Online

Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Kādu auto jūs ieteiktu?

AutorsZiņojums
Usins
29. Oct 2010, 01:22 #141

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


29 Oct 2010, 01:12:18 Driver rakstīja:

29 Oct 2010, 01:06:46 Usins rakstīja:
nubet g3 tdi ir perfekts "ekosūds" jo ēd jau tos pašus 5.5 l/100 km un ja esi bagāts tad var nopirkt touringu vai kā tur un ar kondišku

un, protams, ja esi slims ar auto, tad var arī turēt kāds e32/38/drift/4x4 for fun



kur jus visi liekat naudu, ka braukajat ar auto, kas rij 4.0l soljka un laiku pa laikam kads iecikstas, ka naudas nav un viss ir slikti?

narkotikas, azartspeles, padauzas

man kautka neliekas nekas megaemo, ja ir kadam vienigais auto, kas kautvai rij 15l uz sotaku, bet vismaz nav "15min kauna un esmu darba"


ir tādi cilvēki kā "jūrmalnieki" u.c. kuriem pēc noklusējuma vismaz 0.7 simti dienā sanāk "vispār nekur nebraucot"

un man šķiet ka te diezgan plaša auditoriju šobrīd strādā par 300-500 Ls bet grib braukt ar V8 ikdienā vai badīgām acīm lūr uz e38 ss.lv lēto galu
Offline
Whazaaa
29. Oct 2010, 01:25 #142

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

pizdec te vēl tormēr ir daudz slimu cilvēku

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Usins
29. Oct 2010, 01:27 #143

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


29 Oct 2010, 01:18:36 Android rakstīja:
Varu padalīties ar savu pieredzi 1997. gada b5 passat (3b) 1,9tdi lietošanā:
Pirms ~1,5 gadiem ienācās mantojumā no viena radinieka šāds te aparāts. Komplektācija laikam vidējā - elektro logi, kondiška, vēl šādi tādi sīkumi.
Auto no vācijas atvests ~2003. gadā, līdz 2009. bija personīgais darba auto - tika braukts daudz, bet tika arī salīdzinoši normāli uzturēts - pēc vajadzības mainīts, kas jāmaina, normālas regulāras apkopes un tā. Tāfelē kad atveda no vācijas bija ~190K km :shura_nosmīn: , šobrīd rāds 340K.
Ritošajā pēdējā gada laikā esmu nomainījis priekšā 2 sviras un vēl šādus tādus sīkumus. Motoram samainīju kvēlsveces - leca pie -30 bez problēmām. Pēc pases motors 110zs - principā pietiek - slapā laikā līkumos arī ar 3-o robu mēģina nomizot riepu. Vasarā sākās gļuki ar nelekšanu - izrādījās, augstspiediena sūknim bija beigušās blīves - ilgāk nostāvot sasūca gaisu. Tas tika sadarīts - tagad atkal nekādu problēmu.
Pie samērā smagas kājas ēd vidēji 5,5 uz 100 - 60% pilsēta, 40% šoseja @120.
Tagad grasos jamam gādāt jaunu saimnieku, jo nepieciešams universālis - šitas ir sedans, un vējdēli uz jumta vadāt nepārāk ērti, salonā arī nevar iebāzt.
Kā lietotājam parastajam principā autiņš pilnībā apmierina - vienīgi varēja būt 6robu kārba, citādi uz šosejas pie 120 tāds paskaļš.
Ļoti patīk ekonomiskums - starp degvielas uzpildēm sanāk 1000km. Ik pēc 1k km salej 55L un brauc laimīgs
Ņemot vērā to, ka golp4 tomēr ir vieglāks, tad apgalvojums, ka tas pilsētā ēd 6,5-7 ir plik tiršan.
Darbā kolēgas ar tādiem golpiem (ņemt vērā, ka darba auto un līdz ar to attiecīgs braukšanas stils) vairāk par 5,5 nevar iebarot


reku ideāls piemērs kas gada godu poweram jo ja nejaucu šim k-gam ir/bija krutākais vai vien no e30 powerā

Offline
Driver
29. Oct 2010, 01:32 #144

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Oct 2010, 01:25:21 Whazaaa rakstīja:
pizdec te vēl tormēr ir daudz slimu cilvēku

jaa, ir jakaunas par to, ja tu dienas laika auto ielej mazak, nekaa pats aprij - ja pats rijigakas par auto

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mikuzz
29. Oct 2010, 01:37 #145

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Es būtu priecīgs par ikdienas ecoauto
Offline
Usins
29. Oct 2010, 01:37 #146

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


29 Oct 2010, 01:32:59 Driver rakstīja:

29 Oct 2010, 01:25:21 Whazaaa rakstīja:
pizdec te vēl tormēr ir daudz slimu cilvēku

jaa, ir jakaunas par to, ja tu dienas laika auto ielej mazak, nekaa pats aprij - ja pats rijigakas par auto

teica cilvēks kurš "braucu ar: škodu" (mēs visi zinām ka tā nav RS vai superb)
Offline
Driver
29. Oct 2010, 01:38 #147

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Oct 2010, 01:37:26 Mikuzz rakstīja:
Es būtu priecīgs par ikdienas ecoauto

samainamies uz ziemu! tu man subaaru, es tev skodu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Android
29. Oct 2010, 01:38 #148

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


29 Oct 2010, 01:27:39 Usins rakstīja:

29 Oct 2010, 01:18:36 Android rakstīja:
Varu padalīties ar savu pieredzi 1997. gada b5 passat (3b) 1,9tdi lietošanā:
Pirms ~1,5 gadiem ienācās mantojumā no viena radinieka šāds te aparāts. Komplektācija laikam vidējā - elektro logi, kondiška, vēl šādi tādi sīkumi.
Auto no vācijas atvests ~2003. gadā, līdz 2009. bija personīgais darba auto - tika braukts daudz, bet tika arī salīdzinoši normāli uzturēts - pēc vajadzības mainīts, kas jāmaina, normālas regulāras apkopes un tā. Tāfelē kad atveda no vācijas bija ~190K km :shura_nosmīn: , šobrīd rāds 340K.
Ritošajā pēdējā gada laikā esmu nomainījis priekšā 2 sviras un vēl šādus tādus sīkumus. Motoram samainīju kvēlsveces - leca pie -30 bez problēmām. Pēc pases motors 110zs - principā pietiek - slapā laikā līkumos arī ar 3-o robu mēģina nomizot riepu. Vasarā sākās gļuki ar nelekšanu - izrādījās, augstspiediena sūknim bija beigušās blīves - ilgāk nostāvot sasūca gaisu. Tas tika sadarīts - tagad atkal nekādu problēmu.
Pie samērā smagas kājas ēd vidēji 5,5 uz 100 - 60% pilsēta, 40% šoseja @120.
Tagad grasos jamam gādāt jaunu saimnieku, jo nepieciešams universālis - šitas ir sedans, un vējdēli uz jumta vadāt nepārāk ērti, salonā arī nevar iebāzt.
Kā lietotājam parastajam principā autiņš pilnībā apmierina - vienīgi varēja būt 6robu kārba, citādi uz šosejas pie 120 tāds paskaļš.
Ļoti patīk ekonomiskums - starp degvielas uzpildēm sanāk 1000km. Ik pēc 1k km salej 55L un brauc laimīgs
Ņemot vērā to, ka golp4 tomēr ir vieglāks, tad apgalvojums, ka tas pilsētā ēd 6,5-7 ir plik tiršan.
Darbā kolēgas ar tādiem golpiem (ņemt vērā, ka darba auto un līdz ar to attiecīgs braukšanas stils) vairāk par 5,5 nevar iebarot


reku ideāls piemērs kas gada godu poweram jo ja nejaucu šim k-gam ir/bija krutākais vai vien no e30 powerā



Ar e30 pēc pārbūves zem 18/100 saekonomēt nesanāk
Ā, un vēl jāievērtē riepu patēriņš uz 100km
Laika gaitā esmu nonācis pie secinājuma, ka var būt ātrs/ekonomisks/jaudīgs auto - tikai tad jābūt nevis vienam, bet vairākiem autiņiem.
Un vēl vasarai kabrioletu vajag

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Schutzstaffel
29. Oct 2010, 01:39 #149

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Viņam tak ///M ikona pie vārda saraxtā...
Offline
Usins
29. Oct 2010, 01:39 #150

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Tev jau ir "ekosūds" kā pats saki

a viņš gribēja ekoauto
Offline
Mikuzz
29. Oct 2010, 01:40 #151

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


29 Oct 2010, 01:38:31 Driver rakstīja:

samainamies uz ziemu! tu man subaaru, es tev skodu


Neprotu raustīt
Offline
Driver
29. Oct 2010, 01:42 #152

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Oct 2010, 01:37:59 Usins rakstīja:

29 Oct 2010, 01:32:59 Driver rakstīja:

29 Oct 2010, 01:25:21 Whazaaa rakstīja:
pizdec te vēl tormēr ir daudz slimu cilvēku

jaa, ir jakaunas par to, ja tu dienas laika auto ielej mazak, nekaa pats aprij - ja pats rijigakas par auto

teica cilvēks kurš "braucu ar: škodu" (mēs visi zinām ka tā nav RS vai superb)

mana skoda ir vel retaks modelis
velvienu uz celja tadu neesmu sastapis. pielauju vel retaka ka e24, jo baraukajot ar 6er ir sanacis redzet pretii braucot "bracku", bet skoda ir viena...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
29. Oct 2010, 01:44 #153

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Oct 2010, 01:39:13 Schutzstaffel rakstīja:
Viņam tak ///M ikona pie vārda saraxtā...

tapec jau man ir arii ekosuds (ikdienai)
nejau esmu prata sapisies un mans vienigais auto ir skoda, kaa dazam labam citam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Usins
29. Oct 2010, 01:46 #154

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

labi, atbrīvojiet jūrmalas šoseju lai 1.4hdi var ieskrieties, braucu mājā
Offline
Driver
29. Oct 2010, 01:52 #155

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Oct 2010, 01:46:10 BMW530 rakstīja:

29 Oct 2010, 01:44:05 Driver rakstīja:
nejau esmu prata sapisies un mans vienigais auto ir skoda, kaa dazam labam citam

Taa tikai sakuma liekas.
velak tas paliek vienigo , neatkartojamo
Labi, es off

jaa, noteikti!
no sitada

parvertisies par tadu


krasa jau ir dzeltena

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Tiger_Tiger
29. Oct 2010, 22:06 #156

Kopš: 07. Oct 2010

Ziņojumi: 17

Braucu ar: E34, 1993.g.

Es ņemtu no pēdējām Opel-Omega Caravan:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/omega/fdfcm.html
Offline
Norcha324
29. Oct 2010, 23:35 #157

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


29 Oct 2010, 00:35:59 Usins rakstīja:
1992 astrai nesen 1x tika plaukta lodbalsts (vienīgais) mainīts. 1x jo bija vēl kniedētais
a tas auto pa latviju skarbi tiek braukts jau 5+ gadi

vot tā izturība un taupība

a a4 daudzsviru piekarei drīz būs otrais aplis
(nu varbūt pārspīlēju, bet nu juka viņa manāmi)


Bija reiz darba auto 95. g. astra caravan. Gada nobraukums 80t/km. pirmā apskate bez problēmām. Otrajā apskatē nu jau pēc 160t/km priekšā abās pusēs tika mainīti šarnīri. 60% pārvietojos pa grants seguma ceļiem.
Diemžēl ar otru tik izturīgu un ekspluotācijā lētu auto vairs nav sanācis lietot.
Offline
4461
29. Oct 2010, 23:53 #158

Kopš: 13. Jun 2010

Ziņojumi: 101

Braucu ar: meitenem.

ko teiksiet par shito?

http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/bmw/320/gdnec.html
Offline
Tiger_Tiger
30. Oct 2010, 07:01 #159

Kopš: 07. Oct 2010

Ziņojumi: 17

Braucu ar: E34, 1993.g.


29 Oct 2010, 23:53:35 4461 rakstīja:
ko teiksiet par shito?

http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/bmw/320/gdnec.html


Teikšu, lai apskati tuvāk to auto, un, ja patiks, pērc nost!
Offline
4461
30. Oct 2010, 11:15 #160

Kopš: 13. Jun 2010

Ziņojumi: 101

Braucu ar: meitenem.


30 Oct 2010, 07:01:52 Tiger_Tiger rakstīja:

29 Oct 2010, 23:53:35 4461 rakstīja:
ko teiksiet par shito?

http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/bmw/320/gdnec.html


Teikšu, lai apskati tuvāk to auto, un, ja patiks, pērc nost!

man nepatik tas ka nav kruize kontrol. A ta vis butu ok..
Vel uzreiz jautajums, vai var un cik maksa uztadiit kruize autinjam? :-)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo