Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Jādara gals mākslīgajiem ’guļošajiem’

AutorsZiņojums
maxell
24. Apr 2006, 00:15 #141

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10605

Braucu ar: Kaplīti.

Nez ko dariis ar to Salu tiltu. Diezgan briesmiigaa staavoklii tagat. ...gaidiis liidz 2008, kad Dienvidu tiltu pabeigs, lai kautkaa pluusmu vareetu virziit pa citurieni?

Cik sapratu, Dienvid tilts buus OK! Taads kaartiigs tilts...
Offline
Puuchuks
24. Apr 2006, 10:34 #142

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2006-04-23 22:07, Delerium rakstīja:
ebanais Salu tilts... šodien uz viena no trampliiniem no Civika atdalijās izpūtējs..


savulaik man sierrai bija taads pat prikols. braucaam ar meiteni kaukur veelaa stundaa un, hops, izpuuteejs atdalaas no beigu stiprinaajuma un paliek visaa garumaa karaajoties tikai biksees
neko, par laimi, meitenei bija liidzi citas zekjubikses, kuras vinja man laipni uzshkjinkjoja un es veikli paliidu zem auto un izpuutekli kaukaa pieseeju, lai nenokriit

p.s.
Offline
Puuchuks
24. Apr 2006, 10:36 #143

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2006-04-24 00:15, maxell rakstīja:
Nez ko dariis ar to Salu tiltu. Diezgan briesmiigaa staavoklii tagat. ...

tas, ko shobriid dara ar Salu tilti, pareizaak ar Ulmanja un Vieniibas gatvju krustojumu, tas gan ir pilniigs
es apsveicu visus ar to, ka beidzot ir piekjeerushies V.g. paplashinaashanai pie krusta, bet kaapeec ir jaapaarrok visa U.g. un no 7 joslaam jaauztaisa 2as
Offline
Archer
24. Apr 2006, 13:43 #144

Kopš: 27. Mar 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: YAMAHA

ko Jūs domājat par BTA KASKO apdrošināšanu "BEDRES" (vai kat kā tā)?
Offline
Archer
24. Apr 2006, 13:44 #145

Kopš: 27. Mar 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: YAMAHA

ko Jūs domājat par BTA KASKO apdrošināšanu "BEDRES" (vai kat kā tā)?
Offline
maxell
24. Apr 2006, 14:49 #146

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10605

Braucu ar: Kaplīti.

Jāni, agājušo vasaru strādāju firmā BRD Projekts. Viņi to galu projektēja. Cik sapratu, tad tas viss ir saistīts ar to, ka satiksmes plūsmas kautkā citādāk virzīs. Paši projektētāji, bija baigā starā par to projektu. Teicās labu uztaisījuši esam.

Pats es tur tai krustā nēsmu tagat bijis un tam projektam īpaši uzmanību nepievērsu, nevaru apgalvot vai tas ir tā projekta ietvaros vai tas ir kas pilnīgi cits. Dzīvos redzēs.

...starpcitu, paši projektētāji arī dikti brēc, ka ceļu remonti netiek pareizi darīti. Man teica, ka tas saistīts ar pilnīgi apsurdu sistēmu, ka buvdarbu projektu vadītājs var gūt lielāku peļņu, ja spēj ieekonomēt uz būvdarbu izpildi, tātad uz matereāliem.
Offline
Ruff
24. Apr 2006, 15:39 #147

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3


2006-04-24 14:49, maxell rakstīja:
Man teica, ka tas saistīts ar pilnīgi apsurdu sistēmu, ka buvdarbu projektu vadītājs var gūt lielāku peļņu, ja spēj ieekonomēt uz būvdarbu izpildi, tātad uz matereāliem.


kāds būs par Tevi tā normāli pasmējies

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
maxell
24. Apr 2006, 15:54 #148

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10605

Braucu ar: Kaplīti.

Neprecīzi izteicos...
Tas nav tā, ka uz papīra parādās. Vajadzīgo granti, aizved citur un noraksta. Ok, ticu, ka Tu esi labāk informēts, kaa notiek visi būvdarbi, bet tie džeki no BRD nevienu vien reizi ir gājuši dirsties, ka nepietiekamā daudzumā matereāli tiek izmantoti. Pat līdz apsurdam, ka pa taisno uz smilts liek asfaltu virsū, šķembas nemaz neuzliek. Šis gadījums notika, kamēr es vēl tur strādāju. Nu nejau nevīžības pēc tā dara.[ This message was edited by: maxell on 2006-04-24 15:57 ]
Offline
Ruff
24. Apr 2006, 16:03 #149

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

iedomaajos, ko par shitaadu joku teiktu ES suutiities tehniskie uzraugi

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
maxell
24. Apr 2006, 16:12 #150

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10605

Braucu ar: Kaplīti.

A tagat tādam ir jābūt visulaiku blakus?

Cik zinu, tad parasti tie strādnieki tiek drāsti, kad "boss" nolēmis garām nobraukt un mana, ka piem grants lietus laikā tiek likta.
Offline
Ruff
24. Apr 2006, 17:19 #151

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

nee, kadreiz tadus suutija ES. tagad vietejie tiek galaa
bet es ar vienu taadu somu kaadu laicinju nostradaju kopaa

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
RM1
24. Apr 2006, 17:21 #152

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Ar jaunbūvājamiem ceļiem ir skaidrs, ir būvuzraugs kas nodrošina "kaut kādu zināmu" kvalitāti, bet kā ir ar remondarbu kvalitātes kontroli??? Nu pilna rīga, un ne tikai rīga, ar sagraizītu un sačakarētu segumu

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Puuchuks
24. Apr 2006, 20:02 #153

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2006-04-24 17:21, RM1 rakstīja:
bet kā ir ar remondarbu kvalitātes kontroli??? Nu pilna rīga, un ne tikai rīga, ar sagraizītu un sačakarētu segumu

Par katru remontdarbu buutu jaabuut liigumam starp RD un attieciigo darbu veiceeju. Liigumaa buutu jaabuut terminjiem, sankcijaam, utt. Ja paskataas to pashu satdepa maajlapu, tur daudzaas atbildees ir ".... saskanjaa ar liigumu, vinjiem tas un tas ir jaanoveersh, satdeps ies skatiisies un baarsies...". No taa varam secinaat, ka par katru sagraiziito celja posmu ir atrodams kaads atbildiigais, kuru caur satdepu var noskaidrot. Ja neliidz rakstiishana inetaa, jaaraksta "parastaa" veestule vai iesniegums satdepam. Atshkjiriibaa no ineta, uz taadu veestuli iestaadei ir jaaatbild rakstiski un noteiktaa laikaa
Offline
xzb
24. Apr 2006, 20:13 #154

Kopš: 17. May 2004

Ziņojumi: 688

Braucu ar:

manā ģerevņā pagājušogad rekonstruēja galveno ielu-pēc 6iem mēnešiem ir jau tādas bedres(vairāk kā 10), kuru apbraukšanai ir jāpārkārtojas pretējā braukšanas joslā... vot tas ir puizdjec
Offline
edzulis
01. May 2006, 16:02 #155

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Offline
edzulis
01. May 2006, 16:06 #156

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

pabraucu ar E32 jau biju aizmirsis kas ir bedres un sliedes un bruģis... Iet kā tanks. Nebūtu benja tik dārga, būtu ideāls auto! [ This message was edited by: edzulis on 2006-05-01 16:06 ]
Offline
gt99
01. May 2006, 16:17 #157

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7179

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

pēc Autoexoticas nācās nedaudz pabraukt aiz Gvido (iespējams ex) 328 e36 ar lielajiem diskiem. Bāc nu kā tas auto vilkās pa bruģēto ceļa posmu...

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
martinez
01. May 2006, 16:21 #158

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Bļe, Berģos arī jobanie gāzinieki sagraizījuši visu asfaltu, tagad tajās vietās ir grumbulis, kur nākošgad būs psc bedres noteikti Pirms tam bija ideāls asfalts bez nevienas bedres, bet tagad...
Offline
Pauliic
01. May 2006, 17:05 #159

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

jazvana uz de facto lai taisa sizhetu, ka slesers savus miljonus dubultojis

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
edzulis
31. May 2006, 10:40 #160

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Biš ne pa tēmu:

BTA izmaksā rekordatlīdzību par „KASKO Bedres” – gandrīz 1000 latu

BTA apdrošināšanas akciju sabiedrība ir izmaksājusi patlaban lielāko atlīdzību bedres dēļ cietušajam „KASKO Bedres” polises īpašniekam – 980,30 latus. Atlīdzība izmaksāta 2002. gada izlaiduma mašīnas „Mercedes Benz” īpašniekam, kura automašīna guva bojājumus, iebraucot bedrē Rīgā, Deglava ielas 55. nama rajonā.

Iebraucot bedrē, automašīnai tika bojāta labā aizmugurējā riteņa piekare. Patlaban izmaksu lieta ir nodota BTA AAS Atlīdzību departamentam, savukārt klients atlīdzību jau ir saņēmis. Jāatzīmē, ka šis autoīpašnieks „Kasko Bedres” polisi bija iegādājies akcijas laikā, proti, kad tās cena uz gadu bijusi tikai 1 lats.

Taču arī tagad polises „Kasko Bedres”, kura sedz automašīnu bojājumus, kas gūti bedru vai bojātu kanalizācijas lūku dēļ, ir joprojām simboliska – 4 lati apdrošināšanai uz gadu. Patlaban atlīdzības par „KASKO Bedres” gadījumiem ir saņēmuši jau 43 autoīpašnieki.


Projekts „KASKO Bedres” ir uzsākts kopš šā gada 15. marta, BTA AAS sadarbojoties ar Aivara Borovkova juridisko biroju „AB grupa”, lai sniegtu reālu palīdzību bedru dēļ cietušajiem autovadītājiem un vienlaikus līdzdarbotos valstiski svarīgajā ceļu sakopšanas uzdevumā, saucot pie tiesiskās atbildības ceļu uzturētājus.

Patlaban akcijas organizatori atbildīgajiem par ceļu uzturēšanu jau ir nosūtījuši kopā sešas pretenzijas vēstules par negadījumiem, kuros automašīnas ar „KASKO Bedres” apdrošināšanas polisēm nokļuva bojāta ceļa seguma dēļ.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo