Online

Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Divi E30 ar M50 dzinējiem LV

AutorsZiņojums
karlisII
19. Dec 2003, 11:38 #141

Kopš: 05. Jul 2002

Ziņojumi: 2175

Braucu ar:


2003-12-18 22:27, Rozalija rakstīja:
bet vispār tehniski tas varētu būt tā, ka dažiem e36 2.5 motoriem ir grozāmā sadelen, nu tāda kā Arinas hondai del sol. Tad kad min ruchkaa, tad sadalene pagriežas citās fāzēs, nu gandrīz taka turbīna ...

VANOS
Jautājums: vai eksistē e36 325iA coupe(automāti) ar VANOS un no kura gada/datuma sāka ražot 325 ar VANOS

[ This message was edited by: karlisII on 2003-12-19 11:41 ]
Offline
Rozalija
19. Dec 2003, 11:58 #142

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 1965

Braucu ar:

Kaa var mazaak zs iet labaak par vairaak zs motoru ?
Ljoti vienkaarshi - auto svars, kaarba, reduktors. Tas viss ir atkariigs no paarnesumu attieciibaam, vai vinjas ir vispiemeerotaakaas konkreetajam motoram.
Offline
SpOrcMeN
19. Dec 2003, 12:04 #143

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

piedavaju PIRDOSUS kuri ir ari VANOSI maisinjos pa 5 Ls gabala maisinsh jusu

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Fii
19. Dec 2003, 12:13 #144

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2003-12-19 11:58, Rozalija rakstīja:
Kaa var mazaak zs iet labaak par vairaak zs motoru ?
Ljoti vienkaarshi - auto svars, kaarba, reduktors. Tas viss ir atkariigs no paarnesumu attieciibaam, vai vinjas ir vispiemeerotaakaas konkreetajam motoram.


Jaa un nee
Ja abi ir liidziigi motori ar vienaadu redline un maksimaalo jaudu un griezes momentu tajos pashos apgriezienos, tad ar vienaadaam kaarbaam un reduktoriem, jaudiigaakais auto tomeer ies labaak.

Ieswapojot M50 E30 kuzovaa atstaajot origjinaalo kaarbu un reduktoru, raavienam noteikti buutu jaabuut labaakam. Vieniigaa nianse vareetu buut, ka neizdosies pilniibaa izmantot visu jaudu maksimaalaa aatruma sasniegshanai, jo motors diezgan viegli aizgrieziisies liidz redline un aatraak vairs neies. Turpretii ar mazliet mazaaku reduktora paarnesumu, tas arii vareetu aizgriezties liidz redline, tachu attiistiit jau lielaaku aatrumu.

Veids kaadaa panaakt to, lai jaudiigaakais auto iet sliktaak ir uzlikt neoptimaalu reduktora un kaarbas kombinaaciju, kaa tas ir manam auto Tachu LSD esamiiba atsver garos robus . Taa kaa BMW man ir galvenokaart paarvietoshanaas liidzeklis, tad iipashi to nepaardziivoju - vismaz ekonomiskaak sanaak
Offline
Rozalija
19. Dec 2003, 12:22 #145

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 1965

Braucu ar:

Fii - bet re, ka cilveeki saka, ka ar standarta e30 m20 kaarbu un red, izceert e36 m50 un e30 kaarbu. Taatad iisti taa nav kaa tu saki.

Teoreetiski reduktoru paarnesumus var izdoamat un pielaagot kaarbai, bet tas viss ir tomeer jaameghina dziivee. EWS piemeeram shiis vasaras beigaas izmeeghinaaju veselus 4 dazhaadus reduktorus
Un atkaartoju veelreiz, ka e36 325 kaarba tomeer ir labaaka un ir vairaak piemerota m50, jo zobrati ir ar mazaakiem cipariem , taatad garaaki un atrak uznems aatrumu./ Un aatrumi veel ir tuvaaki viens otram nekaa e30 325 kaarbai.
anyway - viss ir jaameghina
Offline
indulis
19. Dec 2003, 12:55 #146

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 149

Braucu ar:


2003-12-19 11:38, karlisII rakstīja:

2003-12-18 22:27, Rozalija rakstīja:
bet vispār tehniski tas varētu būt tā, ka dažiem e36 2.5 motoriem ir grozāmā sadelen, nu tāda kā Arinas hondai del sol. Tad kad min ruchkaa, tad sadalene pagriežas citās fāzēs, nu gandrīz taka turbīna ...

VANOS
Jautājums: vai eksistē e36 325iA coupe(automāti) ar VANOS un no kura gada/datuma sāka ražot 325 ar VANOS



<font size=1>[ This message was edited by: karlisII on 2003-12-19 11:41 ]</font>


VANOS nāca no 92 gada septembra vai kaut kas tāds (M50TU kods laikam) un liekas neatkarīgi no kārbas.
Offline
Tigers
19. Dec 2003, 13:07 #147

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

NU M20 motors tiešām pēc izjūtām ir asāks kā M50 vai pat M52, jo viņam tā jaudas līkne ir tāda, ka līdz 3000 viņš ir gandrīz beigts, bet pēctam kā veras vaļā.... Tas dēļ tā, ka viņam ir salīdzinoši lieli vārsti, un pie maziem apgriezieniem gāzu plūsma ieplūdes kolektorā ir lēna, līdz ar to neefektīva. Tas arī ir iemesls tam, ka M20 ir nevienmērīgi tukšgaitas apgriezieni (ja uzliek pareizo sadaleni, tad zem 1000rpm vispār nevar noturēt dziesmā). Toties M50 24 vārstu motors ar vanosu var nodrošināt to, ka pie maziem apgriezieniem ir mazāks vārstu pacēlums un lielāks gāzu ātrums. Rezultātā jaudas līkne ir vienmērīgāka, motors ceļ labāk no zemiem apgriezieniem, un nav tik krass rāviens pēc 3000. Ar M50 ir vieglāk braukt ikdienā, ar M20 ir jautrāk braukt. Protams, ka standarta M50B25 ir jaudīgāks par M20B25, un to neviens laikam arī neapstrīd (nu iespējams, ka motors par dažiem kg smagāks, bet jaudas pieaugusm lielāks). Tomēr pieļauju, ka piļītais Monka M20 varētu griezties labāk par standarta M50, bet salīdzinājums nav korekts, jo Monka motors diez vai atbilst modernajiem izplūdes gāzu sastāva un trokšņu līmeņa standartiem
Protams, liela nozīme ir arī pārnesumiem, bet tas ir vēl cits stāsts...
Offline
foobar
19. Dec 2003, 13:20 #148

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30

jaa bet nevar saliidzinaat "piljiitu" ar "nepiljiitu", jo arii m50 noteikti kautko var "piljiit" (ir dzirdeets ka krietni mazaak ko, jo motors ir daudz pilveidotaaks kaa m20)...
es gan gribeetu akcenteet, ka mees saliidzinam dzineejus, nevis auto savaru, to vai ir veikta paarbuuve iepluudei/izpluudei/aizdedzei/transmisijai... vienkaarshi nav korekti teikt apgalvot, ka dzineejs ir labaaks vai sliktaaks (driizaak jau probleema ir ieksh taa ka paarbuuve nav veikta "pareizi" - taa pati kaarba utt)...
Piekam Fii ir arii taisniiba par to, ja paarstaada m50 ieksh e30, tad vaidzeetu tomeer iet labaak nekaa gaaja ar to m20??? varbuut vienkaarshi vajag pareizi to dzineeju iegriezt?
Offline
Raicha
19. Dec 2003, 13:27 #149

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

hvz. vakar iepirku savam nikulim originaalo kompi (173, no python, btw, smuks shamam auto), tuuliit likshu virsuu, gaidu lielas lietas
Offline
Fii
19. Dec 2003, 13:42 #150

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2003-12-19 12:22, Rozalija rakstīja:
Fii - bet re, ka cilveeki saka, ka ar standarta e30 m20 kaarbu un red, izceert e36 m50 un e30 kaarbu. Taatad iisti taa nav kaa tu saki.

Iespeejams, ka taa arii ir, tachu tas ir vai nu deelj auto modifikaacijaam, riepaam vai bliives vai arii vienkaarshi taa liekas.

Bet neticu, ka ja mees panjemsim vienu e30 ar M20, nomeerisim ieskreejienu liidz 100, ieliksim tajaa pashaa auto M50, atstaajot visu paareejo pa vecam, un dabuusim leenaaku ieskreejienu liidz 100.

Es tomeer vairaak ticu fizikai nekaa astrologjijai

Man ir veel viens jautaajums, iespeejams Rozaalija var atbildeet: Ir e30 318is, kuram reduktors ir nomainiits pret LSD. LSD esot pirkts no Rozaalijas un vareetu buut ar paarnesumu kaut kas ap 3.5:1 (origjinaalais IMHO ir 4.1:1). Jautaajums ir no kura modelja ir tas reduktors? Ir aizdomas, ka kaarba driiz izbeigties (2.aatruma sinhronizators gandriiz nestraadaa) un es gribeetu tur ielikt atbilstosho kaarbu. Vai e30 325 meedza buut ar shaadiem LSD?
Offline
JZ
19. Dec 2003, 14:05 #151

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Fii, ko tu iisti gribeeji jautaat, 3reiz paarlasiju, bet konkreetu jautaajumu neieraudziju...

e30tajiem LSD bija kaa opcija, un var buut sastopams visaas iespeejamajaas modifikaacijaas(iznjemot M3, kur bija veel arii papildus blokjeejams, vai kaa tamliidziigi), saakot no origjinaalaa kaukaadiem tur 2.XX (laikam bija automaatiem), beidzot ar quaifes 5.00 (kas naaca Prodraiviskajam rallija e30 M3 )
Offline
JZ
19. Dec 2003, 14:08 #152

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

325 normaali naaca ar reduktoru 3,25 AFAIR, bet ir arii citi modi, viss atkariigs no kaarbas

Un, subjektiivi, e30 ar m50 motoru ir tikai pokazuhai, m50 vairs nav taas odzinjas kas bij m20, M50 - resna, slinka, konforta miilosha un skopa vaaciesha motors, taads ir mans viedoklis

JZ, meklee 4.1 open reduktoru no e30 un neatteiktos no S14 motora pilnaa komplektaacijaa pa sapraatiigaam naudaam
Offline
gt99
19. Dec 2003, 14:08 #153

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7179

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Kura modeļa tas LSD ir? 320,323 vai 325. Jo grib no atbilstošā modeļa kārbu likt.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
JZ
19. Dec 2003, 14:19 #154

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

LSD nau modelju, bet ir tipi un razhotaaji un reduktoriem ir paarnesuma attieciibas vai koeficents, ja to nevar salasiit uz shiltiites, kas pieskruuveeta ar vienu no vaaka skruuveem, tad var griezt reduktoru un skaitiit apgriezienus, cik vajadziigi, lai pusass gals apgrieztos vienu reizi

99% no e30 kaarbaam ir overdrive, tas ir, ar 5to paarnesumu 0,8, liidz ar to var likt jebkuru difu, un braukt, praatiigaaki cilveeki gan parasti padomaa pirms, ko vinji grib no taas mashiinas un tad izreekjina kuru difu vajag skruuveet virsuu, vis optimaalaakais difs prieksh e30 325 ar overdrive kaarbu ir 3,64
Offline
Raicha
19. Dec 2003, 14:22 #155

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

jautaajiens no sitaas serijas: vai gertag kaarba no e28 derees e30? taalaakaa naakotnee vareetu iepirkt, jo viens meetajas pa leetaam naudaam
Offline
Fii
19. Dec 2003, 14:23 #156

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2003-12-19 14:19, JZ rakstīja:
LSD nau modelju, bet ir tipi un razhotaaji un reduktoriem ir paarnesuma attieciibas vai koeficents, ja to nevar salasiit uz shiltiites, kas pieskruuveeta ar vienu no vaaka skruuveem, tad var griezt reduktoru un skaitiit apgriezienus, cik vajadziigi, lai pusass gals apgrieztos vienu reizi

99% no e30 kaarbaam ir overdrive, tas ir, ar 5to paarnesumu 0,8, liidz ar to var likt jebkuru difu, un braukt, praatiigaaki cilveeki gan parasti padomaa pirms, ko vinji grib no taas mashiinas un tad izreekjina kuru difu vajag skruuveet virsuu, vis optimaalaakais difs prieksh e30 325 ar overdrive kaarbu ir 3,64

Ieprieksheejais saimnieks ir uzlicis taadu to LSD tur es neko vairs nevaru dariit.

gt99 un ari es jautaaju, no kura modelja e30 BMW vareetu buut tas difs? Ok pienjemim, ka tas vareetu buut no 325. Tagad jautaajums, vai peec izmeeriem kaarba no 325 derees ieksh 318is?
Offline
Raicha
19. Dec 2003, 14:24 #157

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

iS tak 4 cilindri
Offline
karlisII
19. Dec 2003, 14:24 #158

Kopš: 05. Jul 2002

Ziņojumi: 2175

Braucu ar:

teorētiski gan e28 gan e30 nāk m20 motori...
tā kā stiprinājumiem vajadzētu pasēt.
Offline
Raicha
19. Dec 2003, 14:26 #159

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

skaidrs vienkaarshi tur ir viss 528 par 200 Ls
Offline
Fii
19. Dec 2003, 14:26 #160

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2003-12-19 14:24, Raicha rakstīja:
iS tak 4 cilindri

Tieshi taapeec arii jautaaju, vai kaarba no 325 tam derees. Tam ir mazs sakars ar cilindru skaitu, bet gan ar spararatu un skruuvju skaitu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo