Online
Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: ChipTuning
Autors | Ziņojums |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
28 Aug 2013, 00:58:14 morris rakstīja:
Lainu kur, ber Bosch rolim ieteiktu braukt ar līkumu. Pēc pieredzes ap%#$sēji konkrētākie viņi!!!
Pieļauju kad pirms gadiem 15 kāds tur arī kko sajēdza, bet tagad klauni tur strādā
Pielauju ka aizbraucot no ielas protams ka nomeeriis un uzredzeesanos, bet ja brauc ar chipotaaju vai reguleetaaju, ka to dara kaa piemeram leishi reguleejot letinju sporta auto, tad neviens no rolis tur nemaz klaat nestaav. Viss atkariigs no taa ko velies dariit, tikai nomeriit vai reguleet ar. | Offline | | |
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
28 Aug 2013, 01:02:21 dainiiz rakstīja:
28 Aug 2013, 00:58:14 morris rakstīja:
Lainu kur, ber Bosch rolim ieteiktu braukt ar līkumu. Pēc pieredzes ap%#$sēji konkrētākie viņi!!!
Pieļauju kad pirms gadiem 15 kāds tur arī kko sajēdza, bet tagad klauni tur strādā
Pielauju ka aizbraucot no ielas protams ka nomeeriis un uzredzeesanos, bet ja brauc ar chipotaaju vai reguleetaaju, ka to dara kaa piemeram leishi reguleejot letinju sporta auto, tad neviens no rolis tur nemaz klaat nestaav. Viss atkariigs no taa ko velies dariit, tikai nomeriit vai reguleet ar.
Es tur aizdzinu hobija auto pie elektriķa uz diagnostiku, jo motors negriezās kā nākas. Auto ar karburātoru un elektrisko shēmu kas satāv no 3 vadiem un 2 elektriskām komponentēm - spoles un sadalītāja. Jo bija ZB sētas meistari, kas visu laiku kko sprieda un tolkam neko nejēdza.
Tie pāķi rolī paziņoja, kad elektrību tam auto viss ir kārtībā, vainīgs karburātors. Karburātors SU HS4, kas ir super elementārs.
Jau kādu mēnesi vēlāk, pats paņēmu rokā testeri un izrādijās ,kad pravotkā ir vads-rezistors, kā rezultātā spolei pienāca 9,5-10v. Nomainiju to vadu viss aizgāja. Vot kā to tie pāķi nepamanija, nesaprotu. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Par to jau neiet runa. Tu tagad jauc servisa darbus ar stenda kvalitāti vai tamlīdzīgi.
Viņiem ir Bosch 4x4 stends un labs stends. Viņu darba kvalitāte neiespaido stenda darbību.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
28 Aug 2013, 01:14:43 Kaross rakstīja:
Par to jau neiet runa. Tu tagad jauc servisa darbus ar stenda kvalitāti vai tamlīdzīgi.
Viņiem ir Bosch 4x4 stends un labs stends. Viņu darba kvalitāte neiespaido stenda darbību.
Man gan gribas domāt, kad kkādai sajēgai jābūt. Diagnostiku veica tas pats kas to stendu darbina, vismaz man tā teica. Nebrīnītos ja to būtu darijusi apkopēja tur.... | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| izdrukas ar aizdegshanas spriegumiem, degshanas spriegumu un laiku iedeva?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Kko man iedeva, bet jāpameklē garāža, kas tas bija. Visu laiku nesanāk pie viņiem piebraukt un apstāstīt situāciju... | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
27 Aug 2013, 21:32:58 Kaross rakstīja:
27 Aug 2013, 16:34:17 Jonix rakstīja:
Nu bļin vecīt! Tikai nesaki, ka par A3 es 2x nestāstīju kas ir jāsalabo, lai tā nebūtu.
Savukārt golfu es tak skaidri un gaiši teicu, ka ir risinājums uzreiz pa prasto, bet pameklēšu vai nevar pa "pareizo" kaut ko atrast.
Lasu un rēcu.
Pareizi tak es nemaz "pareizi" nesataisīju to Butes VW Golf V. Bet pa Prasto un pareizi māki tikai Tu. Atkal sākās vecā dziesma.
Es visu māku tikai ne tagad un tā kā viņš darīja ir nepareizi, bet pareizi es kaut kad varēšu.
Kas sunim asti cels, ja ne pats.
Man šitie tavi "kaut kad varēšu" klienti ir ne viens vien.
Bute, ir kādas problēmas ar tavu auto? Neiet? Liels patēriņš, check engine lampiņas mirgo vai kas tamlīdzīgs. Gribētos gan šiem tukšajiem tekstiem kādus pierādījumus ja jau pa prasto tev sataisīts.
Nē, viss tip-top, vienīgais errors ir tas, ka es to skuķi vairs nedrebinu, kas ar to golfu brauc | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
27 Aug 2013, 16:34:17 Jonix rakstīja:
Nu bļin vecīt! Tikai nesaki, ka par A3 es 2x nestāstīju kas ir jāsalabo, lai tā nebūtu.
Savukārt golfu es tak skaidri un gaiši teicu, ka ir risinājums uzreiz pa prasto, bet pameklēšu vai nevar pa "pareizo" kaut ko atrast.
Uzēd biezpienu, 1x aizbraucu pie Tevis ar nestrādājošu sēni, tad viņu servisā nomainīja un otrajā tad arī čipoji. Kamēr bija ziema un ārā bija auksts, viss bija ok, sākās siltāks laiks, tā arī sāka turbīnu rubīt nost | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Interesanti, ka forumā nāk iekšā, topiku lasa, bet par saviem darbiem atbildēt nevar.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
28 Aug 2013, 09:49:42 Bute rakstīja:
27 Aug 2013, 16:34:17 Jonix rakstīja:
Nu bļin vecīt! Tikai nesaki, ka par A3 es 2x nestāstīju kas ir jāsalabo, lai tā nebūtu.
Savukārt golfu es tak skaidri un gaiši teicu, ka ir risinājums uzreiz pa prasto, bet pameklēšu vai nevar pa "pareizo" kaut ko atrast.
Uzēd biezpienu, 1x aizbraucu pie Tevis ar nestrādājošu sēni, tad viņu servisā nomainīja un otrajā tad arī čipoji. Kamēr bija ziema un ārā bija auksts, viss bija ok, sākās siltāks laiks, tā arī sāka turbīnu rubīt nost
Vecozēn, ar ko mums čipošana beidzās - es teicu, lai nomaini N75, kurš taisa sū**, ne velti, kad regulējām, biju piespraudis savu ejošo.
Pēc visa spriežot tas nav izdarīts + bonusā dēļ sūdīgā N75 VNT mehānisms jau ir aizkakājies.[ Šo ziņu laboja Jonix, 29 Aug 2013, 00:48:28 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kad pirms pāris mēnešiem Butes sencis bija piebraucis pie manis es viņam jautāju par N75. N75 bija uzlikts jauns. Turbīnas ģeometrija kustējās perfekti. Tālāk es jau minēju, lai labāk tiek ar tevi galā, bet nu izskatās, ka nekas nav mainījies.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Mazāk fantazē Kaross. Kad man zvanīja par šo jautājumu, neviens N75 nebija mainījis.
Un pieiesim no praktiskās puses - kā ģeometrija var kustēties perfekti, ja braucot ieķeras un aiziet avārijas režīms?
Pats tak ļoti labi zini, pat ja čips būtu līks, pie normālas turbīnas darbības ECU pats visu sarēķinātu un noregulētu tā, lai līdz avārijas režīmam nemaz netiktu.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Atkal sākās pasakas. Toreiz N75 bija jauns! Bet tu atkal saki pretējo...
Tā arī es to auto neesmu vairāk redzējis un redz kas uzpeld.
Kopš kura laika ECU pats visu sarēķina. Tad priekš kam viņu vispār vajag čipot. vāks kaut kāds.
Saprotu, ka vakars un gulēt jāiet, bet arī bez pasakām es to varu izdarīt.[ Šo ziņu laboja Kaross, 29 Aug 2013, 01:11:50 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Atbilidi uz jautājumu, pasaka !
Izskatās, ka tu šī foruma lietotājus par tehniskiem analfabētiem turi.
Ar labu nakti.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| vai man vienam liekas, ka, piemeram, turbospiediena stelle ir ari adaptiva un galvenais ir nevis tabulaa laikus izmainit uz to pashu n75, bet gan nokorigjet to vietu, kur nodefinets cik lielam spiedienam jabut, un tikai tad varbut "ielikt" taisnu vai liku chipu, kuram (ari) laiku tabulas uz n75 ir (vai aiz slinkuma nav) izkorigjetas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Gi-Unit | | Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Beņķiku
|
28 Aug 2013, 00:27:59 marciss rakstīja:
Auto ir Alfa Romeo Crosswagon 1,9JTD 16V Brūnas krāsas un ar bremžu problēmām | Offline | | |
|
Gi-Unit | | Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Beņķiku
| Jautājums pašiem čipotājiem, vai procesā tiek reāli pārbaudīts sēnes regulējums, pārsvarā visādiem 4,5iem golfiem, kuriem konstanti viņas izrūsē/nosprūst, un tiek mainītas kaktu kantoros, pie Koļas?
Atvainojos bet jā, ir gadījumi, ka uz vietas gāzējot vai vnk raustot ar roku turbīna ideāli staigā, bet pie slodzes, ceļā, vai nu nesasniedz noteikto turbīnas spiedienu, vai rada nevajadzīgu pārspiedienu, atmetoties! | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
29 Aug 2013, 02:19:43 Gi-Unit rakstīja:
Jautājums pašiem čipotājiem, vai procesā tiek reāli pārbaudīts sēnes regulējums, pārsvarā visādiem 4,5iem golfiem, kuriem konstanti viņas izrūsē/nosprūst, un tiek mainītas kaktu kantoros, pie Koļas?
Atvainojos bet jā, ir gadījumi, ka uz vietas gāzējot vai vnk raustot ar roku turbīna ideāli staigā, bet pie slodzes, ceļā, vai nu nesasniedz noteikto turbīnas spiedienu, vai rada nevajadzīgu pārspiedienu, atmetoties!
Es nečipoju, bet man neviens aktuatoru nepārbaudīja, turbīnu arī ārā nejauca. Ja sēne kustās ar roku, tad vaina ir šķībā n75, kas pārāk ātri atver aktuatoru, vai vnk kkur truba vai IC caurs, ja pārspiediens atmetoties, tad caura vakuuma truba uz dump valve vai arī dump valve iestrēdzis. Vispār dump valve var noņemt un pats pārbaudīt.
Nu tas ja runa ir par benzīnu, dīzeļiem nav dv[ Šo ziņu laboja Laoshi, 29 Aug 2013, 08:07:18 ] | Offline | | |
marciss | | Kopš: 02. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1586
Braucu ar: G30 un F31
|
29 Aug 2013, 01:59:08 Gi-Unit rakstīja:
28 Aug 2013, 00:27:59 marciss rakstīja:
Auto ir Alfa Romeo Crosswagon 1,9JTD 16V Brūnas krāsas un ar bremžu problēmām
nope, nav bruuns un arii sabremzeeties veel var | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
29 Aug 2013, 00:51:42 Kaross rakstīja:
Kad pirms pāris mēnešiem Butes sencis bija piebraucis pie manis es viņam jautāju par N75. N75 bija uzlikts jauns. Turbīnas ģeometrija kustējās perfekti. Tālāk es jau minēju, lai labāk tiek ar tevi galā, bet nu izskatās, ka nekas nav mainījies.
atbrauks no Vāczemes, sūtīšu pie Tevis un sataisi, a to zb šitie cirki | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|