Online
Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
skals007 | | Kopš: 22. Oct 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar: #SudrabaBulta
|
27 Oct 2015, 21:04:24 PASSATizhi rakstīja:
27 Oct 2015, 20:23:26 skals007 rakstīja:
27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:
27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi
nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.
teiksim taa apskaties tosola un antifriza darba temperaturu un tad ari var izdarit secinajumus
var izglitoties http://www.autonews.lv/raksts/1334/Ar-ko-tosols...as-no-antifriza/
ar ko šņabis atšķiras no vodkas, zini?
jaa snabis ir vnk spirts atšķaidits ar udeni | Offline | | |
Billy | | Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1705
Braucu ar: E39
|
27 Oct 2015, 14:28:49 streetlife rakstīja:
27 Oct 2015, 14:01:31 Billy rakstīja:
27 Oct 2015, 10:51:20 Chubakla rakstīja:
27 Oct 2015, 10:37:58 Billy rakstīja:
Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares?
Cēlonis gan šim varētu būt atsperes/amīši.
Bet ja gribi uzfrišināt stabilizātoru - vari nomainīt tam bukses
Bukses tam izskatas ok.Vnk citiem daudz augstaka stock piekare..man it ka sedinats vai maisna pieladeta bet ta nav.Tatad atsperes iespejams sasedusas.
atsperēm kāds marķējums? sarkans? zils? rozā? amortiņi kādi? oriģinālie? ja oriģinālie, tad kādi? sarkani, vai zili? tas ir uzlīme kādā krāsā ir, nejau pats amortiņš
Atsperes oem ar oranziem 2 punktiem.Amisi Sasch.Leibls balts..pec kodiem atbilst stock piekarei kas paredzets. | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
27 Oct 2015, 20:23:26 skals007 rakstīja:
27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:
27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi
nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.
teiksim taa apskaties tosola un antifriza darba temperaturu un tad ari var izdarit secinajumus
var izglitoties http://www.autonews.lv/raksts/1334/Ar-ko-tosols...as-no-antifriza/
kāda vel darba temperatūra? kāda ir tādā strādās.
vajag strādāt 90 vai 100 grados tam nav nekādas nozīmes.
gan tosols gan antifrīzs, gan pliks krāna ūdens pilda vienu un to pašu funkciju- siltumapmaiņu. Tosola un antifrīza pamatsastāvā ir etilēnglikols+ destilēts ūdens. Tas tikai tēpēc lai paaugstinātu šķidruma viršanas temparatūru, novērstu dzeses sistēmas sieniņu apkaļķošanos un bloku koroziju, kas nebūt ne veicina siltumapmaiņu. Taču etilēnglikols ir ļoti agresīvs melnajiem metāliem, tāpēc tam tiek pievienotas piedevas, lai samazinātu tā agresivitāti, taču, kas vienam labs tas otram kaitīgs. PSRS izstrādājumi pamātā bija no čuguna kapara un misiņa. tāpēc tosols ir visoptimālākais dzesēšanas šķidrums. Laiki mainījās un Latvijā arvien biežāk bija sastopami auto kuru motora galvas, radiatori, arī bloki bija no alumīnija, un tieši piedevas kas neitralizēja etilēnglikola agresivitāti pret melnajiem metāliem lika alumīnijam korodēt. Tāpēc tādām nolūkam bija izstrādāts un tirgū nonāca šķidrums- antifrīzs, tas pats etilēnglikola/ūdens šķīdums, bet ar citām piedevām, kas nav agresīvi alumīnija izstrādājumiem un tai pašā laikā aizsargā melnos metālus un plastmasas daļas, taču ar laiku šīs vielas neitralizējas un šķidrums ir pilnībā jānomaina, savādāk tas sāk saēst plastmasas, alumīnija detaļas, un sāk veidoties melno metālu korozija.
laicīgi nemainot dzesēšanas škidrumu paliksi bez cirkulācijas sūkņa lāpstiņām, radiatora un motora galvā dabūsi caurumu.
[ Šo ziņu laboja streetlife, 27 Oct 2015, 21:39:37 ] | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4288
Braucu ar:
|
27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:
27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi
nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.
Kadel tad jauta par tosolu un antifrizu?
P.s. Viena no krievu zurnala Avto Revju vija interesants raksts par jaunajiem dzeseshanas skidrumu veidiem un saderibu ar dazhadiem motora metaliem. Katra gadijuma viss iet uz prieksu un tosols arvien vairak paliek ka ikdienas dzeseshanas skidruma nosaukums, ko lietojam savstarpeja saruna. | Offline | | |
skals007 | | Kopš: 22. Oct 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar: #SudrabaBulta
|
27 Oct 2015, 21:37:49 streetlife rakstīja:
27 Oct 2015, 20:23:26 skals007 rakstīja:
27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:
27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi
nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.
teiksim taa apskaties tosola un antifriza darba temperaturu un tad ari var izdarit secinajumus
var izglitoties http://www.autonews.lv/raksts/1334/Ar-ko-tosols...as-no-antifriza/
kāda vel darba temperatūra? kāda ir tādā strādās.
vajag strādāt 90 vai 100 grados tam nav nekādas nozīmes.
gan tosols gan antifrīzs, gan pliks krāna ūdens pilda vienu un to pašu funkciju- siltumapmaiņu. Tosola un antifrīza pamatsastāvā ir etilēnglikols+ destilēts ūdens. Tas tikai tēpēc lai paaugstinātu šķidruma viršanas temparatūru, novērstu dzeses sistēmas sieniņu apkaļķošanos un bloku koroziju, kas nebūt ne veicina siltumapmaiņu. Taču etilēnglikols ir ļoti agresīvs melnajiem metāliem, tāpēc tam tiek pievienotas piedevas, lai samazinātu tā agresivitāti, taču, kas vienam labs tas otram kaitīgs. PSRS izstrādājumi pamātā bija no čuguna kapara un misiņa. tāpēc tosols ir visoptimālākais dzesēšanas šķidrums. Laiki mainījās un Latvijā arvien biežāk bija sastopami auto kuru motora galvas, radiatori, arī bloki bija no alumīnija, un tieši piedevas kas neitralizēja etilēnglikola agresivitāti pret melnajiem metāliem lika alumīnijam korodēt. Tāpēc tādām nolūkam bija izstrādāts un tirgū nonāca šķidrums- antifrīzs, tas pats etilēnglikola/ūdens šķīdums, bet ar citām piedevām, kas nav agresīvi alumīnija izstrādājumiem un tai pašā laikā aizsargā melnos metālus un plastmasas daļas, taču ar laiku šīs vielas neitralizējas un šķidrums ir pilnībā jānomaina, savādāk tas sāk saēst plastmasas, alumīnija detaļas, un sāk veidoties melno metālu korozija.
laicīgi nemainot dzesēšanas škidrumu paliksi bez cirkulācijas sūkņa lāpstiņām, radiatora un motora galvā dabūsi caurumu.
90-100 ?
tad drusku labaak pastude BMW un paskaties dzive kaada ir temperatura
nevis "man rada pavidu" bet to temp. kura ir cirkulakijas lokaa
vrb atklasi kko jaunu...
tad ari var saakt domat liet udeni, tosolu, vai ari kko citu kam ir augstaka varishanas temp. | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
27 Oct 2015, 20:45:32 kriii rakstīja:
Kādi varianti sidzenēm, ja nav oriģinālā no rūpnīcas? (Nav ne kustību sensoru, ne kapota atvēršanas sensora, ne sidzenes diodes pie spoguļa).
Un vai vispār ir Kasko kantoris, kas bez tā idiotisma drošina auto?
Un vispār man ar tas tulīt būs aktuāli, pārvācoties uz Latviju, uz šo ziemu.
Kādreiz esot bijis kaut kāds draiveris vai kā tur, bet tagat strādājot norgē, bmw dīlercentrā.
Vai ir kāds cits uzticams elektriķis kurš smuki uzliktu labu signalizāciju, un tā lai auto pēc pāris naktīm nepazustu?
Vajadzētu arī saprogramēt webasto ,spoguļu un vel dažus sīkumus.[ Šo ziņu laboja berny757, 27 Oct 2015, 21:58:23 ] | Offline | | |
Rozigais | | Kopš: 13. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 212
Braucu ar: Riteni
| Uz detaļām e39 2.5tds 98gada. Labāk zvanīt vai sms ar jums intresējošo detaļu. 29654042 https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/....html#ov_id=6613
[IMG]null[/IMG]
| Offline | | |
Aigis | | Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
| ieslēdzot aizdedzi, dsc lampiņai ir jādeg? | Offline | | |
|
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4288
Braucu ar:
| no rita, kad kvelsveces silda, tad jaa | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Nekad nekas tāds nav bijis
Sveces silda.
Edit:
bet tur jau jāskatās cik ilgi tas dsc brīdinājums tie rādīts.[ Šo ziņu laboja berny757, 28 Oct 2015, 22:27:49 ] | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| https://ecotune-scotland.co.uk/product/bmw-e39-...d-decat-downpipe
kāds latvijā ko tādu netaisa pa līdzvērtīgu cenu? | Offline | | |
Chubakla | | Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
| Man šis jautājums arī aktuāli !!! | Offline | | |
sakums | | Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
|
28 Oct 2015, 18:47:45 Aigis rakstīja:
ieslēdzot aizdedzi, dsc lampiņai ir jādeg?
Man, kad ieslēdz aizdedzi, tad iedegas daudz lampiņas ieskaitot DSC, kad piedarbina, DSC pazūd, bet cik ātri es neesmu mērījis, esmu pamanījis, ka citreiz deg ilgāk. | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4288
Braucu ar:
|
28 Oct 2015, 22:26:10 berny757 rakstīja:
Nekad nekas tāds nav bijis
Sveces silda.
Edit:
bet tur jau jāskatās cik ilgi tas dsc brīdinājums tie rādīts.
Un ko no tava posta var secinat?
Ja ir high panelis, tad var paradities virsraksts info dispelja par svechi sildisanu. Man ir low panelis, tam iedegas dsc lampina. | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
29 Oct 2015, 12:41:49 Asch rakstīja:
28 Oct 2015, 22:26:10 berny757 rakstīja:
Nekad nekas tāds nav bijis
Sveces silda.
Edit:
bet tur jau jāskatās cik ilgi tas dsc brīdinājums tie rādīts.
Un ko no tava posta var secinat?
Ja ir high panelis, tad var paradities virsraksts info dispelja par svechi sildisanu. Man ir low panelis, tam iedegas dsc lampina.
Tāpēc labāk no sākuma uzzināt kāds panelis utt. Jo visiem tomēr tā nav. Kopumā tas jautājums bija nepilnīgs, tāpēc arī vaicāju cik ilgi un kad deg tā lampiņa. | Offline | | |
HS | | Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1103
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
| un kādi ir jūsu nobraukumi?
Links
Links + 50k notīti | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
29 Oct 2015, 23:41:54 HS rakstīja:
un kādi ir jūsu nobraukumi?
Links
Links + 50k notīti
313 uz tāfeles, bet man nav diesel. Ir redzēti benzīnnieki ar 400.
p.s. otrajā sludinājumā rakstīts ka ir motora maiņa. Tā kā tur nobraukums ir X [ Šo ziņu laboja edzhaans, 29 Oct 2015, 23:46:07 ] | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Un saloni labāk iskatās kā dažiem ar 220
Man ar cipariņos rāda 194, bet reāli kādi 340 sēdekļi tāpat vel ļoti labā stāvoklī, tapēc nespēju saprast kā vispār kāds var paskatīties uz tim maģiskajiem skaitļiem redzot ka auto ir miskaste | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| HS, a ko tu brīnies, ja e39 nav daudzīts tad tā virsbūve nav nobraucama. Man piemēram nobraukums ir reāls, bet mans sēdeklis ir d*rsā, jo braucu ar džinsiem, kniedes piebeidza sēdekli. Pārējie sēdekļi ir ok. Tā sēdekļu diagnostika ir | Offline | | |
HS | | Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1103
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
| man tikko čoms paņema F10 ar 290k, tas sēdeklis vnk kā jauns. vnk browsereju lai paskatītos, kā 15 gadus vecam drotam var pat būt mazāks nobraukums kā 4 gadīgam
labi, ne visiem.[ Šo ziņu laboja HS, 29 Oct 2015, 23:53:42 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|