Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
AF
09. Nov 2018, 10:06 #141

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Sazvanījos, teica ka ar automātu diagnostiku un to saistīto neņemās.
Offline
AF
09. Nov 2018, 14:39 #142

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Par raap zinu tikai tās labākās atsauksmes, un to ka paši viņi visu labo.

Ok mēģināsim paspēlēties ar softu tad vedīšu uz RAAP
Offline
shuttle
09. Nov 2018, 21:19 #143

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:


30 Oct 2018, 16:39:49 @ne rakstīja:
Vel jo vairāk, laikam, apstiprinās, ka lielos vilcienos viens un tas pats sanāk.

Nenojātu BMW, domāju, būs grūtāk atrast nekā audi.

Pats lietoju un citiem isaku. Ja jāvizina tikai sava un dāmu pēcpuse tad divas durvis. Ja esi izdevies ģimenes tēvs, tad sportback, normāls bagāžnieks.

Offline
RR04
21. Nov 2018, 11:10 #144

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

Kādas atsauksmes par audi v6 3.0tdi 245hp dzinējiem?
Ir kādas izteiktas slimības?

[ Šo ziņu laboja RR04, 21 Nov 2018, 11:11:14 ]

Offline
VMR
21. Nov 2018, 11:51 #145

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Ļoti labs dzinējs, no 150 līdz 250 nobraucu bez problēmām. Kaut kādus kolektora(?) vārstiņus nomainīja par ~150 eur.
Offline
Manson
21. Nov 2018, 11:59 #146

Kopš: 03. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 530

Braucu ar: Audi


21 Nov 2018, 11:10:26 @RR04 rakstīja:
Kādas atsauksmes par audi v6 3.0tdi 245hp dzinējiem?
Ir kādas izteiktas slimības?


Ja nav nobraukts un saimnieks nav rūpējies, tad jau viss kaut kas var būt. Pie 120k jānomaina spriegotāji, pie reizes blīvslēgi kartera starplikai un citi sīkumi. Tad vēlāk jāparūpējas par motora hidraulisko padušku, kas man pie 170k sāka sulot + vēl daži blīvslēgi pie reizes. Darbs ar oem materiāliem ap 1400 + 800 eur, cik atceros...
Jaudas, patēriņa attiecība

PS: c6 virsbūvē gan no tā cik atceros izbēgu

[ Šo ziņu laboja Manson, 21 Nov 2018, 12:01:05 ]

Offline
RR04
21. Nov 2018, 12:30 #147

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

Principā standarta lietas. Galvenais ar bija uzzināt vai nav kādas slimības (nodilušas sadalenes )

Paldies par info

[ Šo ziņu laboja RR04, 21 Nov 2018, 12:30:30 ]

Offline
smudo
21. Nov 2018, 13:39 #148

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Kedes spriegotaji var notiet ari 200k + lidz mainai. To maina Auto Union kopa ar darbu un paligmaterialiem bus nedaudz virs 1k EUR, bet Moller pie 1,5k EUR
Offline
smudo
21. Nov 2018, 14:14 #149

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Padalisos ar nelielu testdrive pieredzi. Panemu Spanija Audi A5 sportback 2,0d S-tronik (7 atrumu karba), 2018. gads un 9k km nobraukums. Del virsbuves formas aizmugure bus erti sedet tikai tiem, kas nav garaki pa 180cm. Auto bija ar Sline, lidz ar to tam bija Sport piekare (nedaudz zemakas atsperes ar standarta amortizatoriem) un ar 245/40 18 collu riteniem bija loti komfortabls un labi turejas kalnu serpantinos. Nespaidot gazes pedali likuma vidu, understeer nebija jutams, kas bija patikams parsteigums sada izmera auto. Patika kā divsajugu karba strada Sport rezima. Atrumos lidz 150 dinamika ciesami laba sadam dzinejam (mazjaudigakais 2.0tdi 110kW dzinejs), bet virs 180 kmh paatrinas loti lenam (max pamēģināju 220 pēc spidometra, kas kā izrādās faktiski ir arī max ātrums). Latvija ka daily driver bus tiesi laika - ir ari dazadi 4 cilindru benzina dzineji, ja pamata sanak pa pilsetu braukat. Ikdiena braucu ar A6 C7 facelift ar sadu pasu karbu, bet 140kW un neskatoties un lielaku svaru, A6 skiet nedaudz dinamiskaks. Atri braucot pa kalnu serpantiniem kombinacija ar atrgaitas celiem (140-150kmh rezima) maksimalais noveroteis videjais dienas parerins bija 6,1l/100km. Ja brauc pēc noteikumiem, tad nedaudz zem 5l. Man kopuma nepatik digitalie displeji, bet pabraucot ar tadu 1400 km, pieradu. Navigacija bazeta uz google Maps, kas patika, bet paraleli tapat visu laiku tureju iespegtu Waze - vietas kur celi bija tikko parbuveti Waze kartes bija aktualakas, lai arī šis auto bija 2018. gada. Salidzinajuma ar A6 C7 facelift interjera dizains un visa elektronika ir krietni modernaka, bet tapat jutams, ka A6 ir nedaudz labāk nopakots un subjektīvi šķiet pamatīgāks, bet tai pašā laikā ari smagaks (gandrīz 150 kg) un mazak manevretspejigs. A5 bija ļoti maza baka - aptuceni 40 litri un ar pilnu uzpildi vairak pa 850km videji nerādīja max range (un tas pa soseju). Kopuma patika - apsvertu ka mainu savam A6, bet varbut ar 3,0tfsi 354zs dzineju S5 versija. Zel tikai, ka lai taupitu izmaksas, lielajiem dzinejiem vairs nav pieejams Stronic, kas aizstats ar ZF 8 atrumu automatu (tapat ka BMW, ssavukārt, Mercedes jau savos auto liek 9 atrumu ZF karbu).

[ Šo ziņu laboja smudo, 24 Nov 2018, 18:56:44 ]

Offline
ne
21. Nov 2018, 14:27 #150

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Kāds varētu padalīties ar info kur auto vest pirms iegādes pārbaudīt?

Pagaidām noskatīts šis
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a5/bkidjj.html
Offline
smudo
21. Nov 2018, 14:44 #151

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Moller vai Auto Union.
Offline
cipargalva
21. Nov 2018, 14:47 #152

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro


21 Nov 2018, 12:30:10 @RR04 rakstīja:
Principā standarta lietas. Galvenais ar bija uzzināt vai nav kādas slimības (nodilušas sadalenes )

Paldies par info


Galvenais vajag vienā laikā nomainīt spilvenu un ķēdi, un teikt, ka
Offline
shibernieks
21. Nov 2018, 23:13 #153

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


21 Nov 2018, 11:59:24 @Manson rakstīja:

21 Nov 2018, 11:10:26 @RR04 rakstīja:
Kādas atsauksmes par audi v6 3.0tdi 245hp dzinējiem?
Ir kādas izteiktas slimības?


Ja nav nobraukts un saimnieks nav rūpējies, tad jau viss kaut kas var būt. Pie 120k jānomaina spriegotāji, pie reizes blīvslēgi kartera starplikai un citi sīkumi. Tad vēlāk jāparūpējas par motora hidraulisko padušku, kas man pie 170k sāka sulot + vēl daži blīvslēgi pie reizes. Darbs ar oem materiāliem ap 1400 + 800 eur, cik atceros...
Jaudas, patēriņa attiecība

PS: c6 virsbūvē gan no tā cik atceros izbēgu

Kas tās par muļķībām? Kēžu spriegotājus nav jāmaina pie noteiktiem km, bet gan tad, kad parādās trokšņi. Kādam problēma izlien zem 100k, cits noiet 500k un vēl nekas nav izbeidzies.
Dzinējam ir 2 spilveni, kas arīdzan var iztecēt zem 100k un var arī krietni vēlāk. No savas pieredzes varu teikt, ka Moller iztecējušu spilvenu apkopēs nepamanīja kamēr netaisīja defektāciju uz atpirkšanu.
Ieplūdnieki ir tradicionāla kaite sākot jau no 171kw versijas.

Dzinējam patīk, ka to griež regulāri līdz redlainam.
Offline
ilmars4998
26. Nov 2018, 14:46 #154

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

kā cīnīties ar kondensātu uz EGR smadzenēm (nu jau bija iemeties zaļais) A4 2.0 tdi 2011.g
izdevās visu satīrīt un izžāvēt, bet pēc nedēlas atkal shēma mitra


Offline
siga
26. Nov 2018, 17:48 #155

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 97

Braucu ar: kukušku

Esmu redzējis elektronikas aparātos mazus spilventiņus 1cm x 1cm ar silica gel, kurus reizi gadā vajadzēja mainīt. Praktiski tie ir baltie kristāliņi, kurus kaķu kaku kastēs ber, izdomā tikai kādu iepakojumu tiem, piemēram bērna zeķi
Offline
Negantelis
13. Dec 2018, 20:48 #156

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1463

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Neko nesaprotu no Audi,audisti noteikti no galvas zin. A4 b5 1.9smirdelis 81kw. Sievietei ārzemēs sākusi kaukt ģeneratora siksna. Kādi tur spriegotāji,ruļļi,siksna? Pēc vin vispār rāda ka nav tādas mašīnas.
Offline
RS7
13. Jan 2019, 11:36 #157

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


13 Dec 2018, 20:48:51 @Negantelis rakstīja:
Neko nesaprotu no Audi,audisti noteikti no galvas zin. A4 b5 1.9smirdelis 81kw. Sievietei ārzemēs sākusi kaukt ģeneratora siksna. Kādi tur spriegotāji,ruļļi,siksna? Pēc vin vispār rāda ka nav tādas mašīnas.
110 zs
Offline
Achtung
22. Jan 2019, 15:53 #158

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Ko labu vai sliktu sakiet par Audi A6 2007 3.0 TDI 131 kW 223 HP Q? Skolas biedrs ir noskatījis, grib ņemt, lai gan arī no auģikiem nebumbum.
Vajag viņam tādu? Sestdien grib izbraukt uz rajonu. Negribas jau ielidot un ilgi un dārgi drātēties ar viņu pēc tam.
Offline
er673
22. Jan 2019, 16:45 #159

Kopš: 06. Jun 2011

Ziņojumi: 277

Braucu ar:

NB! ja nav iepriekšēja Audi pieredze = aizdzīt pie meha kas AUDI prot, vēlams ar VAG COM elektronikas/dzinēja/ātrumkārbas pārbaudei.

* Dzinēja sadales ķēdes - ja aukstu dzinēju iedarbinot pirmo sekundi nograb. Nomaiņai motors jāceļ ārā/jālaiž ar visu motora apakšrāmi uz leju. Motors V6, ķēdes uz motora ugunsienas pusi.
* Aizmugurēje bremžu supporti + elektroniskā rocenes mehānisms.
* Ja AT kārbas - nekādā gadījumā Variatoru/multitroniku. Tiptronic = ir OK un parasti kalpo ilgi.
* Visu elektroniku 2x pārbaudīt, vai viss darbojās, atverās, strādā utt. Labi ja pašam kompis un VAG COM līdzi.
* Sprauslas (6GAB x 250-300 EUR gab).
* Ja ir rūsa, ja motora pārsegs un spārni nav alumīnija => irbijis sists, pirmajiem gadiem C6 virs durvju moldingiem lien rūsa ārā.
* Motora spilveni - mēdz iztecēt/nosēsties (hidrauliskie), ~300 EUR par abiem.
* īpaši ja Quattro modelis = aizmugures piekari.
* Ja pneima - tad uz vietas diez vai ko redzēsi, atskaitot ja nu kompresors visu laiku strādā, vai acīmredzami šķībi mašīna stāv.

Spied "Play", lai skatītos video!


22 Jan 2019, 15:53:10 @Achtung rakstīja:
Ko labu vai sliktu sakiet par Audi A6 2007 3.0 TDI 131 kW 223 HP Q? Skolas biedrs ir noskatījis, grib ņemt, lai gan arī no auģikiem nebumbum.
Vajag viņam tādu? Sestdien grib izbraukt uz rajonu. Negribas jau ielidot un ilgi un dārgi drātēties ar viņu pēc tam.
Offline
jurulis
22. Jan 2019, 17:10 #160

Kopš: 28. Jul 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 213

Braucu ar: DD


22 Jan 2019, 16:45:53 @er673 rakstīja:
NB! ja nav iepriekšēja Audi pieredze = aizdzīt pie meha kas AUDI prot, vēlams ar VAG COM elektronikas/dzinēja/ātrumkārbas pārbaudei.

* Dzinēja sadales ķēdes - ja aukstu dzinēju iedarbinot pirmo sekundi nograb. Nomaiņai motors jāceļ ārā/jālaiž ar visu motora apakšrāmi uz leju. Motors V6, ķēdes uz motora ugunsienas pusi.
* Aizmugurēje bremžu supporti + elektroniskā rocenes mehānisms.
* Ja AT kārbas - nekādā gadījumā Variatoru/multitroniku. Tiptronic = ir OK un parasti kalpo ilgi.
* Visu elektroniku 2x pārbaudīt, vai viss darbojās, atverās, strādā utt. Labi ja pašam kompis un VAG COM līdzi.
* Sprauslas (6GAB x 250-300 EUR gab).
* Ja ir rūsa, ja motora pārsegs un spārni nav alumīnija => irbijis sists, pirmajiem gadiem C6 virs durvju moldingiem lien rūsa ārā.
* Motora spilveni - mēdz iztecēt/nosēsties (hidrauliskie), ~300 EUR par abiem.
* īpaši ja Quattro modelis = aizmugures piekari.
* Ja pneima - tad uz vietas diez vai ko redzēsi, atskaitot ja nu kompresors visu laiku strādā, vai acīmredzami šķībi mašīna stāv.

Spied "Play", lai skatītos video!


22 Jan 2019, 15:53:10 @Achtung rakstīja:
Ko labu vai sliktu sakiet par Audi A6 2007 3.0 TDI 131 kW 223 HP Q? Skolas biedrs ir noskatījis, grib ņemt, lai gan arī no auģikiem nebumbum.
Vajag viņam tādu? Sestdien grib izbraukt uz rajonu. Negribas jau ielidot un ilgi un dārgi drātēties ar viņu pēc tam.

pasakas...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo