Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
marrtins
03. Jan 2016, 11:16 #14121

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Padalās kādus tad var pirkt, lai iet ilgāk par gadu?
Offline
CP17
03. Jan 2016, 11:20 #14122

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Pm BR

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
drakelv
03. Jan 2016, 11:28 #14123

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M

nu nez pirms mazāk kā mēneša mainīju abus, pilsētā dabū 90+, bet kad ir ilgāks gabals jābrauc ārpus pilsētas tad noiet līdz 76-78. atzīmites uz ierobežotaja ir pareizajā vietā visu laiku.
Offline
ralfiks
03. Jan 2016, 11:37 #14124

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC


03 Jan 2016, 11:20:41 CP17 rakstīja:
Pm BR


Tieshi BR mainiija tos pirms gada.
veeelreiz saku,ka neviens paarmetums vinja virzienaa.bet tas fakts,ka kad bija -10 pirms nedeeljas vai kad tur,nobraucu kaadus 18-22 km,kameer bija zem 90.nezinu ko domaaat.
Offline
HiJaCKeR
03. Jan 2016, 11:38 #14125

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


03 Jan 2016, 10:54:18 marrtins rakstīja:
75 antifreezam jau vēl ir ok - rēķini, ka salons vislaik jāsilda. Tajos hidden menu var arī kaut kā tikt pie eļļas temperatūras? Pagāšgad, kad mainīju abus termostatus, salons praktiski vispār nesila. Šad-tad kaut ko siltāku iepūta, bet tas arī viss. Tagad man silst konstanti, bet lēni.

Bet vispā reāli besī - kājas atraut tam pidoram, kas šo izdomāja - noslēpt temperatūras. Pulksteņus rāda divās vietās un vēl visādas nevajadzīgas huiņas, bļa, nevarēj kaut vai kaut kur zem tā idrive pabāzt temperatūras

domāju tas viss dēļ tā, ka predzēts veikt servisa apskates, ko pārsvarā ignorē

Offline
marrtins
03. Jan 2016, 11:44 #14126

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:


03 Jan 2016, 11:20:41 CP17 rakstīja:
Pm BR

Labāk jāņem pie olām tos iepriekšējo pārdevējus. 1 gads. Pffff. Un labi, ja 1 gads. Hvz, kad viņi īsti noklājušies, pamana jau pie aukstuma . Kas ta man katreiz servisojot jāpiesaka to un to un šito skatīties? Nav man vēlmes tik daudz iedziļināties
Offline
HiJaCKeR
03. Jan 2016, 11:45 #14127

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


03 Jan 2016, 11:28:23 drakelv rakstīja:
nu nez pirms mazāk kā mēneša mainīju abus, pilsētā dabū 90+, bet kad ir ilgāks gabals jābrauc ārpus pilsētas tad noiet līdz 76-78. atzīmites uz ierobežotaja ir pareizajā vietā visu laiku.

kolēģim Volvo D5 arī nomainīja termostatus, bet tempertūra nebija normas robežās, tur izrādījās kaut kas cits, neatceros tikai kas, kut kaut kāda piesildīšana vai kas
Offline
HiJaCKeR
03. Jan 2016, 11:47 #14128

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


03 Jan 2016, 11:44:01 marrtins rakstīja:

03 Jan 2016, 11:20:41 CP17 rakstīja:
Pm BR

Labāk jāņem pie olām tos iepriekšējo pārdevējus. 1 gads. Pffff. Un labi, ja 1 gads. Hvz, kad viņi īsti noklājušies, pamana jau pie aukstuma . Kas ta man katreiz servisojot jāpiesaka to un to un šito skatīties? Nav man vēlmes tik daudz iedziļināties

tāpēc jau tie dīzeļi nelec pie pirmiem saliem
Offline
marrtins
03. Jan 2016, 11:56 #14129

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Pie lekšanas tur jau termostati ņepričom. Nu man vakar vakarā, ap ~ -18C leca labāk kā vasarā Reāli vienmēr ierēcu par to "lec no 1/2 pagriezienu", bet vakar tāda sajūta arī pašam bija. Parasti ruk-ruk-ruk un tad aiziet, vakar - ruk
Offline
bembukuss
03. Jan 2016, 11:58 #14130

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech

Ne jau tirgotāji vainīgi, ka ražotāji ražo mēslus..

Es arī nomainīju pirms 2 gadiem.. tagad protams atkal jāmaina!

Tad liku orginālražotājus, tagad likšu tikai un vienīgi OEM.. cerams vismaz par gadu kalpos ilgāk..
Offline
dreimanis_lv
03. Jan 2016, 11:59 #14131

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board

Man pec pirmajiem -10 ir vajadzigas vismaz 15 min lai tiktu pie kaut cik silta gaisa.
Iepirku oem bmw termostatus un tuvakas dienas ceru uz nomainu.
Offline
marrtins
03. Jan 2016, 12:02 #14132

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:


03 Jan 2016, 01:21:14 Dodyk rakstīja:
nu nav obligati ka termostati jo ir veel papildus silditajs kursh ir elektro un atrodas pechkas radiatoraa un kad masiina augsta tad silda un tosolu un pareizi ir silts radiators un iet silts gaiss.uz vinju iet drowinaataajs aizmuguree spaarnaa.

Kā tas verķis saucas? Pirmo reizi par tādu radioatorā dzirdu.
Offline
marrtins
03. Jan 2016, 12:03 #14133

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:


03 Jan 2016, 11:58:55 bembukuss rakstīja:
Ne jau tirgotāji vainīgi, ka ražotāji ražo mēslus..

Nu bet lai sūta atpakaļ ražotājam? Kas ta, uzcenojumu paņem, bet ne par ko neatbild? Es tak noi ražotāja nepērku. Latvijā tak divu gadu garantija jābūt, ne?
Offline
bembukuss
03. Jan 2016, 12:10 #14134

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


03 Jan 2016, 11:45:56 HiJaCKeR rakstīja:

03 Jan 2016, 11:28:23 drakelv rakstīja:
nu nez pirms mazāk kā mēneša mainīju abus, pilsētā dabū 90+, bet kad ir ilgāks gabals jābrauc ārpus pilsētas tad noiet līdz 76-78. atzīmites uz ierobežotaja ir pareizajā vietā visu laiku.

kolēģim Volvo D5 arī nomainīja termostatus, bet tempertūra nebija normas robežās, tur izrādījās kaut kas cits, neatceros tikai kas, kut kaut kāda piesildīšana vai kas


Jebkuram auto nomainot termostatu vai dzesēšanas šķidrumu.. motors pirms braukšanas ir jāuzsilda līdz atveras termostats, lai var šķidrumu līmenī dabūt.. ja tā neizdara, tad siltumu nedabūsi, jo sistēmā pietrūkst šķidrums un šķidruma vietā cirkulē gaiss..
Offline
bembukuss
03. Jan 2016, 12:15 #14135

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


03 Jan 2016, 12:03:08 marrtins rakstīja:

03 Jan 2016, 11:58:55 bembukuss rakstīja:
Ne jau tirgotāji vainīgi, ka ražotāji ražo mēslus..

Nu bet lai sūta atpakaļ ražotājam? Kas ta, uzcenojumu paņem, bet ne par ko neatbild? Es tak noi ražotāja nepērku. Latvijā tak divu gadu garantija jābūt, ne?


2 gadu garantija uz lietām, kas nav pakļautas nodilumam utt..

Protams normālos kantoros var mēģināt sarunāt..

P.S. Tā ir Latvija.. te reti kurais par kaut ko atbild..
Offline
HiJaCKeR
03. Jan 2016, 12:22 #14136

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


03 Jan 2016, 12:10:02 bembukuss rakstīja:

03 Jan 2016, 11:45:56 HiJaCKeR rakstīja:

03 Jan 2016, 11:28:23 drakelv rakstīja:
nu nez pirms mazāk kā mēneša mainīju abus, pilsētā dabū 90+, bet kad ir ilgāks gabals jābrauc ārpus pilsētas tad noiet līdz 76-78. atzīmites uz ierobežotaja ir pareizajā vietā visu laiku.

kolēģim Volvo D5 arī nomainīja termostatus, bet tempertūra nebija normas robežās, tur izrādījās kaut kas cits, neatceros tikai kas, kut kaut kāda piesildīšana vai kas


Jebkuram auto nomainot termostatu vai dzesēšanas šķidrumu.. motors pirms braukšanas ir jāuzsilda līdz atveras termostats, lai var šķidrumu līmenī dabūt.. ja tā neizdara, tad siltumu nedabūsi, jo sistēmā pietrūkst šķidrums un šķidruma vietā cirkulē gaiss..

nedaudz augstāk te raksta par ko es biju domājis - papildus sildītājs
Offline
sn
03. Jan 2016, 12:42 #14137

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

jep, jābūt papildus sildītājam. pagājušajā ziemā pie -20 trīs dienas auto nostāvēja, viss apledoja biezā kārtā un pēc piešķilšanas pagāja ~3min līdz vējstikls jau bija atkusis. neticu, ka negāzējot auto pats tik ātri uzsiltu, lai atkausētu vējstiklu.

EDIT: nevar salīdzināt ar mersi, kurš vēl nebija uzsildījis salonu, kad es jau biju ieradies darbā

[ Šo ziņu laboja sn, 03 Jan 2016, 12:43:15 ]



-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
RS7
03. Jan 2016, 12:45 #14138

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


03 Jan 2016, 12:10:02 bembukuss rakstīja:

03 Jan 2016, 11:45:56 HiJaCKeR rakstīja:

03 Jan 2016, 11:28:23 drakelv rakstīja:
nu nez pirms mazāk kā mēneša mainīju abus, pilsētā dabū 90+, bet kad ir ilgāks gabals jābrauc ārpus pilsētas tad noiet līdz 76-78. atzīmites uz ierobežotaja ir pareizajā vietā visu laiku.

kolēģim Volvo D5 arī nomainīja termostatus, bet tempertūra nebija normas robežās, tur izrādījās kaut kas cits, neatceros tikai kas, kut kaut kāda piesildīšana vai kas


Jebkuram auto nomainot termostatu vai dzesēšanas šķidrumu.. motors pirms braukšanas ir jāuzsilda līdz atveras termostats, lai var šķidrumu līmenī dabūt.. ja tā neizdara, tad siltumu nedabūsi, jo sistēmā pietrūkst šķidrums un šķidruma vietā cirkulē gaiss..
gaiss?
Offline
ralfiks
03. Jan 2016, 13:04 #14139

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC


03 Jan 2016, 12:02:06 marrtins rakstīja:

03 Jan 2016, 01:21:14 Dodyk rakstīja:
nu nav obligati ka termostati jo ir veel papildus silditajs kursh ir elektro un atrodas pechkas radiatoraa un kad masiina augsta tad silda un tosolu un pareizi ir silts radiators un iet silts gaiss.uz vinju iet drowinaataajs aizmuguree spaarnaa.

Kā tas verķis saucas? Pirmo reizi par tādu radioatorā dzirdu.


shitas vareetu buut kaa ieriice lai aatraak uzsilda salonu un atkausee logus.man nav ne jausmas vai taads ir 3 litru D un vai tas darbojas.jo tam pasham Trafic busam tachu atverot haubi var redzeet,ka tosola trubaa iemonteets elements ar 4 sveceem vai kaa vinjas sauc,kas papildus silda dzeseeshanas shkjidrumu lai aatri uzsiltu ziemaa.
Offline
Bosnija
03. Jan 2016, 13:07 #14140

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:

Kaut kādam papildus sildītājam jābūt, man arì aptuveni pec 3min parādās siltums salonā. Motors noteikti nevarētu tos litrus tik īsâ laikā uzsildīt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo