Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E91 motora ķēdes maiņa

AutorsZiņojums
libris
17. Sep 2018, 11:00 #141

Kopš: 07. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: 120D 2008 N47D20A

Viss pārējais priekš ķēdes maiņas man jau ir, palicis tikai dabūt Kloķvārpstas zobrata noturēšanas instrumentu(kods 0XAT167, tādēļ jautāju varbūt kāds var izīrēt?
Offline
Staris
17. Sep 2018, 11:06 #142

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Cik daudz ir jānojauc, lai varētu 6cil dīzeli pārbaudīt? Cik prasi par pakalpojumu? Aptuveni nojaušu, kas un kā jādara, bet varbūt ļaut smērēt rokas citiem
Offline
uldens1
17. Sep 2018, 13:20 #143

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


16 Sep 2018, 19:50:43 @RSAWorkshop rakstīja:

15 Sep 2018, 18:53:05 @libris rakstīja:
Varbūt kāds var izīret šo instrumentu priekš N47D20A, baigi negribas izmest 40eur

ar to instrumentu neko neizliksi, ne velti instruments maksā pāri 600eur
kādi vēl 600 eiro,tur no cēlmetāliem viņi taisītilidz 100 eiro jau ir plaša izvēle
Offline
kli
17. Sep 2018, 13:59 #144

Kopš: 05. Mar 2012

Ziņojumi: 426

Braucu ar:

Kur nočekot ķēdes stāvokli? Cik aptuveni izmaksā un cik ilgu laiku aizņem? E90, 330d, LCI
Offline
RSAWorkshop
17. Sep 2018, 17:33 #145

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Sep 2018, 13:20:08 @uldens1 rakstīja:

16 Sep 2018, 19:50:43 @RSAWorkshop rakstīja:

15 Sep 2018, 18:53:05 @libris rakstīja:
Varbūt kāds var izīret šo instrumentu priekš N47D20A, baigi negribas izmest 40eur

ar to instrumentu neko neizliksi, ne velti instruments maksā pāri 600eur
kādi vēl 600 eiro,tur no cēlmetāliem viņi taisītilidz 100 eiro jau ir plaša izvēle
Ar brīvkustību 2mm tie instrumenti pārsvarā. Es labāk laicīgi nodrošinājos un paņēmu OEM. Jau vairākas reizes ar pakaļdarinājumiem ir sanācis iegrābties, piemēram m62TU sensora diskam štrums ar kļūdu par 2mm un motors neiet

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
17. Sep 2018, 18:49 #146

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


17 Sep 2018, 17:33:24 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Sep 2018, 13:20:08 @uldens1 rakstīja:

16 Sep 2018, 19:50:43 @RSAWorkshop rakstīja:

15 Sep 2018, 18:53:05 @libris rakstīja:
Varbūt kāds var izīret šo instrumentu priekš N47D20A, baigi negribas izmest 40eur

ar to instrumentu neko neizliksi, ne velti instruments maksā pāri 600eur
kādi vēl 600 eiro,tur no cēlmetāliem viņi taisītilidz 100 eiro jau ir plaša izvēle
Ar brīvkustību 2mm tie instrumenti pārsvarā. Es labāk laicīgi nodrošinājos un paņēmu OEM. Jau vairākas reizes ar pakaļdarinājumiem ir sanācis iegrābties, piemēram m62TU sensora diskam štrums ar kļūdu par 2mm un motors neiet
terā savu naudu kā gribi,bet nu nahujam visiem tāda huiņa jāstasta,neviens nemāk sprauslas taisīt,neviens nemāk turbinas restaurēt,neviens nemāk reikas restaurēt,neviens nemāk instrumentus taisīt.Sāk vien likties ka vainā ir tevī nevis visos citos
Offline
FR888
17. Sep 2018, 19:03 #147

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

nu hz par tiem 600 jevro. tikko ar brali pasi nomainijam garaza kedes N47, tak tas vienkarsi kaa apmizt 2 pirkstus. instrumentu setaa bija pat pribors ar ko novilkt zobratu no sukna. un nebija nekadas 2mm luftes shtrumos. motors smuki pieleca un chotka viss aizgaaja.
Offline
RSAWorkshop
17. Sep 2018, 19:14 #148

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Sep 2018, 18:49:21 @uldens1 rakstīja:

17 Sep 2018, 17:33:24 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Sep 2018, 13:20:08 @uldens1 rakstīja:

16 Sep 2018, 19:50:43 @RSAWorkshop rakstīja:

15 Sep 2018, 18:53:05 @libris rakstīja:
Varbūt kāds var izīret šo instrumentu priekš N47D20A, baigi negribas izmest 40eur

ar to instrumentu neko neizliksi, ne velti instruments maksā pāri 600eur
kādi vēl 600 eiro,tur no cēlmetāliem viņi taisītilidz 100 eiro jau ir plaša izvēle
Ar brīvkustību 2mm tie instrumenti pārsvarā. Es labāk laicīgi nodrošinājos un paņēmu OEM. Jau vairākas reizes ar pakaļdarinājumiem ir sanācis iegrābties, piemēram m62TU sensora diskam štrums ar kļūdu par 2mm un motors neiet
terā savu naudu kā gribi,bet nu nahujam visiem tāda huiņa jāstasta,neviens nemāk sprauslas taisīt,neviens nemāk turbinas restaurēt,neviens nemāk reikas restaurēt,neviens nemāk instrumentus taisīt.Sāk vien likties ka vainā ir tevī nevis visos citos
Ja tāds viedoklis būtu man vienīgajam, tad iespējams
Par reikām-viennozīmīgi neviens
Par turbīnām, nu paskatīsimies ko tagad turbomotors sataisīs, aizvedu 1gab no x5 3.0d un 2gab no 750i

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
17. Sep 2018, 20:01 #149

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nezinu par reikām, bet turbīnas Latvijā restaurē labi. Tā nav nekāda raķešu zinātne. Pagājušā mēneša laikā Turbomotora atrestaurēju 6 laikam. Gada laikā cipars salasās labs. Neviena nav garantijas laikā atbraukusi atpakaļ. Tā ka nevajag cilvēkiem stāstīt muļķības. Ir pāris individī (neminēšu skaļi ), kas iesaka likt tikai lietotas. Bet nu tas ir pēdējais idiotisms.
Pats izmantoju visparastāko N47 instrumentu un nevienā galā tur nav brīvkustība. Sadalane noķīlējas ideāli un tāpat kloķene. Nezinu par M62TU, iespējams sarežģītākos instrumentos ir kļūdas. Man M60/M62 motora isntrumentos arī nekādu kļūdu nav. 10x izmantoti

[ Šo ziņu laboja Kaross, 17 Sep 2018, 20:03:03 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
17. Sep 2018, 20:10 #150

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tu tad mošk man ir paveicies ar instrumentu Katrā ziņā iepirku OEM, vismaz 100% precīzi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
17. Sep 2018, 20:19 #151

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


17 Sep 2018, 20:10:56 @RSAWorkshop rakstīja:
Tu tad mošk man ir paveicies ar instrumentu Katrā ziņā iepirku OEM, vismaz 100% precīzi
tāpat to OEM instrummentu neražo bmw,uzsit tik bmw logo un štrums pa 500 eiro dārgāks
Offline
RSAWorkshop
17. Sep 2018, 20:23 #152

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Lai ir, vismaz kvalitātes garantija un neba jau viņš katru mēnesi jāpērk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Elagrs
18. Sep 2018, 10:22 #153

Kopš: 23. Dec 2016

Ziņojumi: 89

Braucu ar:


17 Sep 2018, 20:01:39 @Kaross rakstīja:
Nezinu par reikām, bet turbīnas Latvijā restaurē labi. Tā nav nekāda raķešu zinātne. Pagājušā mēneša laikā Turbomotora atrestaurēju 6 laikam. Gada laikā cipars salasās labs. Neviena nav garantijas laikā atbraukusi atpakaļ. Tā ka nevajag cilvēkiem stāstīt muļķības. Ir pāris individī (neminēšu skaļi ), kas iesaka likt tikai lietotas. Bet nu tas ir pēdējais idiotisms.
Pats izmantoju visparastāko N47 instrumentu un nevienā galā tur nav brīvkustība. Sadalane noķīlējas ideāli un tāpat kloķene. Nezinu par M62TU, iespējams sarežģītākos instrumentos ir kļūdas. Man M60/M62 motora isntrumentos arī nekādu kļūdu nav. 10x izmantoti


Ir pāris individī (neminēšu skaļi ), kas iesaka likt tikai lietotas.

Mr. Nerings? LV sliktāka par viņu nav
Offline
Markijs
18. Sep 2018, 12:51 #154

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Pie 114k kā tai pirmajai sērijai, var jau ķēde žvadzēt ?
Offline
Kaross
18. Sep 2018, 18:42 #155

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Sep 2018, 10:22:06 @Elagrs rakstīja:

17 Sep 2018, 20:01:39 @Kaross rakstīja:
Nezinu par reikām, bet turbīnas Latvijā restaurē labi. Tā nav nekāda raķešu zinātne. Pagājušā mēneša laikā Turbomotora atrestaurēju 6 laikam. Gada laikā cipars salasās labs. Neviena nav garantijas laikā atbraukusi atpakaļ. Tā ka nevajag cilvēkiem stāstīt muļķības. Ir pāris individī (neminēšu skaļi ), kas iesaka likt tikai lietotas. Bet nu tas ir pēdējais idiotisms.
Pats izmantoju visparastāko N47 instrumentu un nevienā galā tur nav brīvkustība. Sadalane noķīlējas ideāli un tāpat kloķene. Nezinu par M62TU, iespējams sarežģītākos instrumentos ir kļūdas. Man M60/M62 motora isntrumentos arī nekādu kļūdu nav. 10x izmantoti


Ir pāris individī (neminēšu skaļi ), kas iesaka likt tikai lietotas.

Mr. Nerings? LV sliktāka par viņu nav


Biju domāji pāris speciālistus, kas šeit apgrozās un stāsta saviem klientiem tādas lietas.
Ja saskarsme ir bijusi tikai ar Neringu un pats neesi nevienu turbinu izjaucis un nesaproti, kas tur notiek, tad var gadīties, ka vienīgais ieteikums ir likt lietotu. Bet citādi turbīnas var restaurēt ļoti labā kvalitātē arī LV.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
18. Sep 2018, 18:43 #156

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Sep 2018, 12:51:04 @Markijs rakstīja:
Pie 114k kā tai pirmajai sērijai, var jau ķēde žvadzēt ?


Tikai gadījumā ja spriegotājs kaut kāds brāķis gadījies un eļļa mainīta 2x visā intervālā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
exlibris
18. Sep 2018, 22:55 #157

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Ko darīt ar N47T dzinēja ķēdi? Nobraukums ir 195k, itkā strādā klusi. Varbūt fāterlandē jau nomainīts Pēc kā var pateikt?
Offline
Karlio
18. Sep 2018, 23:00 #158

Kopš: 23. Oct 2014

Ziņojumi: 515

Braucu ar: LCHF


17 Sep 2018, 13:59:16 @kli rakstīja:
Kur nočekot ķēdes stāvokli? Cik aptuveni izmaksā un cik ilgu laiku aizņem? E90, 330d, LCI


Man arī interesē, kkas dzirdēts ka bmauto ir iespējams, laikam jāuzzvana noskaidrot.
Offline
Kaross
18. Sep 2018, 23:37 #159

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

N47 un N57 dzinējiem varu pārbaudīt ķēdes stāvokli.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
libris
11. Oct 2018, 18:18 #160

Kopš: 07. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: 120D 2008 N47D20A

Ziņojuzinējs N47D20A Pie 255000 nomainīju ķēdes uz BGA TC0900FK komplektu, jo diezgan skaļi žvadzēja un liela motora vibrācija.
Pirms tam biju pie Roļa uz diagnostiku, bet tie neko nemācēja pateikt, ne arī ķēdi viņi maina, īsāk sakot esmu viņõs vīlies....
Pēc maiņas protams iet klusāk un vibracija arī normā...
Starp citu to instrumentu pie labiem cilvēkiem izīrēju par 5čuku...Kopsumma detaļas, darbs, eļļa un dz. šķidrumus 725
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo