Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Ķēdes maiņa 320d E90

AutorsZiņojums
Juraans
22. Sep 2023, 09:39 #141

Kopš: 17. Jul 2012

Ziņojumi: 342

Braucu ar:


21 Sep 2023, 14:14:40 @TObY rakstīja:

21 Sep 2023, 14:08:04 @michals1 rakstīja:

21 Sep 2023, 13:48:08 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:23:40 @Bender rakstīja:

21 Sep 2023, 12:07:03 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:00:06 @martins_usars rakstīja:
Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Pēc tavām domām tā izolācija tipa izkūp gaisā?

P.S. Man tas e91 pa šiem 4 gadiem un 135kkm tāpat ir izmaksājis mazāk nekā būtu paņēmis jaunu un pliku golpu tajā laikā.

Pat nesāc.
Pa 9 gadiem un tiem pašiem 139k km no iegādes brīdī reāliem 128k km - atskaitot degvielu, apdrošināšanu, nodokļus, mazgāšanu un ceļa nodevas - bez dažiem desmitiem 14k € uzturēšanā!!! Kārbas kapitalka bija vienīgais negaidītais remonts, viss pārējais tikai ikdienas apkopes.
Un tas ir ar afiģennākām atlaidēm detaļām un darbs servisā par pašizmaksu bartera veidā.
Pirmā un pēdējā BMW lamata manā mūžā.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html
Nu tad tev neveicas vai sūdīgs serviss, kas maina visu pēc kārtas.

Vienu gan esmu sapratis - nekad vairs negribu pirkt 4cyl dīzeli. Ne bmw, ne tayatu, ne vag. Briesmīgs motors pēc savas būtības. Izmaksā tāpat padaudz, klab, vibrē utt.

Atļaušos Tev oponēt.
B47D20T1  / 231 л.с. / 500 Нм-viss gerai,ne klab,ne vibrē,ne raustās.....



B47 jau vēl tāds relatīvi svaigs dieselagregāts.

Sanācis tā, ka man saimniecībā ir e90 M57N2 un e92 N52B25A, abiem noskrējiens ap 340kkm, varat tikai minēt kuram no abiem braukšanas komforts ir labāks. Ne viss ir griezes momentā.. Dažreiz besī krateklīgā sajūta un kleklekle, negribu iedomāties, cik ļoti krateklīgs varētu būt 4cyl M47/N47 ikdienā


Man ir E87 N47 un E91 N52B52A, par braukšanas komfortu piekrītu par visiem 100%, bet vismaz man nav īsti riebums pret 4cyl diesel ikdienā, ekonomija salīdzinot ar to pašu N52 ir vnk kosmoss... Vispirms iegādājos N52 un tad likās, ka viņš kaut ko iet (salīdzinot ar M43 1.9 benz ), bet mazos ātrumos tas diesel griezes moments liekas kudī jaudīgāks

[ Šo ziņu laboja Juraans, 22 Sep 2023, 15:15:40 ]

Offline
Mixzzz
22. Sep 2023, 14:54 #142

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2797

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


22 Sep 2023, 09:39:23 @Juraans rakstīja:

21 Sep 2023, 14:14:40 @TObY rakstīja:

21 Sep 2023, 14:08:04 @michals1 rakstīja:

21 Sep 2023, 13:48:08 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:23:40 @Bender rakstīja:

21 Sep 2023, 12:07:03 @Mixzzz rakstīja:

21 Sep 2023, 12:00:06 @martins_usars rakstīja:
Kāda vēl nahuj izolācija pus ļimonu nobraukušam tarkšķim, kur puse auto vērtības jāiestāda ķēžu maiņā? Attopaties, oligarhi, jūs braucart ar veciem dīzeļu sūdiem un izolāciju tur redzat tikai jūs paši
Pēc tavām domām tā izolācija tipa izkūp gaisā?

P.S. Man tas e91 pa šiem 4 gadiem un 135kkm tāpat ir izmaksājis mazāk nekā būtu paņēmis jaunu un pliku golpu tajā laikā.

Pat nesāc.
Pa 9 gadiem un tiem pašiem 139k km no iegādes brīdī reāliem 128k km - atskaitot degvielu, apdrošināšanu, nodokļus, mazgāšanu un ceļa nodevas - bez dažiem desmitiem 14k € uzturēšanā!!! Kārbas kapitalka bija vienīgais negaidītais remonts, viss pārējais tikai ikdienas apkopes.
Un tas ir ar afiģennākām atlaidēm detaļām un darbs servisā par pašizmaksu bartera veidā.
Pirmā un pēdējā BMW lamata manā mūžā.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html
Nu tad tev neveicas vai sūdīgs serviss, kas maina visu pēc kārtas.

Vienu gan esmu sapratis - nekad vairs negribu pirkt 4cyl dīzeli. Ne bmw, ne tayatu, ne vag. Briesmīgs motors pēc savas būtības. Izmaksā tāpat padaudz, klab, vibrē utt.

Atļaušos Tev oponēt.
B47D20T1  / 231 л.с. / 500 Нм-viss gerai,ne klab,ne vibrē,ne raustās.....



B47 jau vēl tāds relatīvi svaigs dieselagregāts.

Sanācis tā, ka man saimniecībā ir e90 M57N2 un e92 N52B25A, abiem noskrējiens ap 340kkm, varat tikai minēt kuram no abiem braukšanas komforts ir labāks. Ne viss ir griezes momentā.. Dažreiz besī krateklīgā sajūta un kleklekle, negribu iedomāties, cik ļoti krateklīgs varētu būt 4cyl M47/N47 ikdienā


Man ir E87 N47 un E91 N52B52A, par braukšanas komfortu piekrītu par visiem 100%, bet vismaz man nav īsti riebums pret 4cyl diesel ikdienā, ekonomija salīdzinot ar to pašu N52 ir vnk kosmoss... Pirmais bija N52 un tad likās, ka viņš kaut ko iet, bet mazos ātrumos tas diesel griezes moments liekas kudī jaudīgāks
Nu N52 gadījumā vēl ir tāda nianse, ka tur BMW sapisies ar 1. un 2. ātruma garumu manā skatījumā. Tur bezmaz jākrusto dīzeļa kārba ar benzīna kārbu zvana dēļ un vēl varbūt tam visam galā jāpiekarina cits reduktors. Tad vajadzētu būt ok.
Offline
martins_usars
22. Sep 2023, 16:10 #143

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Vispār jau dīzeļiem ir garāki robi un reduktors, jo mazāki maksimālie apgriezieni Dīzeļa kārbai pirmais robs ir 4.110, benzīnam 4.350. Dīzeļa reduktors 3.077, benzīnam 3.154. Turbodīzelim ir lielāks griezes moments pie zemiem apgriezieniem kā benzīnam. Atmosfēriskajam dzinējam jāgriež motors, lai tiktu pie griezes. Nekādi robi nav jāmudrī Ja pie apakšām pietrūkst griezes, pērc turbo motoru.

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 22 Sep 2023, 16:11:30 ]

Offline
Mixzzz
22. Sep 2023, 16:16 #144

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2797

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


22 Sep 2023, 16:10:46 @martins_usars rakstīja:
Vispār jau dīzeļiem ir garāki robi un reduktors, jo mazāki maksimālie apgriezieni Dīzeļa kārbai pirmais robs ir 4.110, benzīnam 4.350. Dīzeļa reduktors 3.077, benzīnam 3.154. Turbodīzelim ir lielāks griezes moments pie zemiem apgriezieniem kā benzīnam. Atmosfēriskajam dzinējam jāgriež motors, lai tiktu pie griezes. Nekādi robi nav jāmudrī Ja pie apakšām pietrūkst griezes, pērc turbo motoru.
Paskaties piem zf s6-37(nāca x20d/x30i) vai 53 kārbu. Benzīna versijai 1.robs 4.35, dīzelim 5.14. 2.robs arī īsāks dīzelim. Vienīgais kurš ir garāks ir 6.atrums.

Benzīnam 2.atrums iet līdz kkādi 115 vai 120kmh

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 22 Sep 2023, 16:17:13 ]

Offline
martins_usars
22. Sep 2023, 16:44 #145

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Ok, pirmais robs 5 ar kautko, otrais 4 komats augšas. Iemet trešajā un griezes nav
Offline
kexxx
22. Sep 2023, 17:14 #146

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12337

Braucu ar:

dīzelim ir šaurāks "izmantojamo" dzinēja apgriezienu diapazons, tāpēc, lai nodrošinātu labāku griezi un ekonomiju, taisa vairāk pārnesumu
nesaprotu, kā dīzelim var būt "garāki" robi?
manā skatījumā viņi ir tieši īsāki
Offline
martins_usars
22. Sep 2023, 18:33 #147

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Dīzeļa primārās vārpstas apgriezieni ir zemāki, tāpēc uz sekundārās ass ir mazāk zobratu, lai primārajai vārpstai mazāk jāgriežas ap savu asi. Tā ir elementāra fizika
Offline
Mixzzz
23. Sep 2023, 14:30 #148

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2797

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


22 Sep 2023, 18:33:21 @martins_usars rakstīja:
Dīzeļa primārās vārpstas apgriezieni ir zemāki, tāpēc uz sekundārās ass ir mazāk zobratu, lai primārajai vārpstai mazāk jāgriežas ap savu asi. Tā ir elementāra fizika
Tā varētu domāt, bet BMW uztaisīja otrādi, benzīnam mazāka attiecība pirmajiem ātrumiem, dīzelim lielāka
Offline
GunchaM
26. Sep 2023, 10:05 #149

Kopš: 18. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: licenzi, visādu tehniku

Ir kāds kas var izmērīt ķēdes izstiepumu?
30d F15
Paldies.
Offline
sys9291
26. Sep 2023, 18:43 #150

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Sep 2023, 10:05:28 @GunchaM rakstīja:
Ir kāds kas var izmērīt ķēdes izstiepumu?
30d F15
Paldies.

griezies pie Kaross
Offline
smilee45
16. Nov 2023, 23:44 #151

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 995

Braucu ar:

Skatijos pie biedra Kaross'a b57 dzinējam ķēde jau tiek mainīta. Vārbūt kāds var pakomentēt iemeslu? Nemainīta eļļa 50k km?
Pašam ir n47 ar 480k nobraukumu un mainu tikai eļļu pie 15k km~~ un b47 ar 250k nobraukumu. Nevienam ķēde nav mainīta, dzinējs kluss un viss kārtībā. Paziņam jau 560k uz b47 dzinēja viss kārtībā. Kur tā sāls, ka maina viņas arī pie 150k un 200k? Ko šie braucēji dara tik kardināli savādāku?
Offline
Sancix
16. Nov 2023, 23:49 #152

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6916

Braucu ar: to kas pa rokai

LongLife eļļas maiņas intervāli ar nekvalitatīvu eļļu, kas ir pilnīga norma DE un rEiropā vispārīgi. Chiptunigs ar ebay failiem piedod dzirksteli tam visam.

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
snowy
17. Nov 2023, 00:09 #153

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1235

Braucu ar: Kapeiku

Un kad te nesen biedrs Latvijā gribēja jaunam BMW mainīt eļļu pie 10tk, tad visi te ar putām uz lūpām teica ka lohs un inženieri tak nav muļķi, jāmaina pie 30, kā grāmatā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo