Online
Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...
Autors | Ziņojums |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Man LSD 1.6 nostājās pirms 2 gadiem, bet pārdēvu tālāk jau lētāk
6 ātrumu kārbu baigā jēga šim pielietojam likt nav, es to nemaz neapsvērtu
Un kombinēt no E46 M3 LSD arī neieteiktu. Tos var atrast arī lētāk, bet ne bez iemesla | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
29 Jan 2024, 12:53:25 @Deivid rakstīja:
Man LSD 1.6 nostājās pirms 2 gadiem, bet pārdēvu tālāk jau lētāk
6 ātrumu kārbu baigā jēga šim pielietojam likt nav, es to nemaz neapsvērtu
Un kombinēt no E46 M3 LSD arī neieteiktu. Tos var atrast arī lētāk, bet ne bez iemesla
Tas auto labā stāvoklī - iespējams ka visu gadu būs kā "rezerves auto". Automātam ir 3,38 diffs vs manuālis 3,07, kas nozīmē pēc svapa 10% īsāku pārnesumu (kas trasei pat labi), bet braucienos uz šosejas tad tas 6 robs tad noderētu.
Vēl kvalitatīva pretrūsas apstrāde un piekrāsošana ap 1k EUR (ja nekas nebūs jāmetina), daži citi sīkumi un apkopes, vasaras diski un riepas un būs jau 4+k EUR 3 mēnešos E46 "investēti". Citi te sūdzas, ka Fkās reizi uz 200k km apkopē 3,5k jānoloka | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| 3.38 būs tieši laikā, bet nu nāksies braukt pēc noteikumiem līdz trasei
Par tēriņiem ļoti labi saprotu. Tas vēl ir bez kaut kādam ambīcijām uz labu vizuālo, tad vēl tik pat var iegrūzt | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
29 Jan 2024, 13:12:14 @Deivid rakstīja:
3.38 būs tieši laikā, bet nu nāksies braukt pēc noteikumiem līdz trasei
Rēķināju, ka ar nedaudz augstāka (papildus 5% punkti) profila riepām zaudēšu 7% no max ātruma, kas nozīmē, ka vēl arvien max ātrums 5 robā būs nepilni 230kmh | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 608
Braucu ar:
|
29 Jan 2024, 12:53:25 @Deivid rakstīja:
Man LSD 1.6 nostājās pirms 2 gadiem, bet pārdēvu tālāk jau lētāk
6 ātrumu kārbu baigā jēga šim pielietojam likt nav, es to nemaz neapsvērtu
Un kombinēt no E46 M3 LSD arī neieteiktu. Tos var atrast arī lētāk, bet ne bez iemesla
vai tad m3 vienkārši nav 210 elements, kuru nekādīgi e46 non m pusrāmī nevar ielikt?
| Offline | | |
Sancix | | Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6914
Braucu ar: to kas pa rokai
| 210 elements ir arī e46 3.0d oriģināli. Pusrāmi no tā un aiziet, bet modifikācijas nepieciešamas tāpat. Ērtāk ir nopirkt type 188 gatavu elementu, ko ielikt oriģinālajā korpusā.
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
| Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Tas nav klasisks LSD, bet gan GKN Visco-lok un jo vairāk dzīvi redzējis, jo bīstamāks krāmējot. Pret klasisku šaibinieku tā ir diena pret nakti | Offline | | |
Lorry | | Kopš: 25. May 2010
Ziņojumi: 285
Braucu ar: kabkluku
| Protams, ir tie subaru turbo motori cimperlīgi, bet ja tiešām sniegam un pieskata, nav nekas tik traks. Plus ja neesi tik profs lai visu trasi turētu sarkanajā.
Sakarīgu apkopi pirms sezonas, pirms katras trases dienas uzmest aci visam (primāri eļļai), un aiziet.
Bet ja grib turēt sarkanajā, bliezt pa sajūgu pilnos apgriezienos, tad tas gan vairs nebūs lēti un atmo motori būs prātīgāka izvēle. | Offline | | |
|
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Es saprotu,ka gandrīz katrs Imprezas īpašnieks savā dzīvē sastopas ar to,ka jāpārlasa tas dzinējs , attiecīgi cik plus/mīnuss tas nostājas tādam WRX/STI? | Offline | | |
Lorry | | Kopš: 25. May 2010
Ziņojumi: 285
Braucu ar: kabkluku
| Tur ir pārāk daudz nezināmo lai spētu pat aptuvenu ciparu nosaukt, man šķiet.
Vnk pārjaukt, vai kas izbeidzies, cik kvalitātīvas detaļas mainīt, no kā un pa cik dabūn lietotas, un vēl svarīgāk- kas to dara. Vari pie kaimiņa sētā visu pārjaukt pa lēto, vari iedot labiem čaļiem un labi noskaitīt. Protams labākais ja ir paziņas, kas ar tiem auto ņemas un var pa ok cenām tikt cauri.
Nu nav nekāds superkosmoss, arī motoru jaunu nopirkt ja zini kur un nedeg.
Neesmu nekāds baigais zinātājs, bet jaunībā ar subāriem drusku saskāros un uz pagāju ziemu sev paņēmu winterbeateru- gc8 wrx japāni, nāca ar kaltajām, vemsi paceltu spiedienu un pāris sīkumiem. Nobraucu ziemu, tiku nedaudz pagāzt. Pabrauca arī vasarā nedaudz un turbīna sāka iet uz beigām. Tad nu tieši tādam paziņam iedevu rudenī lai lēnām apčubina- paskatās kas ar ljurbu, pārējos sīkumus.
Tā nu viss aizgāja neceļos. Visādi sīkumi jātaisa, turba beigta. Bet nekas jau traks, domāju ko darīs nākotnē un vai sūtīt jaunu labu, vai paķert lietotu un turpināt gāzt. Pēkšņi parādās iespēja pa ļoti zemu cenu dabūt visu RA motoru. Nav daudz domu, aiziet ņemu. Nu tad rauj ārā manu motoru. Nu prpvodka tur reāli "čerez žopu" savilta. Tad nu saku ja var, lai to pie reizes ar visu pārvelk. Pēc laika atnāk bildes kur viss izravēts salons.
Ko nu tur daudz, ja motora nav, salona nav, raujam visu ārā un pārkrāsojam pilnībā.
Bet ja to daram un auto savedam kārtībā, tad pie reizes arī turpat kur motoru, arī pāris update lietas paķert. Tā kā mans gc8 ir pre-facelift, tad paņent visu faceliftam un vēl pāris lietas kas apskādētas vai nolietotas.
Tā nu no vnk sagatavošanas ziemai, viss ir pavisam aizgājis pa citām sliedēm. Cik tas nostāsies? To sapratīs pēc 2-3 mēneši kas būs viss salikts pa vietām. Pietam cerams tik ātri...
Bet stāsta morāle paliek nemainīga- viss atduras ko gribi un pie kā to dari. Pa tik cik es dabuju Ra motoru, uzskatu ka tad pārlasīt vai iemest citu motoru nav nemaz tik sāpīgi. | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
29 Jan 2024, 17:36:24 @Mikels rakstīja:
Es saprotu,ka gandrīz katrs Imprezas īpašnieks savā dzīvē sastopas ar to,ka jāpārlasa tas dzinējs , attiecīgi cik plus/mīnuss tas nostājas tādam WRX/STI?
kalts STI 2,5 ar regulējamu vadību, bet visu atstājot stoc,nostājās 10K | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Jābūt subaru fanam lai tādu ņemtu un uzturētu un dzītu pa trasēm, salīdzinoši, quattro vai e46 liekas ložu droši. Gribētu izbraukt ar xdraiv,salīdzināt, kā vadās atšķirībā no quattro. Subaru vadās ahujenaa,kā kartings | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
29 Jan 2024, 22:47:39 @spriditis rakstīja:
Jābūt subaru fanam lai tādu ņemtu un uzturētu un dzītu pa trasēm, salīdzinoši, quattro vai e46 liekas ložu droši. Gribētu izbraukt ar xdraiv,salīdzināt, kā vadās atšķirībā no quattro. Subaru vadās ahujenaa,kā kartings
Gen 1 E46 xDrive ledus trasēs vadās gandrīz kā RWD auto, bet Xdrive palīdz ātrāk paātrināties un arī bieži palīdz iztaisnot auto, ieminot pedāli. Bet protams, ka tur daudz jaudas aiziet pa tukšo, jo starp asīm principā sanāk old school open difs un pakaļā (saprotu, ka priekšā nē) auto mēģina griezi pieregulēt ar bremžu palīdzību, piebremzējot riteni, kuram mazāka saķere. Teorētiski var uzlikt pakaļā LSD, bet nez kā tas ietekmēs balansu starp asīm - vai nebūs tā, ka pieaugot saķerei pakaļas asij, vairāk jaudas aizies pa tukšo priekšas ratam ar mazāko saķeri
[ Šo ziņu laboja smudo, 29 Jan 2024, 23:19:59 ] | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Vai tad tā nav visiem awd? | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
30 Jan 2024, 07:20:16 @spriditis rakstīja:
Vai tad tā nav visiem awd?
Ne, pavisam nav. Tiem, kam ir 50/50% (biezi tas nozime, ka 50% ir max, ko pakalas ass var ceret dabut) ir jaudas sadalijums vai tuvu tam, ir loti izteikts understear. Protams, ari izsvarojums daudz ko izsaka. Konkretajam xDrive ir 38/62% torque split.[ Šo ziņu laboja smudo, 30 Jan 2024, 08:16:12 ] | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Nu jā,braucot ar quattro ir owersteer,subaru tāds ir mazāk, tas man pēc paša pieredzes | Offline | | |
|
Ervalds | | Kopš: 26. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11509
Braucu ar: sliktu piemēru
| Kādam ir bijusi saskarsme ar brera ?
260hp, manuālis, awd.
Esmu kadreiz ar tādu braucis, gāja vienādi ar gc8 2.0t, bet ne trases režīmā.
| Offline | | |
BE23 | | Kopš: 10. Sep 2013
Ziņojumi: 112
Braucu ar: tiguan un bmw
|
29 Jan 2024, 18:59:40 @Lorry rakstīja:
Tur ir pārāk daudz nezināmo lai spētu pat aptuvenu ciparu nosaukt, man šķiet.
Vnk pārjaukt, vai kas izbeidzies, cik kvalitātīvas detaļas mainīt, no kā un pa cik dabūn lietotas, un vēl svarīgāk- kas to dara. Vari pie kaimiņa sētā visu pārjaukt pa lēto, vari iedot labiem čaļiem un labi noskaitīt. Protams labākais ja ir paziņas, kas ar tiem auto ņemas un var pa ok cenām tikt cauri.
Nu nav nekāds superkosmoss, arī motoru jaunu nopirkt ja zini kur un nedeg.
Neesmu nekāds baigais zinātājs, bet jaunībā ar subāriem drusku saskāros un uz pagāju ziemu sev paņēmu winterbeateru- gc8 wrx japāni, nāca ar kaltajām, vemsi paceltu spiedienu un pāris sīkumiem. Nobraucu ziemu, tiku nedaudz pagāzt. Pabrauca arī vasarā nedaudz un turbīna sāka iet uz beigām. Tad nu tieši tādam paziņam iedevu rudenī lai lēnām apčubina- paskatās kas ar ljurbu, pārējos sīkumus.
Tā nu viss aizgāja neceļos. Visādi sīkumi jātaisa, turba beigta. Bet nekas jau traks, domāju ko darīs nākotnē un vai sūtīt jaunu labu, vai paķert lietotu un turpināt gāzt. Pēkšņi parādās iespēja pa ļoti zemu cenu dabūt visu RA motoru. Nav daudz domu, aiziet ņemu. Nu tad rauj ārā manu motoru. Nu prpvodka tur reāli "čerez žopu" savilta. Tad nu saku ja var, lai to pie reizes ar visu pārvelk. Pēc laika atnāk bildes kur viss izravēts salons.
Ko nu tur daudz, ja motora nav, salona nav, raujam visu ārā un pārkrāsojam pilnībā.
Bet ja to daram un auto savedam kārtībā, tad pie reizes arī turpat kur motoru, arī pāris update lietas paķert. Tā kā mans gc8 ir pre-facelift, tad paņent visu faceliftam un vēl pāris lietas kas apskādētas vai nolietotas.
Tā nu no vnk sagatavošanas ziemai, viss ir pavisam aizgājis pa citām sliedēm. Cik tas nostāsies? To sapratīs pēc 2-3 mēneši kas būs viss salikts pa vietām. Pietam cerams tik ātri...
Bet stāsta morāle paliek nemainīga- viss atduras ko gribi un pie kā to dari. Pa tik cik es dabuju Ra motoru, uzskatu ka tad pārlasīt vai iemest citu motoru nav nemaz tik sāpīgi.
no kuras pilsētas ņēmi un vai nav balts ? varbūt mans bijušais atceros, ka ap to laiku tirgojās[ Šo ziņu laboja BE23, 30 Jan 2024, 09:00:45 ] | Offline | | |
0xFFFF | | Kopš: 14. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 373
Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3
|
29 Jan 2024, 23:18:31 @smudo rakstīja:
29 Jan 2024, 22:47:39 @spriditis rakstīja:
Jābūt subaru fanam lai tādu ņemtu un uzturētu un dzītu pa trasēm, salīdzinoši, quattro vai e46 liekas ložu droši. Gribētu izbraukt ar xdraiv,salīdzināt, kā vadās atšķirībā no quattro. Subaru vadās ahujenaa,kā kartings
Gen 1 E46 xDrive ledus trasēs vadās gandrīz kā RWD auto, bet Xdrive palīdz ātrāk paātrināties un arī bieži palīdz iztaisnot auto, ieminot pedāli. Bet protams, ka tur daudz jaudas aiziet pa tukšo, jo starp asīm principā sanāk old school open difs un pakaļā (saprotu, ka priekšā nē) auto mēģina griezi pieregulēt ar bremžu palīdzību, piebremzējot riteni, kuram mazāka saķere. Teorētiski var uzlikt pakaļā LSD, bet nez kā tas ietekmēs balansu starp asīm - vai nebūs tā, ka pieaugot saķerei pakaļas asij, vairāk jaudas aizies pa tukšo priekšas ratam ar mazāko saķeri
Te vairākās aplamībās iebrauci
pirmkārt, e46 nav gen1 x-drive, bet vienkārši x;
otrkārt, tur nav centrālais open diff, bet ir transfer case, kas VIENMĒR griezi sadalīs 38% priekšai, 62% pakaļai;
treškārt, kas pats galvenais, nevadās viņa gandrīz kā RWD, jābrauc stipri citādāk (kā ar AWD mašīnu), bet kopumā e46 vadās ļoti labi
Te var sīkāk par e46 palasīt, arī par pilnpiedziņu: http://www.unofficialbmw.com/images/e46.pdf | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2494
Braucu ar: tautas auto
|
30 Jan 2024, 08:57:48 @Ervalds rakstīja:
Kādam ir bijusi saskarsme ar brera ?
260hp, manuālis, awd.
Esmu kadreiz ar tādu braucis, gāja vienādi ar gc8 2.0t, bet ne trases režīmā.
Šitiem ir GM motors, nevis Busso, līdz ar to var iebraukt auzās ar ķēdi un to saistīto. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex
|