Online

Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
PowerBMW
16. Dec 2009, 00:40 #1401

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5799

Braucu ar:


es braucu ar trijiem nano mēsliem

man prieks par tevi tādēļ ar esi zinoš daudzās lietās
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 00:43 #1402

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 00:40:55 PowerBMW rakstīja:

es braucu ar trijiem nano mēsliem

man prieks par tevi tādēļ ar esi zinoš daudzās lietās
atkal dirsē*s
Offline
buncix
16. Dec 2009, 00:45 #1403

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


16 Dec 2009, 00:37:00 akmentinsh rakstīja:
ja taisa visu kā vajag nav nekādu problēmu,problēmas sākās kad sāk ko ekonomēt.veca paruna, ka skopais maksā divreiz divreiz!!

Nav runa par ietaupīšanu, iet runa par to, ka tagad krīze. Ir elementāras lietas ko pats var izdarit nevis uzreiz kā lunis dzīt uz servisu! Man, piemēram, vieglāk ir pašam iedzīt autiņu garāžā un nedaudz paskatīties kas un kā, nekā dzīt uz servisu.
Offline
-KZ-
16. Dec 2009, 00:45 #1404

Kopš: 08. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 145

Braucu ar: E36

moshh kads var pateikt cikk cc ir liela caurlaidiba m50b25 dzinejam sparauslam?
Offline
buncix
16. Dec 2009, 00:49 #1405

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


16 Dec 2009, 00:45:42 -KZ- rakstīja:
moshh kads var pateikt cikk cc ir liela caurlaidiba m50b25 dzinejam sparauslam?

Ja Tu domā likt ražīgākas sprauslas, tad bez ECU pārprogramēšanas to nedrikst darīt. Sajāsi motoru.
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 00:51 #1406

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 00:45:21 buncix rakstīja:

16 Dec 2009, 00:37:00 akmentinsh rakstīja:
ja taisa visu kā vajag nav nekādu problēmu,problēmas sākās kad sāk ko ekonomēt.veca paruna, ka skopais maksā divreiz divreiz!!

Nav runa par ietaupīšanu, iet runa par to, ka tagad krīze. Ir elementāras lietas ko pats var izdarit nevis uzreiz kā lunis dzīt uz servisu! Man, piemēram, vieglāk ir pašam iedzīt autiņu garāžā un nedaudz paskatīties kas un kā, nekā dzīt uz servisu.
ok var mainīt klučus šaras.bet ne elektoniku izņemot gadījumus ja tev garaža ir oscilogrāfs un ir nepieciešamās zināšanas
Offline
PowerBMW
16. Dec 2009, 00:51 #1407

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5799

Braucu ar:


16 Dec 2009, 00:43:51 akmentinsh rakstīja:

16 Dec 2009, 00:40:55 PowerBMW rakstīja:

es braucu ar trijiem nano mēsliem

man prieks par tevi tādēļ ar esi zinoš daudzās lietās
atkal dirsē*s

OK labāk izstāsti kadeļ 2001 gada tas 2,0 dizelis tukšgaitā vibrē! sūknis ar sprauslām pārbaudits, ko vēl vainot gaitā iet OK! ko regu;ē tas devejs pie kārbas
Offline
-KZ-
16. Dec 2009, 00:54 #1408

Kopš: 08. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 145

Braucu ar: E36

es uzdevu jautajumu bet redzu kad nespej atbilde te normali
? tad cik ir liela caurlaidiva cc sprauslam no m50b25

[ Šo ziņu laboja -KZ-, 16 Dec 2009, 00:55:01 ]

Offline
buncix
16. Dec 2009, 00:54 #1409

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Nu elektronikais nepieciešams serviss, tā ir pašsaprotama lieta, ja nav vajadzīgo zināšanu!
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 00:54 #1410

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 00:45:21 buncix rakstīja:

16 Dec 2009, 00:37:00 akmentinsh rakstīja:
ja taisa visu kā vajag nav nekādu problēmu,problēmas sākās kad sāk ko ekonomēt.veca paruna, ka skopais maksā divreiz divreiz!!

Nav runa par ietaupīšanu, iet runa par to, ka tagad krīze. Ir elementāras lietas ko pats var izdarit nevis uzreiz kā lunis dzīt uz servisu! Man, piemēram, vieglāk ir pašam iedzīt autiņu garāžā un nedaudz paskatīties kas un kā, nekā dzīt uz servisu.
vecais labais stāsts par taupīšanu tu remontē un beigās netiec galā jābrauc uz servisu a remonta laikā esi sajājis vēl kautko kur ekonomija???
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 00:59 #1411

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 00:51:21 PowerBMW rakstīja:

16 Dec 2009, 00:43:51 akmentinsh rakstīja:

16 Dec 2009, 00:40:55 PowerBMW rakstīja:

es braucu ar trijiem nano mēsliem

man prieks par tevi tādēļ ar esi zinoš daudzās lietās
atkal dirsē*s

OK labāk izstāsti kadeļ 2001 gada tas 2,0 dizelis tukšgaitā vibrē! sūknis ar sprauslām pārbaudits, ko vēl vainot gaitā iet OK! ko regu;ē tas devejs pie kārbas
apgriezien devējs droši vien.
Zvans uz servisu, kients jautā meistaram paklausies kurš gultnis man gaudo????

[ Šo ziņu laboja akmentinsh, 16 Dec 2009, 00:59:47 ]

Offline
Srakans
16. Dec 2009, 01:00 #1412

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


15 Dec 2009, 23:13:15 akmentinsh rakstīja:

15 Dec 2009, 22:35:44 Steve rakstīja:

15 Dec 2009, 21:48:11 Markss rakstīja:
man dīzelim,temp.turās uz 70,gan pilsēta,gan trase,pūš karstu visu laiku un jau pēc 5min.,no nakts aukstās.Cik zinu D temp.vienmēr augstāka ir, ~95 grādi Probkās tagad uzkāpj uz 80-85 grādi. Tas normāli?
p.s. pirmo reizi D lietošanā.

Nē. Dīzeldzinējiem normāla darba temperatūra ir ap 90 grādiem. Normālā brauksanas režīmā ir jāturas ap šo atzīmi.
Jāskatās dzesēšanas sistēma - līmenis, termostats, etc. Visticamāk pie vainas ir termostats.
Jādodas uz servisu.
īstenībā gan dīzeļ gan benzīn motoru dzes. sit. principiāli ir vienādi ja nav darba temperatūras tad uz servisu

Tā kā modernajiem dīzeļiem lietderības koeficients ir krietni augtāks par benzīnniekiem, tad nu dīzelis uzsilst daudz lēnāk. Tieši tāpēc tiem pre heating ir must have. Tieši tāpēc pie +7 dzinējs uzsilst daudz vēlāk nekā pie mīnus 5, jo pečka nestrādā virs +5.5 grādi. Un šajā laikā, pat ja viss kārtībā, jā nesilst neh..ja. Aptuveni 15-20 min pilsētas režīmā un tad tikai sasniedz darba temperatūru.
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 01:01 #1413

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 00:45:42 -KZ- rakstīja:
moshh kads var pateikt cikk cc ir liela caurlaidiba m50b25 dzinejam sparauslam?
google
Offline
buncix
16. Dec 2009, 01:02 #1414

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


16 Dec 2009, 00:54:59 akmentinsh rakstīja:

16 Dec 2009, 00:45:21 buncix rakstīja:

16 Dec 2009, 00:37:00 akmentinsh rakstīja:
ja taisa visu kā vajag nav nekādu problēmu,problēmas sākās kad sāk ko ekonomēt.veca paruna, ka skopais maksā divreiz divreiz!!

Nav runa par ietaupīšanu, iet runa par to, ka tagad krīze. Ir elementāras lietas ko pats var izdarit nevis uzreiz kā lunis dzīt uz servisu! Man, piemēram, vieglāk ir pašam iedzīt autiņu garāžā un nedaudz paskatīties kas un kā, nekā dzīt uz servisu.
vecais labais stāsts par taupīšanu tu remontē un beigās netiec galā jābrauc uz servisu a remonta laikā esi sajājis vēl kautko kur ekonomija???

Nu es visus klučus, bremžu diskus, sailentblokus, atsaites, izplūdes kolektorus, reduktorus, sveces, filtrus un pārējo mainu pats. Man kaut kā šķiet, ka dažus simtus uz servisa apmeklēšanu esu ietaupijis.
Offline
buncix
16. Dec 2009, 01:03 #1415

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


16 Dec 2009, 01:01:15 akmentinsh rakstīja:

16 Dec 2009, 00:45:42 -KZ- rakstīja:
moshh kads var pateikt cikk cc ir liela caurlaidiba m50b25 dzinejam sparauslam?
google

www.internetsirplash.lv vai www.iedzerindilauķi.lv
Offline
Driver
16. Dec 2009, 01:04 #1416

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Dec 2009, 00:37:00 akmentinsh rakstīja:
ja taisa visu kā vajag nav nekādu problēmu,problēmas sākās kad sāk ko ekonomēt.veca paruna, ka skopais maksā divreiz divreiz!!

+1
nevelti atrast labu latvija brauktu auto ir praktiski neiespejami, labs neskaitas ja itkaa viss strada.

Un ja zondei neiet sildisana, tad vinja ir metama nevis pusspragusi.

Filtri un sveces ir jamaina regulari nevis kad kautkadas problemas paradas. Un regulari sakas ar to bridi, kad auto nopirkts. Bet ja pedeja mainja ir "nezinu" tad viennozimigi jamaina.

Vislielakais stulbums ir par komentiem nospraud to, pamaini to, utt. Jo kadam taa ir bijis un nomainot detalju x defekts pazudis. Diemzel e28 laiki ir sen pagajushi un pat njemt no viena stradajosha auto un likt uz cita ir bezjeezigi, jo uzreiz nebus nekada rezultata, jo dme par jaunu pirmo bridi meginas noadapteties un pat vienkarsi uzliekot labaku detalju dzinejs var sakt stradat sliktak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PowerBMW
16. Dec 2009, 01:05 #1417

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5799

Braucu ar:


OK labāk izstāsti kadeļ 2001 gada tas 2,0 dizelis tukšgaitā vibrē! sūknis ar sprauslām pārbaudits, ko vēl vainot gaitā iet OK! ko regu;ē tas devejs pie kārbas
apgriezien devējs droši vien.
Zvans uz servisu, kients jautā meistaram paklausies kurš gultnis man gaudo????

da vis skaidrs-Es tev jautāju vēlreiz kādu informāciju viņš sniedz sūknim un kam vēl??? kompi tā sauktās kļudas nekādas nav un nedzen sūdu
Respektivi IZSKAIDRO kas var izraisti to vibrēšanu?
Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 01:07 #1418

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 01:00:18 Srakans rakstīja:

15 Dec 2009, 23:13:15 akmentinsh rakstīja:

15 Dec 2009, 22:35:44 Steve rakstīja:

15 Dec 2009, 21:48:11 Markss rakstīja:
man dīzelim,temp.turās uz 70,gan pilsēta,gan trase,pūš karstu visu laiku un jau pēc 5min.,no nakts aukstās.Cik zinu D temp.vienmēr augstāka ir, ~95 grādi Probkās tagad uzkāpj uz 80-85 grādi. Tas normāli?
p.s. pirmo reizi D lietošanā.

Nē. Dīzeldzinējiem normāla darba temperatūra ir ap 90 grādiem. Normālā brauksanas režīmā ir jāturas ap šo atzīmi.
Jāskatās dzesēšanas sistēma - līmenis, termostats, etc. Visticamāk pie vainas ir termostats.
Jādodas uz servisu.
īstenībā gan dīzeļ gan benzīn motoru dzes. sit. principiāli ir vienādi ja nav darba temperatūras tad uz servisu

Tā kā modernajiem dīzeļiem lietderības koeficients ir krietni augtāks par benzīnniekiem, tad nu dīzelis uzsilst daudz lēnāk. Tieši tāpēc tiem pre heating ir must have. Tieši tāpēc pie +7 dzinējs uzsilst daudz vēlāk nekā pie mīnus 5, jo pečka nestrādā virs +5.5 grādi. Un šajā laikā, pat ja viss kārtībā, jā nesilst neh..ja. Aptuveni 15-20 min pilsētas režīmā un tad tikai sasniedz darba temperatūru.
tāpēc modernākiem dizeļiem nāk piesildīšana priekš pečkas,komfortam.

[ Šo ziņu laboja akmentinsh, 16 Dec 2009, 01:08:51 ]

Offline
akmentinsh
16. Dec 2009, 01:13 #1419

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


16 Dec 2009, 01:04:47 Driver rakstīja:

16 Dec 2009, 00:37:00 akmentinsh rakstīja:
ja taisa visu kā vajag nav nekādu problēmu,problēmas sākās kad sāk ko ekonomēt.veca paruna, ka skopais maksā divreiz divreiz!!

+1
nevelti atrast labu latvija brauktu auto ir praktiski neiespejami, labs neskaitas ja itkaa viss strada.

Un ja zondei neiet sildisana, tad vinja ir metama nevis pusspragusi.

Filtri un sveces ir jamaina regulari nevis kad kautkadas problemas paradas. Un regulari sakas ar to bridi, kad auto nopirkts. Bet ja pedeja mainja ir "nezinu" tad viennozimigi jamaina.

Vislielakais stulbums ir par komentiem nospraud to, pamaini to, utt. Jo kadam taa ir bijis un nomainot detalju x defekts pazudis. Diemzel e28 laiki ir sen pagajushi un pat njemt no viena stradajosha auto un likt uz cita ir bezjeezigi, jo uzreiz nebus nekada rezultata, jo dme par jaunu pirmo bridi meginas noadapteties un pat vienkarsi uzliekot labaku detalju dzinejs var sakt stradat sliktak
izrāvi vārus no mutes.un lielākā daļa cilvēku mašinas pērk 'pēc vizuāla nevis tehniskā stāvokļa.
Offline
Srakans
16. Dec 2009, 01:13 #1420

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo