Autors | Ziņojums |
marrtins | |
Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Padalās kādus tad var pirkt, lai iet ilgāk par gadu? |
Offline | |
|
CP17 | |
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Pm BR
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! |
Offline | |
|
drakelv | |
Kopš: 15. Sep 2012
Ziņojumi: 335
Braucu ar: F11 535d ///M
| nu nez pirms mazāk kā mēneša mainīju abus, pilsētā dabū 90+, bet kad ir ilgāks gabals jābrauc ārpus pilsētas tad noiet līdz 76-78. atzīmites uz ierobežotaja ir pareizajā vietā visu laiku. |
Offline | |
|
ralfiks | |
Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
|
03 Jan 2016, 11:20:41 CP17 rakstīja:
Pm BR
Tieshi BR mainiija tos pirms gada.
veeelreiz saku,ka neviens paarmetums vinja virzienaa.bet tas fakts,ka kad bija -10 pirms nedeeljas vai kad tur,nobraucu kaadus 18-22 km,kameer bija zem 90.nezinu ko domaaat. |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
03 Jan 2016, 10:54:18 marrtins rakstīja:
75 antifreezam jau vēl ir ok - rēķini, ka salons vislaik jāsilda. Tajos hidden menu var arī kaut kā tikt pie eļļas temperatūras? Pagāšgad, kad mainīju abus termostatus, salons praktiski vispār nesila. Šad-tad kaut ko siltāku iepūta, bet tas arī viss. Tagad man silst konstanti, bet lēni.
Bet vispā reāli besī - kājas atraut tam pidoram, kas šo izdomāja - noslēpt temperatūras. Pulksteņus rāda divās vietās un vēl visādas nevajadzīgas huiņas, bļa, nevarēj kaut vai kaut kur zem tā idrive pabāzt temperatūras
domāju tas viss dēļ tā, ka predzēts veikt servisa apskates, ko pārsvarā ignorē
|
Offline | |
|
marrtins | |
Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
|
03 Jan 2016, 11:20:41 CP17 rakstīja:
Pm BR
Labāk jāņem pie olām tos iepriekšējo pārdevējus. 1 gads. Pffff. Un labi, ja 1 gads. Hvz, kad viņi īsti noklājušies, pamana jau pie aukstuma . Kas ta man katreiz servisojot jāpiesaka to un to un šito skatīties? Nav man vēlmes tik daudz iedziļināties |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
03 Jan 2016, 11:28:23 drakelv rakstīja:
nu nez pirms mazāk kā mēneša mainīju abus, pilsētā dabū 90+, bet kad ir ilgāks gabals jābrauc ārpus pilsētas tad noiet līdz 76-78. atzīmites uz ierobežotaja ir pareizajā vietā visu laiku.
kolēģim Volvo D5 arī nomainīja termostatus, bet tempertūra nebija normas robežās, tur izrādījās kaut kas cits, neatceros tikai kas, kut kaut kāda piesildīšana vai kas |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
03 Jan 2016, 11:44:01 marrtins rakstīja:
03 Jan 2016, 11:20:41 CP17 rakstīja:
Pm BR
Labāk jāņem pie olām tos iepriekšējo pārdevējus. 1 gads. Pffff. Un labi, ja 1 gads. Hvz, kad viņi īsti noklājušies, pamana jau pie aukstuma . Kas ta man katreiz servisojot jāpiesaka to un to un šito skatīties? Nav man vēlmes tik daudz iedziļināties
tāpēc jau tie dīzeļi nelec pie pirmiem saliem |
Offline | |
|
|
marrtins | |
Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Pie lekšanas tur jau termostati ņepričom. Nu man vakar vakarā, ap ~ -18C leca labāk kā vasarā Reāli vienmēr ierēcu par to "lec no 1/2 pagriezienu", bet vakar tāda sajūta arī pašam bija. Parasti ruk-ruk-ruk un tad aiziet, vakar - ruk |
Offline | |
|
bembukuss | |
Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
| Ne jau tirgotāji vainīgi, ka ražotāji ražo mēslus..
Es arī nomainīju pirms 2 gadiem.. tagad protams atkal jāmaina!
Tad liku orginālražotājus, tagad likšu tikai un vienīgi OEM.. cerams vismaz par gadu kalpos ilgāk.. |
Offline | |
|
dreimanis_lv | |
Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
| Man pec pirmajiem -10 ir vajadzigas vismaz 15 min lai tiktu pie kaut cik silta gaisa.
Iepirku oem bmw termostatus un tuvakas dienas ceru uz nomainu. |
Offline | |
|
marrtins | |
Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
|
03 Jan 2016, 01:21:14 Dodyk rakstīja:
nu nav obligati ka termostati jo ir veel papildus silditajs kursh ir elektro un atrodas pechkas radiatoraa un kad masiina augsta tad silda un tosolu un pareizi ir silts radiators un iet silts gaiss.uz vinju iet drowinaataajs aizmuguree spaarnaa.
Kā tas verķis saucas? Pirmo reizi par tādu radioatorā dzirdu. |
Offline | |
|
marrtins | |
Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
|
03 Jan 2016, 11:58:55 bembukuss rakstīja:
Ne jau tirgotāji vainīgi, ka ražotāji ražo mēslus..
Nu bet lai sūta atpakaļ ražotājam? Kas ta, uzcenojumu paņem, bet ne par ko neatbild? Es tak noi ražotāja nepērku. Latvijā tak divu gadu garantija jābūt, ne? |
Offline | |
|
bembukuss | |
Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
|
03 Jan 2016, 11:45:56 HiJaCKeR rakstīja:
03 Jan 2016, 11:28:23 drakelv rakstīja:
nu nez pirms mazāk kā mēneša mainīju abus, pilsētā dabū 90+, bet kad ir ilgāks gabals jābrauc ārpus pilsētas tad noiet līdz 76-78. atzīmites uz ierobežotaja ir pareizajā vietā visu laiku.
kolēģim Volvo D5 arī nomainīja termostatus, bet tempertūra nebija normas robežās, tur izrādījās kaut kas cits, neatceros tikai kas, kut kaut kāda piesildīšana vai kas
Jebkuram auto nomainot termostatu vai dzesēšanas šķidrumu.. motors pirms braukšanas ir jāuzsilda līdz atveras termostats, lai var šķidrumu līmenī dabūt.. ja tā neizdara, tad siltumu nedabūsi, jo sistēmā pietrūkst šķidrums un šķidruma vietā cirkulē gaiss.. |
Offline | |
|
bembukuss | |
Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
|
03 Jan 2016, 12:03:08 marrtins rakstīja:
03 Jan 2016, 11:58:55 bembukuss rakstīja:
Ne jau tirgotāji vainīgi, ka ražotāji ražo mēslus..
Nu bet lai sūta atpakaļ ražotājam? Kas ta, uzcenojumu paņem, bet ne par ko neatbild? Es tak noi ražotāja nepērku. Latvijā tak divu gadu garantija jābūt, ne?
2 gadu garantija uz lietām, kas nav pakļautas nodilumam utt..
Protams normālos kantoros var mēģināt sarunāt..
P.S. Tā ir Latvija.. te reti kurais par kaut ko atbild.. |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
03 Jan 2016, 12:10:02 bembukuss rakstīja:
03 Jan 2016, 11:45:56 HiJaCKeR rakstīja:
03 Jan 2016, 11:28:23 drakelv rakstīja:
nu nez pirms mazāk kā mēneša mainīju abus, pilsētā dabū 90+, bet kad ir ilgāks gabals jābrauc ārpus pilsētas tad noiet līdz 76-78. atzīmites uz ierobežotaja ir pareizajā vietā visu laiku.
kolēģim Volvo D5 arī nomainīja termostatus, bet tempertūra nebija normas robežās, tur izrādījās kaut kas cits, neatceros tikai kas, kut kaut kāda piesildīšana vai kas
Jebkuram auto nomainot termostatu vai dzesēšanas šķidrumu.. motors pirms braukšanas ir jāuzsilda līdz atveras termostats, lai var šķidrumu līmenī dabūt.. ja tā neizdara, tad siltumu nedabūsi, jo sistēmā pietrūkst šķidrums un šķidruma vietā cirkulē gaiss..
nedaudz augstāk te raksta par ko es biju domājis - papildus sildītājs |
Offline | |
|
|
sn | |
Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879722
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| jep, jābūt papildus sildītājam. pagājušajā ziemā pie -20 trīs dienas auto nostāvēja, viss apledoja biezā kārtā un pēc piešķilšanas pagāja ~3min līdz vējstikls jau bija atkusis. neticu, ka negāzējot auto pats tik ātri uzsiltu, lai atkausētu vējstiklu.
EDIT: nevar salīdzināt ar mersi, kurš vēl nebija uzsildījis salonu, kad es jau biju ieradies darbā [ Šo ziņu laboja sn, 03 Jan 2016, 12:43:15 ]
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
RS7 | |
Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
03 Jan 2016, 12:10:02 bembukuss rakstīja:
03 Jan 2016, 11:45:56 HiJaCKeR rakstīja:
03 Jan 2016, 11:28:23 drakelv rakstīja:
nu nez pirms mazāk kā mēneša mainīju abus, pilsētā dabū 90+, bet kad ir ilgāks gabals jābrauc ārpus pilsētas tad noiet līdz 76-78. atzīmites uz ierobežotaja ir pareizajā vietā visu laiku.
kolēģim Volvo D5 arī nomainīja termostatus, bet tempertūra nebija normas robežās, tur izrādījās kaut kas cits, neatceros tikai kas, kut kaut kāda piesildīšana vai kas
Jebkuram auto nomainot termostatu vai dzesēšanas šķidrumu.. motors pirms braukšanas ir jāuzsilda līdz atveras termostats, lai var šķidrumu līmenī dabūt.. ja tā neizdara, tad siltumu nedabūsi, jo sistēmā pietrūkst šķidrums un šķidruma vietā cirkulē gaiss..
gaiss?
|
Offline | |
|
ralfiks | |
Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
|
03 Jan 2016, 12:02:06 marrtins rakstīja:
03 Jan 2016, 01:21:14 Dodyk rakstīja:
nu nav obligati ka termostati jo ir veel papildus silditajs kursh ir elektro un atrodas pechkas radiatoraa un kad masiina augsta tad silda un tosolu un pareizi ir silts radiators un iet silts gaiss.uz vinju iet drowinaataajs aizmuguree spaarnaa.
Kā tas verķis saucas? Pirmo reizi par tādu radioatorā dzirdu.
shitas vareetu buut kaa ieriice lai aatraak uzsilda salonu un atkausee logus.man nav ne jausmas vai taads ir 3 litru D un vai tas darbojas.jo tam pasham Trafic busam tachu atverot haubi var redzeet,ka tosola trubaa iemonteets elements ar 4 sveceem vai kaa vinjas sauc,kas papildus silda dzeseeshanas shkjidrumu lai aatri uzsiltu ziemaa. |
Offline | |
|
Bosnija | |
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13585
Braucu ar:
| Kaut kādam papildus sildītājam jābūt, man arì aptuveni pec 3min parādās siltums salonā. Motors noteikti nevarētu tos litrus tik īsâ laikā uzsildīt. |
Offline | |
|