Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E21 (1975-1982)

Tēma: Viss par un ap E21

AutorsZiņojums
Vii4
27. Jun 2010, 21:29 #1441

Kopš: 23. May 2007

No: Limbaži

Ziņojumi: 238

Braucu ar: glitu e21

Jautajums lietpratejiem...


Ka iedala pilnigi orginalu e21....

ko vina var mainit, ko ne, ka ar motoru (motoram jabut vecam drapakam, vai der ari jaunaki)
piekare, sedinajums, amisi, bukses utt...
salons, ko var mainit, ko nee

isak, viss, kas ir, un kam jabut, lai butu orginals, iespeju robezas, lai tomer butu ari komforts...
Offline
Puce
28. Jun 2010, 09:43 #1442

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Droši vien ka neko nedrīkst mainīt.

Ja gribi lai būtu komfortabls, tad jāatstāj gan oriģinālās atsperes, gan krēsli. Amīšus tik jaunus. Un tad tas auto būs ļoti komfortabls.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
rosigais
29. Jun 2010, 22:22 #1443

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

driz redzesiet ielas velvienu e21
un pi reizes gribeju jautat kads ir minimalais iznesums diskiem priekš e21? ja liek 15 tad ari tas pirksts maisās?
Offline
andiss
29. Jun 2010, 22:27 #1444

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 308

Braucu ar: to kas ir

Kādreiz kad man bija e21,liku R15 no e30.Derēja labi.
Offline
Puce
30. Jun 2010, 07:03 #1445

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

15" arī atduras. minimālais iznesums būs kaut kādi ET12-15. Jāskatās vēl pēc diska platuma. Ja pareizi atceros, tad uz 17, tam pirkstam varēja tikt pāri, bet arī jāskatās, kāda ir diska forma no iekšas.

No e30 bez flanča priekšā nekas nederēs, ja nu vienīgi uz e30 jau ir bijuši diski no e21

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
rosigais
01. Jul 2010, 12:30 #1446

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

varbut kads var pateikt kur uz vietas varetu iegadat e21 aimugurejo arku remkomplektu un priekšejo vad puses lodbalstu priekš 315?
Offline
Puce
01. Jul 2010, 19:35 #1447

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Lodbalsti šķiet atsevišķi netika tirgoti. Tikai kopā ar visu sviru.

Remkomplektu gan jau, ka var Renoksā pasūtīt.

J.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
andiss
01. Jul 2010, 19:58 #1448

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 308

Braucu ar: to kas ir


30 Jun 2010, 07:03:27 Puce rakstīja:
15" arī atduras. minimālais iznesums būs kaut kādi ET12-15. Jāskatās vēl pēc diska platuma. Ja pareizi atceros, tad uz 17, tam pirkstam varēja tikt pāri, bet arī jāskatās, kāda ir diska forma no iekšas.

No e30 bez flanča priekšā nekas nederēs, ja nu vienīgi uz e30 jau ir bijuši diski no e21

Nu nezinu cik tiem diskiem bija et,bet es viņus noņēmu no e30 un dereja ideāli.Lidz pirkstam gan bija tikai kādi pāris mm.

[ Šo ziņu laboja andiss, 01 Jul 2010, 20:11:09 ]

Offline
Modrs
01. Jul 2010, 20:59 #1449

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Puce, man Tev jautājumi:
1) kā izborēji uz 2L;
2) kāpēc tev ir pievienoti vadi iedarbināšanas sprauslas datčikam?
Offline
dzheris
01. Jul 2010, 21:56 #1450

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315


01 Jul 2010, 20:59:48 Modricimus rakstīja:
Puce, man Tev jautājumi:
1) kā izborēji uz 2L;
2) kāpēc tev ir pievienoti vadi iedarbināšanas sprauslas datčikam?



Par (2) vadiem lai stāsta autors, bet (1) - m10b20 tāds ir oriģinālais tilpums!
Offline
Puce
02. Jul 2010, 08:41 #1451

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Paskatījos e30 katalogā un pamērīju attālumu starp pirkstu un oriģinālo 5.5J plato bleķinieku. Attālums kas paliek starp disku un pirkstu ir ~15-17mm. ET šiem e21 diskiem ir 18. e30 ir vieni diski 7J platumā ar ET24. Parēķinot it kā tiešām paliek kaut kādi pāris mm pāri.. Lai gan es salīdzinu bleķinieku, kam ir plānāks metāls ar lieto disku, kurš tiek taisīts no biezāka materiāla.. Nu moš tomēr tiešām šos diskus ar minimālu rezervi varēja uzlikt bez flančiem..

Lūk šādi ir tie no e30 Style 5:


Starp citu noderīga mantiņa disku iznesuma piemērīšanai:
Wheel offset calculator

Nezinātājiem
ET tie ir mm no diska virsmas, kas saskaras ar rata rumbu līdz diska fiziskajam centram
J tas ir platums collās. Nevis visa diska, bet vietas, kur riepa stāv virsū.



01 Jul 2010, 19:58:36 andiss rakstīja:
Nu nezinu cik tiem diskiem bija et,bet es viņus noņēmu no e30 un dereja ideāli.Lidz pirkstam gan bija tikai kādi pāris mm.


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Puce
02. Jul 2010, 08:54 #1452

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

1) Par 2L tev jau atbildēja. Krutajos 70tajos bija tāds motors, kas nāca iekšā gan e12, gan e21. Bloks tāds pats kā 1.8L. Ir cita kloķene un klaņi. Tā dabūnam 2L. Ieliekot kloķeni un klaņus no M3 var vēl lielāku tilpumu dabūt. No 2.3L versijas varēja iegūt 2.1L tilpumu. M3 papildus ir vēl cilindri platāki, lai dabūtu to 2.3L tilpumu.

2) Cilindru galvā man ir:
1. instrumenta paneļa temperatūras devējs
2. MS temperatūras devējs
3. Elektro ventilatora devējs

Starp citu tiem, kam ir starta sprausla un devējs tai nesajauciet un nepielieciet tā vadu pie instrumentu paneļa devēja. Es biju to vadu sajaucis un gandrīz nenobeidzu GintsK. Uzkarsa tas devējs no padotās strāvas un tika izšauts kā lode. Gandrīz Gintam trāpīja tiešā mērķējumā.


01 Jul 2010, 20:59:48 Modricimus rakstīja:
Puce, man Tev jautājumi:
1) kā izborēji uz 2L;
2) kāpēc tev ir pievienoti vadi iedarbināšanas sprauslas datčikam?



-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Modrs
02. Jul 2010, 09:07 #1453

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

poņal, značit elektro ventilatoram
Tad tu varētu pačukstēt, no kāda auto tu to termoslēdzi tur ieliki. un cik tas slēdzis maksajet, un pie cik grādiem viņš stradajet
Offline
Puce
02. Jul 2010, 09:17 #1454

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Ne no kāda konkrēta auto nebija. temperatūras diapazons ja nemaldos 95 ieslēdzas un 90 izslēdzas, laikam. Bet nu principā ir atkarīgs no tā, kur tas slēdzis tiek novietots.
Pirms tam šis slēdzis stāvēja uz m20 motora un bija ievietots metāla trubā, kas savieno radiatoru ar termostata korpusu. doma tāda, ka ja no radiatora sāk plūst pārāk karsts šķidrums, kas nozīmē, ka radiators nespēj vairs dzesēt, tad ieslēdzas ventilators. m10 gadījumā neesmu vēl pētījis pie cik MS grādiem tas reāli tiek ieslēgts un izslēgts bet principā puslīdz ok darbojas.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
andiss
02. Jul 2010, 23:36 #1455

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 308

Braucu ar: to kas ir


02 Jul 2010, 08:41:10 Puce rakstīja:
Paskatījos e30 katalogā un pamērīju attālumu starp pirkstu un oriģinālo 5.5J plato bleķinieku. Attālums kas paliek starp disku un pirkstu ir ~15-17mm. ET šiem e21 diskiem ir 18. e30 ir vieni diski 7J platumā ar ET24. Parēķinot it kā tiešām paliek kaut kādi pāris mm pāri.. Lai gan es salīdzinu bleķinieku, kam ir plānāks metāls ar lieto disku, kurš tiek taisīts no biezāka materiāla.. Nu moš tomēr tiešām šos diskus ar minimālu rezervi varēja uzlikt bez flančiem..

Lūk šādi ir tie no e30 Style 5:


Starp citu noderīga mantiņa disku iznesuma piemērīšanai:
Wheel offset calculator

Nezinātājiem
ET tie ir mm no diska virsmas, kas saskaras ar rata rumbu līdz diska fiziskajam centram
J tas ir platums collās. Nevis visa diska, bet vietas, kur riepa stāv virsū.



01 Jul 2010, 19:58:36 andiss rakstīja:
Nu nezinu cik tiem diskiem bija et,bet es viņus noņēmu no e30 un dereja ideāli.Lidz pirkstam gan bija tikai kādi pāris mm.


Tie diski bija šādi un priekš e21 viņi labi piestāvēja http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/b...ks/15/fgnoh.html
Offline
Fon_Martinsons
03. Jul 2010, 15:59 #1456

Kopš: 19. Nov 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 209

Braucu ar: E34, E21, Caddy


02 Jul 2010, 08:54:19 Puce rakstīja:
1) Par 2L tev jau atbildēja. Krutajos 70tajos bija tāds motors, kas nāca iekšā gan e12, gan e21. Bloks tāds pats kā 1.8L. Ir cita kloķene un klaņi. Tā dabūnam 2L. Ieliekot kloķeni un klaņus no M3 var vēl lielāku tilpumu dabūt. No 2.3L versijas varēja iegūt 2.1L tilpumu. M3 papildus ir vēl cilindri platāki, lai dabūtu to 2.3L tilpumu.

2) Cilindru galvā man ir:
1. instrumenta paneļa temperatūras devējs
2. MS temperatūras devējs
3. Elektro ventilatora devējs

Starp citu 1.8 no 2.0 atskiras ne tikai ar virzulu gajienu bet ari ar varstu diametru...
Offline
rosigais
05. Jul 2010, 20:45 #1457

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

varbut kadam ir aizkeries daudz maz sakarigs prieksejais fartuks????
Offline
MAXixt
05. Jul 2010, 21:54 #1458

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

kurs te baku mekleja? ja kas man ir abas puses
Offline
se7en
05. Jul 2010, 22:58 #1459

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Savā laikā man bija E21 320 ar M10, tikai es savā stulbumā, to mašīnu biju nometis aiz viena seriva uz izjaukšanu un protams, ka notoru nospēra un viss ticamāk, ka nodeva lūžņos

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
MAXixt
05. Jul 2010, 23:00 #1460

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

principa tur visdargaka dala ir klokene ,parejais ir parastais m10
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Phasma, Puce, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo