Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Srakans
02. Nov 2011, 19:04 #1421

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Visbriesmīgāk ir lidot ar AN2. Komforta nekāda, bet kājas gan var izstiept. Apkalpošana gan saks, dzert nedod, ēst nedod un gaisā esot atver durvis un tevi lūdz pamest ļopeni

[ Šo ziņu laboja Srakans, 02 Nov 2011, 19:04:50 ]

Offline
Dzvile
02. Nov 2011, 19:08 #1422

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Nu te var redzēt visus tos aparātus ko pašlaik izmanto KLM.Kur problēma paskatīties tā vietā lai bezjēdzīgi mēģinātu pierādīt "savu" taisnību.
Tur arī var paskatīties kādas izmantoja iepriekš utt.

KLM

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Srakans
02. Nov 2011, 19:12 #1423

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Jakšemāš

fokker
Offline
RVR
02. Nov 2011, 19:20 #1424

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR


02 Nov 2011, 19:07:26 ML rakstīja:
Vel pasaki kas tu esi/ko dari lai izklausitos paarliecinoshaak


Priekš kam?
Ne jau par mani šis topiks.

Es šeit esmu 91, tāpat kā Tu ML. Un ar to pietiek.
Offline
RVR
02. Nov 2011, 19:21 #1425

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR


02 Nov 2011, 19:12:25 Srakans rakstīja:
Jakšemāš

fokker


airBaltic-am, manuprāt, jau ir mazāk. Drīz nebūs pavisam.
Offline
hronists
02. Nov 2011, 19:26 #1426

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


02 Nov 2011, 19:20:07 91 rakstīja:

02 Nov 2011, 19:07:26 ML rakstīja:
Vel pasaki kas tu esi/ko dari lai izklausitos paarliecinoshaak


Priekš kam?
Ne jau par mani šis topiks.

Es šeit esmu 91, tāpat kā Tu ML. Un ar to pietiek.


priecājies, ka tev nelika personīgo lidmašīnu parādīt, kā viņš ir pieradis to darīt foto topikā
Offline
kamikadzemk
02. Nov 2011, 19:45 #1427

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Ko varat cepties?

Nav nozīmes international vai domestic, starptautisks vai vienas valsts ietvaros, ja aviokompānijai būs izdevīgi izmantot neliela izmēra lidmašīnas, tad viņa tās izmantos. Balstās viss uz to cik liels pieprasījums ir pēc lidojuma un no tā cik tālu lidmašīna ir spējīga aizlidot.

Piemēram,
DH8D

un

F50



-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
shmurger
02. Nov 2011, 21:26 #1428

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


02 Nov 2011, 18:55:45 Lafter rakstīja:


Airbaltics vismaz garžīgi baro.. ziema gan apkuri varētu normāli sarubīt



vasarā arī tur augšā ir -50
Offline
Lafter
02. Nov 2011, 21:49 #1429

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

nu ziemā man parasti ir auksti
vasarā karsti.. jā par to nebiju aizdomajies, ka augšā tač arī ir - mīnuss daudz

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
dainiiz
02. Nov 2011, 22:00 #1430

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


02 Nov 2011, 18:51:05 91 rakstīja:
P.S.

pārmaiņas pēc Tu tagad varētu ieiet slēpotāju topikā un mēģināt viņus pārliecināt, ka Alpos ziemā nav sniega, jo Tu to nekad neesi tur redzējis


Offline
lucky3
02. Nov 2011, 23:06 #1431

Kopš: 05. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 165

Braucu ar: Bembīti

Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies
Offline
RVR
02. Nov 2011, 23:23 #1432

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR

Te var izlasīt pilno izmeklēšanas slēdzienu par YAK-42

Materiāli

Pašā lapas apakšā ir .avi fails ar lidojuma rekonstrukciju

Offline
krishus_1
02. Nov 2011, 23:36 #1433

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


02 Nov 2011, 23:06:52 lucky3 rakstīja:
Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies

Nu man reiz sanāca mēneša laikā 2x lidot maršrutā Rīga- Stokholma. 1x ar Rayanair, 1x ar AB. Tad nu Rainim lidmašīna likās apm 80%, kamēr AB mauca ar kādiem 40% (neko neskaitīju uz aci tā likās ) Pie kam Rayanair un AB Boeing 737 ir dažādu modifikāciju/modeļu (rainim krietni garāks ar vairāk sēdvietām) konkrētus modeļus gan jau zinātāji nosauks
Un vēl kas- Rayanair izmanto mazās lidostas, kas izmaksā x reiz lētāk, nekā lielajās. Tā pati Stokholma- AB sēžas Arlandā, kas varētu būt RIX x 6, kamēr Rayanair Skavskā, kura ir Liepājas autoostas izmērā.......

Domāju, ka te arī ir skaidrojums
Offline
labaiss
03. Nov 2011, 00:03 #1434

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


02 Nov 2011, 23:36:38 krishus_1 rakstīja:

02 Nov 2011, 23:06:52 lucky3 rakstīja:
Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies

Nu man reiz sanāca mēneša laikā 2x lidot maršrutā Rīga- Stokholma. 1x ar Rayanair, 1x ar AB. Tad nu Rainim lidmašīna likās apm 80%, kamēr AB mauca ar kādiem 40% (neko neskaitīju uz aci tā likās ) Pie kam Rayanair un AB Boeing 737 ir dažādu modifikāciju/modeļu (rainim krietni garāks ar vairāk sēdvietām) konkrētus modeļus gan jau zinātāji nosauks
Un vēl kas- Rayanair izmanto mazās lidostas, kas izmaksā x reiz lētāk, nekā lielajās. Tā pati Stokholma- AB sēžas Arlandā, kas varētu būt RIX x 6, kamēr Rayanair Skavskā, kura ir Liepājas autoostas izmērā.......

Domāju, ka te arī ir skaidrojums

Nu paga,paga, tu gribi teikt,ka visa biznesa pamatā ir ,izmantot lidostas ,kurās ir mazākas nodevas?
Degviela ta visiem vienādi maksā..
Paskaiti ,cik liela flote ir rynairam+ tās lidmašīnas ir salīdzinoši jaunas. (ja nekļūdos, tad kkad nesen viņi iepirka )
Neticu,ka visa pamatā ir izdevīga līguma noslēgšana ar konkētajām lidostām.
Cik zinu, tad viņi diezgan akurāti apkopj savus lidaparātus.
Offline
krishus_1
03. Nov 2011, 00:26 #1435

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


03 Nov 2011, 00:03:25 labaiss rakstīja:

02 Nov 2011, 23:36:38 krishus_1 rakstīja:

02 Nov 2011, 23:06:52 lucky3 rakstīja:
Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies

Nu man reiz sanāca mēneša laikā 2x lidot maršrutā Rīga- Stokholma. 1x ar Rayanair, 1x ar AB. Tad nu Rainim lidmašīna likās apm 80%, kamēr AB mauca ar kādiem 40% (neko neskaitīju uz aci tā likās ) Pie kam Rayanair un AB Boeing 737 ir dažādu modifikāciju/modeļu (rainim krietni garāks ar vairāk sēdvietām) konkrētus modeļus gan jau zinātāji nosauks
Un vēl kas- Rayanair izmanto mazās lidostas, kas izmaksā x reiz lētāk, nekā lielajās. Tā pati Stokholma- AB sēžas Arlandā, kas varētu būt RIX x 6, kamēr Rayanair Skavskā, kura ir Liepājas autoostas izmērā.......

Domāju, ka te arī ir skaidrojums

Nu paga,paga, tu gribi teikt,ka visa biznesa pamatā ir ,izmantot lidostas ,kurās ir mazākas nodevas?




+ pasažieru apjoms.....

Es, protams, to nezinu Vnk izteicu minējumus, kuri pašam liekas ticami
Offline
Ch
03. Nov 2011, 00:32 #1436

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

izklausās prātīgi.

How do they keep costs so low? No, you don't haul your own luggage onto the tarmac. In fact, most of the savings are invisible to fliers. For one thing, discounters tend to have newer planes, which are more fuel efficient and require less maintenance. They also operate fewer kinds of planes, which means smaller spare-parts inventories and less flight-crew training. AirTran, for example, flies only Boeing 717s with an average age of three years; Northwest's 445-plane fleet consists of seven jet models with an average age of 18 years.

Traditional airlines are trying to follow suit--by retiring older planes, for instance--but their efficiency lags in several areas. They operate large hub-and-spoke networks, so their planes often have to wait for connecting passengers and thus don't get as much use as most discounter planes. Southwest, meanwhile, is famous for getting its planes unloaded, cleaned and reloaded in 25 minutes. That "turn time," the fastest in the industry, enables Southwest planes to fly an average of 11 hours a day (vs. an average of nine at the majors). A few discounters do operate hubs, such as AirTran's in Atlanta. But AirTran has found efficiencies elsewhere: By ripping out the galleys on its planes, it created more room for revenue-generating seats, and because it doesn't serve hot food, its cleanup time is shorter.

Many people seem to think discount airlines have a cost advantage because their employees aren't unionized. In fact, most of them are. The difference is that their work rules are more liberal than those governing traditional airlines, whose union contracts date back to the days before deregulation initiated price wars. That's why, for example, AirTran, JetBlue and Southwest can "crosstrain" their workers, so pilots can load bags and flight attendants can clean planes. Most employees of low-cost carriers don't earn as much as their counterparts at major carriers; those that do work more hours for that pay. The result is lower labor costs: 2.3¢ per seat per mile compared with 3.5¢ at the majors.
Offline
viez
03. Nov 2011, 00:33 #1437

Kopš: 07. Aug 2008

Ziņojumi: 511

Braucu ar: visu kas pagadās



tā bilde gan liekas pāris gadus veca, bet lietas būtību tas daudz nemaina

[ Šo ziņu laboja viez, 03 Nov 2011, 00:34:26 ]

Offline
arizah
03. Nov 2011, 01:02 #1438

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


03 Nov 2011, 00:59:00 user rakstīja:
ko AB apdrišat - tas tak ir mūsu pašu uzņēmums



tieši kādā ziņā vins ir mūsu pašu? tavējais?
Offline
martink
03. Nov 2011, 01:22 #1439

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


03 Nov 2011, 00:14:56 ML rakstīja:
cik esmu ieveerojis, tad "nelaiciigi" peerkot taapat taas biljetes saaliitas... nu pret AB nejau piemeeram british airways... nesen pirku no bristoles uz riigu 2 meeneshus ieprieksh, trijaam personaam 330Ls. ir bijis ka ar AB uz gatwicku 3 personam dabuuju pa 130Ls 2 nedeeljas ieprieksh rezerveejot t.sk. bagaazhu un agjentuuras rezervaacijas maksu.

Reiz nācās pirkt biznesa klasi AB fokerī

Labi, ka darbs apmaksāja. Negribu atcerēties, cik maksāja biļete. Īsti nesapratu, kam tas viss vajadzīgs un kāpēc nevarēja lidot nākamajā dienā pa ekonomisko.

Vispār, pēc piektā komandējuma ilūzija par biežo lidojumu skaistumu neatgriezeniski sabruka.
Offline
martink
03. Nov 2011, 01:29 #1440

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


03 Nov 2011, 01:24:59 ML rakstīja:
haha welcome to the club

atejas smaku saostiijies kaartiigi?

Māsa pirms tam jau brīdināja, ka tas ir ikaruss ar spārniem. Es nebiju domājis, ka tas ir tik tiešā nozīmē... vairāk gan saostījos to degvielas un izplūdes gāžu smaku (lidaparātiem to laikam nesauc par soļaru..)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo