Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Deivid
29. Jan 2024, 12:53 #14461

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Man LSD 1.6 nostājās pirms 2 gadiem, bet pārdēvu tālāk jau lētāk

6 ātrumu kārbu baigā jēga šim pielietojam likt nav, es to nemaz neapsvērtu

Un kombinēt no E46 M3 LSD arī neieteiktu. Tos var atrast arī lētāk, bet ne bez iemesla
Offline
smudo
29. Jan 2024, 13:05 #14462

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Jan 2024, 12:53:25 @Deivid rakstīja:
Man LSD 1.6 nostājās pirms 2 gadiem, bet pārdēvu tālāk jau lētāk

6 ātrumu kārbu baigā jēga šim pielietojam likt nav, es to nemaz neapsvērtu

Un kombinēt no E46 M3 LSD arī neieteiktu. Tos var atrast arī lētāk, bet ne bez iemesla


Tas auto labā stāvoklī - iespējams ka visu gadu būs kā "rezerves auto". Automātam ir 3,38 diffs vs manuālis 3,07, kas nozīmē pēc svapa 10% īsāku pārnesumu (kas trasei pat labi), bet braucienos uz šosejas tad tas 6 robs tad noderētu.

Vēl kvalitatīva pretrūsas apstrāde un piekrāsošana ap 1k EUR (ja nekas nebūs jāmetina), daži citi sīkumi un apkopes, vasaras diski un riepas un būs jau 4+k EUR 3 mēnešos E46 "investēti". Citi te sūdzas, ka Fkās reizi uz 200k km apkopē 3,5k jānoloka
Offline
Deivid
29. Jan 2024, 13:12 #14463

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

3.38 būs tieši laikā, bet nu nāksies braukt pēc noteikumiem līdz trasei

Par tēriņiem ļoti labi saprotu. Tas vēl ir bez kaut kādam ambīcijām uz labu vizuālo, tad vēl tik pat var iegrūzt
Offline
smudo
29. Jan 2024, 13:19 #14464

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Jan 2024, 13:12:14 @Deivid rakstīja:
3.38 būs tieši laikā, bet nu nāksies braukt pēc noteikumiem līdz trasei



Rēķināju, ka ar nedaudz augstāka (papildus 5% punkti) profila riepām zaudēšu 7% no max ātruma, kas nozīmē, ka vēl arvien max ātrums 5 robā būs nepilni 230kmh
Offline
esir
29. Jan 2024, 15:38 #14465

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


29 Jan 2024, 12:53:25 @Deivid rakstīja:
Man LSD 1.6 nostājās pirms 2 gadiem, bet pārdēvu tālāk jau lētāk

6 ātrumu kārbu baigā jēga šim pielietojam likt nav, es to nemaz neapsvērtu

Un kombinēt no E46 M3 LSD arī neieteiktu. Tos var atrast arī lētāk, bet ne bez iemesla


vai tad m3 vienkārši nav 210 elements, kuru nekādīgi e46 non m pusrāmī nevar ielikt?
Offline
Sancix
29. Jan 2024, 15:41 #14466

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6914

Braucu ar: to kas pa rokai

210 elements ir arī e46 3.0d oriģināli. Pusrāmi no tā un aiziet, bet modifikācijas nepieciešamas tāpat. Ērtāk ir nopirkt type 188 gatavu elementu, ko ielikt oriģinālajā korpusā.

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
Deivid
29. Jan 2024, 15:48 #14467

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Tas nav klasisks LSD, bet gan GKN Visco-lok un jo vairāk dzīvi redzējis, jo bīstamāks krāmējot. Pret klasisku šaibinieku tā ir diena pret nakti
Offline
Lorry
29. Jan 2024, 16:32 #14468

Kopš: 25. May 2010

Ziņojumi: 285

Braucu ar: kabkluku

Protams, ir tie subaru turbo motori cimperlīgi, bet ja tiešām sniegam un pieskata, nav nekas tik traks. Plus ja neesi tik profs lai visu trasi turētu sarkanajā.
Sakarīgu apkopi pirms sezonas, pirms katras trases dienas uzmest aci visam (primāri eļļai), un aiziet.

Bet ja grib turēt sarkanajā, bliezt pa sajūgu pilnos apgriezienos, tad tas gan vairs nebūs lēti un atmo motori būs prātīgāka izvēle.
Offline
Mikels
29. Jan 2024, 17:36 #14469

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Es saprotu,ka gandrīz katrs Imprezas īpašnieks savā dzīvē sastopas ar to,ka jāpārlasa tas dzinējs , attiecīgi cik plus/mīnuss tas nostājas tādam WRX/STI?
Offline
Lorry
29. Jan 2024, 18:59 #14470

Kopš: 25. May 2010

Ziņojumi: 285

Braucu ar: kabkluku

Tur ir pārāk daudz nezināmo lai spētu pat aptuvenu ciparu nosaukt, man šķiet.
Vnk pārjaukt, vai kas izbeidzies, cik kvalitātīvas detaļas mainīt, no kā un pa cik dabūn lietotas, un vēl svarīgāk- kas to dara. Vari pie kaimiņa sētā visu pārjaukt pa lēto, vari iedot labiem čaļiem un labi noskaitīt. Protams labākais ja ir paziņas, kas ar tiem auto ņemas un var pa ok cenām tikt cauri.
Nu nav nekāds superkosmoss, arī motoru jaunu nopirkt ja zini kur un nedeg.

Neesmu nekāds baigais zinātājs, bet jaunībā ar subāriem drusku saskāros un uz pagāju ziemu sev paņēmu winterbeateru- gc8 wrx japāni, nāca ar kaltajām, vemsi paceltu spiedienu un pāris sīkumiem. Nobraucu ziemu, tiku nedaudz pagāzt. Pabrauca arī vasarā nedaudz un turbīna sāka iet uz beigām. Tad nu tieši tādam paziņam iedevu rudenī lai lēnām apčubina- paskatās kas ar ljurbu, pārējos sīkumus.
Tā nu viss aizgāja neceļos. Visādi sīkumi jātaisa, turba beigta. Bet nekas jau traks, domāju ko darīs nākotnē un vai sūtīt jaunu labu, vai paķert lietotu un turpināt gāzt. Pēkšņi parādās iespēja pa ļoti zemu cenu dabūt visu RA motoru. Nav daudz domu, aiziet ņemu. Nu tad rauj ārā manu motoru. Nu prpvodka tur reāli "čerez žopu" savilta. Tad nu saku ja var, lai to pie reizes ar visu pārvelk. Pēc laika atnāk bildes kur viss izravēts salons.
Ko nu tur daudz, ja motora nav, salona nav, raujam visu ārā un pārkrāsojam pilnībā.
Bet ja to daram un auto savedam kārtībā, tad pie reizes arī turpat kur motoru, arī pāris update lietas paķert. Tā kā mans gc8 ir pre-facelift, tad paņent visu faceliftam un vēl pāris lietas kas apskādētas vai nolietotas.
Tā nu no vnk sagatavošanas ziemai, viss ir pavisam aizgājis pa citām sliedēm. Cik tas nostāsies? To sapratīs pēc 2-3 mēneši kas būs viss salikts pa vietām. Pietam cerams tik ātri...

Bet stāsta morāle paliek nemainīga- viss atduras ko gribi un pie kā to dari. Pa tik cik es dabuju Ra motoru, uzskatu ka tad pārlasīt vai iemest citu motoru nav nemaz tik sāpīgi.
Offline
PowerBMW
29. Jan 2024, 22:40 #14471

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


29 Jan 2024, 17:36:24 @Mikels rakstīja:
Es saprotu,ka gandrīz katrs Imprezas īpašnieks savā dzīvē sastopas ar to,ka jāpārlasa tas dzinējs , attiecīgi cik plus/mīnuss tas nostājas tādam WRX/STI?

kalts STI 2,5 ar regulējamu vadību, bet visu atstājot stoc,nostājās 10K
Offline
spriditis
29. Jan 2024, 22:47 #14472

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Jābūt subaru fanam lai tādu ņemtu un uzturētu un dzītu pa trasēm, salīdzinoši, quattro vai e46 liekas ložu droši. Gribētu izbraukt ar xdraiv,salīdzināt, kā vadās atšķirībā no quattro. Subaru vadās ahujenaa,kā kartings
Offline
smudo
29. Jan 2024, 23:18 #14473

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Jan 2024, 22:47:39 @spriditis rakstīja:
Jābūt subaru fanam lai tādu ņemtu un uzturētu un dzītu pa trasēm, salīdzinoši, quattro vai e46 liekas ložu droši. Gribētu izbraukt ar xdraiv,salīdzināt, kā vadās atšķirībā no quattro. Subaru vadās ahujenaa,kā kartings


Gen 1 E46 xDrive ledus trasēs vadās gandrīz kā RWD auto, bet Xdrive palīdz ātrāk paātrināties un arī bieži palīdz iztaisnot auto, ieminot pedāli. Bet protams, ka tur daudz jaudas aiziet pa tukšo, jo starp asīm principā sanāk old school open difs un pakaļā (saprotu, ka priekšā nē) auto mēģina griezi pieregulēt ar bremžu palīdzību, piebremzējot riteni, kuram mazāka saķere. Teorētiski var uzlikt pakaļā LSD, bet nez kā tas ietekmēs balansu starp asīm - vai nebūs tā, ka pieaugot saķerei pakaļas asij, vairāk jaudas aizies pa tukšo priekšas ratam ar mazāko saķeri

[ Šo ziņu laboja smudo, 29 Jan 2024, 23:19:59 ]

Offline
spriditis
30. Jan 2024, 07:20 #14474

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Vai tad tā nav visiem awd?
Offline
smudo
30. Jan 2024, 08:11 #14475

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


30 Jan 2024, 07:20:16 @spriditis rakstīja:
Vai tad tā nav visiem awd?


Ne, pavisam nav. Tiem, kam ir 50/50% (biezi tas nozime, ka 50% ir max, ko pakalas ass var ceret dabut) ir jaudas sadalijums vai tuvu tam, ir loti izteikts understear. Protams, ari izsvarojums daudz ko izsaka. Konkretajam xDrive ir 38/62% torque split.

[ Šo ziņu laboja smudo, 30 Jan 2024, 08:16:12 ]

Offline
spriditis
30. Jan 2024, 08:33 #14476

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Nu jā,braucot ar quattro ir owersteer,subaru tāds ir mazāk, tas man pēc paša pieredzes
Offline
Ervalds
30. Jan 2024, 08:57 #14477

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11509

Braucu ar: sliktu piemēru

Kādam ir bijusi saskarsme ar brera ?

260hp, manuālis, awd.

Esmu kadreiz ar tādu braucis, gāja vienādi ar gc8 2.0t, bet ne trases režīmā.

Offline
BE23
30. Jan 2024, 09:00 #14478

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 112

Braucu ar: tiguan un bmw


29 Jan 2024, 18:59:40 @Lorry rakstīja:
Tur ir pārāk daudz nezināmo lai spētu pat aptuvenu ciparu nosaukt, man šķiet.
Vnk pārjaukt, vai kas izbeidzies, cik kvalitātīvas detaļas mainīt, no kā un pa cik dabūn lietotas, un vēl svarīgāk- kas to dara. Vari pie kaimiņa sētā visu pārjaukt pa lēto, vari iedot labiem čaļiem un labi noskaitīt. Protams labākais ja ir paziņas, kas ar tiem auto ņemas un var pa ok cenām tikt cauri.
Nu nav nekāds superkosmoss, arī motoru jaunu nopirkt ja zini kur un nedeg.

Neesmu nekāds baigais zinātājs, bet jaunībā ar subāriem drusku saskāros un uz pagāju ziemu sev paņēmu winterbeateru- gc8 wrx japāni, nāca ar kaltajām, vemsi paceltu spiedienu un pāris sīkumiem. Nobraucu ziemu, tiku nedaudz pagāzt. Pabrauca arī vasarā nedaudz un turbīna sāka iet uz beigām. Tad nu tieši tādam paziņam iedevu rudenī lai lēnām apčubina- paskatās kas ar ljurbu, pārējos sīkumus.
Tā nu viss aizgāja neceļos. Visādi sīkumi jātaisa, turba beigta. Bet nekas jau traks, domāju ko darīs nākotnē un vai sūtīt jaunu labu, vai paķert lietotu un turpināt gāzt. Pēkšņi parādās iespēja pa ļoti zemu cenu dabūt visu RA motoru. Nav daudz domu, aiziet ņemu. Nu tad rauj ārā manu motoru. Nu prpvodka tur reāli "čerez žopu" savilta. Tad nu saku ja var, lai to pie reizes ar visu pārvelk. Pēc laika atnāk bildes kur viss izravēts salons.
Ko nu tur daudz, ja motora nav, salona nav, raujam visu ārā un pārkrāsojam pilnībā.
Bet ja to daram un auto savedam kārtībā, tad pie reizes arī turpat kur motoru, arī pāris update lietas paķert. Tā kā mans gc8 ir pre-facelift, tad paņent visu faceliftam un vēl pāris lietas kas apskādētas vai nolietotas.
Tā nu no vnk sagatavošanas ziemai, viss ir pavisam aizgājis pa citām sliedēm. Cik tas nostāsies? To sapratīs pēc 2-3 mēneši kas būs viss salikts pa vietām. Pietam cerams tik ātri...

Bet stāsta morāle paliek nemainīga- viss atduras ko gribi un pie kā to dari. Pa tik cik es dabuju Ra motoru, uzskatu ka tad pārlasīt vai iemest citu motoru nav nemaz tik sāpīgi.

no kuras pilsētas ņēmi un vai nav balts ? varbūt mans bijušais atceros, ka ap to laiku tirgojās

[ Šo ziņu laboja BE23, 30 Jan 2024, 09:00:45 ]

Offline
0xFFFF
30. Jan 2024, 09:12 #14479

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3


29 Jan 2024, 23:18:31 @smudo rakstīja:

29 Jan 2024, 22:47:39 @spriditis rakstīja:
Jābūt subaru fanam lai tādu ņemtu un uzturētu un dzītu pa trasēm, salīdzinoši, quattro vai e46 liekas ložu droši. Gribētu izbraukt ar xdraiv,salīdzināt, kā vadās atšķirībā no quattro. Subaru vadās ahujenaa,kā kartings


Gen 1 E46 xDrive ledus trasēs vadās gandrīz kā RWD auto, bet Xdrive palīdz ātrāk paātrināties un arī bieži palīdz iztaisnot auto, ieminot pedāli. Bet protams, ka tur daudz jaudas aiziet pa tukšo, jo starp asīm principā sanāk old school open difs un pakaļā (saprotu, ka priekšā nē) auto mēģina griezi pieregulēt ar bremžu palīdzību, piebremzējot riteni, kuram mazāka saķere. Teorētiski var uzlikt pakaļā LSD, bet nez kā tas ietekmēs balansu starp asīm - vai nebūs tā, ka pieaugot saķerei pakaļas asij, vairāk jaudas aizies pa tukšo priekšas ratam ar mazāko saķeri



Te vairākās aplamībās iebrauci
pirmkārt, e46 nav gen1 x-drive, bet vienkārši x;
otrkārt, tur nav centrālais open diff, bet ir transfer case, kas VIENMĒR griezi sadalīs 38% priekšai, 62% pakaļai;
treškārt, kas pats galvenais, nevadās viņa gandrīz kā RWD, jābrauc stipri citādāk (kā ar AWD mašīnu), bet kopumā e46 vadās ļoti labi
Te var sīkāk par e46 palasīt, arī par pilnpiedziņu: http://www.unofficialbmw.com/images/e46.pdf
Offline
Zalespljavejs
30. Jan 2024, 09:20 #14480

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2494

Braucu ar: tautas auto


30 Jan 2024, 08:57:48 @Ervalds rakstīja:
Kādam ir bijusi saskarsme ar brera ?

260hp, manuālis, awd.

Esmu kadreiz ar tādu braucis, gāja vienādi ar gc8 2.0t, bet ne trases režīmā.





Šitiem ir GM motors, nevis Busso, līdz ar to var iebraukt auzās ar ķēdi un to saistīto.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex