Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: CSDD eksāmens

AutorsZiņojums
sn
02. Aug 2013, 17:38 #141

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879727

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

http://likumi.lv/doc.php?id=205042 tiešām nekur vairs nav minēts par piesaisti konkrētai nodaļai, bet labāk būtu uzzvanīt uz info tāltronu 67025777 darba laikā (lai telefonu celtu CSDD darbinieks nevis 118 meitene)

par tavu bildi:

125. Ja samainīšanās ar pretim braucošo transportlīdzekli ir apgrūtināta, transportlīdzekļa vadītājam, kura pusē atrodas šķērslis (kavēklis), jādod ceļš pretim braucošajam transportlīdzeklim. Ja stāvos augšupceļos vai lejupceļos, kas apzīmēti ar 110. un 111.ceļa zīmi, ir šķēršļi, ceļu dod lejup braucošā transportlīdzekļa vadītājs.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
kvatra
02. Aug 2013, 22:25 #142

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: Audi Quattro

Kā tagad eksāmenā pareizi jāstūrē? Būs jāliek eksis ar piekabi, ka neizdrāž par nepareizu stūrēšanu
Offline
Saabich
02. Aug 2013, 22:28 #143

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1989

Braucu ar: WC numurzīmēm


02 Aug 2013, 22:25:41 kvatra rakstīja:
Kā tagad eksāmenā pareizi jāstūrē? Būs jāliek eksis ar piekabi, ka neizdrāž par nepareizu stūrēšanu


Stūrē, baksti kā gribi to stūri tik pārāk neslidini, neatlaid vaļā lai pati atgriežas atpakāļ!!! no tā jau exis nebeigsies, labāk braucot ievēro csn!!!!
Offline
add
02. Aug 2013, 22:30 #144

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

labā roka uz plkst 12, kreisā elkonītī ārā pa logu, vēlams biciti atspiest pret durvju malu, lai tas izskatās lielāks. ātrumi jāslēdz nav, jo tagad dod ar tomātiem braukt

bet ja nopietni, tad uz to sķiet baigi neskatās eksāmenā.
Offline
DrumB
02. Aug 2013, 22:32 #145

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Galvenais neturēt roku ilgi uz kloķa. Kad vajag, tad pārslēdzamies, pārējo laiku abas rokas uz stūres. Un vēlams uz kādiem 10 un 2
Offline
kvatra
02. Aug 2013, 22:35 #146

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: Audi Quattro

Tā pierasts ar vienu roku stūrēt, ka mēģinot pēc grāmatas rokas pinas
Offline
kvatra
02. Aug 2013, 22:40 #147

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: Audi Quattro

Iepriekšējo reizi autoskolā gāju pirms 17 gadiem
Offline
Saabich
02. Aug 2013, 22:42 #148

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1989

Braucu ar: WC numurzīmēm


02 Aug 2013, 22:36:47 Kristi rakstīja:

02 Aug 2013, 22:32:17 DrumB rakstīja:
Galvenais neturēt roku ilgi uz kloķa. Kad vajag, tad pārslēdzamies, pārējo laiku abas rokas uz stūres. Un vēlams uz kādiem 10 un 2


Lasīju un domāju par rokām uz 2 un 10.
Nezinu kā tagad, bet agrāk nedrīkstēja rokas krustot griežot stūri, bīstams manevrs.
Lasu jautājumus un pie sevis padomāju vai tad autoskolā tagad to nemāca?!


Nekur nav rakstīts ka rokas nedrīkst krustot, piemēram parkojoties
Offline
Laoshi
02. Aug 2013, 22:46 #149

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


02 Aug 2013, 22:36:47 Kristi rakstīja:

02 Aug 2013, 22:32:17 DrumB rakstīja:
Galvenais neturēt roku ilgi uz kloķa. Kad vajag, tad pārslēdzamies, pārējo laiku abas rokas uz stūres. Un vēlams uz kādiem 10 un 2


Lasīju un domāju par rokām uz 2 un 10.
Nezinu kā tagad, bet agrāk nedrīkstēja rokas krustot griežot stūri, bīstams manevrs.
Lasu jautājumus un pie sevis padomāju vai tad autoskolā tagad to nemāca?!


Manējai arī askolā vajadzēja rokas uz stūres turēt, nedrīkstēja uz kloķa, tapēc tagad viņa, braucot ar ručku, līkumā nemet ātrumā, bet zāģē cauri. Viņas druškai mācīja nemest robā braucot kalnā, tā arī zāģē augšā daudzstāvu stāvvietās ar pirmo, lai gan tur var normāli ar otro uzvilkt augšā ar palēcienu, vismaz man tā patīk

Rokas krustot atļauj.

Uz exi pašam vajag atslābt, tad arī ekaminētājs atslābinās un var normāli pavizināties.

Ā, ar piekabi griežoties, tā nedrīkst uzbraukt uz trotuāra, tur punkti bija par to.

Vēl - garāža atpakaļgaitā, nedrīkst apskaut krēslu vai eksaminētāju un lupīt atpakaļ caur stiklu (tā visi opji ar žiguļiem pilsētas svētkos parkojas), tikai spoguļos

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 02 Aug 2013, 22:48:48 ]

Offline
nagla
02. Aug 2013, 22:47 #150

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


02 Aug 2013, 17:23:21 Ogotaajs rakstīja:
Var vel kads apstiprinat 3 punktu?

+ WAF kapec vieglajam saja situacija ir prieksroka:

o shito 100% zinu tiko liku tiesibas uz traktora un nacas pasedet kopa ar B kategorijas apmacamajiem,priekshroka tapec ka ir bridinajuma zime ,stavs augshupcels,ja zimes nav tad priekshroka ir tam kas brauc leja!
Offline
Atonioo
02. Aug 2013, 22:53 #151

Kopš: 04. Mar 2010

Ziņojumi: 1425

Braucu ar:


02 Aug 2013, 22:40:03 kvatra rakstīja:
Iepriekšējo reizi autoskolā gāju pirms 17 gadiem


Ja, tev ir jau taads staazs un tu uztraucies par to kaa tureet rokas eksamenaa varbut labaak nelikt?

ja, tu nesturesi ar vienu pirkstu un ar otru roku nemekleesi cigaretes un skiltavas, lai aizpiipeetu eksamenaa, saubos vai tevi izgaaziis, par nepareizu roku darbiibu, it seviski, ja ej jau ar staazu
Offline
Saabich
02. Aug 2013, 22:54 #152

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1989

Braucu ar: WC numurzīmēm


02 Aug 2013, 22:46:38 Laoshi rakstīja:

02 Aug 2013, 22:36:47 Kristi rakstīja:

02 Aug 2013, 22:32:17 DrumB rakstīja:
Galvenais neturēt roku ilgi uz kloķa. Kad vajag, tad pārslēdzamies, pārējo laiku abas rokas uz stūres. Un vēlams uz kādiem 10 un 2


Lasīju un domāju par rokām uz 2 un 10.
Nezinu kā tagad, bet agrāk nedrīkstēja rokas krustot griežot stūri, bīstams manevrs.
Lasu jautājumus un pie sevis padomāju vai tad autoskolā tagad to nemāca?!


Manējai arī askolā vajadzēja rokas uz stūres turēt, nedrīkstēja uz kloķa, tapēc tagad viņa, braucot ar ručku, līkumā nemet ātrumā, bet zāģē cauri. Viņas druškai mācīja nemest robā braucot kalnā, tā arī zāģē augšā daudzstāvu stāvvietās ar pirmo, lai gan tur var normāli ar otro uzvilkt augšā ar palēcienu, vismaz man tā patīk

Rokas krustot atļauj.

Uz exi pašam vajag atslābt, tad arī ekaminētājs atslābinās un var normāli pavizināties.

Ā, ar piekabi griežoties, tā nedrīkst uzbraukt uz trotuāra, tur punkti bija par to.

Vēl - garāža atpakaļgaitā, nedrīkst apskaut krēslu vai eksaminētāju un lupīt atpakaļ caur stiklu (tā visi opji ar žiguļiem pilsētas svētkos parkojas), tikai spoguļos


Muļķības, garāžā brauc kā gribi kaut kājās celies, skaties kur gribi, tikai uz priekšu padod nedrīkt!!!! ar B kategoriju ar uz apma;es vidēja smaga kļuda būs, skaitās kā ceļa apkārtne
Offline
Saabich
02. Aug 2013, 22:55 #153

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1989

Braucu ar: WC numurzīmēm


02 Aug 2013, 22:53:10 Atonioo rakstīja:

02 Aug 2013, 22:40:03 kvatra rakstīja:
Iepriekšējo reizi autoskolā gāju pirms 17 gadiem


Ja, tev ir jau taads staazs un tu uztraucies par to kaa tureet rokas eksamenaa varbut labaak nelikt?

ja, tu nesturesi ar vienu pirkstu un ar otru roku nemekleesi cigaretes un skiltavas, lai aizpiipeetu eksamenaa, saubos vai tevi izgaaziis, par nepareizu roku darbiibu, it seviski, ja ej jau ar staazu


Varbūt cilvēkam ir 17gadu stāžs, bet dzīvē pabraucis 2000km varbūt.
Offline
nagla
02. Aug 2013, 23:00 #154

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


02 Aug 2013, 22:55:42 Saabich rakstīja:

02 Aug 2013, 22:53:10 Atonioo rakstīja:

02 Aug 2013, 22:40:03 kvatra rakstīja:
Iepriekšējo reizi autoskolā gāju pirms 17 gadiem


Ja, tev ir jau taads staazs un tu uztraucies par to kaa tureet rokas eksamenaa varbut labaak nelikt?

ja, tu nesturesi ar vienu pirkstu un ar otru roku nemekleesi cigaretes un skiltavas, lai aizpiipeetu eksamenaa, saubos vai tevi izgaaziis, par nepareizu roku darbiibu, it seviski, ja ej jau ar staazu


Varbūt cilvēkam ir 17gadu stāžs, bet dzīvē pabraucis 2000km varbūt.
Offline
Saabich
02. Aug 2013, 23:08 #155

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1989

Braucu ar: WC numurzīmēm


02 Aug 2013, 23:00:49 Kristi rakstīja:


Manējai arī askolā vajadzēja rokas uz stūres turēt, nedrīkstēja uz kloķa, tapēc tagad viņa, braucot ar ručku, līkumā nemet ātrumā, bet zāģē cauri. Viņas druškai mācīja nemest robā braucot kalnā, tā arī zāģē augšā daudzstāvu stāvvietās ar pirmo, lai gan tur var normāli ar otro uzvilkt augšā ar palēcienu, vismaz man tā patīk

Rokas krustot atļauj.



Man ar bija jātur rokas uz stūres, bet man nav ieradums turēt uz ručņika un es nezāģēju. Pasniedzējs teica, ja jāklausās motorā un jāizjūt mašīna, nedrīkst viņu mocīt, ja tā nesanāk, tad jāskatās uz apgriezieniem, normāli esot no 1,5-2,0.
Man mācīja, ka nedrīkst pārslēgt ātrumus uz dzelzceļa sliedēm.


viss ir skaidrs ar to tavu pasniedzēju, kurš ir tas ambālis kas māca jau pārslēgt no 1500 apgr?
Offline
RaL
02. Aug 2013, 23:11 #156

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3608

Braucu ar: kruīzu

par nepareizu roku stāvokli uz stūres es eksāmenā dabūju punktu
par zemu turēju rokas... principā, jā - nedaudz uz augšu no viduspunkta jātur rokas (uz 10 un 2 tā arī sanāk).

nezinu, vai par to eksāmenā piesienas, bet man autoskolā mācīja, ka pareizais pārnesums jāieslēdz pirms manevra - attiecīgi ieliec pareizajā robā pirms nogriezies. Esot jāpiebremzē līdz ātrumam, lai var izbraukt līkumu, ieliekam pareizajā robā un tad ar vilkmi izbraucam visu līkumu.

tipa tā
Offline
Saabich
02. Aug 2013, 23:13 #157

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1989

Braucu ar: WC numurzīmēm


02 Aug 2013, 23:11:50 raivis88 rakstīja:
par nepareizu roku stāvokli uz stūres es eksāmenā dabūju punktu
par zemu turēju rokas... principā, jā - nedaudz uz augšu no viduspunkta jātur rokas (uz 10 un 2 tā arī sanāk).

nezinu, vai par to eksāmenā piesienas, bet man autoskolā mācīja, ka pareizais pārnesums jāieslēdz pirms manevra - attiecīgi ieliec pareizajā robā pirms nogriezies. Esot jāpiebremzē līdz ātrumam, lai var izbraukt līkumu, ieliekam pareizajā robā un tad ar vilkmi izbraucam visu līkumu.

tipa tā


ck sen liki exāmenu?
Offline
Laoshi
02. Aug 2013, 23:14 #158

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


02 Aug 2013, 23:08:33 Saabich rakstīja:

02 Aug 2013, 23:00:49 Kristi rakstīja:


Manējai arī askolā vajadzēja rokas uz stūres turēt, nedrīkstēja uz kloķa, tapēc tagad viņa, braucot ar ručku, līkumā nemet ātrumā, bet zāģē cauri. Viņas druškai mācīja nemest robā braucot kalnā, tā arī zāģē augšā daudzstāvu stāvvietās ar pirmo, lai gan tur var normāli ar otro uzvilkt augšā ar palēcienu, vismaz man tā patīk

Rokas krustot atļauj.



Man ar bija jātur rokas uz stūres, bet man nav ieradums turēt uz ručņika un es nezāģēju. Pasniedzējs teica, ja jāklausās motorā un jāizjūt mašīna, nedrīkst viņu mocīt, ja tā nesanāk, tad jāskatās uz apgriezieniem, normāli esot no 1,5-2,0.
Man mācīja, ka nedrīkst pārslēgt ātrumus uz dzelzceļa sliedēm.


viss ir skaidrs ar to tavu pasniedzēju, kurš ir tas ambālis kas māca jau pārslēgt no 1500 apgr?


Tā dara, lai dīzeli taupītu Uz propānu sēdošie instruktori ļauj griezt pilnu pulksteni
Offline
RaL
02. Aug 2013, 23:17 #159

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3608

Braucu ar: kruīzu


02 Aug 2013, 23:13:53 Saabich rakstīja:


ck sen liki exāmenu?


pasen jau
~8 gadi atpakaļ uz B kategoriju.

bet, cik pats esmu mēģinājis, ja pierod, tad arī pašam liekas ērtāk pareizi turēt stūri
Offline
Laoshi
02. Aug 2013, 23:39 #160

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


02 Aug 2013, 23:32:11 Kristi rakstīja:

02 Aug 2013, 23:14:31 Laoshi rakstīja:

02 Aug 2013, 23:08:33 Saabich rakstīja:

02 Aug 2013, 23:00:49 Kristi rakstīja:


Manējai arī askolā vajadzēja rokas uz stūres turēt, nedrīkstēja uz kloķa, tapēc tagad viņa, braucot ar ručku, līkumā nemet ātrumā, bet zāģē cauri. Viņas druškai mācīja nemest robā braucot kalnā, tā arī zāģē augšā daudzstāvu stāvvietās ar pirmo, lai gan tur var normāli ar otro uzvilkt augšā ar palēcienu, vismaz man tā patīk

Rokas krustot atļauj.



Man ar bija jātur rokas uz stūres, bet man nav ieradums turēt uz ručņika un es nezāģēju. Pasniedzējs teica, ja jāklausās motorā un jāizjūt mašīna, nedrīkst viņu mocīt, ja tā nesanāk, tad jāskatās uz apgriezieniem, normāli esot no 1,5-2,0.
Man mācīja, ka nedrīkst pārslēgt ātrumus uz dzelzceļa sliedēm.


viss ir skaidrs ar to tavu pasniedzēju, kurš ir tas ambālis kas māca jau pārslēgt no 1500 apgr?


Tā dara, lai dīzeli taupītu Uz propānu sēdošie instruktori ļauj griezt pilnu pulksteni


Aleksandrs Špeļkovs un es nebraucu ar dīzeli, bet benžu, nezinu cik tas pareizi vai nepareizi, bet eksāmenā man neko teica. Uzslavēja, jo es braucu plūstoši un pratu ievērot labas distances apbraucot mašīnas, to man teica Rēzeknes CSDD inspektors Buļš.
Piekrītu Raivim par ātrumu pārslēgšanu pirms manevriem un OBLIGĀTI jāskatās visos spoguļos un pārliecinoši galva jāgroza. Saka, ka tagad esot daudz vieglāk nolikt tiesības kā agrāk, kā ir nezinu.


Nu Rēzeknē jā, pa Atbrīvošanas aleju uz priekšu atpakaļ un tiesības rokā. Pa Rīgu nav bail braukt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo