Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
berny757
13. Oct 2015, 21:31 #14521

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Visādas vecu dīzeļu problēmas te tiek apgrozītas pēdējās dienās, tad nu es arī pačīkstēšu.
Ir dažas problēmas ar m57d30.
Pērkot auto, paspīdzināju viņu cik sanāca likās ok. Bet pabraucot kādu laiku sāku saprast ka jauda nav gluži tāda kādai jābūt. Pārkāpjot no līdzīga e39 3.0d var just atšķirību uz kādiem 10-15%. Kkādu diagnostiku taisīja, neko nozīmīgu neatrada. Kadi iemesli tam varētu būt?
Otra lieta kas baida ir savdabīga, dobja rūkoņa, ne gluži kā grabēšana. Dažreiz piedarbinot aukstu dzinēju pēc kādas minūtes sāk kkas pie dzinēja/dzinējā taisīt dobju rūkšanu. Kad sāk vraukt, pāriet lidz tam kad motors ir pilnībā uzkarsis. Tad apstājoties pie luksoforiem,dažas sek. pēc pilnīgas apstāšanās atkal sāk dūkt, bet pēc murkļa tā skaņa pazūd.
Orākuli, stāstiet
Offline
ilmars4998
13. Oct 2015, 21:36 #14522

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

SĀC AR LĒTĀKO VARIANTU UN NOMAINI PILNĪGI VISAS VAKUMA TRUBIŅAS MOTORTELPĀ. es savam 4 gadu laikā 2x mainiju, jo sakalst,sasprēgā viņas.

labs maģistrālais arī daudz ko izsaka.

pirku 3m, palika pāri.

[ Šo ziņu laboja ilmars4998, 13 Oct 2015, 21:44:17 ]

Offline
berny757
13. Oct 2015, 21:39 #14523

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Par to neizdomājos. Šodien nojaucu visu lai tiktu samainīt termosus, tad jau būs tieši kā laikā, pie reizes ko tādu izdarīt.
Vēl varianti?

P.s.
Cik metri tur vajadzīgi?

[ Šo ziņu laboja berny757, 13 Oct 2015, 21:40:24 ]

Offline
murmurs
13. Oct 2015, 21:49 #14524

Kopš: 26. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar: 530d


13 Oct 2015, 21:39:42 berny757 rakstīja:
Par to neizdomājos. Šodien nojaucu visu lai tiktu samainīt termosus, tad jau būs tieši kā laikā, pie reizes ko tādu izdarīt.
Vēl varianti?

P.s.
Cik metri tur vajadzīgi?

pagājušo gad' tieši pirku,ja nemaldos man pārdeva 4m,bet lai kāds palabo,ja tā nav.
Offline
berny757
14. Oct 2015, 00:30 #14525

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


13 Oct 2015, 21:49:44 murmurs rakstīja:

13 Oct 2015, 21:39:42 berny757 rakstīja:
Par to neizdomājos. Šodien nojaucu visu lai tiktu samainīt termosus, tad jau būs tieši kā laikā, pie reizes ko tādu izdarīt.
Vēl varianti?

P.s.
Cik metri tur vajadzīgi?

pagājušo gad' tieši pirku,ja nemaldos man pārdeva 4m,bet lai kāds palabo,ja tā nav.

Jopcak, tik daudz?
Offline
streetlife
14. Oct 2015, 00:40 #14526

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


13 Oct 2015, 21:31:06 berny757 rakstīja:
Visādas vecu dīzeļu problēmas te tiek apgrozītas pēdējās dienās, tad nu es arī pačīkstēšu.
Ir dažas problēmas ar m57d30.
Pērkot auto, paspīdzināju viņu cik sanāca likās ok. Bet pabraucot kādu laiku sāku saprast ka jauda nav gluži tāda kādai jābūt. Pārkāpjot no līdzīga e39 3.0d var just atšķirību uz kādiem 10-15%. Kkādu diagnostiku taisīja, neko nozīmīgu neatrada. Kadi iemesli tam varētu būt?
Otra lieta kas baida ir savdabīga, dobja rūkoņa, ne gluži kā grabēšana. Dažreiz piedarbinot aukstu dzinēju pēc kādas minūtes sāk kkas pie dzinēja/dzinējā taisīt dobju rūkšanu. Kad sāk vraukt, pāriet lidz tam kad motors ir pilnībā uzkarsis. Tad apstājoties pie luksoforiem,dažas sek. pēc pilnīgas apstāšanās atkal sāk dūkt, bet pēc murkļa tā skaņa pazūd.
Orākuli, stāstiet



par vaebastu neesi iedomajies ka varetu ruukt kad auksts dzinējs?
pie labām lietām ātri pierod. var jau gadīties, ka tas otrs ir čipots, bet nu tev ikdienā tie 10-15 % kko daudz ietekmē? Līdz nāakamajam luksoforam pirmais nepiebrauksi?
Offline
berny757
14. Oct 2015, 09:48 #14527

