Online

Pašreiz BMWPower skatās 32 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 11.0

AutorsZiņojums
bmwaddict
29. Mar 2008, 16:43 #1401

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

man personiigi shkjiet, ka ar sho bildi viss ir kaartiibaa!
bet neaizmirsti, ka daudz kas ir atkariigs arii no degvielas. man pazinjam bija pajauns Mondeo, aizbrauca shis kkad uz apskati kur sho izmeta par atgaazeem! cilveeks galiigaa neizpratnee.. aizbraucam vienk ielejam 98 degvielu Statoilaa un taisnaa celjaa atpakalj uz TA, un iziet pilniigi bez probleemaam.. Though YMMW.


29 Mar 2008, 15:17:08 Kashelz rakstīja:
Ta, shodien aibraucu uz Grosu, nomeriju un te ir raadiitaaji, motors darba temperatura idlee, ap kadiem 700 rpm +/-, kadi komentari? CO itkaa maz, bet taa lambda, liekas vajadzeetu but mazaakai, kadi komentari? Driver?

[url=http://foto.apollo.lv/resources/modules/orig_img.php?id=490983]
[/url]
Offline
hasans
29. Mar 2008, 18:00 #1402

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:


29 Mar 2008, 16:27:40 Dzhanis rakstīja:

29 Mar 2008, 16:02:13 hasans rakstīja:
Varetu kads ieteikt ar kaadu pastu labaak puleet e39 prieksejos lukturus? kada razotaja, nosaukums utt.


http://lhk.datnex.lv/forums/viewtopic.php?t=10268

pamekle te

tnx
Offline
Kashelz
29. Mar 2008, 18:42 #1403

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


29 Mar 2008, 16:43:54 bmwaddict rakstīja:
man personiigi shkjiet, ka ar sho bildi viss ir kaartiibaa!
bet neaizmirsti, ka daudz kas ir atkariigs arii no degvielas. man pazinjam bija pajauns Mondeo, aizbrauca shis kkad uz apskati kur sho izmeta par atgaazeem! cilveeks galiigaa neizpratnee.. aizbraucam vienk ielejam 98 degvielu Statoilaa un taisnaa celjaa atpakalj uz TA, un iziet pilniigi bez probleemaam.. Though YMMW.


29 Mar 2008, 15:17:08 Kashelz rakstīja:
Ta, shodien aibraucu uz Grosu, nomeriju un te ir raadiitaaji, motors darba temperatura idlee, ap kadiem 700 rpm +/-, kadi komentari? CO itkaa maz, bet taa lambda, liekas vajadzeetu but mazaakai, kadi komentari? Driver?

[url=http://foto.apollo.lv/resources/modules/orig_img.php?id=490983][img]http://foto.apollo.lv/files/kashelz/large/490983.jpg[img][/url]


A gadiena tam HC nevajag buut pec iespejas tuvaak nullei un lamdai zem 1? Skabeklim vai tad arii vajadzetu nakt araa vairs? Varbut nesedeg pilniibaa degmaisijums, sveces jaunas, filtrs gaisa arii, degvielas filtru tik janomaina Degvielas pateerinju ari gribeetu samazinat un dabut tuvaak pec papiiriem noteiktam. Shodien kaa pa briinumu neduumoja vispaar, siltaaks laiks un viss ka jabuut, ka nav duumu makonis, kondensaats laikam vainiigs.
Offline
Dzhanis
29. Mar 2008, 18:43 #1404

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

Nissanam tas pats, tikliidz siltaaks laiks taa izpūtējs vispār nedūmo. Jāgriež ārā katalizators, jo citādāk jau sāk piebesīt tas baltais tvaiku mutulis.
Offline
Kashelz
29. Mar 2008, 18:47 #1405

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Es izgriezu araa katalizatoru, jo viens jau bija sen sen iznjemts ne manaa auto kalposhanas laikaa Bet dumo vienalga mitraa laikaa, degvielu leju Nestee, visu laiki Nestes 95-to zupinju, nedomaaju, ka taa tur ir sliktaaka par Statoil degvielu... nu labi 98 ir 98, bet tomer nav "labaa" degviela no Krievijas
Offline
Driver
29. Mar 2008, 20:04 #1406

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Mar 2008, 15:17:08 Kashelz rakstīja:
Ta, shodien aibraucu uz Grosu, nomeriju un te ir...


atgazes ir normalas:
CO vertiba ir laba, HC ir nesadegushaa degviela un ari vertiba ir normala - ja maisijums ir par treknu, tad HC celjas, bet ja ir loti par liesu, tad atkal HC celjas.
CO2 ir degsanas produkts un jo lielaka vertiba, jo labaka sadegsana - CO2 likne ir preteja HC.
bet kapec lambda nav 1.00? mosh kautkur nehermetiska izpludes sistema, vai aparats nav precizs.
redzot tadu atgazu sastavu, drosibas pec japarbauda vai tiesham strada lambda (delj 1.07) un ja vinja iet, tad viss tur ir kartiba.
ja grib but pilnigi pedantisks, tad varbut ari varetu but labak, ja butu loti, loti nedaudz treknaks.

bet pirmstam (ieprieksheja bildee) nedaudz sajaucu tos "normalos" skabeklja %, tapec ari neizpratu iepriekshejo bildi - tur vienkarshi izputejs bija caurs.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
gapp
29. Mar 2008, 20:46 #1407

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Man lambda bija 1,41 , bet apskati vienalga izlaida. Tas ir slikti?
Offline
Driver
29. Mar 2008, 20:51 #1408

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Mar 2008, 20:46:50 gapp rakstīja:
Man lambda bija 1,41 , bet apskati vienalga izlaida. Tas ir slikti?


loti liess maisijums - ekologijai loti labi, ekonomijai savukart dirsaa - rij un neiet.

ja lambda bija 1,41 tad motors tuksgaitaa pat vareja nestabili stradat un vareja but problemas, ka darbinot nepieles uzreiz, kaa saka no pusapgrieziena.

pie tadas lambda vertibas CO bija noteikti 0,2 vai pat mazak, bet TA norma ir 2,5

P.S. kas pa auto?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Modrs
29. Mar 2008, 20:58 #1409

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ai, ka jūs te ar to tvaiku aizrāvušies
tak pisviņuzirks, viņu var mazināt vienīgi saīsinot izpūtēju līdz minimumam. paņem dajebkādu zāles pļāvēju vai trimmeri un izpūtēja galā uzlec dajebkādu dārza laistāmo šļuteni uz kādu laiku - redzēsi, ka bez viņas tev nebūs tvaiks, ar viņu būs. vnk lielajam motoram izplūdes sistēma ātrāk uzsilst un tas tvaiks karstāks iznāk ārā un tā nekūp, nu kkā tā, vai arī piedarbini aukstu motoru un kādu laiku padarbini paaugstinātos apgriezienos. uzsildīsi izpūtēju - būs mazāks tvaiks. nezinu kā savādāk izskaidrot
un ravēt ārā katalizatoru dēļ tvaika ir
Offline
gapp
29. Mar 2008, 20:58 #1410

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


29 Mar 2008, 20:51:03 Driver rakstīja:

29 Mar 2008, 20:46:50 gapp rakstīja:
Man lambda bija 1,41 , bet apskati vienalga izlaida. Tas ir slikti?


loti liess maisijums - ekologijai loti labi, ekonomijai savukart dirsaa - rij un neiet.

ja lambda bija 1,41 tad motors tuksgaitaa pat vareja nestabili stradat un vareja but problemas, ka darbinot nepieles uzreiz, kaa saka no pusapgrieziena.

pie tadas lambda vertibas CO bija noteikti 0,2 vai pat mazak, bet TA norma ir 2,5

P.S. kas pa auto?


BMW 318i 93. gads, M40 motors... CO bija 0,08 ... Nu tas, ka rij diezgan ir fakts, bet nu esmu jau samierinājies... Vairāk par 11/100 nerij... A ko var darīt lietas labā???
Offline
Modrs
29. Mar 2008, 21:02 #1411

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

driver - pie ļoti liesa degmaisījuma benzīna motoriem palielinas degšanas temperatūra, un tad veidojas NOx (slāpekļa oksīdi), kas arī ir kaitīgi . protams, izmantojot atgāzu recirkulāciju tos var samazināt
karoč, starp visu to ķīmisko tabulu, kas nāk ārā no izpūtēja ir jāatrod kompromiss
Offline
Driver
29. Mar 2008, 21:02 #1412

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

noskaidrot kapec motors darbojas uz "gandriz gaisa" un noverst defektu.
mosh tur reali tikai kads sikums pie vainas...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kashelz
29. Mar 2008, 21:03 #1413

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

A ka to lambdu dabut var uz kaadi 0.9? Kas jamaina vai kur jameklee probleema lai ir ekonimisks?? Ja 318i rij 11 litrus tad tas nav normaali man liekas, protams atkariigs cik kaaja smaga... es savam reekjinu ir ap 12 litriem, a pec papiiriem 9, buutu ideali mieriigi braucot videejo uz 100km dabut uz 10 litriem vai mazaak
Offline
Staris
29. Mar 2008, 21:05 #1414

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

E36 Ieliku aizmugurē lampas ar balto pagriezienu. Viss deg, kļūdas kompis nemet, bet ik pa laikam iesprūst bremžu gaismas. Tjip ieslēdzas un neizdziest, kamēr nepaspaidu bremžu pedāli vairākas reizes. Kas tur pie vainas var būt?
Ja jau pedālis tiek atlaists, tad jau teorētiski strāvai nebūtu vairs jāpienāk pie spuldzītes. Mok tur kaut kāda sarežģītāka sistēma
Offline
Driver
29. Mar 2008, 21:07 #1415

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Mar 2008, 21:02:10 Modricimus rakstīja:
driver - pie ļoti liesa degmaisījuma benzīna motoriem palielinas degšanas temperatūra, un tad veidojas NOx (slāpekļa oksīdi), kas arī ir kaitīgi . protams, izmantojot atgāzu recirkulāciju tos var samazināt
karoč, starp visu to ķīmisko tabulu, kas nāk ārā no izpūtēja ir jāatrod kompromiss


agrak to visu tabulu-likni ar visam gazem bezmaz no galvas zinaju, kad vel macijos.
tagad pilnigi visu no galvas neatceros.
bet par to lieso maisijumu un vinja kaitigumu zinaju, tikai par NOx biju piemirsis.

bet vislabak ir ja maisijums nav galigi stehiometrisks, bet nedaudz liess, ja pavisam gudri, tad lambda ap 1.06 tad auto ir maximali ekonomisks un butiski neazudee jaudu, kaa ari izpludes gazes ir OK.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Modrs
29. Mar 2008, 21:07 #1416

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

varbūt tas bremžu slēdzis pie pedāļa kaput un šī ir vnk sakritība ar tām lampām....
Offline
Driver
29. Mar 2008, 21:08 #1417

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Mar 2008, 21:05:26 Staris rakstīja:
E36 Ieliku aizmugurē lampas ar balto pagriezienu. Viss deg, kļūdas kompis nemet, bet ik pa laikam iesprūst bremžu gaismas. Tjip ieslēdzas un neizdziest, kamēr nepaspaidu bremžu pedāli vairākas reizes. Kas tur pie vainas var būt?
Ja jau pedālis tiek atlaists, tad jau teorētiski strāvai nebūtu vairs jāpienāk pie spuldzītes. Mok tur kaut kāda sarežģītāka sistēma


baltas lampas nepricom

vienkarshi sledzis pie pedalja beigts - jamaina

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Instigater
29. Mar 2008, 21:09 #1418

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


29 Mar 2008, 21:02:10 Modricimus rakstīja:
driver - pie ļoti liesa degmaisījuma benzīna motoriem palielinas degšanas temperatūra, un tad veidojas NOx (slāpekļa oksīdi), kas arī ir kaitīgi . protams, izmantojot atgāzu recirkulāciju tos var samazināt
karoč, starp visu to ķīmisko tabulu, kas nāk ārā no izpūtēja ir jāatrod kompromiss

Palielinoties degshanas temperatuurai ciesh arii aizdedzes sveces un izpluudes vaarsti.
Offline
gapp
29. Mar 2008, 21:10 #1419

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Driver, bet kas tad man tur par vainu var būt? Kāpēc lambda 1,41 ?

P.S. Visu laiku leju 98U Statoilā... mok dēļ degvielas?

[ Šo ziņu laboja gapp, 29 Mar 2008, 21:11:10 ]

Offline
Modrs
29. Mar 2008, 21:12 #1420

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

a manam huligānam iestrēgst aizdedze. kopš ieliku miglu (bija jau vadi, atlika ielikt releju, slēdzi nomainīt no aizmugures miglas uz aizm/priekša) man pie ieslēgtas miglas var izņemt atslēgu un motors strādā, līdzko izslēdz miglu, noslāpst. vot kur meklēt te vainu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo