Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 projekti ar 2.8-4.4l motoriem

AutorsZiņojums
otomars
02. Jan 2011, 11:42 #141

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

palasi pats te

[ Šo ziņu laboja otomars, 02 Jan 2011, 11:42:46 ]

Offline
buncix
02. Jan 2011, 12:53 #142

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Mana recepte būtu šāda:
M50B25 bloks,
M54B30 kloķene, ideālā variantā no S50b32,
m52b28 klaņi ar virzuļiem,
galva ar sadalenēm no M50b25 (sadalenes agresīvākas kā M52b28,
vai arī galva no M52 ar S52(us) sadalenēm),
'vadība no Vems vai bosch 413

[ Šo ziņu laboja buncix, 02 Jan 2011, 12:54:18 ]

Offline
HE9600
02. Jan 2011, 14:19 #143

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

klaņi un virzuļi ar no m54b30 - krietni vieglāki virzuļi.
Offline
MAXixt
02. Jan 2011, 14:27 #144

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


02 Jan 2011, 12:53:41 buncix rakstīja:
Mana recepte būtu šāda:
M50B25 bloks,
M54B30 kloķene, ideālā variantā no S50b32,
m52b28 klaņi ar virzuļiem,
galva ar sadalenēm no M50b25 (sadalenes agresīvākas kā M52b28,
vai arī galva no M52 ar S52(us) sadalenēm),
'vadība no Vems vai bosch 413

krizis turbo variants
turbokits no ebeja ar t3t4
dzinejs m50b25
slipe nost virzulus lidz tai vietai kur zemaka vieta(lai butu taisni)
galvas blive 2.07
saab aero 360 cc sprices
audi weist gate
vismaz skvirt2 kompis
valbro 250 suknis un uz prieksu ar 350zs un 380nm

[ Šo ziņu laboja MAXixt, 02 Jan 2011, 14:32:11 ]

Offline
Dzhanis
02. Jan 2011, 15:53 #145

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


02 Jan 2011, 12:53:41 buncix rakstīja:
Mana recepte būtu šāda:
M50B25 bloks,
M54B30 kloķene, ideālā variantā no S50b32,
m52b28 klaņi ar virzuļiem,
galva ar sadalenēm no M50b25 (sadalenes agresīvākas kā M52b28,
vai arī galva no M52 ar S52(us) sadalenēm),
'vadība no Vems vai bosch 413



neviens normals chalis buvejot auto neatstatu vanos. ikdienas braukshanai varbut ari der,bet tad jau atliek tik ielikt m52b28 un braukt + ar vanosu iegust tikai 4gradus (240 pret 244). m5xb30 versija bez vanosa ar m50 sadaleneem (video)
http://www.youtube.com/watch?v=QYlvQ1LLNIE

anyway, sheit ir recepte kaa tas viss smuki griezhas


Dzinēja bloks ir no m50.Kloķene klaņi un virzuļi no m54b30(dārgs prieks),
Dzinēja galva ir no m52(izportētiem kanāliem),sadalenes standarta M50,drosele no m60b40

[ Šo ziņu laboja Dzhanis, 02 Jan 2011, 15:54:00 ]

Offline
buncix
02. Jan 2011, 19:40 #146

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Nezinu vai M50B25 sadalenes tapat vienkārši iet M52B28 galvā, ka tik čaļi tur kaut ko nepartaisa. M52 galvai pluss ir tas, ka alumīnijs labāk novada karstumu, kā arī ieplūdes kanāli (ja nemaldos) ir stāvāki kā M50 galvai. Ideāls variants ir dabūt amerikāņu S52b32 sadalenes..., daudz agresīvākas par M50 un m52 sadalenēm, kā arī plug&play der m52 galvā. Caur ebay viņas laikam varēja dabūt 300-400ls robežās. Vēl ir kaut kāds ungāru kantoris, kas laiku pa laikam ebay tirgo reprofilētas m52 sadalenes.
Offline
Dzhanis
02. Jan 2011, 20:09 #147

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


02 Jan 2011, 19:40:27 buncix rakstīja:
Nezinu vai M50B25 sadalenes tapat vienkārši iet M52B28 galvā, ka tik čaļi tur kaut ko nepartaisa. M52 galvai pluss ir tas, ka alumīnijs labāk novada karstumu, kā arī ieplūdes kanāli (ja nemaldos) ir stāvāki kā M50 galvai. Ideāls variants ir dabūt amerikāņu S52b32 sadalenes..., daudz agresīvākas par M50 un m52 sadalenēm, kā arī plug&play der m52 galvā. Caur ebay viņas laikam varēja dabūt 300-400ls robežās. Vēl ir kaut kāds ungāru kantoris, kas laiku pa laikam ebay tirgo reprofilētas m52 sadalenes.


par tam usa sadalenem labak var pasapnjot, jo ja kads var atljauties tik par sadalenem izteret vares atljauties ari panjemt shcrick vai citu aftermarket produktu.

esmu izbraucis gan ar stock m50b25, gan m52b28 un abi shie dzineji smagi piepiipee m54b30 ieksh e30 virsbuves. Tik lai 3.0 uztaisitu cenas zinja jabut lielakam finansem.

Offline
MAXixt
02. Jan 2011, 20:14 #148

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


02 Jan 2011, 20:09:20 Dzhanis rakstīja:

02 Jan 2011, 19:40:27 buncix rakstīja:
Nezinu vai M50B25 sadalenes tapat vienkārši iet M52B28 galvā, ka tik čaļi tur kaut ko nepartaisa. M52 galvai pluss ir tas, ka alumīnijs labāk novada karstumu, kā arī ieplūdes kanāli (ja nemaldos) ir stāvāki kā M50 galvai. Ideāls variants ir dabūt amerikāņu S52b32 sadalenes..., daudz agresīvākas par M50 un m52 sadalenēm, kā arī plug&play der m52 galvā. Caur ebay viņas laikam varēja dabūt 300-400ls robežās. Vēl ir kaut kāds ungāru kantoris, kas laiku pa laikam ebay tirgo reprofilētas m52 sadalenes.


par tam usa sadalenem labak var pasapnjot, jo ja kads var atljauties tik par sadalenem izteret vares atljauties ari panjemt shcrick vai citu aftermarket produktu.

esmu izbraucis gan ar stock m50b25, gan m52b28 un abi shie dzineji smagi piepiipee m54b30 ieksh e30 virsbuves. Tik lai 3.0 uztaisitu cenas zinja jabut lielakam finansem.


nezinu ka ieksh e30 bet ieksh e46 ar manualu vispar 3.0 neiet, tada juta ka no zemam apgr. 2.8 velk labak(ar 2 vanosiem protams)
Offline
Dzhanis
02. Jan 2011, 20:20 #149

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


02 Jan 2011, 20:12:08 Juzers rakstīja:
kada zina smagi piepipe?

m52 dzineja generators ar 3.0 tilpumu nespej uzrazhot elektribu lai piepipetu?


hahaha lohs
Offline
buncix
02. Jan 2011, 20:20 #150

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Schrick sadalenes, tas jau ir kosmoss. Man liekās, ka tur par ieplūdes un izplūdes sadalenēm cipars apstājās pie 900-1000 ls. Tāpēc pats labu laiku metu acis uz US S52 sadalenēm, jo pēc rādītājiem viņas ir tādas pašas vai tuvas Schrick. Beigās, gan tiku pie reprofilētajām no Ungārijas.
Jebkurā gadījumā, ja taisītu m50B30 proejktu, tad noteikti censtos naudiņu niknākām sadalenēm atlikt. izmaiņas dzinējā ir spēcīgi jūtamas pie lielākiem apgriezieniem
Offline
Dzhanis
02. Jan 2011, 20:24 #151

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


02 Jan 2011, 20:20:26 buncix rakstīja:
Schrick sadalenes, tas jau ir kosmoss. Man liekās, ka tur par ieplūdes un izplūdes sadalenēm cipars apstājās pie 900-1000 ls. Tāpēc pats labu laiku metu acis uz US S52 sadalenēm, jo pēc rādītājiem viņas ir tādas pašas vai tuvas Schrick. Beigās, gan tiku pie reprofilētajām no Ungārijas.
Jebkurā gadījumā, ja taisītu m50B30 proejktu, tad noteikti censtos naudiņu niknākām sadalenēm atlikt. izmaiņas dzinējā ir spēcīgi jūtamas pie lielākiem apgriezieniem


Kada summa ir tas Ungaru reprofiletas? Chipoji ari?
Offline
Digital
02. Jan 2011, 20:27 #152

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

SCriki m50 sanak kkur uz 600ls, ja interese tad pm!
Offline
buncix
02. Jan 2011, 20:41 #153

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

264/252 sadalenes nokaulējām no 400 uz 300ls. Sačipots vēl nav, bet jaudas pieaugums tapat diezgan labi jūtams. Nezinu kā tur man būs ar čipošanu, it kā man esošais siemens ms41.0 nečipojās, tā ka domāju tagad ko darīt. manam m52 jau ir uzlikts m50 ieplūdes kolektors un zirneklis + iepriekš minētās sadalenes. Gribētos to visu novest līdz kaut cik saprātīgiem 230-240zs.

02 Jan 2011, 20:24:23 Dzhanis rakstīja:

02 Jan 2011, 20:20:26 buncix rakstīja:
Schrick sadalenes, tas jau ir kosmoss. Man liekās, ka tur par ieplūdes un izplūdes sadalenēm cipars apstājās pie 900-1000 ls. Tāpēc pats labu laiku metu acis uz US S52 sadalenēm, jo pēc rādītājiem viņas ir tādas pašas vai tuvas Schrick. Beigās, gan tiku pie reprofilētajām no Ungārijas.
Jebkurā gadījumā, ja taisītu m50B30 proejktu, tad noteikti censtos naudiņu niknākām sadalenēm atlikt. izmaiņas dzinējā ir spēcīgi jūtamas pie lielākiem apgriezieniem


Kada summa ir tas Ungaru reprofiletas? Chipoji ari?
Offline
Varemix
08. Feb 2011, 13:41 #154

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

4 stundas jau buros, un pagaidaam lojoti skopa info atrodama par M50B30 projektu ka tur ir ar tam M54 klokjeneem, neticu, ka viss tik slikti, neviens nebuve un info maz... atradu pagaidam vismaz 4 versijas par klanjiem, virzuljiem un pieljaujamo mm virs bloka un kompresijas ratio!
Offline
R_BERGS
08. Feb 2011, 13:54 #155

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:


08 Feb 2011, 13:41:06 Varemix rakstīja:
4 stundas jau buros, un pagaidaam lojoti skopa info atrodama par M50B30 projektu ka tur ir ar tam M54 klokjeneem, neticu, ka viss tik slikti, neviens nebuve un info maz... atradu pagaidam vismaz 4 versijas par klanjiem, virzuljiem un pieljaujamo mm virs bloka un kompresijas ratio!

Aizdzen uz Toperu pie Gunchas un bus miers majaas

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
janeks7
08. Feb 2011, 14:03 #156

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


08 Feb 2011, 13:41:06 Varemix rakstīja:
4 stundas jau buros, un pagaidaam lojoti skopa info atrodama par M50B30 projektu ka tur ir ar tam M54 klokjeneem, neticu, ka viss tik slikti, neviens nebuve un info maz... atradu pagaidam vismaz 4 versijas par klanjiem, virzuljiem un pieljaujamo mm virs bloka un kompresijas ratio!

Viss tur ir vienkārši,esmu tādu dzinēju uztaisijis un viss griežas labi
Un ja salīdzina 2.8 ar 3.0 tad 2.8 toč neiet
Offline
martinez
08. Feb 2011, 14:33 #157

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Kas tur var būt slikti, vai tad M54 kloķenes savā starpā ar kko atšķiras? Kur ir problēma?
Offline
ar4ae30
08. Feb 2011, 14:34 #158

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


02 Jan 2011, 20:27:40 Digital rakstīja:
SCriki m50 sanak kkur uz 600ls, ja interese tad pm!

Pa cik tagad nak prieks m20 ?
Offline
Phasma
08. Feb 2011, 16:04 #159

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Zigs priekš M20 pirms vairākiem gadiem Schricku atvilka pa 250Ls, bet tik lēti bija, jo vairumā sūtījām!

...un beidziet ķengāt M20. Kad uzbūvēju M20B30 (BTW ar M57 kloķeni), tad daudzi jo daudzi M5x dabūja paostīt mana E21 dubulto izplūdi!

-----------------
Excitement of building....
Offline
Digital
08. Feb 2011, 16:07 #160

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


08 Feb 2011, 16:04:40 Phasma rakstīja:
Zigs priekš M20 pirms vairākiem gadiem Schricku atvilka pa 250Ls, bet tik lēti bija, jo vairumā sūtījām!

...un beidziet ķengāt M20. Kad uzbūvēju M20B30 (BTW ar M57 kloķeni), tad daudzi jo daudzi M5x dabūja paostīt mana E21 dubulto izplūdi!


Scrickam cena arii diezko nav mainijusies, un m20 tiesham ir sabuvejams ne pa jokam, teiksim m50b28 vispar ir podaa noraujama kombinacija
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo