Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
giants21 | | Kopš: 22. Mar 2009
Ziņojumi: 215
Braucu ar: e30 e32 V70
|
27 Aug 2013, 10:25:20 Agritis rakstīja:
26 Aug 2013, 22:32:52 giants21 rakstīja:
26 Aug 2013, 22:30:46 Driver rakstīja:
26 Aug 2013, 22:04:17 giants21 rakstīja:
no kura gada uz e30 ir abs?
gads nav vainigs, bet gan auto pasutitaja velmes un dzineja tilpums. nemotoriem loti biezi nav.
konkrētais gadījums ir 1985 , 2L , diezgan pliks aprīkojumā
Jāpalūr zem kapota, ABS sistēma ir diezgan liels klucis ar attiecīgu uzrakstu virsū, pie kura pienāk bremžu trubas, tikai es nezinu precīzu novietojumu e30 motortelpā
tur jau tā lieta ka tas klucis tur nav , bet kreisajā/priekšējajā ritenī ir gan gredzens gan vieta devējam :/ (devējs ar nav )- man ir aizdomas ka tur kautks ir bijis likts un taisīts - e30 jau pats pa sevi ir lego... | Offline | | |
Straikz | | Kopš: 11. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 524
Braucu ar:
| Ir kautkur internetā pieejams VW TRANSPORTER T5 makets vai vektorzīmējums no sāniem un aizmugures? Ir nepieciešamība aplīmēt busu, bet vajag uztaisīt skici kā tas varētu izskatīties. | Offline | | |
jj | | Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 595
Braucu ar: miskasti
|
27 Aug 2013, 10:12:59 zzips rakstīja:
Protams ka ir vērts.
Būtu ļoti nepieklājīgi uzprasīt nedaudz izsmeļošāk? Dažiem arī liekas, ka ir vērts maksāt 10k par opeli | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ja tev patik rilsket un veicas loterijas, nemaini!
esi luuzeris, maini tagad, savdak ziema noteikti tas viss aizsals un motors nomizisies viss ar ellu.
par audi maksat 10k ar nebus prata darbs
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 Aug 2013, 09:12:01 JG1990 rakstīja:
sveiki!
interesētu kas par problēmu varētu būt sekojošā situācijā
e36 m40 vietā tika ielikts m50b25 no e34. viss itkā ok, sūknis darbojas, dzirkstele ir, bet iedarbināt nesanāk, uzsit uzsit, bet darboties nesāk.
liikas rokas, neuzmaniba, nezinasana.
patik jautajumi ar daudzam pareizam atbildem
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
27 Aug 2013, 11:03:57 _jj rakstīja:
27 Aug 2013, 10:12:59 zzips rakstīja:
Protams ka ir vērts.
Būtu ļoti nepieklājīgi uzprasīt nedaudz izsmeļošāk? Dažiem arī liekas, ka ir vērts maksāt 10k par opeli
tevis uzdotais jautājums bija tieši tādas atbildes līmenī
tur nav īsti ko tīrīt, ja eļļas separātors-vārsts ir ļoti aizaudzis, tad vajag to mainīt (jaukt-tīrīt vienkārši neatmaksājas), un to visu var izdarīt pat kolektoru nost neņemot, nekā dārga tur nav, ~40ls detaļa + darbs
p.s. sēņotāju problēma, pāris reizes nedēļa ar slodzi izgriez motoru līdz galam un tādu "problēmu" nebūs[ Šo ziņu laboja JZ, 27 Aug 2013, 11:25:44 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| m52 (bez tu) jaa, var samainit nenjemot nost kolektoru
bet m54 tas varetu but interesanti, tapat kaa neticu, ka nevienu cauruli nevajadzes mainit...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
jj | | Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 595
Braucu ar: miskasti
|
27 Aug 2013, 11:22:55 JZ rakstīja:
tevis uzdotais jautājums bija tieši tādas atbildes līmenī
tur nav īsti ko tīrīt, ja eļļas separātors-vārsts ir ļoti aizaudzis, tad vajag to mainīt (jaukt-tīrīt vienkārši neatmaksājas), un to visu var izdarīt pat kolektoru nost neņemot, nekā dārga tur nav, ~40ls detaļa + darbs
p.s. sēņotāju problēma, pāris reizes nedēļa ar slodzi izgriez motoru līdz galam un tādu "problēmu" nebūs
Ja izlasīji, prasīju cik tas ir lietderīgi un vai ir tā vērts, zzips atbildēja tikai uz otro jautājumu, so neredzu jēgu Tavai kritikai...
Paldies par izsmeļošo atbildi.
Cik nu es painteresējos ar 40lvl + darbs gan cauri nevar tikt.
P.S. auto nopirku ar jau "aizdirstu", taka laikam jāsaka, ka iepriekšējais saimnieks bija sēņotājs, kas īstenībā padara mani priecīgu | Offline | | |
|
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
27 Aug 2013, 11:09:54 Driver rakstīja:
ja tev patik rilsket un veicas loterijas, nemaini!
esi luuzeris, maini tagad, savdak ziema noteikti tas viss aizsals un motors nomizisies viss ar ellu.
par audi maksat 10k ar nebus prata darbs
Yeah, man ir pieredze ar aizdir** kartera ventilāciju pie -20 grādiem...
Bet kāpēc viņu iztīrīt maksā dārgi?
M52 dzinējam tur izmaksas ir 0 | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nepriecajies, senotaju auto teoretiski jabut problemam ar varstiem un to seezam
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 Aug 2013, 11:38:50 Kalnz rakstīja:
27 Aug 2013, 11:09:54 Driver rakstīja:
ja tev patik rilsket un veicas loterijas, nemaini!
esi luuzeris, maini tagad, savdak ziema noteikti tas viss aizsals un motors nomizisies viss ar ellu.
par audi maksat 10k ar nebus prata darbs
Yeah, man ir pieredze ar aizdir** kartera ventilāciju pie -20 grādiem...
Bet kāpēc viņu iztīrīt maksā dārgi?
M52 dzinējam tur izmaksas ir 0
uz m52 taa ir nepieciesama tikpat cik akla zarna! kaa rodas iespeja, nah ara (ar visu kolektoru).
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
27 Aug 2013, 11:34:57 _jj rakstīja:
27 Aug 2013, 11:22:55 JZ rakstīja:
tevis uzdotais jautājums bija tieši tādas atbildes līmenī
tur nav īsti ko tīrīt, ja eļļas separātors-vārsts ir ļoti aizaudzis, tad vajag to mainīt (jaukt-tīrīt vienkārši neatmaksājas), un to visu var izdarīt pat kolektoru nost neņemot, nekā dārga tur nav, ~40ls detaļa + darbs
p.s. sēņotāju problēma, pāris reizes nedēļa ar slodzi izgriez motoru līdz galam un tādu "problēmu" nebūs
Ja izlasīji, prasīju cik tas ir lietderīgi un vai ir tā vērts, zzips atbildēja tikai uz otro jautājumu, so neredzu jēgu Tavai kritikai...
Paldies par izsmeļošo atbildi.
Cik nu es painteresējos ar 40lvl + darbs gan cauri nevar tikt.
P.S. auto nopirku ar jau "aizdirstu", taka laikam jāsaka, ka iepriekšējais saimnieks bija sēņotājs, kas īstenībā padara mani priecīgu
reku ir visa kartera ventilācija
un te ir galvenā maināmā detaļa, šļūtenes, ja tās ir veselas, pietiek izpūst/izskalot ar kerheri vislielāko vērību jāpievērš 2. un 4. caurulei
p.s. gadījumā nebiji sajaucis ar izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmas tīrīšanu?[ Šo ziņu laboja JZ, 27 Aug 2013, 11:51:58 ] | Offline | | |
jj | | Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 595
Braucu ar: miskasti
|
27 Aug 2013, 11:48:44 JZ rakstīja:
p.s. gadījumā nebiji sajaucis ar izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmas tīrīšanu?
Nē, tas tač pavisam otrā pusē, tik liels daunis neesmu
Tātad bottom line:
* Tīrīt/mainīt vajag līdz ziemai
* M54 jāņem nost ieplūdes kolektors, kas ņemot vērā uzstādīto gāzes plīti, ir samērā liels darbs.
* Detaļās vien aiziet 100+ lvl, ietaupīt var mēģinot tīrīt trubas, bet visi kā viens apgalvo, ka tās no vecuma jūk ārā tikko tiek aiztiktas.
Secinājums, jābeidz sēdēt powerā un jāsāk pelnīt nauda remontam
Paldies visiem par atbildēm! | Offline | | |
JG1990 | | Kopš: 27. Feb 2011
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
|
27 Aug 2013, 11:13:35 Driver rakstīja:
27 Aug 2013, 09:12:01 JG1990 rakstīja:
sveiki!
interesētu kas par problēmu varētu būt sekojošā situācijā
e36 m40 vietā tika ielikts m50b25 no e34. viss itkā ok, sūknis darbojas, dzirkstele ir, bet iedarbināt nesanāk, uzsit uzsit, bet darboties nesāk.
liikas rokas, neuzmaniba, nezinasana.
patik jautajumi ar daudzam pareizam atbildem
un precīzāk, kas ir pareizs un kas nepareizs? | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
27 Aug 2013, 12:01:13 _jj rakstīja:
Secinājums, jābeidz sēdēt powerā un jāsāk pelnīt nauda remontam
Paldies visiem par atbildēm!
No poweristiem shaadu tekstu laikam dzirdu pirmo reizi.
Cepuri nost un kaaju virsuu. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 Aug 2013, 12:13:35 JG1990 rakstīja:
27 Aug 2013, 11:13:35 Driver rakstīja:
27 Aug 2013, 09:12:01 JG1990 rakstīja:
sveiki!
interesētu kas par problēmu varētu būt sekojošā situācijā
e36 m40 vietā tika ielikts m50b25 no e34. viss itkā ok, sūknis darbojas, dzirkstele ir, bet iedarbināt nesanāk, uzsit uzsit, bet darboties nesāk.
liikas rokas, neuzmaniba, nezinasana.
patik jautajumi ar daudzam pareizam atbildem
un precīzāk, kas ir pareizs un kas nepareizs?
interneta auto neremonteju
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
27 Aug 2013, 12:01:13 _jj rakstīja:
27 Aug 2013, 11:48:44 JZ rakstīja:
p.s. gadījumā nebiji sajaucis ar izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmas tīrīšanu?
Nē, tas tač pavisam otrā pusē, tik liels daunis neesmu
Tātad bottom line:
* Tīrīt/mainīt vajag līdz ziemai
* M54 jāņem nost ieplūdes kolektors, kas ņemot vērā uzstādīto gāzes plīti, ir samērā liels darbs.
* Detaļās vien aiziet 100+ lvl, ietaupīt var mēģinot tīrīt trubas, bet visi kā viens apgalvo, ka tās no vecuma jūk ārā tikko tiek aiztiktas.
Secinājums, jābeidz sēdēt powerā un jāsāk pelnīt nauda remontam
Paldies visiem par atbildēm!
es tagad minēšu - braukā ar gāzi kādu laiku, viss ok sākumā, tad ar laiku tukšgaita ar vien nevienmērīgāka un nevienmērīgāka, ja? uz ko gāzes vīriņi saka ka kartera ventilācija vainīga, un kad pārlasīsi to, un īsti problēmu tas neatrisinās, tad teiks - vai vai vai, motoram noteikti pusmiljons km un vārsti izdeguši, nevaram palīdzēt... un, 90% ka tas motors kaut kad ir pārkarsēts, kā tas ir prakstiski visiem dēļ plīstošajiem izplešanās bačokiem, tekošiem plastmasas termostata korpusiem un vecajiem radiātieriem, un cilindri vairs īsti neblīvējas, pūš gar blīvi no viena uz otru, kas, ar benzīnu braukājot, vēl nav tik jūtami, bet kļūst ļoti pamanāmi ar gāzi
un kad sveces pēdējo reizi mainītas? un tieši mainītas pret jaunām, nevis kāds izskrūvējis, apskatijis, pielocijis kontaktus, un saskrūvējis atpakaļ?
p.s. bez uzbrauciena par kapeiku vienkārši mēģinu saprast kādēļ kādam tā pēkšņi ir ieteikts kartera ventilāciju remontēt
p.s.s. parādi tiem mehiem, kas tik ļoti grib ņemt nost kolektoru, šo saiti M54 PCV[ Šo ziņu laboja JZ, 27 Aug 2013, 13:08:07 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| es iesaku remontet ventilaciju tad, kad ir pamatotas aizdomas, ka dzinejam ir gaisa pieskusana. un darit to tapec, ka kolektors tiek nocelts nost jebkura gadijuma un izslegtu varbutibu, ka pakustinot kokainas ventilacijas trubas, (kas labakaja gadijuma vel nav cauras,) vairs nav ko likt vieta vai ari pec 3 dienam pec remonta tam iestajas pisec.
kaa ari ir bijusi ne viena vien membrana ar plaisam ieksha
un neesmu redzejis nevienu auto, kam noteka no taa varsta uz ellas taustu nebutu bijusi ciet - citiem vel var izpust, izbakstit, citiem tur akmens sen ieksha ar visam izrietosajam sekam.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
jj | | Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 595
Braucu ar: miskasti
|
27 Aug 2013, 13:05:06 JZ rakstīja:
es tagad minēšu - braukā ar gāzi kādu laiku, viss ok sākumā, tad ar laiku tukšgaita ar vien nevienmērīgāka un nevienmērīgāka, ja? uz ko gāzes vīriņi saka ka kartera ventilācija vainīga, un kad pārlasīsi to, un īsti problēmu tas neatrisinās, tad teiks - vai vai vai, motoram noteikti pusmiljons km un vārsti izdeguši, nevaram palīdzēt... un, 90% ka tas motors kaut kad ir pārkarsēts, kā tas ir prakstiski visiem dēļ plīstošajiem izplešanās bačokiem, tekošiem plastmasas termostata korpusiem un vecajiem radiātieriem, un cilindri vairs īsti neblīvējas, pūš gar blīvi no viena uz otru, kas, ar benzīnu braukājot, vēl nav tik jūtami, bet kļūst ļoti pamanāmi ar gāzi
un kad sveces pēdējo reizi mainītas? un tieši mainītas pret jaunām, nevis kāds izskrūvējis, apskatijis, pielocijis kontaktus, un saskrūvējis atpakaļ?
p.s. bez uzbrauciena par kapeiku vienkārši mēģinu saprast kādēļ kādam tā pēkšņi ir ieteikts kartera ventilāciju remontēt
p.s.s. parādi tiem mehiem, kas tik ļoti grib ņemt nost kolektoru, šo saiti M54 PCV
Sāksim ar to, ka auto nopirku pirms nepilniem 4 mēnešiem. Toreiz biju uz diagnostiku, kur arī pateica, ka kartera ventilācija ir "aizdirsta", noņemot to trubu, kas pienāk pie vārstu vāka priekšā var labi redzēt kādas hui*as tur iekšā ir
Nekāds problēmas ar gāzes iekārtu man nav, liels pluss koijotam, viss darbojas nevainojami...
Sveces mainītas pirms nepilniem 10k, pats pirku un pats liku, nekādas pielocītās nav... Pie reizes arī eļļu un gaisa filtru mainīju.
Vienīgā problēma, ka motors biki ēd eļļu, īsti garām nekur nepūš, varētu taču redzēt, jo ēd ne tā ļoti lēnām, brīžiem nevar saprast, ar šito esmu apmulsis... Pa brīžam iedegas dzeltena eļļas lampiņa, eļļas līmeņa sensors, nākošajā dienā no rīta apskatos, augšējais līmenis... saprotu, ka tie sensori gļuko, bet citreiz atkal paskatos un nav augšējais līmenis un eļļa kkur pazudusi, pa pēdējiem nepilniem 10k km esmu ielējis ~3l eļļas, kas ir gandrīz puse no kartera tilpuma
Pastāv iespēja, ka ēd tikai uz lieliem apgriezieniem, jo līdz 6k aizgriežu samērā bieži Bet nav sanācis notestēt šito lietu
P.S. Paldies par linku! [ Šo ziņu laboja _jj, 27 Aug 2013, 13:25:28 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| pamegini iebazt rokas kaa taja linka un nevis demontet, bet pectam salikt visu atpakal
esmu mainijis gan nonjemot, gan nenjemot - gramata lasita ir!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|