Online

Pašreiz BMWPower skatās 48 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Billy
27. Oct 2015, 10:37 #14681

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39

Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares?
Offline
wanksta
27. Oct 2015, 10:39 #14682

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7361

Braucu ar: muti


27 Oct 2015, 10:37:58 Billy rakstīja:
Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares?


Offline
Chubakla
27. Oct 2015, 10:51 #14683

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


27 Oct 2015, 10:37:58 Billy rakstīja:
Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares?


Cēlonis gan šim varētu būt atsperes/amīši.
Bet ja gribi uzfrišināt stabilizātoru - vari nomainīt tam bukses
Offline
Zeds
27. Oct 2015, 12:11 #14684

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1922

Braucu ar: Q7


27 Oct 2015, 09:26:55 Chubakla rakstīja:

27 Oct 2015, 08:49:55 Zeds rakstīja:
Jautājums - izklausās, ka pneimo sūknis ieslēdzas katru reizi kad atmodina mašīnu uz kādām 5-10 sekundēm. Tas normāli vai kaut kas drīz "izbeigsies"?


Sūknī laiž garām gaisa vārsti.
Var nomainīt un aizmirst.


Tos vārstus kaut kur var aiziet un nopirkt vai jāsūta ?
Offline
Billy
27. Oct 2015, 14:01 #14685

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


27 Oct 2015, 10:51:20 Chubakla rakstīja:

27 Oct 2015, 10:37:58 Billy rakstīja:
Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares?


Cēlonis gan šim varētu būt atsperes/amīši.
Bet ja gribi uzfrišināt stabilizātoru - vari nomainīt tam bukses


Bukses tam izskatas ok.Vnk citiem daudz augstaka stock piekare..man it ka sedinats vai maisna pieladeta bet ta nav.Tatad atsperes iespejams sasedusas.
Offline
streetlife
27. Oct 2015, 14:28 #14686

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


27 Oct 2015, 14:01:31 Billy rakstīja:

27 Oct 2015, 10:51:20 Chubakla rakstīja:

27 Oct 2015, 10:37:58 Billy rakstīja:
Stabilizatora stienim ir kads resurss?Varetu pie vainas but ka sedans ar stock piekari ir zemaks neka citi tadas pasas piekares?


Cēlonis gan šim varētu būt atsperes/amīši.
Bet ja gribi uzfrišināt stabilizātoru - vari nomainīt tam bukses


Bukses tam izskatas ok.Vnk citiem daudz augstaka stock piekare..man it ka sedinats vai maisna pieladeta bet ta nav.Tatad atsperes iespejams sasedusas.



atsperēm kāds marķējums? sarkans? zils? rozā? amortiņi kādi? oriģinālie? ja oriģinālie, tad kādi? sarkani, vai zili? tas ir uzlīme kādā krāsā ir, nejau pats amortiņš
Offline
S5
27. Oct 2015, 17:16 #14687

Kopš: 24. Jul 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Audi, BMW, Porsche

Iesakiet kādu labu elektriķi, kas ar e39 ņemās. Der arī servisi, kur strādā labi elektriķi.

Vajag konstatēt un atrisināt airbag defektus. Defekti visdrīzāk ir ar provodku vai bloku, jo līdz diviem airbagiem nav signāls no bloka.

Jātiek beidzot skaidrībā.
Offline
skals007
27. Oct 2015, 17:41 #14688

Kopš: 22. Oct 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar: #SudrabaBulta


27 Oct 2015, 17:32:57 FunnyBoY rakstīja:
540i tipiskā dzesēšanas problēma, nevar tik vaļā no gaisa sistēmā un pārkarst vasarā.

Kādi ir risinājumi, viss jāpārjauc, jaunas detalas un tml? Kādam ir zināms precīzāks cēlonis? Cik lasiju, M62 dabiski paredzēti augstai darba temp un tur esot tā problēma.


ieskau saakt ar termomuftas parbaudi, radiatora tirisanu un termostata darbibas parbaudi...

kaa ari nomainit dzeseshanas skidrumu piemeram no tosola uz antifrizu

tas viss protams ja galvas jau nav saverpushas
Offline
streetlife
27. Oct 2015, 17:55 #14689

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


27 Oct 2015, 17:41:47 skals007 rakstīja:

27 Oct 2015, 17:32:57 FunnyBoY rakstīja:
540i tipiskā dzesēšanas problēma, nevar tik vaļā no gaisa sistēmā un pārkarst vasarā.

Kādi ir risinājumi, viss jāpārjauc, jaunas detalas un tml? Kādam ir zināms precīzāks cēlonis? Cik lasiju, M62 dabiski paredzēti augstai darba temp un tur esot tā problēma.


ieskau saakt ar termomuftas parbaudi, radiatora tirisanu un termostata darbibas parbaudi...

kaa ari nomainit dzeseshanas skidrumu piemeram no tosola uz antifrizu

tas viss protams ja galvas jau nav saverpushas



tosola uz antifrīzu? a vari pateikt kāda abiem atšķirība?
Offline
Asch
27. Oct 2015, 19:13 #14690

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4288

Braucu ar:

Panem un izlasi
Offline
Laoshi
27. Oct 2015, 19:38 #14691

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


27 Oct 2015, 17:55:10 streetlife rakstīja:

27 Oct 2015, 17:41:47 skals007 rakstīja:

27 Oct 2015, 17:32:57 FunnyBoY rakstīja:
540i tipiskā dzesēšanas problēma, nevar tik vaļā no gaisa sistēmā un pārkarst vasarā.

Kādi ir risinājumi, viss jāpārjauc, jaunas detalas un tml? Kādam ir zināms precīzāks cēlonis? Cik lasiju, M62 dabiski paredzēti augstai darba temp un tur esot tā problēma.


ieskau saakt ar termomuftas parbaudi, radiatora tirisanu un termostata darbibas parbaudi...

kaa ari nomainit dzeseshanas skidrumu piemeram no tosola uz antifrizu

tas viss protams ja galvas jau nav saverpushas



tosola uz antifrīzu? a vari pateikt kāda abiem atšķirība?


Praktiski nekāda.
Offline
streetlife
27. Oct 2015, 20:01 #14692

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi



nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.
Offline
menusource
27. Oct 2015, 20:15 #14693

Kopš: 02. Dec 2013

Ziņojumi: 311

Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni

Kāds sveces Jūs rekomendējat?
e39, benzīns, motors M52 B25
Offline
Reinno
27. Oct 2015, 20:17 #14694

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB


27 Oct 2015, 09:28:00 Chubakla rakstīja:

26 Oct 2015, 20:10:26 Reinno rakstīja:
Peksni parstaja universalim bagaznieka vaks pievilkties, ir kads ar ko tadu sastapies vai ari ir zinams kas atbild par to pievilksanos.


Mehānismu jāskatās kas bagāžnieka slieksnī - varbūt zobrati (kas no plastmasas) ir izbeigušies.


Paldies, par virzienu. Bus japaskatas.
Offline
skals007
27. Oct 2015, 20:23 #14695

Kopš: 22. Oct 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar: #SudrabaBulta


27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:

27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi



nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.


teiksim taa apskaties tosola un antifriza darba temperaturu un tad ari var izdarit secinajumus

var izglitoties http://www.autonews.lv/raksts/1334/Ar-ko-tosols...as-no-antifriza/

[ Šo ziņu laboja skals007, 27 Oct 2015, 20:28:53 ]

Offline
kriii
27. Oct 2015, 20:45 #14696

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Kādi varianti sidzenēm, ja nav oriģinālā no rūpnīcas? (Nav ne kustību sensoru, ne kapota atvēršanas sensora, ne sidzenes diodes pie spoguļa).

Un vai vispār ir Kasko kantoris, kas bez tā idiotisma drošina auto?
Offline
dzuris
27. Oct 2015, 20:48 #14697

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Kas tas pa nabagu edishen? Kura gadā tādus laida?
Offline
kriii
27. Oct 2015, 20:54 #14698

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Ar komplektāciju viss ir labi, 2003. gads. Sievai ir arī ne tas plikākais E46 un arī sidzenes nav. Vismaz cik es saprotu, ja pie griestiem vidū nav tā vijebona un pie salona filtra kastes nav kapota attaisīšanas slēdža - sidzenes nav. Mani tas baigi nesatrauc, bet Gjensidige gan

[ Šo ziņu laboja kriii, 27 Oct 2015, 20:55:28 ]

Offline
berny757
27. Oct 2015, 21:00 #14699

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Man arī ir e39 ar normālu komplektāciju un bez sigas.
Offline
PASSATizhi
27. Oct 2015, 21:04 #14700

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


27 Oct 2015, 20:23:26 skals007 rakstīja:

27 Oct 2015, 20:01:16 streetlife rakstīja:

27 Oct 2015, 19:13:37 Asch rakstīja:
Panem un izlasi



nav jālasa, sen jau tas studēts, bet ir cilvēki, kam derētu, kautvai guuglei pajautāt.


teiksim taa apskaties tosola un antifriza darba temperaturu un tad ari var izdarit secinajumus

var izglitoties http://www.autonews.lv/raksts/1334/Ar-ko-tosols...as-no-antifriza/
ar ko šņabis atšķiras no vodkas, zini?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo