Online
Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
16 Sep 2015, 18:43:36 Mathias rakstīja:
Kā var atkodēt e39 spidometru lai rāda visas funkcijas? Nevis to kur mašīna rādās bet to otru ķip lielo?
nospied labo pogu uz paneļa kādas piecas sekundes. parādīsies test 1.
nospied kreiso pogu- parādīsies mašīnas vin numurs. sasummē visus ciparus.
nospied labo pogu un aizej uz test 2
nospied kreiso pogu parādīsies lock ON
turpini spaidit kreiso pogu līdz iegusti sasummeto ciparu.
kad esi uzspiedis isto skaitli atka;l nospied labās puses pogu un viss ir gatavs.
| Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| paldies,
paskatīšos ko manam rāda | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
16 Sep 2015, 13:21:33 Sicram_ rakstīja:
15 Sep 2015, 15:59:03 mezonis07 rakstīja:
15 Sep 2015, 11:31:25 Sicram_ rakstīja:
15 Sep 2015, 11:12:04 kasio rakstīja:
15 Sep 2015, 11:09:50 Smic rakstīja:
Kādēļ kompresoru? Ja jamais uzpumpē normāli?
tad jāmaina abi aizmugurējie spilveni
jo ilgāk vilks garumā, jo lielāka iespēja, ka būs jāmaina arī kompresors.
Es savējam arī abus spilvenus nomainīju, man gan viņi katrs atsevišķi saplīsa, bet jā.. 300e ar nomaiņu, jauni.
Gabalā 300e?
150e gabalā ar nomaiņu. vienu spilvenu, lai nomainītu vajag aptuveni 15-30 min.
runāju ar vienu no servisa, kurš mainījis mersim pneimu, teica, ka tur vēl vajagot datorus, kaut kāda kalibrēšana/piereģistrēšana, ka pēc tam arī savirzi vajag.
ka jāieliekot kaut kādā servisa stāvoklī, lai autiņš kaut ko atlaiž konkrētā augstumā.
tad tipo nevarot kaut ko tupo raut ārā, ka tur baigais darbiņš esot.
ir kāds daŗījis? ir kā jams stāsta? vai uzpūš problēmu/ciparu?
labāk pašiem nedarīt, bet uz bīmerservisu? | Offline | | |
kalmens | | Kopš: 01. Oct 2007
Ziņojumi: 12271
Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā
| Es mainīju Garkalnē, tajā vietā par ko sicram_ runā.
150eiro, gadu garantija - 20min darbs. Pēc pusgada sāka sēsties tā pati puse, aizvedu uz to pašu servisu - esot kaut kāds disks nošļucis, ražotāja vaina. Nomainīja pa garantiju, bet auto servisā negribēja laisties lejā. Onkuļi paņēma kompi, visu sadarīja un strādā viss kā nākas
-----------------
| Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
17 Sep 2015, 12:41:49 kalmens rakstīja:
Es mainīju Garkalnē, tajā vietā par ko sicram_ runā.
150eiro, gadu garantija - 20min darbs. Pēc pusgada sāka sēsties tā pati puse, aizvedu uz to pašu servisu - esot kaut kāds disks nošļucis, ražotāja vaina. Nomainīja pa garantiju, bet auto servisā negribēja laisties lejā. Onkuļi paņēma kompi, visu sadarīja un strādā viss kā nākas
iedosi, lūdzu, kontaktus? | Offline | | |
kalmens | | Kopš: 01. Oct 2007
Ziņojumi: 12271
Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā
|
17 Sep 2015, 14:09:32 rekeds rakstīja:
17 Sep 2015, 12:41:49 kalmens rakstīja:
Es mainīju Garkalnē, tajā vietā par ko sicram_ runā.
150eiro, gadu garantija - 20min darbs. Pēc pusgada sāka sēsties tā pati puse, aizvedu uz to pašu servisu - esot kaut kāds disks nošļucis, ražotāja vaina. Nomainīja pa garantiju, bet auto servisā negribēja laisties lejā. Onkuļi paņēma kompi, visu sadarīja un strādā viss kā nākas
iedosi, lūdzu, kontaktus?
uzjautā sicram_, man kaut kur pazuduši
-----------------
| Offline | | |
sonx33 | | Kopš: 08. Sep 2008
Ziņojumi: 2080
Braucu ar: 320d
| ir strādājošs pneimo piekares kompresors 50 eiro, pneimo deveji abi 15 eiro! | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
17 Sep 2015, 12:22:24 rekeds rakstīja:
16 Sep 2015, 13:21:33 Sicram_ rakstīja:
15 Sep 2015, 15:59:03 mezonis07 rakstīja:
15 Sep 2015, 11:31:25 Sicram_ rakstīja:
15 Sep 2015, 11:12:04 kasio rakstīja:
15 Sep 2015, 11:09:50 Smic rakstīja:
Kādēļ kompresoru? Ja jamais uzpumpē normāli?
tad jāmaina abi aizmugurējie spilveni
jo ilgāk vilks garumā, jo lielāka iespēja, ka būs jāmaina arī kompresors.
Es savējam arī abus spilvenus nomainīju, man gan viņi katrs atsevišķi saplīsa, bet jā.. 300e ar nomaiņu, jauni.
Gabalā 300e?
150e gabalā ar nomaiņu. vienu spilvenu, lai nomainītu vajag aptuveni 15-30 min.
runāju ar vienu no servisa, kurš mainījis mersim pneimu, teica, ka tur vēl vajagot datorus, kaut kāda kalibrēšana/piereģistrēšana, ka pēc tam arī savirzi vajag.
ka jāieliekot kaut kādā servisa stāvoklī, lai autiņš kaut ko atlaiž konkrētā augstumā.
tad tipo nevarot kaut ko tupo raut ārā, ka tur baigais darbiņš esot.
ir kāds daŗījis? ir kā jams stāsta? vai uzpūš problēmu/ciparu?
labāk pašiem nedarīt, bet uz bīmerservisu?
Tīri teorētiski var atšķirties augstumi pēc maiņas. Bet nu to 5 minūšu laikā var piekoriģēt.
Caur kompi var nolaist padušku, lai nevajag skrūvēt vaļā gaisa padeves cauruliti, lai to nolaistu, jo savādāk var izspiest blīvi, ja ņemsi nost no spilvena.
Savirze jau būtu jāregulē pēc jebkuras sviras, bukses, vai amortiņu maiņas, jo tas stipri vien ietekmēs grādu un minūšu lielumus. | Offline | | |
|
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7361
Braucu ar: muti
| Kurš zin - MK4 navi nav neviens Latviski satulkojis? | Offline | | |
Chubakla | | Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
|
18 Sep 2015, 00:06:12 streetlife rakstīja:
17 Sep 2015, 12:22:24 rekeds rakstīja:
16 Sep 2015, 13:21:33 Sicram_ rakstīja:
15 Sep 2015, 15:59:03 mezonis07 rakstīja:
15 Sep 2015, 11:31:25 Sicram_ rakstīja:
15 Sep 2015, 11:12:04 kasio rakstīja:
15 Sep 2015, 11:09:50 Smic rakstīja:
Kādēļ kompresoru? Ja jamais uzpumpē normāli?
tad jāmaina abi aizmugurējie spilveni
jo ilgāk vilks garumā, jo lielāka iespēja, ka būs jāmaina arī kompresors.
Es savējam arī abus spilvenus nomainīju, man gan viņi katrs atsevišķi saplīsa, bet jā.. 300e ar nomaiņu, jauni.
Gabalā 300e?
150e gabalā ar nomaiņu. vienu spilvenu, lai nomainītu vajag aptuveni 15-30 min.
runāju ar vienu no servisa, kurš mainījis mersim pneimu, teica, ka tur vēl vajagot datorus, kaut kāda kalibrēšana/piereģistrēšana, ka pēc tam arī savirzi vajag.
ka jāieliekot kaut kādā servisa stāvoklī, lai autiņš kaut ko atlaiž konkrētā augstumā.
tad tipo nevarot kaut ko tupo raut ārā, ka tur baigais darbiņš esot.
ir kāds daŗījis? ir kā jams stāsta? vai uzpūš problēmu/ciparu?
labāk pašiem nedarīt, bet uz bīmerservisu?
Tīri teorētiski var atšķirties augstumi pēc maiņas. Bet nu to 5 minūšu laikā var piekoriģēt.
Caur kompi var nolaist padušku, lai nevajag skrūvēt vaļā gaisa padeves cauruliti, lai to nolaistu, jo savādāk var izspiest blīvi, ja ņemsi nost no spilvena.
Savirze jau būtu jāregulē pēc jebkuras sviras, bukses, vai amortiņu maiņas, jo tas stipri vien ietekmēs grādu un minūšu lielumus.
Manarī bija šī sāga - ka laida nost, bet problēma bija sūkņa vārstos. Ne vienmēr laiž nost spilvens.
nomainot tos vārstus kas kompresorā (pats var izdarīt) var arī novērst šo problēmu.
Par šķībo stāvēšanu - jā to varot ar kompi nokalibrēt. | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
18 Sep 2015, 17:40:51 Chubakla rakstīja:
18 Sep 2015, 00:06:12 streetlife rakstīja:
17 Sep 2015, 12:22:24 rekeds rakstīja:
16 Sep 2015, 13:21:33 Sicram_ rakstīja:
15 Sep 2015, 15:59:03 mezonis07 rakstīja:
15 Sep 2015, 11:31:25 Sicram_ rakstīja:
15 Sep 2015, 11:12:04 kasio rakstīja:
15 Sep 2015, 11:09:50 Smic rakstīja:
Kādēļ kompresoru? Ja jamais uzpumpē normāli?
tad jāmaina abi aizmugurējie spilveni
jo ilgāk vilks garumā, jo lielāka iespēja, ka būs jāmaina arī kompresors.
Es savējam arī abus spilvenus nomainīju, man gan viņi katrs atsevišķi saplīsa, bet jā.. 300e ar nomaiņu, jauni.
Gabalā 300e?
150e gabalā ar nomaiņu. vienu spilvenu, lai nomainītu vajag aptuveni 15-30 min.
runāju ar vienu no servisa, kurš mainījis mersim pneimu, teica, ka tur vēl vajagot datorus, kaut kāda kalibrēšana/piereģistrēšana, ka pēc tam arī savirzi vajag.
ka jāieliekot kaut kādā servisa stāvoklī, lai autiņš kaut ko atlaiž konkrētā augstumā.
tad tipo nevarot kaut ko tupo raut ārā, ka tur baigais darbiņš esot.
ir kāds daŗījis? ir kā jams stāsta? vai uzpūš problēmu/ciparu?
labāk pašiem nedarīt, bet uz bīmerservisu?
Tīri teorētiski var atšķirties augstumi pēc maiņas. Bet nu to 5 minūšu laikā var piekoriģēt.
Caur kompi var nolaist padušku, lai nevajag skrūvēt vaļā gaisa padeves cauruliti, lai to nolaistu, jo savādāk var izspiest blīvi, ja ņemsi nost no spilvena.
Savirze jau būtu jāregulē pēc jebkuras sviras, bukses, vai amortiņu maiņas, jo tas stipri vien ietekmēs grādu un minūšu lielumus.
Manarī bija šī sāga - ka laida nost, bet problēma bija sūkņa vārstos. Ne vienmēr laiž nost spilvens.
nomainot tos vārstus kas kompresorā (pats var izdarīt) var arī novērst šo problēmu.
Par šķībo stāvēšanu - jā to varot ar kompi nokalibrēt.
Kas bez driver sito vēl dara? Man aizmuguri pa 40mm vajag pie pacelt pēc sedinājuma novaksanas. Tik laikam pamīšus arī būs jāmaina jo M ir stipri īsāki gājieni. | Offline | | |
Mathias | | Kopš: 23. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 816
Braucu ar: E65 ; E46
| Var kāds palīdzēt ar problèmu! Tātad 1999.g 3.0d! Tiko braucu viss ok viss iet kā vajag! Apstājos bišķin padarbinu tukšgaitā! Noslāpēju nost pèkšņi viss pazūd! Gribu atkal piešķilt nekā nav, nelec neviena lampiņa neiedegās panelī neku, takā aķis nebūtu pieslēgts signalizàcija ar nestrādā! Autiņš vaļā bagāžnieku atvērt nevar! Kas varētu būt pa problēmu un kā bagāžnieku atvērt! Ā un vēl kas automātisko kārbu var slēgāt turpu šurpu! No P ielikt N u.t.t [ Šo ziņu laboja Mathias, 19 Sep 2015, 09:04:49 ] | Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| pats jau atbildēji uz savu jautājumu. sāc ar akum. klemēm. | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
19 Sep 2015, 09:01:31 Mathias rakstīja:
Var kāds palīdzēt ar problèmu! Tātad 1999.g 3.0d! Tiko braucu viss ok viss iet kā vajag! Apstājos bišķin padarbinu tukšgaitā! Noslāpēju nost pèkšņi viss pazūd! Gribu atkal piešķilt nekā nav, nelec neviena lampiņa neiedegās panelī neku, takā aķis nebūtu pieslēgts signalizàcija ar nestrādā! Autiņš vaļā bagāžnieku atvērt nevar! Kas varētu būt pa problēmu un kā bagāžnieku atvērt! Ā un vēl kas automātisko kārbu var slēgāt turpu šurpu! No P ielikt N u.t.t
tev tourings, vai sedans? | Offline | | |
TD91 | | Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2715
Braucu ar: MB
| Man tas pats bija , nebija klemes pieskrūvētas kā nākas | Offline | | |
HS | | Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1103
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
| csl
| Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Jā un nē. Nav pats tizlākais izgudrojums.
Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
raceejs | | Kopš: 11. Sep 2011
Ziņojumi: 256
Braucu ar: 530d,535d
|
19 Sep 2015, 12:41:42 streetlife rakstīja:
19 Sep 2015, 09:01:31 Mathias rakstīja:
Var kāds palīdzēt ar problèmu! Tātad 1999.g 3.0d! Tiko braucu viss ok viss iet kā vajag! Apstājos bišķin padarbinu tukšgaitā! Noslāpēju nost pèkšņi viss pazūd! Gribu atkal piešķilt nekā nav, nelec neviena lampiņa neiedegās panelī neku, takā aķis nebūtu pieslēgts signalizàcija ar nestrādā! Autiņš vaļā bagāžnieku atvērt nevar! Kas varētu būt pa problēmu un kā bagāžnieku atvērt! Ā un vēl kas automātisko kārbu var slēgāt turpu šurpu! No P ielikt N u.t.t
tev tourings, vai sedans?
man masas vadam nebij kontakta no motora uz korpusu kas nak,tad bij tadi simptomi. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Kaut kur sūdīgs kontakts, viens ko jau minēja, sūdīgi pieskrūvētas klemmes. Bet problēma var būt dziļāka, nekad neceri uz haļavu | Offline | | |
Czars | | Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| Vai e39 touringa aizmugurejas atsperes atskjiras no sedana aizmugurejam atsperem? runa ir par parasto piekari.
Interese faktori- cietiba, augstums??
ka apzimeejas vai dalaas / ka atsķirt viņas? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|