Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
oskars11
22. Aug 2015, 19:51 #13941

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


22 Aug 2015, 17:50:20 RK rakstīja:
Dzeses skidruma rezervuars pilns ar ellu. Galva, blive, vai kas ne tik nopietns? 3.0D

labākajā gadījumā starpdzesētājs.
Offline
kubs
22. Aug 2015, 21:13 #13942

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:


21 Aug 2015, 22:19:26 oskars11 rakstīja:

21 Aug 2015, 22:14:40 kubs rakstīja:

16 Aug 2015, 13:08:31 kubs rakstīja:
kurš pēdējā laikā ir mainījis priekšējos amortizatorus m piekares 530d faceliftam ?

Kāda ir izvēle un cik naudas?

bilsteini 138 e
sachs 180 e

pie manis sachs Mpiekarei- 120 eur/gb
Cenas ir par 2 gb
Offline
streetlife
23. Aug 2015, 01:18 #13943

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


22 Aug 2015, 21:13:01 kubs rakstīja:

21 Aug 2015, 22:19:26 oskars11 rakstīja:

21 Aug 2015, 22:14:40 kubs rakstīja:

16 Aug 2015, 13:08:31 kubs rakstīja:
kurš pēdējā laikā ir mainījis priekšējos amortizatorus m piekares 530d faceliftam ?

Kāda ir izvēle un cik naudas?

bilsteini 138 e
sachs 180 e

pie manis sachs Mpiekarei- 120 eur/gb
Cenas ir par 2 gb



Interesanti gan ka tev ir sanacis tikt zem eiropas vairumtirgotaju cenam:/

Vai tik nav aliexpress
Offline
Maa
23. Aug 2015, 09:40 #13944

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


23 Aug 2015, 01:18:10 streetlife rakstīja:

22 Aug 2015, 21:13:01 kubs rakstīja:

21 Aug 2015, 22:19:26 oskars11 rakstīja:

21 Aug 2015, 22:14:40 kubs rakstīja:

16 Aug 2015, 13:08:31 kubs rakstīja:
kurš pēdējā laikā ir mainījis priekšējos amortizatorus m piekares 530d faceliftam ?

Kāda ir izvēle un cik naudas?

bilsteini 138 e
sachs 180 e

pie manis sachs Mpiekarei- 120 eur/gb
Cenas ir par 2 gb



Interesanti gan ka tev ir sanacis tikt zem eiropas vairumtirgotaju cenam:/

Vai tik nav aliexpress

Man skiet baze bij110
Offline
kubs
23. Aug 2015, 10:29 #13945

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:


23 Aug 2015, 01:18:10 streetlife rakstīja:

22 Aug 2015, 21:13:01 kubs rakstīja:

21 Aug 2015, 22:19:26 oskars11 rakstīja:

21 Aug 2015, 22:14:40 kubs rakstīja:

16 Aug 2015, 13:08:31 kubs rakstīja:
kurš pēdējā laikā ir mainījis priekšējos amortizatorus m piekares 530d faceliftam ?

Kāda ir izvēle un cik naudas?

bilsteini 138 e
sachs 180 e

pie manis sachs Mpiekarei- 120 eur/gb
Cenas ir par 2 gb



Interesanti gan ka tev ir sanacis tikt zem eiropas vairumtirgotaju cenam:/

Vai tik nav aliexpress
laikam ļoti labs piegādātājs
Offline
united
23. Aug 2015, 19:25 #13946

Kopš: 03. Sep 2014

Ziņojumi: 72

Braucu ar: E39

Šodien braucot pa šoseju, iedegās panelī dsc zīme dzeltnaias trissturis, izrubīt ar dsc pogu arī nevar. Par ko viņš varētu signalizēt ?? ir kadam kas tāds bijis ??

Offline
BeeDoo
23. Aug 2015, 20:02 #13947

Kopš: 02. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`

Paskaties savirzi. Manam tā bija, ka stūre braucot mazliet iešķība lai brauktu taisni un tā arī iedegās vienmēr.
Offline
united
23. Aug 2015, 20:04 #13948

Kopš: 03. Sep 2014

Ziņojumi: 72

Braucu ar: E39


23 Aug 2015, 20:02:51 BeeDoo rakstīja:
Paskaties savirzi. Manam tā bija, ka stūre braucot mazliet iešķība lai brauktu taisni un tā arī iedegās vienmēr.


