Autors | Ziņojums |
Vii4 | 27. Jun 2010, 21:29 |
#1441
|
|
Kopš: 23. May 2007
No: Limbaži
Ziņojumi: 238
Braucu ar: glitu e21
| Jautajums lietpratejiem...
Ka iedala pilnigi orginalu e21....
ko vina var mainit, ko ne, ka ar motoru (motoram jabut vecam drapakam, vai der ari jaunaki)
piekare, sedinajums, amisi, bukses utt...
salons, ko var mainit, ko nee
isak, viss, kas ir, un kam jabut, lai butu orginals, iespeju robezas, lai tomer butu ari komforts... |
Offline | |
|
Puce | 28. Jun 2010, 09:43 |
#1442
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Droši vien ka neko nedrīkst mainīt.
Ja gribi lai būtu komfortabls, tad jāatstāj gan oriģinālās atsperes, gan krēsli. Amīšus tik jaunus. Un tad tas auto būs ļoti komfortabls.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
rosigais | 29. Jun 2010, 22:22 |
#1443
|
|
Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| driz redzesiet ielas velvienu e21
un pi reizes gribeju jautat kads ir minimalais iznesums diskiem priekš e21? ja liek 15 tad ari tas pirksts maisās? |
Offline | |
|
andiss | 29. Jun 2010, 22:27 |
#1444
|
|
Kopš: 09. Nov 2008
Ziņojumi: 308
Braucu ar: to kas ir
| Kādreiz kad man bija e21,liku R15 no e30.Derēja labi. |
Offline | |
|
Puce | 30. Jun 2010, 07:03 |
#1445
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| 15" arī atduras. minimālais iznesums būs kaut kādi ET12-15. Jāskatās vēl pēc diska platuma. Ja pareizi atceros, tad uz 17, tam pirkstam varēja tikt pāri, bet arī jāskatās, kāda ir diska forma no iekšas.
No e30 bez flanča priekšā nekas nederēs, ja nu vienīgi uz e30 jau ir bijuši diski no e21
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
rosigais | 01. Jul 2010, 12:30 |
#1446
|
|
Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| varbut kads var pateikt kur uz vietas varetu iegadat e21 aimugurejo arku remkomplektu un priekšejo vad puses lodbalstu priekš 315? |
Offline | |
|
Puce | 01. Jul 2010, 19:35 |
#1447
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Lodbalsti šķiet atsevišķi netika tirgoti. Tikai kopā ar visu sviru.
Remkomplektu gan jau, ka var Renoksā pasūtīt.
J.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
andiss | 01. Jul 2010, 19:58 |
#1448
|
|
Kopš: 09. Nov 2008
Ziņojumi: 308
Braucu ar: to kas ir
|
30 Jun 2010, 07:03:27 Puce rakstīja:
15" arī atduras. minimālais iznesums būs kaut kādi ET12-15. Jāskatās vēl pēc diska platuma. Ja pareizi atceros, tad uz 17, tam pirkstam varēja tikt pāri, bet arī jāskatās, kāda ir diska forma no iekšas.
No e30 bez flanča priekšā nekas nederēs, ja nu vienīgi uz e30 jau ir bijuši diski no e21
Nu nezinu cik tiem diskiem bija et,bet es viņus noņēmu no e30 un dereja ideāli.Lidz pirkstam gan bija tikai kādi pāris mm. [ Šo ziņu laboja andiss, 01 Jul 2010, 20:11:09 ] |
Offline | |
|
|
Modrs | 01. Jul 2010, 20:59 |
#1449
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Puce, man Tev jautājumi:
1) kā izborēji uz 2L;
2) kāpēc tev ir pievienoti vadi iedarbināšanas sprauslas datčikam?
|
Offline | |
|
dzheris | 01. Jul 2010, 21:56 |
#1450
|
|
Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
|
01 Jul 2010, 20:59:48 Modricimus rakstīja:
Puce, man Tev jautājumi:
1) kā izborēji uz 2L;
2) kāpēc tev ir pievienoti vadi iedarbināšanas sprauslas datčikam?
Par (2) vadiem lai stāsta autors, bet (1) - m10b20 tāds ir oriģinālais tilpums! |
Offline | |
|
Puce | 02. Jul 2010, 08:41 |
#1451
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Paskatījos e30 katalogā un pamērīju attālumu starp pirkstu un oriģinālo 5.5J plato bleķinieku. Attālums kas paliek starp disku un pirkstu ir ~15-17mm. ET šiem e21 diskiem ir 18. e30 ir vieni diski 7J platumā ar ET24. Parēķinot it kā tiešām paliek kaut kādi pāris mm pāri.. Lai gan es salīdzinu bleķinieku, kam ir plānāks metāls ar lieto disku, kurš tiek taisīts no biezāka materiāla.. Nu moš tomēr tiešām šos diskus ar minimālu rezervi varēja uzlikt bez flančiem..
Lūk šādi ir tie no e30 Style 5:
Starp citu noderīga mantiņa disku iznesuma piemērīšanai:
Wheel offset calculator
Nezinātājiem
ET tie ir mm no diska virsmas, kas saskaras ar rata rumbu līdz diska fiziskajam centram
J tas ir platums collās. Nevis visa diska, bet vietas, kur riepa stāv virsū.
01 Jul 2010, 19:58:36 andiss rakstīja:
Nu nezinu cik tiem diskiem bija et,bet es viņus noņēmu no e30 un dereja ideāli.Lidz pirkstam gan bija tikai kādi pāris mm.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Puce | 02. Jul 2010, 08:54 |
#1452
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| 1) Par 2L tev jau atbildēja. Krutajos 70tajos bija tāds motors, kas nāca iekšā gan e12, gan e21. Bloks tāds pats kā 1.8L. Ir cita kloķene un klaņi. Tā dabūnam 2L. Ieliekot kloķeni un klaņus no M3 var vēl lielāku tilpumu dabūt. No 2.3L versijas varēja iegūt 2.1L tilpumu. M3 papildus ir vēl cilindri platāki, lai dabūtu to 2.3L tilpumu.
2) Cilindru galvā man ir:
1. instrumenta paneļa temperatūras devējs
2. MS temperatūras devējs
3. Elektro ventilatora devējs
Starp citu tiem, kam ir starta sprausla un devējs tai nesajauciet un nepielieciet tā vadu pie instrumentu paneļa devēja. Es biju to vadu sajaucis un gandrīz nenobeidzu GintsK. Uzkarsa tas devējs no padotās strāvas un tika izšauts kā lode. Gandrīz Gintam trāpīja tiešā mērķējumā.
01 Jul 2010, 20:59:48 Modricimus rakstīja:
Puce, man Tev jautājumi:
1) kā izborēji uz 2L;
2) kāpēc tev ir pievienoti vadi iedarbināšanas sprauslas datčikam?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Modrs | 02. Jul 2010, 09:07 |
#1453
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| poņal, značit elektro ventilatoram
Tad tu varētu pačukstēt, no kāda auto tu to termoslēdzi tur ieliki. un cik tas slēdzis maksajet, un pie cik grādiem viņš stradajet |
Offline | |
|
Puce | 02. Jul 2010, 09:17 |
#1454
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Ne no kāda konkrēta auto nebija. temperatūras diapazons ja nemaldos 95 ieslēdzas un 90 izslēdzas, laikam. Bet nu principā ir atkarīgs no tā, kur tas slēdzis tiek novietots.
Pirms tam šis slēdzis stāvēja uz m20 motora un bija ievietots metāla trubā, kas savieno radiatoru ar termostata korpusu. doma tāda, ka ja no radiatora sāk plūst pārāk karsts šķidrums, kas nozīmē, ka radiators nespēj vairs dzesēt, tad ieslēdzas ventilators. m10 gadījumā neesmu vēl pētījis pie cik MS grādiem tas reāli tiek ieslēgts un izslēgts bet principā puslīdz ok darbojas.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
andiss | 02. Jul 2010, 23:36 |
#1455
|
|
Kopš: 09. Nov 2008
Ziņojumi: 308
Braucu ar: to kas ir
|
02 Jul 2010, 08:41:10 Puce rakstīja:
Paskatījos e30 katalogā un pamērīju attālumu starp pirkstu un oriģinālo 5.5J plato bleķinieku. Attālums kas paliek starp disku un pirkstu ir ~15-17mm. ET šiem e21 diskiem ir 18. e30 ir vieni diski 7J platumā ar ET24. Parēķinot it kā tiešām paliek kaut kādi pāris mm pāri.. Lai gan es salīdzinu bleķinieku, kam ir plānāks metāls ar lieto disku, kurš tiek taisīts no biezāka materiāla.. Nu moš tomēr tiešām šos diskus ar minimālu rezervi varēja uzlikt bez flančiem..
Lūk šādi ir tie no e30 Style 5:
Starp citu noderīga mantiņa disku iznesuma piemērīšanai:
Wheel offset calculator
Nezinātājiem
ET tie ir mm no diska virsmas, kas saskaras ar rata rumbu līdz diska fiziskajam centram
J tas ir platums collās. Nevis visa diska, bet vietas, kur riepa stāv virsū.
01 Jul 2010, 19:58:36 andiss rakstīja:
Nu nezinu cik tiem diskiem bija et,bet es viņus noņēmu no e30 un dereja ideāli.Lidz pirkstam gan bija tikai kādi pāris mm.
Tie diski bija šādi un priekš e21 viņi labi piestāvēja http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/b...ks/15/fgnoh.html |
Offline | |
|
Fon_Martinsons | 03. Jul 2010, 15:59 |
#1456
|
|
Kopš: 19. Nov 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 209
Braucu ar: E34, E21, Caddy
|
02 Jul 2010, 08:54:19 Puce rakstīja:
1) Par 2L tev jau atbildēja. Krutajos 70tajos bija tāds motors, kas nāca iekšā gan e12, gan e21. Bloks tāds pats kā 1.8L. Ir cita kloķene un klaņi. Tā dabūnam 2L. Ieliekot kloķeni un klaņus no M3 var vēl lielāku tilpumu dabūt. No 2.3L versijas varēja iegūt 2.1L tilpumu. M3 papildus ir vēl cilindri platāki, lai dabūtu to 2.3L tilpumu.
2) Cilindru galvā man ir:
1. instrumenta paneļa temperatūras devējs
2. MS temperatūras devējs
3. Elektro ventilatora devējs
Starp citu 1.8 no 2.0 atskiras ne tikai ar virzulu gajienu bet ari ar varstu diametru...
|
Offline | |
|
|
rosigais | 05. Jul 2010, 20:45 |
#1457
|
|
Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| varbut kadam ir aizkeries daudz maz sakarigs prieksejais fartuks???? |
Offline | |
|
MAXixt
| 05. Jul 2010, 21:54 |
#1458
|
|
Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
| kurs te baku mekleja? ja kas man ir abas puses |
Offline | |
|
se7en | 05. Jul 2010, 22:58 |
#1459
|
|
Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| Savā laikā man bija E21 320 ar M10, tikai es savā stulbumā, to mašīnu biju nometis aiz viena seriva uz izjaukšanu un protams, ka notoru nospēra un viss ticamāk, ka nodeva lūžņos
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." |
Offline | |
|
MAXixt
| 05. Jul 2010, 23:00 |
#1460
|
|
Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
| principa tur visdargaka dala ir klokene ,parejais ir parastais m10 |
Offline | |
|