Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
guzlis
10. Feb 2017, 23:50 #141

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


10 Feb 2017, 22:46:29 @suslik rakstīja:
Ir doma par Citroen Dispatch, Fiat Scudo vai Peugeot expert, varbūt kāds var pakomentēt, kā ir ar motoriem un vispār remontiem? Atradu vienu ar 1,6 dīzeli Anglijā un 1 000 000 km noskrējienu, izbrīnīja, ka tie arī mēdz tik ilgi noiet...
Kā ir?

Nekāds brīnums tas nav. Visi tie komercnieki miljonus iet. LV kko kam nav pusmiljons atrast pat nereāli. Pats kad meklēju tikai tādus visur redzēju. Tās mašinas pērk lai kko vadātu un gadā nobrauc pa 100k km. Lai savu dirsu vadātu neviens nepērk tādus busus. Tā kā 200k km tikko no vācijas vispār var aizmirst. Te tādu nav.
Šitos peugeot, citroen gan neieteiktu pirkt.
No visiem ar ko braukts man personīgi viņi liekas viss kretīniskākie.

[ Šo ziņu laboja guzlis, 10 Feb 2017, 23:55:18 ]



-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
ausux
11. Feb 2017, 02:46 #142

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 849

Braucu ar: četrriteni.

Ranult master. 2013 vai 14` gada ar 60k km. Lielākie remonti (neskaitot apkopes): saanu biiddurvju rullītis un stūres krustiņs. Vel pa garantiju tika paspēts nomainīts šarnīrs. hvz, neiesaku masteru, jo bez tā visa, patēriņs maļoties pa Rīgu ap 12L ar 2.5 125zs daizeli. lai gan, esmu dzirdējis, ka ar FL masteriem ar jaunajiem dzinejiem ir zem 10L stabili, neseenojot.
Offline
guzlis
11. Feb 2017, 03:17 #143

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


11 Feb 2017, 02:46:20 @ausux rakstīja:
Ranult master. 2013 vai 14` gada ar 60k km. Lielākie remonti (neskaitot apkopes): saanu biiddurvju rullītis un stūres krustiņs. Vel pa garantiju tika paspēts nomainīts šarnīrs. hvz, neiesaku masteru, jo bez tā visa, patēriņs maļoties pa Rīgu ap 12L ar 2.5 125zs daizeli. lai gan, esmu dzirdējis, ka ar FL masteriem ar jaunajiem dzinejiem ir zem 10L stabili, neseenojot.
12L normāls patēriņs. Man 2.0tdi crafterim tas patēriņš lielāks pa pilsētu. Pa šoseju +-12-13L. Bet nu hvz varbūt tas tikai pagaidām kamēr jauns. Itkā vajadzētu ar laiku nedaudz samazināties.


-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
Usins
11. Feb 2017, 07:12 #144

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Patērinš:
pilsēta 15
šoseja 10
vidējais 12

Vito garais, 2007, 4x4, automāts, pasažieru, 115cdi, DPF, bez autonomās apkures. 180k pēc csdd.

nobraukti 10k

piekare diezgan pacieta (nav pneimo)

uz pavasari sāks pretrūsas darbus

tā kā klīrens 4x4 ir augstāks, un 4x4 pastāvīgs un diezgan gudrs, tad auto priecē arī piesnigušos meža ceļos.

Pieļauju, ka vivaro būs stipri racionālāka izvēle, bet, ja vienam vajag automātu un otrs saka, ka vajag pilnpiedziņu - alternatīvu gandrīz nav. (vojadžeris līdz 2003, un multivans ar dsg no 2010)
Offline
Solo
12. Feb 2017, 00:11 #145

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: 996 un 986


11 Feb 2017, 07:12:12 @Usins rakstīja:
Patērinš:
pilsēta 15
šoseja 10
vidējais 12

Vito garais, 2007, 4x4, automāts, pasažieru, 115cdi, DPF, bez autonomās apkures. 180k pēc csdd.

nobraukti 10k

piekare diezgan pacieta (nav pneimo)

uz pavasari sāks pretrūsas darbus

tā kā klīrens 4x4 ir augstāks, un 4x4 pastāvīgs un diezgan gudrs, tad auto priecē arī piesnigušos meža ceļos.

Pieļauju, ka vivaro būs stipri racionālāka izvēle, bet, ja vienam vajag automātu un otrs saka, ka vajag pilnpiedziņu - alternatīvu gandrīz nav. (vojadžeris līdz 2003, un multivans ar dsg no 2010)



AK jel - beidzot kāds saprotošs cilvēks

Jā, ir pierasts pie 3 pēdējiem 4x4 auto ka vari braukt kur gribi nedomājot īpaši.

+ automāts noteikti, nu vivaro ir tas robots - hvz kāds...

Jā, vojadzeru arī izskatīju bet tur škiet ar visu LPG patēriņš būs kosmos.

Offline
e34
12. Feb 2017, 08:47 #146

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


10 Feb 2017, 22:18:09 @Nasjurins rakstīja:
Kāds būs budžets ko gribēsi veltīt busa iegādei? Ir bijis '06 Vivaro 1.9 (normāls motors) taču šobrīd ir '11 Trafic kuram pie 220k pāeca ķēde. Auto pirku no dīlera Euro auto. Kaut kas tīrs nav, bet stāsts ne par to. 2.0 ir daaaaudz daaudz vieglāks un maigāks par iepriekšējo 1.9. Ja neiegrābjas uz nojāteni, tad ļoti labs par to cenu. Vienu 1.9 kravinieku dzenam jau 170k. Izturīgs pēc maitas. Remonti lēti. Kārba stingri slēdzas dēļ sajātām trosēm. Ja 6niecei kārbai ielies eļļu ne to ko dīlercentros tirgo, tad pie zemām gaisa t' ātrumi slēgsies ļoti smagi vai neslēgsies vispār, bet siltā laikā eļļa izvārīsies, kas nenotiek ar to pašu eļļu 5niecei kārbai. Šajā jautājumā nevajag klausīties ko saka servisnieku par viskozitātēm, bet vnk nopirkt īsto eļļu.
Troses krīt nost dēļ izdilušiem āboliem troses galā. Jauna trose nemaksā tik daudz lai uz mūžu tur triektu samorezi vai atstātu savilci.
Auto ir lēts, taču labu komplektāciju lietotā tirgū dabūt grūti, ja vien neesi gatavs paķert Vestfalia tāpēc šobrīd tiek strādāts pie jautājuma lai ņemtu jaunus busus. Pagaidām pēc saņemtajiem piedāvājumiem izskatās, ka tie būs Trafic ar 125zs motoriem, jo Opelim klibo dīlera attieksme.
Būšu pateicīgs, ja kāds padalīsies ar Opel un Ranault servisu attieksmēm pret klientu.


Par Euro auto neko nemācēšu teikt, bet Mūsa motors tikai labākās atsauksmes.Apkopu Trafic tur no 0-garantijas beigām.
Offline
Solo
16. Feb 2017, 20:10 #147

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: 996 un 986

Vēlreiz atgriežoties pie Vivaro/Traffic

1.9/2.0/2.5 kurš motors labāks ? Ir viedoklis ka 2.5 nevar ņemt dēl kaut kau kādām problēmā ?
Offline
endurists
16. Feb 2017, 21:45 #148

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


16 Feb 2017, 20:10:18 @Solo rakstīja:
Vēlreiz atgriežoties pie Vivaro/Traffic

1.9/2.0/2.5 kurš motors labāks ? Ir viedoklis ka 2.5 nevar ņemt dēl kaut kau kādām problēmā ?


Ir lietošanā visi 3. 2006.gada 1,9 Trafic , 2011.gada 2,5 Trafic un 2010.gada Opel Vivaro 2.0

Patīkami, ka 2,0 un 2,5 ir 6 robu kārba un var brīvi 130 - 140 km/h braukt pat ar kravu, 1,9 jau motors rēc piec 100 km/h

Opeļam jau 450'000 km un pēc gaitas un visa pārējā liekas daudz dzīvāks par abiem Reņiem, bet iespējams ka dēļ ļoti pedantiska šofera.

1,9 sen samainījām kārbas gultņus un tagad arī 2,5 renei 5. un 6.ātrums gaudo , opels kluss

Ir bijušas sīkas elektrokaites un tas arī viss.
Offline
Solo
29. Mar 2017, 14:50 #149

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: 996 un 986

Jautājums vai man kā privātpersonai kas iegādājas to Vivaro kam ir 6vietas un kravas telpa bet masa virs 3t ir jāpērk vinjete ?

Offline
Sandis_UR
29. Mar 2017, 15:06 #150

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Uz pārdošanu-
2011g Renault Kangoo Maxi, 5 vietas 205 000km, pilna vēsture bez avarijām.

2006 g Iveco Maxi, oriģināls nobraukums 110 000km.

Pārdoti tiek jo notiek autoparka reorganizācija.

Interesentiem pm.
SS pagaidām nav.
Offline
Locis
29. Mar 2017, 17:30 #151

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Mar 2017, 14:50:56 @Solo rakstīja:
Jautājums vai man kā privātpersonai kas iegādājas to Vivaro kam ir 6vietas un kravas telpa bet masa virs 3t ir jāpērk vinjete ?



Neatkarīgi no tā,vai privātpersona,vai juridiska,ja pasē nav rakstīts tips-kravas,tad nav jāpērk.

[ Šo ziņu laboja Locis, 29 Mar 2017, 17:30:31 ]

Offline
AF
29. Mar 2017, 18:09 #152

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Sveicināti, meklēju jaunu, vai łoti mazlietotu auto darba vajadzībām.
Interesē kkas starp busu un minivenu.
Jeb lai ir 5 vietīgs, ar opciju izńemt sēdeklus un vajadzības gadījumā iestumt divas paletes.
Uz doto brīdi iekrita acīs Ford Custom ar jauno 2.2 155zs dīzełdzinēju.
Var būt kādam ir pieredze ar to bijusi, vai ir zināmas atsauksmes?

Vai var kāds piedāvāt alternatīvu?

http://www.ford.lv/lv/T/Cars/FordTourneoCustom/VisparigsApraksts-53

Ir vēl pežu experts
Vińa jaudīgāks matars 177hp 2.0d

Ir zināmas atsauksmes par jauno Opel vivaro ar dubulto kabīni?

Var būt kāds strādā kādā dīlercentrā un var man klātienē visu izrādīt?

[ Šo ziņu laboja AF, 29 Mar 2017, 18:17:44 ]

Offline
KF
17. Apr 2017, 15:27 #153

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Vai kāds var pakomentēt T5 2.5 tdi 130hp dzinēju? Par pašu busu viss skaidrs, bet kas ir ar tiem motoriem? Var pirkt, nevar? Dzirdēti jau visādi stāsti!

Paldies
Offline
PitonZ
12. May 2017, 08:00 #154

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Kādas alternatīvas vw multivan?
Offline
Usins
12. May 2017, 08:27 #155

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Trafic Generation
Vito / viano
Offline
PitonZ
12. May 2017, 08:35 #156

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

vito/viano arī var sēdekļus tranformēt gultā?
Offline
vadjiksBMW
12. May 2017, 09:16 #157

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


17 Apr 2017, 15:27:24 @KristapsRA rakstīja:
Vai kāds var pakomentēt T5 2.5 tdi 130hp dzinēju? Par pašu busu viss skaidrs, bet kas ir ar tiem motoriem? Var pirkt, nevar? Dzirdēti jau visādi stāsti!

Paldies


Bija 150nieks, cik saprotu tur motors pamatā ir tāds pat tik TDI visi sarkani.
Kopumā nekas pārāk labs nebija, sprauslas, protams pirmās nojuka
Galvai plaisa, Gaujas ielā teica, ka šitiem tas ir normāli, ķip dahuja ved.
Velāk blokā arī bija kkāda huiņa, bija jāmaina
Automāts nobira, bet to tīri nedārgi salaboja.
Ritošā itkā tīri ok, bet juka nost vairāk kā gribētos.
Un mūžīgas problēmas ar aizmugures durvīm, plīsa trosītes bieži.
Offline
Usins
12. May 2017, 09:55 #158

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Fun komplektācijā
Offline
PitonZ
12. May 2017, 11:49 #159

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Tas ir vito vai viano? Mb baigi nerūsē kurš dzinējs ir sakarīgākais? dd
Offline
Usins
12. May 2017, 12:03 #160

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Nezinu,izskatās pēc Vito.
Rūsē baigi.
2.2 150zs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo