Online
Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...
Autors | Ziņojums |
ramex | | Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
15 May 2023, 11:49:54 @alexejssss rakstīja:
15 May 2023, 11:46:07 @ramex rakstīja:
tas aluminija trubas korode nevis no udens radiatora, bet no arpuses. pirms samainiju, manam izskatijas shaadi:
varbūt arī kā no ārpuses, bet man bija tāda laba bieza panna virsū un zem motora sauss, bet redzot cik tuvu viņas ir kolektoram
uzreiz norakstiju uz ūdeni radiātorā, bet tas arī bija vienīgais tāds trakākais tam auto!
Panna ir ari manam , bet tas trubas viņiem standarta kaite, pēc gadiem 10-15 iet uz beigaam es savam samainiju un var akal mizot [ Šo ziņu laboja ramex, 15 May 2023, 11:53:25 ] | Offline | | |
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 118
Braucu ar:
| Biedri, pastastiet kuri servisi ir labakie, ja runa ir par VAG benzina motoru diagnostiku/remontu. Runa ir par EA888 (gen3). Gribas uztaisit profilaktisku diagnostiku vienam auto, jo ir aizdomas par problemam kas tuvojas.
Pa lielam vienalga vai taa ir Rigas, Liepajas vai Ventspils puse, interesee specs kas ceert teemu. | Offline | | |
RaimisK | | Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
| Varbūt kādam ir uz tirdziņu 17" diski kuri der uz priekšas suportiem STI y2018+ ar oriģinālajām bremzēm? Skrūvju caurumi kā EVO. | Offline | | |
akamviegli | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: WRX & 600 RR
| Links
Pirms braucu šo skatīties, varbūt kādam no vietejiem vai paziņām ir kas līdzīgs uz Tirdziņu priekš Winter beater un ne tikai | Offline | | |
Rudzins | | Kopš: 06. Oct 2011
Ziņojumi: 2447
Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu
|
24 Jan 2024, 17:11:40 @akamviegli rakstīja:
Links
Var manīt ka purnā skatoties, haube, bampers un šofera spārns savādākos toņos. Bet ja motors iet, pieklajīga cena. | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Mani pārsteidz cena, likās ka šie maksā vairāk. Liekas labs price/performance. Gan jau ziemas prieku režīmā apetīte 20 vai visi 25, turbo gan jau būtu mazāk
EDIT: pamāciet, šis laikam tomēr ir turbo 2.5? [ Šo ziņu laboja Deivid, 24 Jan 2024, 21:46:41 ] | Offline | | |
Corey | | Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2406
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Ir tas turbo.
Cena zem vidējās tirgus cenas. Vizuāli pretīgākā impreza, protams. Ja ir domāts palauzt, tad rez.daļas būs dārgas.
Labāk ņem gc imprezu. Ja nenošķilsi, vērtība tikai augs un raw fīls pats pa sevi. | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| WRX pats par sevi ir sūds
ja grib pamāžoties tad der,jo viss kas ir "better" maksā 3x dārgāk | Offline | | |
|
akamviegli | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: WRX & 600 RR
|
24 Jan 2024, 22:18:24 @Corey rakstīja:
Ir tas turbo.
Cena zem vidējās tirgus cenas. Vizuāli pretīgākā impreza, protams. Ja ir domāts palauzt, tad rez.daļas būs dārgas.
Labāk ņem gc imprezu. Ja nenošķilsi, vērtība tikai augs un raw fīls pats pa sevi.
Man 2 WRXi bijuši.. Arī šāds tikai zedans.. Neko dārgu neatceros.. Viss 3x lētāk kā man Evo X | Offline | | |
akamviegli | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: WRX & 600 RR
|
24 Jan 2024, 21:38:44 @Deivid rakstīja:
Mani pārsteidz cena, likās ka šie maksā vairāk. Liekas labs price/performance. Gan jau ziemas prieku režīmā apetīte 20 vai visi 25, turbo gan jau būtu mazāk
EDIT: pamāciet, šis laikam tomēr ir turbo 2.5?
Šis ir 2.5 ljurbo. Motors tāds pats kā STI | Offline | | |
zebra | | Kopš: 13. Aug 2009
Ziņojumi: 1995
Braucu ar: tavu mammu
|
24 Jan 2024, 21:38:44 @Deivid rakstīja:
Mani pārsteidz cena, likās ka šie maksā vairāk. Liekas labs price/performance. Gan jau ziemas prieku režīmā apetīte 20 vai visi 25, turbo gan jau būtu mazāk
EDIT: pamāciet, šis laikam tomēr ir turbo 2.5?
Universāļi vienmēr bijuši lētāki, jo nesmuki.
Bračkam bija WRX sedans, kad vēl pa Vosu varēja gāzēt.
Zajebis aparāts krāmēšanai, ja negrib tērēties EVO. Tikai motoru 2x dabūja pārlasīt. Un kārba vājā vieta.
Viss pārejais nenokaujams.[ Šo ziņu laboja zebra, 25 Jan 2024, 14:56:45 ] | Offline | | |
Imigrants | | Kopš: 27. Oct 2015
Ziņojumi: 205
Braucu ar: Zaļu auto
|
25 Jan 2024, 14:56:22 @zebra rakstīja:
24 Jan 2024, 21:38:44 @Deivid rakstīja:
Mani pārsteidz cena, likās ka šie maksā vairāk. Liekas labs price/performance. Gan jau ziemas prieku režīmā apetīte 20 vai visi 25, turbo gan jau būtu mazāk
EDIT: pamāciet, šis laikam tomēr ir turbo 2.5?
Universāļi vienmēr bijuši lētāki, jo nesmuki.
Bračkam bija WRX sedans, kad vēl pa Vosu varēja gāzēt.
Zajebis aparāts krāmēšanai, ja negrib tērēties EVO. Tikai motoru 2x dabūja pārlasīt. Un kārba vājā vieta.
Viss pārejais nenokaujams.
Kas tad ir tas viss pārējais, aiz dzinēja un kārbas? | Offline | | |
Oo_jaa_rs | | Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 601
Braucu ar: Subaru
|
Kas tad ir tas viss pārējais, aiz dzinēja un kārbas?
Par piekari/ritošo....un, piem., elektrības gļukiem citiem auto neko neesi dzirdējis? | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Piekare/ritošā spainim jau nu diez vai ir pozīcija par ko uztraukties. Apšaubu ka radīs robu ģimenes budžetā atšķirībā no kārbas/motora
Man jau universāļi patīk, bet tā ir tikai pazīmē ka novecoju
Vecā kupeja smuka, bet neglītākais noteikti ir hečbeks | Offline | | |
Imigrants | | Kopš: 27. Oct 2015
Ziņojumi: 205
Braucu ar: Zaļu auto
|
25 Jan 2024, 18:38:42 @Oo_jaa_rs rakstīja:
Kas tad ir tas viss pārējais, aiz dzinēja un kārbas?
Par piekari/ritošo....un, piem., elektrības gļukiem citiem auto neko neesi dzirdējis?
Esmu dzirdeejis, bet ne Impreza sakaraa. Par “citiem auto” jaarunaa citos topikos. Spainim peec dzineeja un kaarbas rebuild paliek kas - amiishi, bremzes, 4 bukses piekaree? Diffs, pusasis? Nu kapeikas pret dzineeja un kaarbas remontu, taapeec arii smiekliigi lasiit tekstu par “viss paareejais bulletproof” | Offline | | |
BE23 | | Kopš: 10. Sep 2013
Ziņojumi: 112
Braucu ar: tiguan un bmw
| ar to leišu wrx ziemas prieki būs īsi, noklapēs motors ātri vien tam 2.5. Laime spēle.
Tādā budžetā visi subari būs tādi, kur katru brīdi spīd kapitalka vai nu tas ir wrx vai kāda gteška.
Domāju, ka tādā budžetā tagad jau jāskatās uz e46 xdrive, vai uz kādu raudī. Normāls subars būs tie paši 7-8k+ EUR. [ Šo ziņu laboja BE23, 26 Jan 2024, 10:27:33 ] | Offline | | |
|
kurlis | | Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4143
Braucu ar: mexipoku.com
|
24 Jan 2024, 22:18:24 @Corey rakstīja:
Vizuāli pretīgākā impreza, protams.
Oponēšu tevi un piekritīšu Deividam, ka ir arī neglītākas Imprezas. | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
26 Jan 2024, 10:26:58 @BE23 rakstīja:
ar to leišu wrx ziemas prieki būs īsi, noklapēs motors ātri vien tam 2.5. Laime spēle.
Tādā budžetā visi subari būs tādi, kur katru brīdi spīd kapitalka vai nu tas ir wrx vai kāda gteška.
Domāju, ka tādā budžetā tagad jau jāskatās uz e46 xdrive, vai uz kādu raudī. Normāls subars būs tie paši 7-8k+ EUR.
Kas par iedzimtu kaiti tam 2.5 un ko tad var ņemt ?
E46 redz vairs nav 10 gadigs auto, bet gan 20-25 un tie M52/M54 nav mūžīgi. Cik uzticami visi man bija, tik briesmīgs bija pēdējais, tur dabiskais nolietojums dara savu a kārtīgi iejaukties , mainīt uz citu lietotu tāpat izmaksās tik cik pats auto ja vien nedari visu pats | Offline | | |
BE23 | | Kopš: 10. Sep 2013
Ziņojumi: 112
Braucu ar: tiguan un bmw
| Subaru Knock Knock
Nu rēķini tie subaru jau nav baigi jaunāki un tas ir turbo bokseris. Ja pērk tikko pārlasītu, tad varbūt ir opcija, ka kādu laiku turēs, bet nu saimnieki par tādiem prasīs gan jau ap 10kEUR+. Bez motora wrx ir diezgan vārga kārba, nerunājot jau par rūsu 2.0 WRX dzinējs ir mazliet uzticamāks..
Pats par sevi jau auto nav slikts, vadās tie auto daudz labāk par jebkuru audi, bet pārsavarā vidējais ir nopists un ar paceltu spiedienu.
Lētā opcija ir 2.0R tas pats hawkeye, bet nu jauda ir pamaz, otra opcija ir paņemt labu bundžu un iemest H6 dzinēju, bet tas viss nebūs lēti.
Bija man kādreiz gc8 2.5rs (160zs), pabraukt jau varēja, bet nu vajadzēja diezgan spīdzināt.
Visu apsverot pa lētu 4x4 (kurš arī iet)var aizmirst, ja nav fetišs uz audi b5..Atceros, ka covid laikā vēl bja opcijas par gc8 turbo vai jaunāka gada wrx no 3-5kEUR, bet tas laiks ir pagājis.. way to go tad jau tagad ir klasiskā piedziņa un bmw. E46 galvenā problēma ir nesamērīgi dārgās opcijas ar lsd. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
29 Jan 2024, 11:00:45 @BE23 rakstīja:
Subaru Knock Knock
Nu rēķini tie subaru jau nav baigi jaunāki un tas ir turbo bokseris. Ja pērk tikko pārlasītu, tad varbūt ir opcija, ka kādu laiku turēs, bet nu saimnieki par tādiem prasīs gan jau ap 10kEUR+. Bez motora wrx ir diezgan vārga kārba, nerunājot jau par rūsu 2.0 WRX dzinējs ir mazliet uzticamāks..
Pats par sevi jau auto nav slikts, vadās tie auto daudz labāk par jebkuru audi, bet pārsavarā vidējais ir nopists un ar paceltu spiedienu.
Lētā opcija ir 2.0R tas pats hawkeye, bet nu jauda ir pamaz, otra opcija ir paņemt labu bundžu un iemest H6 dzinēju, bet tas viss nebūs lēti.
Bija man kādreiz gc8 2.5rs (160zs), pabraukt jau varēja, bet nu vajadzēja diezgan spīdzināt.
Visu apsverot pa lētu 4x4 (kurš arī iet)var aizmirst, ja nav fetišs uz audi b5..Atceros, ka covid laikā vēl bja opcijas par gc8 turbo vai jaunāka gada wrx no 3-5kEUR, bet tas laiks ir pagājis.. way to go tad jau tagad ir klasiskā piedziņa un bmw. E46 galvenā problēma ir nesamērīgi dārgās opcijas ar lsd.
Cik saprotu, tad iebūvēts aftermarket LSD E46 sākot 1,5-2k EUR. Tādēļ uz ezeriem 90% ir metināti bloķi un uz TA/vasaru, ja grib braukt, ieliek open diff. Bet e46 arī pamazām rezerves daļas pa lēto sāk beigties. Gan jau uz E90 drīz ziemas drifteri pārsēdīsies.
Pats nopirku 330iX automātu ziemai - pa ledus trasēm ar ielas radzēm jaudas pietiek to dzinēju nemokot, lai gan uz šosejas ar tiem 230zs auto škiet palēns vs moderns ikdienas auto.
Tagad vācu detaļas, lai pārbūvētu uz manuāli (trasei tas automāts pat īpašu netraucēja- tik cik ar nelielu aizturi jārēķinās, ja ir zemāki RPM kādā brīdī). Vairāk tas automāts kaitināja uz šosejas.
Lai arī 5sp kārbas ir lētas (ap 200 EUR), tad vēl vajag kulisi, kurai bukses jāsamaina, jauns Sachs sajūgs, kurvis, cilinds, izspiedējgultnis, divmasu spararats kopā 600+EUR, pedāļi, pāreja starp kārbu un kardānu (xDriviem tikai aktuāli), plus vēl pāris sīkumi jau ir nedaudz virs 1k EUR detaļās + darbs. Plus vēl tā kārba arī jāsaved kārtībā, jo daudzas jau ir bēdīgā stāvoklī. Ja vēlas 6sp kārbu, tad jau par tādām 500EUR prasa.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex
|