Online

Pašreiz BMWPower skatās 269 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Moto lietas

AutorsZiņojums
SpOrcMeN
11. Jan 2008, 13:31 #141

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

ja kas Xlite ir Nolan brends.

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Darkman
11. Jan 2008, 13:49 #142

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto

Nu un ko spechuki saka par tam virinamajam kiverem?
Tas tak ar pie trieciena var atverties

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
HaL
11. Jan 2008, 13:51 #143

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo


2008-01-11 13:49, Darkman rakstīja:
Nu un ko spechuki saka par tam virinamajam kiverem?
Tas tak ar pie trieciena var atverties

vot man arī šitais baida

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
Darkman
11. Jan 2008, 14:08 #144

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto


2008-01-11 13:57, shiirs2 rakstīja:
pajauta goblinam, vins ar tadu podu nonstopaa braukaa.

Braukat jau var ari bez kiveres. Jautajums par droshibu pie tfu tfu tfu

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
RobD
11. Jan 2008, 14:26 #145

Kopš: 08. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar: e61 525xd


2008-01-11 10:58, peecise28 rakstīja:
ja kjiverie tiek eirokolhozaa legaali tirgota kaa motokjivere, tad arii Ls 50 pods pasargaas kjobi tik par labi, kaa Ls 400 pods. komforts, protams, atshkjirsies, par to arii maksaajam


OK, ja runa ir tikai par pasargāšanu kritiena gadījumā, standartiem atbilstošām ķiverēm galvu vajadzētu pasargāt vienlīdz labi. Taču daudz ko izsaka, piemēram, tas, cik kvalitatīvs ir stikliņa mehānisms, svīšana/nesvīšana, trokšņu līmenis, tas, cik laika un līdzekļu ražotājs tērējis kaut vai ķiveres aerodinamiskās formas izveidei, ventilācijas sistēmām, un daudzas citas nianses, kuras drošības standarti nekontrolē, bet lietojot ķiveri ikdienā (tb neskaitāmas reizes vairāk/biežāk, nekā pārbaudīt ķiveri uz triecienu pret koku..)tieši ar visiem šiem sīkumiem nākas saskarties. Komforts arī nav mazsvarīgs.

Ar kārtējo penteri gribēju pateikt, ka, manuprāt, maksājam par pasīvo drošību, kas ir katra ražotāja kompetencē, nevis aktīvo, ko regulē standarti..

lai gan - kurš ir pārbaudījis, kā iztur vienāda spēka triecienus 2 dažāda līmeņa, cenas ķiveres :

[ This message was edited by: RobD on 2008-01-11 14:31 ]
Offline
lisais_chechens
11. Jan 2008, 14:27 #146

Kopš: 22. Jul 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4500

Braucu ar: Suzuki Impreza


2008-01-11 13:49, Darkman rakstīja:
Nu un ko spechuki saka par tam virinamajam kiverem?
Tas tak ar pie trieciena var atverties


Cik lasīti dažādi review - šo ķiveru liels mīnuss ir svars. Dēļ visiem pribambasiem tā ir smaga. Protams, tas vairāk attiecas uz baiku īpašniekiem, kur pie 200+ km/h katrs grams kļūst svarīgāks. Arī jau pieminētais troksnis ir lielāks.

Anyway, patiešām neredzu šīs ķiveres pielietojumu. OK, Goblins vizina mācībniekus uz 35 km/h un tad vasarā tā ir patīkama ventilācija un atļauj pīpēt. CP arī saprotams - ātrāk izkustēties no vietas, lai ķertu kārtējo e30, aiztaisot tikai vizieri, nevis stūķējot galvā visu podu un vēl sprādzējot.

Bet negobliniem un nementiem - Mocis taču sastrēgumā nestāv. Ja gadās iesprūst, ņem nost un liec uz rokas...
Offline
RobD
11. Jan 2008, 14:29 #147

Kopš: 08. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar: e61 525xd


2008-01-11 13:31, SpOrcMeN rakstīja:
ja kas Xlite ir Nolan brends.


kā kaut kur lasīju, X-lite vs Nolan = Toyota vs Lexus

[ This message was edited by: RobD on 2008-01-11 14:32 ]
Offline
kawaracer
11. Jan 2008, 14:29 #148

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS

+1

2008-01-11 14:27, lisais_chechens rakstīja:

2008-01-11 13:49, Darkman rakstīja:
Nu un ko spechuki saka par tam virinamajam kiverem?
Tas tak ar pie trieciena var atverties


Cik lasīti dažādi review - šo ķiveru liels mīnuss ir svars. Dēļ visiem pribambasiem tā ir smaga. Protams, tas vairāk attiecas uz baiku īpašniekiem, kur pie 200+ km/h katrs grams kļūst svarīgāks. Arī jau pieminētais troksnis ir lielāks.

Anyway, patiešām neredzu šīs ķiveres pielietojumu. OK, Goblins vizina mācībniekus uz 35 km/h un tad vasarā tā ir patīkama ventilācija un atļauj pīpēt. CP arī saprotams - ātrāk izkustēties no vietas, lai ķertu kārtējo e30, aiztaisot tikai vizieri, nevis stūķējot galvā visu podu un vēl sprādzējot.

Bet negobliniem un nementiem - Mocis taču sastrēgumā nestāv. Ja gadās iesprūst, ņem nost un liec uz rokas...


-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
Darkman
11. Jan 2008, 14:31 #149

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto

Izsludinu konkursu uz choperam piemerotu pilno kimeri

Melna mateta - tas ta ka butu skaidrs.
Atliek dizains. Neesmu nevienu piemerotu vel manijis
Pagaidam vizinos ar Cabergu pa 75Ls. Bet ir jau gana izlurkajies un stiklus vinam vairs nerazo

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
SpOrcMeN
11. Jan 2008, 14:32 #150

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili


2008-01-11 14:29, RobD rakstīja:

2008-01-11 13:31, SpOrcMeN rakstīja:
ja kas Xlite ir Nolan brends.


kā ķaut kur lasīju, X-lite vs Nolan = Toyota vs Lexus


ta ir bet TOYOTA CAMRY ir labaka par mazo LOXUSU

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
kawaracer
11. Jan 2008, 14:37 #151

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS

Choperiem:

http://www.choppersupply.com/

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
kawaracer
11. Jan 2008, 14:39 #152

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS

Vel:

Vel kiveres

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
peecise28
11. Jan 2008, 14:40 #153

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


2008-01-11 13:28, jims rakstīja:

nu nu.dzirdeeti 2-3 gadijumi ka pec trieciena ar auto kas izbraucis priekšā,ķiveres klipsis atsprāgst vaļā,leetais pods aizlido un piezemēšanās jau notiek bez ķiveres.gan šosejas gan krosa nosacīti dārgā gala ķiverēm ir pa vienkāršo:striķis ar 2 riņķiem.un to var noraut tikai ar visu galvu .takaa perkat vien podus pa 50Ls!aaa,un arii taisaas vaļā vizieri,bet tas cits stāsts.tā jau ir ātruma pārsniegšanas vaina


hwz, pirms tam lietoju nolan n92 (baig eertais pods) tas bija ar rinkjiem, tagad enduuram panjeemu nitro, arii ar rinkjiem.

mekleeju shosejas podu taalaakiem gabaliem, neko eertu nevaru atrast.
Offline
RobD
11. Jan 2008, 14:41 #154

Kopš: 08. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar: e61 525xd


2008-01-11 13:51, HaL rakstīja:

2008-01-11 13:49, Darkman rakstīja:
Nu un ko spechuki saka par tam virinamajam kiverem?
Tas tak ar pie trieciena var atverties

vot man arī šitais baida


http://www.shoei-europe.com/multitec/index.php

sadaļā face cover var biš redzēt to mehānismu..

Youtube bij kaut kāds video, kur čalis biš pastāstīja par to Multitec, pieminot to, ka šai ķiverei pats mehānisms un arī tās "ķepiņas", aiz kurām tā žokļa daļa aizķeras, ir metāla, nevis plastmasas, kā tas ir lētā gala flip-up ķiverēm
Offline
lisais_chechens
11. Jan 2008, 14:41 #155

Kopš: 22. Jul 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4500

Braucu ar: Suzuki Impreza


2008-01-11 14:31, Darkman rakstīja:
Izsludinu konkursu uz choperam piemerotu pilno kimeri

Melna mateta - tas ta ka butu skaidrs.
Atliek dizains. Neesmu nevienu piemerotu vel manijis
Pagaidam vizinos ar Cabergu pa 75Ls. Bet ir jau gana izlurkajies un stiklus vinam vairs nerazo


Čoperiem der tikai šāda izskata ķiveres! Dod balvu!

Offline
HaL
11. Jan 2008, 14:41 #156

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

vajag šitādu:



karbona

1995’ Eagle Talon TSi AWD <<<>>> 2001’ Suzuki GSX-R600

Life is what happens while you’re busy making other plans[ This message was edited by: HaL on 2008-01-11 14:56 ]

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
RobD
11. Jan 2008, 14:42 #157

Kopš: 08. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar: e61 525xd


2008-01-11 14:32, SpOrcMeN rakstīja:
ta ir bet TOYOTA CAMRY ir labaka par mazo LOXUSU


Jā, nenoliedzu. Nebij domāts kā offence
Offline
Darkman
11. Jan 2008, 14:43 #158

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto


2008-01-11 14:37, kawaracer rakstīja:
Choperiem:

http://www.choppersupply.com/

Atruma uzmetu aci - izskatijas choppersugly

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
kawaracer
11. Jan 2008, 14:46 #159

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS



-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
peecise28
11. Jan 2008, 14:48 #160

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


2008-01-11 14:27, lisais_chechens rakstīja:

Cik lasīti dažādi review - šo ķiveru liels mīnuss ir svars. Dēļ visiem pribambasiem tā ir smaga. Protams, tas vairāk attiecas uz baiku īpašniekiem, kur pie 200+ km/h katrs grams kļūst svarīgāks. Arī jau pieminētais troksnis ir lielāks.

Anyway, patiešām neredzu šīs ķiveres pielietojumu. OK, Goblins vizina mācībniekus uz 35 km/h un tad vasarā tā ir patīkama ventilācija un atļauj pīpēt. CP arī saprotams - ātrāk izkustēties no vietas, lai ķertu kārtējo e30, aiztaisot tikai vizieri, nevis stūķējot galvā visu podu un vēl sprādzējot.

Bet negobliniem un nementiem - Mocis taču sastrēgumā nestāv. Ja gadās iesprūst, ņem nost un liec uz rokas...


kad goblins liedagaa nepamaniija upiiti un paraava uz mutes, shuberta (biezais gals) paceljamais zhoklis ne nu gluzhi noliisa, bet miikstajaas smiltinjaas cieta gan.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo