Online
Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Rolzs | | Kopš: 02. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 67
Braucu ar: 320d E46
|
06 Jun 2017, 12:23:17 @josi rakstīja:
Un īpaši nemeklējot sev datorā redzu IPS priekš MSD85 un MED17 - tie, iespējams, nāk no INPA FXX arhīva, kuru uztur viens attiecīgajos forumos labi zināms biedrs.
Iemet to MSD85.IPS kautkur failapmaiņā, jāpaskatās kas tur iekšā. | Offline | | |
josi | |  Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3180
Braucu ar: Puf-puf
| Te būs:
Links
| Offline | | |
josi | |  Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3180
Braucu ar: Puf-puf
| Vai esi pētījis, ko N53 dzinējam dod +DIRU opcija ?
Cik noprotams, tad ar to iekš DME tiek šūta iekšā cita firmware, kurā ir kaut kas uzlabots saistībā ar neviemērību aukstam dzinējam?
| Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12883
Braucu ar:
|
26 Jun 2017, 17:05:59 @N53series rakstīja:
http://n53series.blogspot.com/2017/06/n43-profi...tiska-apkop.html
Arī šādi var apkopt savu BMW. Atvainojos, ja traumēšu lietoto riepu, izdevīgākā tarifa, gāzes cienītāju topiku entuziastus.
"Secinot, ka vainīgi ir vārstu blīvslēgi (kas palikuši pavisam ''kokaini''), dzinēja galva tiek noņemta, nostrūklota, visi elementi - notīrīti."
vai tas ir viss, kas tika darīts, pirms lasīt galvu kopā?[ Šo ziņu laboja kexxx, 26 Jun 2017, 17:12:55 ] | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3862
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Cik lasīts, tad šāda vārstu apaugšana ar piedegušu eļļu ir gandrīz visu tiešās iesmidzināšanas dzinēju konstruktīva īpatnība, jo jebkurš blīvslēgs 100% eļļu nesavāks no vārsta un tā kā uz vārsta tiešā veidā nenonāk degviela, tad pamazām tā eļļa piedeg. Citiem auto ražotājiem pat ir servisa grāmatā ieteikts ik pēc noteikta km daudzuma pārbaudīt vārstu stāvokli un veikt tīrīšanu pie nepieciešamības. | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7419
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
26 Jun 2017, 19:42:54 @N53series rakstīja:
26 Jun 2017, 19:04:09 @smudo rakstīja:
Cik lasīts, tad šāda vārstu apaugšana ar piedegušu eļļu ir gandrīz visu tiešās iesmidzināšanas dzinēju konstruktīva īpatnība, jo jebkurš blīvslēgs 100% eļļu nesavāks no vārsta un tā kā uz vārsta tiešā veidā nenonāk degviela, tad pamazām tā eļļa piedeg. Citiem auto ražotājiem pat ir servisa grāmatā ieteikts ik pēc noteikta km daudzuma pārbaudīt vārstu stāvokli un veikt tīrīšanu pie nepieciešamības.
jaa, bet te beedu ieleja bija tieshi izpluudes vaarstiem 
Un tīrīšanu veic ar abrazīva strūklu neņoņemot galvu un neizņemot vārstus, tikai noņemot ieplūdes kolektoru
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7419
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tā jau būtu ideāli, bet cik saprotu, tad tie vārsti apaug biežāk nekā sadilst vadīklas, gan jau tāpēc arī friči izdomāja, ka iztīrīt var nenoņemot pauri
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
28 Jun 2017, 10:31:58 @RSAWorkshop rakstīja:
Un tīrīšanu veic ar abrazīva strūklu neņoņemot galvu un neizņemot vārstus, tikai noņemot ieplūdes kolektoru
un kur tad paliek tas abrazīvs pēc tam? noteikti ka kautkādi sīkumi tur paliek un tad var saskrāpēt vārstam darba virsmas...[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Jun 2017, 10:44:57 ] | Offline | | |
|
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7419
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Vispār jau man personīgi labāk patīk RAPID vadīklas, nebojā galvu pārpresējot un ir precīzākas nekā parastās vadīklas un mazāk dilst
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7419
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nu tas jau bija domāts pie noteikuma kad ar blīvslēgiem viss ok 
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9691
Braucu ar: Alfu
|
28 Jun 2017, 10:39:08 @N53series rakstīja:
28 Jun 2017, 10:31:58 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Jun 2017, 19:42:54 @N53series rakstīja:
26 Jun 2017, 19:04:09 @smudo rakstīja:
Cik lasīts, tad šāda vārstu apaugšana ar piedegušu eļļu ir gandrīz visu tiešās iesmidzināšanas dzinēju konstruktīva īpatnība, jo jebkurš blīvslēgs 100% eļļu nesavāks no vārsta un tā kā uz vārsta tiešā veidā nenonāk degviela, tad pamazām tā eļļa piedeg. Citiem auto ražotājiem pat ir servisa grāmatā ieteikts ik pēc noteikta km daudzuma pārbaudīt vārstu stāvokli un veikt tīrīšanu pie nepieciešamības.
jaa, bet te beedu ieleja bija tieshi izpluudes vaarstiem 
Un tīrīšanu veic ar abrazīva strūklu neņoņemot galvu un neizņemot vārstus, tikai noņemot ieplūdes kolektoru
jaa, bet var nocelt galvu, paarbaudiit visu vaarsu hermeetiskumu, paarmeeriit vadiklu izdilumu, notiiriit arii virzuljus, paarmeeriit chaulu izdilumu, smuki piesliipeet vaarstus, un - kad viss tieshaam ir chotko, likt kopaa.
sho gan standarta lietotajs nedara, jo daaaargi.
un tas tev liekas normāli jaukt un pārjaukt ikdienas auto? tādā vācijā kurš to darīs? atdos auto uz utilizāciju.
pats kko pļūti par vācu kvalitāti, bet patiesībā kko sipies un izgudro velosipēdu no jauna. būtu labāk braucis uz vāciju un developējis normālas lietas. | Offline | | |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
28 Jun 2017, 10:49:32 @riddler rakstīja:
Tas kas tur uzdeg konstruktīvo īpatnību dēļ ir sīkums. Savukārt to sūdu slāni no piecepušās eļļas jau nekas civilizēts nost neņem.
Interneta gudrīši... 

Berryman Chem-Dip - sitas njem visu. Iemeercu virzuljus un vaarstus un peec 48h vienk ar birsti nomazgaaju visus meeslus nost.
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Jun 2017, 10:56:19 ] | Offline | | |
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Ultraskaņas tīrīšana?  | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7419
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nav tā, ka tā ķīmija noēd arī virzuļu pārklājumu? No manis viens nesen pirka v8 virzuļu komplektu, sūdzējās, ka iemērca ķīmijā un nonāca kkāds slānis nost un iegrābās uz 1600eur par virzuļiem
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7419
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
28 Jun 2017, 11:03:06 @riddler rakstīja:
Mūsdienu dzinējiem - 150k km un basta jāmaina viņi tiem dzinējiem darba temperatūra ir par 15-20 grādiem augstāka bet blīvslēgu materiāli ir praktiski tie paši no m20/m50 laikiem un viņi vnk netur ilgāk. Naturāli izcepas. 200 250k m50 m52 ir pajaukti vaļā un tiem reizēm vārstu gumijas vel bija mīkstas. Šitiem visiem kā vienam izkaltuši kā cieta plastmasa. Konkrētajā Kaspicha piemērā auto bija 129k km (iespēams protams notīts) tāpat bija viens lv e90 ar īstiem 110 k un n45 dzinēju (lv mašīna) un tas pats stāsts. A par cik praktiski lielākā daļa pie mums nonāk ar 200k+ tad tā ir vnk loģiska pirmā apkope ar ķēdēm kopā. Ja protams negribas negaidītu un dārgu gemaroju.
Jā, tieši par šito ar audžutēvu diskutējām, ka temperatūra augšā, bet blīvju un blīvslēgu materiāls nav mainījies un, ka vispār tie motori sāk izskatīties pēc 1x lietojamiem
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
28 Jun 2017, 11:01:51 @RSAWorkshop rakstīja:
Nav tā, ka tā ķīmija noēd arī virzuļu pārklājumu? No manis viens nesen pirka v8 virzuļu komplektu, sūdzējās, ka iemērca ķīmijā un nonāca kkāds slānis nost un iegrābās uz 1600eur par virzuļiem
mm par virzuljiem neesmu dzirdeejis varbuut eksistee kautkaadi paarklaajumi iipashie, maneejie stock M54 virzulji peec peldes tajaa kjiimijaa spiizh un laistaas, vaarsti nu tur drusku varbuut pacietiigaak jaapakasa shur tur bet arii visi piliigi tiiri. bet karburatoru paarklaajumus gan tas verkjis var sachakareet, lai gan rakstiits ka carburetor cleaner tomeer karburatorus ar dihromaata aizargpaarklaajunu tur iekshaa baaz nevajag, man jau sanaca sachakareetu labu karbikji... | Offline | | |
|
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7419
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jā, to noteikti izstrādāja gadiem un vesels bars, bet nav īsti skaidrs kāpēc neizmanto citu gumijas materiālu, tajā pašā laikā industriālajai tehnikai un militārajai tādu problēmu nav
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7419
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
28 Jun 2017, 11:12:24 @N53series rakstīja:
28 Jun 2017, 11:09:27 @bmwaddict rakstīja:
28 Jun 2017, 11:01:51 @RSAWorkshop rakstīja:
Nav tā, ka tā ķīmija noēd arī virzuļu pārklājumu? No manis viens nesen pirka v8 virzuļu komplektu, sūdzējās, ka iemērca ķīmijā un nonāca kkāds slānis nost un iegrābās uz 1600eur par virzuļiem
mm par virzuljiem neesmu dzirdeejis varbuut eksistee kautkaadi paarklaajumi iipashie, maneejie stock M54 virzulji peec peldes tajaa kjiimijaa spiizh un laistaas, vaarsti nu tur drusku varbuut pacietiigaak jaapakasa shur tur bet arii visi piliigi tiiri. bet karburatoru paarklaajumus gan tas verkjis var sachakareet, lai gan rakstiits ka carburetor cleaner tomeer karburatorus ar dihromaata aizargpaarklaajunu tur iekshaa baaz nevajag, man jau sanaca sachakareetu labu karbikji...
pag, iz logjikas - virzuljus tak [arii] normaali noeed. kas tad tas vareetu buut par paarklaajumu, ko kjimija noeestu? iespeejams, vnk oksiida kartinja - nekaads ieberziens, vnk liek iekshaa, un nooksideesies no jauna!
To gan nezinu, tas bija m62 motoram un sūdzējās, ka ar kkādu ķīmiju sabojāja virzuļus, var jau būt, ka tiešām nonāca oksīds 
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
28 Jun 2017, 11:17:45 @N53series rakstīja:
bet taads ir dziives temps. arii shajaa industrijaa. ar kaartu pieaudzis, salizinot, piem., ar 70., 80tajiem..
peec 10 gadiem mees visi vnk sedeesim kaa daarzenji, un kaut kaadi hibridauto muus pilotees..
tāpēc taupiet savas E36 klasikas nebūs vairs misfires ko diagnosticēt, nebūs degvielas smacuks motortelpā jo degvielas sļaukai sācis spiest garām, nekā tāda vairs nebūs.. tikai boring trolejbusi. pat sauli uzgriezt neļaus. nākote sux. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8519
Braucu ar: e39 523
| Būs žēl poweristus apbēdināt, bet ražotājus un tos, kuri pērk jaunas mašīnas galīgi neinteresē, kas notiek ar to mašīnu pēc 5gadiem vai 200k. Galvenais, lai pirmajam īpašniekam labi kalpo, tad dosies pie dīlera un pirks nākošo 0. Kamēr otrais pircējs, teiks, ka pēdējais sūds, vairs nekad nepirks, utt. Un tad nopērk lietotu škoda, kur viss stīgā būs līdz 400-500k km. Bet tikmēr BMW jau pārdevis par vienu vienību vairāk. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|