Online
Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Antireklāma Recro
Autors | Ziņojums |
Vienradzis | | Kopš: 21. Mar 2013
Ziņojumi: 2194
Braucu ar:
| izlasiiju visu topiku un vieniigais ko sapratu ir ka auto remonts ir tik pat neparedzams kaa naakamaa gada tomaatu razja
ja veel nav tad iesaku servisiem algot cilveeku kas maak pielabinaat dievus, upureet aitas un dejot lietus deju | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Piekritīšu, ka daudzi tirš termiņus, lai dabūtu klientu un tikko dabūts, tā vazā aiz deguna :sapīsa_fūra: :ļaunais_kurjers: :kaut_kas_tāds_pirmo_reizi:
Nesen ar tādiem latvijas biznesmeņiem saskāros. Varbūt sakritība, bet enivej darba stilu norāda:
Zvanu par izpūtēja bunduli. Jā, ražotājam tāds ir, piegāde 2 nedēļas, vajag priekšapmaksu :spec_pasūt:
Ņemu ciet! $
Pēc 2 nedēļām nezvana.
Uzzvanu. Termiņš jau 3 nedēļas :sukas_kurjeri:
Pēc 3 nedēļām klusums -''-
Zvanu. Krava aizkavējusies.
Pēc 4 nedēļām šie zvana- jūsu bundulis ražotājam nav!
Kas notika šīs 4 nedēļas? Dzēra par manu naudu gaidot savu algas dienu?!
"Nu kā, saņēmām kravu, skatāmies, ka jūsu bunduļa nav. Rakstam rūpnīcai. Viņi atbild, ka šādi beigušies!"
Elementāri tu tupais klient
Pēc 3 dienu gaidīšanas un tad telefoniskas atgādināšanas pat savu peso dabūju atpakaļ | Offline | | |
Vienradzis | | Kopš: 21. Mar 2013
Ziņojumi: 2194
Braucu ar:
| aa un uz visiem jautaajumiem ko klients prasa aciimredzot ir pareizi atbildeet ar "varbuut"
- vai maksaas kaa runaats? varbuut
- vai buus sarezgiijumi? varbuut
- a varbuut tomeer nebuus?? varbuut
- vai buus laikaa? varbuut
| Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Driver, scenārijs tev...
Tātad tu izdomā, ka mainīsi mājās klozetu un tam nolīgsti meistaru. Jūs vienojaties par darbu izpildes termiņu: 1 nedēļa. Meistars, kā jau īstens sava amata lietpratējs pieprasa izsniegt viņam točas atslēgu, lai viņs tur darbu laikā var ieslēgties un starp darbiem neviens nelīstu vērtēt viņa nepabeigto darbu, un nesāktu mācīt viņu, kā pareizi jāmaina klozets. Atslēgu atpakaļ saņemsi tikai pēc pilnīgas darbu nobeigšanas.
Par cik visi kaimiņi ir slāvi un bavariancar personāži, un tuvumā nav neviena benzīntanka, tad tu izlem, ka to nedēļu irsīsi speciālos maisiņos. Maisiņi pieejami tikai uz pasūtījuma vienā vietā. Nu tad nedēļu tu cīnies ar maisiņiem un smakas slāpēšanu dzīvoklī. Pienāk maģiskais datums, bet tu redzi, ka točas durvis joprojām ciet. Zvani meistaram, šis saka, ka nu tā gadījās, kaimiņam vajadzēja steidzami nomainīt klozetu, viņš maksā vairāk un tā. Bet nu parīt točna būs viss kārtībā. Ok, tu jau kā saprātīgs cilvēks esi paņēmis iršamos maisiņus ar rezervi nedēļai pa virsu (neko nekad nevar zināt, varbūt nākas pārsniegt dienas vidējās kravas apjomus). Labi, piepildi vēl dažus maisiņus, pienāk parītdiena plus vēl 2 dienas, durvis joprojām ciet. Zvans meistaram...."oj tur tomēr diezgan slikta situācija, jums grīda sapuvusi, nevar klozetu piestiprināt, bet es jau visu grīdu noārdīju, tagad jāgaida materiāli, darbs varētu tikt pabeigts vēl pēc 3 nedēļām....ā un maksās tas tagad 2 reizes vairāk".
Štrunts par naudu, bet maisiņi ta beigušies, nākamā piegāde pēc 2 nedēļām un irst vajag katru dienu. Ko darīt? | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9323
Braucu ar: Alfu
| Latvijā par klientu servisa jomā viss ir slikti. kaut cik normāli ir ārvalstu uzņēmumu pārstāvniecībās. | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
19 Jun 2014, 11:34:52 kkas rakstīja:
Latvijā par klientu servisa jomā viss ir slikti. kaut cik normāli ir ārvalstu uzņēmumu pārstāvniecībās.
Jāpiekrīt!
Jo tur uzzvanot pa taisno, ka kaut kas nenotiek, ir lielā roka, kas vietējos patirina un ātri attieksme mainās | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Lasu un reecu, dazi tik laikam lidz galam mak iedzilinaties, parejie tik zin vardu "terminjs"
Tad dosu jums divarpus piemerus:
1. Mans personigais: kur mani tipiskais losis butu bakstijis, ka esmu metejs. Tika savulaik pierakstits auto uz relativi specifisku defekta remontu un jau zinot, ka bus kaa bus, reali vajadzigas detalas tika pasutitas laicigi un vienojamies, ka pie manis braucamo nogadas, kad viss, ko pasutijam jau bus pie manis. Pie to mega vajadzigo detalju saraksta tika pievienota ari viena detalja, kurai ir vizuala nozime. Rezultata tas, ko visvairak gaidiju ari atnaca apsolito 10dienu laika, paspeju auto saremontet, atdot nesmuku un pat paremontet cotreiz (citas lietas). Vel pastarpu pautit detalas citiem un tas sagaidit, kad beidzot ar mega nokavesanos ieradas tas suuds, ko pasutija "pashu pirmo".
Otrs piemers: tepat viens loti labi zinams useris mekleja divas itka vienkarshas un prastas detalas, kuras nebija nekur un tapec motors gaidija izjaukts.
Detalju tika meginats pasutit caur visiem teoretiskajiem veidiem, tai skaita caur visam iespejamajam vietam un personam. Visur atbilde bija "nav", vieta, kur isti atteikt nevar, atbilde skaneja: nav te, nav rupnica uz vietas, atsutis, kad izgatavos no jauna, a kad tas bus hvz. Un sedi apdirsies ar izjauktu motoru
Pedejais piemers: cik man zinams, ja tagad megina pasutit koni amjus kadai vecai miskastei, tad ari jagaida nezincik, ja nav tadu noliktava. Un kaa viena tanta teica, jagaida tik ilgi kamer savacas minimalais gribetaju skaits, lai darbinatu konveijeru.
Un kapec es to saku visu?
Jo tipiskajam powera loham - baltrocitim, appisejs butu tas, kas apnjemies auto remontet. Un vinju nekratitu tas, ka serviss butu pateicis ar rezervi nedelja, jo parasti detala uzrodas 3dienu laika un samainit var dienas laika. Jo vinjs tak redz maksa un tadejadi pasuta muziku un nekas nav, jo pimpji tur sance.
Patirzajot tadu gadijumu sikak, ljaudis ar pieredzi neko neuzsak, kamer nav viss vajadzigais, lai saimnieka blatoshanas gadijuma varetu pateikt "savac un pazudi!"
Bet ja situacija ir tada, ka viss ir izjaukts un darba pasutitajs ir urinigalva, tad pa pus pasauli atkal aizskrien piile, ka tie pimpji ieska, nevareja/nemaceja sataisit, auto nomarineja un beigas vel naudu panjema.
Kaa ir citas nozares nezinu, bet neticu, ka pilnigi viss ir rozaini un pat pasakot klientam dubultu terminju, nevar sanakt apdirsiens. Jo kaa jau sporcs mineja lohiem ar kautkur jastrada un tie nak uz darbu atsedet stundas un 16:30 jau ienjem zemo startu.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
zulus | | Kopš: 18. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3328
Braucu ar:
| Pat nevajag auto servisus - pietiek, kaut vai, ar Depo - visu laiku staigā Tev pakaļ un prasa - vai kaut ko palīdzēt, vai kaut ko vajag - ble - es Tevi sameklēšu, ja man kaut ko vajag - ko Tu staigā man pakaļ, bet tad, kad vajag - tad neviena NAV pa pus veikalu jāskraida, lai kādu atrastu - beigās izrādās - visa nodaļa vai nu pīpē vai rij vai arī, ja tomēr tu paprasi tam pakaļ staigātājam kaut ko, tad viņš paziņo, ka to viņš nezin un ies sameklēt kādu, kas zin | Offline | | |
|
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
19 Jun 2014, 11:31:09 Arsmens rakstīja:
Piekritīšu, ka daudzi tirš termiņus, lai dabūtu klientu un tikko dabūts, tā vazā aiz deguna :sapīsa_fūra: :ļaunais_kurjers: :kaut_kas_tāds_pirmo_reizi:
Nesen ar tādiem latvijas biznesmeņiem saskāros. Varbūt sakritība, bet enivej darba stilu norāda:
Zvanu par izpūtēja bunduli. Jā, ražotājam tāds ir, piegāde 2 nedēļas, vajag priekšapmaksu :spec_pasūt:
Ņemu ciet! $
Pēc 2 nedēļām nezvana.
Uzzvanu. Termiņš jau 3 nedēļas :sukas_kurjeri:
Pēc 3 nedēļām klusums -''-
Zvanu. Krava aizkavējusies.
Pēc 4 nedēļām šie zvana- jūsu bundulis ražotājam nav!
Kas notika šīs 4 nedēļas? Dzēra par manu naudu gaidot savu algas dienu?!
"Nu kā, saņēmām kravu, skatāmies, ka jūsu bunduļa nav. Rakstam rūpnīcai. Viņi atbild, ka šādi beigušies!"
Elementāri tu tupais klient
Pēc 3 dienu gaidīšanas un tad telefoniskas atgādināšanas pat savu peso dabūju atpakaļ
ļoti bieži kad prece ir jāsūta, mūsu spekulanti tavu pasūtījumu vienu pašu nesūta, jo piegādi negrib maksāt par vienu lietu. gaida to apsolīto mēnesi vai pāris nedēļas kad atnāks vēl kāds, kas gribēs kko vēl, un tikai tad pasūta. bet reāli jebko var dabūt pāris dienās, tikai ir lielākas piegādes izmaksas. | Offline | | |
zulus | | Kopš: 18. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3328
Braucu ar:
| Driver - runa NAV par to, ka gadās kasjaki un visādas neparedzētas situācijas, bet gan par to, ka IZPILDĪTĀJAM būtu klients par to jāinformē pašam un iespējami laicīgi/ātri, nevis viss jāaizmirst un tad, kad klients jau sabesījies zvana, tad paziņot šo bēdu vēsti - vajag iemācīties normālu komunikāciju! | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
| Ar kādiem retumiem tad te liela daļa braukā, ja detaļas jāgaida nedēļām?
Nav taču vairs 90.-ie, kad servisos mēdza teikt, ka detaļas nāk no Japānas | Offline | | |
Vienradzis | | Kopš: 21. Mar 2013
Ziņojumi: 2194
Braucu ar:
| auto remonteesjanas buutiibaa vienaa atteelaa
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jun 2014, 11:32:32 cipargalva rakstīja:
Driver, scenārijs tev...
Tātad tu izdomā, ka mainīsi mājās klozetu un tam nolīgsti meistaru. Jūs vienojaties par darbu izpildes termiņu: 1 nedēļa. Meistars, kā jau īstens sava amata lietpratējs pieprasa izsniegt viņam točas atslēgu, lai viņs tur darbu laikā var ieslēgties un starp darbiem neviens nelīstu vērtēt viņa nepabeigto darbu, un nesāktu mācīt viņu, kā pareizi jāmaina klozets. Atslēgu atpakaļ saņemsi tikai pēc pilnīgas darbu nobeigšanas.
Par cik visi kaimiņi ir slāvi un bavariancar personāži, un tuvumā nav neviena benzīntanka, tad tu izlem, ka to nedēļu irsīsi speciālos maisiņos. Maisiņi pieejami tikai uz pasūtījuma vienā vietā. Nu tad nedēļu tu cīnies ar maisiņiem un smakas slāpēšanu dzīvoklī. Pienāk maģiskais datums, bet tu redzi, ka točas durvis joprojām ciet. Zvani meistaram, šis saka, ka nu tā gadījās, kaimiņam vajadzēja steidzami nomainīt klozetu, viņš maksā vairāk un tā. Bet nu parīt točna būs viss kārtībā. Ok, tu jau kā saprātīgs cilvēks esi paņēmis iršamos maisiņus ar rezervi nedēļai pa virsu (neko nekad nevar zināt, varbūt nākas pārsniegt dienas vidējās kravas apjomus). Labi, piepildi vēl dažus maisiņus, pienāk parītdiena plus vēl 2 dienas, durvis joprojām ciet. Zvans meistaram...."oj tur tomēr diezgan slikta situācija, jums grīda sapuvusi, nevar klozetu piestiprināt, bet es jau visu grīdu noārdīju, tagad jāgaida materiāli, darbs varētu tikt pabeigts vēl pēc 3 nedēļām....ā un maksās tas tagad 2 reizes vairāk".
Štrunts par naudu, bet maisiņi ta beigušies, nākamā piegāde pēc 2 nedēļām un irst vajag katru dienu. Ko darīt?
Divas iespejas:
A. Sarunasu uz remonta laiku istabu pie coma un dirsisu vinja klozeta.
B. Konstatejot faktu, ka sitaja maja vairs nekadi dirst nevar un nu jau pedejais bridis ir klat, samekleshu jaunu majokli, kur pirma lieta, ko ieejot parbaudishu bus klozets
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| tradīcijas šeit nemainās!grozi kā gribi uzmestais atkal pats ir vainīgs,tiek saukts par lohu,baltroci un tt un vispār zini vai ahujevšijs galīgi atlaujas zvanīt vēl un prasīt un pist galvu,tak pateica atzvanīs nah,un pohuj kad
-----------------
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jun 2014, 11:49:03 91 rakstīja:
Ar kādiem retumiem tad te liela daļa braukā, ja detaļas jāgaida nedēļām?
Nav taču vairs 90.-ie, kad servisos mēdza teikt, ka detaļas nāk no Japānas
Ir auto, kas riga ir dazi gabali un tiem ir detaljas, kas nav savietojamas ar citiem. Pietam ir vel lietas, kuras pashas nekad nesaplist vai nenoloetojas, sabojajas tik "pieliekot roku". Tobish pa visu laiku varbut dazas x kads tadu sudu ir pasutijis. Un nevienam nav noslepums, ka rupnica daudzas pozicijas nerazo pati, bet pasuta talak razotajam.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Edzhus | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar: 4x5
|
19 Jun 2014, 12:00:28 -tihijs- rakstīja:
tradīcijas šeit nemainās!grozi kā gribi uzmestais atkal pats ir vainīgs,tiek saukts par lohu,baltroci un tt un vispār zini vai ahujevšijs galīgi atlaujas zvanīt vēl un prasīt un pist galvu,tak pateica atzvanīs nah,un pohuj kad
Tu gan daudz lamu vārdus zini! | Offline | | |
|
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
19 Jun 2014, 12:00:28 -tihijs- rakstīja:
tradīcijas šeit nemainās!grozi kā gribi uzmestais atkal pats ir vainīgs,tiek saukts par lohu,baltroci un tt un vispār zini vai ahujevšijs galīgi atlaujas zvanīt vēl un prasīt un pist galvu,tak pateica atzvanīs nah,un pohuj kad
Aha un lohiem lohu problēmas
kā arī, uz Driver mehāniķu planētas laiks rit savādāk, gravitācija ir cita un kā vienmēr trūkst skābekļa. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jun 2014, 12:03:54 Arsmens rakstīja:
19 Jun 2014, 12:00:28 -tihijs- rakstīja:
tradīcijas šeit nemainās!grozi kā gribi uzmestais atkal pats ir vainīgs,tiek saukts par lohu,baltroci un tt un vispār zini vai ahujevšijs galīgi atlaujas zvanīt vēl un prasīt un pist galvu,tak pateica atzvanīs nah,un pohuj kad
Aha un lohiem lohu problēmas
kā arī, uz Driver mehāniķu planētas laiks rit savādāk, gravitācija ir cita un kā vienmēr trūkst skābekļa.
Jaa, pulkstenis ar 90° nobidi, labrit!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
| no visa sparatu, ka pie draivera jaaierodas peecpusdienaa, pazemiigi, nedriikst prasiit kad buus gatavs, jo tak meistars pats piezvaniis, arii peec kaada laika interseeties nedriikst un jaagaida tik cik meistaram ienaaks praataa.
preteeja gadiijuma esi lohs, baltrocis un veel draud tikshana melnajaa sarakstaa.
un ja pietruukst pacietiibas gaidiit, jaapeerk cita mashiina. | Offline | | |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
19 Jun 2014, 11:48:33 zulus rakstīja:
Driver - runa NAV par to, ka gadās kasjaki un visādas neparedzētas situācijas, bet gan par to, ka IZPILDĪTĀJAM būtu klients par to jāinformē pašam un iespējami laicīgi/ātri, nevis viss jāaizmirst un tad, kad klients jau sabesījies zvana, tad paziņot šo bēdu vēsti - vajag iemācīties normālu komunikāciju!
tak tur zirgam ir skaidrs un nav nekas japierada,taisa pirmkart patstavigajiem klientiem,lielajiem servisiem un tt un tt,otrie nak tie kas stav reali ar patagu klat un bljaujot vicina zhuksni,un tikai tad pa vakariem vai kad nav ko darit pakjimere drotus kas pust jau pievarte tresho menesi un saimnieks jau ar sirmu galvu dzivo telti nedaudz aiz meggaservisa teritorijas parmetums ir tikai viens priekshkam ta uznjemties tos darbus ja jau starta ir zinams ka taisis KAUTKAD kad varbut bus laiks a varbut nebus
-----------------
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|