Stūre man nav taisna, uz labo pusi biš, bet ar tādu braucu, nekas nedega, līdz šodien iedzegās. Es šodien arī zapasku liku, bet tas diezvai ko maina.

[ Šo ziņu laboja united, 23 Aug 2015, 20:05:25 ]

Offline
berny757
23. Aug 2015, 20:16 #13949

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


23 Aug 2015, 20:04:59 united rakstīja:

23 Aug 2015, 20:02:51 BeeDoo rakstīja:
Paskaties savirzi. Manam tā bija, ka stūre braucot mazliet iešķība lai brauktu taisni un tā arī iedegās vienmēr.


Stūre man nav taisna, uz labo pusi biš, bet ar tādu braucu, nekas nedega, līdz šodien iedzegās. Es šodien arī zapasku liku, bet tas diezvai ko maina.

rezerves ritenis vienādos izmēros ar pārējiem riteņiem?
Offline
united
23. Aug 2015, 20:18 #13950

Kopš: 03. Sep 2014

Ziņojumi: 72

Braucu ar: E39


23 Aug 2015, 20:16:05 berny757 rakstīja:

23 Aug 2015, 20:04:59 united rakstīja:

23 Aug 2015, 20:02:51 BeeDoo rakstīja:
Paskaties savirzi. Manam tā bija, ka stūre braucot mazliet iešķība lai brauktu taisni un tā arī iedegās vienmēr.
[/quote

Stūre man nav taisna, uz labo pusi biš, bet ar tādu braucu, nekas nedega, līdz šodien iedzegās. Es šodien arī zapasku liku, bet tas diezvai ko maina.

rezerves ritenis vienādos izmēros ar pārējiem riteņiem?


Nav, virsu r17, zapsaka r16

[ Šo ziņu laboja united, 23 Aug 2015, 20:19:27 ]

Offline
Rizza
23. Aug 2015, 20:21 #13951

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:


23 Aug 2015, 20:04:59 united rakstīja:

23 Aug 2015, 20:02:51 BeeDoo rakstīja:
Paskaties savirzi. Manam tā bija, ka stūre braucot mazliet iešķība lai brauktu taisni un tā arī iedegās vienmēr.


Stūre man nav taisna, uz labo pusi biš, bet ar tādu braucu, nekas nedega, līdz šodien iedzegās. Es šodien arī zapasku liku, bet tas diezvai ko maina.


Tikai nesaki, ka Tev nav 25 eur lai sakārtotu savirzi
Offline
klaipeda
23. Aug 2015, 21:20 #13952

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: S212


19 Aug 2015, 22:47:39 klaipeda rakstīja:
Labvakar! Mēģināšu aprakstīt savu problēmu. Mašīna E39 530dM Touring, kas labu laiku vairāk stāvēja nekā brauca, beidzot sagaidija savu iespēju uz pilnvērtīgu dzīvi ar ikdienišķiem braucieniem. Bet pirms tam vajadzēja iziet tehnisko. Viss jau auto bija ok, izņemot vienu numura apgaismojuma lampiņu, kura nedega. Es, esot diezgan pedantisks, protams ielīdu tur un konstatēju, ka lampiņas tur nav, bet visi kontakti ir zaļi. Nopirku divas lampiņas, apmaksāju tehnisko, un turpat pie TA stacijas sāku mainīt tās lampiņas. Tā kā iekšā viss bija zaļš, kontakts raustijās un man nācās tur visu noskrubināt ar aizdedzes atslēgu (skrūvgriežņa man līdzi nebija un mašīnā, kā izrādās, arī). Nočakarējos kādas minūtes 5, līdz dabuju +/- normālu kontaktu. Nu, domāju, var doties uz TA. Bet kā izrādās akis vairs pagriezt starteri nevar.
Nostreļiju tur pat placī vadus poweristiem (starp citu sveiciens poweriem un paldies ) un piepīpēju no tds-a. Nu vajadzēja izskriet līkumu lai nedaudz uzlādēt aķi. Izbraucu pāri dienvidu tiltam un atpakaļ. Ievēroju, ka uz paneļa spīdēja dzeltens auto simbols ar bultiņām augšā/lejā. Stāvvietā, pirms braukt uz TA, noslāpēju mašīnu, tad piešķīlu atkal- simbols nodzisa. Izgāju tehnisko- viss bija ok, līdz vakarā sāku pētīt mašīnu. Nomainiju izdegušu stāvgaismu drošinātāju bagažniekā, kā arī čeindžerim bija izdedzis tas 3A drošinātājs (tā vietā ieliku 5A). Izņēmu maģa galvu (jo panelis īsais, bet galva garā), konstatēju, ka galva nav dzimtā, jo štekeris melns bet ligzda balta. Saliku visu atpakaļ un braucu mājās. Pa ceļam maģa galvai pazuda displeji (bet pogu apgaismojums dega) un nekā vairs nevarēja izdarīt- ne skaļumu uzgriezt, ne staciju pārslēgt. Tad maģis vispār atslēdzās. Tad pamaniju, ka arī kondicionieris nestrādā (indikātors pogai deg, bet aukstumu nepūš), un pagriezienu indikātori uz paneļa ari nedeg (bet paši pagriezienrādītāju arā strādā. Parakņājos bagažniekā drošinātāju blokā, izņēmu drošin. kurš bija izdedzis- nekas nemainijās. Ieslēdzu gaismu salonā un pēkšņi atdzīvojās radio. Tad atkal pazuda. Attaisiju drošinātājus bardačokā, pakratiju un viss pēkšņi atjēdzās- radio, pagriezieni uz paneļa un dzeltens auto simbols pazuda. Bet aķis atkal tukšs. Piepīpēju un devos garākā vakara braucienā, lai uzlādēt to aķi. Visu vakaru viss strādāja. Bet no rīta dzeltens auto simbols uz paneļa, klusi un tikai ārā mirgojoši pagriezieni, neslēdzas kondiška, un radio skan tā, kā es viņu atstāju tajā vakarā- diezgan klusu un tikai Star FM . Maģim deg tikai pogu apgaismojums un neko nevar regulēt arī no stūres pogām. Un tāda ir situācija- stabila, ne pārāk komfortabla un jau otro dienu. Vai kādam ir idejas kas pie vainas?

p.s. sorry par dauzburtu. Mēģināju maximāli precīzi aprakstīt to situāciju. Tikko esmu iepazinies ar e39, tāpēc vel ne visai tajā orientējos (ar maģa galvu domāju to lietu, no kuras maģis vadās).


Ja kādam interesē ar ko šīs viss beidzās....
Piektdien, viss bija kā vienmēr. Aizbraucu uz darbu, noliku mašīnu. Ap pieciem vakarā taisos braukt mājās, bet starteris griezt atteicās. Panēmu darbā busu, pieliku vadus, pagaidiju, pagāzēju- nelec. Aizdomas krita uz akumulātoru. Noņēmu klemmes, bet viņas iekšā(kontakta vietā) baltas Cik varēju notīrīju un pieleca! Pa ceļam parādijās radio, bet vēlāk arī displeji uz tā. Jau otro dienu viss ok. Laikam deļ klemmem arī bija visas bēdas.
Offline
klaipeda
23. Aug 2015, 21:28 #13953

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: S212

Starp citu, kruīzs arī laikam strādā. Es tikai laikam īsti nezināju kā lietot. Pieradu e34 ka spied uzņemt ātrumu un nofiksējas. Bet te laikam jānospiež ieslēgšanas pogu un tad jāfiksē ar pogu kurai virsū spidometra simbols? un tad tikai ar +/- regulē? Kā pareizi?
Offline
V_V
23. Aug 2015, 21:58 #13954

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

ar kruiza pogu aktivizē, ar + apstiprini uzņemto ātrumu, ar spidometra simbola pogu atjauno iepriekš apstiprināto ātrumu, ja esi bremzējis, +/- kruīzā ir atrāk lēnāk, katrs nospiediens 1 km/h, izslēdz 2x kruīza poga.

[ Šo ziņu laboja V_V, 23 Aug 2015, 21:59:23 ]

Offline
valzirgs
23. Aug 2015, 22:53 #13955

Kopš: 03. Jul 2011

Ziņojumi: 87

Braucu ar: e39

Smags jautājums - saistīts ar komforta bloku, signalizāciju un centrālo. Jau kops pirkšanas nestrādā centrālā no oriģinālās pults(auto 99. gada ar veco atslēgu, ne rombveida). Pieprogrammēt nekādīgi nevar. Tā made in china signalizācija zb jau, jo esmu jau divus komforta blokus nomainījis, labi, tagad atklājās, ka bagāžnieka vadi locījuma vietās pārlūzuši bija, tos salodēja, salika atpakaļ uz signalizāciju, bet maita gaudo, neilgi pēc aizslēgšanas. Paskatījos, pie komforta bloka pielodēts viens vads, kurš cik noprotu nāk no tās made in china signalizācijas un slēdz/atslēdz durvis. No durvīm slēdzot ar atslēgu centrālā iet. Elektriķis teica, ka iespējams atslēgas čips beigts, mēģināju piekodēt citu tādu pašu atslēgu, bet neizdodas, pēc mēģinājuma tikai kaut kur no stūres apakšas tāds kā klikšķis un vairs nekā.
kādam ir ieteikumi, apnicis jau cīnīties ar to signalizāciju, bet ar atslēgu manuāli slēgt ciet/vaļā arī negribas
Offline
streetlife
23. Aug 2015, 23:05 #13956

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


23 Aug 2015, 19:25:50 united rakstīja:
Šodien braucot pa šoseju, iedegās panelī dsc zīme dzeltnaias trissturis, izrubīt ar dsc pogu arī nevar. Par ko viņš varētu signalizēt ?? ir kadam kas tāds bijis ??





dabū pieslēgt pie kompja un viss taps skaidrs.

varbūt diametri vainīgi, bet varbūt mainot zapasku aiz vada parāvi. vai vnk sakritība bija ka mainīji zapasku un īstenībā bloks atņirdzās.

Offline
Driver
23. Aug 2015, 23:08 #13957

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Pieslegt kompi ir par naudu, bet pajautat powera ir tak par velti

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
23. Aug 2015, 23:10 #13958

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Aug 2015, 22:53:44 valzirgs rakstīja:
Smags jautājums - saistīts ar komforta bloku, signalizāciju un centrālo. Jau kops pirkšanas nestrādā centrālā no oriģinālās pults(auto 99. gada ar veco atslēgu, ne rombveida). Pieprogrammēt nekādīgi nevar. Tā made in china signalizācija zb jau, jo esmu jau divus komforta blokus nomainījis, labi, tagad atklājās, ka bagāžnieka vadi locījuma vietās pārlūzuši bija, tos salodēja, salika atpakaļ uz signalizāciju, bet maita gaudo, neilgi pēc aizslēgšanas. Paskatījos, pie komforta bloka pielodēts viens vads, kurš cik noprotu nāk no tās made in china signalizācijas un slēdz/atslēdz durvis. No durvīm slēdzot ar atslēgu centrālā iet. Elektriķis teica, ka iespējams atslēgas čips beigts, mēģināju piekodēt citu tādu pašu atslēgu, bet neizdodas, pēc mēģinājuma tikai kaut kur no stūres apakšas tāds kā klikšķis un vairs nekā.
kādam ir ieteikumi, apnicis jau cīnīties ar to signalizāciju, bet ar atslēgu manuāli slēgt ciet/vaļā arī negribas

Nonjem kjinu nost un saremonte auto!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
streetlife
23. Aug 2015, 23:21 #13959

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


23 Aug 2015, 23:08:18 Driver rakstīja:
Pieslegt kompi ir par naudu, bet pajautat powera ir tak par velti


esmu sapratis vienu. ja nav kaut mazākās priekšzināšanas elektronikā un iespēja operatīvi mašīnu pie kompja pieslēgt tad sākot ar e39 labāk pat zapasku nelīst mainīt.
Offline
Driver
23. Aug 2015, 23:23 #13960

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ja tehniskas zinasanas ir apalja nulle, ne tikai par elektribu, tad par 6pakam japerk jauna dacia, nevis jamekle melns 2002 e39 vai pat e60 ar m paku un individual

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo