Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Czars
17. Feb 2015, 18:19 #14641

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


17 Feb 2015, 18:04:27 sergis15 rakstīja:
Tik dīvaini ka tas patēriņš gāzei paliels,
kkādi 280km sanāk ar 47l tikai rīga, cenšos būt vissātrākais

ar ko tu tagad vizinies, ka 50l uz 300?
tas ir ~17 uz 100.
Offline
dzuris
17. Feb 2015, 18:33 #14642

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


17 Feb 2015, 18:19:29 Czars rakstīja:

17 Feb 2015, 18:04:27 sergis15 rakstīja:
Tik dīvaini ka tas patēriņš gāzei paliels,
kkādi 280km sanāk ar 47l tikai rīga, cenšos būt vissātrākais

ar ko tu tagad vizinies, ka 50l uz 300?
tas ir ~17 uz 100.



E38. Izlasi velreiz ka sergis grib but visatrakais.. tatad paterins attiecigs

Jauktaja cikla maksimumu esmu izzidis ~380 km (kas nesaprot runa ir par vienu un to pasu masinu) pilseta baigi negazejot, un soseja lidz 100.

Btw man coms ari saka ka nepareizi parsledzos jo bembim esot pie 5k japarmet robi un vins ari brinijas ka 316 var est 15-20l benas..

[ Šo ziņu laboja dzuris, 17 Feb 2015, 18:35:04 ]

Offline
Zoo
17. Feb 2015, 18:38 #14643

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.

laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas
Offline
ATB
17. Feb 2015, 18:41 #14644

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


17 Feb 2015, 18:04:27 sergis15 rakstīja:

17 Feb 2015, 17:40:39 kexxx rakstīja:

17 Feb 2015, 16:15:14 sergis15 rakstīja:
Jūs īsti neizpratāt domu!
man drebinās no startēšanas brīža līdz uzsilst, kad jāpārslēdzas uz gāzi.
uz beņas drebinās, bet uz gāzes nē.
pie gāzinieka biju, noregulēja un nekādu defektu nebija gāzei.
Bet it kā minēja, ka nedaudz rīstas uz abiem.
kloķenes un sadalenes devēji ir nomainīti, ko izmeta diagnostika, bet tāpat šķiet arī ka uz gāzes nevisai vienmērīgi strādā, bet tā neizteikti.
bet auksts purinās tā, ka stobri mauktu katrs par sevi


uztaisi eksperimentu... bet brīdinu- tas būs dārgs un nepatīkams!
iedarbini un lai paliek strādāt uz benzīna- atslēdz pārslēgšanos uz gāzi. saņemies un brauciena laikā nepārslēdzies uz gāzi, tā nobrauc vismaz pārdesmit km ar pilnīgi uzsilušu motoru. galvenais nepadodies kārdinājumam nospiest veiksmes pogu- tas var būt grūtāk, nekā izklausās, bet šoreiz jāsaņemas, var mēģināt sevi mierināt ar domu, ka daudzi ikdienā braukā ar neveiksminieku degvielu un tikai sapņo kādreiz pievienoties elitāro veiksminieku klubam, kuriem ir nauda, sievietes, dārgi auto, bizness utt :laoshi:

nu un pamēģini pēc tam kad atdzisīs aukstu piedarbināt- raustīsies uz beņas vai nē...

ok, jāpamēģina
Gan jau pārdzīvošu ārpus pilsētad 20km uz 90 nobraukt
Tik dīvaini ka tas patēriņš gāzei paliels,
kkādi 280km sanāk ar 47l tikai rīga, cenšos būt vissātrākais
Pirms regulēšanas bija rovna 250, kas izrādījās patēriņa ziņā kā 750
Bet ar 3.0d sanāca +\- tas pats, tik jauda cita nekā tam 2.8
It kā naudas ziņā poh, bet zb tā drebināšanās.
karoč šodien mēģināšu pabraukt uz beņu, ta redzēs



Izdari tā, kā kexx teica. Pašam ir zināms gadījums, kad m60b40 no rītiem raustījās it kā 3 stroķiem tik ietu. Cik sapratu, tad gāzei ir mazliet savādākas degvielas padeves līknes, kuras benzīnam piš visu kopā, ja brauc ar gāzi, noslāpē, un tad nākamajā rītā jau darbina aukstu ar benzīnu. Toreiz palīdzeja pirms auto likšanas nost, pēdējo braucienu izbraukt ar benžu.
Offline
kexxx
17. Feb 2015, 18:41 #14645

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.

laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas



nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu...
Offline
kexxx
17. Feb 2015, 18:44 #14646

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


17 Feb 2015, 18:41:26 ATB rakstīja:

Izdari tā, kā kexx teica. Pašam ir zināms gadījums, kad m60b40 no rītiem raustījās it kā 3 stroķiem tik ietu. Cik sapratu, tad gāzei ir mazliet savādākas degvielas padeves līknes, kuras benzīnam piš visu kopā, ja brauc ar gāzi, noslāpē, un tad nākamajā rītā jau darbina aukstu ar benzīnu. Toreiz palīdzeja pirms auto likšanas nost, pēdējo braucienu izbraukt ar benžu.


līknes ir tādas, kādas ieregulē... un ja neprecīzi saregulēts, tad arī ir šādi brīnumi... karstam motoram pārslēdzoties starp degvielām to tā nejūt- jo lamdba ātri vien pieregulē, bet aukstam motoram lambda vēl nedarbojas- un tāpēc arī raustās kā traks...
Offline
Zoo
17. Feb 2015, 19:04 #14647

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


17 Feb 2015, 18:41:49 kexxx rakstīja:

17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.

laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas



nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu...


kāpēc smirdētu? gāze ir smagāka par gaisu- nosēžas tāds slānis, kuru pēc tam sarauj katlos.
tak saku- ja finišē uz benzīna- nekas no rīta neraustās.
uz abām degvoelām iet normāli, patēŗiņš arī ok.
Offline
kexxx
17. Feb 2015, 20:11 #14648

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


17 Feb 2015, 19:04:09 Zoo rakstīja:

17 Feb 2015, 18:41:49 kexxx rakstīja:

17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.

laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas



nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu...


kāpēc smirdētu? gāze ir smagāka par gaisu- nosēžas tāds slānis, kuru pēc tam sarauj katlos.
tak saku- ja finišē uz benzīna- nekas no rīta neraustās.
uz abām degvoelām iet normāli, patēŗiņš arī ok.


nu tad palaid propānu istabā un paosti, kā jams nosēdīsies uz grīdas...
kuras paaudzes iekārta vispār stāv?
Offline
Instigater
17. Feb 2015, 21:54 #14649

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Kādam ir Tamonas USB kabelis Rīgā vai Jūrmalā ko aizņemties uz dienu? Vajag piekoriģēt, a to pēc lambda zones skatoties līdz 4k rpm tā kā normāli vai pat par treknu, tālāk līdz redlainam liesais. Ar benzīnu viss čotka.
Offline
sergis15
17. Feb 2015, 22:49 #14650

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


17 Feb 2015, 18:33:02 dzuris rakstīja:

17 Feb 2015, 18:19:29 Czars rakstīja:

17 Feb 2015, 18:04:27 sergis15 rakstīja:
Tik dīvaini ka tas patēriņš gāzei paliels,
kkādi 280km sanāk ar 47l tikai rīga, cenšos būt vissātrākais

ar ko tu tagad vizinies, ka 50l uz 300?
tas ir ~17 uz 100.



2.8 manuālis e38
nu pierēķinam vēl to, ka uz to attālumu sanāk vēl 5L beņas
tad ir kkur starp 18-19litriem gāzes uz 100

nobraukāšu līdz nedēļas beigām tikai uz beņas, tad redzēs

[ Šo ziņu laboja sergis15, 17 Feb 2015, 22:50:17 ]



-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Zoo
17. Feb 2015, 22:56 #14651

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


17 Feb 2015, 20:11:04 kexxx rakstīja:

17 Feb 2015, 19:04:09 Zoo rakstīja:

17 Feb 2015, 18:41:49 kexxx rakstīja:

17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.

laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas



nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu...


kāpēc smirdētu? gāze ir smagāka par gaisu- nosēžas tāds slānis, kuru pēc tam sarauj katlos.
tak saku- ja finišē uz benzīna- nekas no rīta neraustās.
uz abām degvoelām iet normāli, patēŗiņš arī ok.


nu tad palaid propānu istabā un paosti, kā jams nosēdīsies uz grīdas...
kuras paaudzes iekārta vispār stāv?


Ceturtās.
startējas pats uz benzīnu. Un raustās no pirmās dienas.
ps-ir runa par 3 sekunžu raustekli, kuru var novākt vnk uzgāzējot.
Offline
BMW-Valcha
18. Feb 2015, 08:54 #14652

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


17 Feb 2015, 22:56:57 Zoo rakstīja:

17 Feb 2015, 20:11:04 kexxx rakstīja:

17 Feb 2015, 19:04:09 Zoo rakstīja:

17 Feb 2015, 18:41:49 kexxx rakstīja:

17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.

laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas



nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu...


kāpēc smirdētu? gāze ir smagāka par gaisu- nosēžas tāds slānis, kuru pēc tam sarauj katlos.
tak saku- ja finišē uz benzīna- nekas no rīta neraustās.
uz abām degvoelām iet normāli, patēŗiņš arī ok.


nu tad palaid propānu istabā un paosti, kā jams nosēdīsies uz grīdas...
kuras paaudzes iekārta vispār stāv?


Ceturtās.
startējas pats uz benzīnu. Un raustās no pirmās dienas.
ps-ir runa par 3 sekunžu raustekli, kuru var novākt vnk uzgāzējot.

nepareizi saregulēts .uz gāzi parmaz,un bendzpardaudz - pārlej
Offline
Zoo
18. Feb 2015, 09:47 #14653

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


18 Feb 2015, 08:54:35 BMW-Valcha rakstīja:

17 Feb 2015, 22:56:57 Zoo rakstīja:

17 Feb 2015, 20:11:04 kexxx rakstīja:

17 Feb 2015, 19:04:09 Zoo rakstīja:

17 Feb 2015, 18:41:49 kexxx rakstīja:

17 Feb 2015, 18:38:27 Zoo rakstīja:
pamēģini pēdējos 100 metrus ar benDzīnu nobraukt pirms slāpēšanas.
man arī drebinās no rīta.
ja ar benDzīnu noslāpē- nedrebinās.

laikam kaut kāds propāns kolektorā sakrājas



nav tur nekāda propāna, vnk korekcijas aiziet tūtā, tāpēc uz citas degvielas arī neiet...
ja krātos kaut kur propāns, tad tas auto pa gabalu pēc aušvices smirdētu...


kāpēc smirdētu? gāze ir smagāka par gaisu- nosēžas tāds slānis, kuru pēc tam sarauj katlos.
tak saku- ja finišē uz benzīna- nekas no rīta neraustās.
uz abām degvoelām iet normāli, patēŗiņš arī ok.


nu tad palaid propānu istabā un paosti, kā jams nosēdīsies uz grīdas...
kuras paaudzes iekārta vispār stāv?


Ceturtās.
startējas pats uz benzīnu. Un raustās no pirmās dienas.
ps-ir runa par 3 sekunžu raustekli, kuru var novākt vnk uzgāzējot.

nepareizi saregulēts .uz gāzi parmaz,un bendzpardaudz - pārlej


eu, dzeki- jūs lasāt arī, vai tikai rakstat?
kā uudensputns var pieregulēt benzīna padeves daudzumu boša špricei bez VADIS ? :shock:
atbilde- danekā
pieņemu, ka siltākā laikā pa nakti tas propāna slānis izvēdināsies, bet pagaidām tas nakšņo kolektorā.


īpaši attapīgajiem- ja noslāpē uz benzīna, nekādi tr-tr-tr no rīta NAV!
Offline
BMW-Valcha
18. Feb 2015, 10:29 #14654

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Tad jāslāpē uz beņas un jāpriecājas
Offline
balticlpg
18. Feb 2015, 11:07 #14655

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP

Tātad:
1. defekts - long fuel trim aiziet ārpus robežām un slikti lec auksts un raustās - jāregulē gāze!
2. defekts - gāzes noplūde ieplūdes kolektorā - sprauslas, reduktors.
3. defekts - sulo, slikti smidzina kāda no benzīna sprauslām
4. defekts - bākas sūknī ir mehānisks spiediena regulātors - ja nav benzīna patēriņa, spiediens degvielas railā mazliet augstāks par normu, startējot aukstu dzinēju ECU ir algoritms, cik ms jāatver benzīna sprausla pie noteikta degvielas spiediena, ja degvielas spiediens virs normas, caur sprauslu pa 1ms ieplūst vairāk degvielas, nekā paredzēts - spiediena regulatora maiņa.
Offline
ilmars4998
18. Feb 2015, 11:42 #14656

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

Man ar auksts sāk slikti lekt, japaprovē tas variants ar noslapeshanu uz beņas.
Offline
kexxx
18. Feb 2015, 17:42 #14657

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Feb 2015, 09:47:57 Zoo rakstīja:

eu, dzeki- jūs lasāt arī, vai tikai rakstat?
kā uudensputns var pieregulēt benzīna padeves daudzumu boša špricei bez VADIS ? :shock:
atbilde- danekā
pieņemu, ka siltākā laikā pa nakti tas propāna slānis izvēdināsies, bet pagaidām tas nakšņo kolektorā.

īpaši attapīgajiem- ja noslāpē uz benzīna, nekādi tr-tr-tr no rīta NAV!


ja vēlies saprast, kāpēc notiek tā, kā notiek, paņem un palasi par LTFM un STFM korekcijām un par 4.paaudzes iekārtu darbības principu un regulēšanu

ja reiz piemini ūdensputnu, tad pieņemu, ka tev ir Tamonas iekārta. tamonai ir ķēpīgi saregulēt temperatūras korekciju, jo diezgan īpatnēji realizēta- pats uz sava drapaka mocījos ar tādiem pašiem simptomiem

bet vari arī turpināt ticēt, ka tev ir kaut kāda megaīpaša mašīna, uz kuras gāzei pēkšņi parādās mistiska īpašība ne no kurienes uzrasties un sakrāties kaut kādā slānī, kas pēc padsmit stundu stāvēšanas neizvēdinās un traucē piedarbināt dzinēju... diez kāpēc tad citiem tādu problēmu nav
katrā gadījumā es atmetos- nafig man kādu mēģināt pārliecināt, ka var saregulēt un nečakarēties ar slēgāšanos šurpu turpu, ja cilvēks spītīgi vēlas pie tā palikt...
Offline
Instigater
18. Feb 2015, 20:24 #14658

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tātad, neviens nevar aizdot tamonas usb vadiņu?
Offline
sergis15
18. Feb 2015, 22:18 #14659

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu

runājot joprojām par drebināšanos, nu jau otro dienu braucu tikai uz beņas un bez izmaiņām.
bet jau pirms tā novēroju un arī tagad, ka drebinās kad dzinējs nav ilgi stāvējis nekustīgs.
pieņemsim no rīta nedreb, pēcpusdienā braucot pusdienās pēc 3h dreb, vakarā braucot pus8 mājās nedreb, pēc svarenes pus2 atkal dreb



-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
subaru
18. Feb 2015, 23:33 #14660

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


18 Feb 2015, 11:07:37 balticlpg rakstīja:
Tātad:
1. defekts - long fuel trim aiziet ārpus robežām un slikti lec auksts un raustās - jāregulē gāze!
2. defekts - gāzes noplūde ieplūdes kolektorā - sprauslas, reduktors.
3. defekts - sulo, slikti smidzina kāda no benzīna sprauslām
4. defekts - bākas sūknī ir mehānisks spiediena regulātors - ja nav benzīna patēriņa, spiediens degvielas railā mazliet augstāks par normu, startējot aukstu dzinēju ECU ir algoritms, cik ms jāatver benzīna sprausla pie noteikta degvielas spiediena, ja degvielas spiediens virs normas, caur sprauslu pa 1ms ieplūst vairāk degvielas, nekā paredzēts - spiediena regulatora maiņa.


vot man Long fuel trims iet krietni mīnusā ... ( parasti noapaļojas uz -20%)
domājams, ka uz gāzi.

es te grafikus pazīmēju nedaudz ...

visi 4 grafiki te
http://failiem.lv/u/ywmdjne


Te long fuel trims bik pamainās, bet nekas īpašs


Te long fuel trims nemainās, bet no 139. - 150. sekundei apgriezienu grafikā ir redzams kā notiek motora raustīšanās paātrinoties. Tas bija otrais robs un pedāli grīdā.


Uz gāzi fuel trims iet mīnusā.


Te atkal short iet mīnusā, bet long tā īsti nemainās ;
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo