Online
Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Visādas vecu dīzeļu problēmas te tiek apgrozītas pēdējās dienās, tad nu es arī pačīkstēšu.
Ir dažas problēmas ar m57d30.
Pērkot auto, paspīdzināju viņu cik sanāca likās ok. Bet pabraucot kādu laiku sāku saprast ka jauda nav gluži tāda kādai jābūt. Pārkāpjot no līdzīga e39 3.0d var just atšķirību uz kādiem 10-15%. Kkādu diagnostiku taisīja, neko nozīmīgu neatrada. Kadi iemesli tam varētu būt?
Otra lieta kas baida ir savdabīga, dobja rūkoņa, ne gluži kā grabēšana. Dažreiz piedarbinot aukstu dzinēju pēc kādas minūtes sāk kkas pie dzinēja/dzinējā taisīt dobju rūkšanu. Kad sāk vraukt, pāriet lidz tam kad motors ir pilnībā uzkarsis. Tad apstājoties pie luksoforiem,dažas sek. pēc pilnīgas apstāšanās atkal sāk dūkt, bet pēc murkļa tā skaņa pazūd.
Orākuli, stāstiet | Offline | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| SĀC AR LĒTĀKO VARIANTU UN NOMAINI PILNĪGI VISAS VAKUMA TRUBIŅAS MOTORTELPĀ. es savam 4 gadu laikā 2x mainiju, jo sakalst,sasprēgā viņas.
labs maģistrālais arī daudz ko izsaka.
pirku 3m, palika pāri.[ Šo ziņu laboja ilmars4998, 13 Oct 2015, 21:44:17 ] | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Par to neizdomājos. Šodien nojaucu visu lai tiktu samainīt termosus, tad jau būs tieši kā laikā, pie reizes ko tādu izdarīt.
Vēl varianti?
P.s.
Cik metri tur vajadzīgi?[ Šo ziņu laboja berny757, 13 Oct 2015, 21:40:24 ] | Offline | | |
murmurs | | Kopš: 26. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 762
Braucu ar: 530d
|
13 Oct 2015, 21:39:42 berny757 rakstīja:
Par to neizdomājos. Šodien nojaucu visu lai tiktu samainīt termosus, tad jau būs tieši kā laikā, pie reizes ko tādu izdarīt.
Vēl varianti?
P.s.
Cik metri tur vajadzīgi?
pagājušo gad' tieši pirku,ja nemaldos man pārdeva 4m,bet lai kāds palabo,ja tā nav. | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
13 Oct 2015, 21:49:44 murmurs rakstīja:
13 Oct 2015, 21:39:42 berny757 rakstīja:
Par to neizdomājos. Šodien nojaucu visu lai tiktu samainīt termosus, tad jau būs tieši kā laikā, pie reizes ko tādu izdarīt.
Vēl varianti?
P.s.
Cik metri tur vajadzīgi?
pagājušo gad' tieši pirku,ja nemaldos man pārdeva 4m,bet lai kāds palabo,ja tā nav.
Jopcak, tik daudz? | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
13 Oct 2015, 21:31:06 berny757 rakstīja:
Visādas vecu dīzeļu problēmas te tiek apgrozītas pēdējās dienās, tad nu es arī pačīkstēšu.
Ir dažas problēmas ar m57d30.
Pērkot auto, paspīdzināju viņu cik sanāca likās ok. Bet pabraucot kādu laiku sāku saprast ka jauda nav gluži tāda kādai jābūt. Pārkāpjot no līdzīga e39 3.0d var just atšķirību uz kādiem 10-15%. Kkādu diagnostiku taisīja, neko nozīmīgu neatrada. Kadi iemesli tam varētu būt?
Otra lieta kas baida ir savdabīga, dobja rūkoņa, ne gluži kā grabēšana. Dažreiz piedarbinot aukstu dzinēju pēc kādas minūtes sāk kkas pie dzinēja/dzinējā taisīt dobju rūkšanu. Kad sāk vraukt, pāriet lidz tam kad motors ir pilnībā uzkarsis. Tad apstājoties pie luksoforiem,dažas sek. pēc pilnīgas apstāšanās atkal sāk dūkt, bet pēc murkļa tā skaņa pazūd.
Orākuli, stāstiet
par vaebastu neesi iedomajies ka varetu ruukt kad auksts dzinējs?
pie labām lietām ātri pierod. var jau gadīties, ka tas otrs ir čipots, bet nu tev ikdienā tie 10-15 % kko daudz ietekmē? Līdz nāakamajam luksoforam pirmais nepiebrauksi? | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
14 Oct 2015, 00:40:55 streetlife rakstīja:
13 Oct 2015, 21:31:06 berny757 rakstīja:
Visādas vecu dīzeļu problēmas te tiek apgrozītas pēdējās dienās, tad nu es arī pačīkstēšu.
Ir dažas problēmas ar m57d30.
Pērkot auto, paspīdzināju viņu cik sanāca likās ok. Bet pabraucot kādu laiku sāku saprast ka jauda nav gluži tāda kādai jābūt. Pārkāpjot no līdzīga e39 3.0d var just atšķirību uz kādiem 10-15%. Kkādu diagnostiku taisīja, neko nozīmīgu neatrada. Kadi iemesli tam varētu būt?
Otra lieta kas baida ir savdabīga, dobja rūkoņa, ne gluži kā grabēšana. Dažreiz piedarbinot aukstu dzinēju pēc kādas minūtes sāk kkas pie dzinēja/dzinējā taisīt dobju rūkšanu. Kad sāk vraukt, pāriet lidz tam kad motors ir pilnībā uzkarsis. Tad apstājoties pie luksoforiem,dažas sek. pēc pilnīgas apstāšanās atkal sāk dūkt, bet pēc murkļa tā skaņa pazūd.
Orākuli, stāstiet
par vaebastu neesi iedomajies ka varetu ruukt kad auksts dzinējs?
pie labām lietām ātri pierod. var jau gadīties, ka tas otrs ir čipots, bet nu tev ikdienā tie 10-15 % kko daudz ietekmē? Līdz nāakamajam luksoforam pirmais nepiebrauksi?
Nop, ar webasto nekādas saistības. Visu vasaru tā rūkoņa bijusi, webasto tik tagad sāk pieslēgties (un kūpēt )
Otrs 100% nebija čipots. Bet motors bija ļoti labā stāvoklī. Par to cik ātri līdz nākamajam luksoforam tikšu, nesatraucis, bet ja motors neiet tā kā tam jāiet, tur noteikti ir kāda problēma. Un problēmas man nepatīk | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Tātad, samainiju visu kas maimāms. Ne visas, bet iz skatu vecākās vakumma trubas (visas izskatīkās labas) Visus filtrus, tai skaitā kartera ventilācijas. Iegāzu liqui moly top tec 4200 5w30. Dzinējs palika daudz klusāks, šķiet ka sāk iet tā kā vajag (filtri nekad nebija mainīti?).
Bet tā dīvainā klaboņa saglabājusies, vienīgi tonis citādāks. Kas par nah???
Kas tur var rūkt/dūkt/grabēt? | Offline | | |
|
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Vecs dīzelis = problēmas. Neuzspied sev to kas Tev nepatīk. | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Kā diagnosticēt? | Offline | | |
mezonis07 | | Kopš: 24. Mar 2010
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
| Kā pareizi sauc stūres leņķa dačiku? | Offline | | |
defekc | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
|
14 Oct 2015, 17:56:15 mezonis07 rakstīja:
Kā pareizi sauc stūres leņķa dačiku?
steering angle sensor | Offline | | |
mezonis07 | | Kopš: 24. Mar 2010
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
|
14 Oct 2015, 17:58:11 defekc rakstīja:
14 Oct 2015, 17:56:15 mezonis07 rakstīja:
Kā pareizi sauc stūres leņķa dačiku?
steering angle sensor
Kodu kāds var pateikt?
| Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| 37146781436
kadelj vinsh jaamaina? lauku servisi biezhi nenokalibreetu sensoru uzskata par defektiivu. | Offline | | |
elvijs210 | | Kopš: 17. Mar 2014
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| vot manam 3.0d arī parādījās skaņa, vibrēšana, dūkoņa kad pielaiž auto bet tiklīdz uzspied gāzīti tā pazūd, atlaid atkal pārādās. kad uzsilst tad itkā pazūd bet kā kuru reizi. | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Ak jā, pie visa aizmirsu pierakstīt pašu dīvaināko. Braucot atpakaļgaitā pret kalnu, sākas tāda dreboņa un troksnis kā būtu izbeigušies motora spilveni. Bet tā ir tikai atpakaļgaitā pret kalnu. | Offline | | |
|
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
14 Oct 2015, 21:08:41 berny757 rakstīja:
Ak jā, pie visa aizmirsu pierakstīt pašu dīvaināko. Braucot atpakaļgaitā pret kalnu, sākas tāda dreboņa un troksnis kā būtu izbeigušies motora spilveni. Bet tā ir tikai atpakaļgaitā pret kalnu.
nuuu viss sak limeties kopā.
grab vakumsuknis, jo beigti motora spilveni, kas izraisījis noplūdi vakuumā. precīzāk beigts kreisās puses motora spilvens. nav jabrauc pret kalnu lai drebētu un grabētu, pietiek straujāk braukt atpakaļgaitā. | Offline | | |
krabiss_k | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1766
Braucu ar:
| Beidzat te raudat ar saviem traktoriem!
Tas grabosais dizelis ir manuals? Spararats varbut?
Prieksejais skriemelis grab varbut?
Labak kads izstasta- 523modelim nekadi nevar nodzest elljas servisu, ne ar kompi, ne ar lauku metodi?
Kas par problemu? | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
14 Oct 2015, 21:14:47 streetlife rakstīja:
14 Oct 2015, 21:08:41 berny757 rakstīja:
Ak jā, pie visa aizmirsu pierakstīt pašu dīvaināko. Braucot atpakaļgaitā pret kalnu, sākas tāda dreboņa un troksnis kā būtu izbeigušies motora spilveni. Bet tā ir tikai atpakaļgaitā pret kalnu.
nuuu viss sak limeties kopā.
grab vakumsuknis, jo beigti motora spilveni, kas izraisījis noplūdi vakuumā. precīzāk beigts kreisās puses motora spilvens. nav jabrauc pret kalnu lai drebētu un grabētu, pietiek straujāk braukt atpakaļgaitā.
Jap, tieši tā. Tad nu jāmaina motora spilveni (noteikti jau ka labāk abus uzreiz)
Vai arī pats vakumņiks būtu pie reizes jāpārstāda? | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
14 Oct 2015, 21:19:47 berny757 rakstīja:
14 Oct 2015, 21:14:47 streetlife rakstīja:
14 Oct 2015, 21:08:41 berny757 rakstīja:
Ak jā, pie visa aizmirsu pierakstīt pašu dīvaināko. Braucot atpakaļgaitā pret kalnu, sākas tāda dreboņa un troksnis kā būtu izbeigušies motora spilveni. Bet tā ir tikai atpakaļgaitā pret kalnu.
nuuu viss sak limeties kopā.
grab vakumsuknis, jo beigti motora spilveni, kas izraisījis noplūdi vakuumā. precīzāk beigts kreisās puses motora spilvens. nav jabrauc pret kalnu lai drebētu un grabētu, pietiek straujāk braukt atpakaļgaitā.
Jap, tieši tā. Tad nu jāmaina motora spilveni (noteikti jau ka labāk abus uzreiz)
Vai arī pats vakumņiks būtu pie reizes jāpārstāda?
maini abus uzreiz. liec lemforder, vai corteco nekādā gadījumā febi nu nomaini no sākuma spilvennus un tad jau redzēs. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|