Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
skals007
27. Oct 2015, 21:17 #14701

Kopš: 22. Oct 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar: #SudrabaBulta


27 Oct 2015, 21:04:24 PASSATizhi rakstīja:

27 Oct 2015, 20:23:26 skals007 rakstīja:

27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:

27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi



nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.


teiksim taa apskaties tosola un antifriza darba temperaturu un tad ari var izdarit secinajumus

var izglitoties http://www.autonews.lv/raksts/1334/Ar-ko-tosols...as-no-antifriza/
ar ko šņabis atšķiras no vodkas, zini?


jaa snabis ir vnk spirts atšķaidits ar udeni
Offline
Billy
27. Oct 2015, 21:34 #14702

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


27 Oct 2015, 14:28:49 streetlife rakstīja:

27 Oct 2015, 14:01:31 Billy rakstīja:

27 Oct 2015, 10:51:20 Chubakla rakstīja:

27 Oct 2015, 10:37:58 Billy rakstīja:
Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares?


Cēlonis gan šim varētu būt atsperes/amīši.
Bet ja gribi uzfrišināt stabilizātoru - vari nomainīt tam bukses


Bukses tam izskatas ok.Vnk citiem daudz augstaka stock piekare..man it ka sedinats vai maisna pieladeta bet ta nav.Tatad atsperes iespejams sasedusas.


atsperēm kāds marķējums? sarkans? zils? rozā? amortiņi kādi? oriģinālie? ja oriģinālie, tad kādi? sarkani, vai zili? tas ir uzlīme kādā krāsā ir, nejau pats amortiņš


Atsperes oem ar oranziem 2 punktiem.Amisi Sasch.Leibls balts..pec kodiem atbilst stock piekarei kas paredzets.
Offline
streetlife
27. Oct 2015, 21:37 #14703

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


27 Oct 2015, 20:23:26 skals007 rakstīja:

27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:

27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi



nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.


teiksim taa apskaties tosola un antifriza darba temperaturu un tad ari var izdarit secinajumus

var izglitoties http://www.autonews.lv/raksts/1334/Ar-ko-tosols...as-no-antifriza/

kāda vel darba temperatūra? kāda ir tādā strādās.

vajag strādāt 90 vai 100 grados tam nav nekādas nozīmes.

gan tosols gan antifrīzs, gan pliks krāna ūdens pilda vienu un to pašu funkciju- siltumapmaiņu. Tosola un antifrīza pamatsastāvā ir etilēnglikols+ destilēts ūdens. Tas tikai tēpēc lai paaugstinātu šķidruma viršanas temparatūru, novērstu dzeses sistēmas sieniņu apkaļķošanos un bloku koroziju, kas nebūt ne veicina siltumapmaiņu. Taču etilēnglikols ir ļoti agresīvs melnajiem metāliem, tāpēc tam tiek pievienotas piedevas, lai samazinātu tā agresivitāti, taču, kas vienam labs tas otram kaitīgs. PSRS izstrādājumi pamātā bija no čuguna kapara un misiņa. tāpēc tosols ir visoptimālākais dzesēšanas šķidrums. Laiki mainījās un Latvijā arvien biežāk bija sastopami auto kuru motora galvas, radiatori, arī bloki bija no alumīnija, un tieši piedevas kas neitralizēja etilēnglikola agresivitāti pret melnajiem metāliem lika alumīnijam korodēt. Tāpēc tādām nolūkam bija izstrādāts un tirgū nonāca šķidrums- antifrīzs, tas pats etilēnglikola/ūdens šķīdums, bet ar citām piedevām, kas nav agresīvi alumīnija izstrādājumiem un tai pašā laikā aizsargā melnos metālus un plastmasas daļas, taču ar laiku šīs vielas neitralizējas un šķidrums ir pilnībā jānomaina, savādāk tas sāk saēst plastmasas, alumīnija detaļas, un sāk veidoties melno metālu korozija.

laicīgi nemainot dzesēšanas škidrumu paliksi bez cirkulācijas sūkņa lāpstiņām, radiatora un motora galvā dabūsi caurumu.


[ Šo ziņu laboja streetlife, 27 Oct 2015, 21:39:37 ]

Offline
Asch
27. Oct 2015, 21:39 #14704

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4288

Braucu ar:


27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:

27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi



nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.

Kadel tad jauta par tosolu un antifrizu?
P.s. Viena no krievu zurnala Avto Revju vija interesants raksts par jaunajiem dzeseshanas skidrumu veidiem un saderibu ar dazhadiem motora metaliem. Katra gadijuma viss iet uz prieksu un tosols arvien vairak paliek ka ikdienas dzeseshanas skidruma nosaukums, ko lietojam savstarpeja saruna.
Offline
skals007
27. Oct 2015, 21:48 #14705

Kopš: 22. Oct 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar: #SudrabaBulta


27 Oct 2015, 21:37:49 streetlife rakstīja:

27 Oct 2015, 20:23:26 skals007 rakstīja:

27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:

27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi



nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.


teiksim taa apskaties tosola un antifriza darba temperaturu un tad ari var izdarit secinajumus

var izglitoties http://www.autonews.lv/raksts/1334/Ar-ko-tosols...as-no-antifriza/

kāda vel darba temperatūra? kāda ir tādā strādās.

vajag strādāt 90 vai 100 grados tam nav nekādas nozīmes.

gan tosols gan antifrīzs, gan pliks krāna ūdens pilda vienu un to pašu funkciju- siltumapmaiņu. Tosola un antifrīza pamatsastāvā ir etilēnglikols+ destilēts ūdens. Tas tikai tēpēc lai paaugstinātu šķidruma viršanas temparatūru, novērstu dzeses sistēmas sieniņu apkaļķošanos un bloku koroziju, kas nebūt ne veicina siltumapmaiņu. Taču etilēnglikols ir ļoti agresīvs melnajiem metāliem, tāpēc tam tiek pievienotas piedevas, lai samazinātu tā agresivitāti, taču, kas vienam labs tas otram kaitīgs. PSRS izstrādājumi pamātā bija no čuguna kapara un misiņa. tāpēc tosols ir visoptimālākais dzesēšanas šķidrums. Laiki mainījās un Latvijā arvien biežāk bija sastopami auto kuru motora galvas, radiatori, arī bloki bija no alumīnija, un tieši piedevas kas neitralizēja etilēnglikola agresivitāti pret melnajiem metāliem lika alumīnijam korodēt. Tāpēc tādām nolūkam bija izstrādāts un tirgū nonāca šķidrums- antifrīzs, tas pats etilēnglikola/ūdens šķīdums, bet ar citām piedevām, kas nav agresīvi alumīnija izstrādājumiem un tai pašā laikā aizsargā melnos metālus un plastmasas daļas, taču ar laiku šīs vielas neitralizējas un šķidrums ir pilnībā jānomaina, savādāk tas sāk saēst plastmasas, alumīnija detaļas, un sāk veidoties melno metālu korozija.

laicīgi nemainot dzesēšanas škidrumu paliksi bez cirkulācijas sūkņa lāpstiņām, radiatora un motora galvā dabūsi caurumu.






90-100 ?

tad drusku labaak pastude BMW un paskaties dzive kaada ir temperatura

nevis "man rada pavidu" bet to temp. kura ir cirkulakijas lokaa

vrb atklasi kko jaunu...

tad ari var saakt domat liet udeni, tosolu, vai ari kko citu kam ir augstaka varishanas temp.
Offline
berny757
27. Oct 2015, 21:52 #14706

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


27 Oct 2015, 20:45:32 kriii rakstīja:
Kādi varianti sidzenēm, ja nav oriģinālā no rūpnīcas? (Nav ne kustību sensoru, ne kapota atvēršanas sensora, ne sidzenes diodes pie spoguļa).

Un vai vispār ir Kasko kantoris, kas bez tā idiotisma drošina auto?

Un vispār man ar tas tulīt būs aktuāli, pārvācoties uz Latviju, uz šo ziemu.
Kādreiz esot bijis kaut kāds draiveris vai kā tur, bet tagat strādājot norgē, bmw dīlercentrā.
Vai ir kāds cits uzticams elektriķis kurš smuki uzliktu labu signalizāciju, un tā lai auto pēc pāris naktīm nepazustu?
Vajadzētu arī saprogramēt webasto ,spoguļu un vel dažus sīkumus.

[ Šo ziņu laboja berny757, 27 Oct 2015, 21:58:23 ]

Offline
Rozigais
28. Oct 2015, 09:24 #14707

Kopš: 13. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 212

Braucu ar: Riteni

Uz detaļām e39 2.5tds 98gada. Labāk zvanīt vai sms ar jums intresējošo detaļu. 29654042 https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/....html#ov_id=6613
[IMG]null[/IMG]

Offline
Aigis
28. Oct 2015, 18:47 #14708

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu

ieslēdzot aizdedzi, dsc lampiņai ir jādeg?
Offline
Asch
28. Oct 2015, 22:23 #14709

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4288

Braucu ar:

no rita, kad kvelsveces silda, tad jaa
Offline
berny757
28. Oct 2015, 22:26 #14710

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nekad nekas tāds nav bijis
Sveces silda.
Edit:
bet tur jau jāskatās cik ilgi tas dsc brīdinājums tie rādīts.

[ Šo ziņu laboja berny757, 28 Oct 2015, 22:27:49 ]

Offline
rekeds
29. Oct 2015, 12:15 #14711

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

https://ecotune-scotland.co.uk/product/bmw-e39-...d-decat-downpipe

kāds latvijā ko tādu netaisa pa līdzvērtīgu cenu?
Offline
Chubakla
29. Oct 2015, 12:16 #14712

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39

Man šis jautājums arī aktuāli !!!
Offline
sakums
29. Oct 2015, 12:31 #14713

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu


28 Oct 2015, 18:47:45 Aigis rakstīja:
ieslēdzot aizdedzi, dsc lampiņai ir jādeg?


Man, kad ieslēdz aizdedzi, tad iedegas daudz lampiņas ieskaitot DSC, kad piedarbina, DSC pazūd, bet cik ātri es neesmu mērījis, esmu pamanījis, ka citreiz deg ilgāk.
Offline
Asch
29. Oct 2015, 12:41 #14714

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4288

Braucu ar:


28 Oct 2015, 22:26:10 berny757 rakstīja:
Nekad nekas tāds nav bijis
Sveces silda.
Edit:
bet tur jau jāskatās cik ilgi tas dsc brīdinājums tie rādīts.

Un ko no tava posta var secinat?
Ja ir high panelis, tad var paradities virsraksts info dispelja par svechi sildisanu. Man ir low panelis, tam iedegas dsc lampina.
Offline
berny757
29. Oct 2015, 23:35 #14715

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


29 Oct 2015, 12:41:49 Asch rakstīja:

28 Oct 2015, 22:26:10 berny757 rakstīja:
Nekad nekas tāds nav bijis
Sveces silda.
Edit:
bet tur jau jāskatās cik ilgi tas dsc brīdinājums tie rādīts.

Un ko no tava posta var secinat?
Ja ir high panelis, tad var paradities virsraksts info dispelja par svechi sildisanu. Man ir low panelis, tam iedegas dsc lampina.

Tāpēc labāk no sākuma uzzināt kāds panelis utt. Jo visiem tomēr tā nav. Kopumā tas jautājums bija nepilnīgs, tāpēc arī vaicāju cik ilgi un kad deg tā lampiņa.
Offline
HS
29. Oct 2015, 23:41 #14716

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

un kādi ir jūsu nobraukumi?

Links


Links + 50k notīti
Offline
edzhaans
29. Oct 2015, 23:44 #14717

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


29 Oct 2015, 23:41:54 HS rakstīja:
un kādi ir jūsu nobraukumi?

Links


Links + 50k notīti

313 uz tāfeles, bet man nav diesel. Ir redzēti benzīnnieki ar 400.

p.s. otrajā sludinājumā rakstīts ka ir motora maiņa. Tā kā tur nobraukums ir X

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 29 Oct 2015, 23:46:07 ]

Offline
berny757
29. Oct 2015, 23:45 #14718

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Un saloni labāk iskatās kā dažiem ar 220
Man ar cipariņos rāda 194, bet reāli kādi 340 sēdekļi tāpat vel ļoti labā stāvoklī, tapēc nespēju saprast kā vispār kāds var paskatīties uz tim maģiskajiem skaitļiem redzot ka auto ir miskaste
Offline
edzhaans
29. Oct 2015, 23:49 #14719

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

HS, a ko tu brīnies, ja e39 nav daudzīts tad tā virsbūve nav nobraucama. Man piemēram nobraukums ir reāls, bet mans sēdeklis ir d*rsā, jo braucu ar džinsiem, kniedes piebeidza sēdekli. Pārējie sēdekļi ir ok. Tā sēdekļu diagnostika ir
Offline
HS
29. Oct 2015, 23:53 #14720

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

man tikko čoms paņema F10 ar 290k, tas sēdeklis vnk kā jauns. vnk browsereju lai paskatītos, kā 15 gadus vecam drotam var pat būt mazāks nobraukums kā 4 gadīgam

labi, ne visiem.

[ Šo ziņu laboja HS, 29 Oct 2015, 23:53:42 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo