Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 57 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Permalat
10. Aug 2005, 09:30 #1401

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-09 21:01, MargotS rakstīja:
Jautajums par e36 318is ’92.

Pabraucot pa sastregumiem (pa paris metriem uz priekshu tik stumdoties), pec kada laika, atlaizot sajugu, auto raustaas diezgan, kas varetu but beigts? Ja nestumdos pa sastregumiem, viss ok. Vai sajuga disks varetu but padilis? Cik apm. maksa disks un remonts?
Paldies ieprieks

Vajadzētu izbraukt ar to auto.
Pie vainas var būt gan sajūgs, gan motora vadības lietas. Patiešām negribētos minēt..
Nobrauc gar Volguntes ielu, 2min. un. domājams, diagnoze būs uzstādīta!
Offline
Permalat
10. Aug 2005, 10:10 #1402

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-09 17:31, bmwaddict rakstīja:
Luuk kaa permalats zaudee klientus - kapeec jaamaina detaljas konkreeti shinii gadiijumaa ABS dachiki mashiinas iipashnieku par to nemaz neinformeejot? Atbrauc civlis un tiek nolikts fakta priekshaa - mees jums nomainiijaam to un to un to! Bet cilveeks to nemaz neprasiija.. Un es veel ieteicu vinjam braukt uz Permalatu.. Vairaak juus diez vai vinju pie sevis redzeesiet, a civlis labs klients btw.

Permalat darbinieku versija (visa darba kolektīva apstiprināta):
1. klients bija pie mums divas reizes. Pirmajā reizē veicām diagnostiku. Tā uzrādīja - nedarbojas ABS/ASC, bojāts sensors. Par to informējām klientu. Sensora izmaksas un darbu tāmi saskaņojām
2. Vakar klients atbrauca otru reizi. Ar tekstu: ’taisam mašīnu!’. Guntars (liecinieku klātbutnē) pārjautāja ’defekts ar ABS? Mainām devēju, ja?’. Jā, lai taisot.
3. Permalat speciālisti nomainīja sensoru. Sensors bija bojāts. Pēc sensora nomaiņas kļūdas turpināja uzrādīt.
4. Guntars zvanīja klientam, apstiprināja sensora nomaiņu un jautāja ’turpinām remontu?’ Jā, vajagot taču atrast visas vainas.
5. Permalat speciālisti konstatēja, ka ir deguši vadi salonā. Noteikuši defekta apjomu un lokalizāciju, Guntars zvanīja klientam. Paskaidrojis, ka jāmaina visi vadi salonā, viņš klientam jautāja: ’turpinām’? Klientam likās, ka remonts varētu būt par dārgu, tādēļ viņš teica, ka aizvedīšot savu auto savam elektriķim ’melnā darba’ veikšanai.
6. atbraucis uz Permalatu, viņš jautāja ’a kāpēc tad jūs mainījāt to sensoru?’ Guntars paskaidroja: pirms pilnīgas auto izjaukšanas meistari sāka ar noteiktajiem defektiem, bez kuru novēršanas nebija iespējama tālāka remonta veikšana. Klients kak bi saprata, īpašu pretenziju nebija, un aizbrauca.

Domāju, mūsu speciālistu teikto var apstiprināt gan klienti, kas šeit bija sarunu laikā, gan telefonu sarunu izdrukas, kas apliecina komunikāciju ar klientu.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-08-10 12:49 ]
Offline
Permalat
10. Aug 2005, 10:12 #1403

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-09 18:39, bmwaddict rakstīja:

2005-08-09 18:00, Melvins rakstīja:
/ja es pareizi sapratu/.

Nee nepareizi saprati.. To noskaidroja diagnostikaa.

Diagnostika nekādi nevar uzrādīt: ’deguši vadi salonā’
Muļķības. Meli.
Offline
Tune-L
10. Aug 2005, 10:13 #1404

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20393

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Gan jau vienkaarshi tas masiicasunjasaimnikakaiminjaradinieka maasadeels ir vienkaarshi no cilveeku kategorijas : "viss tik daargs, viss tik daargs"

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Martini
10. Aug 2005, 10:32 #1405

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6281

Braucu ar: PORSCHE

jautājums permalatam cik maksā `92g ///M5 3,8l motoram galvas blīve vārstu saļņiki utt. karoče viss komplekts un cik ilgā laikā būs uz vietas
Offline
Permalat
10. Aug 2005, 10:37 #1406

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-10 10:32, Martini rakstīja:
jautājums permalatam cik maksā `92g ///M5 3,8l motoram galvas blīve vārstu saļņiki utt. karoče viss komplekts un cik ilgā laikā būs uz vietas

Ieprecizē, lūdzu, ko nozīmē ’viss komplekts’?
Motoram remonta gadījumā var dikti daudz ko mainīt...
Offline
matrixxxx
10. Aug 2005, 10:38 #1407

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

E30 320i 84g.
Paaris dienas atpakalj izbraukaajos pa konkreetaam pelkjeem, drusku paraustiijaas un peec tam viss bija OK. Vakar no riita kanpi pielaidu, pie maziem apgriezieniem nestraadaaja puse no cilindriem. Peec uzsildiishanas vis darbojas normaali. Shoriiti pieleca normaali bet auksts aizrijas kad uzsit pa gaazes pedaali. Jautaajums: kur vispirms mekleet mitrumu/slapjumu motortelpaa ? (svechvadi normaali, daliitaaja vaaku nonjemt nemaaceeju un bija slinkums no riita mociities). Uz diagnostiku pie jums labpraat aizbrauktu ja nedziivotu V-pilii.
Offline
Martini
10. Aug 2005, 10:38 #1408

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6281

Braucu ar: PORSCHE

motoram ir tikai nonemta galva
Offline
Permalat
10. Aug 2005, 10:41 #1409

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-10 10:38, Martini rakstīja:
motoram ir tikai nonemta galva

Pag. Paredzēts tikai galvas remonts?
Tad tāpat jāskatās sadales vārpstas nodilums, sēžas vietas, pievads, blīvslēgi (arī vārpstas), vadotnes, utt.
Lai meistars (lūdzu) sastāda konkrētu saraktu, tad skatīsimies.
Offline
Permalat
10. Aug 2005, 10:42 #1410

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-10 10:38, matrixxxx rakstīja:
E30 320i 84g.
Paaris dienas atpakalj izbraukaajos pa konkreetaam pelkjeem, drusku paraustiijaas un peec tam viss bija OK. Vakar no riita kanpi pielaidu, pie maziem apgriezieniem nestraadaaja puse no cilindriem. Peec uzsildiishanas vis darbojas normaali. Shoriiti pieleca normaali bet auksts aizrijas kad uzsit pa gaazes pedaali. Jautaajums: kur vispirms mekleet mitrumu/slapjumu motortelpaa ? (svechvadi normaali, daliitaaja vaaku nonjemt nemaaceeju un bija slinkums no riita mociities). Uz diagnostiku pie jums labpraat aizbrauktu ja nedziivotu V-pilii.

Hmm. Nu, svečvadu/sadalītāja rajonā vien jāmeklē. Pēc simptomiem - varētu būs samērcēta aizdedzes sistēma..
Offline
jims
10. Aug 2005, 12:21 #1411

Kopš: 20. Jul 2003

No: Viļāni

Ziņojumi: 1440

Braucu ar: izslēgtu DTC

interesee kuriem e30 touringiem standartaa naak LSD reduktors?
Offline
Margots
10. Aug 2005, 12:43 #1412

Kopš: 19. Sep 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1027

Braucu ar: bmw


2005-08-10 09:30, Permalat rakstīja:


2005-08-09 21:01, MargotS rakstīja:
Jautajums par e36 318is ’92.

Pabraucot pa sastregumiem (pa paris metriem uz priekshu tik stumdoties), pec kada laika, atlaizot sajugu, auto raustaas diezgan, kas varetu but beigts? Ja nestumdos pa sastregumiem, viss ok. Vai sajuga disks varetu but padilis? Cik apm. maksa disks un remonts?
Paldies ieprieks



Vajadzētu izbraukt ar to auto.
Pie vainas var būt gan sajūgs, gan motora vadības lietas. Patiešām negribētos minēt..
Nobrauc gar Volguntes ielu, 2min. un. domājams, diagnoze būs uzstādīta!


ok bus britins kadu dien piebraukshu bet problema rodas tikai, kad sastregumi nu taa 10-15 min pastumdoties pa metram. Citadi viss ok.
Offline
Aiko
10. Aug 2005, 12:55 #1413

Kopš: 07. Feb 2003

No: Ainaži

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW 525

Kas taa ir par probleemu, E34 sleedzot ciet durvis, taas aizleedzas un atsleedzas valjaa. Otro reizi kad sleedz, taas paliek ciet
Offline
Permalat
10. Aug 2005, 13:08 #1414

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-10 12:55, Aiko rakstīja:
Kas taa ir par probleemu, E34 sleedzot ciet durvis, taas aizleedzas un atsleedzas valjaa. Otro reizi kad sleedz, taas paliek ciet

Visticamākais: problēma ar centrālo atslēgu gala slēdžiem. Eleketriķiem jāredz, jāpārbauda vadi, slēdži.
Offline
ZigS
10. Aug 2005, 13:15 #1415

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-08-10 12:21, jims rakstīja:
interesee kuriem e30 touringiem standartaa naak LSD reduktors?


325iX!
Offline
vettori
10. Aug 2005, 13:49 #1416

Kopš: 31. Mar 2003

No: Salaspils

Ziņojumi: 627

Braucu ar:

Sveiki
Jums ir tās mazās skrūvītes ar kurām piestiptina bremžu diskus?
Kā arī putekļgumijas priekš priekšējiem suportiem?
E-30 325i 86`
Offline
Robertons
10. Aug 2005, 16:09 #1417

Kopš: 02. Aug 2004

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Sveiki... Man te maza nelaime gadījās. Braucu es ar savu 540i E39 1996.g. automāts un pēkšņi iedegās ASC lampiņa (ABS nē) un gāzes pedālis vairs nereaģē un auto pakāpeniski samazina ātrumu. Neilgi pirms apstāšanās atkal atjēdzas pedālis un viss ideāli. Tā tas atkārtojas vairākas reizes un apstājoties auto vairākkārt noslāpst un darbojas motors ļoti nevienmērīgi. ASC lampiņa visu laiku deg. Apgriezieni tiecas noslīdēt zem minimālā un slāpst nost. Motors raustās tā itkā strādātu tik puse no cilindriem. Kas tas varētu būt??? Paldies......


p.s. vai Jūs piedāvājat autoevakuātoru un cik tas maksā?
Offline
bmwaddict
10. Aug 2005, 16:11 #1418

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Nevajag plaatiities ar visa kolektiiva apstiprinaashanu, ja pat darbinieks, kas pienjem mashiinu uz servisu, neklausaas ko vinjam saka.
Pilniigi noteikti jautaajums "mainam deveeju? - jaa!" nebija uzdots, cilveeks nav liikrocis, vinjsh shaadu deveeju aizbrauc un uzliek lietotu ar garantinju un padzirdot summu 90 Ls par to suudu nebuutu piekritis. Pie jums griezaas kaa pie speciem noteikt probleemu kaapeec nestraadaa spidometrs un skaidri gaishi 2x teica ka bliezh aaraa droshinaataajus. A juus nomainat ABS datchiku un pie kam tas neko neatrisina. Labi, sho bazaru var stiept bezgaliigi. Skaidrs, negribat atziit to ka mazliet ablazhaljis. Peace.

2005-08-10 10:10, Permalat rakstīja:
Permalat darbinieku versija (visa darba kolektīva apstiprināta):
1. klients bija pie mums divas reizes. Pirmajā reizē veicām diagnostiku. Tā uzrādīja - nedarbojas ABS/ASC, bojāts sensors. Par to informējām klientu. Sensora izmaksas un darbu tāmi saskaņojām
2. Vakar klients atbrauca otru reizi. Ar tekstu: ’taisam mašīnu!’. Guntars (liecinieku klātbutnē) pārjautāja ’defekts ar ABS? Mainām devēju, ja?’. Jā, lai taisot.
3. Permalat speciālisti nomainīja sensoru. Sensors bija bojāts. Pēc sensora nomaiņas kļūdas turpināja uzrādīt.
4. Guntars zvanīja klientam, apstiprināja sensora nomaiņu un jautāja ’turpinām remontu?’ Jā, vajagot taču atrast visas vainas.
5. Permalat speciālisti konstatēja, ka ir deguši vadi salonā. Noteikuši defekta apjomu un lokalizāciju, Guntars zvanīja klientam. Paskaidrojis, ka jāmaina visi vadi salonā, viņš klientam jautāja: ’turpinām’? Klientam likās, ka remonts varētu būt par dārgu, tādēļ viņš teica, ka aizvedīšot savu auto savam elektriķim ’melnā darba’ veikšanai.
6. atbraucis uz Permalatu, viņš jautāja ’a kāpēc tad jūs mainījāt to sensoru?’ Guntars paskaidroja: pirms pilnīgas auto izjaukšanas meistari sāka ar noteiktajiem defektiem, bez kuru novēršanas nebija iespējama tālāka remonta veikšana. Klients kak bi saprata, īpašu pretenziju nebija, un aizbrauca.

Domāju, mūsu speciālistu teikto var apstiprināt gan klienti, kas šeit bija sarunu laikā, gan telefonu sarunu izdrukas, kas apliecina komunikāciju ar klientu.
Offline
Permalat
10. Aug 2005, 17:06 #1419

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-10 16:11, bmwaddict rakstīja:
Nevajag plaatiities ar visa kolektiiva apstiprinaashanu, ja pat darbinieks, kas pienjem mashiinu uz servisu, neklausaas ko vinjam saka.
Pilniigi noteikti jautaajums "mainam deveeju? - jaa!" nebija uzdots, cilveeks nav liikrocis, vinjsh shaadu deveeju aizbrauc un uzliek lietotu ar garantinju un padzirdot summu 90 Ls par to suudu nebuutu piekritis. Pie jums griezaas kaa pie speciem noteikt probleemu kaapeec nestraadaa spidometrs un skaidri gaishi 2x teica ka bliezh aaraa droshinaataajus. A juus nomainat ABS datchiku un pie kam tas neko neatrisina. Labi, sho bazaru var stiept bezgaliigi. Skaidrs, negribat atziit to ka mazliet ablazhaljis. Peace.

2005-08-10 10:10, Permalat rakstīja:
Permalat darbinieku versija (visa darba kolektīva apstiprināta):
1. klients bija pie mums divas reizes. Pirmajā reizē veicām diagnostiku. Tā uzrādīja - nedarbojas ABS/ASC, bojāts sensors. Par to informējām klientu. Sensora izmaksas un darbu tāmi saskaņojām
2. Vakar klients atbrauca otru reizi. Ar tekstu: ’taisam mašīnu!’. Guntars (liecinieku klātbutnē) pārjautāja ’defekts ar ABS? Mainām devēju, ja?’. Jā, lai taisot.
3. Permalat speciālisti nomainīja sensoru. Sensors bija bojāts. Pēc sensora nomaiņas kļūdas turpināja uzrādīt.
4. Guntars zvanīja klientam, apstiprināja sensora nomaiņu un jautāja ’turpinām remontu?’ Jā, vajagot taču atrast visas vainas.
5. Permalat speciālisti konstatēja, ka ir deguši vadi salonā. Noteikuši defekta apjomu un lokalizāciju, Guntars zvanīja klientam. Paskaidrojis, ka jāmaina visi vadi salonā, viņš klientam jautāja: ’turpinām’? Klientam likās, ka remonts varētu būt par dārgu, tādēļ viņš teica, ka aizvedīšot savu auto savam elektriķim ’melnā darba’ veikšanai.
6. atbraucis uz Permalatu, viņš jautāja ’a kāpēc tad jūs mainījāt to sensoru?’ Guntars paskaidroja: pirms pilnīgas auto izjaukšanas meistari sāka ar noteiktajiem defektiem, bez kuru novēršanas nebija iespējama tālāka remonta veikšana. Klients kak bi saprata, īpašu pretenziju nebija, un aizbrauca.

Domāju, mūsu speciālistu teikto var apstiprināt gan klienti, kas šeit bija sarunu laikā, gan telefonu sarunu izdrukas, kas apliecina komunikāciju ar klientu.


Pacanskij bazaru šeit negribētu sākt. Ja komunicēju korekti, lūdzu, dari tāpat.
Es 100% uzticos konkrēti Guntaram, brīdī, kad auto nonāca pie elektriķiem, pats biju klāt. Ko dzirdēju, atceros.
Ja klientam ir pretenzijas, lai izsaka tās personīgi.
1. galvenajam menedžerim
2. direktoram Oļegam Makarovam
3. netā: [email protected]

Pats klients pretenzijas izteicis nav. Vismaz man nav citas informācijas. Ko nozīmē: peace? Permalats taču sagrēkojies!!!
Palūdz, lai cilvēks (ja viņam ir kas sakāms) sazinās ar Permalat vadību. Jau iepriekš pateicos.
Offline
Permalat
10. Aug 2005, 17:08 #1420

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-08-10 16:09, Robertons rakstīja:
Sveiki... Man te maza nelaime gadījās. Braucu es ar savu 540i E39 1996.g. automāts un pēkšņi iedegās ASC lampiņa (ABS nē) un gāzes pedālis vairs nereaģē un auto pakāpeniski samazina ātrumu. Neilgi pirms apstāšanās atkal atjēdzas pedālis un viss ideāli. Tā tas atkārtojas vairākas reizes un apstājoties auto vairākkārt noslāpst un darbojas motors ļoti nevienmērīgi. ASC lampiņa visu laiku deg. Apgriezieni tiecas noslīdēt zem minimālā un slāpst nost. Motors raustās tā itkā strādātu tik puse no cilindriem. Kas tas varētu būt??? Paldies......


p.s. vai Jūs piedāvājat autoevakuātoru un cik tas maksā?

Diemžēl, bet, vienīgais ko varu ieteikt: nekavējoša pilna elektronikas diagnostika. Kādā no specializētajiem centriem. Nepieciešams diagnostikas dators GT1 un profesionālis darbam ar to
Piemēram, Permalatā šāda diagnostika (ar izdrukām,remonta tāmi) E39 maksā Ls 10.00.
Iepriekš jāpiesakās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo