Autors | Ziņojums |
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| ja tam vārstu glābējam būtu kādi reāli efektivitātes pierādījumi, tad par tiem būtu kāda informācija- par šo štruntu neko, izņemot reklāmu, atrast neizdodas...
un kāds var man paskaidrot, kādā veidā tā eļļa "glābj" vārstus? tb- kā tās dažas piles var atdzesēt līdz pārsimt grādiem uzkarsušu dzelzs gabalu? nu par 0,000001 grādu varbūt arī atdzesē... |
Offline | |
|
Ilvars_78 | |
Kopš: 23. Jun 2010
No: Balvi
Ziņojumi: 167
Braucu ar: 528i e39, h5 e53
| Ko gāzes lietotāji un uzstādītāji saka par šo produktu? Ir vērts, vai kārtējais mārketinga triks?
https://www.eparts.lv/catalogs/#tab:1/parent:14...nu:450/item:5274 |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
05 Mar 2015, 11:02:04 Ilvars_78 rakstīja:
Ko gāzes lietotāji un uzstādītāji saka par šo produktu? Ir vērts, vai kārtējais mārketinga triks?
https://www.eparts.lv/catalogs/#tab:1/parent:14...nu:450/item:5274
Vidējais gāzinieks jau pēc noklusējuma ir centu sipējs vai tad ies tik dārgu eļļu motorā gāzt |
Offline | |
|
koijotss | |
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
| Tā eļļa ir lētāka nekā līdzigas eļļas, par piedevām gāzei ir jāsmeij.
05 Mar 2015, 14:53:36 Shkodists rakstīja:
05 Mar 2015, 11:02:04 Ilvars_78 rakstīja:
Ko gāzes lietotāji un uzstādītāji saka par šo produktu? Ir vērts, vai kārtējais mārketinga triks?
https://www.eparts.lv/catalogs/#tab:1/parent:14...nu:450/item:5274
Vidējais gāzinieks jau pēc noklusējuma ir centu sipējs vai tad ies tik dārgu eļļu motorā gāzt
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
06 Mar 2015, 07:46:46 koijotss rakstīja:
Tā eļļa ir lētāka nekā līdzigas eļļas, par piedevām gāzei ir jāsmeij.
05 Mar 2015, 14:53:36 Shkodists rakstīja:
05 Mar 2015, 11:02:04 Ilvars_78 rakstīja:
Ko gāzes lietotāji un uzstādītāji saka par šo produktu? Ir vērts, vai kārtējais mārketinga triks?
https://www.eparts.lv/catalogs/#tab:1/parent:14...nu:450/item:5274
Vidējais gāzinieks jau pēc noklusējuma ir centu sipējs vai tad ies tik dārgu eļļu motorā gāzt
Nolohojos. Paskatījos pierakstos, tiešām šī lētāka. Leju Valvoline SYNPOWER XL-III 4L. Tā ir biku dārgāka, bet nezinu, vai labāka. Retorisks jautājums, kas noteikti ir cilāts forumos ntās reizes - vai vidējas ierindas autobraucējs, kas ar vienu auto nenobrauc vairāk par 100k baigi sajutīs atšķirību starp lētāku un dārgāku eļļu? Es leju Valvoline, jo man ir viens rekomendētājs, kas saka, ka laba ir. Vai atmaksājas, nezinu |
Offline | |
|
-JUREVICH- | |
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
04 Mar 2015, 18:10:10 kexxx rakstīja:
ja tam vārstu glābējam būtu kādi reāli efektivitātes pierādījumi, tad par tiem būtu kāda informācija- par šo štruntu neko, izņemot reklāmu, atrast neizdodas...
un kāds var man paskaidrot, kādā veidā tā eļļa "glābj" vārstus? tb- kā tās dažas piles var atdzesēt līdz pārsimt grādiem uzkarsušu dzelzs gabalu? nu par 0,000001 grādu varbūt arī atdzesē...
Kurus vārstus izdedzina ja nelieto, ieplūdi gan izplūdi???Teorētiski gāze no benzīna atšķiras ar to ka sausina virsmu,drīzāk tās pāris eļļas piles nodrošina labāku kontaktu vārsta sēžā un tas dzesē savu virsmu novadot temperatūru uz galvu! |
Offline | |
|
Ilvars_78 | |
Kopš: 23. Jun 2010
No: Balvi
Ziņojumi: 167
Braucu ar: 528i e39, h5 e53
| Ja dzinējs piedzīvo daudz aukstu startu, regulāri tiek griezts līdz galam, tad drīzāk atmaksājas kā nē |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Ir iekrājusies čupiņa ar Ultra 360 ciklona filtriem. 10e/gab |
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
06 Mar 2015, 09:35:43 -JUREVICH- rakstīja:
04 Mar 2015, 18:10:10 kexxx rakstīja:
ja tam vārstu glābējam būtu kādi reāli efektivitātes pierādījumi, tad par tiem būtu kāda informācija- par šo štruntu neko, izņemot reklāmu, atrast neizdodas...
un kāds var man paskaidrot, kādā veidā tā eļļa "glābj" vārstus? tb- kā tās dažas piles var atdzesēt līdz pārsimt grādiem uzkarsušu dzelzs gabalu? nu par 0,000001 grādu varbūt arī atdzesē...
Kurus vārstus izdedzina ja nelieto, ieplūdi gan izplūdi???Teorētiski gāze no benzīna atšķiras ar to ka sausina virsmu,drīzāk tās pāris eļļas piles nodrošina labāku kontaktu vārsta sēžā un tas dzesē savu virsmu novadot temperatūru uz galvu!
tas par dzinēja sausināšanu ir kaut kādas tirgus tanšu pasakas... benzīns tiek nevis ieliets cilindrā, bet iesmidzināts, pie tam karstā degkamerā... jūs tiešām domājat, ka degkameras sienas motora darbības laikā ir slapjas no benzīna?
vārsta virsmai jau tā ir jābūt lieliskam kontaktam ar sēžu- savādāk viņš neturētu spiedienu...un eļļa, manuprāt, ir sliktāks siltumvadītājs nekā metāls- tad ko viņa tur var uzlabot?
interesanti, ir kāda metode, kā varētu noteikt vārstu temperatūras motora darbības laikā? tad toč varētu izpētīt, dod tas eļļotājs kaut ko vai nē... |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Vajag, vajag valve saver kit. Gāze bojā dzinēju, tāpēc vajag eļļot. Vislabāk ar elektronisko padevi. Vajag vēl exhaust saver kit, lai eļļo arī izpūtēju, nepaliek sauss. Slapjš izpūtējs skan buļbuļbuļ kā subārs, sauss izpūtējs uz gāzes fapfapfap, kā kārumnieku topikā. |
Offline | |
|
Ted_Easy | |
Kopš: 12. Aug 2013
No: Priekule
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Autobūlves brīnumu
| LT- gāze 43 centi Lukoila Kā viņi ar visu ceļa nodokli klāt tirgo tik lēti |
Offline | |
|
-JUREVICH- | |
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
06 Mar 2015, 16:21:46 kexxx rakstīja:
06 Mar 2015, 09:35:43 -JUREVICH- rakstīja:
04 Mar 2015, 18:10:10 kexxx rakstīja:
ja tam vārstu glābējam būtu kādi reāli efektivitātes pierādījumi, tad par tiem būtu kāda informācija- par šo štruntu neko, izņemot reklāmu, atrast neizdodas...
un kāds var man paskaidrot, kādā veidā tā eļļa "glābj" vārstus? tb- kā tās dažas piles var atdzesēt līdz pārsimt grādiem uzkarsušu dzelzs gabalu? nu par 0,000001 grādu varbūt arī atdzesē...
Kurus vārstus izdedzina ja nelieto, ieplūdi gan izplūdi???Teorētiski gāze no benzīna atšķiras ar to ka sausina virsmu,drīzāk tās pāris eļļas piles nodrošina labāku kontaktu vārsta sēžā un tas dzesē savu virsmu novadot temperatūru uz galvu!
tas par dzinēja sausināšanu ir kaut kādas tirgus tanšu pasakas... benzīns tiek nevis ieliets cilindrā, bet iesmidzināts, pie tam karstā degkamerā... jūs tiešām domājat, ka degkameras sienas motora darbības laikā ir slapjas no benzīna?
vārsta virsmai jau tā ir jābūt lieliskam kontaktam ar sēžu- savādāk viņš neturētu spiedienu...un eļļa, manuprāt, ir sliktāks siltumvadītājs nekā metāls- tad ko viņa tur var uzlabot?
interesanti, ir kāda metode, kā varētu noteikt vārstu temperatūras motora darbības laikā? tad toč varētu izpētīt, dod tas eļļotājs kaut ko vai nē...
Vairākums benzīna drotu degvielu smidzina ieplūdes kolektorā nevis pa taisno podā!Nenodirs ja nezini tante!
Piemērs,gaz53 tika iegāzsts neizprotama sastāva benzīns(valsts iestāde kuriem ir sava uzpildes stacija) kas norija plastmasas stikliņu karbūzim līdz tas izliecās un uzkārās ieplūdes vārsti. |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| un ka tad tiešas iesmidzas dzinejiem ar varstu sausumu??Un dizeļiem??? Bļe sausinataji ibio |
Offline | |
|
-JUREVICH- | |
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
08 Mar 2015, 13:18:51 uldens1 rakstīja:
un ka tad tiešas iesmidzas dzinejiem ar varstu sausumu??Un dizeļiem??? Bļe sausinataji ibio
Nu tad izskaidro na-uj tas eļļas sūds ir vajadzīgs!Es te neko neapgalvoju bet izssaku minējumus! |
Offline | |
|
martinssirants | |
Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
08 Mar 2015, 13:32:57 -JUREVICH- rakstīja:
08 Mar 2015, 13:18:51 uldens1 rakstīja:
un ka tad tiešas iesmidzas dzinejiem ar varstu sausumu??Un dizeļiem??? Bļe sausinataji ibio
Nu tad izskaidro na-uj tas eļļas sūds ir vajadzīgs!Es te neko neapgalvoju bet izssaku minējumus!
Kursh teica ka tas ellas suuds ir vajadziigs? Vienu bridi bija baigaa topaa. Tagad nezinu nevienu kurh vinus baigi uzstaadiitu. |
Offline | |
|
kristapsk94 | |
Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| gan jau paris reizes ir runats bet gribeju uzprasit iespejams sanaks braukt uz vaciju ar sagazetu auto man deres tie kas ir lv parejas uz pistoli ? |
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
08 Mar 2015, 13:08:26 -JUREVICH- rakstīja:
06 Mar 2015, 16:21:46 kexxx rakstīja:
06 Mar 2015, 09:35:43 -JUREVICH- rakstīja:
04 Mar 2015, 18:10:10 kexxx rakstīja:
ja tam vārstu glābējam būtu kādi reāli efektivitātes pierādījumi, tad par tiem būtu kāda informācija- par šo štruntu neko, izņemot reklāmu, atrast neizdodas...
un kāds var man paskaidrot, kādā veidā tā eļļa "glābj" vārstus? tb- kā tās dažas piles var atdzesēt līdz pārsimt grādiem uzkarsušu dzelzs gabalu? nu par 0,000001 grādu varbūt arī atdzesē...
Kurus vārstus izdedzina ja nelieto, ieplūdi gan izplūdi???Teorētiski gāze no benzīna atšķiras ar to ka sausina virsmu,drīzāk tās pāris eļļas piles nodrošina labāku kontaktu vārsta sēžā un tas dzesē savu virsmu novadot temperatūru uz galvu!
tas par dzinēja sausināšanu ir kaut kādas tirgus tanšu pasakas... benzīns tiek nevis ieliets cilindrā, bet iesmidzināts, pie tam karstā degkamerā... jūs tiešām domājat, ka degkameras sienas motora darbības laikā ir slapjas no benzīna?
vārsta virsmai jau tā ir jābūt lieliskam kontaktam ar sēžu- savādāk viņš neturētu spiedienu...un eļļa, manuprāt, ir sliktāks siltumvadītājs nekā metāls- tad ko viņa tur var uzlabot?
interesanti, ir kāda metode, kā varētu noteikt vārstu temperatūras motora darbības laikā? tad toč varētu izpētīt, dod tas eļļotājs kaut ko vai nē...
Vairākums benzīna drotu degvielu smidzina ieplūdes kolektorā nevis pa taisno podā!Nenodirs ja nezini tante!
Piemērs,gaz53 tika iegāzsts neizprotama sastāva benzīns(valsts iestāde kuriem ir sava uzpildes stacija) kas norija plastmasas stikliņu karbūzim līdz tas izliecās un uzkārās ieplūdes vārsti.
ej nu ej, tiešām ieplūdes kolektorā??? un kur, diez, tas benzīns pēc tam nonāk? tak ne jau degkamerā, ko?
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
08 Mar 2015, 13:32:57 -JUREVICH- rakstīja:
08 Mar 2015, 13:18:51 uldens1 rakstīja:
un ka tad tiešas iesmidzas dzinejiem ar varstu sausumu??Un dizeļiem??? Bļe sausinataji ibio
Nu tad izskaidro na-uj tas eļļas sūds ir vajadzīgs!Es te neko neapgalvoju bet izssaku minējumus!
nuu, tas ir vajadzīgs, lai cilvēki pirktu zelta cenā kaut kādu eļļu, no kuras nav nekādas jēgas [ Šo ziņu laboja kexxx, 08 Mar 2015, 16:17:50 ] |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| btw, vai kāds ir pamanījis, ka tie ciklona tipa filtri rada jūtamu pretestību gāzes plūsmai???
stāvēja ultra 360
strauji pagāzējot, pamanīju, ka uz mazu brītiņu spiediens nokrītas no 1,25 bar līdz 0,7 bar...
nomainīju pret parasto filru- kritums ir maksimums līdz 1 bar... |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| varbūt vnk elements ir ciet laukums viņam krietni mazāks par parasto, kkādu sūdu gadijumā aizsitas ciet ātrāk. |
Offline | |
|