Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... III

AutorsZiņojums
Reinis_m
31. Jan 2014, 22:07 #14281

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Dīzelim slikti ir tas, ka uzpildes pistole vienmēr ir netīra un tur viss ir apkārt ir noliets ar soļķi. Ja grib normāli uzpildītes, jāvelk cimdi.
Offline
karlsonss
31. Jan 2014, 22:13 #14282

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Eu taisniiba ka sagaazeetam subaaram ik peec xxk km jaasliipee kautkada galva vai kas tamliidziigs?
Offline
Reinis_m
31. Jan 2014, 22:15 #14283

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Nezinu, man gāzēts ir tikai Opelis.
Offline
karlsonss
31. Jan 2014, 22:41 #14284

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Shiiire gan jau ka zin, tas visu zin
Offline
sergis15
31. Jan 2014, 22:51 #14285

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


31 Jan 2014, 21:51:14 karlsonss rakstīja:
Bet kas dieselam ir slikti?

Smird? Mulkjiibas.... Vecs paseratti varbuut arii smird.
Skanja? Gribi teikt ka 1.6 ir baigi seksiigaa skanja?
Grieze.

Par gaazi nemaaceeshu neko teikt, neesmu specs.

Un galu galaa - neatbildeeji ar 3 punktiem, kas diesel ir slikti.


taisnība, cik esmu ievērojis, mazlitrāžas benzīni audāri un japāņi tik neciešami smird
un dīzeļi arī atšķirīgi rūc, ciest nevaru kā vw 1.9 tarkš, īpaši vēl vecie audi 2.5 traktori
bīmeriem dīzeļi nav tik ekonomiski, bet rūc krietni foršāk
bet pats es labprāt brauktu ar sagāzētu 4.4
un man smagi pie dirsas ka sagāzēts, nejau nopirku no salona par 100k
kapēc neiepist kapeiku uz jaudas un patēriņa?

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
mc
31. Jan 2014, 22:53 #14286

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu

nahuj te visi visiem taisnojas ?

-----------------


Offline
arba
31. Jan 2014, 23:09 #14287

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 959

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Ko darīt tiem kas grib
- jaunu auto
- jaudīgu auto, lai normāli var braukt
- daudz brauc, vairāk par 30 000 gadā
- grib lielu ērtu auto
Pirkt jaunu ;lielu ērtu jaudīgu benzīnu un likt gāzi ??
nekas neatliek kā pirkt dīzeli
Paskataties 3 gadīgu auto piedāvājumu Vācijā - no 5 sērijas bmw, tikai kādi 10 % ir benzīna
Offline
Laoshi
31. Jan 2014, 23:17 #14288

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


31 Jan 2014, 23:09:34 arba rakstīja:
Ko darīt tiem kas grib
- jaunu auto
- jaudīgu auto, lai normāli var braukt
- daudz brauc, vairāk par 30 000 gadā
- grib lielu ērtu auto
Pirkt jaunu ;lielu ērtu jaudīgu benzīnu un likt gāzi ??
nekas neatliek kā pirkt dīzeli
Paskataties 3 gadīgu auto piedāvājumu Vācijā - no 5 sērijas bmw, tikai kādi 10 % ir benzīna



....un tagad padomā, kapēc vācieši grib tikt vaļā no dīzeļiem? Tak ne jau tapēc, lai aplaimotu Austrumeiropas iedzīvotājus ar pačotu pa lēto

Tur uztin normālus kilometrus uz bāņa ar augstiem apgriezieniem, pēc tam tos pusplikos drotus var šeit nopirkt par kosmosu un vēl priecātis par to
Offline
viesulis
31. Jan 2014, 23:20 #14289

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Tas sūda kangoo jau arī nesilst, esmu jau pieradis ledusskapī braukt

Pabrauc nedaudz, uz dažām minūtēm apstājies un tik kurini visu par jaunu. Patēriņš kosmosā. Šodien redzēju vienu tādu kabluku ar pieskrūvētu kartonu no ārpuses ar skrūvēm

Smird šeit tikai useris, kuram vajadzētu mainīt deklarēto adresi uz - Internets
Offline
karlsonss
31. Jan 2014, 23:20 #14290

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Vaacietis nobrauc savu un paardod. Nejau tapeec ka nopists vai kaa. Tapeec ka var atkal panjemt jaunu. Un njem jaunu dieslu un mauc atkal.

Pa manam tie garie gabali autinjam ir veseliigaaki nekaa pilseetas star and stop
Offline
sergis15
31. Jan 2014, 23:36 #14291

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


31 Jan 2014, 23:20:59 karlsonss rakstīja:
Vaacietis nobrauc savu un paardod. Nejau tapeec ka nopists vai kaa. Tapeec ka var atkal panjemt jaunu. Un njem jaunu dieslu un mauc atkal.

Pa manam tie garie gabali autinjam ir veseliigaaki nekaa pilseetas star and stop

ar aukstu motoru pie -15 līdz darbam un uz mājām

bet nu 1.9vw dīzeļiem kkas nav kā vajag, darba caddy visi silst tik nereāli ilgi, stāvot uz vietas atdziest visi kā viens, lai 90grādus uzsiltu dzinējs, vajag vismaz kādus 10-15km norm zāģēt, + vēl pirms tam rūcina 10-15min
manējais 3.0d parūcinot 2-3min, aizbraucot mierīgi līdz darbam, pēc 3-4km jau ir uzsilis, braucot ar apgr. līdz 2.5k un nekad mūžā stāvot neatdziest, rūcot protams!

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Locis
31. Jan 2014, 23:41 #14292

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


31 Jan 2014, 15:33:37 user rakstīja:

31 Jan 2014, 13:46:31 Laoshi rakstīja:

31 Jan 2014, 13:29:13 ralfiks rakstīja:
Pareizi uzrakstiija .
Varbuut ne izcili preciizos tehniskos terminos ,bet ir kontakts,ir ir taada fignja.pat vienam manam renim trafikam ir 4 hvz kaa sauc ,kas silda tosolu


Jā, ir pat nopērkams aftermarket flancis ar kvēlsveci, kuru ieliek kkur trubā.


wtf kam tādus sūdus vajag? arī vieglajiem auto tādi ir vai tikai busiem un hvz kādiem vēl sūdiem?

tiešām pirmo reizi dzirdu kaut ko tādu.. bet nu joprojām - nahuj RR evaque vajag kartonu likt radiatoram priekšā?

Tam visam nav nekāds sakars ar auto nosaukumu vai gadu.
Piemēram,lielam dīzelim ir liels lietderības koeficients,respektīvi, viņam ir pārāk maza slodze,lai tas uzsiltu vienkārši ripinoties.
Galu galā var būt visi termostati veseli un auto nullīte,bet nekas nesilsts,kamēr nav normāla slodze.
Ja ne maldos 406 Peugoet bija speciāla arktiskā versija,jo tas 2,2 hdi bija ar tik lielu lietderības pakāpi,ka ar kaut kādu speciālu sildīšanu viņus ražoja.
Kaut kādam mazam benzīniekam pašam par sevi jau ir ''smags'' darbs darboties tukšgaitā un tas normāli sasilsts.

Protams,daļēji jau tā ir ražotāju laža,ka citreiz eiropas tirgum paredzēts auto nesilst normāli.
Offline
crime
31. Jan 2014, 23:43 #14293

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi

tā diemžēl ir VAG šujmašīnu problēma, pabraucu nedēļu ar sievas A4 1.9tdi, pipec, noliec uz 15min pie ofisa, iznāc laukā un atkal 5 km jārullē, lai uzsilst iegriez pečku uz lielākiem abarotiem un temperatūru, uz vietas stāvot un jau krīt temperatūra dzinējam... bet nu viens pluss auģikam ir, nedēļu braucu ar vienu bāku
Offline
sergis15
31. Jan 2014, 23:45 #14294

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


31 Jan 2014, 23:41:48 Locis rakstīja:

31 Jan 2014, 15:33:37 user rakstīja:

31 Jan 2014, 13:46:31 Laoshi rakstīja:

31 Jan 2014, 13:29:13 ralfiks rakstīja:
Pareizi uzrakstiija .
Varbuut ne izcili preciizos tehniskos terminos ,bet ir kontakts,ir ir taada fignja.pat vienam manam renim trafikam ir 4 hvz kaa sauc ,kas silda tosolu


Jā, ir pat nopērkams aftermarket flancis ar kvēlsveci, kuru ieliek kkur trubā.


wtf kam tādus sūdus vajag? arī vieglajiem auto tādi ir vai tikai busiem un hvz kādiem vēl sūdiem?

tiešām pirmo reizi dzirdu kaut ko tādu.. bet nu joprojām - nahuj RR evaque vajag kartonu likt radiatoram priekšā?

Tam visam nav nekāds sakars ar auto nosaukumu vai gadu.
Piemēram,lielam dīzelim ir liels lietderības koeficients,respektīvi, viņam ir pārāk maza slodze,lai tas uzsiltu vienkārši ripinoties.
Galu galā var būt visi termostati veseli un auto nullīte,bet nekas nesilsts,kamēr nav normāla slodze.
Ja ne maldos 406 Peugoet bija speciāla arktiskā versija,jo tas 2,2 hdi bija ar tik lielu lietderības pakāpi,ka ar kaut kādu speciālu sildīšanu viņus ražoja.
Kaut kādam mazam benzīniekam pašam par sevi jau ir ''smags'' darbs darboties tukšgaitā un tas normāli sasilsts.

Protams,daļēji jau tā ir ražotāju laža,ka citreiz eiropas tirgum paredzēts auto nesilst normāli.

negribu sadirst, bet šķiet, manam parūcot pie šiem grādiem, kas ir laukā, 5-7min un temperatūras dačiks sāk jau kāpt uz augšu
līdz darbam man sanāk braukt 10min, līdz darba temp ir uzsilis pa kādām 7min, no tām kādas 4 tiek pavadītas korķī kur ar draivu braucot dabon bremzēt

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
karlsonss
31. Jan 2014, 23:48 #14295

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


31 Jan 2014, 23:36:13 sergis15 rakstīja:

31 Jan 2014, 23:20:59 karlsonss rakstīja:
Vaacietis nobrauc savu un paardod. Nejau tapeec ka nopists vai kaa. Tapeec ka var atkal panjemt jaunu. Un njem jaunu dieslu un mauc atkal.

Pa manam tie garie gabali autinjam ir veseliigaaki nekaa pilseetas star and stop

ar aukstu motoru pie -15 līdz darbam un uz mājām

bet nu 1.9vw dīzeļiem kkas nav kā vajag, darba caddy visi silst tik nereāli ilgi, stāvot uz vietas atdziest visi kā viens, lai 90grādus uzsiltu dzinējs, vajag vismaz kādus 10-15km norm zāģēt, + vēl pirms tam rūcina 10-15min
manējais 3.0d parūcinot 2-3min, aizbraucot mierīgi līdz darbam, pēc 3-4km jau ir uzsilis, braucot ar apgr. līdz 2.5k un nekad mūžā stāvot neatdziest, rūcot protams!


Kartons
4 podi vs 6
Offline
sergis15
01. Feb 2014, 00:03 #14296

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


31 Jan 2014, 23:48:27 karlsonss rakstīja:

31 Jan 2014, 23:36:13 sergis15 rakstīja:

31 Jan 2014, 23:20:59 karlsonss rakstīja:
Vaacietis nobrauc savu un paardod. Nejau tapeec ka nopists vai kaa. Tapeec ka var atkal panjemt jaunu. Un njem jaunu dieslu un mauc atkal.

Pa manam tie garie gabali autinjam ir veseliigaaki nekaa pilseetas star and stop

ar aukstu motoru pie -15 līdz darbam un uz mājām

bet nu 1.9vw dīzeļiem kkas nav kā vajag, darba caddy visi silst tik nereāli ilgi, stāvot uz vietas atdziest visi kā viens, lai 90grādus uzsiltu dzinējs, vajag vismaz kādus 10-15km norm zāģēt, + vēl pirms tam rūcina 10-15min
manējais 3.0d parūcinot 2-3min, aizbraucot mierīgi līdz darbam, pēc 3-4km jau ir uzsilis, braucot ar apgr. līdz 2.5k un nekad mūžā stāvot neatdziest, rūcot protams!


Kartons
4 podi vs 6

kartons nelīdz
reku locis saka, ka lielie dīzeļi silst ilgāk

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Alien666
01. Feb 2014, 00:21 #14297

Kopš: 10. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: džipu


01 Feb 2014, 00:03:22 sergis15 rakstīja:

31 Jan 2014, 23:48:27 karlsonss rakstīja:

31 Jan 2014, 23:36:13 sergis15 rakstīja:

31 Jan 2014, 23:20:59 karlsonss rakstīja:
Vaacietis nobrauc savu un paardod. Nejau tapeec ka nopists vai kaa. Tapeec ka var atkal panjemt jaunu. Un njem jaunu dieslu un mauc atkal.

Pa manam tie garie gabali autinjam ir veseliigaaki nekaa pilseetas star and stop

ar aukstu motoru pie -15 līdz darbam un uz mājām

bet nu 1.9vw dīzeļiem kkas nav kā vajag, darba caddy visi silst tik nereāli ilgi, stāvot uz vietas atdziest visi kā viens, lai 90grādus uzsiltu dzinējs, vajag vismaz kādus 10-15km norm zāģēt, + vēl pirms tam rūcina 10-15min
manējais 3.0d parūcinot 2-3min, aizbraucot mierīgi līdz darbam, pēc 3-4km jau ir uzsilis, braucot ar apgr. līdz 2.5k un nekad mūžā stāvot neatdziest, rūcot protams!


Kartons
4 podi vs 6

kartons nelīdz
reku locis saka, ka lielie dīzeļi silst ilgāk
gavno
2.5tds silst ātrāk par visiem
Offline
sergis15
01. Feb 2014, 00:30 #14298

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


01 Feb 2014, 00:21:19 Alien666 rakstīja:

01 Feb 2014, 00:03:22 sergis15 rakstīja:

31 Jan 2014, 23:48:27 karlsonss rakstīja:

31 Jan 2014, 23:36:13 sergis15 rakstīja:

31 Jan 2014, 23:20:59 karlsonss rakstīja:
Vaacietis nobrauc savu un paardod. Nejau tapeec ka nopists vai kaa. Tapeec ka var atkal panjemt jaunu. Un njem jaunu dieslu un mauc atkal.

Pa manam tie garie gabali autinjam ir veseliigaaki nekaa pilseetas star and stop

ar aukstu motoru pie -15 līdz darbam un uz mājām

bet nu 1.9vw dīzeļiem kkas nav kā vajag, darba caddy visi silst tik nereāli ilgi, stāvot uz vietas atdziest visi kā viens, lai 90grādus uzsiltu dzinējs, vajag vismaz kādus 10-15km norm zāģēt, + vēl pirms tam rūcina 10-15min
manējais 3.0d parūcinot 2-3min, aizbraucot mierīgi līdz darbam, pēc 3-4km jau ir uzsilis, braucot ar apgr. līdz 2.5k un nekad mūžā stāvot neatdziest, rūcot protams!


Kartons
4 podi vs 6

kartons nelīdz
reku locis saka, ka lielie dīzeļi silst ilgāk
gavno
2.5tds silst ātrāk par visiem

ja sanāk piedarbināt

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Locis
01. Feb 2014, 01:29 #14299

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


01 Feb 2014, 00:03:22 sergis15 rakstīja:

31 Jan 2014, 23:48:27 karlsonss rakstīja:

31 Jan 2014, 23:36:13 sergis15 rakstīja:

31 Jan 2014, 23:20:59 karlsonss rakstīja:
Vaacietis nobrauc savu un paardod. Nejau tapeec ka nopists vai kaa. Tapeec ka var atkal panjemt jaunu. Un njem jaunu dieslu un mauc atkal.

Pa manam tie garie gabali autinjam ir veseliigaaki nekaa pilseetas star and stop

ar aukstu motoru pie -15 līdz darbam un uz mājām

bet nu 1.9vw dīzeļiem kkas nav kā vajag, darba caddy visi silst tik nereāli ilgi, stāvot uz vietas atdziest visi kā viens, lai 90grādus uzsiltu dzinējs, vajag vismaz kādus 10-15km norm zāģēt, + vēl pirms tam rūcina 10-15min
manējais 3.0d parūcinot 2-3min, aizbraucot mierīgi līdz darbam, pēc 3-4km jau ir uzsilis, braucot ar apgr. līdz 2.5k un nekad mūžā stāvot neatdziest, rūcot protams!


Kartons
4 podi vs 6

kartons nelīdz
reku locis saka, ka lielie dīzeļi silst ilgāk

Es jau to teicu PIEMĒRAM.
Offline
968-jk
01. Feb 2014, 08:16 #14300

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


31 Jan 2014, 23:36:13 sergis15 rakstīja:

31 Jan 2014, 23:20:59 karlsonss rakstīja:
Vaacietis nobrauc savu un paardod. Nejau tapeec ka nopists vai kaa. Tapeec ka var atkal panjemt jaunu. Un njem jaunu dieslu un mauc atkal.

Pa manam tie garie gabali autinjam ir veseliigaaki nekaa pilseetas star and stop

ar aukstu motoru pie -15 līdz darbam un uz mājām

bet nu 1.9vw dīzeļiem kkas nav kā vajag, darba caddy visi silst tik nereāli ilgi, stāvot uz vietas atdziest visi kā viens, lai 90grādus uzsiltu dzinējs, vajag vismaz kādus 10-15km norm zāģēt, + vēl pirms tam rūcina 10-15min
manējais 3.0d parūcinot 2-3min, aizbraucot mierīgi līdz darbam, pēc 3-4km jau ir uzsilis, braucot ar apgr. līdz 2.5k un nekad mūžā stāvot neatdziest, rūcot protams!


Vivaro 1.9 ar tas pats- pusstundu sildu, 10 minūtēs atdzesē. Un tā ir abiem Vivaro. Būtu busi benzīna, sagāzētu un rullētu, jo sagāzēts 2.3T ir par 2,5 EUR/100km lētāks kā 1.9tdi ar lēto soļķi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo