Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Automātisko ātrumkārbu remonts

AutorsZiņojums
Tune-L
29. Aug 2013, 13:11 #141

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Nav taču nemaz tādas divātrumu kārbas !

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Ossids
29. Aug 2013, 13:16 #142

Kopš: 28. Aug 2013

No: Jūrmala

Ziņojumi: 105

Braucu ar: BMW 525td E34 / BMW E23 735iA / BMW E39 530D / Volvo S60

Nu man arī likās aizdomīgi. Vecais būs kko samuldējis. Tā ir ar tām vecajām mašīnām, kurām ir bijuši divtik veci īpašnieki .

Itkā ir vesela E23 / E32 grāmata. Būs jaizšķirsta un jāsameklē, kas par kārbu un kā. Jo bija itkā ideja pārlikt tos diskus. Samainīt vietām. Bet varbūt kaut kas nepasēs .. (?)
Offline
Tune-L
29. Aug 2013, 13:19 #143

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

E23 un E24 bija automāti ar 3 ātrumiem ! Vēlāk tos aizstāja 4 pakāpju automāti !
3 pakāpju kārbas remonts nav tik dārgs, remontē esošo !

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Driver
29. Aug 2013, 13:22 #144

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Aug 2013, 13:11:43 Tune-L rakstīja:
Nav taču nemaz tādas divātrumu kārbas !

tur ir tris versijas pieejamaas
3hp22 hidraulika
4hp22 hidraulika
4hp22eh elektronika

un gadam nav nozimes lielas
ir gan 78 gada auto ar 4hp22eh redzets no rupnicas, gan 85 ar 3hp22

bmw ar 2robu automatu lidz shim neesmu saticis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Tune-L
29. Aug 2013, 13:25 #145

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Elektronisko viņš nemaz nevar uzlikt, jo tur par daudz atšķirību

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Ossids
29. Aug 2013, 13:27 #146

Kopš: 28. Aug 2013

No: Jūrmala

Ziņojumi: 105

Braucu ar: BMW 525td E34 / BMW E23 735iA / BMW E39 530D / Volvo S60

Tātad tā ir trijniece. Ir arī itkā viena ar 4 robiem no E23, bet arī ar slīdošiem diskiem. 3niece ir restaurēta un gandrīz ready to go. Bet varbūt nav tik dārgi restaurēt to 4nieci ? Bet abas četrinieces ir hidraulika.
Offline
Driver
29. Aug 2013, 13:29 #147

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Aug 2013, 13:25:21 Tune-L rakstīja:
Elektronisko viņš nemaz nevar uzlikt, jo tur par daudz atšķirību

nesac nu nevar uzlikt no scanias karbu tur, 3hp22 ar 4hp22eh aizstat var, tik nebus tik vienkarsi kaa blekja diskus uz ljitakiem samainit

es 3hp22 mestu ara un tas vieta liktu 4hp22 (bez EH), klokji salona jau samainit ganjau cilveks maces

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Tune-L
29. Aug 2013, 13:30 #148

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Restaurē, kuru gribi, izmaksas samērā līdzīgas un remkomplekti pieejami joprojām !

Vari te piezvanīt un cenu precizēt :

Vitālijs : 294-857-90

Saprot arī latviski

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Ossids
29. Aug 2013, 18:16 #149

Kopš: 28. Aug 2013

No: Jūrmala

Ziņojumi: 105

Braucu ar: BMW 525td E34 / BMW E23 735iA / BMW E39 530D / Volvo S60

Ok. Paldies par padomiem!
Offline
Reinis_m
14. Sep 2013, 21:53 #150

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Ir 1991. gada Subaru Legacy, 4EAT kārba.

Ir divas problēmas:

1. Pārslēgšanās no 1. uz 2. pārnesumu notiek ar novēlošanos. Ir kādas sekundes trīs jāpazāģē uz 3000rpm, lai pārslēgtos. Tāpat arī pārslēgšanās nenotiek, ja palaiž vaļā gāzi, kā citiem automātiem. Nekādu cirtienu gan nav.

2. Tāda sajūta, ka nav 4. pārnesuma. 4000 apgriezienu pie 1000Km/h, kas liekas krieni par daudz. Tikpat to ir arī tad, ja brauc ar ieslēgtu 3. robu.

Eļļa it kā ir līmenī (iespējams, es ne tā skatījos, apskatīšos vēlreiz), taču nevis sarkana (tur pēc Autodatas vajazētu būt Dexron II), bet gan tāda tumši dzeltena, smaržo tā diezgan specifiski, bet nevar saprast, pēc kā tieši.

Principā visur interenetā ir rakstīts, ka visas kārbas problēmas var sākt risināt ar eļļas maiņu.

Jautājumi:

1. Mēģināt mainīt to eļļu vai nav vērts čakarēties un uzreiz jāved uz servisu un jānoloka piķis? Ja tā, tad kur būtu ieteicams ar šo problēmu vērsties? Diez vai tādu vecu kārbu ir jēga dot Recro vai RAAP. Būs dārgāk par pašu auto.

2. Ja var mēģināt mainīt eļļu, vai var liet iekšā sarkano Dexron? Visa eļļa, protams, vienā reizē nenomainās, tāpēc vajadzētu saprast, vai sajaucot esošo ar jauno, tur nevar kaut ko nojāt, jo tās atšķiras.

Paldies!
Offline
stucers
14. Sep 2013, 22:08 #151

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


14 Sep 2013, 21:53:48 Reinis_m rakstīja:
Ir 1991. gada Subaru Legacy, 4EAT kārba.

Ir divas problēmas:

1. Pārslēgšanās no 1. uz 2. pārnesumu notiek ar novēlošanos. Ir kādas sekundes trīs jāpazāģē uz 3000rpm, lai pārslēgtos. Tāpat arī pārslēgšanās nenotiek, ja palaiž vaļā gāzi, kā citiem automātiem. Nekādu cirtienu gan nav.

2. Tāda sajūta, ka nav 4. pārnesuma. 4000 apgriezienu pie 1000Km/h, kas liekas krieni par daudz. Tikpat to ir arī tad, ja brauc ar ieslēgtu 3. robu.

Eļļa it kā ir līmenī (iespējams, es ne tā skatījos, apskatīšos vēlreiz), taču nevis sarkana (tur pēc Autodatas vajazētu būt Dexron II), bet gan tāda tumši dzeltena, smaržo tā diezgan specifiski, bet nevar saprast, pēc kā tieši.

Principā visur interenetā ir rakstīts, ka visas kārbas problēmas var sākt risināt ar eļļas maiņu.

Jautājumi:

1. Mēģināt mainīt to eļļu vai nav vērts čakarēties un uzreiz jāved uz servisu un jānoloka piķis? Ja tā, tad kur būtu ieteicams ar šo problēmu vērsties? Diez vai tādu vecu kārbu ir jēga dot Recro vai RAAP. Būs dārgāk par pašu auto.

2. Ja var mēģināt mainīt eļļu, vai var liet iekšā sarkano Dexron? Visa eļļa, protams, vienā reizē nenomainās, tāpēc vajadzētu saprast, vai sajaucot esošo ar jauno, tur nevar kaut ko nojāt, jo tās atšķiras.

Paldies!

Iesākumā pamēģini nomainīt eļļu un filtru! Izmanto ražotāja noteikto eļļu. Var gadīties ka paveicas. Kārbu servisos parasti klientus dīrā pa pilnu programmu...
Offline
Edzo
29. Oct 2013, 20:31 #152

Kopš: 25. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 116

Braucu ar: Kūtiņu

Kur Rīgā par adekvātu cenu varētu aidzīt subaru outback 2002 gada un pārbaudīt AT kārbu gan elektroniku gan mehānisko daļu. Kārbas kompis kļūdas gan nemet, bet darbība aizdomīga.
Offline
LINIS
29. Oct 2013, 20:34 #153

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:

Kā izpaužas tā aizdomīgās darbība? Sitieni, izslīd
Vari sazvanīt RECRO, viņiem arī Rīgā ir uz Artilērijas ielas filiāle, kur var uztaisīt diagnostiku, izbraucot pie viena ar meistaru un pieslēgtu kompi..

[ Šo ziņu laboja LINIS, 29 Oct 2013, 20:35:23 ]

Offline
Edzo
29. Oct 2013, 20:41 #154

Kopš: 25. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 116

Braucu ar: Kūtiņu

Dažreiz sajūta ka nevar saprast kurā robā likt. Kā arī uzsākot braukšanu līdz 1000rpm ir vis ok untad pēc štukas ir baigais paātrinājums, un tālak atkal viss daudz maz ok.
Offline
crime
14. Nov 2013, 12:51 #155

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi

Veči, jāmaina tomātiem tā eļļa ir, tikko auģikam samainīju, pipec kāda tur melna žļura iekšā bija, izbraucu pēc maiņas - sajūta, ka cita kārba uzmesta tam auto. Mainīju Vittrans, runāju ar meistariem un pašu Vitaliku - 100.000 km, un eļļa jāmaina, nevar braukt 300k un pēc tam brīnīties, hule tās kārbas jūk nost
Offline
Emik
17. Nov 2013, 01:23 #156

Kopš: 23. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: BMW 318i e46

Nodarbojamies ar karbas remontu atrodamies bauskas iela sikak PM
Offline
Ossids
22. Dec 2013, 16:09 #157

Kopš: 28. Aug 2013

No: Jūrmala

Ziņojumi: 105

Braucu ar: BMW 525td E34 / BMW E23 735iA / BMW E39 530D / Volvo S60

Tā kā 3HP - 22 nešancē, tad gribu atrestaurēt savu 4HP - 22 automātu. Vajag tīrīt visus kanālus, jo kārbai jau 30 gadi, kā arī vajag mainīt diskus , jo D slīd. Interesē tikai aptuvenās izmaksas no cik līdz cik, tāpēc, ka pastāv ideja likt manuāli. Varbūt tas ir izdevīgāk... Paldies jau iepriekš.
Offline
Apins
22. Jul 2014, 09:20 #158

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS

Ir idejas, kur dsg var eļļu nomainīt? Par vw centru un raap zinu, vajag šodien nomainīt, bet tur rindas.

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
Tune-L
22. Jul 2014, 09:24 #159

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


22 Jul 2014, 09:20:46 Apins rakstīja:
Ir idejas, kur dsg var eļļu nomainīt? Par vw centru un raap zinu, vajag šodien nomainīt, bet tur rindas.


Vitālijs 294-857-90
Ģertrūdes ielā!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Apins
22. Jul 2014, 09:49 #160

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS

Paldies par ieteikumu!

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo