Online
Pašreiz BMWPower skatās 57 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0
Autors | Ziņojums |
Permalat | 10. Aug 2005, 09:30 |
#1401
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-09 21:01, MargotS rakstīja:
Jautajums par e36 318is ’92.
Pabraucot pa sastregumiem (pa paris metriem uz priekshu tik stumdoties), pec kada laika, atlaizot sajugu, auto raustaas diezgan, kas varetu but beigts? Ja nestumdos pa sastregumiem, viss ok. Vai sajuga disks varetu but padilis? Cik apm. maksa disks un remonts?
Paldies ieprieks
Vajadzētu izbraukt ar to auto.
Pie vainas var būt gan sajūgs, gan motora vadības lietas. Patiešām negribētos minēt..
Nobrauc gar Volguntes ielu, 2min. un. domājams, diagnoze būs uzstādīta! | Offline | | |
Permalat | 10. Aug 2005, 10:10 |
#1402
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-09 17:31, bmwaddict rakstīja:
Luuk kaa permalats zaudee klientus - kapeec jaamaina detaljas konkreeti shinii gadiijumaa ABS dachiki mashiinas iipashnieku par to nemaz neinformeejot? Atbrauc civlis un tiek nolikts fakta priekshaa - mees jums nomainiijaam to un to un to! Bet cilveeks to nemaz neprasiija.. Un es veel ieteicu vinjam braukt uz Permalatu.. Vairaak juus diez vai vinju pie sevis redzeesiet, a civlis labs klients btw.
Permalat darbinieku versija (visa darba kolektīva apstiprināta):
1. klients bija pie mums divas reizes. Pirmajā reizē veicām diagnostiku. Tā uzrādīja - nedarbojas ABS/ASC, bojāts sensors. Par to informējām klientu. Sensora izmaksas un darbu tāmi saskaņojām
2. Vakar klients atbrauca otru reizi. Ar tekstu: ’taisam mašīnu!’. Guntars (liecinieku klātbutnē) pārjautāja ’defekts ar ABS? Mainām devēju, ja?’. Jā, lai taisot.
3. Permalat speciālisti nomainīja sensoru. Sensors bija bojāts. Pēc sensora nomaiņas kļūdas turpināja uzrādīt.
4. Guntars zvanīja klientam, apstiprināja sensora nomaiņu un jautāja ’turpinām remontu?’ Jā, vajagot taču atrast visas vainas.
5. Permalat speciālisti konstatēja, ka ir deguši vadi salonā. Noteikuši defekta apjomu un lokalizāciju, Guntars zvanīja klientam. Paskaidrojis, ka jāmaina visi vadi salonā, viņš klientam jautāja: ’turpinām’? Klientam likās, ka remonts varētu būt par dārgu, tādēļ viņš teica, ka aizvedīšot savu auto savam elektriķim ’melnā darba’ veikšanai.
6. atbraucis uz Permalatu, viņš jautāja ’a kāpēc tad jūs mainījāt to sensoru?’ Guntars paskaidroja: pirms pilnīgas auto izjaukšanas meistari sāka ar noteiktajiem defektiem, bez kuru novēršanas nebija iespējama tālāka remonta veikšana. Klients kak bi saprata, īpašu pretenziju nebija, un aizbrauca.
Domāju, mūsu speciālistu teikto var apstiprināt gan klienti, kas šeit bija sarunu laikā, gan telefonu sarunu izdrukas, kas apliecina komunikāciju ar klientu.
Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046
www.permalat.lv
[email protected]
tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-08-10 12:49 ] | Offline | | |
Permalat | 10. Aug 2005, 10:12 |
#1403
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-09 18:39, bmwaddict rakstīja:
2005-08-09 18:00, Melvins rakstīja:
/ja es pareizi sapratu/.
Nee nepareizi saprati.. To noskaidroja diagnostikaa.
Diagnostika nekādi nevar uzrādīt: ’deguši vadi salonā’
Muļķības. Meli. | Offline | | |
Tune-L | 10. Aug 2005, 10:13 |
#1404
|
| Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20393
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Gan jau vienkaarshi tas masiicasunjasaimnikakaiminjaradinieka maasadeels ir vienkaarshi no cilveeku kategorijas : "viss tik daargs, viss tik daargs"
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Martini | 10. Aug 2005, 10:32 |
#1405
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6281
Braucu ar: PORSCHE
| jautājums permalatam cik maksā `92g ///M5 3,8l motoram galvas blīve vārstu saļņiki utt. karoče viss komplekts un cik ilgā laikā būs uz vietas | Offline | | |
Permalat | 10. Aug 2005, 10:37 |
#1406
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-10 10:32, Martini rakstīja:
jautājums permalatam cik maksā `92g ///M5 3,8l motoram galvas blīve vārstu saļņiki utt. karoče viss komplekts un cik ilgā laikā būs uz vietas
Ieprecizē, lūdzu, ko nozīmē ’viss komplekts’?
Motoram remonta gadījumā var dikti daudz ko mainīt... | Offline | | |
matrixxxx | 10. Aug 2005, 10:38 |
#1407
|
| Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| E30 320i 84g.
Paaris dienas atpakalj izbraukaajos pa konkreetaam pelkjeem, drusku paraustiijaas un peec tam viss bija OK. Vakar no riita kanpi pielaidu, pie maziem apgriezieniem nestraadaaja puse no cilindriem. Peec uzsildiishanas vis darbojas normaali. Shoriiti pieleca normaali bet auksts aizrijas kad uzsit pa gaazes pedaali. Jautaajums: kur vispirms mekleet mitrumu/slapjumu motortelpaa ? (svechvadi normaali, daliitaaja vaaku nonjemt nemaaceeju un bija slinkums no riita mociities). Uz diagnostiku pie jums labpraat aizbrauktu ja nedziivotu V-pilii. | Offline | | |
Martini | 10. Aug 2005, 10:38 |
#1408
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6281
Braucu ar: PORSCHE
| motoram ir tikai nonemta galva | Offline | | |
|
Permalat | 10. Aug 2005, 10:41 |
#1409
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-10 10:38, Martini rakstīja:
motoram ir tikai nonemta galva
Pag. Paredzēts tikai galvas remonts?
Tad tāpat jāskatās sadales vārpstas nodilums, sēžas vietas, pievads, blīvslēgi (arī vārpstas), vadotnes, utt.
Lai meistars (lūdzu) sastāda konkrētu saraktu, tad skatīsimies. | Offline | | |
Permalat | 10. Aug 2005, 10:42 |
#1410
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-10 10:38, matrixxxx rakstīja:
E30 320i 84g.
Paaris dienas atpakalj izbraukaajos pa konkreetaam pelkjeem, drusku paraustiijaas un peec tam viss bija OK. Vakar no riita kanpi pielaidu, pie maziem apgriezieniem nestraadaaja puse no cilindriem. Peec uzsildiishanas vis darbojas normaali. Shoriiti pieleca normaali bet auksts aizrijas kad uzsit pa gaazes pedaali. Jautaajums: kur vispirms mekleet mitrumu/slapjumu motortelpaa ? (svechvadi normaali, daliitaaja vaaku nonjemt nemaaceeju un bija slinkums no riita mociities). Uz diagnostiku pie jums labpraat aizbrauktu ja nedziivotu V-pilii.
Hmm. Nu, svečvadu/sadalītāja rajonā vien jāmeklē. Pēc simptomiem - varētu būs samērcēta aizdedzes sistēma.. | Offline | | |
jims | 10. Aug 2005, 12:21 |
#1411
|
| Kopš: 20. Jul 2003
No: Viļāni
Ziņojumi: 1440
Braucu ar: izslēgtu DTC
| interesee kuriem e30 touringiem standartaa naak LSD reduktors? | Offline | | |
Margots | 10. Aug 2005, 12:43 |
#1412
|
| Kopš: 19. Sep 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1027
Braucu ar: bmw
|
2005-08-10 09:30, Permalat rakstīja:
2005-08-09 21:01, MargotS rakstīja:
Jautajums par e36 318is ’92.
Pabraucot pa sastregumiem (pa paris metriem uz priekshu tik stumdoties), pec kada laika, atlaizot sajugu, auto raustaas diezgan, kas varetu but beigts? Ja nestumdos pa sastregumiem, viss ok. Vai sajuga disks varetu but padilis? Cik apm. maksa disks un remonts?
Paldies ieprieks
Vajadzētu izbraukt ar to auto.
Pie vainas var būt gan sajūgs, gan motora vadības lietas. Patiešām negribētos minēt..
Nobrauc gar Volguntes ielu, 2min. un. domājams, diagnoze būs uzstādīta!
ok bus britins kadu dien piebraukshu bet problema rodas tikai, kad sastregumi nu taa 10-15 min pastumdoties pa metram. Citadi viss ok. | Offline | | |
Aiko | 10. Aug 2005, 12:55 |
#1413
|
| Kopš: 07. Feb 2003
No: Ainaži
Ziņojumi: 17
Braucu ar: BMW 525
| Kas taa ir par probleemu, E34 sleedzot ciet durvis, taas aizleedzas un atsleedzas valjaa. Otro reizi kad sleedz, taas paliek ciet | Offline | | |
Permalat | 10. Aug 2005, 13:08 |
#1414
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-10 12:55, Aiko rakstīja:
Kas taa ir par probleemu, E34 sleedzot ciet durvis, taas aizleedzas un atsleedzas valjaa. Otro reizi kad sleedz, taas paliek ciet
Visticamākais: problēma ar centrālo atslēgu gala slēdžiem. Eleketriķiem jāredz, jāpārbauda vadi, slēdži. | Offline | | |
ZigS | 10. Aug 2005, 13:15 |
#1415
|
| Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2005-08-10 12:21, jims rakstīja:
interesee kuriem e30 touringiem standartaa naak LSD reduktors?
325iX! | Offline | | |
vettori | 10. Aug 2005, 13:49 |
#1416
|
| Kopš: 31. Mar 2003
No: Salaspils
Ziņojumi: 627
Braucu ar:
| Sveiki
Jums ir tās mazās skrūvītes ar kurām piestiptina bremžu diskus?
Kā arī putekļgumijas priekš priekšējiem suportiem?
E-30 325i 86` | Offline | | |
|
Robertons | 10. Aug 2005, 16:09 |
#1417
|
| Kopš: 02. Aug 2004
Ziņojumi: 63
Braucu ar:
| Sveiki... Man te maza nelaime gadījās. Braucu es ar savu 540i E39 1996.g. automāts un pēkšņi iedegās ASC lampiņa (ABS nē) un gāzes pedālis vairs nereaģē un auto pakāpeniski samazina ātrumu. Neilgi pirms apstāšanās atkal atjēdzas pedālis un viss ideāli. Tā tas atkārtojas vairākas reizes un apstājoties auto vairākkārt noslāpst un darbojas motors ļoti nevienmērīgi. ASC lampiņa visu laiku deg. Apgriezieni tiecas noslīdēt zem minimālā un slāpst nost. Motors raustās tā itkā strādātu tik puse no cilindriem. Kas tas varētu būt??? Paldies......
p.s. vai Jūs piedāvājat autoevakuātoru un cik tas maksā? | Offline | | |
bmwaddict | 10. Aug 2005, 16:11 |
#1418
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Nevajag plaatiities ar visa kolektiiva apstiprinaashanu, ja pat darbinieks, kas pienjem mashiinu uz servisu, neklausaas ko vinjam saka.
Pilniigi noteikti jautaajums "mainam deveeju? - jaa!" nebija uzdots, cilveeks nav liikrocis, vinjsh shaadu deveeju aizbrauc un uzliek lietotu ar garantinju un padzirdot summu 90 Ls par to suudu nebuutu piekritis. Pie jums griezaas kaa pie speciem noteikt probleemu kaapeec nestraadaa spidometrs un skaidri gaishi 2x teica ka bliezh aaraa droshinaataajus. A juus nomainat ABS datchiku un pie kam tas neko neatrisina. Labi, sho bazaru var stiept bezgaliigi. Skaidrs, negribat atziit to ka mazliet ablazhaljis. Peace.
2005-08-10 10:10, Permalat rakstīja:
Permalat darbinieku versija (visa darba kolektīva apstiprināta):
1. klients bija pie mums divas reizes. Pirmajā reizē veicām diagnostiku. Tā uzrādīja - nedarbojas ABS/ASC, bojāts sensors. Par to informējām klientu. Sensora izmaksas un darbu tāmi saskaņojām
2. Vakar klients atbrauca otru reizi. Ar tekstu: ’taisam mašīnu!’. Guntars (liecinieku klātbutnē) pārjautāja ’defekts ar ABS? Mainām devēju, ja?’. Jā, lai taisot.
3. Permalat speciālisti nomainīja sensoru. Sensors bija bojāts. Pēc sensora nomaiņas kļūdas turpināja uzrādīt.
4. Guntars zvanīja klientam, apstiprināja sensora nomaiņu un jautāja ’turpinām remontu?’ Jā, vajagot taču atrast visas vainas.
5. Permalat speciālisti konstatēja, ka ir deguši vadi salonā. Noteikuši defekta apjomu un lokalizāciju, Guntars zvanīja klientam. Paskaidrojis, ka jāmaina visi vadi salonā, viņš klientam jautāja: ’turpinām’? Klientam likās, ka remonts varētu būt par dārgu, tādēļ viņš teica, ka aizvedīšot savu auto savam elektriķim ’melnā darba’ veikšanai.
6. atbraucis uz Permalatu, viņš jautāja ’a kāpēc tad jūs mainījāt to sensoru?’ Guntars paskaidroja: pirms pilnīgas auto izjaukšanas meistari sāka ar noteiktajiem defektiem, bez kuru novēršanas nebija iespējama tālāka remonta veikšana. Klients kak bi saprata, īpašu pretenziju nebija, un aizbrauca.
Domāju, mūsu speciālistu teikto var apstiprināt gan klienti, kas šeit bija sarunu laikā, gan telefonu sarunu izdrukas, kas apliecina komunikāciju ar klientu.
| Offline | | |
Permalat | 10. Aug 2005, 17:06 |
#1419
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-10 16:11, bmwaddict rakstīja:
Nevajag plaatiities ar visa kolektiiva apstiprinaashanu, ja pat darbinieks, kas pienjem mashiinu uz servisu, neklausaas ko vinjam saka.
Pilniigi noteikti jautaajums "mainam deveeju? - jaa!" nebija uzdots, cilveeks nav liikrocis, vinjsh shaadu deveeju aizbrauc un uzliek lietotu ar garantinju un padzirdot summu 90 Ls par to suudu nebuutu piekritis. Pie jums griezaas kaa pie speciem noteikt probleemu kaapeec nestraadaa spidometrs un skaidri gaishi 2x teica ka bliezh aaraa droshinaataajus. A juus nomainat ABS datchiku un pie kam tas neko neatrisina. Labi, sho bazaru var stiept bezgaliigi. Skaidrs, negribat atziit to ka mazliet ablazhaljis. Peace.
2005-08-10 10:10, Permalat rakstīja:
Permalat darbinieku versija (visa darba kolektīva apstiprināta):
1. klients bija pie mums divas reizes. Pirmajā reizē veicām diagnostiku. Tā uzrādīja - nedarbojas ABS/ASC, bojāts sensors. Par to informējām klientu. Sensora izmaksas un darbu tāmi saskaņojām
2. Vakar klients atbrauca otru reizi. Ar tekstu: ’taisam mašīnu!’. Guntars (liecinieku klātbutnē) pārjautāja ’defekts ar ABS? Mainām devēju, ja?’. Jā, lai taisot.
3. Permalat speciālisti nomainīja sensoru. Sensors bija bojāts. Pēc sensora nomaiņas kļūdas turpināja uzrādīt.
4. Guntars zvanīja klientam, apstiprināja sensora nomaiņu un jautāja ’turpinām remontu?’ Jā, vajagot taču atrast visas vainas.
5. Permalat speciālisti konstatēja, ka ir deguši vadi salonā. Noteikuši defekta apjomu un lokalizāciju, Guntars zvanīja klientam. Paskaidrojis, ka jāmaina visi vadi salonā, viņš klientam jautāja: ’turpinām’? Klientam likās, ka remonts varētu būt par dārgu, tādēļ viņš teica, ka aizvedīšot savu auto savam elektriķim ’melnā darba’ veikšanai.
6. atbraucis uz Permalatu, viņš jautāja ’a kāpēc tad jūs mainījāt to sensoru?’ Guntars paskaidroja: pirms pilnīgas auto izjaukšanas meistari sāka ar noteiktajiem defektiem, bez kuru novēršanas nebija iespējama tālāka remonta veikšana. Klients kak bi saprata, īpašu pretenziju nebija, un aizbrauca.
Domāju, mūsu speciālistu teikto var apstiprināt gan klienti, kas šeit bija sarunu laikā, gan telefonu sarunu izdrukas, kas apliecina komunikāciju ar klientu.
Pacanskij bazaru šeit negribētu sākt. Ja komunicēju korekti, lūdzu, dari tāpat.
Es 100% uzticos konkrēti Guntaram, brīdī, kad auto nonāca pie elektriķiem, pats biju klāt. Ko dzirdēju, atceros.
Ja klientam ir pretenzijas, lai izsaka tās personīgi.
1. galvenajam menedžerim
2. direktoram Oļegam Makarovam
3. netā: [email protected]
Pats klients pretenzijas izteicis nav. Vismaz man nav citas informācijas. Ko nozīmē: peace? Permalats taču sagrēkojies!!!
Palūdz, lai cilvēks (ja viņam ir kas sakāms) sazinās ar Permalat vadību. Jau iepriekš pateicos. | Offline | | |
Permalat | 10. Aug 2005, 17:08 |
#1420
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-08-10 16:09, Robertons rakstīja:
Sveiki... Man te maza nelaime gadījās. Braucu es ar savu 540i E39 1996.g. automāts un pēkšņi iedegās ASC lampiņa (ABS nē) un gāzes pedālis vairs nereaģē un auto pakāpeniski samazina ātrumu. Neilgi pirms apstāšanās atkal atjēdzas pedālis un viss ideāli. Tā tas atkārtojas vairākas reizes un apstājoties auto vairākkārt noslāpst un darbojas motors ļoti nevienmērīgi. ASC lampiņa visu laiku deg. Apgriezieni tiecas noslīdēt zem minimālā un slāpst nost. Motors raustās tā itkā strādātu tik puse no cilindriem. Kas tas varētu būt??? Paldies......
p.s. vai Jūs piedāvājat autoevakuātoru un cik tas maksā?
Diemžēl, bet, vienīgais ko varu ieteikt: nekavējoša pilna elektronikas diagnostika. Kādā no specializētajiem centriem. Nepieciešams diagnostikas dators GT1 un profesionālis darbam ar to
Piemēram, Permalatā šāda diagnostika (ar izdrukām,remonta tāmi) E39 maksā Ls 10.00.
Iepriekš jāpiesakās. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|