Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| manam arī salst neaizlejas, bet pie mīnusiem, gaitā, nejēgā ilgi jāgaida kad pārslēgsies. uz vietas stāvot viss čiki piki. šovakar satinu šamo vilnas jaciņā pagaidām, redzēs kā būs
|
Offline | |
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| jautājums - uz ziemu vajag pacelt pārslēgšanās temperatūru virs 30 grādiem vai tomēr tas nav nepieciešams ?
pats reduktors novietots aizmugurē - pie ugunssienas. tb nav pašā priekšā vējam pa ķērienam.
|
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
02 Dec 2014, 16:46:19 PASSATizhi rakstīja:
manam arī salst neaizlejas, bet pie mīnusiem, gaitā, nejēgā ilgi jāgaida kad pārslēgsies. uz vietas stāvot viss čiki piki. šovakar satinu šamo vilnas jaciņā pagaidām, redzēs kā būs
Nu ko lai saka - maakslinieks! |
Offline | |
|
innanna | |
Kopš: 24. Jan 2013
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
| A kas pa sliktumu ja pie -10 piešķiļ uz benzīna un uzreiz pārslēdz gāzi? |
Offline | |
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| cik saprotu, tad aizsalst reduktors.
es pat nez vai es varu piešķilt un tad uzreiz manuāli ieslēgt gāzi |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| nu klasikai nev ne vainas pie -10 ja termostats labs!bet zemak vienreiz pie kadi -15 -18 no pagalma izbraucu un sasala reduktors pec 5minutem |
Offline | |
|
Zoo | |
Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
|
01 Dec 2014, 12:23:47 ens rakstīja:
Vecais -
Uudensputns manam ar tā izdarija
es radiatoram priekšā kartonu piešķūnēju...ir ok- nekas neraustās |
Offline | |
|
VMR | |
Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
|
01 Dec 2014, 08:01:44 Laoshi rakstīja:
30 Nov 2014, 22:56:39 badmoon rakstīja:
Palasot topiku - ir kādam gāzes iekārta bez problēmām?
Jā
Tēva mājās, virtuvē?
|
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
02 Dec 2014, 17:04:31 subaru rakstīja:
jautājums - uz ziemu vajag pacelt pārslēgšanās temperatūru virs 30 grādiem vai tomēr tas nav nepieciešams ?
pats reduktors novietots aizmugurē - pie ugunssienas. tb nav pašā priekšā vējam pa ķērienam.
ja neraustās auksts, tad es personīgi atstātu kā ir |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
02 Dec 2014, 17:24:02 subaru rakstīja:
cik saprotu, tad aizsalst reduktors.
es pat nez vai es varu piešķilt un tad uzreiz manuāli ieslēgt gāzi
4.paaudzi aukstu var piešķilt uz gāzi tikai avārijas režīmā, piedarbināt uz beņas un tad manuāli pāriet uz gāzi nevar |
Offline | |
|
boldrixx | |
Kopš: 12. Mar 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 756
Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..
|
02 Dec 2014, 16:46:19 PASSATizhi rakstīja:
manam arī salst neaizlejas, bet pie mīnusiem, gaitā, nejēgā ilgi jāgaida kad pārslēgsies. uz vietas stāvot viss čiki piki. šovakar satinu šamo vilnas jaciņā pagaidām, redzēs kā būs
ka tur palika ar tiem elektriskajiem skidruma silditajiem,pirms pasha reduktora.
|
Offline | |
|
Cibulis | |
Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
| Sveiki!
Lasīju, ka pie zemākām temperatūrām gāzes sprauslās rodas kāds lipīgs zaņķis, kas traucē tām strādāt.
Vai tā ir? Un, ja ir, tad vai to zaņķi pats var iztīrīt?
Vai arī ir kāda cita problēma, ka raustās visa mašīna, kamēr nav pilnībā dzinējs uzsilis, noslāpēts un atkal pielaists?[ Šo ziņu laboja Cibulis, 02 Dec 2014, 18:58:16 ] |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
02 Dec 2014, 18:54:43 Cibulis rakstīja:
Sveiki!
Lasīju, ka pie zemākām temperatūrām gāzes sprauslās rodas kāds lipīgs zaņķis, kas traucē tām strādāt.
Vai tā ir? Un, ja ir, tad vai to zaņķi pats var iztīrīt?
Vai arī ir kāda cita problēma, ka raustās visa mašīna, kamēr nav pilnībā dzinējs uzsilis, noslāpēts un atkal pielaists?
Filtrus vajag mainīt un sprauslas ieriktēt ar skreju uz leju, tad lipeklis netraucēs. |
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nu jā, pie šitādiem grādiem sanāk nobraukt pat 7 km no centra līdz Liepājas ielai, pirms pārmet uz gāzi, bet tas braucot vakaros, kad korķu nav. |
Offline | |
|
KristsK | |
Kopš: 22. Aug 2005
No: Ikšķile
Ziņojumi: 2729
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv
| 1. paaudze rullē...
----------------- METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
02 Dec 2014, 19:08:12 Laoshi rakstīja:
02 Dec 2014, 18:54:43 Cibulis rakstīja:
Sveiki!
Lasīju, ka pie zemākām temperatūrām gāzes sprauslās rodas kāds lipīgs zaņķis, kas traucē tām strādāt.
Vai tā ir? Un, ja ir, tad vai to zaņķi pats var iztīrīt?
Vai arī ir kāda cita problēma, ka raustās visa mašīna, kamēr nav pilnībā dzinējs uzsilis, noslāpēts un atkal pielaists?
Filtrus vajag mainīt un sprauslas ieriktēt ar skreju uz leju, tad lipeklis netraucēs.
imho, lielākā problēma ir gāzes kvalitātē- pildoties tikai pārbaudītās vietās nekādu lipekļu nebūs vai arī ja būs, tad krietni mazāk
vai var iztīrīt atkarīgs no sprauslām- ir izjaucamas vai nav... valtekveidīgajiem prasītos arī kalibrēšanu (gājiena regulēšanu) pēc izjaukšanas taisīt un tā jau ir ķēpa
par to raustīšanos aizdzen pie gāzinieka, gan jau kaut kas saregulēts ne tā. pamēģini eksperimentu- iedarbini uz benzīnu un brauc tikai uz benzīna līdz dzinējs iesilst līdz darba temperatūrai un tikai tad pārslēdzies uz gāzi- raustīsies vai nē
tā sprauslu novietošana, protams, ir laba doma, bet iepildot pilnīgu drazu, arī tā neglābs, it īpaši ja sprauslas ir no smalkā gala...
vēl jau ir tie krutie filtri, kuri eļļu atdala, varētu kāds īpašnieks atsauksmes uzrakstīt, kā strādā... |
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
02 Dec 2014, 19:18:18 KristsK rakstīja:
1. paaudze rullē...
smird, šauj, neiet, rij nejēgā... bet tā jau rullē |
Offline | |
|
KristsK | |
Kopš: 22. Aug 2005
No: Ikšķile
Ziņojumi: 2729
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv
|
02 Dec 2014, 19:20:42 kexxx rakstīja:
02 Dec 2014, 19:18:18 KristsK rakstīja:
1. paaudze rullē...
smird, šauj, neiet, rij nejēgā... bet tā jau rullē
Beņu vispēr nevajag, arī ziemā. nesalst, nepuņķojas neraustas...
----------------- METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit
|
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
02 Dec 2014, 18:13:29 boldrixx rakstīja:
02 Dec 2014, 16:46:19 PASSATizhi rakstīja:
manam arī salst neaizlejas, bet pie mīnusiem, gaitā, nejēgā ilgi jāgaida kad pārslēgsies. uz vietas stāvot viss čiki piki. šovakar satinu šamo vilnas jaciņā pagaidām, redzēs kā būs
[IM]http://content31-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/chrysler/jaci-a.sized.jpg?1417531561[/IMG]
ka tur palika ar tiem elektriskajiem skidruma silditajiem,pirms pasha reduktora.
šeit savulaik apsriestā kvēlsvece iekš reduktora mani personīgi neuzrunā. tikko izbraucu gabaliņu, situācija ar pufaiku reduktoram ir krietni labāka. kkad mainīšu reduktoru, būs kāds civilizēts siltinājums jāizgudro |
Offline | |
|
stucers | |
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
30 Nov 2014, 18:40:13 BMW-Valcha rakstīja:
30 Nov 2014, 18:31:08 kexxx rakstīja:
30 Nov 2014, 18:06:22 BMW-Valcha rakstīja:
30 Nov 2014, 12:00:34 kexxx rakstīja:
30 Nov 2014, 11:58:48 Rosinante rakstīja:
30 Nov 2014, 11:49:58 ritvarsox rakstīja:
Kas varētu būt par vainu? Auto E46 318.
Auto var piedarbināt ar vairākām reizēm. Kad noņēma gāzi, tad bija daudz labāk. Šodien uzlika un atkal tas pats. Ar kādu ceturto piegājienu var piedarbināt. Ir doma par starteri.
Liec mieru starterim ,
vispirms pieslēdz pie kompja!
+1...
ja braukājot tikai un beņas piestartējas normāli, bet pabraukājos uz gāzes vairs nelec, tad nav pareizi noregulēta gāze vai kkāds cits gļuks gāzes iekārtai
man tas pats, tikai tagad nav laika skatīties. doma, ka kāda sprausla laiž garām un pārlej noslēpējot uz gāzi :O
vai arī iestājoties aukstumam ir zemāka gāzes temperatūra un nav pietiekami precīzi temperatūras korekcija ieregulēta- aizpeld korekcijas benzīna kompim...
korekcijas bendz kompim turās pa nullēm
Sprauslu vaina, vienkārši gāze palīdz ātrāk ievērot defektu.. Labāk tagad bojātās sprauslas nomainīt nekā starteri nokvēpināt un aķus mainīt bezjēgā. |
Offline | |
|