Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Rendir
16. Dec 2009, 11:18 #1461

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:


16 Dec 2009, 09:15:03 djmixx rakstīja:
Labrit specuki!!!Kurs zin cik var maksat S-EDC amisi prieks e38!!!?????

nezinu cik maksa,bet daudz,var likt parastos,un vis bus ok...bet ja tik viens psc,tad var mainit vienu,jo cik zinu tad EDC amjiem ir taa ka vai nu vis ok,vai psc,ta ka ja viens ir jauns otrs vecs,bet stradajos tad atskiribas nav....100% nevaru to apgalvot bet tadu lietu lasiju viena e38 forumaa
Offline
martinssh
16. Dec 2009, 11:19 #1462

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:



525tds kura vietaa uz gjeneratora ir gjeneratora kods ??? gjenerators valeo


Offline
ozo
16. Dec 2009, 11:19 #1463

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18896

Braucu ar: Braucu ar

obljaa, busu zara ieravis lakam
Offline
martinssh
16. Dec 2009, 11:20 #1464

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:


16 Dec 2009, 11:19:20 ozo rakstīja:
obljaa, busu zara ieravis lakam
es ar ierāvu šadā te pashaa zaraa
Offline
kkas
16. Dec 2009, 11:20 #1465

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9186

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Kāds DETA akumulātorus netirgo?

Vajag specifisku.

VARTA DB440

AN-Nummer 3661024024501
Status Normal
Menge pro Verpackungseinheit 1
Verpackungseinheit 1
Gebrauchsnummern 540 10
Kriterien:
Spannung [V] 12
Batterie-Kapazität [Ah] 44
Kälteprüfstrom EN [A] 400
Länge [mm] 175
Breite [mm] 175
Höhe [mm] 190
Polanordnung 0
Endpolart EN
Bodenleistenausführung B13
Offline
Kashelz
16. Dec 2009, 11:20 #1466

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


16 Dec 2009, 11:04:30 Zoo rakstīja:
klau- vai Compaq (HP) un fujitsu siemens ķapļapiem CD/DVD draivi ir savstarpeeji mainaami

95% vai pat visi 98% CD/DVD draivi visos bukos ir vienaadi aka identiski Atshkjiriiba ir tajaa, ka vinji nak ar savu paareju saskruveti kopaa, to parskruvee no vecaa uz jauno un liec iekshaa, ir buki, kam naak bez parejam arii pa taisno, vel var atshkjiriiba buut, ka ir savadaaks panelitis priekshaa, ko nevar no veca parlikt, bet tas taa, piegreizj ar naziiti malinjas ka vajag, lai iet ciet, ja galiigi nekadi nevar un wolaa
Offline
Rendir
16. Dec 2009, 11:23 #1467

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:


16 Dec 2009, 09:15:03 djmixx rakstīja:
Labrit specuki!!!Kurs zin cik var maksat S-EDC amisi prieks e38!!!?????

karoce realoem rada ka esot palikusi tik kreisa puse,cena vinam BM auto bez skidas ir 658.78Ls ,karoce par viena amja naudu var nopirkt jaunus coiloverus prieks e38
Offline
Zoo
16. Dec 2009, 11:28 #1468

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


16 Dec 2009, 11:20:50 Kashelz rakstīja:

16 Dec 2009, 11:04:30 Zoo rakstīja:
klau- vai Compaq (HP) un fujitsu siemens ķapļapiem CD/DVD draivi ir savstarpeeji mainaami

95% vai pat visi 98% CD/DVD draivi visos bukos ir vienaadi aka identiski Atshkjiriiba ir tajaa, ka vinji nak ar savu paareju saskruveti kopaa, to parskruvee no vecaa uz jauno un liec iekshaa, ir buki, kam naak bez parejam arii pa taisno, vel var atshkjiriiba buut, ka ir savadaaks panelitis priekshaa, ko nevar no veca parlikt, bet tas taa, piegreizj ar naziiti malinjas ka vajag, lai iet ciet, ja galiigi nekadi nevar un wolaa


, paldies- man taadas aizdomas jau bija
Offline
Rendir
16. Dec 2009, 11:29 #1469

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:


16 Dec 2009, 11:23:06 Rendir rakstīja:

16 Dec 2009, 09:15:03 djmixx rakstīja:
Labrit specuki!!!Kurs zin cik var maksat S-EDC amisi prieks e38!!!?????

karoce realoem rada ka esot palikusi tik kreisa puse,cena vinam BM auto bez skidas ir 658.78Ls ,karoce par viena amja naudu var nopirkt jaunus coiloverus prieks e38

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1314720
Offline
djmixx
16. Dec 2009, 11:44 #1470

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:


16 Dec 2009, 11:18:04 Rendir rakstīja:

16 Dec 2009, 09:15:03 djmixx rakstīja:
Labrit specuki!!!Kurs zin cik var maksat S-EDC amisi prieks e38!!!?????

nezinu cik maksa,bet daudz,var likt parastos,un vis bus ok...bet ja tik viens psc,tad var mainit vienu,jo cik zinu tad EDC amjiem ir taa ka vai nu vis ok,vai psc,ta ka ja viens ir jauns otrs vecs,bet stradajos tad atskiribas nav....100% nevaru to apgalvot bet tadu lietu lasiju viena e38 forumaa

Manejiem vel viss kartiba!!!Vienkarsi ienca prata cik tad izmaksas tada extra ja amisi aizies pa piz....aam!!!
Offline
Redliner
16. Dec 2009, 11:49 #1471

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


Cik saprotu paņemu šo CALIBER LT3 pievienoju pie automašīnas skaļruņuem un man uzrodas lineārās izejas ???
Offline
jurxx
16. Dec 2009, 12:31 #1472

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

Ka nonjemas tas plastmasas inzektoru vadu aizsegs m20 motoram negribu neko salauzt
Offline
bmwaddict
16. Dec 2009, 13:40 #1473

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


16 Dec 2009, 10:37:54 Eevis rakstīja:
Vēsture:
e36 318is nomainīts motors.

blablabla..

P.S. iepriekš pie zondes instalācijas ievēroju, ka pie motora (pirms zondes) ir tāda kā neliela mikroplaisa izplūdē, kur ļoti, ļoti nedaudz, bet pūš garām, lai to aiztaisītu, tur motors jāceļ ārā, jo klāt tur tikt labi, ja ar metru garu pinceti var.

some more blablabla...

P.P.S. piedodiet par sacerējumu



ja tu pat zini, ka gar to pūš garām, viennozīmīgi tā plaisa čakarē visu pasākumu, caurums pirms zondes nozīmē ka tā dod nepareizu rādījumu (rezonātorā pa to caurumu ierauj gaisu no atmosfēras) un tur viss DME iet sviestā..
Proms tu vari to pārbaudīt aizsmērējot to plaisu ar bituma pastu, ko lieto izpūtēju labošanai, tas gan tāds īslaicīgs solution. Nezinu moš to pastu vairs netirgo, gadus 10 atpakaļ bija tāda, tagad visādas zaļās normas hvz neesmu redzējis vairs.
Offline
majmuni
16. Dec 2009, 14:06 #1474

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 639

Braucu ar:

Krč tada štella:

E34 centrala stures tjaga(jauna),abos galos pirksts. 1)Vai abiem pirkstiem jakustas?
2)Man ir šita: Viens stav nekustigi,bet viens staiga!
Offline
matiicins
16. Dec 2009, 14:07 #1475

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

kur atrodas e39 logu tīrītāja relejs
Offline
koko
16. Dec 2009, 17:45 #1476

Kopš: 17. Jun 2007

Ziņojumi: 84

Braucu ar: liftu

Noteikti daudz jau runāts, taču uz fikso neatradu. Cik aptuveni maksā e46 mpaka? (protams orig.) Draudzene izdomājusi, ka kautko vajag mainīt, gribu zināt cik daudz pa maku iesitīs

[ Šo ziņu laboja koko, 16 Dec 2009, 17:48:26 ]

Offline
Vebers
16. Dec 2009, 19:29 #1477

Kopš: 10. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: .

Ir E39 ar automatisko karbu un dizeljdzineju. Ieleju lukoil "vasaras degvielu". Nelec. Ka, lai vinju pielaizh?
Offline
Vienpatis
16. Dec 2009, 20:58 #1478

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Čau!!! Pēc kataloga nesaprotu tāpēc sakiet! vai e36 un e46 plaukta bukses ir vienādas vai atšķirīgas!
Offline
Delerium
16. Dec 2009, 21:34 #1479

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8294

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


16 Dec 2009, 17:45:38 koko rakstīja:
Noteikti daudz jau runāts, taču uz fikso neatradu. Cik aptuveni maksā e46 mpaka? (protams orig.) Draudzene izdomājusi, ka kautko vajag mainīt, gribu zināt cik daudz pa maku iesitīs


lietota no 400 lidz daudz latiem. LV dabut grūti.
Offline
Balcers
16. Dec 2009, 21:58 #1480

Kopš: 25. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1328

Braucu ar:


16 Dec 2009, 10:37:54 Eevis rakstīja:
Vēsture:
e36 318is nomainīts motors.
Pēc uzsilšanas, dodot gāzi "aizrijās", un pēc brīža bija cēliens, viss tika pārbaudīts un secināts, ka lambda zondei kaput un tā tika nomainīta. Simptoms tika novērts. Pēc kāda laika ievēroju, ka ja gāzi dod lēnām un plūstoši viss strādā kā nākas, bet ja dod strauji ("spiež grīdā", tad tā kā negrib celt apgriezienus un uzņemt ātrumu, tāda sajūta, ka it kā daudz mazāk, bet simptoms "pirmszondes maiņas". tā arī netieku gudrs, kas tas ir?
Otrs. Šorīt darbinot, apgriezieni lēkā drausmīgi t.i. lielu amplitūdu kamēr noslāpst. ja tur gāzi, tad ~ pie 1300 un pie 1800 baigā vibrācija, tāda sajūta, ka kāds cilindrs nedarbotos, kā nākas.
Domāju, varbūt kkas kompim aizsalis, noņēmu klemmi.
Tā es viņu tur sildīju, sildīju, darbojoties ar gāzes pedāli, pagriezu lielākus brīvgaitas apgriesienus, lai neslāpst, uzsila, bet agriezīeni brīvgaitā vēl cilājās robežās 600-1100.
aizbraucu uzpildīt degvielu, piebraucu pie mājas, viss it kā kārtībā brīvgaitā apgriezieni stabili, palaidu zemāk ~700-800. Viss tā kā ok.
tā arī netieku gudrs, kas par lietu
P.S. iepriekš pie zondes instalācijas ievēroju, ka pie motora (pirms zondes) ir tāda kā neliela mikroplaisa izplūdē, kur ļoti, ļoti nedaudz, bet pūš garām, lai to aiztaisītu, tur motors jāceļ ārā, jo klāt tur tikt labi, ja ar metru garu pinceti var. Varētu būt, ka aukstumā tā plaisa paplešas un čakarē zondes rādījumus un uzsilstot aizveras un ir ok?
Un vēl, vakar pie vienas apstāšanās motors pats "gāzēja" no 900 līdz 1400 apgriezieniem brīvgaitā. Pēc atkārtotas palaišanas tas arī vairs netika novērots.
P.P.S. piedodiet par sacerējumu




Tukshgaitas regulators !!!

man bija tieshi taapat peec tam kad ieliku motoru, kursh kaadu laiku bija staaveejis plavaa
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo