Online
Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Automātisko ātrumkārbu remonts
Autors | Ziņojums |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Nav taču nemaz tādas divātrumu kārbas !
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Ossids | | Kopš: 28. Aug 2013
No: Jūrmala
Ziņojumi: 105
Braucu ar: BMW 525td E34 / BMW E23 735iA / BMW E39 530D / Volvo S60
| Nu man arī likās aizdomīgi. Vecais būs kko samuldējis. Tā ir ar tām vecajām mašīnām, kurām ir bijuši divtik veci īpašnieki .
Itkā ir vesela E23 / E32 grāmata. Būs jaizšķirsta un jāsameklē, kas par kārbu un kā. Jo bija itkā ideja pārlikt tos diskus. Samainīt vietām. Bet varbūt kaut kas nepasēs .. (?) | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| E23 un E24 bija automāti ar 3 ātrumiem ! Vēlāk tos aizstāja 4 pakāpju automāti !
3 pakāpju kārbas remonts nav tik dārgs, remontē esošo !
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Aug 2013, 13:11:43 Tune-L rakstīja:
Nav taču nemaz tādas divātrumu kārbas !
tur ir tris versijas pieejamaas
3hp22 hidraulika
4hp22 hidraulika
4hp22eh elektronika
un gadam nav nozimes lielas
ir gan 78 gada auto ar 4hp22eh redzets no rupnicas, gan 85 ar 3hp22
bmw ar 2robu automatu lidz shim neesmu saticis
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Elektronisko viņš nemaz nevar uzlikt, jo tur par daudz atšķirību
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Ossids | | Kopš: 28. Aug 2013
No: Jūrmala
Ziņojumi: 105
Braucu ar: BMW 525td E34 / BMW E23 735iA / BMW E39 530D / Volvo S60
| Tātad tā ir trijniece. Ir arī itkā viena ar 4 robiem no E23, bet arī ar slīdošiem diskiem. 3niece ir restaurēta un gandrīz ready to go. Bet varbūt nav tik dārgi restaurēt to 4nieci ? Bet abas četrinieces ir hidraulika. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Aug 2013, 13:25:21 Tune-L rakstīja:
Elektronisko viņš nemaz nevar uzlikt, jo tur par daudz atšķirību
nesac nu nevar uzlikt no scanias karbu tur, 3hp22 ar 4hp22eh aizstat var, tik nebus tik vienkarsi kaa blekja diskus uz ljitakiem samainit
es 3hp22 mestu ara un tas vieta liktu 4hp22 (bez EH), klokji salona jau samainit ganjau cilveks maces
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Restaurē, kuru gribi, izmaksas samērā līdzīgas un remkomplekti pieejami joprojām !
Vari te piezvanīt un cenu precizēt :
Vitālijs : 294-857-90
Saprot arī latviski
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
Ossids | | Kopš: 28. Aug 2013
No: Jūrmala
Ziņojumi: 105
Braucu ar: BMW 525td E34 / BMW E23 735iA / BMW E39 530D / Volvo S60
| Ok. Paldies par padomiem! | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Ir 1991. gada Subaru Legacy, 4EAT kārba.
Ir divas problēmas:
1. Pārslēgšanās no 1. uz 2. pārnesumu notiek ar novēlošanos. Ir kādas sekundes trīs jāpazāģē uz 3000rpm, lai pārslēgtos. Tāpat arī pārslēgšanās nenotiek, ja palaiž vaļā gāzi, kā citiem automātiem. Nekādu cirtienu gan nav.
2. Tāda sajūta, ka nav 4. pārnesuma. 4000 apgriezienu pie 1000Km/h, kas liekas krieni par daudz. Tikpat to ir arī tad, ja brauc ar ieslēgtu 3. robu.
Eļļa it kā ir līmenī (iespējams, es ne tā skatījos, apskatīšos vēlreiz), taču nevis sarkana (tur pēc Autodatas vajazētu būt Dexron II), bet gan tāda tumši dzeltena, smaržo tā diezgan specifiski, bet nevar saprast, pēc kā tieši.
Principā visur interenetā ir rakstīts, ka visas kārbas problēmas var sākt risināt ar eļļas maiņu.
Jautājumi:
1. Mēģināt mainīt to eļļu vai nav vērts čakarēties un uzreiz jāved uz servisu un jānoloka piķis? Ja tā, tad kur būtu ieteicams ar šo problēmu vērsties? Diez vai tādu vecu kārbu ir jēga dot Recro vai RAAP. Būs dārgāk par pašu auto.
2. Ja var mēģināt mainīt eļļu, vai var liet iekšā sarkano Dexron? Visa eļļa, protams, vienā reizē nenomainās, tāpēc vajadzētu saprast, vai sajaucot esošo ar jauno, tur nevar kaut ko nojāt, jo tās atšķiras.
Paldies! | Offline | | |
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
14 Sep 2013, 21:53:48 Reinis_m rakstīja:
Ir 1991. gada Subaru Legacy, 4EAT kārba.
Ir divas problēmas:
1. Pārslēgšanās no 1. uz 2. pārnesumu notiek ar novēlošanos. Ir kādas sekundes trīs jāpazāģē uz 3000rpm, lai pārslēgtos. Tāpat arī pārslēgšanās nenotiek, ja palaiž vaļā gāzi, kā citiem automātiem. Nekādu cirtienu gan nav.
2. Tāda sajūta, ka nav 4. pārnesuma. 4000 apgriezienu pie 1000Km/h, kas liekas krieni par daudz. Tikpat to ir arī tad, ja brauc ar ieslēgtu 3. robu.
Eļļa it kā ir līmenī (iespējams, es ne tā skatījos, apskatīšos vēlreiz), taču nevis sarkana (tur pēc Autodatas vajazētu būt Dexron II), bet gan tāda tumši dzeltena, smaržo tā diezgan specifiski, bet nevar saprast, pēc kā tieši.
Principā visur interenetā ir rakstīts, ka visas kārbas problēmas var sākt risināt ar eļļas maiņu.
Jautājumi:
1. Mēģināt mainīt to eļļu vai nav vērts čakarēties un uzreiz jāved uz servisu un jānoloka piķis? Ja tā, tad kur būtu ieteicams ar šo problēmu vērsties? Diez vai tādu vecu kārbu ir jēga dot Recro vai RAAP. Būs dārgāk par pašu auto.
2. Ja var mēģināt mainīt eļļu, vai var liet iekšā sarkano Dexron? Visa eļļa, protams, vienā reizē nenomainās, tāpēc vajadzētu saprast, vai sajaucot esošo ar jauno, tur nevar kaut ko nojāt, jo tās atšķiras.
Paldies!
Iesākumā pamēģini nomainīt eļļu un filtru! Izmanto ražotāja noteikto eļļu. Var gadīties ka paveicas. Kārbu servisos parasti klientus dīrā pa pilnu programmu... | Offline | | |
Edzo | | Kopš: 25. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: Kūtiņu
| Kur Rīgā par adekvātu cenu varētu aidzīt subaru outback 2002 gada un pārbaudīt AT kārbu gan elektroniku gan mehānisko daļu. Kārbas kompis kļūdas gan nemet, bet darbība aizdomīga. | Offline | | |
LINIS | | Kopš: 10. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2172
Braucu ar:
| Kā izpaužas tā aizdomīgās darbība? Sitieni, izslīd
Vari sazvanīt RECRO, viņiem arī Rīgā ir uz Artilērijas ielas filiāle, kur var uztaisīt diagnostiku, izbraucot pie viena ar meistaru un pieslēgtu kompi..[ Šo ziņu laboja LINIS, 29 Oct 2013, 20:35:23 ] | Offline | | |
Edzo | | Kopš: 25. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: Kūtiņu
| Dažreiz sajūta ka nevar saprast kurā robā likt. Kā arī uzsākot braukšanu līdz 1000rpm ir vis ok untad pēc štukas ir baigais paātrinājums, un tālak atkal viss daudz maz ok. | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: m635csi
| Veči, jāmaina tomātiem tā eļļa ir, tikko auģikam samainīju, pipec kāda tur melna žļura iekšā bija, izbraucu pēc maiņas - sajūta, ka cita kārba uzmesta tam auto. Mainīju Vittrans, runāju ar meistariem un pašu Vitaliku - 100.000 km, un eļļa jāmaina, nevar braukt 300k un pēc tam brīnīties, hule tās kārbas jūk nost | Offline | | |
Emik | | Kopš: 23. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 73
Braucu ar: BMW 318i e46
| Nodarbojamies ar karbas remontu atrodamies bauskas iela sikak PM | Offline | | |
|
Ossids | | Kopš: 28. Aug 2013
No: Jūrmala
Ziņojumi: 105
Braucu ar: BMW 525td E34 / BMW E23 735iA / BMW E39 530D / Volvo S60
| Tā kā 3HP - 22 nešancē, tad gribu atrestaurēt savu 4HP - 22 automātu. Vajag tīrīt visus kanālus, jo kārbai jau 30 gadi, kā arī vajag mainīt diskus , jo D slīd. Interesē tikai aptuvenās izmaksas no cik līdz cik, tāpēc, ka pastāv ideja likt manuāli. Varbūt tas ir izdevīgāk... Paldies jau iepriekš. | Offline | | |
Apins | | Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
| Ir idejas, kur dsg var eļļu nomainīt? Par vw centru un raap zinu, vajag šodien nomainīt, bet tur rindas.
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
22 Jul 2014, 09:20:46 Apins rakstīja:
Ir idejas, kur dsg var eļļu nomainīt? Par vw centru un raap zinu, vajag šodien nomainīt, bet tur rindas.
Vitālijs 294-857-90
Ģertrūdes ielā!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Apins | | Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
| Paldies par ieteikumu!
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|