Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
Kaross
12. Nov 2017, 23:48 #141

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Benzīnniekiem arī LV katalizatoru izgriešana neiet cauri. Nevienam pēc 2003.gada.
Tu esi dzirdējis kaut ko ļoti aptuvenu, bet ne precīzus faktus. Tā ka tālu no patiesības. Tas varētu būt jau pieminētais AF tests NOx izmešiem Adblue sistēmām. DPF Vācijā ņem ārā arī vietējie tūninga kantori un tāpat testus iet bez viņiem bez problēmām. Pats esmu vismaz padsmit DE reģistrētiem auto izņēmis DPF un joprojām tie auto brauc bez DPF.

Iepriekš Mr.Edix rakstītais arī vēl tālāk no patiesības. Pirmkārt 3 nekad mūžā neliks par izņemtu DPF. Max. varētu būt 2-nieks.
Otrkārt TA nav iekārtu ar kurām pārbaudīt DPF neesamību un pierādīt to vai tur ir iekšā vai nav - nereāli. Ilgi, dārgi un grūti īstenojams pasākums.

Te viena bilde kā izskatās DPF no Audi, kuram jau izgriezts DPF pie mums. Pēc mēneša tur nebūs pat zīmes, ka kaut kas būtu darīts.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mizx
13. Nov 2017, 00:08 #142

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Daudz var izdarīt, ja dara gudri un kompleksi, ir kaut kādas robežas, cik un ko var. Kas jāizdara bonusā. Man savulaik bija bizness — vedu šeit izgrieztos katalizatorus atpakaļ uzstādīšanai DE, maksāja vairāk kā par jaunu "universālo" katalizatoru, tas bija mašīnām pirms 2003. gada. Cenas pasliktinājās, jo arī auto Vācijā kļuva jaunāki, pieprasījums pēc veciem katalizatoriem samazinājās, ar to vairs nenodarbojos, bet šur tur LV internetā joprojām karājas veci sludinājumi, ka uzpērk katalizatorus ar manu telefona numuru, dažreiz pat kāds zvana un jautā. Tā kā vairumā gadījumu klienti bija tie, kam vajadzēja tikt galā ar Vācijas TA prasībām, iegūstot labu EURO normu par maksimāli zemu cenu, tad attiecīgi arī diezgan iedziļinājos TA atgāžu mērījumos tur.
Offline
Kaross
13. Nov 2017, 00:18 #143

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Katalizatori kādiem dzinējiem? Nebija pārsvarā benzīnnieki?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
crime
13. Nov 2017, 00:20 #144

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi

Nah kaut kādus testus jātaisa? DPF neesamība tak ir elementāri redzama - glušaka gals iekšpusē nokvēp, kamēr tackai, kurai DPF nav izņemts, glušaks ir tīrs.
Offline
crime
13. Nov 2017, 00:23 #145

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi

un OEM katus vācieši pērk arī tagad, savu katu no e24 pārdevu pagājušogad uz DE, kaut kas ap 250 vai 300 eur bija
Offline
Mizx
13. Nov 2017, 00:33 #146

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


13 Nov 2017, 00:18:45 @Kaross rakstīja:
Katalizatori kādiem dzinējiem? Nebija pārsvarā benzīnnieki?
Dažādi, daudz turp sūtīju. Kādus dabūju, tādus sūtīju prom. Biežāk jau benzīna, jo tie bija vērtīgāki arī no pārdevēju viedokļa, dīzeļiem necik daudz dabūt nevarēja un man vajadzēja ar visiem bunduļiem, izķidātos tajā galā neatmaksājās likt atpakaļ bunduļos, jo metināšana dārga.
Offline
terausneruse
13. Nov 2017, 00:53 #147

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


Nesen, kad gàju skati, prasīju par dpf! Drīzumā sāks baudīt dpf autiņiem no 12.g.ražojuma! Vecāki var ķimiķot! Dīzeļiem drīkst ņemt nost aizmugures bunduli, galvenais,lai centràlais un iztur decibelus un atgāzes!
Offline
terausneruse
13. Nov 2017, 00:56 #148

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


12 Nov 2017, 23:48:18 @Kaross rakstīja:
Benzīnniekiem arī LV katalizatoru izgriešana neiet cauri. Nevienam pēc 2003.gada.
Tu esi dzirdējis kaut ko ļoti aptuvenu, bet ne precīzus faktus. Tā ka tālu no patiesības. Tas varētu būt jau pieminētais AF tests NOx izmešiem Adblue sistēmām. DPF Vācijā ņem ārā arī vietējie tūninga kantori un tāpat testus iet bez viņiem bez problēmām. Pats esmu vismaz padsmit DE reģistrētiem auto izņēmis DPF un joprojām tie auto brauc bez DPF.

Iepriekš Mr.Edix rakstītais arī vēl tālāk no patiesības. Pirmkārt 3 nekad mūžā neliks par izņemtu DPF. Max. varētu būt 2-nieks.
Otrkārt TA nav iekārtu ar kurām pārbaudīt DPF neesamību un pierādīt to vai tur ir iekšā vai nav - nereāli. Ilgi, dārgi un grūti īstenojams pasākums.

Te viena bilde kā izskatās DPF no Audi, kuram jau izgriezts DPF pie mums. Pēc mēneša tur nebūs pat zīmes, ka kaut kas būtu darīts.




Daudz deksīgāk ielikt skaistu trubu
Offline
MAXixt
13. Nov 2017, 01:14 #149

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

Smuks tikai uz bildes, parasti neviens stiprinajums neder+ metala biezums 0.8.
Offline
Angelz
17. Nov 2017, 17:24 #150

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2877

Braucu ar: BMW


12 Nov 2017, 11:54:49 @AF rakstīja:

Uzreiz varu pateikt, ka nevar pierādīt dpf neesamību ja viss nostrādāts labi, un kāpēc nevar, bet ar nepacietību arī pagaidīšu tevis pieminēto spečuku atbildes


Pietiek apskatīties dpf pretspiedienu, temp kā paliek viss skaidrs. Var protams arī izvirst apskatoties vadības bloka firmwarē.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Gats
07. Jul 2018, 21:21 #151

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Stulbs jautājums noteikti,bet vng interese....kam tieši domāta dpf izprogramēšana?...tikai dēļ tā lai vairs nebūtu reģenirācijas?
Es saprotu katalizātoram vai tiem dpf kur da4iki ir gan sākumā gan beigās jo tad mainās rādijumi un tt.,bet ja dpf filtram kuram nav da4iks pēc viņa..kāpēc viņš jāprogrammē laukā?
Offline
AF
07. Jul 2018, 21:37 #152

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Vnk naudas nokāšana.


P.s

Izņem, pabrauc un sapratīsi. Tikai ugunsdzēšamo paņem līdzi drošības labad.
Offline
Glenfiddich
07. Jul 2018, 22:22 #153

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1350

Braucu ar: 3.0D


Nezinu kā tas ir tehniski, bet ja nepareizi izprogrammē tad turpina mēģināt izdedzināt ar visām no tā izrietošajām sekām.Paaugstināti apgriezieni, skaņa utt.
Offline
Gats
07. Jul 2018, 22:40 #154

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Šoreiz nedomāju cik labi vai slikti izprogrammē,bet tieši nepieciešamība to darīt.
Jo ja uz vietas ir vēl katalizātors tad degšanas proces tak vng vel ir vajadzīgs...vai es kļūdos?
Tātad doma tāda:ir katalizātors(kam ir pirms un pēc da4iks) un ir dpf(pēc viņa nav da4iks) un izgriežot dpf laukā auto kompis tak pat to nezin jo nav jau kas kko viņam mērītu gāzes(tikai katam mērās šajā gadījumā)!...tātad jaut.vai dpf programmēšana izprogr.tikai to ka nenotiek reģenerācija?...jo ja jā tad kats paliek bez ģenerācijas?vai pdf progr.kko vēl konkrēti ko programmē?...nu tobiš kam tas ir vajadzīgs.
Offline
Glenfiddich
07. Jul 2018, 22:45 #155

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1350

Braucu ar: 3.0D


Par katalizatoru nezinu, bet notiek nevajadzīga reģenerācija.
Offline
Gats
07. Jul 2018, 23:02 #156

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Tātad konkrēti šīs programmēšanas (kur pēc filtra nav da4ika) vnk atslēdz reģenerāciju,(tātad pa lielam nav nepieciešama jo katam vng ir vajadzīga reģen.un un cheks neiedegsies jo aiz filtra da4ika nav), bet tās kurām ir arī aiz filtra da4iki tiem jau šī programmēšana ir vajadzīga?
Offline
njakts
07. Jul 2018, 23:03 #157

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: auto

Programmee lai nav regenerācijas. Pat ja nav daciki, ecu zin ka dpf ir un cikliski, piem pec paris tukst.km palaiž regeneraciju. Ja dpfs nebus, kūpēs kā kamazs
Offline
Staris
07. Jul 2018, 23:17 #158

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Var sabojāt termostatu lielo, lai cirkulācija ir pa lielo loku. Tad nevajadzēs programmēt un būs lētāk
Offline
Glenfiddich
07. Jul 2018, 23:29 #159

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1350

Braucu ar: 3.0D


07 Jul 2018, 23:03:12 @njakts rakstīja:
Programmee lai nav regenerācijas. Pat ja nav daciki, ecu zin ka dpf ir un cikliski, piem pec paris tukst.km palaiž regeneraciju. Ja dpfs nebus, kūpēs kā kamazs


Exactly, bet nekūpēja.
Offline
Staris
07. Jul 2018, 23:31 #160

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Kā tu zini, ka tev reģenerācija vispār notika?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo