Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
BMW-Valcha
29. Feb 2012, 13:29 #1481

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Ja ir labs sajūgs ar 5 ātrumu nevar arī apstādināt?

28 Feb 2012, 22:17:27 uldens1 rakstīja:

28 Feb 2012, 21:57:43 oose rakstīja:

28 Feb 2012, 21:54:05 cipargalva rakstīja:

28 Feb 2012, 21:05:43 oose rakstīja:
Kā latviski nosaukt - motora aiziešanu raznosā ?


Dzinēja joņošana

ha haaaa.... super smieklīgi

Kāds var paskaidrot kā tieši notiek kkas tāds, tehniski paskaidrot, kas nolūzt, kas sāk,un kur dzīt eļļu utt ?
p.s. nav bavariana reklāma
http://www.bavariancar.lv/forum/showthread.php?t=15110
parlust turbinas ass un eļļa nonak sadegšanas kamerā.Dabut miera elementari,aizspiežam gumijas trubu no kūlera uz iepludes kolektoru vai no turbinas uz kūleru ,atkariba kur vieglak piekļut.Šo deretu katram turbo dizeļa ipašniekam apdomat ko tada situacija darit
Offline
Araajz
29. Feb 2012, 13:33 #1482

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


29 Feb 2012, 13:29:41 BMW-Valcha rakstīja:
Ja ir labs sajūgs ar 5 ātrumu nevar arī apstādināt?

var, šī problēma, ar noraudzīšanos no zāliena, ir automātiem
Offline
uldens1
29. Feb 2012, 14:07 #1483

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


29 Feb 2012, 13:29:41 BMW-Valcha rakstīja:
Ja ir labs sajūgs ar 5 ātrumu nevar arī apstādināt?

28 Feb 2012, 22:17:27 uldens1 rakstīja:

28 Feb 2012, 21:57:43 oose rakstīja:

28 Feb 2012, 21:54:05 cipargalva rakstīja:

28 Feb 2012, 21:05:43 oose rakstīja:
Kā latviski nosaukt - motora aiziešanu raznosā ?


Dzinēja joņošana

ha haaaa.... super smieklīgi

Kāds var paskaidrot kā tieši notiek kkas tāds, tehniski paskaidrot, kas nolūzt, kas sāk,un kur dzīt eļļu utt ?
p.s. nav bavariana reklāma
http://www.bavariancar.lv/forum/showthread.php?t=15110
parlust turbinas ass un eļļa nonak sadegšanas kamerā.Dabut miera elementari,aizspiežam gumijas trubu no kūlera uz iepludes kolektoru vai no turbinas uz kūleru ,atkariba kur vieglak piekļut.Šo deretu katram turbo dizeļa ipašniekam apdomat ko tada situacija darit

liels risks sapist spararatu un visu kas saistits ar sajugu.Ja gaita jut ka sakas raznos tad var meģinat,bet uz vietas hvz
Offline
Instigater
29. Feb 2012, 14:50 #1484

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Es gan teiktu, ka jau pie pirmā niknā želejnieka burnout starta visiem auto jau būtu sačakarēti sajūgi un sparrati. 1. vai 5. robs pilnīgi vienalga - Nm uz sparrata no tā nemainās. Ja pārmetot robus pilnā ručkā sajūgs nesāk slīdēt ikdienā, tad stresa nav. To 1 vai 2 sekundes nekas arī tur nepārkarsīs, nevajag jau uzreiz atmest sajūgu, bet gan normāli atlaist kā to darītu nikni uzsākot startu krustojumā.
Offline
Egle11
29. Feb 2012, 15:42 #1485

Kopš: 15. Aug 2006

Ziņojumi: 1486

Braucu ar: e46 LSTT, e46 03' Kemperi, Auto no DE, Yamaha MT-03,

kursh zin kaa e34 sedanam var atmest aizmugureejos seedekljus ( ir atmetamie)
Offline
PiRX
29. Feb 2012, 15:58 #1486

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Pacel apakšas un pie durvīm būs nelielas dzelzs ručkas. Ar tām arī atbrīvo muguras.

Offline
spogulis86
29. Feb 2012, 15:59 #1487

Kopš: 14. Oct 2010

Ziņojumi: 264

Braucu ar: Impreza GG

Ir kādam bmw aizmugurējās bremzes kuram rokas bremze ir nevis uz lokiem iekšā bet strādā uz suportu?
Offline
guile
29. Feb 2012, 16:14 #1488

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant


29 Feb 2012, 13:04:17 nekaads rakstīja:
Stulbs jautājums,bet sročna vajag uzināt.
Aizmugurē atsperi jāliek ar: uz augšu ar to galu kur vijumi biežāki vai retāki?
Kā mākslasdarbā-ar A vai B uz augšu?


man LIEKAS ka otradaak B gals uz augshu
Offline
Bamperis
29. Feb 2012, 17:33 #1489

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4792

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Problema sekojosha,pirms tam 1x bija pirms menesi apm.
Auto ir e39 530d ,uzsilusham motoram peksnji sakusi midzhinaties eljas lampinja,baigi atri gjorgajas ,raustas,citreiz vispar neraustas,kad pagaaze,vai patur 2.5k apgrizienus un atlaizh pedali un abaroti nokritas atkal pamidzhinas ik pa laikam
Ellju mainiju pirms ~2k km ar filtru kopaa,kartera ventilacijam neko nesmu darijis,tiko baudiju vai nav spiediens attaisot valja eljas korkji,viss normali,spiediena nav.
pats saprotu ka nu nekadi peksnji normalam motoram nevar pazust elljas spiediens ,lieku pats 80% ka tas ir elljas spiediena dachiks,kur vinsh atrodas un cik apm.vareetu maksaat,ja tas maz ir vainenieks..?
Mosh kadam ir bijis lidzigs atgadiijums?
Offline
uldens1
29. Feb 2012, 17:45 #1490

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


29 Feb 2012, 14:50:47 Instigater rakstīja:
Es gan teiktu, ka jau pie pirmā niknā želejnieka burnout starta visiem auto jau būtu sačakarēti sajūgi un sparrati. 1. vai 5. robs pilnīgi vienalga - Nm uz sparrata no tā nemainās. Ja pārmetot robus pilnā ručkā sajūgs nesāk slīdēt ikdienā, tad stresa nav. To 1 vai 2 sekundes nekas arī tur nepārkarsīs, nevajag jau uzreiz atmest sajūgu, bet gan normāli atlaist kā to darītu nikni uzsākot startu krustojumā.
zinu vienu reno kuram tieši šadi nokava sajugu un motoru noplesa no paduškam un tapat nedabuja mierā
Offline
Ekimons
29. Feb 2012, 18:38 #1491

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

kā rīkoties (?!)
sīkais norullējās pa klaviatūru un pazuda augšējā instrumentu josla. parādās tikai tad, kad uzstumju peli uz augšu.
Gribu, lai ir redzams visu laiku
:it_nazis:
Offline
robiss
29. Feb 2012, 18:48 #1492

Kopš: 17. Apr 2006

Ziņojumi: 482

Braucu ar: Top Zustand


29 Feb 2012, 18:38:30 Ekimons rakstīja:
kā rīkoties (?!)
sīkais norullējās pa klaviatūru un pazuda augšējā instrumentu josla. parādās tikai tad, kad uzstumju peli uz augšu.
Gribu, lai ir redzams visu laiku
:it_nazis:


F11
Offline
Ekimons
29. Feb 2012, 19:00 #1493

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


29 Feb 2012, 18:48:42 robiss rakstīja:
F11


tencinu
Offline
Remjanis
29. Feb 2012, 20:00 #1494

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


29 Feb 2012, 17:33:26 Bamperis rakstīja:
Problema sekojosha,pirms tam 1x bija pirms menesi apm.
Auto ir e39 530d ,uzsilusham motoram peksnji sakusi midzhinaties eljas lampinja,baigi atri gjorgajas ,raustas,citreiz vispar neraustas,kad pagaaze,vai patur 2.5k apgrizienus un atlaizh pedali un abaroti nokritas atkal pamidzhinas ik pa laikam
Ellju mainiju pirms ~2k km ar filtru kopaa,kartera ventilacijam neko nesmu darijis,tiko baudiju vai nav spiediens attaisot valja eljas korkji,viss normali,spiediena nav.
pats saprotu ka nu nekadi peksnji normalam motoram nevar pazust elljas spiediens ,lieku pats 80% ka tas ir elljas spiediena dachiks,kur vinsh atrodas un cik apm.vareetu maksaat,ja tas maz ir vainenieks..?
Mosh kadam ir bijis lidzigs atgadiijums?


Nu dodu tieši 80%,ka tas nav datčiks.Citādi jau viņš gļučītu arī aukstam vai pie lielākiem abarotiem.Bet te tieši sanāk realitāte-uzsilis motors un mazi abgriezieni.Ja problēma sākās lielajos aukstumos,tad var būt aizdirsts jebkurš kanāls vai pat aprauta kāda šāle.Ja runa ir par Tavu parakstā minēto 00.gada,tad motoram pie 300-400 noskrējiena var būt da jebkas.

[ Šo ziņu laboja Remjanis, 29 Feb 2012, 20:01:34 ]

Offline
Daadzs
29. Feb 2012, 20:07 #1495

Kopš: 04. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: e38

Kads zin kaut ko par Supertech.lv?
Cik tads izmaksa? Majaslapa skatijos nekur cenas neatradu... Piem. uz e34 uztadisana cik?
Offline
Bamperis
29. Feb 2012, 20:13 #1496

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4792

Braucu ar: 07`e61 530d///M


29 Feb 2012, 20:00:22 Remjanis rakstīja:

29 Feb 2012, 17:33:26 Bamperis rakstīja:
Problema sekojosha,pirms tam 1x bija pirms menesi apm.
Auto ir e39 530d ,uzsilusham motoram peksnji sakusi midzhinaties eljas lampinja,baigi atri gjorgajas ,raustas,citreiz vispar neraustas,kad pagaaze,vai patur 2.5k apgrizienus un atlaizh pedali un abaroti nokritas atkal pamidzhinas ik pa laikam
Ellju mainiju pirms ~2k km ar filtru kopaa,kartera ventilacijam neko nesmu darijis,tiko baudiju vai nav spiediens attaisot valja eljas korkji,viss normali,spiediena nav.
pats saprotu ka nu nekadi peksnji normalam motoram nevar pazust elljas spiediens ,lieku pats 80% ka tas ir elljas spiediena dachiks,kur vinsh atrodas un cik apm.vareetu maksaat,ja tas maz ir vainenieks..?
Mosh kadam ir bijis lidzigs atgadiijums?


Nu dodu tieši 80%,ka tas nav datčiks.Citādi jau viņš gļučītu arī aukstam vai pie lielākiem abarotiem.Bet te tieši sanāk realitāte-uzsilis motors un mazi abgriezieni.Ja problēma sākās lielajos aukstumos,tad var būt aizdirsts jebkurš kanāls vai pat aprauta kāda šāle.Ja runa ir par Tavu parakstā minēto 00.gada,tad motoram pie 300-400 noskrējiena var būt da jebkas.

kaa ir iespejams pirms menes uznakt un pazust tam gljukam,un tagad atkal uznaakt,kooa?

[ Šo ziņu laboja Bamperis, 29 Feb 2012, 20:15:21 ]

Offline
Remjanis
29. Feb 2012, 20:23 #1497

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


29 Feb 2012, 20:13:30 Bamperis rakstīja:

29 Feb 2012, 20:00:22 Remjanis rakstīja:

29 Feb 2012, 17:33:26 Bamperis rakstīja:
Problema sekojosha,pirms tam 1x bija pirms menesi apm.
Auto ir e39 530d ,uzsilusham motoram peksnji sakusi midzhinaties eljas lampinja,baigi atri gjorgajas ,raustas,citreiz vispar neraustas,kad pagaaze,vai patur 2.5k apgrizienus un atlaizh pedali un abaroti nokritas atkal pamidzhinas ik pa laikam
Ellju mainiju pirms ~2k km ar filtru kopaa,kartera ventilacijam neko nesmu darijis,tiko baudiju vai nav spiediens attaisot valja eljas korkji,viss normali,spiediena nav.
pats saprotu ka nu nekadi peksnji normalam motoram nevar pazust elljas spiediens ,lieku pats 80% ka tas ir elljas spiediena dachiks,kur vinsh atrodas un cik apm.vareetu maksaat,ja tas maz ir vainenieks..?
Mosh kadam ir bijis lidzigs atgadiijums?


Nu dodu tieši 80%,ka tas nav datčiks.Citādi jau viņš gļučītu arī aukstam vai pie lielākiem abarotiem.Bet te tieši sanāk realitāte-uzsilis motors un mazi abgriezieni.Ja problēma sākās lielajos aukstumos,tad var būt aizdirsts jebkurš kanāls vai pat aprauta kāda šāle.Ja runa ir par Tavu parakstā minēto 00.gada,tad motoram pie 300-400 noskrējiena var būt da jebkas.

kaa ir iespejams pirms menes uznakt un pazust tam gljukam,un tagad atkal uznaakt,kooa?




Grūti teikt kā (varbūt padonā apakšā ir netīrumi),bet datčika vaina tā nebūs,jo tad nebūtu likumsakarība,ka siltam un pie maziem aborotiem.
Offline
Delerium
29. Feb 2012, 20:23 #1498

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


29 Feb 2012, 19:00:21 Ekimons rakstīja:

29 Feb 2012, 18:48:42 robiss rakstīja:
F11


tencinu


muahahaaa.... zinaama probleema
Offline
Araajz
29. Feb 2012, 20:26 #1499

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


29 Feb 2012, 20:07:29 Daadzs rakstīja:
Kads zin kaut ko par Supertech.lv?
Cik tads izmaksa? Majaslapa skatijos nekur cenas neatradu... Piem. uz e34 uztadisana cik?

ko tu tur .irs cenas ir uz pirmā klikšķa
Offline
Daadzs
29. Feb 2012, 20:38 #1500

Kopš: 04. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: e38


29 Feb 2012, 20:26:29 Araajz rakstīja:

29 Feb 2012, 20:07:29 Daadzs rakstīja:
Kads zin kaut ko par Supertech.lv?
Cik tads izmaksa? Majaslapa skatijos nekur cenas neatradu... Piem. uz e34 uztadisana cik?

ko tu tur .irs cenas ir uz pirmā klikšķa


Nja tieshi uz tiem nebiju uzspiedis.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo