Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Atsauksmes par Audi A8 4.2?

AutorsZiņojums
Laoshi
15. May 2014, 13:34 #141

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


15 May 2014, 13:27:54 Fandulis rakstīja:
Kurš šodien var pieslēgt vag com un pārbaudīt autiņu?

ps. kaross aizņemts


Pieslēgt un nolasīt kļūdas var katrs ar ķīniešu vadu (man arī tāds ir :vag_rullz: ), bet paskatīties dažādu datčiku rādījumu slodzē un izpīpēt problēmu katrs nevar. Iepostē vwgolfklubs.lv, vwmotion.lv, jonix-style.lv. Lauriko arī ir vads.
Offline
Fandulis
15. May 2014, 13:36 #142

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Ok paldies

ps. Lauriko izliidzeeja

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 15 May 2014, 21:06:45 ]

Offline
Fandulis
12. Aug 2014, 11:39 #143

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

uzzvaniiju uz moller auto paprasiiju cik maksaa nomainiit kaarbaa ellu un filtru...pateica, ka vinja esot muuzhiiga un filtrs arii ....pesec ....vajag aizbraukt lai iedod garantijas lapu, arii muuzhiigu.. bet kaarbas paarbaude 40 €...ko tad vinji tur grib baudiit...tur tak viss muuzhiigs
Offline
S5
12. Aug 2014, 13:23 #144

Kopš: 24. Jul 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Audi, BMW, Porsche

Nekuja nav mūžīgs... ja iepr. jūzeris nav mācējis sajūgu izspiest un padeldējis to kārbu tad ļoti prasās vismaz to eļļu nomainīt.

Man uz viena S5 konkrēti nepatika kā slēdzās viens ātrums, speciāli pie sajūga maiņas prasīju lai izjauc, pārlasa un iztīra arī kārbu, kad izjauca, nekas labs tur iekšā nebija - eļļa bija netīra, kaut kas bija nolūzis un izšķīdis. Defektu novērsa, eļļu nomainīja un pēc tam bēdu nezināju... bet nu kārbinieki ierēca par to "mūžīgumu".
Offline
VMR
12. Aug 2014, 13:53 #145

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Fandulis runāja par automātu. Es arī gribēju momainīt eļļu iekš Auto Union, pateica, ka nekuj tur līst, jāčeko līmenis un jāpielej, ja ir vajadzība
Offline
uldens1
12. Aug 2014, 13:57 #146

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16306

Braucu ar:


12 Aug 2014, 11:39:46 Fandulis rakstīja:
uzzvaniiju uz moller auto paprasiiju cik maksaa nomainiit kaarbaa ellu un filtru...pateica, ka vinja esot muuzhiiga un filtrs arii ....pesec ....vajag aizbraukt lai iedod garantijas lapu, arii muuzhiigu.. bet kaarbas paarbaude 40 €...ko tad vinji tur grib baudiit...tur tak viss muuzhiigs
visu jau pateica pareizi,mūžs beidzas kad nojuk
Offline
Fandulis
12. Aug 2014, 14:29 #147

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

..jā, man ir automāts ar shifteriem pie stūres.
Offline
Micuks
12. Aug 2014, 14:59 #148

Kopš: 17. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 631

Braucu ar: E30/E36

Nomainīju auto unionā bez problēmām, neviens nekādus brīnums nestāstīja
Offline
VMR
12. Aug 2014, 15:37 #149

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

C5 man arī mainīja Unionā bez problēmām, bet c6 teica, ka nevajag...
Offline
UPSS
12. Aug 2014, 17:03 #150

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:

multitronic vajag nemainit ellju, tad redzes cik kas ir muzhigs
Offline
shibernieks
12. Aug 2014, 18:58 #151

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Vmr man moller lidosta apgalvoja pretējo
Offline
VMR
12. Aug 2014, 19:46 #152

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Man to teica čalis, kurš strādā Audi centrā Eizenšteina ielā. Bija ciemos pie Riharda atnācis

Multitronikiem esot jāmaina, bet tiptronikiem tikai jāpielejot, ja vajag.
Offline
JZ
12. Aug 2014, 20:03 #153

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

multitronic ir pastāvīgas izslīdēšanas kārba pret tiptroniku, kas ir parastais automāts, MT tātad tā eļļa vispārīgi būs "karstāka" un tiek piesmērēta ar dažādām dilstošām lietām straujāk par TT, bet pat TT ir dilstošas daļas, TT nemainīt eļļu reizi 4-5 gados ir tik pat dumji kā klausīt BMW stāstiem par mūžīgo automātisko kārbu eļļu

teorētiski, režīmi šajās kārbās (temperatūras) nepārsniedz pilnīgi sintētisko eļļu robežas, kur eļļa var sākt dalīties un tādējādi zaudēt savas īpašības (kā tas ir motora eļļai, nerunājot pa citiem piesārņojumiem), praksē, lietotiem auto sevišķi, tur kaut kas jau ir padilis, kaut kas paguris, un kārba paslīd reizi pa reizei vairāk kā paredzēts - attiecīgi silst - dedzina eļļu, tādēļ realitātē tādu mūžīgo a/t kārbu eļļu neeksistē

tādiem parastajiem automātiem nav pie maiņas jācenšās izliet visu eļļu, liela daļa paliks muftē, pietiek ieliet jaunu tik, cik lien iekšā pēc filtra maiņas un aizmirst par to lietu uz turpmākiem 60-80k km
Offline
Samurajs
13. Aug 2014, 10:56 #154

Kopš: 10. Feb 2007

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

Depending on the driving style, ZF therefore recommends a transmission oil change every
80 000 to 120 000 km, or after 8 years at the latest.

http://www.zf.com/media/media/document/brands_3...echselkit_EN.pdf

[ Šo ziņu laboja Samurajs, 13 Aug 2014, 10:56:31 ]

Offline
semo
13. Aug 2014, 11:27 #155

Kopš: 30. Dec 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 67

Braucu ar: četriem riņķiem


12 Aug 2014, 20:03:06 JZ rakstīja:
multitronic ir pastāvīgas izslīdēšanas kārba pret tiptroniku, kas ir parastais automāts, MT tātad tā eļļa vispārīgi būs "karstāka" un tiek piesmērēta ar dažādām dilstošām lietām straujāk par TT, bet pat TT ir dilstošas daļas, TT nemainīt eļļu reizi 4-5 gados ir tik pat dumji kā klausīt BMW stāstiem par mūžīgo automātisko kārbu eļļu
teorētiski, režīmi šajās kārbās (temperatūras) nepārsniedz pilnīgi sintētisko eļļu robežas, kur eļļa var sākt dalīties un tādējādi zaudēt savas īpašības (kā tas ir motora eļļai, nerunājot pa citiem piesārņojumiem), praksē, lietotiem auto sevišķi, tur kaut kas jau ir padilis, kaut kas paguris, un kārba paslīd reizi pa reizei vairāk kā paredzēts - attiecīgi silst - dedzina eļļu, tādēļ realitātē tādu mūžīgo a/t kārbu eļļu neeksistē

tādiem parastajiem automātiem nav pie maiņas jācenšās izliet visu eļļu, liela daļa paliks muftē, pietiek ieliet jaunu tik, cik lien iekšā pēc filtra maiņas un aizmirst par to lietu uz turpmākiem 60-80k km

Kāda ir kārbas eļļas darba temperatūra?
Offline
JZ
13. Aug 2014, 13:36 #156

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

pašas eļļas temp karterī būs ap 40-50C, bet runa ir temperatūru starp eļļotajām virsmām un muftē, kur tā var būt 120-130C (normāli strādājošai kārbai)

p.s. tas ir vispārīgi

[ Šo ziņu laboja JZ, 13 Aug 2014, 13:36:40 ]

Offline
Fandulis
13. Aug 2014, 21:10 #157

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Shodien beidzot sanjeemu normaalu un saprotamu atbildi un tas bija Auto Union. Ja gribu mainiit ellju kaarbaa labaak vinju izjaukt un veikt visu no taa izrietosho servisu...tikai ellja un mainja maksaas ~600-700 plusaa viss paareejais. Buus jaapiekodee sleegshanaas utt.
Ieteica piesleegt pie kompja un nolasiit kljuudas, tad var mainiit filtru un peec mainjas pieliet ellju..veel jaanoskaidro kaada...vareetu buut arii ~50 € litraa. Naakamnedeelj braukshu pie vinjiem. Taa izskataas, jo kas ietilpst Moller auto kaarbas paarbaudee taa arii nesapratu.
Offline
JZ
13. Aug 2014, 22:24 #158

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

jā jā, jāpiekodē, drīz stāstīs arī ka ja vislaik lēji degvielu nestē, un sadomā pāriet uz statoilu, tas ar būs jāpiekodē, pelntrauka iztīrīšana ar, nerunājot nemaz par loga šķidruma pieliešanu

eļļa maksā 20-25eur/l, darba sarežģītība aptuveni šāda - http://www.blauparts.com/audi/audi_fluid/audi_a...sion_fluid.shtml , nekas vairāk tur jājauc nav, noderīgāk ir veco filtru atgriezt vaļā kļūdu lasīšanas vietā, paskatīties vai nav kādas skaidas/šķembas, ja viss tīrs, salej jaunu eļļu un aizmirst par kārbu uz turpmākajiem 4-5 gadiem
Offline
Fandulis
14. Aug 2014, 06:25 #159

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

JZ iesaki kur aizbraukt, jeb atkal viss jaadara pasham...
Offline
JZ
14. Aug 2014, 12:37 #160

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es Tev stāstu to lai būtu priekštats par darba sarežģītību, pēc kā vari izvērtēt vai par to ir vērts maksāt konkrētajā vietā tik un tik daudz naudas, nevis lai varētu pats to izdarīt

uzzvani uz zināmo servisu Cēsīs, pajautā pēc kāda sadarbības partnera Rīgā, kam var uzticēt to lietu un uzzināsi kur var braukt taisīt to apkopi, vai arī to man tavā vietā izdarīt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo