Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
akmentinsh
16. Dec 2009, 02:02 #1441

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 01:58:08 Driver rakstīja:
Nu ja man soljkis naktu par velti, tad varbut ari brauktu ar traktoru, bet taa nav velmes jaties ar vecu gandriz limonu noripojushu commonrail, neesmu mazohists.
(busim reali, loti reti kuram ir nobraukums zem 400kkm)
bet pirkt itka nenobrauktu e60, lai varetu ripnaties itka pa leto galigi negribas, tad jau labak ar nenomocitu V12
man soļķis sanāk 0.3 ls ir vērts,ar manu braukšanas stilu 10/100 mazāk nesanāk kompim neticu ja butu benzīnieks 18/100 kā minimums
Offline
Srakans
16. Dec 2009, 02:04 #1442

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Nu visādi joki ir dzirdēti ar rumbula (tm), bet par pareizajiem traktoriem man īstais nobraukums īpaši neliek šaubīties. visādi var būt, bet nu ne visiem ir 400, dažiem pat tālu līdz tam
Offline
2nd
16. Dec 2009, 03:04 #1443

Kopš: 19. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 109

Braucu ar: '98 540 Individual


15 Dec 2009, 15:30:21 webo rakstīja:
Problēma ar atgaisošanu!
E39 2.5 benzīns 96.gads

Kāpēc pa atgaisošanas skrūvi kas ir uz radiatora visulaiku iet ārā balti tvaiki, šķidrumu tā arī nevar sagaidīt???
Radiators auksts, salonā gaisu arī pūš aukstu, apakšējais patruboks silts, termostats jauns.....


pa to skrūvi jau šķidrumam nav jānāk ja neesi piefiksējis tad LVL ir krietni zem skrūves atrašanās vietas... ja ir problēmas ar gaisa burbuļiem tobiš nevari atgaisot, tad man kautkad pirms 1,5 gadiem interesanti atgaisoja autiņu:
1) tiek sagāzts slīpi nepateikšu konkrēti cik grādos bet sanāk apmēram radiators un motora priekšdaļa uz vienas līnijas horizontāli(tobiš priekšu uz pacēlāja paceļ
2) gaiso gan radiātoru gan motoru kas atrodas augstāk normālstāvoklī motoram kur gaisošanas skrūve nepateikšu un pieļauju ka tas bij tikai tā lai man acīs miglu iepūstu, bet fakts ka atgaisot vajag augstākajā punktā un motors pēc teorijas ir mazliet augstāk par radiātoru tapēc auto jāsagāž..(e34 cilvēki stāsta ka palīdz ~uz 1 gadu... tad atkal) man problēma bij citur tapēc neesmu operāciju atkārtojis
Offline
2nd
16. Dec 2009, 03:13 #1444

Kopš: 19. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 109

Braucu ar: '98 540 Individual

bet būtībā cita iemesla dēļ te iegriezos: esmu šķrobīgs kapēc tikai man ir ar bremzēm problēmas vēss laiks tak ir visiem...

cik saprotu tad, kad aukstā laikā vairs bremzes pedāli nevar izspiest un pēc ilgstošas mocīšanas(fiziskas) viņš daļē kļūst izspiežams un bremzes funciklē no sērijas a šoreiz pa nažiem VS šoreiz ar mēru + vēl pieslēdzas bonusa opcija a šoreiz neatgriezīšos neizspiestā stāvoklī, ir tikai viens risinājums eļas nomaiņa ar visām skalošanām utt ko dabīgi prātīgāk veikt servī? (visi kas strādā un veic to arī pēc 18:00 wellcome PM )
Offline
Markss
16. Dec 2009, 06:57 #1445

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.


16 Dec 2009, 03:04:50 2nd rakstīja:

15 Dec 2009, 15:30:21 webo rakstīja:
Problēma ar atgaisošanu!
E39 2.5 benzīns 96.gads

Kāpēc pa atgaisošanas skrūvi kas ir uz radiatora visulaiku iet ārā balti tvaiki, šķidrumu tā arī nevar sagaidīt???
Radiators auksts, salonā gaisu arī pūš aukstu, apakšējais patruboks silts, termostats jauns.....


pa to skrūvi jau šķidrumam nav jānāk ja neesi piefiksējis tad LVL ir krietni zem skrūves atrašanās vietas... ja ir problēmas ar gaisa burbuļiem tobiš nevari atgaisot, tad man kautkad pirms 1,5 gadiem interesanti atgaisoja autiņu:
1) tiek sagāzts slīpi nepateikšu konkrēti cik grādos bet sanāk apmēram radiators un motora priekšdaļa uz vienas līnijas horizontāli(tobiš priekšu uz pacēlāja paceļ
2) gaiso gan radiātoru gan motoru kas atrodas augstāk normālstāvoklī motoram kur gaisošanas skrūve nepateikšu un pieļauju ka tas bij tikai tā lai man acīs miglu iepūstu, bet fakts ka atgaisot vajag augstākajā punktā un motors pēc teorijas ir mazliet augstāk par radiātoru tapēc auto jāsagāž..(e34 cilvēki stāsta ka palīdz ~uz 1 gadu... tad atkal) man problēma bij citur tapēc neesmu operāciju atkārtojis

tādu atgaisošanas atrakciju gribētu redzēt
Pirmo reizi ko tādu dzirdu
Offline
djmixx
16. Dec 2009, 09:15 #1446

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:

Labrit specuki!!!Kurs zin cik var maksat S-EDC amisi prieks e38!!!?????
Offline
7788
16. Dec 2009, 09:28 #1447

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


16 Dec 2009, 06:57:44 Markss rakstīja:

16 Dec 2009, 03:04:50 2nd rakstīja:

15 Dec 2009, 15:30:21 webo rakstīja:
Problēma ar atgaisošanu!
E39 2.5 benzīns 96.gads

Kāpēc pa atgaisošanas skrūvi kas ir uz radiatora visulaiku iet ārā balti tvaiki, šķidrumu tā arī nevar sagaidīt???
Radiators auksts, salonā gaisu arī pūš aukstu, apakšējais patruboks silts, termostats jauns.....


pa to skrūvi jau šķidrumam nav jānāk ja neesi piefiksējis tad LVL ir krietni zem skrūves atrašanās vietas... ja ir problēmas ar gaisa burbuļiem tobiš nevari atgaisot, tad man kautkad pirms 1,5 gadiem interesanti atgaisoja autiņu:
1) tiek sagāzts slīpi nepateikšu konkrēti cik grādos bet sanāk apmēram radiators un motora priekšdaļa uz vienas līnijas horizontāli(tobiš priekšu uz pacēlāja paceļ
2) gaiso gan radiātoru gan motoru kas atrodas augstāk normālstāvoklī motoram kur gaisošanas skrūve nepateikšu un pieļauju ka tas bij tikai tā lai man acīs miglu iepūstu, bet fakts ka atgaisot vajag augstākajā punktā un motors pēc teorijas ir mazliet augstāk par radiātoru tapēc auto jāsagāž..(e34 cilvēki stāsta ka palīdz ~uz 1 gadu... tad atkal) man problēma bij citur tapēc neesmu operāciju atkārtojis

tādu atgaisošanas atrakciju gribētu redzēt
Pirmo reizi ko tādu dzirdu

vienam čomam ar nevarējām m52 atgaisot, beigās nopirka jaunu radiātora korķi un viss nostājās savā vietā!
Pie gaisošanas pečku uz karsto lidz galam un pilnu izplešanās trauku ar šķidrumu un spaidi radiatora trubas!

[ Šo ziņu laboja 7788, 16 Dec 2009, 09:30:21 ]

Offline
djmixx
16. Dec 2009, 09:32 #1448

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:


16 Dec 2009, 09:15:03 djmixx rakstīja:
Labrit specuki!!!Kurs zin cik var maksat S-EDC amisi prieks e38!!!?????

Naksies topicu laikam veidot!!!!n
Offline
Kashelz
16. Dec 2009, 09:59 #1449

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Muljkjiibas, E34/E39 un visus lidziigos ar M5x paaudzes dzineejiem ir elementaari atgaisot, dazjas dienas atpaklj savam shkjidrumu mainiju un elementaari. Viss slepjas tajaa, kaa dzeseshanas shkjidrumu lej iekshaa, savam izlaidu radiatoru un motoru no veca shkjidruma, jaunu leeju ieksha izpleshanas traukaa, kas ir radiatoram galaa, kad trauks pilns - paskruveju atgaisoshanas skruviiti valjaa, udens limenis kriitas un skan pshshshs, tad aizskruveju ciet un atkal pieleju liimeni ldiz augshai, bet taa lai tas nenokriit liidz nullei, daru ta tik ilgi kamer ieliida kadi 6.5 - 7 litri iekshaa. Vairak nekritas skruvejot skruuvi valjaa. Pec tam laizju klaat, lai padarbinas, skruveju ik pa laikam atgaisoshanas skruuvi valjaa/ciet un ja vajag (man vajadzeja vienu reizi atskruvet uz dazjam sekundem un aizskruvet), pieleju skdidrumu noslapetam dzineejam un lielo korkji virsuu. Viss, elementaari, pec kaadam 10 min jau pechka salonaa bija silta un viss sila ka prieks. Protams, pecha uz max atverta abas pusees. Pirmsakumos ari bija gruti atgaisot, bet shadi darot elementaari, neviens gaisa burbulis netiek ielaists un temperatura ari neparsniedz optimaalo kamer uzpilda sisteemu. Bonusa pedali var paspaidit, lai nedaduz abaroti uzkap 2500 rpm vai ka taa, ta teikt suknis lai bik specigak stradaa

[ Šo ziņu laboja Kashelz, 16 Dec 2009, 10:04:51 ]

Offline
Redliner
16. Dec 2009, 10:30 #1450

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac

Cik saprotu paņemu šo CALIBER LT3 pievienoju pie automašīnas skaļruņuem un man uzrodas lineārās izejas ???

[ Šo ziņu laboja Redliner, 16 Dec 2009, 10:31:17 ]

Offline
SEMIGALL
16. Dec 2009, 10:34 #1451

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

kurš te tirgoja VARTA aķīšus?
Offline
Eevis
16. Dec 2009, 10:37 #1452

Kopš: 24. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 241

Braucu ar: ko pagadās

Vēsture:
e36 318is nomainīts motors.
Pēc uzsilšanas, dodot gāzi "aizrijās", un pēc brīža bija cēliens, viss tika pārbaudīts un secināts, ka lambda zondei kaput un tā tika nomainīta. Simptoms tika novērts. Pēc kāda laika ievēroju, ka ja gāzi dod lēnām un plūstoši viss strādā kā nākas, bet ja dod strauji ("spiež grīdā", tad tā kā negrib celt apgriezienus un uzņemt ātrumu, tāda sajūta, ka it kā daudz mazāk, bet simptoms "pirmszondes maiņas". tā arī netieku gudrs, kas tas ir?
Otrs. Šorīt darbinot, apgriezieni lēkā drausmīgi t.i. lielu amplitūdu kamēr noslāpst. ja tur gāzi, tad ~ pie 1300 un pie 1800 baigā vibrācija, tāda sajūta, ka kāds cilindrs nedarbotos, kā nākas.
Domāju, varbūt kkas kompim aizsalis, noņēmu klemmi.
Tā es viņu tur sildīju, sildīju, darbojoties ar gāzes pedāli, pagriezu lielākus brīvgaitas apgriesienus, lai neslāpst, uzsila, bet agriezīeni brīvgaitā vēl cilājās robežās 600-1100.
aizbraucu uzpildīt degvielu, piebraucu pie mājas, viss it kā kārtībā brīvgaitā apgriezieni stabili, palaidu zemāk ~700-800. Viss tā kā ok.
tā arī netieku gudrs, kas par lietu
P.S. iepriekš pie zondes instalācijas ievēroju, ka pie motora (pirms zondes) ir tāda kā neliela mikroplaisa izplūdē, kur ļoti, ļoti nedaudz, bet pūš garām, lai to aiztaisītu, tur motors jāceļ ārā, jo klāt tur tikt labi, ja ar metru garu pinceti var. Varētu būt, ka aukstumā tā plaisa paplešas un čakarē zondes rādījumus un uzsilstot aizveras un ir ok?
Un vēl, vakar pie vienas apstāšanās motors pats "gāzēja" no 900 līdz 1400 apgriezieniem brīvgaitā. Pēc atkārtotas palaišanas tas arī vairs netika novērots.
P.P.S. piedodiet par sacerējumu
Offline
ganters
16. Dec 2009, 10:44 #1453

Kopš: 30. Oct 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 486

Braucu ar: bmw


16 Dec 2009, 10:34:34 SEMIGALL rakstīja:
kurš te tirgoja VARTA aķīšus?

xjs_4
Offline
djmixx
16. Dec 2009, 10:45 #1454

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:

Kadas spuldzes nak ieks e38 miglas????
Offline
Tribals
16. Dec 2009, 10:52 #1455

Kopš: 14. Aug 2009

Ziņojumi: 382

Braucu ar: Dīzeli


16 Dec 2009, 10:45:16 djmixx rakstīja:
Kadas spuldzes nak ieks e38 miglas????


H3
Offline
djmixx
16. Dec 2009, 10:53 #1456

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:


16 Dec 2009, 10:52:45 Tribals rakstīja:

16 Dec 2009, 10:45:16 djmixx rakstīja:
Kadas spuldzes nak ieks e38 miglas????


H3

Paldies Jekabpilij!
Offline
Zoo
16. Dec 2009, 11:04 #1457

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

klau- vai Compaq (HP) un fujitsu siemens ķapļapiem CD/DVD draivi ir savstarpeeji mainaami
Offline
ozo
16. Dec 2009, 11:10 #1458

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18896

Braucu ar: Braucu ar

Vai bremzejot, pie stures vibracijas varetu but vainigi aizmugurejie! bremzu diski?
Offline
Rendir
16. Dec 2009, 11:15 #1459

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:


16 Dec 2009, 11:10:58 ozo rakstīja:
Vai bremzejot, pie stures vibracijas varetu but vainigi aizmugurejie! bremzu diski?

var taa but,man e38 bija ta ka vibreja,nomainiju prieksejos un principa nekas nemainijas,nomainiju aizmugurejos un vis ahujenna,protams var novirpot,bet manam nebija ko tur vairs virpot,tapec lika jaunus!bet bija ar e36 ta ka vibreja prieksa,nomainija prieksejos bet lohi mainija un nenotirija kartigi stupicu un vibreja ta pat,pectam pats notiriju stupicu lidz tiram metalam un vis cotka
Offline
martinssh
16. Dec 2009, 11:17 #1460

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:


16 Dec 2009, 11:10:58 ozo rakstīja:
Vai bremzejot, pie stures vibracijas varetu but vainigi aizmugurejie! bremzu diski?
Jaa man bija taa ka stuuri rauj no rokaam aaraa vaina bija pakaljeejie bremžu diski e 34
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo