Online
Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Atsauksmes par Audi A8 4.2?
Autors | Ziņojums |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
15 May 2014, 13:27:54 Fandulis rakstīja:
Kurš šodien var pieslēgt vag com un pārbaudīt autiņu?
ps. kaross aizņemts
Pieslēgt un nolasīt kļūdas var katrs ar ķīniešu vadu (man arī tāds ir :vag_rullz: ), bet paskatīties dažādu datčiku rādījumu slodzē un izpīpēt problēmu katrs nevar. Iepostē vwgolfklubs.lv, vwmotion.lv, jonix-style.lv. Lauriko arī ir vads. | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Ok paldies
ps. Lauriko izliidzeeja
[ Šo ziņu laboja Fandulis, 15 May 2014, 21:06:45 ] | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| uzzvaniiju uz moller auto paprasiiju cik maksaa nomainiit kaarbaa ellu un filtru...pateica, ka vinja esot muuzhiiga un filtrs arii ....pesec ....vajag aizbraukt lai iedod garantijas lapu, arii muuzhiigu.. bet kaarbas paarbaude 40 €...ko tad vinji tur grib baudiit...tur tak viss muuzhiigs | Offline | | |
S5 | | Kopš: 24. Jul 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 325
Braucu ar: Audi, BMW, Porsche
| Nekuja nav mūžīgs... ja iepr. jūzeris nav mācējis sajūgu izspiest un padeldējis to kārbu tad ļoti prasās vismaz to eļļu nomainīt.
Man uz viena S5 konkrēti nepatika kā slēdzās viens ātrums, speciāli pie sajūga maiņas prasīju lai izjauc, pārlasa un iztīra arī kārbu, kad izjauca, nekas labs tur iekšā nebija - eļļa bija netīra, kaut kas bija nolūzis un izšķīdis. Defektu novērsa, eļļu nomainīja un pēc tam bēdu nezināju... bet nu kārbinieki ierēca par to "mūžīgumu". | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Fandulis runāja par automātu. Es arī gribēju momainīt eļļu iekš Auto Union, pateica, ka nekuj tur līst, jāčeko līmenis un jāpielej, ja ir vajadzība | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16306
Braucu ar:
|
12 Aug 2014, 11:39:46 Fandulis rakstīja:
uzzvaniiju uz moller auto paprasiiju cik maksaa nomainiit kaarbaa ellu un filtru...pateica, ka vinja esot muuzhiiga un filtrs arii ....pesec ....vajag aizbraukt lai iedod garantijas lapu, arii muuzhiigu.. bet kaarbas paarbaude 40 €...ko tad vinji tur grib baudiit...tur tak viss muuzhiigs
visu jau pateica pareizi,mūžs beidzas kad nojuk | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| ..jā, man ir automāts ar shifteriem pie stūres. | Offline | | |
Micuks | | Kopš: 17. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: E30/E36
| Nomainīju auto unionā bez problēmām, neviens nekādus brīnums nestāstīja | Offline | | |
|
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| C5 man arī mainīja Unionā bez problēmām, bet c6 teica, ka nevajag... | Offline | | |
UPSS | | Kopš: 12. Jan 2009
Ziņojumi: 867
Braucu ar:
| multitronic vajag nemainit ellju, tad redzes cik kas ir muzhigs | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Vmr man moller lidosta apgalvoja pretējo | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Man to teica čalis, kurš strādā Audi centrā Eizenšteina ielā. Bija ciemos pie Riharda atnācis
Multitronikiem esot jāmaina, bet tiptronikiem tikai jāpielejot, ja vajag. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| multitronic ir pastāvīgas izslīdēšanas kārba pret tiptroniku, kas ir parastais automāts, MT tātad tā eļļa vispārīgi būs "karstāka" un tiek piesmērēta ar dažādām dilstošām lietām straujāk par TT, bet pat TT ir dilstošas daļas, TT nemainīt eļļu reizi 4-5 gados ir tik pat dumji kā klausīt BMW stāstiem par mūžīgo automātisko kārbu eļļu
teorētiski, režīmi šajās kārbās (temperatūras) nepārsniedz pilnīgi sintētisko eļļu robežas, kur eļļa var sākt dalīties un tādējādi zaudēt savas īpašības (kā tas ir motora eļļai, nerunājot pa citiem piesārņojumiem), praksē, lietotiem auto sevišķi, tur kaut kas jau ir padilis, kaut kas paguris, un kārba paslīd reizi pa reizei vairāk kā paredzēts - attiecīgi silst - dedzina eļļu, tādēļ realitātē tādu mūžīgo a/t kārbu eļļu neeksistē
tādiem parastajiem automātiem nav pie maiņas jācenšās izliet visu eļļu, liela daļa paliks muftē, pietiek ieliet jaunu tik, cik lien iekšā pēc filtra maiņas un aizmirst par to lietu uz turpmākiem 60-80k km | Offline | | |
Samurajs | | Kopš: 10. Feb 2007
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
| Depending on the driving style, ZF therefore recommends a transmission oil change every
80 000 to 120 000 km, or after 8 years at the latest.
http://www.zf.com/media/media/document/brands_3...echselkit_EN.pdf[ Šo ziņu laboja Samurajs, 13 Aug 2014, 10:56:31 ] | Offline | | |
semo | | Kopš: 30. Dec 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 67
Braucu ar: četriem riņķiem
|
12 Aug 2014, 20:03:06 JZ rakstīja:
multitronic ir pastāvīgas izslīdēšanas kārba pret tiptroniku, kas ir parastais automāts, MT tātad tā eļļa vispārīgi būs "karstāka" un tiek piesmērēta ar dažādām dilstošām lietām straujāk par TT, bet pat TT ir dilstošas daļas, TT nemainīt eļļu reizi 4-5 gados ir tik pat dumji kā klausīt BMW stāstiem par mūžīgo automātisko kārbu eļļu
teorētiski, režīmi šajās kārbās (temperatūras) nepārsniedz pilnīgi sintētisko eļļu robežas, kur eļļa var sākt dalīties un tādējādi zaudēt savas īpašības (kā tas ir motora eļļai, nerunājot pa citiem piesārņojumiem), praksē, lietotiem auto sevišķi, tur kaut kas jau ir padilis, kaut kas paguris, un kārba paslīd reizi pa reizei vairāk kā paredzēts - attiecīgi silst - dedzina eļļu, tādēļ realitātē tādu mūžīgo a/t kārbu eļļu neeksistē
tādiem parastajiem automātiem nav pie maiņas jācenšās izliet visu eļļu, liela daļa paliks muftē, pietiek ieliet jaunu tik, cik lien iekšā pēc filtra maiņas un aizmirst par to lietu uz turpmākiem 60-80k km
Kāda ir kārbas eļļas darba temperatūra? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| pašas eļļas temp karterī būs ap 40-50C, bet runa ir temperatūru starp eļļotajām virsmām un muftē, kur tā var būt 120-130C (normāli strādājošai kārbai)
p.s. tas ir vispārīgi[ Šo ziņu laboja JZ, 13 Aug 2014, 13:36:40 ] | Offline | | |
|
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Shodien beidzot sanjeemu normaalu un saprotamu atbildi un tas bija Auto Union. Ja gribu mainiit ellju kaarbaa labaak vinju izjaukt un veikt visu no taa izrietosho servisu...tikai ellja un mainja maksaas ~600-700 plusaa viss paareejais. Buus jaapiekodee sleegshanaas utt.
Ieteica piesleegt pie kompja un nolasiit kljuudas, tad var mainiit filtru un peec mainjas pieliet ellju..veel jaanoskaidro kaada...vareetu buut arii ~50 € litraa. Naakamnedeelj braukshu pie vinjiem. Taa izskataas, jo kas ietilpst Moller auto kaarbas paarbaudee taa arii nesapratu. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| jā jā, jāpiekodē, drīz stāstīs arī ka ja vislaik lēji degvielu nestē, un sadomā pāriet uz statoilu, tas ar būs jāpiekodē, pelntrauka iztīrīšana ar, nerunājot nemaz par loga šķidruma pieliešanu
eļļa maksā 20-25eur/l, darba sarežģītība aptuveni šāda - http://www.blauparts.com/audi/audi_fluid/audi_a...sion_fluid.shtml , nekas vairāk tur jājauc nav, noderīgāk ir veco filtru atgriezt vaļā kļūdu lasīšanas vietā, paskatīties vai nav kādas skaidas/šķembas, ja viss tīrs, salej jaunu eļļu un aizmirst par kārbu uz turpmākajiem 4-5 gadiem
| Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| JZ iesaki kur aizbraukt, jeb atkal viss jaadara pasham... | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| es Tev stāstu to lai būtu priekštats par darba sarežģītību, pēc kā vari izvērtēt vai par to ir vērts maksāt konkrētajā vietā tik un tik daudz naudas, nevis lai varētu pats to izdarīt
uzzvani uz zināmo servisu Cēsīs, pajautā pēc kāda sadarbības partnera Rīgā, kam var uzticēt to lietu un uzzināsi kur var braukt taisīt to apkopi, vai arī to man tavā vietā izdarīt? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|