Autors | Ziņojums |
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| Kgan, laikam gan sāk pielekt- iespējams, Medemciema krustu jau sen taisījās pārbūvēt- tāpēc arī nelika fotoradarus |
Offline | |
|
968-jk | |
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
|
05 Feb 2020, 13:35:30 @GirtzB rakstīja:
05 Feb 2020, 13:15:39 @versatile rakstīja:
Krustojums slēdzams un kādus 600m uz katru pusi vajag apgriešanās vietu. Nav nekāda Ķīnas ābece.
Krustojums ir likvidējams jo viadukts kalpo par apgriešanās vietu vienā virzienā un Rīgas pilsēta otrā virzienā.
Attiecīgi 3,20km uz vienu pusi un 4,25km uz otru pusi. Tās ir liekas ~6 - 8min lai manevrs būtu drošs un nečakarētu satiksmi un nebūtu jāpavada laiks sēžot sastrēgumos.
P.s. Apskaties kārtīgi viaduktu, ieskriešanās joslas ir. Ir cita problēma - tautieši ieskriešanās joslas izmantot nemāk.
Viadukts ir ļoti drošs. |
Offline | |
|
RVR | |
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
05 Feb 2020, 13:35:43 @968-jk rakstīja:
05 Feb 2020, 13:32:14 @RVR rakstīja:
Kreisajiem pagriezieniem uz atdalītu joslu šosejām vispār nav jābūt.
Pēc noklusējuma.
Apbrīnojami, ka kāds vispār mēģina to apstrīdēt.
A, kurš to apstrīd?
Cik es varu spriest pēc šī topika, tad joprojām ir tādi, kuri gribētu braucot no Rīgas pa A8 griezt pa kreisi uz Medemciemu, nevis braukt līdz viaduktam (A5) un atpakaļ.
Šāda iespēja bija jālikvidē jau sen, vismaz tajā pašā laikā, kad aizvēra visus kreisos uz Jūrmalenes (Ulmaņa gatves). |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
05 Feb 2020, 13:39:17 @968-jk rakstīja:
05 Feb 2020, 13:35:30 @GirtzB rakstīja:
05 Feb 2020, 13:15:39 @versatile rakstīja:
Krustojums slēdzams un kādus 600m uz katru pusi vajag apgriešanās vietu. Nav nekāda Ķīnas ābece.
Krustojums ir likvidējams jo viadukts kalpo par apgriešanās vietu vienā virzienā un Rīgas pilsēta otrā virzienā.
Attiecīgi 3,20km uz vienu pusi un 4,25km uz otru pusi. Tās ir liekas ~6 - 8min lai manevrs būtu drošs un nečakarētu satiksmi un nebūtu jāpavada laiks sēžot sastrēgumos.
P.s. Apskaties kārtīgi viaduktu, ieskriešanās joslas ir. Ir cita problēma - tautieši ieskriešanās joslas izmantot nemāk.
Viadukts ir ļoti drošs.
Un šeit ir skaidri redzams, ka problēma ir nevis viaduktā, bet tā lietotājos t.i. tajos kuri skatās tikai cieti uz priekšu un tieši zem auto priekšgala. Tie kas skatās nedaudz tālāk un padomā līdzi tur ļoti tīri izbrauc.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
RVR | |
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Uz Beberbeķiem no Rīgas pa A10 arī tagad brauc līdz viaduktam (A5) un atpakaļ.
Jau vismaz 15 gadus tā brauc, un gabals nevienam nav nokritis.
|
Offline | |
|
daticho | |
Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
05 Feb 2020, 13:45:52 @RVR rakstīja:
Uz Beberbeķiem no Rīgas pa A10 arī tagad brauc līdz viaduktam (A5) un atpakaļ.
Jau vismaz 15 gadus tā brauc, un gabals nevienam nav nokritis.
piekrītu |
Offline | |
|
Eicheberg | |
Kopš: 21. Nov 2017
Ziņojumi: 1052
Braucu ar:
| To viaduktu skersojot taisna virziena babite<->salaspils kada tresdala tapat atmetas lidz 80 tai skaita ari vasara, vai kad nav citu masinu tuvuma. Kkada huina nesaprotama ja kads zin kas tik bistams ir saja viadukta, labprat uzklausisu izskaidrojumu. |
Offline | |
|
968-jk | |
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
|
05 Feb 2020, 13:55:06 @user rakstīja:
05 Feb 2020, 13:45:52 @GirtzB rakstīja:
05 Feb 2020, 13:39:17 @968-jk rakstīja:
05 Feb 2020, 13:35:30 @GirtzB rakstīja:
05 Feb 2020, 13:15:39 @versatile rakstīja:
Krustojums slēdzams un kādus 600m uz katru pusi vajag apgriešanās vietu. Nav nekāda Ķīnas ābece.
Krustojums ir likvidējams jo viadukts kalpo par apgriešanās vietu vienā virzienā un Rīgas pilsēta otrā virzienā.
Attiecīgi 3,20km uz vienu pusi un 4,25km uz otru pusi. Tās ir liekas ~6 - 8min lai manevrs būtu drošs un nečakarētu satiksmi un nebūtu jāpavada laiks sēžot sastrēgumos.
P.s. Apskaties kārtīgi viaduktu, ieskriešanās joslas ir. Ir cita problēma - tautieši ieskriešanās joslas izmantot nemāk.
Viadukts ir ļoti drošs.
Un šeit ir skaidri redzams, ka problēma ir nevis viaduktā, bet tā lietotājos t.i. tajos kuri skatās tikai cieti uz priekšu un tieši zem auto priekšgala. Tie kas skatās nedaudz tālāk un padomā līdzi tur ļoti tīri izbrauc.
precīzi, ja cilvēki nespēj izbruakt vidauktu, tad viņiem pilnīgi notiekti ir jāslēdz tas medemciema krustojums! lai sākumā iemācās viaduktu un tad runā par savām spējām droši izbraukt tik bīstamu krustojumu!
kāda jēga te diskutēt, jo tas viadukts ir tik nedaudz tālāk par krustojumu
To viaduktu tās 25minūtes šķērsoja neMedemciema un neBaložu iedzīvotāji. Jau tagad tur labi redzams, kas notiek. Nav grūti iedomāties, kad tur tas bars sāks pārvietoties. |
Offline | |
|
|
kars | |
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Kad brauc pa loku lejā (uz Rīgas virzienu) tad traucē tie kas par ātru ielien ieskriešanās joslā (lai tiktu uz apvedceļu - Skultes/Jūrmalas virzienā) tad tev loka beigās jāsabremzējās/jāpalaiž viņi, pirms tu tiec uz ieskriešanās joslas.
Es tur reti braucu, bet tādu neērtību novēroju, 1x pofigā maucu lejā pa loku jo domāju ka nevaru traucēt kādam, bet tad viens man meta ar tālajiem un taurēja, kas gribēja tikt uz apvedceļu.
[ Šo ziņu laboja kars, 05 Feb 2020, 14:48:30 ] |
Offline | |
|
968-jk | |
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
|
05 Feb 2020, 13:42:23 @RVR rakstīja:
05 Feb 2020, 13:35:43 @968-jk rakstīja:
05 Feb 2020, 13:32:14 @RVR rakstīja:
Kreisajiem pagriezieniem uz atdalītu joslu šosejām vispār nav jābūt.
Pēc noklusējuma.
Apbrīnojami, ka kāds vispār mēģina to apstrīdēt.
A, kurš to apstrīd?
Cik es varu spriest pēc šī topika, tad joprojām ir tādi, kuri gribētu braucot no Rīgas pa A8 griezt pa kreisi uz Medemciemu, nevis braukt līdz viaduktam (A5) un atpakaļ.
Šāda iespēja bija jālikvidē jau sen, vismaz tajā pašā laikā, kad aizvēra visus kreisos uz Jūrmalenes (Ulmaņa gatves).
To krustojumu vajag sakārtot nevis aizliegt. Taču vienalga- liek luksoforu, kurš nabadziņiem no Jelgavas nozog laiku (kuru paspēja ietaupīt pārsniedzot ātrumu, starpcitu) kā Jaunolaine, Olaine, Ozolnieki vai būvē pārvadu. |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Luksofori uz galvenajiem ceļiem/šosejām ārpus apdzīvotām vietām vispār drīkst būt tikai remonta laikā, tas kas pie mums notiek ir vienkārši !@#$%^&*(.
Uz maģistrālajiem ceļiem divlīmeņu krustojumi vai apļi ar lielu diametru...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
RVR | |
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Luksofors uz vairāku joslu A kategorijas ceļa ir tāda pati muļķība kā kreisais pagrieziens.
Tas, ka jau ir vietas, kur tā ir izdarīts, galīgi nenozīmē, ka šādi vajadzētu rīkoties arī turpmāk. |
Offline | |
|
kars | |
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Rekur feils ir lai var labāk saprast.
Tie krāni no Jelgavas par ātru ielien ieskriešanās joslā un aizšķērso ceļu tiem kas nāk no loka lejā (jā jo noteikumi viņiem to atļauj) tur drīzāk ceļu projektētāju vaina [ Šo ziņu laboja kars, 05 Feb 2020, 14:33:31 ] |
Offline | |
|
Achtung | |
Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 780
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
|
05 Feb 2020, 14:15:41 @kars rakstīja:
Kad brauc pa loku lejā (uz Rīgas virzienu) tad traucē tie kas par ātru ielien ieskriešanās joslā (lai tiktu uz apvedceļu - Ķekavas virzienā) tad tev loka beigās jāsabremzējās/jāpalaiž viņi, pirms tu tiec uz ieskriešanās joslas.
Es tur reti braucu, bet tādu neērtību novēroju, 1x pofigā maucu lejā pa loku jo domāju ka nevaru traucēt kādam, bet tad viens man meta ar tālajiem un taurēja, kas gribēja tikt uz apvedceļu.
Ķekavas, vai tmr Skultes virzienā? |
Offline | |
|
versatile | |
Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1168
Braucu ar:
| Jāmaina apzīmējumi, tā strīpainā saliņa jāzīmē gandrīz līdz pašam savienojumam ar loku. Citādāk, tie, kas grib no šosejas uz viaduktu, iebrauc tai joslā, un tad tiem no loka nav kur palikt, pēc noteikumiem - jālaiž. Ja jāpārkārtojas reizē, tad priekšroka tiem, kas labajā pusē. Uz A2 un apvedceļa ar to problēmu nav, visi tiek galā. [ Šo ziņu laboja versatile, 05 Feb 2020, 14:37:24 ] |
Offline | |
|
kars | |
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
05 Feb 2020, 14:33:42 @Achtung rakstīja:
05 Feb 2020, 14:15:41 @kars rakstīja:
Kad brauc pa loku lejā (uz Rīgas virzienu) tad traucē tie kas par ātru ielien ieskriešanās joslā (lai tiktu uz apvedceļu - Ķekavas virzienā) tad tev loka beigās jāsabremzējās/jāpalaiž viņi, pirms tu tiec uz ieskriešanās joslas.
Es tur reti braucu, bet tādu neērtību novēroju, 1x pofigā maucu lejā pa loku jo domāju ka nevaru traucēt kādam, bet tad viens man meta ar tālajiem un taurēja, kas gribēja tikt uz apvedceļu.
Ķekavas, vai tmr Skultes virzienā?
Pareizi (*izlaboju) Skultes/Jūrmalas virzienā.[ Šo ziņu laboja kars, 05 Feb 2020, 14:50:03 ] |
Offline | |
|
|
kars | |
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Bars ir dēļ tā ka Medemciems ir kā shortcuts uz A7 šoseju, atceros vēl kad tur nebija noasfaltēts, tas ceļš bija tik sliktā stāvoklī ka tur tikai ar džipu nebūtu žēl braukt. |
Offline | |
|
wxy | |
Kopš: 14. Oct 2009
Ziņojumi: 1469
Braucu ar: savu auto
|
05 Feb 2020, 14:27:55 @kars rakstīja:
Rekur feils ir lai var labāk saprast.
Tie krāni no Jelgavas par ātru ielien ieskriešanās joslā un aizšķērso ceļu tiem kas nāk no loka lejā (jā jo noteikumi viņiem to atļauj) tur drīzāk ceļu projektētāju vaina
Ja iebraukšana ieskriešanas joslā būtu tālāk, tad pa šoseju braucošiem būtu grūtāk nokļūt uz ieskriešanas joslu, un tiktu čakarēta šosejas satiksme. Šādi tomēr nedaudz drošāk, pa viaduktu braucošie brauc lēnāk kā pa šoseju braucošie.[ Šo ziņu laboja wxy, 05 Feb 2020, 19:44:54 ] |
Offline | |
|
Arsmens | |
Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Ojā, šī vieta ir nedadomāta no drošības viedokļa, tur tiešām ir fīlings ka ieskrējiena joslā iebrauc. |
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Cik skatos, tad pat DODIET CEĻU zīme tur nav uzstādīta. Nesūdīgi. Tjip labās rokas likums spēkā? Tad tiem, kuri brauc pa šoseju ir jāspēj ieraudzīt, ka lokā braucošajam nav nekādas zīmes un jādod ceļu? |
Offline | |
|