
Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī
cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību
Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti
Par to neiet stāsts. Piekrītu useram, viennozīmīgi cilvēkam labāk, ka nav bijis tiešs frontālais. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12328
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 10:20:33 @janchikz rakstīja:
27 Jul 2021, 10:18:06 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.
Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī
cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību
Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti
Par to neiet stāsts. Piekrītu useram, viennozīmīgi cilvēkam labāk, ka nav bijis tiešs frontālais.
Eksperti, pastāstiet man lūdzu, kāpēc crashtesti tiek veikti ar 40% (ja nemaldis par procentiem) pārklājumu, nevis tiešu frontālo? | Offline | | |
|
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 10:18:06 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.
Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī
cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību
Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti
nu sorry, ja neķer bildi, tad vismaz nelepojies ar to.
šādi ir garāks apstāšanas ceļš, līdz ar to mazāka pārslodze cilvēkam. Un tad jau visu mašīnu varētu taisīt kā bagiju, bez deformācijas zonām utt.. nez kādēļ tā nedara. Ak jā, Tu vēl esi tikai ceļā uz autobūves virsotnēm | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 10:29:39 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 10:20:33 @janchikz rakstīja:
27 Jul 2021, 10:18:06 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.
Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī
cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību
Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti
Par to neiet stāsts. Piekrītu useram, viennozīmīgi cilvēkam labāk, ka nav bijis tiešs frontālais.
Eksperti, pastāstiet man lūdzu, kāpēc crashtesti tiek veikti ar 40% (ja nemaldis par procentiem) pārklājumu, nevis tiešu frontālo?
tieši tā - mašīnai ir lielāka slodze, tāpēc tā arī veic, ja izturēs šādu, tad izturēs arī frontālo, tik cilvēkam būs lielāka pārslodze. Cilvēkam viennozīmīgi ir labāk ilgāks apstāšanās ceļš - kā redzi arī te auto nav palikuši avārijas vietā kā mieti[ Šo ziņu laboja user, 27 Jul 2021, 10:32:55 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12328
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 10:30:21 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 10:18:06 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 10:09:11 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 10:00:09 @kexxx rakstīja:
27 Jul 2021, 09:48:01 @janchikz rakstīja:
Pēc bildēm izskatās, ka nav tiešs frontālais, bet pa stūri dabūts, vismaz pēc kabluka.
Frontālais ar daļēju pārklāšanos... Varētu būt pat smagāk, nekā tiešš, jo viss sitiens sanāk koncentrēts vienā stūrī
cilvēkam nav smagāks. viennozimīgi vieglāks. mašīnai jā - prasa lielāku izturību
Lol, mašīnas izturība un cilvēka stāvoklis nu nemaz nav saistīti
nu sorry, ja neķer bildi, tad vismaz nelepojies ar to.
šādi ir garāks apstāšanas ceļš, līdz ar to mazāka pārslodze cilvēkam. Un tad jau visu mašīnu varētu taisīt kā bagiju, bez deformācijas zonām utt.. nez kādēļ tā nedara. Ak jā, Tu vēl esi tikai ceļā uz autobūves virsotnēm
Īstais bildes ķērājs... Bez pārslodzes vēl ir tādi aspekti kā, piem, iespiestas kājas utt nemaz nerunājot par variantu, ka mašīnas stūri vispār nones
Bet es atmetos, nav jēga ar Tevi diskutēt, kā parasti pārej uz apvainojumiem, kad trūkst argumentu | Offline | | |
werto | | Kopš: 30. Oct 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 2900
Braucu ar: Golfu
| No rītiem tur ir ātrumtrase, daudzi debīlie tur mauc uz frontālo mentus neesmu no rītiem manijis. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
| jā, tieši tāpēc testos bliež ar to stūri, jo tad var gadīties iespietas kājas, bet ja te viss ir izturējis, tad pilnīgi notiekti labāk ir šādi, jo runa ir par konkrēto gadījumu.
arī par testiem paskaidroju, ka ja izturēs šādu daļēju, tad salona zona izturēs arī forntālo, bet nu, ja pats biš aplauzies tad varī sākt norādīt uz atmešanos un visu pārējo. lohs
nu atmeties atmeties, jo normāli parnāt pats tāpat nespēj. Es pilnīgi normāli uzrakstīju pirmo postu un Tu nevis sāki diskutēt, bet kaut ko dirst, bet laikam atmiņa tieši 1 posta garumā Tev
[ Šo ziņu laboja user, 27 Jul 2021, 10:38:50 ] | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 610
Braucu ar:
| airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)
partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)
partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms
bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?
| Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 610
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)
partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms
bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?
apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s
kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns? | Offline | | |
|
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)
partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms
bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?
apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s
kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?
jaa, 25% ir ļoti daudz.
bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams. | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 610
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)
partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms
bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?
apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s
kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?
jaa, 25% ir ļoti daudz.
bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.
kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met? | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)
partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms
bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?
apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s
kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?
jaa, 25% ir ļoti daudz.
bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.
kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?
nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 610
Braucu ar:
|
27 Jul 2021, 12:34:42 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:28:35 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:13:47 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:10:41 @esir rakstīja:
27 Jul 2021, 12:04:58 @user rakstīja:
27 Jul 2021, 12:00:47 @esir rakstīja:
airbag'i ir, drošības jostas ir? tad full frontal būs nesāpīgāks(Ek = mv^2/2)
partial overlap crumple zone jāabsorbē lielāks enerģijas apjoms
bljaa... mašīnas konkrētai daļai nesāpīgāks, cilvēkam sāpīgāks.. īsāks apstāšanās ceļš vai garāks pie viena ātruma - kas ir labāk?
apstāšanās laiks 0.1s vai arī 0.125s
kājas salauztas un pārsists deguns vai arī tikai pārsists deguns?
jaa, 25% ir ļoti daudz.
bet konkrētajā gadījumā vai nu 0.1s vai 1s, jo mašīnas nošķiebās un turpināja kustību - bildēs redzams.
kāda 1s? 90kph ir 25m/s, tie auto virpuļus viens otram met?
nu paskaties - viens auto grāvī.. un jā, auto noskiebjas un turpina kustību ar mainītu trejekotirju vai vēl sagriežas utt, bet rotācijas kustība ir labāka par apstāšanos
tu kaut kādu huiņu sāc dzīt
runa ir par frontālo vs partial coverage, nevis kaut kādiem mistiskiem grāvjiem utt. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|