Autors | Ziņojums |
jurulis | |
Kopš: 28. Jul 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 213
Braucu ar: DD
|
23 Oct 2015, 09:14:25 josi rakstīja:
Ja pie ieslēgšanas lukturi nostaigā uz augšu/leju, tad ar korektoriem viss ir kārtibā un drīzāk nestrādā kāds no līmeņa devējiem, līdz ar to lukturi tiek noregulēti uz zemāko.
pasakas pie beiktiem korektoriem lukturi nostaiga.... |
Offline | |
|
Chubakla | |
Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
| Man ar lampām arī ir bijušas problēmas !
Lai iegūtu normālu ceļa pagaismojumu, man nācās :
Nopulēt stikliņus, bet nevis vienkārši nopulēt ar smilšpapīriem un pastu, bet uzlikt arī speciālo pārklājumu, kas pasargā no švīkām, kas arī nodrošina ilgāku dzidruma saglabāšanos - to es uzticēju džekiem no Maskavas ielas (pretī Dolei) - bija gan kur piepisties, jo rezultāts nebija perfekts, bet derēja. - 50 EUR
nomainīt abas xenon spuldzes - pirku ķīnu - xenon.lv pa akciju - kopā ap 30 EUR šķiet
nomainīt korektorus - pre-facelift tas viegli ir izdarāms - iesācējam varētu aizņemt + - 2H ar pīpēšanu un lukturu izņemšanu.
Līmeņa devējus - es nomainīju 1, bija nolūzis un aprūsējis tas stienītis, kas stiprinās pie sviras - manā gadījumā tur ir 3 devēji, pārējiem 2 arī bija defekti, bet tos varēja sataisīt "samopala" veidā.
Tagad viss līmeņojas, un spīd līdz marsam. Domāju, ka lielāko efektu deva tieši pulēšana.
Neiesaku pirkt DEPO aftermarket stikliņus pre-fl , jo tie uzraksti ir tiešākais pizģets, tieši šī iemesla dēļ es izvēlējos pulēt HELLA. |
Offline | |
|
jurulis | |
Kopš: 28. Jul 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 213
Braucu ar: DD
| Tjinas spuldzes 30 eiro.. |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28294
Braucu ar: E39
|
23 Oct 2015, 06:38:41 dzuris rakstīja:
Te kautkas atceros taisija gan korektoru gan lēcas tīrīja. Who?
Lietotājs Kiril |
Offline | |
|
OX | |
Kopš: 25. Jan 2008
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
23 Oct 2015, 10:12:10 Araajz rakstīja:
23 Oct 2015, 06:38:41 dzuris rakstīja:
Te kautkas atceros taisija gan korektoru gan lēcas tīrīja. Who?
Lietotājs Kiril
nav gadījumā info, kur e39 atslēgas var uzciņīt? |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28294
Braucu ar: E39
|
23 Oct 2015, 10:19:52 OX rakstīja:
nav gadījumā info, kur e39 atslēgas var uzciņīt?
jei bogu ... vienreiz ... |
Offline | |
|
kalmens | |
Kopš: 01. Oct 2007
Ziņojumi: 12271
Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā
|
23 Oct 2015, 09:54:42 jurulis rakstīja:
23 Oct 2015, 09:14:25 josi rakstīja:
Ja pie ieslēgšanas lukturi nostaigā uz augšu/leju, tad ar korektoriem viss ir kārtibā un drīzāk nestrādā kāds no līmeņa devējiem, līdz ar to lukturi tiek noregulēti uz zemāko.
pasakas pie beiktiem korektoriem lukturi nostaiga....
tieši tā, man arī staigāja, tāpēc domāju ka vajag tikai sapulēt, jo principā lampas bija jau matētas.
Pa šoseju lietū braucot redzamība 0 Lietotājs kiril nomainīja korektorus - 50 eio laikam bija un paši korektori laikam 5 eiro vienai lampa iekš divi auto. Ciparos varbūt kļūdos
-----------------
|
Offline | |
|
josi | |
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3103
Braucu ar: Puf-puf
|
23 Oct 2015, 09:54:42 jurulis rakstīja:
23 Oct 2015, 09:14:25 josi rakstīja:
Ja pie ieslēgšanas lukturi nostaigā uz augšu/leju, tad ar korektoriem viss ir kārtibā un drīzāk nestrādā kāds no līmeņa devējiem, līdz ar to lukturi tiek noregulēti uz zemāko.
pasakas pie beiktiem korektoriem lukturi nostaiga....
Ok, nestrīdēšos Bet to, ka korektori ir beigti, taču vienkārši jūt, paņemot un pakustinot prožektoru aiz tā gala, kur spuldze liekās iekšā.
|
Offline | |
|
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
22 Oct 2015, 23:24:42 berny757 rakstīja:
22 Oct 2015, 22:34:51 vernersb rakstīja:
Iedegaas check coolant level, tik neatradu uz taa bachoka kur tur ir min un max??
Bachokaa no augshas var redzeet taadu plastmasas huinju, ieleeju tieshi liidz vinja augshai, taa lai nepaarsedz. pareizi?
Ir pareizi. No sāna bačokam ar var redzēt tādas kā bultiņas kas ir vienā līmenī ar to puļķi. Tādā ziņā e60 ir labāk ka iekšā uz tā puļķa ir plāksnīte ar uzrakstu.
Uzdoshu vel vienu un vel debiilaaku jautaajumu... karoche ja saak tas tosols pazust, znachit kkur ir nopluude? |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
23 Oct 2015, 18:37:46 vernersb rakstīja:
22 Oct 2015, 23:24:42 berny757 rakstīja:
22 Oct 2015, 22:34:51 vernersb rakstīja:
Iedegaas check coolant level, tik neatradu uz taa bachoka kur tur ir min un max??
Bachokaa no augshas var redzeet taadu plastmasas huinju, ieleeju tieshi liidz vinja augshai, taa lai nepaarsedz. pareizi?
Ir pareizi. No sāna bačokam ar var redzēt tādas kā bultiņas kas ir vienā līmenī ar to puļķi. Tādā ziņā e60 ir labāk ka iekšā uz tā puļķa ir plāksnīte ar uzrakstu.
Uzdoshu vel vienu un vel debiilaaku jautaajumu... karoche ja saak tas tosols pazust, znachit kkur ir nopluude?
Jā, var gadīties ka tiek atmosfērā jeb ārā, otrs variants, ka noplūst dzinējā jeb galvas blīve. Tā ir noslēgta sistēma. Parasti sulo bačoki un radiatori, derētu pārbaudīt šļaukas, ja ir aizdomas Cik bieži pielej ? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12277
Braucu ar:
|
23 Oct 2015, 18:37:46 vernersb rakstīja:
22 Oct 2015, 23:24:42 berny757 rakstīja:
22 Oct 2015, 22:34:51 vernersb rakstīja:
Iedegaas check coolant level, tik neatradu uz taa bachoka kur tur ir min un max??
Bachokaa no augshas var redzeet taadu plastmasas huinju, ieleeju tieshi liidz vinja augshai, taa lai nepaarsedz. pareizi?
Ir pareizi. No sāna bačokam ar var redzēt tādas kā bultiņas kas ir vienā līmenī ar to puļķi. Tādā ziņā e60 ir labāk ka iekšā uz tā puļķa ir plāksnīte ar uzrakstu.
Uzdoshu vel vienu un vel debiilaaku jautaajumu... karoche ja saak tas tosols pazust, znachit kkur ir nopluude?
nu, vai nu citplanētieši nozog (ticamāka versija ), vai nu tiešām ir noplūde
paskaties, vai nav acīmredzamas noplūdes kkur zem kapota, pačeko, vai nav peļķes zem auto pēc ilgākas stāvēšanas, vēl var tecēt pečkas radiators, tad salona grīda būs piesūkusies ar tosolu
ja nekā nav, jāskatās, vai eļļa nepaliek par emulsiju... šajā gadījumā tosols aiziet eļļā un tas ir ļoti slikti
tāpat nelāgi, ja tosols tiek degkamerā
[ Šo ziņu laboja kexxx, 23 Oct 2015, 18:43:52 ] |
Online | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Ja auto turi garāžā, var sajust antifrīza smaku no rīta ? |
Offline | |
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
| Nu kopsh iegaades, pirms ~2 gadiem pirmo reizi pieleeju! Vispaar par taadu lietu biju aizmirsi, liidz dazhas dienas atpakalj kompis saaka bljaut! Staav auto pie maajas, pa retam uzmetu aci, nekaadas peljkjes un smakas ar nav. [ Šo ziņu laboja vernersb, 23 Oct 2015, 18:55:07 ] |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
23 Oct 2015, 11:17:23 josi rakstīja:
23 Oct 2015, 09:54:42 jurulis rakstīja:
23 Oct 2015, 09:14:25 josi rakstīja:
Ja pie ieslēgšanas lukturi nostaigā uz augšu/leju, tad ar korektoriem viss ir kārtibā un drīzāk nestrādā kāds no līmeņa devējiem, līdz ar to lukturi tiek noregulēti uz zemāko.
pasakas pie beiktiem korektoriem lukturi nostaiga....
Ok, nestrīdēšos Bet to, ka korektori ir beigti, taču vienkārši jūt, paņemot un pakustinot prožektoru aiz tā gala, kur spuldze liekās iekšā.
tur viss gerai un lurkajas ka jera kajas.. un vispar leca sez uz korpusa abiem.. nez vai jus sapratat.. |
Offline | |
|
valzirgs | |
Kopš: 03. Jul 2011
Ziņojumi: 87
Braucu ar: e39
| kāds te ir regulējis m52 double vanosu bez spectūļa ? Ja ir tad, kādi ieteikumi, kas jāņem vērā to darot !
Kompis rāda vanos intake camshaft end. position fault, solenoīds strādā, seali vanosam nesen mainīti |
Offline | |
|
rekeds | |
Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| kad dabūjām sprauslu ārā, riņķī daudz apdeguma masas.
vēlāk arī skaidrs kāpēc, - šaibītei izlūzis robiņš.
kratījās dvēsele.
pēc algas jāatdod servisā, lai diagnosticē.
pagaidām paturēs šķīdinātājā.
pie viena, kā citi swirlus ārstē?
lasīju, ka izlauž, ka pasūta aizbāžņus.
nozāģēt un ar epoksītu aizlīmēt, lai nestaigā?
varēs to "swirl flap roku" ar sūkni atpakaļ nelikt.
paliek vēl saprast vai sprausla var taisīt paskaļu, metālisku TIK-TIK-TIK (kādās 2 sekundēs, 3-4x regulārs), vai vēl kāds slēptais pūķis priekšā
kad pirmo reizi parādījās, nodūmoja un noslāpa.
2 dienas iepriekš čibriki ģeneratoru, starteri, rullīšus, siksnas, kondiškas gultni, dažas vakūma trubiņas pamainīja. ceru, ka varēšu dzīt pie viņiem atpakaļ un nebūs motoram kaputs. |
Offline | |
|
|
aleks-cer | |
Kopš: 28. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 262
Braucu ar: E39 530da
| Saskāros ar šādu problēmu, vērot logus ciet comforta režīmā pasažieru puses logs neveras ciet, gan no pults, gan no slēdzenes. Atverot gan strādā! No durvju pogām veras ciet gan no vaditaj durvīm,gan no pasažier. Tāpat arī paturot pogu kad logam jāaizveras pilnībā šīs apstājas Varbūt kāds ir saskāries jeb vērsties spečuku topikā? |
Offline | |
|
kubs | |
Kopš: 08. Jun 2009
Ziņojumi: 4315
Braucu ar:
| Kur iesakiet atjaunot fl lukturus? Padalaties ar kontaktiem un cenām! |
Offline | |
|
Montana | |
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
26 Oct 2015, 13:55:07 aleks-cer rakstīja:
Saskāros ar šādu problēmu, vērot logus ciet comforta režīmā pasažieru puses logs neveras ciet, gan no pults, gan no slēdzenes. Atverot gan strādā! No durvju pogām veras ciet gan no vaditaj durvīm,gan no pasažier. Tāpat arī paturot pogu kad logam jāaizveras pilnībā šīs apstājas Varbūt kāds ir saskāries jeb vērsties spečuku topikā?
neesi atvienojis akumulatoru pēdējā laikā ? |
Offline | |
|
Jureks | |
Kopš: 14. May 2007
No: Talsi
Ziņojumi: 3829
Braucu ar: bmw
| Radio sācis gļuko, neķer kā vajag. Kur problēma varētu būt. Vēl pirms nedēļas braucot no Rīgas TOP radi līdz pašiem Talsiem varēja uzķert |
Offline | |
|