Online
Pašreiz BMWPower skatās 34 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika VI
Autors | Ziņojums |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9182
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
13 Feb 2025, 10:02:21 @RaL rakstīja:
12 Feb 2025, 22:51:09 @crime rakstīja:
te nav runa par bedrēm vien, bet par to, kādā stāvoklī ir ielas/ceļi, ielāps uz ielāpa, viens augstāks, otrs zemāks, akas virs/zem ielas līmeņa, arī bedres tam visam pa virsu kā odziņa. da kaut vai tā pati vesetas/zirņu iela, kur pastāvīgi tiek novietoti naudas slaukšanas hjundaji, ble tas krustojums ir tik sūdainā stāvoklī, pipeles, ble, aplaupīt braucējus - jā, sakārtot krustojuma segumu - nē, paldies.
tās ir sekas pēdējo 10-15 gadu politikai attiecībā uz ieguldījumiem ceļu infrastruktūrā. Ušakova laikā sākumā bija labāk, jo ceļi tika laboti pirms viņa un vēl turējās gadus 5, pēc tam viss sāka strauji iet uz leju, jo vienkārši praktiski neko neremontēja. Ja kaut ko izremontēja, tad tikai virspusēji un ar lielu pompu izziņoja - paskaties uz tām ielām, kas tika remontētas Ušakova laikā - tur jau atkal prasās pēc remonta.
Tagad tas viss ir jāizstrēbj - paies vēl vismaz 5 gadi, lai ar šādiem (salīdzinoši pret iepriekšējiem gadiem - tik lieliem) ieguldījumiem kā ir tagad varētu uzskatīt, ka seguma kvalitāte ir laba.
Es teiktu, ka kā ikdienas autobraucējam pēdējos gados jau ir jūtams, ka paliek labāk.
Te ir preses relīze par remontdarbiem plānotajiem šogad, bet kaut kur bija arī baigi forša karte, tikai nevarua trast:
https://www.riga.lv/lv/jaunums/riga-sogad-turpi...ww.google.com%2F
Lūgums, nečīkstēt, pēc tam par remontiem 
Jep, Ņils jau 6 gadus, kā nav, bet pie sliktajiem ceļiem joprojām var pievilkt. Pēc minētajiem 5 gadiem gan jau viņš tāpat būs pie vainas, ka jābraukā jau pa grants segumu pilsētā bez maz vai. 
Pēdējos gados drīzāk viss ir gājis uz leju ar ceļu segumu. Piekritīšu Crime, brauc pa galvaspilsētu, bet uz ceļa ir ielāps, kas tur kopā divus citus ielāpus. Un letiņu māksla taisīt 30 kanalizācijas lūkas 50m posmā tieši uz riepas trajektorijas ar nulles noturību/izturību ir vienkārši unikāla. | Offline | | |
RR04 | |  Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3813
Braucu ar: 41
| rīga nekad nebūs gatava un varat aizmirst par sakārtotu rīgu. Ielas nekad nebūt tur labā stāvoklī, ja nespēj pat vanšu tiltam naudu atrast. Nemaz nerunāsim par astronomiskajām summām visiem projektiem. Nesaprotu jēgu sapņot 
| Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22481
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Nezinu, pa kurieni Jūs braucat, bet ceļi liekas ok. Sačakarēta satiksme, stabi un citi mēsli, bet segums kopsummā liekas ok.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22507
Braucu ar: RVR
|
13 Feb 2025, 10:05:42 @Gestus rakstīja:
Tak Šleserim vajag Rīgu, tikai lai izbīdītu savu projektus, pirmām kārtām waterfrontu un noslauktu naudu no tā visu, neko citu viņam no Rīgas nevajag. Esošie ieslēdza stopkrānu, attiecīgi jātiek domē un viss jāsabīda, kā vajag.
100%, ja viņš tiks pie varas, tad redzēsiet kā Waterfronta projekts aizies grabēdams.
Viņš jau tikai tāpēc ir atpakaļ politikā - jo parādījās sarežģījumi ar iepriekšējā reizē "sakārtotajiem" politbiznesiem.
Ostas un dzelzceļu mūsdienās ļoti ietekmē sankcijas, dažādiem NĪ projektiem vairs nav klientu no RUS, valsts garantētajos autobusu pārvadājumos arī vairs nav tik laba situācija kā bija senāk...
Tāpēc ir atpakaļ, lai atkal sev "sakārtotu" lietas. Un būs elektorāts, kas pavilksies, jo skaisti muldēt viņš prot, bet to, ka tas viss ir ar vienu mērķi uz savu kabatu, daļa nepamanīs, daļa izliksies neredzam, un vēl daļa citēs klasisko "lai jau zog, bet vismaz ielas nobruģēja". | Offline | | |
Arsm3ns | |  Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 1083
Braucu ar:
| Par NĪ runājot.. Gadiem monitorēju ss u.c., bet ne Юрмалy. Bet pētdējā laikā, ar acu kaktiņu, šķiet, nenormāli daudz Jūrmalas mājas uz tirgu un īri met visur. Sankcijas iedarbojušās? Kāds to statistiku varbūt ir pamanījis skaitļos? | Offline | | |
Output | |  Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 587
Braucu ar: G20
| Laikam kādas kuram prioritātes. Es labāk brauktu pa granteni, lai tikai vate nav pie varas.
P.S. Tik cik sanāk braukt pa Rīgu, segums nav nekāda baigā problēma ar R19 un R20. Ir, protams, sūdīgas vietas, bet vairāk tracina velojoslas un stāvvietu trūkums/cenas. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14063
Braucu ar:
|
13 Feb 2025, 10:45:04 @RVR rakstīja:
13 Feb 2025, 10:05:42 @Gestus rakstīja:
Tak Šleserim vajag Rīgu, tikai lai izbīdītu savu projektus, pirmām kārtām waterfrontu un noslauktu naudu no tā visu, neko citu viņam no Rīgas nevajag. Esošie ieslēdza stopkrānu, attiecīgi jātiek domē un viss jāsabīda, kā vajag.
100%, ja viņš tiks pie varas, tad redzēsiet kā Waterfronta projekts aizies grabēdams.
Viņš jau tikai tāpēc ir atpakaļ politikā - jo parādījās sarežģījumi ar iepriekšējā reizē "sakārtotajiem" politbiznesiem.
Ostas un dzelzceļu mūsdienās ļoti ietekmē sankcijas, dažādiem NĪ projektiem vairs nav klientu no RUS, valsts garantētajos autobusu pārvadājumos arī vairs nav tik laba situācija kā bija senāk...
Tāpēc ir atpakaļ, lai atkal sev "sakārtotu" lietas. Un būs elektorāts, kas pavilksies, jo skaisti muldēt viņš prot, bet to, ka tas viss ir ar vienu mērķi uz savu kabatu, daļa nepamanīs, daļa izliksies neredzam, un vēl daļa citēs klasisko "lai jau zog, bet vismaz ielas nobruģēja".
Šleseram ir viena pozitīva lieta - viņš vismaz pareizi runā un runā pareizajā virzienā, kamēr citi hvz ko.. pat nesapot ko runā.
jo tā vīzija padarīt Rīgu konkurētspējīgu - tas ir zbis un tieš itā ir jādomā, nevis jāmuld par pensionāriem un dārziņiem ble.. citi varēja paņemt no Šlesera to domu un pie tās arī strādāt. | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12758
Braucu ar:
|
13 Feb 2025, 12:45:49 @user rakstīja:
13 Feb 2025, 10:45:04 @RVR rakstīja:
13 Feb 2025, 10:05:42 @Gestus rakstīja:
Tak Šleserim vajag Rīgu, tikai lai izbīdītu savu projektus, pirmām kārtām waterfrontu un noslauktu naudu no tā visu, neko citu viņam no Rīgas nevajag. Esošie ieslēdza stopkrānu, attiecīgi jātiek domē un viss jāsabīda, kā vajag.
100%, ja viņš tiks pie varas, tad redzēsiet kā Waterfronta projekts aizies grabēdams.
Viņš jau tikai tāpēc ir atpakaļ politikā - jo parādījās sarežģījumi ar iepriekšējā reizē "sakārtotajiem" politbiznesiem.
Ostas un dzelzceļu mūsdienās ļoti ietekmē sankcijas, dažādiem NĪ projektiem vairs nav klientu no RUS, valsts garantētajos autobusu pārvadājumos arī vairs nav tik laba situācija kā bija senāk...
Tāpēc ir atpakaļ, lai atkal sev "sakārtotu" lietas. Un būs elektorāts, kas pavilksies, jo skaisti muldēt viņš prot, bet to, ka tas viss ir ar vienu mērķi uz savu kabatu, daļa nepamanīs, daļa izliksies neredzam, un vēl daļa citēs klasisko "lai jau zog, bet vismaz ielas nobruģēja".
Šleseram ir viena pozitīva lieta - viņš vismaz pareizi runā un runā pareizajā virzienā, kamēr citi hvz ko.. pat nesapot ko runā.
jo tā vīzija padarīt Rīgu konkurētspējīgu - tas ir zbis un tieš itā ir jādomā, nevis jāmuld par pensionāriem un dārziņiem ble.. citi varēja paņemt no Šlesera to domu un pie tās arī strādāt.
nu pareizi runā, vajag ar krieviju ciešākas saites, sadarboties utt vai ne?  | Offline | | |
|
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14063
Braucu ar:
|
13 Feb 2025, 12:51:48 @kexxx rakstīja:
13 Feb 2025, 12:45:49 @user rakstīja:
13 Feb 2025, 10:45:04 @RVR rakstīja:
13 Feb 2025, 10:05:42 @Gestus rakstīja:
Tak Šleserim vajag Rīgu, tikai lai izbīdītu savu projektus, pirmām kārtām waterfrontu un noslauktu naudu no tā visu, neko citu viņam no Rīgas nevajag. Esošie ieslēdza stopkrānu, attiecīgi jātiek domē un viss jāsabīda, kā vajag.
100%, ja viņš tiks pie varas, tad redzēsiet kā Waterfronta projekts aizies grabēdams.
Viņš jau tikai tāpēc ir atpakaļ politikā - jo parādījās sarežģījumi ar iepriekšējā reizē "sakārtotajiem" politbiznesiem.
Ostas un dzelzceļu mūsdienās ļoti ietekmē sankcijas, dažādiem NĪ projektiem vairs nav klientu no RUS, valsts garantētajos autobusu pārvadājumos arī vairs nav tik laba situācija kā bija senāk...
Tāpēc ir atpakaļ, lai atkal sev "sakārtotu" lietas. Un būs elektorāts, kas pavilksies, jo skaisti muldēt viņš prot, bet to, ka tas viss ir ar vienu mērķi uz savu kabatu, daļa nepamanīs, daļa izliksies neredzam, un vēl daļa citēs klasisko "lai jau zog, bet vismaz ielas nobruģēja".
Šleseram ir viena pozitīva lieta - viņš vismaz pareizi runā un runā pareizajā virzienā, kamēr citi hvz ko.. pat nesapot ko runā.
jo tā vīzija padarīt Rīgu konkurētspējīgu - tas ir zbis un tieš itā ir jādomā, nevis jāmuld par pensionāriem un dārziņiem ble.. citi varēja paņemt no Šlesera to domu un pie tās arī strādāt.
nu pareizi runā, vajag ar krieviju ciešākas saites, sadarboties utt vai ne? 
runā par to cik debils ir rail baltic, cik bezjēdzīgi un ekonomiski nepareizi tas viss ir.
runā par to, ka Rīgai jābūt pirmajā vietā reģionā
runā par pilsētas konkurētspējas celšanu starp kaimiņiem
tās ir svarīgas lietas un bez tādas domāšanas Latvija vienmēr paliks dirsā.
katru dienu skatos uz to topošo dzelzceļa tiltu pār Dauagvu un ā arī nesaprotu kurš idiots ko tādu izdomāja.. | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16566
Braucu ar:
|
13 Feb 2025, 12:45:49 @user rakstīja:
13 Feb 2025, 10:45:04 @RVR rakstīja:
13 Feb 2025, 10:05:42 @Gestus rakstīja:
Tak Šleserim vajag Rīgu, tikai lai izbīdītu savu projektus, pirmām kārtām waterfrontu un noslauktu naudu no tā visu, neko citu viņam no Rīgas nevajag. Esošie ieslēdza stopkrānu, attiecīgi jātiek domē un viss jāsabīda, kā vajag.
100%, ja viņš tiks pie varas, tad redzēsiet kā Waterfronta projekts aizies grabēdams.
Viņš jau tikai tāpēc ir atpakaļ politikā - jo parādījās sarežģījumi ar iepriekšējā reizē "sakārtotajiem" politbiznesiem.
Ostas un dzelzceļu mūsdienās ļoti ietekmē sankcijas, dažādiem NĪ projektiem vairs nav klientu no RUS, valsts garantētajos autobusu pārvadājumos arī vairs nav tik laba situācija kā bija senāk...
Tāpēc ir atpakaļ, lai atkal sev "sakārtotu" lietas. Un būs elektorāts, kas pavilksies, jo skaisti muldēt viņš prot, bet to, ka tas viss ir ar vienu mērķi uz savu kabatu, daļa nepamanīs, daļa izliksies neredzam, un vēl daļa citēs klasisko "lai jau zog, bet vismaz ielas nobruģēja".
Šleseram ir viena pozitīva lieta - viņš vismaz pareizi runā un runā pareizajā virzienā, kamēr citi hvz ko.. pat nesapot ko runā.
jo tā vīzija padarīt Rīgu konkurētspējīgu - tas ir zbis un tieš itā ir jādomā, nevis jāmuld par pensionāriem un dārziņiem ble.. citi varēja paņemt no Šlesera to domu un pie tās arī strādāt.
Kamēr mēs nebeigsim klausīties runās,un nesāksim skatīties uz darbiem,uz nekādu labo nākotni nav ko cerēt | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16566
Braucu ar:
|
13 Feb 2025, 12:59:30 @user rakstīja:
13 Feb 2025, 12:51:48 @kexxx rakstīja:
13 Feb 2025, 12:45:49 @user rakstīja:
13 Feb 2025, 10:45:04 @RVR rakstīja:
13 Feb 2025, 10:05:42 @Gestus rakstīja:
Tak Šleserim vajag Rīgu, tikai lai izbīdītu savu projektus, pirmām kārtām waterfrontu un noslauktu naudu no tā visu, neko citu viņam no Rīgas nevajag. Esošie ieslēdza stopkrānu, attiecīgi jātiek domē un viss jāsabīda, kā vajag.
100%, ja viņš tiks pie varas, tad redzēsiet kā Waterfronta projekts aizies grabēdams.
Viņš jau tikai tāpēc ir atpakaļ politikā - jo parādījās sarežģījumi ar iepriekšējā reizē "sakārtotajiem" politbiznesiem.
Ostas un dzelzceļu mūsdienās ļoti ietekmē sankcijas, dažādiem NĪ projektiem vairs nav klientu no RUS, valsts garantētajos autobusu pārvadājumos arī vairs nav tik laba situācija kā bija senāk...
Tāpēc ir atpakaļ, lai atkal sev "sakārtotu" lietas. Un būs elektorāts, kas pavilksies, jo skaisti muldēt viņš prot, bet to, ka tas viss ir ar vienu mērķi uz savu kabatu, daļa nepamanīs, daļa izliksies neredzam, un vēl daļa citēs klasisko "lai jau zog, bet vismaz ielas nobruģēja".
Šleseram ir viena pozitīva lieta - viņš vismaz pareizi runā un runā pareizajā virzienā, kamēr citi hvz ko.. pat nesapot ko runā.
jo tā vīzija padarīt Rīgu konkurētspējīgu - tas ir zbis un tieš itā ir jādomā, nevis jāmuld par pensionāriem un dārziņiem ble.. citi varēja paņemt no Šlesera to domu un pie tās arī strādāt.
nu pareizi runā, vajag ar krieviju ciešākas saites, sadarboties utt vai ne? 
runā par to cik debils ir rail baltic, cik bezjēdzīgi un ekonomiski nepareizi tas viss ir.
runā par to, ka Rīgai jābūt pirmajā vietā reģionā
runā par pilsētas konkurētspējas celšanu starp kaimiņiem
tās ir svarīgas lietas un bez tādas domāšanas Latvija vienmēr paliks dirsā.
katru dienu skatos uz to topošo dzelzceļa tiltu pār Dauagvu un ā arī nesaprotu kurš idiots ko tādu izdomāja..
Tur jau tā lieta ka šlesis tikai runā,vai tad tas vēl kādam nav skaidrs.Kad bij rīgas vicemērs,tad ne reizi nedzirdēju ka būtu izteicies par nejēdzībām rīgas domē,tagad gan kritizē | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14063
Braucu ar:
|
13 Feb 2025, 13:00:55 @uldens1 rakstīja:
13 Feb 2025, 12:45:49 @user rakstīja:
13 Feb 2025, 10:45:04 @RVR rakstīja:
13 Feb 2025, 10:05:42 @Gestus rakstīja:
Tak Šleserim vajag Rīgu, tikai lai izbīdītu savu projektus, pirmām kārtām waterfrontu un noslauktu naudu no tā visu, neko citu viņam no Rīgas nevajag. Esošie ieslēdza stopkrānu, attiecīgi jātiek domē un viss jāsabīda, kā vajag.
100%, ja viņš tiks pie varas, tad redzēsiet kā Waterfronta projekts aizies grabēdams.
Viņš jau tikai tāpēc ir atpakaļ politikā - jo parādījās sarežģījumi ar iepriekšējā reizē "sakārtotajiem" politbiznesiem.
Ostas un dzelzceļu mūsdienās ļoti ietekmē sankcijas, dažādiem NĪ projektiem vairs nav klientu no RUS, valsts garantētajos autobusu pārvadājumos arī vairs nav tik laba situācija kā bija senāk...
Tāpēc ir atpakaļ, lai atkal sev "sakārtotu" lietas. Un būs elektorāts, kas pavilksies, jo skaisti muldēt viņš prot, bet to, ka tas viss ir ar vienu mērķi uz savu kabatu, daļa nepamanīs, daļa izliksies neredzam, un vēl daļa citēs klasisko "lai jau zog, bet vismaz ielas nobruģēja".
Šleseram ir viena pozitīva lieta - viņš vismaz pareizi runā un runā pareizajā virzienā, kamēr citi hvz ko.. pat nesapot ko runā.
jo tā vīzija padarīt Rīgu konkurētspējīgu - tas ir zbis un tieš itā ir jādomā, nevis jāmuld par pensionāriem un dārziņiem ble.. citi varēja paņemt no Šlesera to domu un pie tās arī strādāt.
Kamēr mēs nebeigsim klausīties runās,un nesāksim skatīties uz darbiem,uz nekādu labo nākotni nav ko cerēt
te jau tā lieta - citi kandidāti un bijušie mēri pat nezina kas būtu jādara.. pat patiekt nevar ko vajadzētu.. ja nezini ko darīt ,tad nav cerību neko izdarīt | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16566
Braucu ar:
|
13 Feb 2025, 13:09:12 @user rakstīja:
13 Feb 2025, 13:00:55 @uldens1 rakstīja:
13 Feb 2025, 12:45:49 @user rakstīja:
13 Feb 2025, 10:45:04 @RVR rakstīja:
13 Feb 2025, 10:05:42 @Gestus rakstīja:
Tak Šleserim vajag Rīgu, tikai lai izbīdītu savu projektus, pirmām kārtām waterfrontu un noslauktu naudu no tā visu, neko citu viņam no Rīgas nevajag. Esošie ieslēdza stopkrānu, attiecīgi jātiek domē un viss jāsabīda, kā vajag.
100%, ja viņš tiks pie varas, tad redzēsiet kā Waterfronta projekts aizies grabēdams.
Viņš jau tikai tāpēc ir atpakaļ politikā - jo parādījās sarežģījumi ar iepriekšējā reizē "sakārtotajiem" politbiznesiem.
Ostas un dzelzceļu mūsdienās ļoti ietekmē sankcijas, dažādiem NĪ projektiem vairs nav klientu no RUS, valsts garantētajos autobusu pārvadājumos arī vairs nav tik laba situācija kā bija senāk...
Tāpēc ir atpakaļ, lai atkal sev "sakārtotu" lietas. Un būs elektorāts, kas pavilksies, jo skaisti muldēt viņš prot, bet to, ka tas viss ir ar vienu mērķi uz savu kabatu, daļa nepamanīs, daļa izliksies neredzam, un vēl daļa citēs klasisko "lai jau zog, bet vismaz ielas nobruģēja".
Šleseram ir viena pozitīva lieta - viņš vismaz pareizi runā un runā pareizajā virzienā, kamēr citi hvz ko.. pat nesapot ko runā.
jo tā vīzija padarīt Rīgu konkurētspējīgu - tas ir zbis un tieš itā ir jādomā, nevis jāmuld par pensionāriem un dārziņiem ble.. citi varēja paņemt no Šlesera to domu un pie tās arī strādāt.
Kamēr mēs nebeigsim klausīties runās,un nesāksim skatīties uz darbiem,uz nekādu labo nākotni nav ko cerēt
te jau tā lieta - citi kandidāti un bijušie mēri pat nezina kas būtu jādara.. pat patiekt nevar ko vajadzētu.. ja nezini ko darīt ,tad nav cerību neko izdarīt
šlesis jau ar nezin,vienīgais ar ko taisās glābt rīgu,ir tirgot uzturēšanās atļaujas čurkām | Offline | | |
Araajz  | |  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28406
Braucu ar: E39
| Ko Šlesis darīs, tas ir kas cits, bet, kā User saka, runa ir pareiza - uz to arī pavilksies. | Online | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6623
Braucu ar:
|
13 Feb 2025, 12:59:30 @user rakstīja:
runā par to cik debils ir rail baltic, cik bezjēdzīgi un ekonomiski nepareizi tas viss ir.
runā par to, ka Rīgai jābūt pirmajā vietā reģionā
runā par pilsētas konkurētspējas celšanu starp kaimiņiem
tās ir svarīgas lietas un bez tādas domāšanas Latvija vienmēr paliks dirsā.
katru dienu skatos uz to topošo dzelzceļa tiltu pār Dauagvu un ā arī nesaprotu kurš idiots ko tādu izdomāja..
Kā lai būtu pirmā reģionā, ja nav max daudz max labu alternatīvu piekļūstamībai, reālam transporta mezglam. Bez RB nebūs, lidosta nav risinājums visam plus tur ir visai interesanti ar AB. Par ceļu kvalitāti tepat daudzi raud, tad ko tur var attīstīt, ja dažuprāt pat minimums nav izpildīts. Dzelzceļa vienkārši nav. Ostas realitātē arī nav (nez kāpēc pa ostu saimniekojošais nepierāda kā spēj to veiksmīgi attīstīt nesabūvējot sapņu dzīvojamos kvartālus piestātņu vietā...). [ Šo ziņu laboja Mizx, 13 Feb 2025, 13:38:29 ] | Offline | | |
SteelRat  | |  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163964
Braucu ar: E95
| Jū, viņš runā pareizi un par to ko vaig 
-----------------
| Offline | | |
|
SteelRat  | |  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163964
Braucu ar: E95
| Un vņa čomi arī 
-----------------
| Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12758
Braucu ar:
| pirms pāris gadiem nevarēju saprast, ko tas šlesers atkal mēģina līst politikā, likās neticami, ka varētu atrasties pietiekami daudz muļķu, kas atkal balsos par viņu
a te pats users skaidro, ka galvenais esot, lai smuki runā...
naivais es  | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14063
Braucu ar:
|
13 Feb 2025, 13:37:35 @Mizx rakstīja:
13 Feb 2025, 12:59:30 @user rakstīja:
runā par to cik debils ir rail baltic, cik bezjēdzīgi un ekonomiski nepareizi tas viss ir.
runā par to, ka Rīgai jābūt pirmajā vietā reģionā
runā par pilsētas konkurētspējas celšanu starp kaimiņiem
tās ir svarīgas lietas un bez tādas domāšanas Latvija vienmēr paliks dirsā.
katru dienu skatos uz to topošo dzelzceļa tiltu pār Dauagvu un ā arī nesaprotu kurš idiots ko tādu izdomāja..
Kā lai būtu pirmā reģionā, ja nav max daudz max labu alternatīvu piekļūstamībai, reālam transporta mezglam. Bez RB nebūs, lidosta nav risinājums visam plus tur ir visai interesanti ar AB. Par ceļu kvalitāti tepat daudzi raud, tad ko tur var attīstīt, ja dažuprāt pat minimums nav izpildīts. Dzelzceļa vienkārši nav. Ostas realitātē arī nav (nez kāpēc pa ostu saimniekojošais nepierāda kā spēj to veiksmīgi attīstīt nesabūvējot sapņu dzīvojamos kvartālus piestātņu vietā...).
piekļūstamība? lidosta ir! kurš te ar vilcienu brauks? nekļūsam smieklīgi..
un vilciens uz lidostu? nahujam? cik reižu dienā viņš tur plānots? jābūt ik pa 20mim ja grib jēgu no tā.. autobusus var palaist un uztaisīt speciālu autobusu joslu..
neviens no Eiropas uz RĪgu nebrauks ar vilcienu | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16566
Braucu ar:
|
13 Feb 2025, 13:52:26 @user rakstīja:
13 Feb 2025, 13:37:35 @Mizx rakstīja:
13 Feb 2025, 12:59:30 @user rakstīja:
runā par to cik debils ir rail baltic, cik bezjēdzīgi un ekonomiski nepareizi tas viss ir.
runā par to, ka Rīgai jābūt pirmajā vietā reģionā
runā par pilsētas konkurētspējas celšanu starp kaimiņiem
tās ir svarīgas lietas un bez tādas domāšanas Latvija vienmēr paliks dirsā.
katru dienu skatos uz to topošo dzelzceļa tiltu pār Dauagvu un ā arī nesaprotu kurš idiots ko tādu izdomāja..
Kā lai būtu pirmā reģionā, ja nav max daudz max labu alternatīvu piekļūstamībai, reālam transporta mezglam. Bez RB nebūs, lidosta nav risinājums visam plus tur ir visai interesanti ar AB. Par ceļu kvalitāti tepat daudzi raud, tad ko tur var attīstīt, ja dažuprāt pat minimums nav izpildīts. Dzelzceļa vienkārši nav. Ostas realitātē arī nav (nez kāpēc pa ostu saimniekojošais nepierāda kā spēj to veiksmīgi attīstīt nesabūvējot sapņu dzīvojamos kvartālus piestātņu vietā...).
piekļūstamība? lidosta ir! kurš te ar vilcienu brauks? nekļūsam smieklīgi..
un vilciens uz lidostu? nahujam? cik reižu dienā viņš tur plānots? jābūt ik pa 20mim ja grib jēgu no tā.. autobusus var palaist un uztaisīt speciālu autobusu joslu..
neviens no Eiropas uz RĪgu nebrauks ar vilcienu
Ar lidmašīnu arī nē | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|