Autors | Ziņojums |
Billy | |
Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1705
Braucu ar: E39
| Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares? |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7361
Braucu ar: muti
|
27 Oct 2015, 10:37:58 Billy rakstīja:
Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares?
|
Offline | |
|
Chubakla | |
Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
|
27 Oct 2015, 10:37:58 Billy rakstīja:
Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares?
Cēlonis gan šim varētu būt atsperes/amīši.
Bet ja gribi uzfrišināt stabilizātoru - vari nomainīt tam bukses |
Offline | |
|
Zeds | |
Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1922
Braucu ar: Q7
|
27 Oct 2015, 09:26:55 Chubakla rakstīja:
27 Oct 2015, 08:49:55 Zeds rakstīja:
Jautājums - izklausās, ka pneimo sūknis ieslēdzas katru reizi kad atmodina mašīnu uz kādām 5-10 sekundēm. Tas normāli vai kaut kas drīz "izbeigsies"?
Sūknī laiž garām gaisa vārsti.
Var nomainīt un aizmirst.
Tos vārstus kaut kur var aiziet un nopirkt vai jāsūta ? |
Offline | |
|
Billy | |
Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1705
Braucu ar: E39
|
27 Oct 2015, 10:51:20 Chubakla rakstīja:
27 Oct 2015, 10:37:58 Billy rakstīja:
Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares?
Cēlonis gan šim varētu būt atsperes/amīši.
Bet ja gribi uzfrišināt stabilizātoru - vari nomainīt tam bukses
Bukses tam izskatas ok.Vnk citiem daudz augstaka stock piekare..man it ka sedinats vai maisna pieladeta bet ta nav.Tatad atsperes iespejams sasedusas. |
Offline | |
|
streetlife | |
Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
27 Oct 2015, 14:01:31 Billy rakstīja:
27 Oct 2015, 10:51:20 Chubakla rakstīja:
27 Oct 2015, 10:37:58 Billy rakstīja:
Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares?
Cēlonis gan šim varētu būt atsperes/amīši.
Bet ja gribi uzfrišināt stabilizātoru - vari nomainīt tam bukses
Bukses tam izskatas ok.Vnk citiem daudz augstaka stock piekare..man it ka sedinats vai maisna pieladeta bet ta nav.Tatad atsperes iespejams sasedusas.
atsperēm kāds marķējums? sarkans? zils? rozā? amortiņi kādi? oriģinālie? ja oriģinālie, tad kādi? sarkani, vai zili? tas ir uzlīme kādā krāsā ir, nejau pats amortiņš |
Offline | |
|
S5 | |
Kopš: 24. Jul 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 325
Braucu ar: Audi, BMW, Porsche
| Iesakiet kādu labu elektriķi, kas ar e39 ņemās. Der arī servisi, kur strādā labi elektriķi.
Vajag konstatēt un atrisināt airbag defektus. Defekti visdrīzāk ir ar provodku vai bloku, jo līdz diviem airbagiem nav signāls no bloka.
Jātiek beidzot skaidrībā. |
Offline | |
|
skals007 | |
Kopš: 22. Oct 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar: #SudrabaBulta
|
27 Oct 2015, 17:32:57 FunnyBoY rakstīja:
540i tipiskā dzesēšanas problēma, nevar tik vaļā no gaisa sistēmā un pārkarst vasarā.
Kādi ir risinājumi, viss jāpārjauc, jaunas detalas un tml? Kādam ir zināms precīzāks cēlonis? Cik lasiju, M62 dabiski paredzēti augstai darba temp un tur esot tā problēma.
ieskau saakt ar termomuftas parbaudi, radiatora tirisanu un termostata darbibas parbaudi...
kaa ari nomainit dzeseshanas skidrumu piemeram no tosola uz antifrizu
tas viss protams ja galvas jau nav saverpushas |
Offline | |
|
|
streetlife | |
Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
27 Oct 2015, 17:41:47 skals007 rakstīja:
27 Oct 2015, 17:32:57 FunnyBoY rakstīja:
540i tipiskā dzesēšanas problēma, nevar tik vaļā no gaisa sistēmā un pārkarst vasarā.
Kādi ir risinājumi, viss jāpārjauc, jaunas detalas un tml? Kādam ir zināms precīzāks cēlonis? Cik lasiju, M62 dabiski paredzēti augstai darba temp un tur esot tā problēma.
ieskau saakt ar termomuftas parbaudi, radiatora tirisanu un termostata darbibas parbaudi...
kaa ari nomainit dzeseshanas skidrumu piemeram no tosola uz antifrizu
tas viss protams ja galvas jau nav saverpushas
tosola uz antifrīzu? a vari pateikt kāda abiem atšķirība? |
Offline | |
|
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4288
Braucu ar:
| Panem un izlasi |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
27 Oct 2015, 17:55:10 streetlife rakstīja:
27 Oct 2015, 17:41:47 skals007 rakstīja:
27 Oct 2015, 17:32:57 FunnyBoY rakstīja:
540i tipiskā dzesēšanas problēma, nevar tik vaļā no gaisa sistēmā un pārkarst vasarā.
Kādi ir risinājumi, viss jāpārjauc, jaunas detalas un tml? Kādam ir zināms precīzāks cēlonis? Cik lasiju, M62 dabiski paredzēti augstai darba temp un tur esot tā problēma.
ieskau saakt ar termomuftas parbaudi, radiatora tirisanu un termostata darbibas parbaudi...
kaa ari nomainit dzeseshanas skidrumu piemeram no tosola uz antifrizu
tas viss protams ja galvas jau nav saverpushas
tosola uz antifrīzu? a vari pateikt kāda abiem atšķirība?
Praktiski nekāda. |
Offline | |
|
streetlife | |
Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi
nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt. |
Offline | |
|
menusource | |
Kopš: 02. Dec 2013
Ziņojumi: 311
Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni
| Kāds sveces Jūs rekomendējat?
e39, benzīns, motors M52 B25
|
Offline | |
|
Reinno | |
Kopš: 04. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 892
Braucu ar: MB
|
27 Oct 2015, 09:28:00 Chubakla rakstīja:
26 Oct 2015, 20:10:26 Reinno rakstīja:
Peksni parstaja universalim bagaznieka vaks pievilkties, ir kads ar ko tadu sastapies vai ari ir zinams kas atbild par to pievilksanos.
Mehānismu jāskatās kas bagāžnieka slieksnī - varbūt zobrati (kas no plastmasas) ir izbeigušies.
Paldies, par virzienu. Bus japaskatas. |
Offline | |
|
skals007 | |
Kopš: 22. Oct 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar: #SudrabaBulta
|
27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:
27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi
nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.
teiksim taa apskaties tosola un antifriza darba temperaturu un tad ari var izdarit secinajumus
var izglitoties http://www.autonews.lv/raksts/1334/Ar-ko-tosols...as-no-antifriza/[ Šo ziņu laboja skals007, 27 Oct 2015, 20:28:53 ] |
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Kādi varianti sidzenēm, ja nav oriģinālā no rūpnīcas? (Nav ne kustību sensoru, ne kapota atvēršanas sensora, ne sidzenes diodes pie spoguļa).
Un vai vispār ir Kasko kantoris, kas bez tā idiotisma drošina auto? |
Offline | |
|
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Kas tas pa nabagu edishen? Kura gadā tādus laida? |
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Ar komplektāciju viss ir labi, 2003. gads. Sievai ir arī ne tas plikākais E46 un arī sidzenes nav. Vismaz cik es saprotu, ja pie griestiem vidū nav tā vijebona un pie salona filtra kastes nav kapota attaisīšanas slēdža - sidzenes nav. Mani tas baigi nesatrauc, bet Gjensidige gan [ Šo ziņu laboja kriii, 27 Oct 2015, 20:55:28 ] |
Offline | |
|
berny757 | |
Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Man arī ir e39 ar normālu komplektāciju un bez sigas. |
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
27 Oct 2015, 20:23:26 skals007 rakstīja:
27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:
27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi
nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.
teiksim taa apskaties tosola un antifriza darba temperaturu un tad ari var izdarit secinajumus
var izglitoties http://www.autonews.lv/raksts/1334/Ar-ko-tosols...as-no-antifriza/
ar ko šņabis atšķiras no vodkas, zini? |
Offline | |
|