Autors | Ziņojums |
Puuchuks | 11. Aug 2005, 19:28 |
#1441
|
|
Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| Permalat - kaa var noteikt, vai X5 ir sportpaket vai ir kaada drosha paziime, ko var ar vienkaarshaa pirceeja aci saskatiit, vai arii obligaati jaacelj uz paceelaaja, utt. |
Offline | |
|
ultraman | 11. Aug 2005, 19:36 |
#1442
|
|
Kopš: 11. Jul 2002
Ziņojumi: 716
Braucu ar: 545_SMG_M
| ..un JanimPuu kā vienmēr visus gribas pamācīt sorry par offtopic.. |
Offline | |
|
Puuchuks | 11. Aug 2005, 19:46 |
#1443
|
|
Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
nee. man vienkaarshi ir uzmaniigi jaapaarlasa 100+ lapu liigums, kursh tiek saskanjots jau X meeneshus un man konkreeti zb. taa nu es te pa vidam starp lasiishanu kauko uzrakstu |
Offline | |
|
emigrants | 11. Aug 2005, 21:02 |
#1444
|
|
Kopš: 01. Mar 2003
Ziņojumi: 4060
Braucu ar: to kas bildē
| Pastastiet man ludzu ko rada spidometrs kad tura nospiestu spidometra pogu un sledz atslegu..tipa pec pirma klikshkja ir 210 000 pec otra 420 000 ? auto e36 |
Offline | |
|
Bron | 11. Aug 2005, 21:35 |
#1445
|
|
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2005-08-11 19:27, JanisPuu rakstīja:
ultraman - atceries, ka klientam nekad nav taisniiba. tikai vinjam to nevajag teikt!
Iisteniibaa origjinaals ir "Client is king" - tas noziimee ka klients var prasiit ko veelas (ja vien var atljauties samaxaat) bet nekljuudiigs skaitaas tikai paavests (vismaz tajos laikos kad radaas shis teiciens) |
Offline | |
|
Permalat | 11. Aug 2005, 23:10 |
#1446
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-11 19:01, ultraman rakstīja:
offtopic: neliels vēlējums permalat - biežāk atcerēties, ka klientam vienmēr taisnība. lai vai kāda tā būtu. (tas tā - nelielas pārdomas lasot šo diskusiju un biežos strīdus tajā pēc servisa apmeklējumiem. turēšanās pretī līdz pēdējam nekādu labo iespaidu neatstāj - tad labāk neskaidrības kārtot privātajā vai uz vietas). par tehnisko kompetenci, protams, cepuri nost.
Cenšos
Bet, ja klients sniedz klaji nepatiesu informāciju (spēcīgākus vārdus nelietošu), aizstāvu savu un firmas godu. Jā, ir lažas. Arī mums. Bet, tās korekti risinām.
Tieši tā: problēmsituāciju gadījumā - meklējiet palīdzību pie menedžeriem, tad pie firmas vadības, sūtot meilu uz [email protected], man (Permalatam) uz PM, utt. Ja tad nelīdz, ieslēdziet trauksmi
Starp citu, jocīgi, bet uz iepriekšminēto meilu 8 mēnešu laikā neviena vēstule nav atnākusi |
Offline | |
|
foobar | 11. Aug 2005, 23:15 |
#1447
|
|
Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6035
Braucu ar: M57TU2D30
| man meegjinaaja iestaastiit ka tas milziigais cipars ir "patiesais noskreejiens" to ka tas taa nav var paarbaudiit pabraucot paaris kilometru - tas cipars nemainaas |
Offline | |
|
RAGE | 12. Aug 2005, 09:12 |
#1448
|
|
Kopš: 26. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 16328
Braucu ar:
| Man interesee dazhi jautaajumi.
Kaads ir Permalat darba laiks?
Cik maksaas e34 89g. stikla mazgajama shkjidruma bachoka suukniitis.
Cik maksaas ritoshaas daljas diagnostika?
Un ja es atbraukshu ar sagrabeejushu e34 mani uz maarutku nepasuutiis???
Vasara joprojām WANTED
[ This message was edited by: RAGE on 2005-08-12 09:15 ]
----------------- Unofficial Bandit |
Offline | |
|
|
edzulis | 12. Aug 2005, 09:19 |
#1449
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Darba laiks no 9-18:00. Sestdienās līdz 14 vai arī 16. Svētdien brīvs. |
Offline | |
|
Permalat | 12. Aug 2005, 10:36 |
#1450
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-11 23:15, foobar rakstīja:
man meegjinaaja iestaastiit ka tas milziigais cipars ir "patiesais noskreejiens" to ka tas taa nav var paarbaudiit pabraucot paaris kilometru - tas cipars nemainaas
Par tiem cipariem jau vairākkārt rakstīts.
Tie ir (kodētā veidā):
bloka hardware versija
bloka software versija
konfigurācijas uzstādījumi
un cita, servisa personālam noderīga informācija. |
Offline | |
|
Bron | 12. Aug 2005, 10:41 |
#1451
|
|
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2005-08-12 09:12, RAGE rakstīja:
Man interesee dazhi jautaajumi.
Kaads ir Permalat darba laiks?
Cik maksaas e34 89g. stikla mazgajama shkjidruma bachoka suukniitis.
Cik maksaas ritoshaas daljas diagnostika?
Un ja es atbraukshu ar sagrabeejushu e34 mani uz maarutku nepasuutiis???
Biju Permalataa, mani ar sagrabeejushu E34 virzienaa uz maarrutku lauku nepasuutiija.
Piesprauda kompi, pateica vainu (6-tais svechvads ar datchiku) pateica cenu jaunam svechvadu komplektam labi zinot ka es taadu negribeeshu (deelj cenas - paaraak liela dalja no auto veertiibas) un ieteica mekleet lietotu - pieklaajiigi un bez liekaam emocijaam. Peec shodienas apmekleejuma esmu apmierinaats ar attieksmi un servisu |
Offline | |
|
Permalat | 12. Aug 2005, 10:45 |
#1452
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-12 09:12, RAGE rakstīja:
Man interesee dazhi jautaajumi.
Kaads ir Permalat darba laiks?
Cik maksaas e34 89g. stikla mazgajama shkjidruma bachoka suukniitis.
Cik maksaas ritoshaas daljas diagnostika?
Un ja es atbraukshu ar sagrabeejushu e34 mani uz maarutku nepasuutiis???
Par darbalaiku: info arī www.permalat.lv
Ritošās diagnostika: Ls 5.00, ieskaitot remonta tāmes.
Par BMW modeli: ne jau tas ir galvenais. Svarīgāka ir cilvēka attieksme pret savu braucamrīku
P.S. Man pašam arī ir E34. |
Offline | |
|
RAGE | 12. Aug 2005, 11:01 |
#1453
|
|
Kopš: 26. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 16328
Braucu ar:
| Ok paarliecinaajaat
Pie Jums var uz aklo braukt, vai tomeer ir jaapierakstaas?
----------------- Unofficial Bandit |
Offline | |
|
Permalat | 12. Aug 2005, 11:06 |
#1454
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-12 11:01, RAGE rakstīja:
Ok paarliecinaajaat
Pie Jums var uz aklo braukt, vai tomeer ir jaapierakstaas?
Jāpierakstās gan! Bet, var vienkārši uzzvanīt pa norādītajiem telefoniem, menedžeri uzreiz pateiks brīvos robus grafikā! |
Offline | |
|
Permalat | 12. Aug 2005, 11:09 |
#1455
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Jaunu detaļu cenas tomēr sakām. Jo, ir klienti, kas arī vecākos auto ir gatavi investēt lielākas naudas summas,
pārliecībai, ka šī problēma nekad neatkārtosies. Un gadās patīkami pārsteigumi cenas ziņā |
Offline | |
|
RAGE | 12. Aug 2005, 11:22 |
#1456
|
|
Kopš: 26. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 16328
Braucu ar:
| Pag, tad uz kuru numuru man jaazvana lai man Latviski atbildeetu?
Pirms kaada gada kad biju iebraucis pie Jums, pie letes seedeeja kaut kaads krieveliitis kura attieksme bija veel suudiigaaka nekaa Latbemaa,..
Tapeec es arii nekad nebraucu uz Permalatu, bet palasoties sho topiku, liekas ka viss ir mainiijies, ceru ka taa arii ir
----------------- Unofficial Bandit |
Offline | |
|
|
Puce | 12. Aug 2005, 11:44 |
#1457
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| biju vienreiz Permalatā uz diagnostiku. auto uzgāzējot aizrijās. bezmazvai stundu nogaidīju līdz beidzot izlūdzos, ka lai taču beidzot ātri pieliek pie tā diagnostikas aparāta. kaut kā nevīžīgi (attieksmes ziņā) to izdarīja, pateica, ka beigts ir tas impulsa mērītājs, kas ir uz sestā vada. pateica, ka manai problēmai ar to nav nekāda sakara.. aizbraucu uz Leinod nopirku to vadu (NGK) ~30Ls nomainīju un problēma tika kā ar roku noņemta.. bet nu Permalata attieksme no tā laika manī ir dziļi iesēdusies...
vienīgais normālais cilvēks ar ko tur ir bijis kontakts ir tas vecis, kas lietotās daļas tirgo un viens krievs motorists. no pārējiem attieksme - ko tu gribi ar savu veco e34 šrotu... skumīgi bet fakts.. varbūt tagad ir kaut kas tur mainījies... jo dodoties uz Permalat, necenšos stāties kontaktos ar kaut kādiem tur menedžeriem.
2005-08-12 10:41, Bron rakstīja:
Biju Permalataa, mani ar sagrabeejushu E34 virzienaa uz maarrutku lauku nepasuutiija.
Piesprauda kompi, pateica vainu (6-tais svechvads ar datchiku) pateica cenu jaunam svechvadu komplektam labi zinot ka es taadu negribeeshu (deelj cenas - paaraak liela dalja no auto veertiibas) un ieteica mekleet lietotu - pieklaajiigi un bez liekaam emocijaam. Peec shodienas apmekleejuma esmu apmierinaats ar attieksmi un servisu
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Permalat | 12. Aug 2005, 11:44 |
#1458
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-12 11:22, RAGE rakstīja:
Pag, tad uz kuru numuru man jaazvana lai man Latviski atbildeetu?
Pirms kaada gada kad biju iebraucis pie Jums, pie letes seedeeja kaut kaads krieveliitis kura attieksme bija veel suudiigaaka nekaa Latbemaa,..
Tapeec es arii nekad nebraucu uz Permalatu, bet palasoties sho topiku, liekas ka viss ir mainiijies, ceru ka taa arii ir
Šobrīd ar latviešu valodu problēmu nav nevienam reception strādājošajam menedžerim!
Iesaku 7470416, lūdz, lai savieno ar Guntaru. Latvietis, augstas klases profesionālis!
Korekta attieksme garantēta! |
Offline | |
|
Permalat | 12. Aug 2005, 11:49 |
#1459
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-12 11:44, Puce rakstīja:
biju vienreiz Permalatā uz diagnostiku. auto uzgāzējot aizrijās. bezmazvai stundu nogaidīju līdz beidzot izlūdzos, ka lai taču beidzot ātri pieliek pie tā diagnostikas aparāta. kaut kā nevīžīgi (attieksmes ziņā) to izdarīja, pateica, ka beigts ir tas impulsa mērītājs, kas ir uz sestā vada. pateica, ka manai problēmai ar to nav nekāda sakara.. aizbraucu uz Leinod nopirku to vadu (NGK) ~30Ls nomainīju un problēma tika kā ar roku noņemta.. bet nu Permalata attieksme no tā laika manī ir dziļi iesēdusies...
vienīgais normālais cilvēks ar ko tur ir bijis kontakts ir tas vecis, kas lietotās daļas tirgo un viens krievs motorists. no pārējiem attieksme - ko tu gribi ar savu veco e34 šrotu... skumīgi bet fakts.. varbūt tagad ir kaut kas tur mainījies... jo dodoties uz Permalat, necenšos stāties kontaktos ar kaut kādiem tur menedžeriem.
2005-08-12 10:41, Bron rakstīja:
Biju Permalataa, mani ar sagrabeejushu E34 virzienaa uz maarrutku lauku nepasuutiija.
Piesprauda kompi, pateica vainu (6-tais svechvads ar datchiku) pateica cenu jaunam svechvadu komplektam labi zinot ka es taadu negribeeshu (deelj cenas - paaraak liela dalja no auto veertiibas) un ieteica mekleet lietotu - pieklaajiigi un bez liekaam emocijaam. Peec shodienas apmekleejuma esmu apmierinaats ar attieksmi un servisu
Gaidīšanas problēma reizēm ir aktuāla vēljoprojām. Iemesls gaužām vienkāršs - daļa klientu neierodas paredzētajā laikā, bet kavējas. Retāk, bet gadās, ka kāds (šķietams) sīkums aizkavē tekošo remontu. Ja klients ir pierakstījies un ierodas laikus, kavēšanās 99.99% gadījumu nepārsniedz 10 min. |
Offline | |
|
AV | 12. Aug 2005, 11:53 |
#1460
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
2005-08-11 23:10, Permalat rakstīja:
Tieši tā: problēmsituāciju gadījumā - meklējiet palīdzību pie menedžeriem, tad pie firmas vadības, sūtot meilu uz <a href="mailto:[email protected]" target="_new">[email protected]</a>
Kas lasa sho pastkastiti?
Starp citu, jocīgi, bet uz iepriekšminēto meilu 8 mēnešu laikā neviena vēstule nav atnākusi
Tapec, ka klients ir ieinteresets sanemt labu servisu uzreiz, nevis maciit kompaniju par to kaa jasniedz labs serviss.
Jo vel vairak, ka problemu gadijumos, kompanija parasti ienem aizsargpoziciju, nevis censas klientu uzklausit pec butibas (tas daleji attiecas ari uz saja topika redzeto).
Ar to es gribu teikt, ka ka sanemot neapmierinosu servisu es meklesu citas alternativas, nevis ’kasisos’ un centisos panakt, lai augstaka limena vaditaji saprastu, ka vinu uznemuma ir problemas. |
Offline | |
|