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


14 Oct 2015, 00:40:55 streetlife rakstīja:

13 Oct 2015, 21:31:06 berny757 rakstīja:
Visādas vecu dīzeļu problēmas te tiek apgrozītas pēdējās dienās, tad nu es arī pačīkstēšu.
Ir dažas problēmas ar m57d30.
Pērkot auto, paspīdzināju viņu cik sanāca likās ok. Bet pabraucot kādu laiku sāku saprast ka jauda nav gluži tāda kādai jābūt. Pārkāpjot no līdzīga e39 3.0d var just atšķirību uz kādiem 10-15%. Kkādu diagnostiku taisīja, neko nozīmīgu neatrada. Kadi iemesli tam varētu būt?
Otra lieta kas baida ir savdabīga, dobja rūkoņa, ne gluži kā grabēšana. Dažreiz piedarbinot aukstu dzinēju pēc kādas minūtes sāk kkas pie dzinēja/dzinējā taisīt dobju rūkšanu. Kad sāk vraukt, pāriet lidz tam kad motors ir pilnībā uzkarsis. Tad apstājoties pie luksoforiem,dažas sek. pēc pilnīgas apstāšanās atkal sāk dūkt, bet pēc murkļa tā skaņa pazūd.
Orākuli, stāstiet



par vaebastu neesi iedomajies ka varetu ruukt kad auksts dzinējs?
pie labām lietām ātri pierod. var jau gadīties, ka tas otrs ir čipots, bet nu tev ikdienā tie 10-15 % kko daudz ietekmē? Līdz nāakamajam luksoforam pirmais nepiebrauksi?

Nop, ar webasto nekādas saistības. Visu vasaru tā rūkoņa bijusi, webasto tik tagad sāk pieslēgties (un kūpēt )
Otrs 100% nebija čipots. Bet motors bija ļoti labā stāvoklī. Par to cik ātri līdz nākamajam luksoforam tikšu, nesatraucis, bet ja motors neiet tā kā tam jāiet, tur noteikti ir kāda problēma. Un problēmas man nepatīk
Offline
berny757
14. Oct 2015, 14:13 #14528

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Tātad, samainiju visu kas maimāms. Ne visas, bet iz skatu vecākās vakumma trubas (visas izskatīkās labas) Visus filtrus, tai skaitā kartera ventilācijas. Iegāzu liqui moly top tec 4200 5w30. Dzinējs palika daudz klusāks, šķiet ka sāk iet tā kā vajag (filtri nekad nebija mainīti?).
Bet tā dīvainā klaboņa saglabājusies, vienīgi tonis citādāks. Kas par nah???
Kas tur var rūkt/dūkt/grabēt?
Offline
LA
14. Oct 2015, 14:17 #14529

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Vecs dīzelis = problēmas. Neuzspied sev to kas Tev nepatīk.
Offline
berny757
14. Oct 2015, 16:13 #14530

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Kā diagnosticēt?
Offline
mezonis07
14. Oct 2015, 17:56 #14531

Kopš: 24. Mar 2010

Ziņojumi: 35

Braucu ar:

Kā pareizi sauc stūres leņķa dačiku?
Offline
defekc
14. Oct 2015, 17:58 #14532

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW


14 Oct 2015, 17:56:15 mezonis07 rakstīja:
Kā pareizi sauc stūres leņķa dačiku?


steering angle sensor
Offline
mezonis07
14. Oct 2015, 19:50 #14533

Kopš: 24. Mar 2010

Ziņojumi: 35

Braucu ar:


14 Oct 2015, 17:58:11 defekc rakstīja:

14 Oct 2015, 17:56:15 mezonis07 rakstīja:
Kā pareizi sauc stūres leņķa dačiku?


steering angle sensor

Kodu kāds var pateikt?
Offline
oskars11
14. Oct 2015, 20:27 #14534

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

37146781436

kadelj vinsh jaamaina? lauku servisi biezhi nenokalibreetu sensoru uzskata par defektiivu.
Offline
elvijs210
14. Oct 2015, 20:35 #14535

Kopš: 17. Mar 2014

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

vot manam 3.0d arī parādījās skaņa, vibrēšana, dūkoņa kad pielaiž auto bet tiklīdz uzspied gāzīti tā pazūd, atlaid atkal pārādās. kad uzsilst tad itkā pazūd bet kā kuru reizi.
Offline
berny757
14. Oct 2015, 21:08 #14536

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Ak jā, pie visa aizmirsu pierakstīt pašu dīvaināko. Braucot atpakaļgaitā pret kalnu, sākas tāda dreboņa un troksnis kā būtu izbeigušies motora spilveni. Bet tā ir tikai atpakaļgaitā pret kalnu.
Offline
streetlife
14. Oct 2015, 21:14 #14537

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


14 Oct 2015, 21:08:41 berny757 rakstīja:
Ak jā, pie visa aizmirsu pierakstīt pašu dīvaināko. Braucot atpakaļgaitā pret kalnu, sākas tāda dreboņa un troksnis kā būtu izbeigušies motora spilveni. Bet tā ir tikai atpakaļgaitā pret kalnu.



nuuu viss sak limeties kopā.


grab vakumsuknis, jo beigti motora spilveni, kas izraisījis noplūdi vakuumā. precīzāk beigts kreisās puses motora spilvens. nav jabrauc pret kalnu lai drebētu un grabētu, pietiek straujāk braukt atpakaļgaitā.
Offline
krabiss_k
14. Oct 2015, 21:17 #14538

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

Beidzat te raudat ar saviem traktoriem!
Tas grabosais dizelis ir manuals? Spararats varbut?
Prieksejais skriemelis grab varbut?

Labak kads izstasta- 523modelim nekadi nevar nodzest elljas servisu, ne ar kompi, ne ar lauku metodi?
Kas par problemu?
Offline
berny757
14. Oct 2015, 21:19 #14539

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


14 Oct 2015, 21:14:47 streetlife rakstīja:

14 Oct 2015, 21:08:41 berny757 rakstīja:
Ak jā, pie visa aizmirsu pierakstīt pašu dīvaināko. Braucot atpakaļgaitā pret kalnu, sākas tāda dreboņa un troksnis kā būtu izbeigušies motora spilveni. Bet tā ir tikai atpakaļgaitā pret kalnu.



nuuu viss sak limeties kopā.


grab vakumsuknis, jo beigti motora spilveni, kas izraisījis noplūdi vakuumā. precīzāk beigts kreisās puses motora spilvens. nav jabrauc pret kalnu lai drebētu un grabētu, pietiek straujāk braukt atpakaļgaitā.

Jap, tieši tā. Tad nu jāmaina motora spilveni (noteikti jau ka labāk abus uzreiz)
Vai arī pats vakumņiks būtu pie reizes jāpārstāda?
Offline
streetlife
14. Oct 2015, 21:43 #14540

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


14 Oct 2015, 21:19:47 berny757 rakstīja:

14 Oct 2015, 21:14:47 streetlife rakstīja:

14 Oct 2015, 21:08:41 berny757 rakstīja:
Ak jā, pie visa aizmirsu pierakstīt pašu dīvaināko. Braucot atpakaļgaitā pret kalnu, sākas tāda dreboņa un troksnis kā būtu izbeigušies motora spilveni. Bet tā ir tikai atpakaļgaitā pret kalnu.



nuuu viss sak limeties kopā.


grab vakumsuknis, jo beigti motora spilveni, kas izraisījis noplūdi vakuumā. precīzāk beigts kreisās puses motora spilvens. nav jabrauc pret kalnu lai drebētu un grabētu, pietiek straujāk braukt atpakaļgaitā.

Jap, tieši tā. Tad nu jāmaina motora spilveni (noteikti jau ka labāk abus uzreiz)
Vai arī pats vakumņiks būtu pie reizes jāpārstāda?


maini abus uzreiz. liec lemforder, vai corteco nekādā gadījumā febi nu nomaini no sākuma spilvennus un tad jau redzēs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo