Online
Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
flipers | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E39
|
05 Oct 2015, 20:25:14 LAKIKS rakstīja:
Gribeju uzprasit , vai kads no sejienes ir elektrikis ? vai var ieteikt kadu labu kam semkas galva nau. Lieta tada , ka automasinai ir noplude eletribas. Jaunu akiti 75A noed pa 2 dienam sausu.
Varbut kadam ir idejas del , ka tas varetu but. Man personiski liekas karbas bloks. Masina ir Automats 2.8benz/gaze. Un isledzot auto P burts paliek ieslegts ( lampina deg cauram naktim ).
Lugums atbildet tiem kuri kautko zin. Zinu slikto reputaciju bmwpower , ka seit nr1 ir maklas kadu nodirst pa skibam rokam utt.
Par šķībām rokām un noplūdēm neko nezinu, bet vajadzētu sākt ar atbilstoša akumulātora uzstādīšanu. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
05 Oct 2015, 20:25:14 LAKIKS rakstīja:
Gribeju uzprasit , vai kads no sejienes ir elektrikis ? vai var ieteikt kadu labu kam semkas galva nau. Lieta tada , ka automasinai ir noplude eletribas. Jaunu akiti 75A noed pa 2 dienam sausu.
Varbut kadam ir idejas del , ka tas varetu but. Man personiski liekas karbas bloks. Masina ir Automats 2.8benz/gaze. Un isledzot auto P burts paliek ieslegts ( lampina deg cauram naktim ).
Lugums atbildet tiem kuri kautko zin. Zinu slikto reputaciju bmwpower , ka seit nr1 ir maklas kadu nodirst pa skibam rokam utt.
Tak pārbaudi vai auto aizmieg. | Offline | | |
Tick | | Kopš: 07. Sep 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 505
Braucu ar: visu ko dod
| Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.
Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..
Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.[ Šo ziņu laboja Tick, 05 Oct 2015, 21:18:14 ] | Offline | | |
valzirgs | | Kopš: 03. Jul 2011
Ziņojumi: 87
Braucu ar: e39
| Kādam ir bijis šitāds errors uz m52tu motora ? Vanosa seal`i nesen samainīti, pats solenoīds arī pamēģināts cits
P1519 aka BMW code 103 - Control VANOS, end-postition fault, inlet camshaft
Kādam ir varianti, kas tas varētu būt ? | Offline | | |
Hyundai-Matrix | | Kopš: 22. Oct 2014
No: Ainaži
Ziņojumi: 132
Braucu ar: 3 cilindru dīzeli
| sveiki! riit gāžu(velku) pie elektriķa,
problēma sekojoša 523 benzinam iedarbinot auto tas uzreiz noslāpst , spied gazes pedali vai nee pofig, darbinaju kadas reizes 30 , viss čotka pielec , apgriezieni uzkāp līdz 1500 un tad nokrīt un noslāpsts , kādam nav bijis tā? | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4288
Braucu ar:
|
05 Oct 2015, 21:08:12 Tick rakstīja:
Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.
Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..
Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.
M62 darba temperature is ap 105 gradiem, ta ka veert gala dzeseshanas sistemu pie darbojosa auto nebutu pratigi izklausas timer pec slikti atgaisotas sistemas, bet var but dazadi protams. | Offline | | |
Czars | | Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
05 Oct 2015, 21:31:03 Hyundai-Matrix rakstīja:
sveiki! riit gāžu(velku) pie elektriķa,
problēma sekojoša 523 benzinam iedarbinot auto tas uzreiz noslāpst , spied gazes pedali vai nee pofig, darbinaju kadas reizes 30 , viss čotka pielec , apgriezieni uzkāp līdz 1500 un tad nokrīt un noslāpsts , kādam nav bijis tā?
cik tev bākā degvielas ieliets? ir vairāk par 15 litri? | Offline | | |
Hyundai-Matrix | | Kopš: 22. Oct 2014
No: Ainaži
Ziņojumi: 132
Braucu ar: 3 cilindru dīzeli
|
05 Oct 2015, 21:46:53 Czars rakstīja:
05 Oct 2015, 21:31:03 Hyundai-Matrix rakstīja:
sveiki! riit gāžu(velku) pie elektriķa,
problēma sekojoša 523 benzinam iedarbinot auto tas uzreiz noslāpst , spied gazes pedali vai nee pofig, darbinaju kadas reizes 30 , viss čotka pielec , apgriezieni uzkāp līdz 1500 un tad nokrīt un noslāpsts , kādam nav bijis tā?
cik tev bākā degvielas ieliets? ir vairāk par 15 litri?
kaadi 10 l buus, vēl speciāli uz tanku gāju pēc benzīna lai pārliecinātos par šito [ Šo ziņu laboja Hyundai-Matrix, 05 Oct 2015, 21:59:29 ] | Offline | | |
|
Hyundai-Matrix | | Kopš: 22. Oct 2014
No: Ainaži
Ziņojumi: 132
Braucu ar: 3 cilindru dīzeli
|
05 Oct 2015, 21:44:15 Asch rakstīja:
05 Oct 2015, 21:08:12 Tick rakstīja:
Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.
Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..
Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.
M62 darba temperature is ap 105 gradiem, ta ka veert gala dzeseshanas sistemu pie darbojosa auto nebutu pratigi izklausas timer pec slikti atgaisotas sistemas, bet var but dazadi protams.
e36 2.0 benzinam bija pofig vareja uzsilditam motoram taisit korkji valjaa , e39 gan tur uzreiz ir dzeses šķidruma saluuts | Offline | | |
LAKIKS | | Kopš: 27. Jan 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Zirga ratiem
|
05 Oct 2015, 21:04:51 edzhaans rakstīja:
05 Oct 2015, 20:25:14 LAKIKS rakstīja:
Gribeju uzprasit , vai kads no sejienes ir elektrikis ? vai var ieteikt kadu labu kam semkas galva nau. Lieta tada , ka automasinai ir noplude eletribas. Jaunu akiti 75A noed pa 2 dienam sausu.
Varbut kadam ir idejas del , ka tas varetu but. Man personiski liekas karbas bloks. Masina ir Automats 2.8benz/gaze. Un isledzot auto P burts paliek ieslegts ( lampina deg cauram naktim ).
Lugums atbildet tiem kuri kautko zin. Zinu slikto reputaciju bmwpower , ka seit nr1 ir maklas kadu nodirst pa skibam rokam utt.
Tak pārbaudi vai auto aizmieg.
Ja neaizmieg , ka so problemu risinat ? | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
05 Oct 2015, 21:08:12 Tick rakstīja:
Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.
Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..
Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.
Nu hz, turpini atgaisot. Dzinējs man ir cits, bet sagadījās tā, ka mainot visu, nesamainīju termostatu un tas pie reizes noklājās. Turpini atgaisot, ja ir brīvs laiks pamēģini bez termostata vai kaut kas mainās.
LAKIK, labāk ved pie elektriķa Pats var pārbaudīt vai uto aizmieg, pilns internets, bet ja tev nav vismaz multimetra labāk nesāc. | Offline | | |
Tick | | Kopš: 07. Sep 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 505
Braucu ar: visu ko dod
|
05 Oct 2015, 22:19:30 edzhaans rakstīja:
05 Oct 2015, 21:08:12 Tick rakstīja:
Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.
Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..
Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.
Nu hz, turpini atgaisot. Dzinējs man ir cits, bet sagadījās tā, ka mainot visu, nesamainīju termostatu un tas pie reizes noklājās. Turpini atgaisot, ja ir brīvs laiks pamēģini bez termostata vai kaut kas mainās.
LAKIK, labāk ved pie elektriķa Pats var pārbaudīt vai uto aizmieg, pilns internets, bet ja tev nav vismaz multimetra labāk nesāc.
Par termostatu man arī bija doma dēļ tā lielā spiediena radiatora trubā.. moš negrib vērties vaļa un kko gļuko.. būs jāpamēģina. | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
05 Oct 2015, 22:05:53 LAKIKS rakstīja:
05 Oct 2015, 21:04:51 edzhaans rakstīja:
05 Oct 2015, 20:25:14 LAKIKS rakstīja:
Gribeju uzprasit , vai kads no sejienes ir elektrikis ? vai var ieteikt kadu labu kam semkas galva nau. Lieta tada , ka automasinai ir noplude eletribas. Jaunu akiti 75A noed pa 2 dienam sausu.
Varbut kadam ir idejas del , ka tas varetu but. Man personiski liekas karbas bloks. Masina ir Automats 2.8benz/gaze. Un isledzot auto P burts paliek ieslegts ( lampina deg cauram naktim ).
Lugums atbildet tiem kuri kautko zin. Zinu slikto reputaciju bmwpower , ka seit nr1 ir maklas kadu nodirst pa skibam rokam utt.
Tak pārbaudi vai auto aizmieg.
Ja neaizmieg , ka so problemu risinat ?
Pēc kā nospriedi ka neaizmieg? Vakarā aizslēdzot auto, lampiņa paliek degot un no rīta atverot atkal deg? | Offline | | |
Czars | | Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
05 Oct 2015, 21:57:50 Hyundai-Matrix rakstīja:
05 Oct 2015, 21:46:53 Czars rakstīja:
05 Oct 2015, 21:31:03 Hyundai-Matrix rakstīja:
sveiki! riit gāžu(velku) pie elektriķa,
problēma sekojoša 523 benzinam iedarbinot auto tas uzreiz noslāpst , spied gazes pedali vai nee pofig, darbinaju kadas reizes 30 , viss čotka pielec , apgriezieni uzkāp līdz 1500 un tad nokrīt un noslāpsts , kādam nav bijis tā?
cik tev bākā degvielas ieliets? ir vairāk par 15 litri?
kaadi 10 l buus, vēl speciāli uz tanku gāju pēc benzīna lai pārliecinātos par šito
negaranteju, bet ja vari ielej vel 10litri un tad paskaties. | Offline | | |
mass | | Kopš: 06. Oct 2015
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Sveiki!
Versos pie jums pec padoma biedri!
Esmu nolemis iegadaties sev citu auto, un beidzot tas bus BMW. Esmu nolemis, ka tas bus 5.serijas e39. Vienigi es svarstos, nevaru izdomat ar kuru motoru. Padoma ir vai nu 530D vai ar gazi 530i, 535i,540i.
Nekadigi nevaru izlemt kuru,jo nav bijusi saskarsme ar nevienu no siem motoriem. Varbut it kadas specifikas, kas raksturigas kadam no siem motoriem, kurus labak nenemt vai otradi.
Vienigais ko dzirdejis esmu, ka ja jaizvelas starp benzin motoriem tad labak 3.0 vai 4.4 nevis 3,5. Ta man teica, nezinu vai ta ir taisniba, bet ceru palidzesiet.
Gribetu dzirdet Jusu domas.
Paldies par atsaucibu! [ Šo ziņu laboja mass, 06 Oct 2015, 01:30:14 ] | Offline | | |
S5 | | Kopš: 24. Jul 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 325
Braucu ar: Audi, BMW, Porsche
|
06 Oct 2015, 01:11:08 mass rakstīja:
Sveiki!
Esmu nolemis, ka tas bus 5.serijas e39. Vienigi es svarstos, nevaru izdomat ar kadu motora tilpumu. Padoma ir vai nu 530D vai ar gazi 530i, 535i,540i.
Dīvaini salīdzināt 530d ar 540i Tūlīt Tevi sāks apcelt...
Atbilde uz jautājumi ir tāda - ja maciņš atļauj, tad 530i vai 540i. 535i jaudas ziņā tuvāks 530i, bet izmaksu ziņā kā 540i, tāpēc labāk izvairīties (ja vien nav mega labs eksemplārs).
Protams, vispirms jau ir vispār jāatrod tas labais e39, kas ir faktiski nereāls uzdevums. Pērc kuru gribi, tāpat tur daudz būs jātaisa
Un atšķirība nav tikai starp motoriem, arī ritošās un vadāmība atšķiras. Sedans ar M-piekari (nejaukt ar M-paku) būs samērā stingrs un patīkams līkumos, kamēr Tourings būs relaksēts un želejains | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
06 Oct 2015, 01:11:08 mass rakstīja:
Sveiki!
Versos pie jums pec padoma biedri!
Esmu nolemis iegadaties sev citu auto, un beidzot tas bus BMW. Esmu nolemis, ka tas bus 5.serijas e39. Vienigi es svarstos, nevaru izdomat ar kuru motoru. Padoma ir vai nu 530D vai ar gazi 530i, 535i,540i.
Nekadigi nevaru izlemt kuru,jo nav bijusi saskarsme ar nevienu no siem motoriem. Varbut it kadas specifikas, kas raksturigas kadam no siem motoriem, kurus labak nenemt vai otradi.
Vienigais ko dzirdejis esmu, ka ja jaizvelas starp benzin motoriem tad labak 3.0 vai 4.4 nevis 3,5. Ta man teica, nezinu vai ta ir taisniba, bet ceru palidzesiet.
Gribetu dzirdet Jusu domas.
Paldies par atsaucibu!
Taisnību tev teica. 4.4 bez gāzes. Principā normāls nenojāts benzīns bez gāzes. Derēs arī 528i. | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4288
Braucu ar:
|
05 Oct 2015, 22:28:42 Tick rakstīja:
05 Oct 2015, 22:19:30 edzhaans rakstīja:
05 Oct 2015, 21:08:12 Tick rakstīja:
Zinu ,ka īsti nekāda jēga nebūs no šī ,bet nu tomēr sapratīšu uz kuru pusi vairāk skatīties.
Lieta sekojoša.
E39 540i m62b44
Pirms kādām 2 ned noķīlēja mufti - rezultāts - nomainiju mufti +ventilatoru , radiatora , abas radiatora trubas, plastmasas tv , tosola izplešanās trauku,kārbas un stūres pastiprinātāja trubas uz radiatoru. Viss būtu forši , bet tagad šķiet ,ka pazūd antifreezs un temp lēkā no 99-116 grādiem.. Atgaisojis esmu kārtīgi un vel kādas 3 reizes tagad esmu parbaudijis.. tur viss itkā ok.
Augšējā radiatora trubā ļoti liels spiediens un ,ja karstam ver vaļā izpl.trauka korķi,tad ar kārtīgu spiedienu viss nāk ārā..
Aizmirsu pateikt to ,ka pirms mufti noķīlēja nebija tādas problēmas ne ar spiedienu, ne temp.
Nu hz, turpini atgaisot. Dzinējs man ir cits, bet sagadījās tā, ka mainot visu, nesamainīju termostatu un tas pie reizes noklājās. Turpini atgaisot, ja ir brīvs laiks pamēģini bez termostata vai kaut kas mainās.
LAKIK, labāk ved pie elektriķa Pats var pārbaudīt vai uto aizmieg, pilns internets, bet ja tev nav vismaz multimetra labāk nesāc.
Par termostatu man arī bija doma dēļ tā lielā spiediena radiatora trubā.. moš negrib vērties vaļa un kko gļuko.. būs jāpamēģina.
tev skiet ir elektroniskais termostats, ja nekludos, tam ir sava darbibas logika. ja vins noklajies, tad zhel, jo maksa kkas uz 50 eur. ir viri, kas likusi parasto M60 termostatu, bet mana uzskata jaliek tas, kas paredzets un nevajag p.st kapeiku | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8234
Braucu ar: e39 523
| Nezinu kā V8 motoriem, bet l6 nekas nedrīkst nākt atskrūvējot dzes.šķidruma korķi(kur lej iekšā).
Cik daudz dz. šķidrums ir ieliets? Ja pa daudz moš arī kaut kādi gļuki var būt. | Offline | | |
Hyundai-Matrix | | Kopš: 22. Oct 2014
No: Ainaži
Ziņojumi: 132
Braucu ar: 3 cilindru dīzeli
|
05 Oct 2015, 22:49:03 Czars rakstīja:
05 Oct 2015, 21:57:50 Hyundai-Matrix rakstīja:
05 Oct 2015, 21:46:53 Czars rakstīja:
05 Oct 2015, 21:31:03 Hyundai-Matrix rakstīja:
sveiki! riit gāžu(velku) pie elektriķa,
problēma sekojoša 523 benzinam iedarbinot auto tas uzreiz noslāpst , spied gazes pedali vai nee pofig, darbinaju kadas reizes 30 , viss čotka pielec , apgriezieni uzkāp līdz 1500 un tad nokrīt un noslāpsts , kādam nav bijis tā?
cik tev bākā degvielas ieliets? ir vairāk par 15 litri?
kaadi 10 l buus, vēl speciāli uz tanku gāju pēc benzīna lai pārliecinātos par šito
negaranteju, bet ja vari ielej vel 10litri un tad paskaties.
ok pamēģināšu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|