Online
Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
Srakans | 02. Nov 2011, 19:04 |
#1421
|
| Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Visbriesmīgāk ir lidot ar AN2. Komforta nekāda, bet kājas gan var izstiept. Apkalpošana gan saks, dzert nedod, ēst nedod un gaisā esot atver durvis un tevi lūdz pamest ļopeni [ Šo ziņu laboja Srakans, 02 Nov 2011, 19:04:50 ] | Offline | | |
Dzvile
| 02. Nov 2011, 19:08 |
#1422
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
| Nu te var redzēt visus tos aparātus ko pašlaik izmanto KLM.Kur problēma paskatīties tā vietā lai bezjēdzīgi mēģinātu pierādīt "savu" taisnību.
Tur arī var paskatīties kādas izmantoja iepriekš utt.
KLM
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
Srakans | 02. Nov 2011, 19:12 |
#1423
|
| Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Jakšemāš
fokker | Offline | | |
RVR | 02. Nov 2011, 19:20 |
#1424
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
|
02 Nov 2011, 19:07:26 ML rakstīja:
Vel pasaki kas tu esi/ko dari lai izklausitos paarliecinoshaak
Priekš kam?
Ne jau par mani šis topiks.
Es šeit esmu 91, tāpat kā Tu ML. Un ar to pietiek. | Offline | | |
RVR | 02. Nov 2011, 19:21 |
#1425
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
|
02 Nov 2011, 19:12:25 Srakans rakstīja:
Jakšemāš
fokker
airBaltic-am, manuprāt, jau ir mazāk. Drīz nebūs pavisam. | Offline | | |
hronists | 02. Nov 2011, 19:26 |
#1426
|
| Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
02 Nov 2011, 19:20:07 91 rakstīja:
02 Nov 2011, 19:07:26 ML rakstīja:
Vel pasaki kas tu esi/ko dari lai izklausitos paarliecinoshaak
Priekš kam?
Ne jau par mani šis topiks.
Es šeit esmu 91, tāpat kā Tu ML. Un ar to pietiek.
priecājies, ka tev nelika personīgo lidmašīnu parādīt, kā viņš ir pieradis to darīt foto topikā | Offline | | |
kamikadzemk | 02. Nov 2011, 19:45 |
#1427
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Ko varat cepties?
Nav nozīmes international vai domestic, starptautisks vai vienas valsts ietvaros, ja aviokompānijai būs izdevīgi izmantot neliela izmēra lidmašīnas, tad viņa tās izmantos. Balstās viss uz to cik liels pieprasījums ir pēc lidojuma un no tā cik tālu lidmašīna ir spējīga aizlidot.
Piemēram,
DH8D
un
F50
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
shmurger | 02. Nov 2011, 21:26 |
#1428
|
| Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
02 Nov 2011, 18:55:45 Lafter rakstīja:
Airbaltics vismaz garžīgi baro.. ziema gan apkuri varētu normāli sarubīt
vasarā arī tur augšā ir -50 | Offline | | |
|
Lafter | 02. Nov 2011, 21:49 |
#1429
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| nu ziemā man parasti ir auksti
vasarā karsti.. jā par to nebiju aizdomajies, ka augšā tač arī ir - mīnuss daudz
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
dainiiz | 02. Nov 2011, 22:00 |
#1430
|
| Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
02 Nov 2011, 18:51:05 91 rakstīja:
P.S.
pārmaiņas pēc Tu tagad varētu ieiet slēpotāju topikā un mēģināt viņus pārliecināt, ka Alpos ziemā nav sniega, jo Tu to nekad neesi tur redzējis
| Offline | | |
lucky3 | 02. Nov 2011, 23:06 |
#1431
|
| Kopš: 05. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 165
Braucu ar: Bembīti
| Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies | Offline | | |
RVR | 02. Nov 2011, 23:23 |
#1432
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
| Te var izlasīt pilno izmeklēšanas slēdzienu par YAK-42
Materiāli
Pašā lapas apakšā ir .avi fails ar lidojuma rekonstrukciju
| Offline | | |
krishus_1 | 02. Nov 2011, 23:36 |
#1433
|
| Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
|
02 Nov 2011, 23:06:52 lucky3 rakstīja:
Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies
Nu man reiz sanāca mēneša laikā 2x lidot maršrutā Rīga- Stokholma. 1x ar Rayanair, 1x ar AB. Tad nu Rainim lidmašīna likās apm 80%, kamēr AB mauca ar kādiem 40% (neko neskaitīju uz aci tā likās ) Pie kam Rayanair un AB Boeing 737 ir dažādu modifikāciju/modeļu (rainim krietni garāks ar vairāk sēdvietām) konkrētus modeļus gan jau zinātāji nosauks
Un vēl kas- Rayanair izmanto mazās lidostas, kas izmaksā x reiz lētāk, nekā lielajās. Tā pati Stokholma- AB sēžas Arlandā, kas varētu būt RIX x 6, kamēr Rayanair Skavskā, kura ir Liepājas autoostas izmērā.......
Domāju, ka te arī ir skaidrojums | Offline | | |
labaiss | 03. Nov 2011, 00:03 |
#1434
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
02 Nov 2011, 23:36:38 krishus_1 rakstīja:
02 Nov 2011, 23:06:52 lucky3 rakstīja:
Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies
Nu man reiz sanāca mēneša laikā 2x lidot maršrutā Rīga- Stokholma. 1x ar Rayanair, 1x ar AB. Tad nu Rainim lidmašīna likās apm 80%, kamēr AB mauca ar kādiem 40% (neko neskaitīju uz aci tā likās ) Pie kam Rayanair un AB Boeing 737 ir dažādu modifikāciju/modeļu (rainim krietni garāks ar vairāk sēdvietām) konkrētus modeļus gan jau zinātāji nosauks
Un vēl kas- Rayanair izmanto mazās lidostas, kas izmaksā x reiz lētāk, nekā lielajās. Tā pati Stokholma- AB sēžas Arlandā, kas varētu būt RIX x 6, kamēr Rayanair Skavskā, kura ir Liepājas autoostas izmērā.......
Domāju, ka te arī ir skaidrojums
Nu paga,paga, tu gribi teikt,ka visa biznesa pamatā ir ,izmantot lidostas ,kurās ir mazākas nodevas?
Degviela ta visiem vienādi maksā..
Paskaiti ,cik liela flote ir rynairam+ tās lidmašīnas ir salīdzinoši jaunas. (ja nekļūdos, tad kkad nesen viņi iepirka )
Neticu,ka visa pamatā ir izdevīga līguma noslēgšana ar konkētajām lidostām.
Cik zinu, tad viņi diezgan akurāti apkopj savus lidaparātus.
| Offline | | |
krishus_1 | 03. Nov 2011, 00:26 |
#1435
|
| Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
|
03 Nov 2011, 00:03:25 labaiss rakstīja:
02 Nov 2011, 23:36:38 krishus_1 rakstīja:
02 Nov 2011, 23:06:52 lucky3 rakstīja:
Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies
Nu man reiz sanāca mēneša laikā 2x lidot maršrutā Rīga- Stokholma. 1x ar Rayanair, 1x ar AB. Tad nu Rainim lidmašīna likās apm 80%, kamēr AB mauca ar kādiem 40% (neko neskaitīju uz aci tā likās ) Pie kam Rayanair un AB Boeing 737 ir dažādu modifikāciju/modeļu (rainim krietni garāks ar vairāk sēdvietām) konkrētus modeļus gan jau zinātāji nosauks
Un vēl kas- Rayanair izmanto mazās lidostas, kas izmaksā x reiz lētāk, nekā lielajās. Tā pati Stokholma- AB sēžas Arlandā, kas varētu būt RIX x 6, kamēr Rayanair Skavskā, kura ir Liepājas autoostas izmērā.......
Domāju, ka te arī ir skaidrojums
Nu paga,paga, tu gribi teikt,ka visa biznesa pamatā ir ,izmantot lidostas ,kurās ir mazākas nodevas?
+ pasažieru apjoms.....
Es, protams, to nezinu Vnk izteicu minējumus, kuri pašam liekas ticami | Offline | | |
Ch | 03. Nov 2011, 00:32 |
#1436
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| izklausās prātīgi.
How do they keep costs so low? No, you don't haul your own luggage onto the tarmac. In fact, most of the savings are invisible to fliers. For one thing, discounters tend to have newer planes, which are more fuel efficient and require less maintenance. They also operate fewer kinds of planes, which means smaller spare-parts inventories and less flight-crew training. AirTran, for example, flies only Boeing 717s with an average age of three years; Northwest's 445-plane fleet consists of seven jet models with an average age of 18 years.
Traditional airlines are trying to follow suit--by retiring older planes, for instance--but their efficiency lags in several areas. They operate large hub-and-spoke networks, so their planes often have to wait for connecting passengers and thus don't get as much use as most discounter planes. Southwest, meanwhile, is famous for getting its planes unloaded, cleaned and reloaded in 25 minutes. That "turn time," the fastest in the industry, enables Southwest planes to fly an average of 11 hours a day (vs. an average of nine at the majors). A few discounters do operate hubs, such as AirTran's in Atlanta. But AirTran has found efficiencies elsewhere: By ripping out the galleys on its planes, it created more room for revenue-generating seats, and because it doesn't serve hot food, its cleanup time is shorter.
Many people seem to think discount airlines have a cost advantage because their employees aren't unionized. In fact, most of them are. The difference is that their work rules are more liberal than those governing traditional airlines, whose union contracts date back to the days before deregulation initiated price wars. That's why, for example, AirTran, JetBlue and Southwest can "crosstrain" their workers, so pilots can load bags and flight attendants can clean planes. Most employees of low-cost carriers don't earn as much as their counterparts at major carriers; those that do work more hours for that pay. The result is lower labor costs: 2.3¢ per seat per mile compared with 3.5¢ at the majors. | Offline | | |
|
viez | 03. Nov 2011, 00:33 |
#1437
|
| Kopš: 07. Aug 2008
Ziņojumi: 511
Braucu ar: visu kas pagadās
|
tā bilde gan liekas pāris gadus veca, bet lietas būtību tas daudz nemaina[ Šo ziņu laboja viez, 03 Nov 2011, 00:34:26 ] | Offline | | |
arizah | 03. Nov 2011, 01:02 |
#1438
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
03 Nov 2011, 00:59:00 user rakstīja:
ko AB apdrišat - tas tak ir mūsu pašu uzņēmums
tieši kādā ziņā vins ir mūsu pašu? tavējais? | Offline | | |
martink | 03. Nov 2011, 01:22 |
#1439
|
| Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
03 Nov 2011, 00:14:56 ML rakstīja:
cik esmu ieveerojis, tad "nelaiciigi" peerkot taapat taas biljetes saaliitas... nu pret AB nejau piemeeram british airways... nesen pirku no bristoles uz riigu 2 meeneshus ieprieksh, trijaam personaam 330Ls. ir bijis ka ar AB uz gatwicku 3 personam dabuuju pa 130Ls 2 nedeeljas ieprieksh rezerveejot t.sk. bagaazhu un agjentuuras rezervaacijas maksu.
Reiz nācās pirkt biznesa klasi AB fokerī
Labi, ka darbs apmaksāja. Negribu atcerēties, cik maksāja biļete. Īsti nesapratu, kam tas viss vajadzīgs un kāpēc nevarēja lidot nākamajā dienā pa ekonomisko.
Vispār, pēc piektā komandējuma ilūzija par biežo lidojumu skaistumu neatgriezeniski sabruka. | Offline | | |
martink | 03. Nov 2011, 01:29 |
#1440
|
| Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
03 Nov 2011, 01:24:59 ML rakstīja:
haha welcome to the club
atejas smaku saostiijies kaartiigi?
Māsa pirms tam jau brīdināja, ka tas ir ikaruss ar spārniem. Es nebiju domājis, ka tas ir tik tiešā nozīmē... vairāk gan saostījos to degvielas un izplūdes gāžu smaku (lidaparātiem to laikam nesauc par soļaru..) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|