Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW & gāze

AutorsZiņojums
7788
11. Mar 2005, 17:23 #141

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

bet tie diseli nemaz letaki nepaliek, neskatoties uz neesoso ekanomiju(ja vien neperc salerku letak)
Offline
Puce
11. Mar 2005, 17:33 #142

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Esmu braucis ar gāzi, bet ir tikai negatīvas atmiņas par to. Visu laiku kaut kāds čakars ir bijis un nekad izņemot pašu sākumu nevarēja normāli noregulēt to gāzi. Plus vēl visu laiku vadā grabažniekā balonu, kas nebūt nav tik viegls.. Galu galā nahrenizēju to gāzi un turpināju braukt ar pencīnu. Braucot ar gāzi dēļ visiem tiem mixeriem auto smaka nost no bezgaisa pie lieliem apgriezieniem. Kā noņēmu nost tā autiņam bija sajūta kā no piedirstas publiskās točas iznākt svaigā gaisā.

Bet mana izvēle ikdienai ir vienmēr bijusi dīzelis. Tikai akcidenta dēļ kādus 3gadus biju pārsēdies uz pencīnu/gāzi.
Jautāsiet kāpēc dīzelis? Tāpēc, ka salīdzinot ar pencīnu dīzeli enivej mazāk ēd un uzskatu ka galvenās izmaksas ir tekošās - cik tev vajag $ lai nobrauktu tādu un šādu gabalu nevis to ka pencīns uzturēšanā būtu lētāks. Neviens taču no jums pērkot pencīn auto neielika naudas starpību starp analogu dīzeļ auto iekš cūciņas un netērēja to naudu pencīnam...

Vot lūt tā!

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
NixN
11. Mar 2005, 17:51 #143

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

Es personigi uz gaazes nekad nav braucis un nebraukshu ar, nu i nafig vinju. Ja nu vieniigi no BMW ruupnicaam nesaks masveidaa ripot araa bmw kas jau no dzimshanas ir paredzeeti braukshanai uz gaazi!

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
7788
11. Mar 2005, 18:03 #144

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

dan jau ka driz saaks, redz ka viens prototips jau vizinaas, par laimi ne uz propana, vismaz nesmirdees
un pa to jaudas zudumu ko ststa, nu ta vins ir, bet 3.5 ar gazi tapat izbaztu 2.0 benz(standart komplektacija

<font size=1>[ This message was edited by: 7788 on 2005-03-11 18:03 ]</font>[ This message was edited by: 7788 on 2005-03-11 18:06 ]
Offline
NixN
11. Mar 2005, 18:25 #145

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

Es pienjemu ka automashina kas jau no ruupnicas ir projekteeta darbam uz gaazes ietu ne sliktaak par benziina darbinaamu un arii ar dzineeja resursu nebuutu probleemu Tachu visi shities parbuvetie un pielaagotie

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
taksists
11. Mar 2005, 19:29 #146

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza

Nu ir jau fāterlandē tāda lieta kā "erdgas" - maksā kapeikas, nesmird un ir iespējams kā auto papildaprīkojums no rūpnīcas.

-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline
Tune-L
11. Mar 2005, 19:59 #147

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Driizaak jau ka gaaze neieiesies, jo pasaulee tuvaakajos gadu desmitos tiek paredzeeta tieshi gaazes kriize .....
Nesen lasiju visai pesimistiskas prognozes shai virzienaa ......

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
martinez
11. Mar 2005, 20:11 #148

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


2005-03-11 14:43, RT rakstīja:
Šodien vispār ir jāaizmirst par dīzeli vairāk vai mazāk, ja nu vienīgi labi aprīkots un patīk cilvēkam, tikai vairs ne dēļ ekonomijas.


dīzelis paļubomu ir ekonomiskāks pa kādiem 2 litriem vismaz, salīdzinot ar benzīnnieku. manā gadījumā 324td vidēji rij 9l (protams nesēņojot), un iet tikpat labi, cik 320i, ja ne vēl labāk. visā visumā esu ar to apmierināts.arī ziemā lec bez problēmām, cik nu tās var pa ziemām nosaukt
Offline
Instigater
12. Mar 2005, 02:47 #149

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Un diizeli laukos var audzeet, taa kaa vismaz shajaa sakaraa nebuus taa, ka tuuliit un uzreiz beigsies, vienkaarshi mazaak sees kvieshus, vairaak rapsi vai sazin veel kaadu uuberkruto elljas augu. Pagaidaam gan biodiizelis ir daargaaks.
Offline
Bron
12. Mar 2005, 16:13 #150

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-03-12 02:47, Instigater rakstīja:
Un diizeli laukos var audzeet, taa kaa vismaz shajaa sakaraa nebuus taa, ka tuuliit un uzreiz beigsies, vienkaarshi mazaak sees kvieshus, vairaak rapsi vai sazin veel kaadu uuberkruto elljas augu. Pagaidaam gan biodiizelis ir daargaaks.


Ar metanolu iet veel labaak nekaa ar benziinu un jamo var taisiit no vistu suudiem.
Offline
Blackadder
12. Mar 2005, 17:57 #151

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2005-03-11 19:59, Tune-L rakstīja:
Driizaak jau ka gaaze neieiesies, jo pasaulee tuvaakajos gadu desmitos tiek paredzeeta tieshi gaazes kriize .....
Nesen lasiju visai pesimistiskas prognozes shai virzienaa ......


Mja, ļoti interesanta prognoze, tu varētu dalīties ar kādu plašāku informāciju... jo, vismaz pēc man pieejamajiem info avotiem, kuros profesionālu vajadzību spiests, ieskatos regulāri, tā nu gluži vis nav... pat ņemot vērā tikai atklātos un apstiprinātos gāzes resursus, to pie patreizējiem patēriņa tempiem pasaulei pietiks ievērojami ilgāk nekā naftas.

Un vēl ir divas visai pamanāmas tendences, kas arī liek apšaubīt iespēju par gaidāmo gāzes krīzi.

Pirmkārt, ja pat tāda valsts kā Apvienotie Arābu Emirātu (tiem kas tankā - viena no pasaules lielākajiem naftas rezervju saimniekiem - rezerves ap 100 miljardiem barelu jeb, piemēram par aptuveni 50% lielākas, nekā Krievijai, piedevām naftas ieguves pašizmaksa šajā reģionā ir _ļooooooti_ lēta - ap 4 dolāriem par barelu pretstatā piemēram 14 dolāriem Kanādā vai Ziemeļjūrā) sāk īstenot masveidīgu autotransporta "gazifikācijas" kampaņu, tad acīmredzot, zina ko dara.

Otra tendence - aizvien straujāk tiek slietas gaisā gāzes pārstrādes rūpnīcas, kurās ražo dažādus tradicionālos naftas produktus (eļļas, dīzeli, benzīnu, aviācijas degvielu u.c.), par izejvielu izmantojot gāzi. Piemēram, Katarā (ir tāda maza valstele turpat pie Persijas līča, pasaules 3.lielāko pēdējo gāzes rezervju īpašniece) divu nedēļu laikā vien paziņots par diviem šādiem megaprojektiem. Ja tādas kompānijas kā "Shell" vai "ExxonMobil" tur iegrūž smuku naudiņu, tad varu droši teikt, ka neba jau tāpat vien tas tiek darīts
Offline
Creators
14. Mar 2005, 20:55 #152

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 779

Braucu ar:

Ja bembii ir gaaze tad tas vairs nav BMW
Offline
7788
15. Mar 2005, 22:23 #153

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


2005-03-14 20:55, Creators rakstīja:
Ja bembii ir gaaze tad tas vairs nav BMW

nu tad nelaujiet man sacukot so masinu un noperciet to no manis
Offline
Massons
15. Mar 2005, 22:39 #154

Kopš: 10. Jun 2002

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: Nav svarīgi ...

Ja BMW uzliek gāzi, tad pazūd Odziņa, kas ir peec 3,5 tk apbarotu ...

-----------------
Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ...
Offline
diesel
15. Mar 2005, 23:37 #155

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... gāze atmaksājas ja dienā nobrauc vismaz 70 km.
... galugalā tirgu ir pieejami vai var pasūtīt auto jau aprīkotu ar gāzes iekārtu, kas nesadārdzina ’preci’ kā tādu
... un nevajag te liet ka gāze smird, normala gāzes iekārta smird tikpat daudz kā dīzeļmašīna
... ar gāzi jaudas zudums manāms tikai variantā ja uz benču viss ir bijis baigi čikiniekā - lamda, farsunkas... citiem uz gāzi iet kudi labāk nekā uz benz.
... protmas gāze neder, ja visulaiku patīk normāli ’topīt’ redlainā un ir svarīgi tie 5-10% nezaudētie ’poniji’ , vispār degvielas izmaksas nesatrauc vai vienkārši ir aprobežots cilvēks. Protams pastāvs ētikas jautājums - piem 2000 g 7-er uz gāzes
... kruizēšanai pa šosejām tika atvests vēlviens polo 1.6 metāns - 7 ls 1000 km , tieši tā 0.7 ls 100 km <- nevarētu teikt, ka nav ekonomija vaine
Offline
edzulis
15. Mar 2005, 23:40 #156

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Un kur tu to metānu uzpildi? Mājās?
Offline
diesel
15. Mar 2005, 23:43 #157

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


... varbūt arī pie kāda mājās, bet vēl Rīgā pagaidām ir divas metāna uzpildes stacijas.
Offline
edzulis
15. Mar 2005, 23:49 #158

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Un cik tas necilais polo maksā?
Offline
diesel
15. Mar 2005, 23:54 #159

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


.... 1996 g 4000 eur 87 tkm noskrējiens
Offline
Pauljukas
16. Mar 2005, 00:00 #160

Kopš: 12. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 461

Braucu ar: 323i


2005-03-15 23:43, diesel rakstīja:

... varbūt arī pie kāda mājās, bet vēl Rīgā pagaidām ir divas metāna uzpildes stacijas.

biki nesapratu, ko noziimee ’veel pagaidaam ir’, - buus veel vai nebuus pavisam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo