Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi
Autors | Ziņojums |
guzlis | | Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
10 Feb 2017, 22:46:29 @suslik rakstīja:
Ir doma par Citroen Dispatch, Fiat Scudo vai Peugeot expert, varbūt kāds var pakomentēt, kā ir ar motoriem un vispār remontiem? Atradu vienu ar 1,6 dīzeli Anglijā un 1 000 000 km noskrējienu, izbrīnīja, ka tie arī mēdz tik ilgi noiet...
Kā ir?
Nekāds brīnums tas nav. Visi tie komercnieki miljonus iet. LV kko kam nav pusmiljons atrast pat nereāli. Pats kad meklēju tikai tādus visur redzēju. Tās mašinas pērk lai kko vadātu un gadā nobrauc pa 100k km. Lai savu dirsu vadātu neviens nepērk tādus busus. Tā kā 200k km tikko no vācijas vispār var aizmirst. Te tādu nav.
Šitos peugeot, citroen gan neieteiktu pirkt.
No visiem ar ko braukts man personīgi viņi liekas viss kretīniskākie.[ Šo ziņu laboja guzlis, 10 Feb 2017, 23:55:18 ]
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
| Offline | | |
ausux | | Kopš: 18. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 849
Braucu ar: četrriteni.
| Ranult master. 2013 vai 14` gada ar 60k km. Lielākie remonti (neskaitot apkopes): saanu biiddurvju rullītis un stūres krustiņs. Vel pa garantiju tika paspēts nomainīts šarnīrs. hvz, neiesaku masteru, jo bez tā visa, patēriņs maļoties pa Rīgu ap 12L ar 2.5 125zs daizeli. lai gan, esmu dzirdējis, ka ar FL masteriem ar jaunajiem dzinejiem ir zem 10L stabili, neseenojot. | Offline | | |
guzlis | | Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
11 Feb 2017, 02:46:20 @ausux rakstīja:
Ranult master. 2013 vai 14` gada ar 60k km. Lielākie remonti (neskaitot apkopes): saanu biiddurvju rullītis un stūres krustiņs. Vel pa garantiju tika paspēts nomainīts šarnīrs. hvz, neiesaku masteru, jo bez tā visa, patēriņs maļoties pa Rīgu ap 12L ar 2.5 125zs daizeli. lai gan, esmu dzirdējis, ka ar FL masteriem ar jaunajiem dzinejiem ir zem 10L stabili, neseenojot.
12L normāls patēriņs. Man 2.0tdi crafterim tas patēriņš lielāks pa pilsētu. Pa šoseju +-12-13L. Bet nu hvz varbūt tas tikai pagaidām kamēr jauns. Itkā vajadzētu ar laiku nedaudz samazināties.
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
| Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Patērinš:
pilsēta 15
šoseja 10
vidējais 12
Vito garais, 2007, 4x4, automāts, pasažieru, 115cdi, DPF, bez autonomās apkures. 180k pēc csdd.
nobraukti 10k
piekare diezgan pacieta (nav pneimo)
uz pavasari sāks pretrūsas darbus
tā kā klīrens 4x4 ir augstāks, un 4x4 pastāvīgs un diezgan gudrs, tad auto priecē arī piesnigušos meža ceļos.
Pieļauju, ka vivaro būs stipri racionālāka izvēle, bet, ja vienam vajag automātu un otrs saka, ka vajag pilnpiedziņu - alternatīvu gandrīz nav. (vojadžeris līdz 2003, un multivans ar dsg no 2010)
| Offline | | |
Solo | | Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: 996 un 986
|
11 Feb 2017, 07:12:12 @Usins rakstīja:
Patērinš:
pilsēta 15
šoseja 10
vidējais 12
Vito garais, 2007, 4x4, automāts, pasažieru, 115cdi, DPF, bez autonomās apkures. 180k pēc csdd.
nobraukti 10k
piekare diezgan pacieta (nav pneimo)
uz pavasari sāks pretrūsas darbus
tā kā klīrens 4x4 ir augstāks, un 4x4 pastāvīgs un diezgan gudrs, tad auto priecē arī piesnigušos meža ceļos.
Pieļauju, ka vivaro būs stipri racionālāka izvēle, bet, ja vienam vajag automātu un otrs saka, ka vajag pilnpiedziņu - alternatīvu gandrīz nav. (vojadžeris līdz 2003, un multivans ar dsg no 2010)
AK jel - beidzot kāds saprotošs cilvēks
Jā, ir pierasts pie 3 pēdējiem 4x4 auto ka vari braukt kur gribi nedomājot īpaši.
+ automāts noteikti, nu vivaro ir tas robots - hvz kāds...
Jā, vojadzeru arī izskatīju bet tur škiet ar visu LPG patēriņš būs kosmos.
| Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
10 Feb 2017, 22:18:09 @Nasjurins rakstīja:
Kāds būs budžets ko gribēsi veltīt busa iegādei? Ir bijis '06 Vivaro 1.9 (normāls motors) taču šobrīd ir '11 Trafic kuram pie 220k pāeca ķēde. Auto pirku no dīlera Euro auto. Kaut kas tīrs nav, bet stāsts ne par to. 2.0 ir daaaaudz daaudz vieglāks un maigāks par iepriekšējo 1.9. Ja neiegrābjas uz nojāteni, tad ļoti labs par to cenu. Vienu 1.9 kravinieku dzenam jau 170k. Izturīgs pēc maitas. Remonti lēti. Kārba stingri slēdzas dēļ sajātām trosēm. Ja 6niecei kārbai ielies eļļu ne to ko dīlercentros tirgo, tad pie zemām gaisa t' ātrumi slēgsies ļoti smagi vai neslēgsies vispār, bet siltā laikā eļļa izvārīsies, kas nenotiek ar to pašu eļļu 5niecei kārbai. Šajā jautājumā nevajag klausīties ko saka servisnieku par viskozitātēm, bet vnk nopirkt īsto eļļu.
Troses krīt nost dēļ izdilušiem āboliem troses galā. Jauna trose nemaksā tik daudz lai uz mūžu tur triektu samorezi vai atstātu savilci.
Auto ir lēts, taču labu komplektāciju lietotā tirgū dabūt grūti, ja vien neesi gatavs paķert Vestfalia tāpēc šobrīd tiek strādāts pie jautājuma lai ņemtu jaunus busus. Pagaidām pēc saņemtajiem piedāvājumiem izskatās, ka tie būs Trafic ar 125zs motoriem, jo Opelim klibo dīlera attieksme.
Būšu pateicīgs, ja kāds padalīsies ar Opel un Ranault servisu attieksmēm pret klientu.
Par Euro auto neko nemācēšu teikt, bet Mūsa motors tikai labākās atsauksmes.Apkopu Trafic tur no 0-garantijas beigām. | Offline | | |
Solo | | Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: 996 un 986
| Vēlreiz atgriežoties pie Vivaro/Traffic
1.9/2.0/2.5 kurš motors labāks ? Ir viedoklis ka 2.5 nevar ņemt dēl kaut kau kādām problēmā ? | Offline | | |
endurists | | Kopš: 21. Apr 2009
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d
|
16 Feb 2017, 20:10:18 @Solo rakstīja:
Vēlreiz atgriežoties pie Vivaro/Traffic
1.9/2.0/2.5 kurš motors labāks ? Ir viedoklis ka 2.5 nevar ņemt dēl kaut kau kādām problēmā ?
Ir lietošanā visi 3. 2006.gada 1,9 Trafic , 2011.gada 2,5 Trafic un 2010.gada Opel Vivaro 2.0
Patīkami, ka 2,0 un 2,5 ir 6 robu kārba un var brīvi 130 - 140 km/h braukt pat ar kravu, 1,9 jau motors rēc piec 100 km/h
Opeļam jau 450'000 km un pēc gaitas un visa pārējā liekas daudz dzīvāks par abiem Reņiem, bet iespējams ka dēļ ļoti pedantiska šofera.
1,9 sen samainījām kārbas gultņus un tagad arī 2,5 renei 5. un 6.ātrums gaudo , opels kluss
Ir bijušas sīkas elektrokaites un tas arī viss. | Offline | | |
|
Solo | | Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: 996 un 986
| Jautājums vai man kā privātpersonai kas iegādājas to Vivaro kam ir 6vietas un kravas telpa bet masa virs 3t ir jāpērk vinjete ?
| Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Uz pārdošanu-
2011g Renault Kangoo Maxi, 5 vietas 205 000km, pilna vēsture bez avarijām.
2006 g Iveco Maxi, oriģināls nobraukums 110 000km.
Pārdoti tiek jo notiek autoparka reorganizācija.
Interesentiem pm.
SS pagaidām nav.
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
29 Mar 2017, 14:50:56 @Solo rakstīja:
Jautājums vai man kā privātpersonai kas iegādājas to Vivaro kam ir 6vietas un kravas telpa bet masa virs 3t ir jāpērk vinjete ?
Neatkarīgi no tā,vai privātpersona,vai juridiska,ja pasē nav rakstīts tips-kravas,tad nav jāpērk. [ Šo ziņu laboja Locis, 29 Mar 2017, 17:30:31 ] | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Sveicināti, meklēju jaunu, vai łoti mazlietotu auto darba vajadzībām.
Interesē kkas starp busu un minivenu.
Jeb lai ir 5 vietīgs, ar opciju izńemt sēdeklus un vajadzības gadījumā iestumt divas paletes.
Uz doto brīdi iekrita acīs Ford Custom ar jauno 2.2 155zs dīzełdzinēju.
Var būt kādam ir pieredze ar to bijusi, vai ir zināmas atsauksmes?
Vai var kāds piedāvāt alternatīvu?
http://www.ford.lv/lv/T/Cars/FordTourneoCustom/VisparigsApraksts-53
Ir vēl pežu experts
Vińa jaudīgāks matars 177hp 2.0d
Ir zināmas atsauksmes par jauno Opel vivaro ar dubulto kabīni?
Var būt kāds strādā kādā dīlercentrā un var man klātienē visu izrādīt?[ Šo ziņu laboja AF, 29 Mar 2017, 18:17:44 ] | Offline | | |
KF | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| Vai kāds var pakomentēt T5 2.5 tdi 130hp dzinēju? Par pašu busu viss skaidrs, bet kas ir ar tiem motoriem? Var pirkt, nevar? Dzirdēti jau visādi stāsti!
Paldies | Offline | | |
PitonZ | | Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| Kādas alternatīvas vw multivan? | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Trafic Generation
Vito / viano | Offline | | |
PitonZ | | Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| vito/viano arī var sēdekļus tranformēt gultā? | Offline | | |
|
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
17 Apr 2017, 15:27:24 @KristapsRA rakstīja:
Vai kāds var pakomentēt T5 2.5 tdi 130hp dzinēju? Par pašu busu viss skaidrs, bet kas ir ar tiem motoriem? Var pirkt, nevar? Dzirdēti jau visādi stāsti!
Paldies
Bija 150nieks, cik saprotu tur motors pamatā ir tāds pat tik TDI visi sarkani.
Kopumā nekas pārāk labs nebija, sprauslas, protams pirmās nojuka
Galvai plaisa, Gaujas ielā teica, ka šitiem tas ir normāli, ķip dahuja ved.
Velāk blokā arī bija kkāda huiņa, bija jāmaina
Automāts nobira, bet to tīri nedārgi salaboja.
Ritošā itkā tīri ok, bet juka nost vairāk kā gribētos.
Un mūžīgas problēmas ar aizmugures durvīm, plīsa trosītes bieži. | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Fun komplektācijā
| Offline | | |
PitonZ | | Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| Tas ir vito vai viano? Mb baigi nerūsē kurš dzinējs ir sakarīgākais? dd | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Nezinu,izskatās pēc Vito.
Rūsē baigi.
2.2 150zs
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|