Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
flipers
05. Oct 2015, 21:00 #14421

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E39


05 Oct 2015, 20:25:14 LAKIKS rakstīja:
Gribeju uzprasit , vai kads no sejienes ir elektrikis ? vai var ieteikt kadu labu kam semkas galva nau. Lieta tada , ka automasinai ir noplude eletribas. Jaunu akiti 75A noed pa 2 dienam sausu.
Varbut kadam ir idejas del , ka tas varetu but. Man personiski liekas karbas bloks. Masina ir Automats 2.8benz/gaze. Un isledzot auto P burts paliek ieslegts ( lampina deg cauram naktim ).
Lugums atbildet tiem kuri kautko zin. Zinu slikto reputaciju bmwpower , ka seit nr1 ir maklas kadu nodirst pa skibam rokam utt.


Par šķībām rokām un noplūdēm neko nezinu, bet vajadzētu sākt ar atbilstoša akumulātora uzstādīšanu.
Offline
edzhaans
05. Oct 2015, 21:04 #14422

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


05 Oct 2015, 20:25:14 LAKIKS rakstīja:
Gribeju uzprasit , vai kads no sejienes ir elektrikis ? vai var ieteikt kadu labu kam semkas galva nau. Lieta tada , ka automasinai ir noplude eletribas. Jaunu akiti 75A noed pa 2 dienam sausu.
Varbut kadam ir idejas del , ka tas varetu but. Man personiski liekas karbas bloks. Masina ir Automats 2.8benz/gaze. Un isledzot auto P burts paliek ieslegts ( lampina deg cauram naktim ).
Lugums atbildet tiem kuri kautko zin. Zinu slikto reputaciju bmwpower , ka seit nr1 ir maklas kadu nodirst pa skibam rokam utt.

Tak pārbaudi vai auto aizmieg.
Offline
Tick
05. Oct 2015, 21:08 #14423

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.

Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..

Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.

[ Šo ziņu laboja Tick, 05 Oct 2015, 21:18:14 ]

Offline
valzirgs
05. Oct 2015, 21:12 #14424

Kopš: 03. Jul 2011

Ziņojumi: 87

Braucu ar: e39

Kādam ir bijis šitāds errors uz m52tu motora ? Vanosa seal`i nesen samainīti, pats solenoīds arī pamēģināts cits
P1519 aka BMW code 103 - Control VANOS, end-postition fault, inlet camshaft
Kādam ir varianti, kas tas varētu būt ?
Offline
Hyundai-Matrix
05. Oct 2015, 21:31 #14425

Kopš: 22. Oct 2014

No: Ainaži

Ziņojumi: 132

Braucu ar: 3 cilindru dīzeli

sveiki! riit gāžu(velku) pie elektriķa,
problēma sekojoša 523 benzinam iedarbinot auto tas uzreiz noslāpst , spied gazes pedali vai nee pofig, darbinaju kadas reizes 30 , viss čotka pielec , apgriezieni uzkāp līdz 1500 un tad nokrīt un noslāpsts , kādam nav bijis tā?
Offline
Asch
05. Oct 2015, 21:44 #14426

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4288

Braucu ar:


05 Oct 2015, 21:08:12 Tick rakstīja:
Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.

Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..

Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.

M62 darba temperature is ap 105 gradiem, ta ka veert gala dzeseshanas sistemu pie darbojosa auto nebutu pratigi izklausas timer pec slikti atgaisotas sistemas, bet var but dazadi protams.
Offline
Czars
05. Oct 2015, 21:46 #14427

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


05 Oct 2015, 21:31:03 Hyundai-Matrix rakstīja:
sveiki! riit gāžu(velku) pie elektriķa,
problēma sekojoša 523 benzinam iedarbinot auto tas uzreiz noslāpst , spied gazes pedali vai nee pofig, darbinaju kadas reizes 30 , viss čotka pielec , apgriezieni uzkāp līdz 1500 un tad nokrīt un noslāpsts , kādam nav bijis tā?

cik tev bākā degvielas ieliets? ir vairāk par 15 litri?
Offline
Hyundai-Matrix
05. Oct 2015, 21:57 #14428

Kopš: 22. Oct 2014

No: Ainaži

Ziņojumi: 132

Braucu ar: 3 cilindru dīzeli


05 Oct 2015, 21:46:53 Czars rakstīja:

05 Oct 2015, 21:31:03 Hyundai-Matrix rakstīja:
sveiki! riit gāžu(velku) pie elektriķa,
problēma sekojoša 523 benzinam iedarbinot auto tas uzreiz noslāpst , spied gazes pedali vai nee pofig, darbinaju kadas reizes 30 , viss čotka pielec , apgriezieni uzkāp līdz 1500 un tad nokrīt un noslāpsts , kādam nav bijis tā?



cik tev bākā degvielas ieliets? ir vairāk par 15 litri?
kaadi 10 l buus, vēl speciāli uz tanku gāju pēc benzīna lai pārliecinātos par šito

[ Šo ziņu laboja Hyundai-Matrix, 05 Oct 2015, 21:59:29 ]

Offline
Hyundai-Matrix
05. Oct 2015, 22:01 #14429

Kopš: 22. Oct 2014

No: Ainaži

Ziņojumi: 132

Braucu ar: 3 cilindru dīzeli


05 Oct 2015, 21:44:15 Asch rakstīja:

05 Oct 2015, 21:08:12 Tick rakstīja:
Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.

Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..

Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.

M62 darba temperature is ap 105 gradiem, ta ka veert gala dzeseshanas sistemu pie darbojosa auto nebutu pratigi izklausas timer pec slikti atgaisotas sistemas, bet var but dazadi protams.

e36 2.0 benzinam bija pofig vareja uzsilditam motoram taisit korkji valjaa , e39 gan tur uzreiz ir dzeses šķidruma saluuts
Offline
LAKIKS
05. Oct 2015, 22:05 #14430

Kopš: 27. Jan 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Zirga ratiem


05 Oct 2015, 21:04:51 edzhaans rakstīja:

05 Oct 2015, 20:25:14 LAKIKS rakstīja:
Gribeju uzprasit , vai kads no sejienes ir elektrikis ? vai var ieteikt kadu labu kam semkas galva nau. Lieta tada , ka automasinai ir noplude eletribas. Jaunu akiti 75A noed pa 2 dienam sausu.
Varbut kadam ir idejas del , ka tas varetu but. Man personiski liekas karbas bloks. Masina ir Automats 2.8benz/gaze. Un isledzot auto P burts paliek ieslegts ( lampina deg cauram naktim ).
Lugums atbildet tiem kuri kautko zin. Zinu slikto reputaciju bmwpower , ka seit nr1 ir maklas kadu nodirst pa skibam rokam utt.

Tak pārbaudi vai auto aizmieg.
Ja neaizmieg , ka so problemu risinat ?
Offline
edzhaans
05. Oct 2015, 22:19 #14431

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


05 Oct 2015, 21:08:12 Tick rakstīja:
Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.

Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..

Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.

Nu hz, turpini atgaisot. Dzinējs man ir cits, bet sagadījās tā, ka mainot visu, nesamainīju termostatu un tas pie reizes noklājās. Turpini atgaisot, ja ir brīvs laiks pamēģini bez termostata vai kaut kas mainās.

LAKIK, labāk ved pie elektriķa Pats var pārbaudīt vai uto aizmieg, pilns internets, bet ja tev nav vismaz multimetra labāk nesāc.
Offline
Tick
05. Oct 2015, 22:28 #14432

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod


05 Oct 2015, 22:19:30 edzhaans rakstīja:

05 Oct 2015, 21:08:12 Tick rakstīja:
Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.

Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..

Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.

Nu hz, turpini atgaisot. Dzinējs man ir cits, bet sagadījās tā, ka mainot visu, nesamainīju termostatu un tas pie reizes noklājās. Turpini atgaisot, ja ir brīvs laiks pamēģini bez termostata vai kaut kas mainās.

LAKIK, labāk ved pie elektriķa Pats var pārbaudīt vai uto aizmieg, pilns internets, bet ja tev nav vismaz multimetra labāk nesāc.


Par termostatu man arī bija doma dēļ tā lielā spiediena radiatora trubā.. moš negrib vērties vaļa un kko gļuko.. būs jāpamēģina.
Offline
berny757
05. Oct 2015, 22:45 #14433

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


05 Oct 2015, 22:05:53 LAKIKS rakstīja:

05 Oct 2015, 21:04:51 edzhaans rakstīja:

05 Oct 2015, 20:25:14 LAKIKS rakstīja:
Gribeju uzprasit , vai kads no sejienes ir elektrikis ? vai var ieteikt kadu labu kam semkas galva nau. Lieta tada , ka automasinai ir noplude eletribas. Jaunu akiti 75A noed pa 2 dienam sausu.
Varbut kadam ir idejas del , ka tas varetu but. Man personiski liekas karbas bloks. Masina ir Automats 2.8benz/gaze. Un isledzot auto P burts paliek ieslegts ( lampina deg cauram naktim ).
Lugums atbildet tiem kuri kautko zin. Zinu slikto reputaciju bmwpower , ka seit nr1 ir maklas kadu nodirst pa skibam rokam utt.

Tak pārbaudi vai auto aizmieg.
Ja neaizmieg , ka so problemu risinat ?

Pēc kā nospriedi ka neaizmieg? Vakarā aizslēdzot auto, lampiņa paliek degot un no rīta atverot atkal deg?
Offline
Czars
05. Oct 2015, 22:49 #14434

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


05 Oct 2015, 21:57:50 Hyundai-Matrix rakstīja:

05 Oct 2015, 21:46:53 Czars rakstīja:

05 Oct 2015, 21:31:03 Hyundai-Matrix rakstīja:
sveiki! riit gāžu(velku) pie elektriķa,
problēma sekojoša 523 benzinam iedarbinot auto tas uzreiz noslāpst , spied gazes pedali vai nee pofig, darbinaju kadas reizes 30 , viss čotka pielec , apgriezieni uzkāp līdz 1500 un tad nokrīt un noslāpsts , kādam nav bijis tā?



cik tev bākā degvielas ieliets? ir vairāk par 15 litri?
kaadi 10 l buus, vēl speciāli uz tanku gāju pēc benzīna lai pārliecinātos par šito
negaranteju, bet ja vari ielej vel 10litri un tad paskaties.
Offline
mass
06. Oct 2015, 01:11 #14435

Kopš: 06. Oct 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki!
Versos pie jums pec padoma biedri!
Esmu nolemis iegadaties sev citu auto, un beidzot tas bus BMW. Esmu nolemis, ka tas bus 5.serijas e39. Vienigi es svarstos, nevaru izdomat ar kuru motoru. Padoma ir vai nu 530D vai ar gazi 530i, 535i,540i.
Nekadigi nevaru izlemt kuru,jo nav bijusi saskarsme ar nevienu no siem motoriem. Varbut it kadas specifikas, kas raksturigas kadam no siem motoriem, kurus labak nenemt vai otradi.
Vienigais ko dzirdejis esmu, ka ja jaizvelas starp benzin motoriem tad labak 3.0 vai 4.4 nevis 3,5. Ta man teica, nezinu vai ta ir taisniba, bet ceru palidzesiet.
Gribetu dzirdet Jusu domas.
Paldies par atsaucibu!

[ Šo ziņu laboja mass, 06 Oct 2015, 01:30:14 ]

Offline
S5
06. Oct 2015, 01:56 #14436

Kopš: 24. Jul 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Audi, BMW, Porsche


06 Oct 2015, 01:11:08 mass rakstīja:
Sveiki!
Esmu nolemis, ka tas bus 5.serijas e39. Vienigi es svarstos, nevaru izdomat ar kadu motora tilpumu. Padoma ir vai nu 530D vai ar gazi 530i, 535i,540i.


Dīvaini salīdzināt 530d ar 540i Tūlīt Tevi sāks apcelt...

Atbilde uz jautājumi ir tāda - ja maciņš atļauj, tad 530i vai 540i. 535i jaudas ziņā tuvāks 530i, bet izmaksu ziņā kā 540i, tāpēc labāk izvairīties (ja vien nav mega labs eksemplārs).

Protams, vispirms jau ir vispār jāatrod tas labais e39, kas ir faktiski nereāls uzdevums. Pērc kuru gribi, tāpat tur daudz būs jātaisa

Un atšķirība nav tikai starp motoriem, arī ritošās un vadāmība atšķiras. Sedans ar M-piekari (nejaukt ar M-paku) būs samērā stingrs un patīkams līkumos, kamēr Tourings būs relaksēts un želejains
Offline
edzhaans
06. Oct 2015, 02:07 #14437

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


06 Oct 2015, 01:11:08 mass rakstīja:
Sveiki!
Versos pie jums pec padoma biedri!
Esmu nolemis iegadaties sev citu auto, un beidzot tas bus BMW. Esmu nolemis, ka tas bus 5.serijas e39. Vienigi es svarstos, nevaru izdomat ar kuru motoru. Padoma ir vai nu 530D vai ar gazi 530i, 535i,540i.
Nekadigi nevaru izlemt kuru,jo nav bijusi saskarsme ar nevienu no siem motoriem. Varbut it kadas specifikas, kas raksturigas kadam no siem motoriem, kurus labak nenemt vai otradi.
Vienigais ko dzirdejis esmu, ka ja jaizvelas starp benzin motoriem tad labak 3.0 vai 4.4 nevis 3,5. Ta man teica, nezinu vai ta ir taisniba, bet ceru palidzesiet.
Gribetu dzirdet Jusu domas.
Paldies par atsaucibu!

Taisnību tev teica. 4.4 bez gāzes. Principā normāls nenojāts benzīns bez gāzes. Derēs arī 528i.
Offline
Asch
06. Oct 2015, 08:44 #14438

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4288

Braucu ar:


05 Oct 2015, 22:28:42 Tick rakstīja:

05 Oct 2015, 22:19:30 edzhaans rakstīja:

05 Oct 2015, 21:08:12 Tick rakstīja:
Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.

Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..

Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.

Nu hz, turpini atgaisot. Dzinējs man ir cits, bet sagadījās tā, ka mainot visu, nesamainīju termostatu un tas pie reizes noklājās. Turpini atgaisot, ja ir brīvs laiks pamēģini bez termostata vai kaut kas mainās.

LAKIK, labāk ved pie elektriķa Pats var pārbaudīt vai uto aizmieg, pilns internets, bet ja tev nav vismaz multimetra labāk nesāc.


Par termostatu man arī bija doma dēļ tā lielā spiediena radiatora trubā.. moš negrib vērties vaļa un kko gļuko.. būs jāpamēģina.

tev skiet ir elektroniskais termostats, ja nekludos, tam ir sava darbibas logika. ja vins noklajies, tad zhel, jo maksa kkas uz 50 eur. ir viri, kas likusi parasto M60 termostatu, bet mana uzskata jaliek tas, kas paredzets un nevajag p.st kapeiku
Offline
abyss
06. Oct 2015, 09:23 #14439

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8234

Braucu ar: e39 523

Nezinu kā V8 motoriem, bet l6 nekas nedrīkst nākt atskrūvējot dzes.šķidruma korķi(kur lej iekšā).

Cik daudz dz. šķidrums ir ieliets? Ja pa daudz moš arī kaut kādi gļuki var būt.
Offline
Hyundai-Matrix
06. Oct 2015, 09:30 #14440

Kopš: 22. Oct 2014

No: Ainaži

Ziņojumi: 132

Braucu ar: 3 cilindru dīzeli


05 Oct 2015, 22:49:03 Czars rakstīja:

05 Oct 2015, 21:57:50 Hyundai-Matrix rakstīja:

05 Oct 2015, 21:46:53 Czars rakstīja:

05 Oct 2015, 21:31:03 Hyundai-Matrix rakstīja:
sveiki! riit gāžu(velku) pie elektriķa,
problēma sekojoša 523 benzinam iedarbinot auto tas uzreiz noslāpst , spied gazes pedali vai nee pofig, darbinaju kadas reizes 30 , viss čotka pielec , apgriezieni uzkāp līdz 1500 un tad nokrīt un noslāpsts , kādam nav bijis tā?



cik tev bākā degvielas ieliets? ir vairāk par 15 litri?
kaadi 10 l buus, vēl speciāli uz tanku gāju pēc benzīna lai pārliecinātos par šito
negaranteju, bet ja vari ielej vel 10litri un tad paskaties.

ok pamēģināšu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo