Autors | Ziņojums |
brezsh | |
Kopš: 14. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 301
Braucu ar: m57, cbr 600
|
04 Sep 2013, 17:07:32 Lauriko rakstīja:
Kartera ventilācijas varsts tadi ir pilnīgi visiem auto, dažādu formu!
Paldies zinu ko prasīt vismaz tagad šrotā
Tas ka viņš ir pārplīsis kaut ko dikti slikti varētu nodarīt dzinējam? Viss strādā, eļļu nešpļauj gan ārā.. |
Offline | |
|
Lauriko | |
Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| man ir jauns pa 7Ls |
Offline | |
|
brezsh | |
Kopš: 14. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 301
Braucu ar: m57, cbr 600
|
04 Sep 2013, 17:32:02 Lauriko rakstīja:
man ir jauns pa 7Ls
Paldies atradu hans pries pa 4.35 |
Offline | |
|
Lauriko | |
Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Laba cena! |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
04 Sep 2013, 17:11:17 brezsh rakstīja:
04 Sep 2013, 17:07:32 Lauriko rakstīja:
Kartera ventilācijas varsts tadi ir pilnīgi visiem auto, dažādu formu!
Paldies zinu ko prasīt vismaz tagad šrotā
Tas ka viņš ir pārplīsis kaut ko dikti slikti varētu nodarīt dzinējam? Viss strādā, eļļu nešpļauj gan ārā..
suc lieku gaisu ar visiem putekliem[ Šo ziņu laboja uldens1, 04 Sep 2013, 17:54:49 ] |
Offline | |
|
Teetuks | |
Kopš: 18. Jun 2013
Ziņojumi: 46
Braucu ar:
| Kādā sakarā tur putekļi ja otrs gals iziet uz gaisa filtru.
ar cauru membrānu sāks pumpēt eļļu no kartera, ja pārliesi līmeni |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
04 Sep 2013, 12:02:57 Driver rakstīja:
03 Sep 2013, 12:26:42 Knoll rakstīja:
Varbūt kāds zin un var palīdzēt :
Dzinējs m50b20 apmeram no 92-94 gada e36 ar siemens vadību DME kods 5wk9 002 , ms40.1 tad sekojoši interesē kāda lamdzonde ir nepieciešama jo nav pat parauga un pagaidām sagādā problēmas uz auksta motora baigi rīstās itkā aizlejās tapēc pieļauu ka vajag zondi ielikt
tikai un vienigi siemens, jaunam citu razotaju stradajosu alternativu nav, cena ap 130ls.
var meginat likt hella (aizvietotaju), bet ir pamatotas aizdomas, ka ilgi neies
Driver pietiek dzert,ta ari butu pateicis,ka problema nav lambda zonde! drizak dzineja temperaturas deveja vaina vai AFM! |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
04 Sep 2013, 13:41:43 osters rakstīja:
sveicinati. interese tada lieta ka opel astra 1.6 bendz. 2000 gada var apraut abas mirongalvas reize? pirmo reizi mana prakse gadijies to redzet.
nehuj braukat 5 gadus ar krakshchosham granatam,sasmeretam ar litolu un zagu skaidam ! |
Offline | |
|
|
buncix | |
Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| BMW E36 316i 94. gads.
Atverot eļļas pieliešanas vāciņu pa viņu nāk izplūdes gāzes motora darbības ritmā.
Gribētu zināt kur varētu būt problēma. Atbilde motoram pisģets/motors metams nederēs. Eļļu motors need. |
Offline | |
|
development99 | |
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 889
Braucu ar:
| Vienam no useriem parakstā bija links uz krievu saitu kur tika veikti motoreļļu testi. Aizmirsu kuram un labprāt atrastu. |
Offline | |
|
-JUREVICH- | |
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
04 Sep 2013, 18:54:51 Teetuks rakstīja:
Kādā sakarā tur putekļi ja otrs gals iziet uz gaisa filtru.
ar cauru membrānu sāks pumpēt eļļu no kartera, ja pārliesi līmeni
Ar cauru membrānu vakkumēs bloku +palielināts eļļas daudzums ieplūdē un kļūdains gaisa massas mērijums.ir sistēmas kur viss tas ir fatālāk,piem m52! |
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
04 Sep 2013, 21:22:23 buncix rakstīja:
BMW E36 316i 94. gads.
Atverot eļļas pieliešanas vāciņu pa viņu nāk izplūdes gāzes motora darbības ritmā.
Gribētu zināt kur varētu būt problēma. Atbilde motoram pisģets/motors metams nederēs. Eļļu motors need.
nedaudz izplūdes gāzes tur ir normāli, ja tur dūmo daudz, tad tas ir dēļ padilušiem cilindriem/gredzeniem un/vai vārstu blīvslēgiem, un neticu ka eļļu neēd, gan jau ka 1-2l pieliej no maiņas uz maiņu (pie nosacījuma ka netiek totāli sēņots ar to auto, kas ir slikti)
|
Offline | |
|
buncix | |
Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
04 Sep 2013, 23:01:06 JZ rakstīja:
04 Sep 2013, 21:22:23 buncix rakstīja:
BMW E36 316i 94. gads.
Atverot eļļas pieliešanas vāciņu pa viņu nāk izplūdes gāzes motora darbības ritmā.
Gribētu zināt kur varētu būt problēma. Atbilde motoram pisģets/motors metams nederēs. Eļļu motors need.
nedaudz izplūdes gāzes tur ir normāli, ja tur dūmo daudz, tad tas ir dēļ padilušiem cilindriem/gredzeniem un/vai vārstu blīvslēgiem, un neticu ka eļļu neēd, gan jau ka 1-2l pieliej no maiņas uz maiņu (pie nosacījuma ka netiek totāli sēņots ar to auto, kas ir slikti)
Eļļu no apkopes uz apkopi vispār neprasa pieliet lai gan autiņam 400 000km. Skatījos ārvalstu forumos,ka vaina varētu būt kaut kādā ventilācijas vārstā, it kā jau izpētiju kur viņš atrodās M43 dzinējam. Rīt nočekošu kopā ar visām trubiņām.
Pastāv iespēja, ka varētu būt plaisa galvā? |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| kompresija gar gredzeniem iet garam un pa ellas korkji/kartera ventilaciju nak ara.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| iespējamība, ka galvā ir plaisa no cilindra uz eļļas noteces kanāliem, ir tik pat reāla kā vinnēt loterijā miljonu
ja izplūdes gāzes ir normas robežās, un patiešām eļļu neēd, tad aizmirsti par to, tam pusmiljona motoram tas ir pilnīgi normāli, vārsta vaina tā nav, tas tieši par to rūpējas, lai gāzes, kas pasprūk garām gredzeniem, neradītu spiedienu karterī, tiktu uz augšu un atpakaļ ieplūdē, vienīgais veids ka no tām tikt pilnībā (nu ne gluži pilnībā, jo arī jaunam motoram daļa izplūdes gāzu tiek garām gredzeniem), ir galvas remonts (vārstu blīvslēgi + vadīklas + vārsti) + jauni remonta virzuļi/gredzeni + bloka pārfrēzēšana un honēšana |
Offline | |
|
badmoon | |
Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8442
Braucu ar: Braucu ar
|
04 Sep 2013, 21:35:08 development99 rakstīja:
Vienam no useriem parakstā bija links uz krievu saitu kur tika veikti motoreļļu testi. Aizmirsu kuram un labprāt atrastu.
ekimons
Links uz testu |
Offline | |
|
|
Induction | |
Kopš: 25. Nov 2010
Ziņojumi: 55
Braucu ar: jaunām ķēdēm
| Sveiki,
Mašīna pārgribēja braukt, pēkšņi uzprasot CODE high panelītī un 4:3 ekrānā. Rādīja, ka deaktivēšot pēc 10 minūtēm, kuras respektīvi ir jānogaida, BET laiks stāv. Lasīju daudz visa kā internetā, vienoju nost akumulatoru, pašu monitoru arī, galu galā izlasīju, ka vaina ir instrumentu panelī.
Tā arī notika, atvienojot visu paneli izdevās iedarbināt mašīnu.
Tagad stāv jautājums, kā salabot paneli un kas to var izdarīt? Zinu, ka ir nepieciešama dator-iejaukšanās. Loģiski, ka var iegādāties citu paneli, bet tas būs ''japārprogrammē''.
Lūdzu atsaucieties, kas orientējas problēmā un programmēšanā. Mašīna ir 99' e39 ar m52 double vanosu.
PĀLDIES! |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| bez panelja lec, ar huj?
varu palidzet. ja kas, pm.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Induction | |
Kopš: 25. Nov 2010
Ziņojumi: 55
Braucu ar: jaunām ķēdēm
|
05 Sep 2013, 00:06:07 Driver rakstīja:
bez panelja lec, ar huj?
varu palidzet. ja kas, pm.
uz iedarbinātas vienoju klāt paneli - neslāpst, bet redzu ka parādās CODE. Noslāpēju - vairāk neiedarbināsies, vienoju nost paneli - nekā. Tikai vienojot nost klemmi..
Jā, PM droši vien uzrakstīšu |
Offline | |
|
Lauriko | |
Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
04 Sep 2013, 21:22:23 buncix rakstīja:
BMW E36 316i 94. gads.
Atverot eļļas pieliešanas vāciņu pa viņu nāk izplūdes gāzes motora darbības ritmā.
Gribētu zināt kur varētu būt problēma. Atbilde motoram pisģets/motors metams nederēs. Eļļu motors need.
Vēl jau var būt kā parasti - aizaugusi kartera ventilācija! |
Offline | |
|