Online
Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
02 Dec 2014, 20:10:42 kexxx rakstīja:
02 Dec 2014, 20:02:15 stucers rakstīja:
Sprauslu vaina, vienkārši gāze palīdz ātrāk ievērot defektu.. Labāk tagad bojātās sprauslas nomainīt nekā starteri nokvēpināt un aķus mainīt bezjēgā.
benzīna sprauslu?
jā, aizmirsu pierakstīt | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9323
Braucu ar: Alfu
| kur jums tik jūtīgi motori?
jau ar otro veiksminieku degvielas auto braucu, nu jau dandrīz trešo gadu uz gāzes vispār. neesmu kkādas neiešanas, raustīšanās, utml. pieredzējis. | Offline | | |
innanna | | Kopš: 24. Jan 2013
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
|
02 Dec 2014, 17:30:30 nagla rakstīja:
nu klasikai nev ne vainas pie -10 ja termostats labs!bet zemak vienreiz pie kadi -15 -18 no pagalma izbraucu un sasala reduktors pec 5minutem
Nu a lai viņš salst, kas no tā? Ieslēgs benzinu, ja galīgi neies.
Vienkārši tantes runā, ka aukstu uz gāzes kurinot ātri vārsti apdeg vai vēl tur kaut ko. Tajā pat laikā viens vietējais gāzinieks saka, ka viņam vispār benzīna sūkņa neesot jau pāris gadu utt [ Šo ziņu laboja innanna, 02 Dec 2014, 20:48:20 ] | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Kaut kā baigi sakrīt sūdzības par motoru raustīšanos ar sala iestāšanos. Vai tik atkal gāzes tanki nav laicīgi sagatavojušies un netirgo vasaras maisījumu? Pāris nedēļas atpakaļ forumā kaut kā bija klusums.
Interesanti, kā vasaras maisījums ietekmē šķidrās iesmidzes gāzes sistēmas?
Jautājums vairāk no teorijas viedokļa. Praksē pagaidām nejūtu nekādas atšķirības. | Offline | | |
Vecais | | Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Šķidrai iesmidzei nekādi neietekmē.. degkamerā temperatūra nemainās. Mainās tikai iztvaikošanas intensitāte..
Par neiešanu aukstā laikā.. ne tikai reduktors ir pakļauts pastiprinātai atdzišanai, bet arī sprauslas un pievads līdz viņām
Tad bieži redzu kad tvaika fāzes gāzes temperatūras devējs ir 2m no ieplūdes.. ja caurule met loku kur labi pūš aukstais gaiss temperatūras atšķirības ir grandiozas. 4.gen iekārtām tiek pielietots plaš algoritms atiecībā uz tvaika fāzes teperatūru. Ja devējs dod nepareizu rādījumu tiek nepareizi apreķināts algoritms. Aprēķins mainās pēc desmitdaļas..
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
elbruss | | Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1003
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Ir pirmās paaudzes Audi A3 ar 1.8 neturbo motoru un 4 paaudzes gāzes iekārta.
Visu laiku ziņoja par kļūdu lambda zondē aiz katalizatora. Zinu, ka tā zonde principā neko nedod, bet nu kļūdas lampiņa panelī nepatika un nesen saņēmos un nopirku jaunu zondi. Ieliku. Tagad parādījās kļūda par to ka beigts katalizators. Nu it kā loģiski, jo pirmā zonde veca, otrā jauna, pats katalizators varētu būt jau pusbeigts, uz gāzes braucot CO ir mazs un līdz ar to ECU domā, ka katalizators neko īpašu vairs nedod.
Kādi varianti?
*) meklēt kur varētu atgriezt un ielikt jaunu katalizatora materiālu?
*) meklēt, kas pāršūs ECU un noņems katalizatora pārbaudi vispār
*) likt kaut kādus gredzenus zem otrās lmbda zondes, tādā veidā mazliet piečakarējot rādījumus. Tas vispār palīdz?
*) samierināties un braukāt kā līdz šim, ar check engine lampiņu (tehniskajā apskatē noteica CO ir 0.20 un HC ir 68 )
Rakstu gāzes topikā, jo šitais jautājums varētu būt aktuālāks gāziniekiem dēļ mazāka CO izplūdes gāzēs, attiecīgi biežāk varētu būt sastapušies ar šo problēmu.
[ Šo ziņu laboja elbruss, 03 Dec 2014, 14:05:21 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
03 Dec 2014, 14:05:05 elbruss rakstīja:
pirmā zonde veca, otrā jauna, pats katalizators varētu būt jau pusbeigts, uz gāzes braucot CO ir mazs un līdz ar to ECU domā, ka katalizators neko īpašu vairs nedod.
šim gan negribēto piekrist- ja pirmā zonde neietu, tad mestu kļūdu arī par to
savukārt, ja par katalizatoru kļūdu mestu dēļ gāzes, tad par to masveidā sūdzētos visi gāzes braucēji, kam ir aiz katalizatora zondes...
pamēģini nodzēst kļūdas un pabraukāt tikai uz benzīna, ja met kļūdu, tad vnk katalizators kirdik... | Offline | | |
malinsaigars | | Kopš: 04. Nov 2010
Ziņojumi: 114
Braucu ar: bmw
| Vajag sprauslas 4.paaudzes!
PM sīkāk! | Offline | | |
|
Zeebalds | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1536
Braucu ar:
| jāpamēģina PASSATizhi variants, tik nedaudz nopietnāk | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
03 Dec 2014, 18:52:07 kexxx rakstīja:
03 Dec 2014, 14:05:05 elbruss rakstīja:
pirmā zonde veca, otrā jauna, pats katalizators varētu būt jau pusbeigts, uz gāzes braucot CO ir mazs un līdz ar to ECU domā, ka katalizators neko īpašu vairs nedod.
šim gan negribēto piekrist- ja pirmā zonde neietu, tad mestu kļūdu arī par to
savukārt, ja par katalizatoru kļūdu mestu dēļ gāzes, tad par to masveidā sūdzētos visi gāzes braucēji, kam ir aiz katalizatora zondes...
pamēģini nodzēst kļūdas un pabraukāt tikai uz benzīna, ja met kļūdu, tad vnk katalizators kirdik...
+1, mož kata vispār nav, tikai bundulis atstāts. Tad ved pie čipera lai izprogrammē otru zondi. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
03 Dec 2014, 19:45:45 Sancix rakstīja:
way to go
kāda diez jauda šim devaisam... pēc vadu šķērsgriezuma spriežot, varētu būt paliela slodze ģeneratoram... | Offline | | |
jim-beam | | Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
| 4. paaudze pie pārslēgšnās(uzvietas vai gaitā) vienkārši noslāpst(pajāt pedālis līdz grīdai iespiests vai tik drusku) 3x tā un tad viss aiziet normāli! kur problēma? | Offline | | |
Cibulis | | Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
|
02 Dec 2014, 19:19:41 kexxx rakstīja:
02 Dec 2014, 19:08:12 Laoshi rakstīja:
02 Dec 2014, 18:54:43 Cibulis rakstīja:
Sveiki!
Lasīju, ka pie zemākām temperatūrām gāzes sprauslās rodas kāds lipīgs zaņķis, kas traucē tām strādāt.
Vai tā ir? Un, ja ir, tad vai to zaņķi pats var iztīrīt?
Vai arī ir kāda cita problēma, ka raustās visa mašīna, kamēr nav pilnībā dzinējs uzsilis, noslāpēts un atkal pielaists?
Filtrus vajag mainīt un sprauslas ieriktēt ar skreju uz leju, tad lipeklis netraucēs.
imho, lielākā problēma ir gāzes kvalitātē- pildoties tikai pārbaudītās vietās nekādu lipekļu nebūs vai arī ja būs, tad krietni mazāk
vai var iztīrīt atkarīgs no sprauslām- ir izjaucamas vai nav... valtekveidīgajiem prasītos arī kalibrēšanu (gājiena regulēšanu) pēc izjaukšanas taisīt un tā jau ir ķēpa
par to raustīšanos aizdzen pie gāzinieka, gan jau kaut kas saregulēts ne tā. pamēģini eksperimentu- iedarbini uz benzīnu un brauc tikai uz benzīna līdz dzinējs iesilst līdz darba temperatūrai un tikai tad pārslēdzies uz gāzi- raustīsies vai nē
tā sprauslu novietošana, protams, ir laba doma, bet iepildot pilnīgu drazu, arī tā neglābs, it īpaši ja sprauslas ir no smalkā gala...
vēl jau ir tie krutie filtri, kuri eļļu atdala, varētu kāds īpašnieks atsauksmes uzrakstīt, kā strādā...
Nu, pamēģināju sasildīt uz benzīna līdz darba temperatūrai un tad ieslēgt tik gāzi.
Rezultāts tāds, ka uz vietas stāvot mašīna noslāpst, kad pārslēdz uz gāzi, tad pielaiž pa jaunam un vairs neraustās visa mašīna.
Kas izklausās par vaininieku? Gāzinieks noplātīja rokas un pateica, ka moš sprauslas iet uz beigām.
Jāliek lielāka temperatūra, kad uz gāzi lai pārslēdzas automātiski? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
03 Dec 2014, 14:05:05 elbruss rakstīja:
Ir pirmās paaudzes Audi A3 ar 1.8 neturbo motoru un 4 paaudzes gāzes iekārta.
Visu laiku ziņoja par kļūdu lambda zondē aiz katalizatora. Zinu, ka tā zonde principā neko nedod, bet nu kļūdas lampiņa panelī nepatika un nesen saņēmos un nopirku jaunu zondi. Ieliku. Tagad parādījās kļūda par to ka beigts katalizators. Nu it kā loģiski, jo pirmā zonde veca, otrā jauna, pats katalizators varētu būt jau pusbeigts, uz gāzes braucot CO ir mazs un līdz ar to ECU domā, ka katalizators neko īpašu vairs nedod.
Kādi varianti?
*) meklēt kur varētu atgriezt un ielikt jaunu katalizatora materiālu?
*) meklēt, kas pāršūs ECU un noņems katalizatora pārbaudi vispār
*) likt kaut kādus gredzenus zem otrās lmbda zondes, tādā veidā mazliet piečakarējot rādījumus. Tas vispār palīdz?
*) samierināties un braukāt kā līdz šim, ar check engine lampiņu (tehniskajā apskatē noteica CO ir 0.20 un HC ir 68 )
Rakstu gāzes topikā, jo šitais jautājums varētu būt aktuālāks gāziniekiem dēļ mazāka CO izplūdes gāzēs, attiecīgi biežāk varētu būt sastapušies ar šo problēmu.
Pizda KATiem un nav nozimes ar kadu degvielu brauca vai brauks.
Shaibot zondi nav jegas vainu jaunu KATu vai brauc kaa ir.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
03 Dec 2014, 19:45:45 Sancix rakstīja:
02 Dec 2014, 19:29:11 PASSATizhi rakstīja:
02 Dec 2014, 18:13:29 boldrixx rakstīja:
02 Dec 2014, 16:46:19 PASSATizhi rakstīja:
manam arī salst neaizlejas, bet pie mīnusiem, gaitā, nejēgā ilgi jāgaida kad pārslēgsies. uz vietas stāvot viss čiki piki. šovakar satinu šamo vilnas jaciņā pagaidām, redzēs kā būs
[IM]http://content31-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/jaci-a.sized.jpg?1417531561[/IMG]
ka tur palika ar tiem elektriskajiem skidruma silditajiem,pirms pasha reduktora.
šeit savulaik apsriestā kvēlsvece iekš reduktora mani personīgi neuzrunā. tikko izbraucu gabaliņu, situācija ar pufaiku reduktoram ir krietni labāka. kkad mainīšu reduktoru, būs kāds civilizēts siltinājums jāizgudro
way to go
cerams ka tu saproti ka tam silditajam preti vajag ari jaudigu ģeneratoru | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
03 Dec 2014, 20:15:09 jim-beam rakstīja:
4. paaudze pie pārslēgšnās(uzvietas vai gaitā) vienkārši noslāpst(pajāt pedālis līdz grīdai iespiests vai tik drusku) 3x tā un tad viss aiziet normāli! kur problēma?
sūdīgi uzlikts (nesasilst gāze) vai nepareizi noregulēts
| Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
03 Dec 2014, 20:36:30 Cibulis rakstīja:
Nu, pamēģināju sasildīt uz benzīna līdz darba temperatūrai un tad ieslēgt tik gāzi.
Rezultāts tāds, ka uz vietas stāvot mašīna noslāpst, kad pārslēdz uz gāzi, tad pielaiž pa jaunam un vairs neraustās visa mašīna.
Kas izklausās par vaininieku? Gāzinieks noplātīja rokas un pateica, ka moš sprauslas iet uz beigām.
Jāliek lielāka temperatūra, kad uz gāzi lai pārslēdzas automātiski?
kāda jēga likt lielāku pārslēgšanas temperatūru, ja pat karstam motoram pārslēdzoties noslāpst?
ja gāzinieks tikai rokas spēj noplātīt, tad maini gāzinieku...
| Offline | | |
jim-beam | | Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
|
03 Dec 2014, 21:03:15 kexxx rakstīja:
03 Dec 2014, 20:15:09 jim-beam rakstīja:
4. paaudze pie pārslēgšnās(uzvietas vai gaitā) vienkārši noslāpst(pajāt pedālis līdz grīdai iespiests vai tik drusku) 3x tā un tad viss aiziet normāli! kur problēma?
sūdīgi uzlikts (nesasilst gāze) vai nepareizi noregulēts
ok nēši pirmaiskurš saka ka sūdīgi uzlikts..... | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9323
Braucu ar: Alfu
|
03 Dec 2014, 14:05:05 elbruss rakstīja:
Ir pirmās paaudzes Audi A3 ar 1.8 neturbo motoru un 4 paaudzes gāzes iekārta...
50 centi par diodi un braukā bēdu nezinādams
http://www.audiworld.com/tech/eng53.shtml | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Jūs arī uzrakstiet tos malačus, pie likāt gāzi. Es ar Heinriha uzparikti braucu chillā. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|