Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
04. Mar 2015, 18:10 #14761

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

ja tam vārstu glābējam būtu kādi reāli efektivitātes pierādījumi, tad par tiem būtu kāda informācija- par šo štruntu neko, izņemot reklāmu, atrast neizdodas...

un kāds var man paskaidrot, kādā veidā tā eļļa "glābj" vārstus? tb- kā tās dažas piles var atdzesēt līdz pārsimt grādiem uzkarsušu dzelzs gabalu? nu par 0,000001 grādu varbūt arī atdzesē...
Offline
Ilvars_78
05. Mar 2015, 11:02 #14762

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53

Ko gāzes lietotāji un uzstādītāji saka par šo produktu? Ir vērts, vai kārtējais mārketinga triks?

https://www.eparts.lv/catalogs/#tab:1/parent:14...nu:450/item:5274
Offline
Shkodists
05. Mar 2015, 14:53 #14763

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


05 Mar 2015, 11:02:04 Ilvars_78 rakstīja:
Ko gāzes lietotāji un uzstādītāji saka par šo produktu? Ir vērts, vai kārtējais mārketinga triks?

https://www.eparts.lv/catalogs/#tab:1/parent:14...nu:450/item:5274

Vidējais gāzinieks jau pēc noklusējuma ir centu sipējs vai tad ies tik dārgu eļļu motorā gāzt
Offline
koijotss
06. Mar 2015, 07:46 #14764

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103

Tā eļļa ir lētāka nekā līdzigas eļļas, par piedevām gāzei ir jāsmeij.


05 Mar 2015, 14:53:36 Shkodists rakstīja:

05 Mar 2015, 11:02:04 Ilvars_78 rakstīja:
Ko gāzes lietotāji un uzstādītāji saka par šo produktu? Ir vērts, vai kārtējais mārketinga triks?

https://www.eparts.lv/catalogs/#tab:1/parent:14...nu:450/item:5274

Vidējais gāzinieks jau pēc noklusējuma ir centu sipējs vai tad ies tik dārgu eļļu motorā gāzt


-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Shkodists
06. Mar 2015, 08:32 #14765

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


06 Mar 2015, 07:46:46 koijotss rakstīja:
Tā eļļa ir lētāka nekā līdzigas eļļas, par piedevām gāzei ir jāsmeij.


05 Mar 2015, 14:53:36 Shkodists rakstīja:

05 Mar 2015, 11:02:04 Ilvars_78 rakstīja:
Ko gāzes lietotāji un uzstādītāji saka par šo produktu? Ir vērts, vai kārtējais mārketinga triks?

https://www.eparts.lv/catalogs/#tab:1/parent:14...nu:450/item:5274

Vidējais gāzinieks jau pēc noklusējuma ir centu sipējs vai tad ies tik dārgu eļļu motorā gāzt


Nolohojos. Paskatījos pierakstos, tiešām šī lētāka. Leju Valvoline SYNPOWER XL-III 4L. Tā ir biku dārgāka, bet nezinu, vai labāka. Retorisks jautājums, kas noteikti ir cilāts forumos ntās reizes - vai vidējas ierindas autobraucējs, kas ar vienu auto nenobrauc vairāk par 100k baigi sajutīs atšķirību starp lētāku un dārgāku eļļu? Es leju Valvoline, jo man ir viens rekomendētājs, kas saka, ka laba ir. Vai atmaksājas, nezinu
Offline
-JUREVICH-
06. Mar 2015, 09:35 #14766

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


04 Mar 2015, 18:10:10 kexxx rakstīja:
ja tam vārstu glābējam būtu kādi reāli efektivitātes pierādījumi, tad par tiem būtu kāda informācija- par šo štruntu neko, izņemot reklāmu, atrast neizdodas...

un kāds var man paskaidrot, kādā veidā tā eļļa "glābj" vārstus? tb- kā tās dažas piles var atdzesēt līdz pārsimt grādiem uzkarsušu dzelzs gabalu? nu par 0,000001 grādu varbūt arī atdzesē...
Kurus vārstus izdedzina ja nelieto, ieplūdi gan izplūdi???Teorētiski gāze no benzīna atšķiras ar to ka sausina virsmu,drīzāk tās pāris eļļas piles nodrošina labāku kontaktu vārsta sēžā un tas dzesē savu virsmu novadot temperatūru uz galvu!
Offline
Ilvars_78
06. Mar 2015, 09:38 #14767

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53

Ja dzinējs piedzīvo daudz aukstu startu, regulāri tiek griezts līdz galam, tad drīzāk atmaksājas kā nē
Offline
BMW-Valcha
06. Mar 2015, 12:29 #14768

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Ir iekrājusies čupiņa ar Ultra 360 ciklona filtriem. 10e/gab
Offline
kexxx
06. Mar 2015, 16:21 #14769

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


06 Mar 2015, 09:35:43 -JUREVICH- rakstīja:

04 Mar 2015, 18:10:10 kexxx rakstīja:
ja tam vārstu glābējam būtu kādi reāli efektivitātes pierādījumi, tad par tiem būtu kāda informācija- par šo štruntu neko, izņemot reklāmu, atrast neizdodas...

un kāds var man paskaidrot, kādā veidā tā eļļa "glābj" vārstus? tb- kā tās dažas piles var atdzesēt līdz pārsimt grādiem uzkarsušu dzelzs gabalu? nu par 0,000001 grādu varbūt arī atdzesē...
Kurus vārstus izdedzina ja nelieto, ieplūdi gan izplūdi???Teorētiski gāze no benzīna atšķiras ar to ka sausina virsmu,drīzāk tās pāris eļļas piles nodrošina labāku kontaktu vārsta sēžā un tas dzesē savu virsmu novadot temperatūru uz galvu!


tas par dzinēja sausināšanu ir kaut kādas tirgus tanšu pasakas... benzīns tiek nevis ieliets cilindrā, bet iesmidzināts, pie tam karstā degkamerā... jūs tiešām domājat, ka degkameras sienas motora darbības laikā ir slapjas no benzīna?

vārsta virsmai jau tā ir jābūt lieliskam kontaktam ar sēžu- savādāk viņš neturētu spiedienu...un eļļa, manuprāt, ir sliktāks siltumvadītājs nekā metāls- tad ko viņa tur var uzlabot?


interesanti, ir kāda metode, kā varētu noteikt vārstu temperatūras motora darbības laikā? tad toč varētu izpētīt, dod tas eļļotājs kaut ko vai nē...
Offline
Laoshi
06. Mar 2015, 17:26 #14770

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Vajag, vajag valve saver kit. Gāze bojā dzinēju, tāpēc vajag eļļot. Vislabāk ar elektronisko padevi. Vajag vēl exhaust saver kit, lai eļļo arī izpūtēju, nepaliek sauss. Slapjš izpūtējs skan buļbuļbuļ kā subārs, sauss izpūtējs uz gāzes fapfapfap, kā kārumnieku topikā.
Offline
Ted_Easy
08. Mar 2015, 11:57 #14771

Kopš: 12. Aug 2013

No: Priekule

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Autobūlves brīnumu

LT- gāze 43 centi Lukoila Kā viņi ar visu ceļa nodokli klāt tirgo tik lēti
Offline
-JUREVICH-
08. Mar 2015, 13:08 #14772

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


06 Mar 2015, 16:21:46 kexxx rakstīja:

06 Mar 2015, 09:35:43 -JUREVICH- rakstīja:

04 Mar 2015, 18:10:10 kexxx rakstīja:
ja tam vārstu glābējam būtu kādi reāli efektivitātes pierādījumi, tad par tiem būtu kāda informācija- par šo štruntu neko, izņemot reklāmu, atrast neizdodas...

un kāds var man paskaidrot, kādā veidā tā eļļa "glābj" vārstus? tb- kā tās dažas piles var atdzesēt līdz pārsimt grādiem uzkarsušu dzelzs gabalu? nu par 0,000001 grādu varbūt arī atdzesē...
Kurus vārstus izdedzina ja nelieto, ieplūdi gan izplūdi???Teorētiski gāze no benzīna atšķiras ar to ka sausina virsmu,drīzāk tās pāris eļļas piles nodrošina labāku kontaktu vārsta sēžā un tas dzesē savu virsmu novadot temperatūru uz galvu!


tas par dzinēja sausināšanu ir kaut kādas tirgus tanšu pasakas... benzīns tiek nevis ieliets cilindrā, bet iesmidzināts, pie tam karstā degkamerā... jūs tiešām domājat, ka degkameras sienas motora darbības laikā ir slapjas no benzīna?

vārsta virsmai jau tā ir jābūt lieliskam kontaktam ar sēžu- savādāk viņš neturētu spiedienu...un eļļa, manuprāt, ir sliktāks siltumvadītājs nekā metāls- tad ko viņa tur var uzlabot?


interesanti, ir kāda metode, kā varētu noteikt vārstu temperatūras motora darbības laikā? tad toč varētu izpētīt, dod tas eļļotājs kaut ko vai nē...
Vairākums benzīna drotu degvielu smidzina ieplūdes kolektorā nevis pa taisno podā!Nenodirs ja nezini tante!
Piemērs,gaz53 tika iegāzsts neizprotama sastāva benzīns(valsts iestāde kuriem ir sava uzpildes stacija) kas norija plastmasas stikliņu karbūzim līdz tas izliecās un uzkārās ieplūdes vārsti.
Offline
uldens1
08. Mar 2015, 13:18 #14773

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

un ka tad tiešas iesmidzas dzinejiem ar varstu sausumu??Un dizeļiem??? Bļe sausinataji ibio
Offline
-JUREVICH-
08. Mar 2015, 13:32 #14774

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


08 Mar 2015, 13:18:51 uldens1 rakstīja:
un ka tad tiešas iesmidzas dzinejiem ar varstu sausumu??Un dizeļiem??? Bļe sausinataji ibio
Nu tad izskaidro na-uj tas eļļas sūds ir vajadzīgs!Es te neko neapgalvoju bet izssaku minējumus!
Offline
martinssirants
08. Mar 2015, 13:40 #14775

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


08 Mar 2015, 13:32:57 -JUREVICH- rakstīja:

08 Mar 2015, 13:18:51 uldens1 rakstīja:
un ka tad tiešas iesmidzas dzinejiem ar varstu sausumu??Un dizeļiem??? Bļe sausinataji ibio
Nu tad izskaidro na-uj tas eļļas sūds ir vajadzīgs!Es te neko neapgalvoju bet izssaku minējumus!

Kursh teica ka tas ellas suuds ir vajadziigs? Vienu bridi bija baigaa topaa. Tagad nezinu nevienu kurh vinus baigi uzstaadiitu.
Offline
kristapsk94
08. Mar 2015, 14:39 #14776

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

gan jau paris reizes ir runats bet gribeju uzprasit iespejams sanaks braukt uz vaciju ar sagazetu auto man deres tie kas ir lv parejas uz pistoli ?
Offline
kexxx
08. Mar 2015, 16:15 #14777

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


08 Mar 2015, 13:08:26 -JUREVICH- rakstīja:

06 Mar 2015, 16:21:46 kexxx rakstīja:

06 Mar 2015, 09:35:43 -JUREVICH- rakstīja:

04 Mar 2015, 18:10:10 kexxx rakstīja:
ja tam vārstu glābējam būtu kādi reāli efektivitātes pierādījumi, tad par tiem būtu kāda informācija- par šo štruntu neko, izņemot reklāmu, atrast neizdodas...

un kāds var man paskaidrot, kādā veidā tā eļļa "glābj" vārstus? tb- kā tās dažas piles var atdzesēt līdz pārsimt grādiem uzkarsušu dzelzs gabalu? nu par 0,000001 grādu varbūt arī atdzesē...
Kurus vārstus izdedzina ja nelieto, ieplūdi gan izplūdi???Teorētiski gāze no benzīna atšķiras ar to ka sausina virsmu,drīzāk tās pāris eļļas piles nodrošina labāku kontaktu vārsta sēžā un tas dzesē savu virsmu novadot temperatūru uz galvu!


tas par dzinēja sausināšanu ir kaut kādas tirgus tanšu pasakas... benzīns tiek nevis ieliets cilindrā, bet iesmidzināts, pie tam karstā degkamerā... jūs tiešām domājat, ka degkameras sienas motora darbības laikā ir slapjas no benzīna?

vārsta virsmai jau tā ir jābūt lieliskam kontaktam ar sēžu- savādāk viņš neturētu spiedienu...un eļļa, manuprāt, ir sliktāks siltumvadītājs nekā metāls- tad ko viņa tur var uzlabot?


interesanti, ir kāda metode, kā varētu noteikt vārstu temperatūras motora darbības laikā? tad toč varētu izpētīt, dod tas eļļotājs kaut ko vai nē...
Vairākums benzīna drotu degvielu smidzina ieplūdes kolektorā nevis pa taisno podā!Nenodirs ja nezini tante!
Piemērs,gaz53 tika iegāzsts neizprotama sastāva benzīns(valsts iestāde kuriem ir sava uzpildes stacija) kas norija plastmasas stikliņu karbūzim līdz tas izliecās un uzkārās ieplūdes vārsti.


ej nu ej, tiešām ieplūdes kolektorā??? un kur, diez, tas benzīns pēc tam nonāk? tak ne jau degkamerā, ko?
Offline
kexxx
08. Mar 2015, 16:17 #14778

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


08 Mar 2015, 13:32:57 -JUREVICH- rakstīja:

08 Mar 2015, 13:18:51 uldens1 rakstīja:
un ka tad tiešas iesmidzas dzinejiem ar varstu sausumu??Un dizeļiem??? Bļe sausinataji ibio
Nu tad izskaidro na-uj tas eļļas sūds ir vajadzīgs!Es te neko neapgalvoju bet izssaku minējumus!


nuu, tas ir vajadzīgs, lai cilvēki pirktu zelta cenā kaut kādu eļļu, no kuras nav nekādas jēgas

[ Šo ziņu laboja kexxx, 08 Mar 2015, 16:17:50 ]

Offline
kexxx
08. Mar 2015, 16:21 #14779

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

btw, vai kāds ir pamanījis, ka tie ciklona tipa filtri rada jūtamu pretestību gāzes plūsmai???
stāvēja ultra 360
strauji pagāzējot, pamanīju, ka uz mazu brītiņu spiediens nokrītas no 1,25 bar līdz 0,7 bar...
nomainīju pret parasto filru- kritums ir maksimums līdz 1 bar...
Offline
PASSATizhi
08. Mar 2015, 16:24 #14780

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

varbūt vnk elements ir ciet laukums viņam krietni mazāks par parasto, kkādu sūdu gadijumā aizsitas ciet ātrāk.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo