Online
Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Czars | | Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
17 Feb 2015, 18:04:27 sergis15 rakstīja:
Tik dīvaini ka tas patēriņš gāzei paliels,
kkādi 280km sanāk ar 47l tikai rīga, cenšos būt vissātrākais
ar ko tu tagad vizinies, ka 50l uz 300?
tas ir ~17 uz 100.
| Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
17 Feb 2015, 18:19:29 Czars rakstīja:
17 Feb 2015, 18:04:27 sergis15 rakstīja:
Tik dīvaini ka tas patēriņš gāzei paliels,
kkādi 280km sanāk ar 47l tikai rīga, cenšos būt vissātrākais
ar ko tu tagad vizinies, ka 50l uz 300?
tas ir ~17 uz 100.
E38. Izlasi velreiz ka sergis grib but visatrakais.. tatad paterins attiecigs
Jauktaja cikla maksimumu esmu izzidis ~380 km (kas nesaprot runa ir par vienu un to pasu masinu) pilseta baigi negazejot, un soseja lidz 100.
Btw man coms ari saka ka nepareizi parsledzos jo bembim esot pie 5k japarmet robi un vins ari brinijas ka 316 var est 15-20l benas..
[ Šo ziņu laboja dzuris, 17 Feb 2015, 18:35:04 ] | Offline | | |
Zoo | | Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.
laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas
| Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
17 Feb 2015, 18:04:27 sergis15 rakstīja:
17 Feb 2015, 17:40:39 kexxx rakstīja:
17 Feb 2015, 16:15:14 sergis15 rakstīja:
Jūs īsti neizpratāt domu!
man drebinās no startēšanas brīža līdz uzsilst, kad jāpārslēdzas uz gāzi.
uz beņas drebinās, bet uz gāzes nē.
pie gāzinieka biju, noregulēja un nekādu defektu nebija gāzei.
Bet it kā minēja, ka nedaudz rīstas uz abiem.
kloķenes un sadalenes devēji ir nomainīti, ko izmeta diagnostika, bet tāpat šķiet arī ka uz gāzes nevisai vienmērīgi strādā, bet tā neizteikti.
bet auksts purinās tā, ka stobri mauktu katrs par sevi
uztaisi eksperimentu... bet brīdinu- tas būs dārgs un nepatīkams!
iedarbini un lai paliek strādāt uz benzīna- atslēdz pārslēgšanos uz gāzi. saņemies un brauciena laikā nepārslēdzies uz gāzi, tā nobrauc vismaz pārdesmit km ar pilnīgi uzsilušu motoru. galvenais nepadodies kārdinājumam nospiest veiksmes pogu- tas var būt grūtāk, nekā izklausās, bet šoreiz jāsaņemas, var mēģināt sevi mierināt ar domu, ka daudzi ikdienā braukā ar neveiksminieku degvielu un tikai sapņo kādreiz pievienoties elitāro veiksminieku klubam, kuriem ir nauda, sievietes, dārgi auto, bizness utt :laoshi:
nu un pamēģini pēc tam kad atdzisīs aukstu piedarbināt- raustīsies uz beņas vai nē...
ok, jāpamēģina
Gan jau pārdzīvošu ārpus pilsētad 20km uz 90 nobraukt
Tik dīvaini ka tas patēriņš gāzei paliels,
kkādi 280km sanāk ar 47l tikai rīga, cenšos būt vissātrākais
Pirms regulēšanas bija rovna 250, kas izrādījās patēriņa ziņā kā 750
Bet ar 3.0d sanāca +\- tas pats, tik jauda cita nekā tam 2.8
It kā naudas ziņā poh, bet zb tā drebināšanās.
karoč šodien mēģināšu pabraukt uz beņu, ta redzēs
Izdari tā, kā kexx teica. Pašam ir zināms gadījums, kad m60b40 no rītiem raustījās it kā 3 stroķiem tik ietu. Cik sapratu, tad gāzei ir mazliet savādākas degvielas padeves līknes, kuras benzīnam piš visu kopā, ja brauc ar gāzi, noslāpē, un tad nākamajā rītā jau darbina aukstu ar benzīnu. Toreiz palīdzeja pirms auto likšanas nost, pēdējo braucienu izbraukt ar benžu. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.
laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas
nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu... | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
17 Feb 2015, 18:41:26 ATB rakstīja:
Izdari tā, kā kexx teica. Pašam ir zināms gadījums, kad m60b40 no rītiem raustījās it kā 3 stroķiem tik ietu. Cik sapratu, tad gāzei ir mazliet savādākas degvielas padeves līknes, kuras benzīnam piš visu kopā, ja brauc ar gāzi, noslāpē, un tad nākamajā rītā jau darbina aukstu ar benzīnu. Toreiz palīdzeja pirms auto likšanas nost, pēdējo braucienu izbraukt ar benžu.
līknes ir tādas, kādas ieregulē... un ja neprecīzi saregulēts, tad arī ir šādi brīnumi... karstam motoram pārslēdzoties starp degvielām to tā nejūt- jo lamdba ātri vien pieregulē, bet aukstam motoram lambda vēl nedarbojas- un tāpēc arī raustās kā traks...
| Offline | | |
Zoo | | Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
|
17 Feb 2015, 18:41:49 kexxx rakstīja:
17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.
laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas
nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu...
kāpēc smirdētu? gāze ir smagāka par gaisu- nosēžas tāds slānis, kuru pēc tam sarauj katlos.
tak saku- ja finišē uz benzīna- nekas no rīta neraustās.
uz abām degvoelām iet normāli, patēŗiņš arī ok. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
17 Feb 2015, 19:04:09 Zoo rakstīja:
17 Feb 2015, 18:41:49 kexxx rakstīja:
17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.
laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas
nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu...
kāpēc smirdētu? gāze ir smagāka par gaisu- nosēžas tāds slānis, kuru pēc tam sarauj katlos.
tak saku- ja finišē uz benzīna- nekas no rīta neraustās.
uz abām degvoelām iet normāli, patēŗiņš arī ok.
nu tad palaid propānu istabā un paosti, kā jams nosēdīsies uz grīdas...
kuras paaudzes iekārta vispār stāv? | Offline | | |
|
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Kādam ir Tamonas USB kabelis Rīgā vai Jūrmalā ko aizņemties uz dienu? Vajag piekoriģēt, a to pēc lambda zones skatoties līdz 4k rpm tā kā normāli vai pat par treknu, tālāk līdz redlainam liesais. Ar benzīnu viss čotka. | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
17 Feb 2015, 18:33:02 dzuris rakstīja:
17 Feb 2015, 18:19:29 Czars rakstīja:
17 Feb 2015, 18:04:27 sergis15 rakstīja:
Tik dīvaini ka tas patēriņš gāzei paliels,
kkādi 280km sanāk ar 47l tikai rīga, cenšos būt vissātrākais
ar ko tu tagad vizinies, ka 50l uz 300?
tas ir ~17 uz 100.
2.8 manuālis e38
nu pierēķinam vēl to, ka uz to attālumu sanāk vēl 5L beņas
tad ir kkur starp 18-19litriem gāzes uz 100
nobraukāšu līdz nedēļas beigām tikai uz beņas, tad redzēs
[ Šo ziņu laboja sergis15, 17 Feb 2015, 22:50:17 ]
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
Zoo | | Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
|
17 Feb 2015, 20:11:04 kexxx rakstīja:
17 Feb 2015, 19:04:09 Zoo rakstīja:
17 Feb 2015, 18:41:49 kexxx rakstīja:
17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.
laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas
nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu...
kāpēc smirdētu? gāze ir smagāka par gaisu- nosēžas tāds slānis, kuru pēc tam sarauj katlos.
tak saku- ja finišē uz benzīna- nekas no rīta neraustās.
uz abām degvoelām iet normāli, patēŗiņš arī ok.
nu tad palaid propānu istabā un paosti, kā jams nosēdīsies uz grīdas...
kuras paaudzes iekārta vispār stāv?
Ceturtās.
startējas pats uz benzīnu. Un raustās no pirmās dienas.
ps-ir runa par 3 sekunžu raustekli, kuru var novākt vnk uzgāzējot. | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
17 Feb 2015, 22:56:57 Zoo rakstīja:
17 Feb 2015, 20:11:04 kexxx rakstīja:
17 Feb 2015, 19:04:09 Zoo rakstīja:
17 Feb 2015, 18:41:49 kexxx rakstīja:
17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.
laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas
nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu...
kāpēc smirdētu? gāze ir smagāka par gaisu- nosēžas tāds slānis, kuru pēc tam sarauj katlos.
tak saku- ja finišē uz benzīna- nekas no rīta neraustās.
uz abām degvoelām iet normāli, patēŗiņš arī ok.
nu tad palaid propānu istabā un paosti, kā jams nosēdīsies uz grīdas...
kuras paaudzes iekārta vispār stāv?
Ceturtās.
startējas pats uz benzīnu. Un raustās no pirmās dienas.
ps-ir runa par 3 sekunžu raustekli, kuru var novākt vnk uzgāzējot.
nepareizi saregulēts .uz gāzi parmaz,un bendzpardaudz - pārlej | Offline | | |
Zoo | | Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
|
18 Feb 2015, 08:54:35 BMW-Valcha rakstīja:
17 Feb 2015, 22:56:57 Zoo rakstīja:
17 Feb 2015, 20:11:04 kexxx rakstīja:
17 Feb 2015, 19:04:09 Zoo rakstīja:
17 Feb 2015, 18:41:49 kexxx rakstīja:
17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.
laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas
nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu...
kāpēc smirdētu? gāze ir smagāka par gaisu- nosēžas tāds slānis, kuru pēc tam sarauj katlos.
tak saku- ja finišē uz benzīna- nekas no rīta neraustās.
uz abām degvoelām iet normāli, patēŗiņš arī ok.
nu tad palaid propānu istabā un paosti, kā jams nosēdīsies uz grīdas...
kuras paaudzes iekārta vispār stāv?
Ceturtās.
startējas pats uz benzīnu. Un raustās no pirmās dienas.
ps-ir runa par 3 sekunžu raustekli, kuru var novākt vnk uzgāzējot.
nepareizi saregulēts .uz gāzi parmaz,un bendzpardaudz - pārlej
eu, dzeki- jūs lasāt arī, vai tikai rakstat?
kā uudensputns var pieregulēt benzīna padeves daudzumu boša špricei bez VADIS ? :shock:
atbilde- danekā
pieņemu, ka siltākā laikā pa nakti tas propāna slānis izvēdināsies, bet pagaidām tas nakšņo kolektorā.
īpaši attapīgajiem- ja noslāpē uz benzīna, nekādi tr-tr-tr no rīta NAV! | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Tad jāslāpē uz beņas un jāpriecājas | Offline | | |
balticlpg | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 135
Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP
| Tātad:
1. defekts - long fuel trim aiziet ārpus robežām un slikti lec auksts un raustās - jāregulē gāze!
2. defekts - gāzes noplūde ieplūdes kolektorā - sprauslas, reduktors.
3. defekts - sulo, slikti smidzina kāda no benzīna sprauslām
4. defekts - bākas sūknī ir mehānisks spiediena regulātors - ja nav benzīna patēriņa, spiediens degvielas railā mazliet augstāks par normu, startējot aukstu dzinēju ECU ir algoritms, cik ms jāatver benzīna sprausla pie noteikta degvielas spiediena, ja degvielas spiediens virs normas, caur sprauslu pa 1ms ieplūst vairāk degvielas, nekā paredzēts - spiediena regulatora maiņa. | Offline | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| Man ar auksts sāk slikti lekt, japaprovē tas variants ar noslapeshanu uz beņas. | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
18 Feb 2015, 09:47:57 Zoo rakstīja:
eu, dzeki- jūs lasāt arī, vai tikai rakstat?
kā uudensputns var pieregulēt benzīna padeves daudzumu boša špricei bez VADIS ? :shock:
atbilde- danekā
pieņemu, ka siltākā laikā pa nakti tas propāna slānis izvēdināsies, bet pagaidām tas nakšņo kolektorā.
īpaši attapīgajiem- ja noslāpē uz benzīna, nekādi tr-tr-tr no rīta NAV!
ja vēlies saprast, kāpēc notiek tā, kā notiek, paņem un palasi par LTFM un STFM korekcijām un par 4.paaudzes iekārtu darbības principu un regulēšanu
ja reiz piemini ūdensputnu, tad pieņemu, ka tev ir Tamonas iekārta. tamonai ir ķēpīgi saregulēt temperatūras korekciju, jo diezgan īpatnēji realizēta- pats uz sava drapaka mocījos ar tādiem pašiem simptomiem
bet vari arī turpināt ticēt, ka tev ir kaut kāda megaīpaša mašīna, uz kuras gāzei pēkšņi parādās mistiska īpašība ne no kurienes uzrasties un sakrāties kaut kādā slānī, kas pēc padsmit stundu stāvēšanas neizvēdinās un traucē piedarbināt dzinēju... diez kāpēc tad citiem tādu problēmu nav
katrā gadījumā es atmetos- nafig man kādu mēģināt pārliecināt, ka var saregulēt un nečakarēties ar slēgāšanos šurpu turpu, ja cilvēks spītīgi vēlas pie tā palikt... | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Tātad, neviens nevar aizdot tamonas usb vadiņu? | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
| runājot joprojām par drebināšanos, nu jau otro dienu braucu tikai uz beņas un bez izmaiņām.
bet jau pirms tā novēroju un arī tagad, ka drebinās kad dzinējs nav ilgi stāvējis nekustīgs.
pieņemsim no rīta nedreb, pēcpusdienā braucot pusdienās pēc 3h dreb, vakarā braucot pus8 mājās nedreb, pēc svarenes pus2 atkal dreb
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
18 Feb 2015, 11:07:37 balticlpg rakstīja:
Tātad:
1. defekts - long fuel trim aiziet ārpus robežām un slikti lec auksts un raustās - jāregulē gāze!
2. defekts - gāzes noplūde ieplūdes kolektorā - sprauslas, reduktors.
3. defekts - sulo, slikti smidzina kāda no benzīna sprauslām
4. defekts - bākas sūknī ir mehānisks spiediena regulātors - ja nav benzīna patēriņa, spiediens degvielas railā mazliet augstāks par normu, startējot aukstu dzinēju ECU ir algoritms, cik ms jāatver benzīna sprausla pie noteikta degvielas spiediena, ja degvielas spiediens virs normas, caur sprauslu pa 1ms ieplūst vairāk degvielas, nekā paredzēts - spiediena regulatora maiņa.
vot man Long fuel trims iet krietni mīnusā ... ( parasti noapaļojas uz -20%)
domājams, ka uz gāzi.
es te grafikus pazīmēju nedaudz ...
visi 4 grafiki te
http://failiem.lv/u/ywmdjne
Te long fuel trims bik pamainās, bet nekas īpašs
Te long fuel trims nemainās, bet no 139. - 150. sekundei apgriezienu grafikā ir redzams kā notiek motora raustīšanās paātrinoties. Tas bija otrais robs un pedāli grīdā.
Uz gāzi fuel trims iet mīnusā.
Te atkal short iet mīnusā, bet long tā īsti nemainās ;
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|