Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
giants21
27. Aug 2013, 10:34 #13921

Kopš: 22. Mar 2009

Ziņojumi: 215

Braucu ar: e30 e32 V70


27 Aug 2013, 10:25:20 Agritis rakstīja:

26 Aug 2013, 22:32:52 giants21 rakstīja:

26 Aug 2013, 22:30:46 Driver rakstīja:

26 Aug 2013, 22:04:17 giants21 rakstīja:
no kura gada uz e30 ir abs?


gads nav vainigs, bet gan auto pasutitaja velmes un dzineja tilpums. nemotoriem loti biezi nav.


konkrētais gadījums ir 1985 , 2L , diezgan pliks aprīkojumā



Jāpalūr zem kapota, ABS sistēma ir diezgan liels klucis ar attiecīgu uzrakstu virsū, pie kura pienāk bremžu trubas, tikai es nezinu precīzu novietojumu e30 motortelpā



tur jau tā lieta ka tas klucis tur nav , bet kreisajā/priekšējajā ritenī ir gan gredzens gan vieta devējam :/ (devējs ar nav )- man ir aizdomas ka tur kautks ir bijis likts un taisīts - e30 jau pats pa sevi ir lego...
Offline
Straikz
27. Aug 2013, 10:35 #13922

Kopš: 11. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 524

Braucu ar:

Ir kautkur internetā pieejams VW TRANSPORTER T5 makets vai vektorzīmējums no sāniem un aizmugures? Ir nepieciešamība aplīmēt busu, bet vajag uztaisīt skici kā tas varētu izskatīties.
Offline
jj
27. Aug 2013, 11:03 #13923

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 595

Braucu ar: miskasti


27 Aug 2013, 10:12:59 zzips rakstīja:
Protams ka ir vērts.


Būtu ļoti nepieklājīgi uzprasīt nedaudz izsmeļošāk? Dažiem arī liekas, ka ir vērts maksāt 10k par opeli
Offline
Driver
27. Aug 2013, 11:09 #13924

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ja tev patik rilsket un veicas loterijas, nemaini!
esi luuzeris, maini tagad, savdak ziema noteikti tas viss aizsals un motors nomizisies viss ar ellu.
par audi maksat 10k ar nebus prata darbs

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
27. Aug 2013, 11:13 #13925

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Aug 2013, 09:12:01 JG1990 rakstīja:
sveiki!

interesētu kas par problēmu varētu būt sekojošā situācijā

e36 m40 vietā tika ielikts m50b25 no e34. viss itkā ok, sūknis darbojas, dzirkstele ir, bet iedarbināt nesanāk, uzsit uzsit, bet darboties nesāk.

liikas rokas, neuzmaniba, nezinasana.
patik jautajumi ar daudzam pareizam atbildem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
27. Aug 2013, 11:22 #13926

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


27 Aug 2013, 11:03:57 _jj rakstīja:

27 Aug 2013, 10:12:59 zzips rakstīja:
Protams ka ir vērts.


Būtu ļoti nepieklājīgi uzprasīt nedaudz izsmeļošāk? Dažiem arī liekas, ka ir vērts maksāt 10k par opeli


tevis uzdotais jautājums bija tieši tādas atbildes līmenī

tur nav īsti ko tīrīt, ja eļļas separātors-vārsts ir ļoti aizaudzis, tad vajag to mainīt (jaukt-tīrīt vienkārši neatmaksājas), un to visu var izdarīt pat kolektoru nost neņemot, nekā dārga tur nav, ~40ls detaļa + darbs

p.s. sēņotāju problēma, pāris reizes nedēļa ar slodzi izgriez motoru līdz galam un tādu "problēmu" nebūs

[ Šo ziņu laboja JZ, 27 Aug 2013, 11:25:44 ]

Offline
Driver
27. Aug 2013, 11:31 #13927

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

m52 (bez tu) jaa, var samainit nenjemot nost kolektoru
bet m54 tas varetu but interesanti, tapat kaa neticu, ka nevienu cauruli nevajadzes mainit...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jj
27. Aug 2013, 11:34 #13928

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 595

Braucu ar: miskasti


27 Aug 2013, 11:22:55 JZ rakstīja:
tevis uzdotais jautājums bija tieši tādas atbildes līmenī

tur nav īsti ko tīrīt, ja eļļas separātors-vārsts ir ļoti aizaudzis, tad vajag to mainīt (jaukt-tīrīt vienkārši neatmaksājas), un to visu var izdarīt pat kolektoru nost neņemot, nekā dārga tur nav, ~40ls detaļa + darbs

p.s. sēņotāju problēma, pāris reizes nedēļa ar slodzi izgriez motoru līdz galam un tādu "problēmu" nebūs


Ja izlasīji, prasīju cik tas ir lietderīgi un vai ir tā vērts, zzips atbildēja tikai uz otro jautājumu, so neredzu jēgu Tavai kritikai...

Paldies par izsmeļošo atbildi.

Cik nu es painteresējos ar 40lvl + darbs gan cauri nevar tikt.

P.S. auto nopirku ar jau "aizdirstu", taka laikam jāsaka, ka iepriekšējais saimnieks bija sēņotājs, kas īstenībā padara mani priecīgu
Offline
Kalnz
27. Aug 2013, 11:38 #13929

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


27 Aug 2013, 11:09:54 Driver rakstīja:
ja tev patik rilsket un veicas loterijas, nemaini!
esi luuzeris, maini tagad, savdak ziema noteikti tas viss aizsals un motors nomizisies viss ar ellu.
par audi maksat 10k ar nebus prata darbs


Yeah, man ir pieredze ar aizdir** kartera ventilāciju pie -20 grādiem...

Bet kāpēc viņu iztīrīt maksā dārgi?
M52 dzinējam tur izmaksas ir 0
Offline
Driver
27. Aug 2013, 11:39 #13930

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nepriecajies, senotaju auto teoretiski jabut problemam ar varstiem un to seezam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
27. Aug 2013, 11:41 #13931

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Aug 2013, 11:38:50 Kalnz rakstīja:

27 Aug 2013, 11:09:54 Driver rakstīja:
ja tev patik rilsket un veicas loterijas, nemaini!
esi luuzeris, maini tagad, savdak ziema noteikti tas viss aizsals un motors nomizisies viss ar ellu.
par audi maksat 10k ar nebus prata darbs


Yeah, man ir pieredze ar aizdir** kartera ventilāciju pie -20 grādiem...

Bet kāpēc viņu iztīrīt maksā dārgi?
M52 dzinējam tur izmaksas ir 0

uz m52 taa ir nepieciesama tikpat cik akla zarna! kaa rodas iespeja, nah ara (ar visu kolektoru).

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
27. Aug 2013, 11:48 #13932

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


27 Aug 2013, 11:34:57 _jj rakstīja:

27 Aug 2013, 11:22:55 JZ rakstīja:
tevis uzdotais jautājums bija tieši tādas atbildes līmenī

tur nav īsti ko tīrīt, ja eļļas separātors-vārsts ir ļoti aizaudzis, tad vajag to mainīt (jaukt-tīrīt vienkārši neatmaksājas), un to visu var izdarīt pat kolektoru nost neņemot, nekā dārga tur nav, ~40ls detaļa + darbs

p.s. sēņotāju problēma, pāris reizes nedēļa ar slodzi izgriez motoru līdz galam un tādu "problēmu" nebūs


Ja izlasīji, prasīju cik tas ir lietderīgi un vai ir tā vērts, zzips atbildēja tikai uz otro jautājumu, so neredzu jēgu Tavai kritikai...

Paldies par izsmeļošo atbildi.

Cik nu es painteresējos ar 40lvl + darbs gan cauri nevar tikt.

P.S. auto nopirku ar jau "aizdirstu", taka laikam jāsaka, ka iepriekšējais saimnieks bija sēņotājs, kas īstenībā padara mani priecīgu


reku ir visa kartera ventilācija

un te ir galvenā maināmā detaļa, šļūtenes, ja tās ir veselas, pietiek izpūst/izskalot ar kerheri vislielāko vērību jāpievērš 2. un 4. caurulei


p.s. gadījumā nebiji sajaucis ar izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmas tīrīšanu?

[ Šo ziņu laboja JZ, 27 Aug 2013, 11:51:58 ]

Offline
jj
27. Aug 2013, 12:01 #13933

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 595

Braucu ar: miskasti


27 Aug 2013, 11:48:44 JZ rakstīja:
p.s. gadījumā nebiji sajaucis ar izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmas tīrīšanu?


Nē, tas tač pavisam otrā pusē, tik liels daunis neesmu

Tātad bottom line:
* Tīrīt/mainīt vajag līdz ziemai
* M54 jāņem nost ieplūdes kolektors, kas ņemot vērā uzstādīto gāzes plīti, ir samērā liels darbs.
* Detaļās vien aiziet 100+ lvl, ietaupīt var mēģinot tīrīt trubas, bet visi kā viens apgalvo, ka tās no vecuma jūk ārā tikko tiek aiztiktas.

Secinājums, jābeidz sēdēt powerā un jāsāk pelnīt nauda remontam

Paldies visiem par atbildēm!
Offline
JG1990
27. Aug 2013, 12:13 #13934

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:


27 Aug 2013, 11:13:35 Driver rakstīja:

27 Aug 2013, 09:12:01 JG1990 rakstīja:
sveiki!

interesētu kas par problēmu varētu būt sekojošā situācijā

e36 m40 vietā tika ielikts m50b25 no e34. viss itkā ok, sūknis darbojas, dzirkstele ir, bet iedarbināt nesanāk, uzsit uzsit, bet darboties nesāk.

liikas rokas, neuzmaniba, nezinasana.
patik jautajumi ar daudzam pareizam atbildem


un precīzāk, kas ir pareizs un kas nepareizs?
Offline
matrixxxx
27. Aug 2013, 12:15 #13935

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


27 Aug 2013, 12:01:13 _jj rakstīja:
Secinājums, jābeidz sēdēt powerā un jāsāk pelnīt nauda remontam

Paldies visiem par atbildēm!


No poweristiem shaadu tekstu laikam dzirdu pirmo reizi.
Cepuri nost un kaaju virsuu.
Offline
Driver
27. Aug 2013, 12:18 #13936

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Aug 2013, 12:13:35 JG1990 rakstīja:

27 Aug 2013, 11:13:35 Driver rakstīja:

27 Aug 2013, 09:12:01 JG1990 rakstīja:
sveiki!

interesētu kas par problēmu varētu būt sekojošā situācijā

e36 m40 vietā tika ielikts m50b25 no e34. viss itkā ok, sūknis darbojas, dzirkstele ir, bet iedarbināt nesanāk, uzsit uzsit, bet darboties nesāk.

liikas rokas, neuzmaniba, nezinasana.
patik jautajumi ar daudzam pareizam atbildem


un precīzāk, kas ir pareizs un kas nepareizs?

interneta auto neremonteju

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
27. Aug 2013, 13:05 #13937

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


27 Aug 2013, 12:01:13 _jj rakstīja:

27 Aug 2013, 11:48:44 JZ rakstīja:
p.s. gadījumā nebiji sajaucis ar izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmas tīrīšanu?


Nē, tas tač pavisam otrā pusē, tik liels daunis neesmu

Tātad bottom line:
* Tīrīt/mainīt vajag līdz ziemai
* M54 jāņem nost ieplūdes kolektors, kas ņemot vērā uzstādīto gāzes plīti, ir samērā liels darbs.
* Detaļās vien aiziet 100+ lvl, ietaupīt var mēģinot tīrīt trubas, bet visi kā viens apgalvo, ka tās no vecuma jūk ārā tikko tiek aiztiktas.

Secinājums, jābeidz sēdēt powerā un jāsāk pelnīt nauda remontam

Paldies visiem par atbildēm!


es tagad minēšu - braukā ar gāzi kādu laiku, viss ok sākumā, tad ar laiku tukšgaita ar vien nevienmērīgāka un nevienmērīgāka, ja? uz ko gāzes vīriņi saka ka kartera ventilācija vainīga, un kad pārlasīsi to, un īsti problēmu tas neatrisinās, tad teiks - vai vai vai, motoram noteikti pusmiljons km un vārsti izdeguši, nevaram palīdzēt... un, 90% ka tas motors kaut kad ir pārkarsēts, kā tas ir prakstiski visiem dēļ plīstošajiem izplešanās bačokiem, tekošiem plastmasas termostata korpusiem un vecajiem radiātieriem, un cilindri vairs īsti neblīvējas, pūš gar blīvi no viena uz otru, kas, ar benzīnu braukājot, vēl nav tik jūtami, bet kļūst ļoti pamanāmi ar gāzi

un kad sveces pēdējo reizi mainītas? un tieši mainītas pret jaunām, nevis kāds izskrūvējis, apskatijis, pielocijis kontaktus, un saskrūvējis atpakaļ?

p.s. bez uzbrauciena par kapeiku vienkārši mēģinu saprast kādēļ kādam tā pēkšņi ir ieteikts kartera ventilāciju remontēt

p.s.s. parādi tiem mehiem, kas tik ļoti grib ņemt nost kolektoru, šo saiti M54 PCV

[ Šo ziņu laboja JZ, 27 Aug 2013, 13:08:07 ]

Offline
Driver
27. Aug 2013, 13:19 #13938

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

es iesaku remontet ventilaciju tad, kad ir pamatotas aizdomas, ka dzinejam ir gaisa pieskusana. un darit to tapec, ka kolektors tiek nocelts nost jebkura gadijuma un izslegtu varbutibu, ka pakustinot kokainas ventilacijas trubas, (kas labakaja gadijuma vel nav cauras,) vairs nav ko likt vieta vai ari pec 3 dienam pec remonta tam iestajas pisec.
kaa ari ir bijusi ne viena vien membrana ar plaisam ieksha
un neesmu redzejis nevienu auto, kam noteka no taa varsta uz ellas taustu nebutu bijusi ciet - citiem vel var izpust, izbakstit, citiem tur akmens sen ieksha ar visam izrietosajam sekam.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jj
27. Aug 2013, 13:21 #13939

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 595

Braucu ar: miskasti


27 Aug 2013, 13:05:06 JZ rakstīja:
es tagad minēšu - braukā ar gāzi kādu laiku, viss ok sākumā, tad ar laiku tukšgaita ar vien nevienmērīgāka un nevienmērīgāka, ja? uz ko gāzes vīriņi saka ka kartera ventilācija vainīga, un kad pārlasīsi to, un īsti problēmu tas neatrisinās, tad teiks - vai vai vai, motoram noteikti pusmiljons km un vārsti izdeguši, nevaram palīdzēt... un, 90% ka tas motors kaut kad ir pārkarsēts, kā tas ir prakstiski visiem dēļ plīstošajiem izplešanās bačokiem, tekošiem plastmasas termostata korpusiem un vecajiem radiātieriem, un cilindri vairs īsti neblīvējas, pūš gar blīvi no viena uz otru, kas, ar benzīnu braukājot, vēl nav tik jūtami, bet kļūst ļoti pamanāmi ar gāzi

un kad sveces pēdējo reizi mainītas? un tieši mainītas pret jaunām, nevis kāds izskrūvējis, apskatijis, pielocijis kontaktus, un saskrūvējis atpakaļ?

p.s. bez uzbrauciena par kapeiku vienkārši mēģinu saprast kādēļ kādam tā pēkšņi ir ieteikts kartera ventilāciju remontēt

p.s.s. parādi tiem mehiem, kas tik ļoti grib ņemt nost kolektoru, šo saiti M54 PCV


Sāksim ar to, ka auto nopirku pirms nepilniem 4 mēnešiem. Toreiz biju uz diagnostiku, kur arī pateica, ka kartera ventilācija ir "aizdirsta", noņemot to trubu, kas pienāk pie vārstu vāka priekšā var labi redzēt kādas hui*as tur iekšā ir

Nekāds problēmas ar gāzes iekārtu man nav, liels pluss koijotam, viss darbojas nevainojami...

Sveces mainītas pirms nepilniem 10k, pats pirku un pats liku, nekādas pielocītās nav... Pie reizes arī eļļu un gaisa filtru mainīju.

Vienīgā problēma, ka motors biki ēd eļļu, īsti garām nekur nepūš, varētu taču redzēt, jo ēd ne tā ļoti lēnām, brīžiem nevar saprast, ar šito esmu apmulsis... Pa brīžam iedegas dzeltena eļļas lampiņa, eļļas līmeņa sensors, nākošajā dienā no rīta apskatos, augšējais līmenis... saprotu, ka tie sensori gļuko, bet citreiz atkal paskatos un nav augšējais līmenis un eļļa kkur pazudusi, pa pēdējiem nepilniem 10k km esmu ielējis ~3l eļļas, kas ir gandrīz puse no kartera tilpuma

Pastāv iespēja, ka ēd tikai uz lieliem apgriezieniem, jo līdz 6k aizgriežu samērā bieži Bet nav sanācis notestēt šito lietu

P.S. Paldies par linku!

[ Šo ziņu laboja _jj, 27 Aug 2013, 13:25:28 ]

Offline
Driver
27. Aug 2013, 13:25 #13940

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pamegini iebazt rokas kaa taja linka un nevis demontet, bet pectam salikt visu atpakal

esmu mainijis gan nonjemot, gan nenjemot - gramata lasita ir!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo