Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Bmw_powerm3
11. Nov 2009, 17:01 #141

Kopš: 21. Oct 2009

Ziņojumi: 15

Braucu ar: bmw 320 E36 Coupe

Tā jābūt!
Kompis tev rāda vidējo patēriņu. kamēr stāvi tavs ātrums ir nulle tāpēc patēriņš aug.

nu bet Consum 2 tas ir cik viņš litri patere uz 1 stundu?tas man vislaik rada 16
Offline
dzosua
11. Nov 2009, 17:19 #142

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


11 Nov 2009, 14:16:18 dzosua rakstīja:
Kur var ieķert BMW oem maģim pāreju/štekeri vadiem, lai var ielikt iekš e30.



Atradu iekš argus.lv
Offline
Peecis
11. Nov 2009, 17:36 #143

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Kā e39 noņemt kreiso spoguli? Gribu noņemt ar visu to trijstūrīti melno, kam parasti lūp krāsa nost, jo alumīnijs oksidējas. Jāņem abšivka durvīm nost?
Offline
Rifo
11. Nov 2009, 17:43 #144

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

Kur atrast taadu spuldziiti, automaatisko vaartu migalkai izdega. 24v hvz cik W palielam poh.


Autoveikalaa nav.
celtnieciibas veikalaa nav.
maaju signalizaaciju veikalaa nav.
internetaa atrast nevaru.

jau cik km nobraukaati mekleejot hrenova spuldziiti pa 0.50ls
Offline
Aigis
11. Nov 2009, 18:13 #145

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


11 Nov 2009, 17:36:18 Peecis rakstīja:
Kā e39 noņemt kreiso spoguli? Gribu noņemt ar visu to trijstūrīti melno, kam parasti lūp krāsa nost, jo alumīnijs oksidējas. Jāņem abšivka durvīm nost?

abšivka jāņem nost, savādāk nekā, un tur tak arī ir štekers no logu pogas
Offline
Ugunsdzesejs
11. Nov 2009, 18:29 #146

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

cik reāli ir pārgriezt M50B20 motoru?
šodien braucu ar to brīnumu(automāts), vienā krustā iedevu grīdā līdz galam - cēliens bija labāks kā līdz tam novērots un ieraudzīju to, ka vienā brīdī tahometrs pāriet pāri 7k rpm iezīmei.

cik reāli ir pārgriezt to motoru? viņam tak jābūt ierobežotājam, ne tā?
līdz šim dodot grīdā, cēliens bija mazāks un pie pedāļa grīdā, griezās līdz 6,5k, tad pārslēdza robu.

tā pat tukšgaitā 2reiz uzdodot uz gāzes, šautriņa visu laiku aizgriezās līdz tiem 7k, lai gan pēc skaņas labi ja 4-5 bija...
Offline
GS
11. Nov 2009, 18:54 #147

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


11 Nov 2009, 17:43:12 Rifo rakstīja:
Kur atrast taadu spuldziiti, automaatisko vaartu migalkai izdega. 24v hvz cik W palielam poh.

Autoveikalaa nav.
celtnieciibas veikalaa nav.
maaju signalizaaciju veikalaa nav.
internetaa atrast nevaru.

jau cik km nobraukaati mekleejot hrenova spuldziiti pa 0.50ls


meybe seit - http://www.gaisma-e.lv/page/7&cat_id=73&parent_cat_id=63

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Neoo
11. Nov 2009, 19:02 #148

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


11 Nov 2009, 18:29:18 Ugunsdzesejs rakstīja:
cik reāli ir pārgriezt M50B20 motoru?
šodien braucu ar to brīnumu(automāts), vienā krustā iedevu grīdā līdz galam - cēliens bija labāks kā līdz tam novērots un ieraudzīju to, ka vienā brīdī tahometrs pāriet pāri 7k rpm iezīmei.

cik reāli ir pārgriezt to motoru? viņam tak jābūt ierobežotājam, ne tā?
līdz šim dodot grīdā, cēliens bija mazāks un pie pedāļa grīdā, griezās līdz 6,5k, tad pārslēdza robu.

tā pat tukšgaitā 2reiz uzdodot uz gāzes, šautriņa visu laiku aizgriezās līdz tiem 7k, lai gan pēc skaņas labi ja 4-5 bija...


Kaadu reizi izgriezot liidz galam motoru nenokausi, ierobezotaajs ir noteikti, cita lieta, ja no kaada 4turtaa roba iep..ssotrajaa un atmet sajuugu, tad gan virzulji izkaaps pa kapotu

-----------------

Offline
toyokawa
11. Nov 2009, 19:04 #149

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 258

Braucu ar:


11 Nov 2009, 17:43:12 Rifo rakstīja:
Kur atrast taadu spuldziiti, automaatisko vaartu migalkai izdega. 24v hvz cik W palielam poh.


Autoveikalaa nav.
celtnieciibas veikalaa nav.

Vai arī seit:http://www.cenuklubs.lv/iveikals/citas_spuldzes.html


maaju signalizaaciju veikalaa nav.
internetaa atrast nevaru.

jau cik km nobraukaati mekleejot hrenova spuldziiti pa 0.50ls
Offline
Ugunsdzesejs
11. Nov 2009, 19:28 #150

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:


11 Nov 2009, 19:02:22 Neoo rakstīja:

11 Nov 2009, 18:29:18 Ugunsdzesejs rakstīja:
cik reāli ir pārgriezt M50B20 motoru?
šodien braucu ar to brīnumu(automāts), vienā krustā iedevu grīdā līdz galam - cēliens bija labāks kā līdz tam novērots un ieraudzīju to, ka vienā brīdī tahometrs pāriet pāri 7k rpm iezīmei.

cik reāli ir pārgriezt to motoru? viņam tak jābūt ierobežotājam, ne tā?
līdz šim dodot grīdā, cēliens bija mazāks un pie pedāļa grīdā, griezās līdz 6,5k, tad pārslēdza robu.

tā pat tukšgaitā 2reiz uzdodot uz gāzes, šautriņa visu laiku aizgriezās līdz tiem 7k, lai gan pēc skaņas labi ja 4-5 bija...


Kaadu reizi izgriezot liidz galam motoru nenokausi, ierobezotaajs ir noteikti, cita lieta, ja no kaada 4turtaa roba iep..ssotrajaa un atmet sajuugu, tad gan virzulji izkaaps pa kapotu

Tas ir automāts, attiecīgi, iemest no ceturtā otrajā robā, gluži nesanāks, ja vien kikdauns to neizdarīs.
Vienkārši fakts, ka tahometrs pārgriezās, man ne pārāk patīk.
Offline
Vienpatis
11. Nov 2009, 20:46 #151

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Nelasīšu un nemeklēšu forumā, jo slinkums! Manam e46 , 320 ar 2.2 litru motoru, manuālis, 2001. gada. Pie augstiem apgriezieniem, kad atlaiž gāzi - izlec no 3. ātruma un citreiz nevar ielikt trešajā-sit atpakaļ. Tā ir tikai ar trešo! Skaidrs ir viens kārbas gļuks. Ko darīt - pirkt citu (protams lietotu), vai remontēt un ko tur vajadzēs Jūsuprāt remontēt un aptuvenās izmaksas un cik tāda kārba apmēram varētu maksāt, ja tomēr pērku citu!!!!
Offline
BeumeeN
11. Nov 2009, 22:35 #152

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 711

Braucu ar:

e46 320d kādu laiku pabraucot pečkai itkā kaut kas aizkrīt ciet un nepūš gaisu (nekādu) uzgriežot max skaņa tāda ka pūš āprātīgi, bet salonā nekā nenāk Itsevišķi kad izbrauc uz štrāses tad uzreiz gandriz aizveras.
Kāds nezin kas pa vainu?
Offline
PowerBMW
11. Nov 2009, 22:46 #153

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

E46 2,0 diesel tukšgaitā motors vibrē- kādas idejas kas varetu but pie vainas! spruslas jau pārbauditas KAS vel? ko ieteikies moš kadam kas lidzigs bijis! diagnostikā kļudu NAV
Offline
gael
11. Nov 2009, 22:57 #154

Kopš: 27. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 275

Braucu ar: E46 320d

Cik atradu googlee, tad tas esot normāli. Bet varot mēģināt nomainīt motora spilvenus.

[ Šo ziņu laboja gael, 11 Nov 2009, 23:02:30 ]

Offline
Peecis
11. Nov 2009, 23:02 #155

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


11 Nov 2009, 22:46:34 PowerBMW rakstīja:
E46 2,0 diesel tukšgaitā motors vibrē- kādas idejas kas varetu but pie vainas! spruslas jau pārbauditas KAS vel? ko ieteikies moš kadam kas lidzigs bijis! diagnostikā kļudu NAV

Vecajiem 2,0d tā ir problēma, kurai īsti nav risinājuma.
Offline
Zinchux
11. Nov 2009, 23:03 #156

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


11 Nov 2009, 17:01:43 Bmw_powerm3 rakstīja:
Tā jābūt!
Kompis tev rāda vidējo patēriņu. kamēr stāvi tavs ātrums ir nulle tāpēc patēriņš aug.

nu bet Consum 2 tas ir cik viņš litri patere uz 1 stundu?tas man vislaik rada 16


Consum 2 ir tas pats, kas Consum 1. Tieši tāpat kā Trip 1 un Trip 2, jeb Timer 1 un Timer 2. Litrus uz vienu stundu var dabūt tikai ar slēpto funkciju TEST xx (kur xx ir divi kaut kādi cipari atkarībā no tā, ko vajag parādīt).
Offline
gael
11. Nov 2009, 23:10 #157

Kopš: 27. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 275

Braucu ar: E46 320d

Manam feisliftotajam E46 320D ir miglas lukturi, taču gaismas slēdžu panelī ir tikai aizmugurējās miglas poga. Tas nozīmē, ka gaismas slēdžu panelis ir mainīts un man vajag dabūt tādu, kuram ir priekšējo miglu poga? Ja nav citu variantu, tad cik tas panelis varētu ~maksāt?
Offline
Rifo
11. Nov 2009, 23:26 #158

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:


11 Nov 2009, 23:10:41 gael rakstīja:
Manam feisliftotajam E46 320D ir miglas lukturi, taču gaismas slēdžu panelī ir tikai aizmugurējās miglas poga. Tas nozīmē, ka gaismas slēdžu panelis ir mainīts un man vajag dabūt tādu, kuram ir priekšējo miglu poga? Ja nav citu variantu, tad cik tas panelis varētu ~maksāt?


Varbuut vienkaarshi lietuvietim pa rokai bija tikai bamperis ar migliniekiem

a tu esi paarliecinaats ka tur ir miglas, nevis vnk smuki "korkjiishi" iespeejams apliimeeti ar kkaadu atstarojoshu pleevi ?
Offline
matiicins
11. Nov 2009, 23:30 #159

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


11 Nov 2009, 22:46:34 PowerBMW rakstīja:
E46 2,0 diesel tukšgaitā motors vibrē- kādas idejas kas varetu but pie vainas! spruslas jau pārbauditas KAS vel? ko ieteikies moš kadam kas lidzigs bijis! diagnostikā kļudu NAV
man ar e39 tds bija tā, ka tukšgaitā šausmīgi vibrē motors. Pie vainas bija augstspiediena sūknis, bija vienkārši jāpārregulē uz ātrāku iesmidzināšanas momentu un problēma atrisināta
Offline
gael
11. Nov 2009, 23:34 #160

Kopš: 27. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 275

Braucu ar: E46 320d

Aši uzmetot aci, teica, ka neesot butaforijas. Principā tas nekas, ka viņas nestrādā, vienkārši interesē kas un kā Vai 2003.gada E46 vispār nāk bez miglām? Ja būtu vienkārši butaforijas uzliktas, tad pogai panelī vajadzētu būt tik un tā

[ Šo ziņu laboja gael, 11 Nov 2009, 23:38:21 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo