Online

Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
stucers
02. Dec 2014, 20:15 #14041

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


02 Dec 2014, 20:10:42 kexxx rakstīja:

02 Dec 2014, 20:02:15 stucers rakstīja:

Sprauslu vaina, vienkārši gāze palīdz ātrāk ievērot defektu.. Labāk tagad bojātās sprauslas nomainīt nekā starteri nokvēpināt un aķus mainīt bezjēgā.


benzīna sprauslu?

jā, aizmirsu pierakstīt
Offline
kkas
02. Dec 2014, 20:43 #14042

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu

kur jums tik jūtīgi motori?
jau ar otro veiksminieku degvielas auto braucu, nu jau dandrīz trešo gadu uz gāzes vispār. neesmu kkādas neiešanas, raustīšanās, utml. pieredzējis.
Offline
innanna
02. Dec 2014, 20:45 #14043

Kopš: 24. Jan 2013

Ziņojumi: 121

Braucu ar:


02 Dec 2014, 17:30:30 nagla rakstīja:
nu klasikai nev ne vainas pie -10 ja termostats labs!bet zemak vienreiz pie kadi -15 -18 no pagalma izbraucu un sasala reduktors pec 5minutem


Nu a lai viņš salst, kas no tā? Ieslēgs benzinu, ja galīgi neies.
Vienkārši tantes runā, ka aukstu uz gāzes kurinot ātri vārsti apdeg vai vēl tur kaut ko. Tajā pat laikā viens vietējais gāzinieks saka, ka viņam vispār benzīna sūkņa neesot jau pāris gadu utt

[ Šo ziņu laboja innanna, 02 Dec 2014, 20:48:20 ]

Offline
Shkodists
02. Dec 2014, 21:21 #14044

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Kaut kā baigi sakrīt sūdzības par motoru raustīšanos ar sala iestāšanos. Vai tik atkal gāzes tanki nav laicīgi sagatavojušies un netirgo vasaras maisījumu? Pāris nedēļas atpakaļ forumā kaut kā bija klusums.
Interesanti, kā vasaras maisījums ietekmē šķidrās iesmidzes gāzes sistēmas?
Jautājums vairāk no teorijas viedokļa. Praksē pagaidām nejūtu nekādas atšķirības.
Offline
Vecais
03. Dec 2014, 13:35 #14045

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Šķidrai iesmidzei nekādi neietekmē.. degkamerā temperatūra nemainās. Mainās tikai iztvaikošanas intensitāte..

Par neiešanu aukstā laikā.. ne tikai reduktors ir pakļauts pastiprinātai atdzišanai, bet arī sprauslas un pievads līdz viņām
Tad bieži redzu kad tvaika fāzes gāzes temperatūras devējs ir 2m no ieplūdes.. ja caurule met loku kur labi pūš aukstais gaiss temperatūras atšķirības ir grandiozas. 4.gen iekārtām tiek pielietots plaš algoritms atiecībā uz tvaika fāzes teperatūru. Ja devējs dod nepareizu rādījumu tiek nepareizi apreķināts algoritms. Aprēķins mainās pēc desmitdaļas..

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
elbruss
03. Dec 2014, 14:05 #14046

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Ir pirmās paaudzes Audi A3 ar 1.8 neturbo motoru un 4 paaudzes gāzes iekārta.
Visu laiku ziņoja par kļūdu lambda zondē aiz katalizatora. Zinu, ka tā zonde principā neko nedod, bet nu kļūdas lampiņa panelī nepatika un nesen saņēmos un nopirku jaunu zondi. Ieliku. Tagad parādījās kļūda par to ka beigts katalizators. Nu it kā loģiski, jo pirmā zonde veca, otrā jauna, pats katalizators varētu būt jau pusbeigts, uz gāzes braucot CO ir mazs un līdz ar to ECU domā, ka katalizators neko īpašu vairs nedod.
Kādi varianti?
*) meklēt kur varētu atgriezt un ielikt jaunu katalizatora materiālu?
*) meklēt, kas pāršūs ECU un noņems katalizatora pārbaudi vispār
*) likt kaut kādus gredzenus zem otrās lmbda zondes, tādā veidā mazliet piečakarējot rādījumus. Tas vispār palīdz?
*) samierināties un braukāt kā līdz šim, ar check engine lampiņu (tehniskajā apskatē noteica CO ir 0.20 un HC ir 68 )

Rakstu gāzes topikā, jo šitais jautājums varētu būt aktuālāks gāziniekiem dēļ mazāka CO izplūdes gāzēs, attiecīgi biežāk varētu būt sastapušies ar šo problēmu.

[ Šo ziņu laboja elbruss, 03 Dec 2014, 14:05:21 ]

Offline
kexxx
03. Dec 2014, 18:52 #14047

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Dec 2014, 14:05:05 elbruss rakstīja:
pirmā zonde veca, otrā jauna, pats katalizators varētu būt jau pusbeigts, uz gāzes braucot CO ir mazs un līdz ar to ECU domā, ka katalizators neko īpašu vairs nedod.



šim gan negribēto piekrist- ja pirmā zonde neietu, tad mestu kļūdu arī par to
savukārt, ja par katalizatoru kļūdu mestu dēļ gāzes, tad par to masveidā sūdzētos visi gāzes braucēji, kam ir aiz katalizatora zondes...

pamēģini nodzēst kļūdas un pabraukāt tikai uz benzīna, ja met kļūdu, tad vnk katalizators kirdik...
Offline
malinsaigars
03. Dec 2014, 19:06 #14048

Kopš: 04. Nov 2010

Ziņojumi: 114

Braucu ar: bmw

Vajag sprauslas 4.paaudzes!
PM sīkāk!
Offline
Zeebalds
03. Dec 2014, 19:14 #14049

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1536

Braucu ar:

jāpamēģina PASSATizhi variants, tik nedaudz nopietnāk
Offline
Laoshi
03. Dec 2014, 19:26 #14050

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Dec 2014, 18:52:07 kexxx rakstīja:

03 Dec 2014, 14:05:05 elbruss rakstīja:
pirmā zonde veca, otrā jauna, pats katalizators varētu būt jau pusbeigts, uz gāzes braucot CO ir mazs un līdz ar to ECU domā, ka katalizators neko īpašu vairs nedod.



šim gan negribēto piekrist- ja pirmā zonde neietu, tad mestu kļūdu arī par to
savukārt, ja par katalizatoru kļūdu mestu dēļ gāzes, tad par to masveidā sūdzētos visi gāzes braucēji, kam ir aiz katalizatora zondes...

pamēģini nodzēst kļūdas un pabraukāt tikai uz benzīna, ja met kļūdu, tad vnk katalizators kirdik...


+1, mož kata vispār nav, tikai bundulis atstāts. Tad ved pie čipera lai izprogrammē otru zondi.
Offline
kexxx
03. Dec 2014, 19:55 #14051

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Dec 2014, 19:45:45 Sancix rakstīja:


way to go



kāda diez jauda šim devaisam... pēc vadu šķērsgriezuma spriežot, varētu būt paliela slodze ģeneratoram...
Offline
jim-beam
03. Dec 2014, 20:15 #14052

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

4. paaudze pie pārslēgšnās(uzvietas vai gaitā) vienkārši noslāpst(pajāt pedālis līdz grīdai iespiests vai tik drusku) 3x tā un tad viss aiziet normāli! kur problēma?
Offline
Cibulis
03. Dec 2014, 20:36 #14053

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328


02 Dec 2014, 19:19:41 kexxx rakstīja:

02 Dec 2014, 19:08:12 Laoshi rakstīja:

02 Dec 2014, 18:54:43 Cibulis rakstīja:
Sveiki!
Lasīju, ka pie zemākām temperatūrām gāzes sprauslās rodas kāds lipīgs zaņķis, kas traucē tām strādāt.
Vai tā ir? Un, ja ir, tad vai to zaņķi pats var iztīrīt?
Vai arī ir kāda cita problēma, ka raustās visa mašīna, kamēr nav pilnībā dzinējs uzsilis, noslāpēts un atkal pielaists?


Filtrus vajag mainīt un sprauslas ieriktēt ar skreju uz leju, tad lipeklis netraucēs.


imho, lielākā problēma ir gāzes kvalitātē- pildoties tikai pārbaudītās vietās nekādu lipekļu nebūs vai arī ja būs, tad krietni mazāk

vai var iztīrīt atkarīgs no sprauslām- ir izjaucamas vai nav... valtekveidīgajiem prasītos arī kalibrēšanu (gājiena regulēšanu) pēc izjaukšanas taisīt un tā jau ir ķēpa

par to raustīšanos aizdzen pie gāzinieka, gan jau kaut kas saregulēts ne tā. pamēģini eksperimentu- iedarbini uz benzīnu un brauc tikai uz benzīna līdz dzinējs iesilst līdz darba temperatūrai un tikai tad pārslēdzies uz gāzi- raustīsies vai nē

tā sprauslu novietošana, protams, ir laba doma, bet iepildot pilnīgu drazu, arī tā neglābs, it īpaši ja sprauslas ir no smalkā gala...

vēl jau ir tie krutie filtri, kuri eļļu atdala, varētu kāds īpašnieks atsauksmes uzrakstīt, kā strādā...


Nu, pamēģināju sasildīt uz benzīna līdz darba temperatūrai un tad ieslēgt tik gāzi.
Rezultāts tāds, ka uz vietas stāvot mašīna noslāpst, kad pārslēdz uz gāzi, tad pielaiž pa jaunam un vairs neraustās visa mašīna.
Kas izklausās par vaininieku? Gāzinieks noplātīja rokas un pateica, ka moš sprauslas iet uz beigām.
Jāliek lielāka temperatūra, kad uz gāzi lai pārslēdzas automātiski?
Offline
Driver
03. Dec 2014, 20:45 #14054

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Dec 2014, 14:05:05 elbruss rakstīja:
Ir pirmās paaudzes Audi A3 ar 1.8 neturbo motoru un 4 paaudzes gāzes iekārta.
Visu laiku ziņoja par kļūdu lambda zondē aiz katalizatora. Zinu, ka tā zonde principā neko nedod, bet nu kļūdas lampiņa panelī nepatika un nesen saņēmos un nopirku jaunu zondi. Ieliku. Tagad parādījās kļūda par to ka beigts katalizators. Nu it kā loģiski, jo pirmā zonde veca, otrā jauna, pats katalizators varētu būt jau pusbeigts, uz gāzes braucot CO ir mazs un līdz ar to ECU domā, ka katalizators neko īpašu vairs nedod.
Kādi varianti?
*) meklēt kur varētu atgriezt un ielikt jaunu katalizatora materiālu?
*) meklēt, kas pāršūs ECU un noņems katalizatora pārbaudi vispār
*) likt kaut kādus gredzenus zem otrās lmbda zondes, tādā veidā mazliet piečakarējot rādījumus. Tas vispār palīdz?
*) samierināties un braukāt kā līdz šim, ar check engine lampiņu (tehniskajā apskatē noteica CO ir 0.20 un HC ir 68 )

Rakstu gāzes topikā, jo šitais jautājums varētu būt aktuālāks gāziniekiem dēļ mazāka CO izplūdes gāzēs, attiecīgi biežāk varētu būt sastapušies ar šo problēmu.


Pizda KATiem un nav nozimes ar kadu degvielu brauca vai brauks.
Shaibot zondi nav jegas vainu jaunu KATu vai brauc kaa ir.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
03. Dec 2014, 20:56 #14055

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


03 Dec 2014, 19:45:45 Sancix rakstīja:

02 Dec 2014, 19:29:11 PASSATizhi rakstīja:

02 Dec 2014, 18:13:29 boldrixx rakstīja:

02 Dec 2014, 16:46:19 PASSATizhi rakstīja:
manam arī salst neaizlejas, bet pie mīnusiem, gaitā, nejēgā ilgi jāgaida kad pārslēgsies. uz vietas stāvot viss čiki piki. šovakar satinu šamo vilnas jaciņā pagaidām, redzēs kā būs

[IM]http://content31-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/jaci-a.sized.jpg?1417531561[/IMG]


ka tur palika ar tiem elektriskajiem skidruma silditajiem,pirms pasha reduktora.

šeit savulaik apsriestā kvēlsvece iekš reduktora mani personīgi neuzrunā. tikko izbraucu gabaliņu, situācija ar pufaiku reduktoram ir krietni labāka. kkad mainīšu reduktoru, būs kāds civilizēts siltinājums jāizgudro


way to go


cerams ka tu saproti ka tam silditajam preti vajag ari jaudigu ģeneratoru
Offline
kexxx
03. Dec 2014, 21:03 #14056

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Dec 2014, 20:15:09 jim-beam rakstīja:
4. paaudze pie pārslēgšnās(uzvietas vai gaitā) vienkārši noslāpst(pajāt pedālis līdz grīdai iespiests vai tik drusku) 3x tā un tad viss aiziet normāli! kur problēma?


sūdīgi uzlikts (nesasilst gāze) vai nepareizi noregulēts
Offline
kexxx
03. Dec 2014, 21:05 #14057

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Dec 2014, 20:36:30 Cibulis rakstīja:


Nu, pamēģināju sasildīt uz benzīna līdz darba temperatūrai un tad ieslēgt tik gāzi.
Rezultāts tāds, ka uz vietas stāvot mašīna noslāpst, kad pārslēdz uz gāzi, tad pielaiž pa jaunam un vairs neraustās visa mašīna.
Kas izklausās par vaininieku? Gāzinieks noplātīja rokas un pateica, ka moš sprauslas iet uz beigām.
Jāliek lielāka temperatūra, kad uz gāzi lai pārslēdzas automātiski?


kāda jēga likt lielāku pārslēgšanas temperatūru, ja pat karstam motoram pārslēdzoties noslāpst?

ja gāzinieks tikai rokas spēj noplātīt, tad maini gāzinieku...
Offline
jim-beam
03. Dec 2014, 21:06 #14058

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp


03 Dec 2014, 21:03:15 kexxx rakstīja:

03 Dec 2014, 20:15:09 jim-beam rakstīja:
4. paaudze pie pārslēgšnās(uzvietas vai gaitā) vienkārši noslāpst(pajāt pedālis līdz grīdai iespiests vai tik drusku) 3x tā un tad viss aiziet normāli! kur problēma?


sūdīgi uzlikts (nesasilst gāze) vai nepareizi noregulēts



ok nēši pirmaiskurš saka ka sūdīgi uzlikts.....
Offline
kkas
03. Dec 2014, 21:21 #14059

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu


03 Dec 2014, 14:05:05 elbruss rakstīja:
Ir pirmās paaudzes Audi A3 ar 1.8 neturbo motoru un 4 paaudzes gāzes iekārta...



50 centi par diodi un braukā bēdu nezinādams
http://www.audiworld.com/tech/eng53.shtml
Offline
Laoshi
03. Dec 2014, 21:48 #14060

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Jūs arī uzrakstiet tos malačus, pie likāt gāzi. Es ar Heinriha uzparikti braucu chillā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo