Online

Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... IV

AutorsZiņojums
kexxx
05. Feb 2020, 13:38 #14401

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Kgan, laikam gan sāk pielekt- iespējams, Medemciema krustu jau sen taisījās pārbūvēt- tāpēc arī nelika fotoradarus
Offline
968-jk
05. Feb 2020, 13:39 #14402

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem


05 Feb 2020, 13:35:30 @GirtzB rakstīja:

05 Feb 2020, 13:15:39 @versatile rakstīja:
Krustojums slēdzams un kādus 600m uz katru pusi vajag apgriešanās vietu. Nav nekāda Ķīnas ābece.


Krustojums ir likvidējams jo viadukts kalpo par apgriešanās vietu vienā virzienā un Rīgas pilsēta otrā virzienā.
Attiecīgi 3,20km uz vienu pusi un 4,25km uz otru pusi. Tās ir liekas ~6 - 8min lai manevrs būtu drošs un nečakarētu satiksmi un nebūtu jāpavada laiks sēžot sastrēgumos.

P.s. Apskaties kārtīgi viaduktu, ieskriešanās joslas ir. Ir cita problēma - tautieši ieskriešanās joslas izmantot nemāk.


Viadukts ir ļoti drošs.
Offline
RVR
05. Feb 2020, 13:42 #14403

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


05 Feb 2020, 13:35:43 @968-jk rakstīja:

05 Feb 2020, 13:32:14 @RVR rakstīja:
Kreisajiem pagriezieniem uz atdalītu joslu šosejām vispār nav jābūt.
Pēc noklusējuma.
Apbrīnojami, ka kāds vispār mēģina to apstrīdēt.

A, kurš to apstrīd?


Cik es varu spriest pēc šī topika, tad joprojām ir tādi, kuri gribētu braucot no Rīgas pa A8 griezt pa kreisi uz Medemciemu, nevis braukt līdz viaduktam (A5) un atpakaļ.

Šāda iespēja bija jālikvidē jau sen, vismaz tajā pašā laikā, kad aizvēra visus kreisos uz Jūrmalenes (Ulmaņa gatves).
Offline
GirtzB
05. Feb 2020, 13:45 #14404

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


05 Feb 2020, 13:39:17 @968-jk rakstīja:

05 Feb 2020, 13:35:30 @GirtzB rakstīja:

05 Feb 2020, 13:15:39 @versatile rakstīja:
Krustojums slēdzams un kādus 600m uz katru pusi vajag apgriešanās vietu. Nav nekāda Ķīnas ābece.


Krustojums ir likvidējams jo viadukts kalpo par apgriešanās vietu vienā virzienā un Rīgas pilsēta otrā virzienā.
Attiecīgi 3,20km uz vienu pusi un 4,25km uz otru pusi. Tās ir liekas ~6 - 8min lai manevrs būtu drošs un nečakarētu satiksmi un nebūtu jāpavada laiks sēžot sastrēgumos.

P.s. Apskaties kārtīgi viaduktu, ieskriešanās joslas ir. Ir cita problēma - tautieši ieskriešanās joslas izmantot nemāk.


Viadukts ir ļoti drošs.

Un šeit ir skaidri redzams, ka problēma ir nevis viaduktā, bet tā lietotājos t.i. tajos kuri skatās tikai cieti uz priekšu un tieši zem auto priekšgala. Tie kas skatās nedaudz tālāk un padomā līdzi tur ļoti tīri izbrauc.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
RVR
05. Feb 2020, 13:45 #14405

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR

Uz Beberbeķiem no Rīgas pa A10 arī tagad brauc līdz viaduktam (A5) un atpakaļ.

Jau vismaz 15 gadus tā brauc, un gabals nevienam nav nokritis.

Offline
daticho
05. Feb 2020, 13:50 #14406

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


05 Feb 2020, 13:45:52 @RVR rakstīja:
Uz Beberbeķiem no Rīgas pa A10 arī tagad brauc līdz viaduktam (A5) un atpakaļ.

Jau vismaz 15 gadus tā brauc, un gabals nevienam nav nokritis.




piekrītu
Offline
Eicheberg
05. Feb 2020, 14:02 #14407

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:

To viaduktu skersojot taisna virziena babite<->salaspils kada tresdala tapat atmetas lidz 80 tai skaita ari vasara, vai kad nav citu masinu tuvuma. Kkada huina nesaprotama ja kads zin kas tik bistams ir saja viadukta, labprat uzklausisu izskaidrojumu.
Offline
968-jk
05. Feb 2020, 14:11 #14408

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem


05 Feb 2020, 13:55:06 @user rakstīja:

05 Feb 2020, 13:45:52 @GirtzB rakstīja:

05 Feb 2020, 13:39:17 @968-jk rakstīja:

05 Feb 2020, 13:35:30 @GirtzB rakstīja:

05 Feb 2020, 13:15:39 @versatile rakstīja:
Krustojums slēdzams un kādus 600m uz katru pusi vajag apgriešanās vietu. Nav nekāda Ķīnas ābece.


Krustojums ir likvidējams jo viadukts kalpo par apgriešanās vietu vienā virzienā un Rīgas pilsēta otrā virzienā.
Attiecīgi 3,20km uz vienu pusi un 4,25km uz otru pusi. Tās ir liekas ~6 - 8min lai manevrs būtu drošs un nečakarētu satiksmi un nebūtu jāpavada laiks sēžot sastrēgumos.

P.s. Apskaties kārtīgi viaduktu, ieskriešanās joslas ir. Ir cita problēma - tautieši ieskriešanās joslas izmantot nemāk.


Viadukts ir ļoti drošs.

Un šeit ir skaidri redzams, ka problēma ir nevis viaduktā, bet tā lietotājos t.i. tajos kuri skatās tikai cieti uz priekšu un tieši zem auto priekšgala. Tie kas skatās nedaudz tālāk un padomā līdzi tur ļoti tīri izbrauc.


precīzi, ja cilvēki nespēj izbruakt vidauktu, tad viņiem pilnīgi notiekti ir jāslēdz tas medemciema krustojums! lai sākumā iemācās viaduktu un tad runā par savām spējām droši izbraukt tik bīstamu krustojumu!

kāda jēga te diskutēt, jo tas viadukts ir tik nedaudz tālāk par krustojumu


To viaduktu tās 25minūtes šķērsoja neMedemciema un neBaložu iedzīvotāji. Jau tagad tur labi redzams, kas notiek. Nav grūti iedomāties, kad tur tas bars sāks pārvietoties.
Offline
kars
05. Feb 2020, 14:15 #14409

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Kad brauc pa loku lejā (uz Rīgas virzienu) tad traucē tie kas par ātru ielien ieskriešanās joslā (lai tiktu uz apvedceļu - Skultes/Jūrmalas virzienā) tad tev loka beigās jāsabremzējās/jāpalaiž viņi, pirms tu tiec uz ieskriešanās joslas.

Es tur reti braucu, bet tādu neērtību novēroju, 1x pofigā maucu lejā pa loku jo domāju ka nevaru traucēt kādam, bet tad viens man meta ar tālajiem un taurēja, kas gribēja tikt uz apvedceļu.


[ Šo ziņu laboja kars, 05 Feb 2020, 14:48:30 ]

Offline
968-jk
05. Feb 2020, 14:18 #14410

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem


05 Feb 2020, 13:42:23 @RVR rakstīja:

05 Feb 2020, 13:35:43 @968-jk rakstīja:

05 Feb 2020, 13:32:14 @RVR rakstīja:
Kreisajiem pagriezieniem uz atdalītu joslu šosejām vispār nav jābūt.
Pēc noklusējuma.
Apbrīnojami, ka kāds vispār mēģina to apstrīdēt.

A, kurš to apstrīd?


Cik es varu spriest pēc šī topika, tad joprojām ir tādi, kuri gribētu braucot no Rīgas pa A8 griezt pa kreisi uz Medemciemu, nevis braukt līdz viaduktam (A5) un atpakaļ.

Šāda iespēja bija jālikvidē jau sen, vismaz tajā pašā laikā, kad aizvēra visus kreisos uz Jūrmalenes (Ulmaņa gatves).

To krustojumu vajag sakārtot nevis aizliegt. Taču vienalga- liek luksoforu, kurš nabadziņiem no Jelgavas nozog laiku (kuru paspēja ietaupīt pārsniedzot ātrumu, starpcitu) kā Jaunolaine, Olaine, Ozolnieki vai būvē pārvadu.
Offline
GirtzB
05. Feb 2020, 14:23 #14411

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Luksofori uz galvenajiem ceļiem/šosejām ārpus apdzīvotām vietām vispār drīkst būt tikai remonta laikā, tas kas pie mums notiek ir vienkārši !@#$%^&*(.
Uz maģistrālajiem ceļiem divlīmeņu krustojumi vai apļi ar lielu diametru...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
RVR
05. Feb 2020, 14:27 #14412

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR

Luksofors uz vairāku joslu A kategorijas ceļa ir tāda pati muļķība kā kreisais pagrieziens.

Tas, ka jau ir vietas, kur tā ir izdarīts, galīgi nenozīmē, ka šādi vajadzētu rīkoties arī turpmāk.
Offline
kars
05. Feb 2020, 14:27 #14413

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Rekur feils ir lai var labāk saprast.

Tie krāni no Jelgavas par ātru ielien ieskriešanās joslā un aizšķērso ceļu tiem kas nāk no loka lejā (jā jo noteikumi viņiem to atļauj) tur drīzāk ceļu projektētāju vaina

[ Šo ziņu laboja kars, 05 Feb 2020, 14:33:31 ]

Offline
Achtung
05. Feb 2020, 14:33 #14414

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany


05 Feb 2020, 14:15:41 @kars rakstīja:
Kad brauc pa loku lejā (uz Rīgas virzienu) tad traucē tie kas par ātru ielien ieskriešanās joslā (lai tiktu uz apvedceļu - Ķekavas virzienā) tad tev loka beigās jāsabremzējās/jāpalaiž viņi, pirms tu tiec uz ieskriešanās joslas.

Es tur reti braucu, bet tādu neērtību novēroju, 1x pofigā maucu lejā pa loku jo domāju ka nevaru traucēt kādam, bet tad viens man meta ar tālajiem un taurēja, kas gribēja tikt uz apvedceļu.





Ķekavas, vai tmr Skultes virzienā?
Offline
versatile
05. Feb 2020, 14:36 #14415

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1168

Braucu ar:

Jāmaina apzīmējumi, tā strīpainā saliņa jāzīmē gandrīz līdz pašam savienojumam ar loku. Citādāk, tie, kas grib no šosejas uz viaduktu, iebrauc tai joslā, un tad tiem no loka nav kur palikt, pēc noteikumiem - jālaiž. Ja jāpārkārtojas reizē, tad priekšroka tiem, kas labajā pusē. Uz A2 un apvedceļa ar to problēmu nav, visi tiek galā.

[ Šo ziņu laboja versatile, 05 Feb 2020, 14:37:24 ]

Offline
kars
05. Feb 2020, 14:47 #14416

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


05 Feb 2020, 14:33:42 @Achtung rakstīja:

05 Feb 2020, 14:15:41 @kars rakstīja:
Kad brauc pa loku lejā (uz Rīgas virzienu) tad traucē tie kas par ātru ielien ieskriešanās joslā (lai tiktu uz apvedceļu - Ķekavas virzienā) tad tev loka beigās jāsabremzējās/jāpalaiž viņi, pirms tu tiec uz ieskriešanās joslas.

Es tur reti braucu, bet tādu neērtību novēroju, 1x pofigā maucu lejā pa loku jo domāju ka nevaru traucēt kādam, bet tad viens man meta ar tālajiem un taurēja, kas gribēja tikt uz apvedceļu.





Ķekavas, vai tmr Skultes virzienā?
Pareizi (*izlaboju) Skultes/Jūrmalas virzienā.

[ Šo ziņu laboja kars, 05 Feb 2020, 14:50:03 ]

Offline
kars
05. Feb 2020, 16:03 #14417

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Bars ir dēļ tā ka Medemciems ir kā shortcuts uz A7 šoseju, atceros vēl kad tur nebija noasfaltēts, tas ceļš bija tik sliktā stāvoklī ka tur tikai ar džipu nebūtu žēl braukt.
Offline
wxy
05. Feb 2020, 19:44 #14418

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto


05 Feb 2020, 14:27:55 @kars rakstīja:
Rekur feils ir lai var labāk saprast.

Tie krāni no Jelgavas par ātru ielien ieskriešanās joslā un aizšķērso ceļu tiem kas nāk no loka lejā (jā jo noteikumi viņiem to atļauj) tur drīzāk ceļu projektētāju vaina


Ja iebraukšana ieskriešanas joslā būtu tālāk, tad pa šoseju braucošiem būtu grūtāk nokļūt uz ieskriešanas joslu, un tiktu čakarēta šosejas satiksme. Šādi tomēr nedaudz drošāk, pa viaduktu braucošie brauc lēnāk kā pa šoseju braucošie.

[ Šo ziņu laboja wxy, 05 Feb 2020, 19:44:54 ]

Offline
Arsmens
05. Feb 2020, 19:50 #14419

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Ojā, šī vieta ir nedadomāta no drošības viedokļa, tur tiešām ir fīlings ka ieskrējiena joslā iebrauc.
Offline
Staris
05. Feb 2020, 19:55 #14420

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Cik skatos, tad pat DODIET CEĻU zīme tur nav uzstādīta. Nesūdīgi. Tjip labās rokas likums spēkā? Tad tiem, kuri brauc pa šoseju ir jāspēj ieraudzīt, ka lokā braucošajam nav nekādas zīmes un jādod ceļu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo