Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
streetlife
17. Aug 2015, 20:07 #13901

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er



Monro ar piedāvā m piekarei par pus cenu tik nezinu cik viņi labi kalpos


Nu sachs ir oem amji.
Offline
Mahars
18. Aug 2015, 00:19 #13902

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530

Tuvās un tālās gaismas stars uz vienas līnijas,tuvajiem vajadzeja būt zemāk.tas viss pēc tā kā pielodēju citu štekeri lukturu augstuma līmeņa devējam,trīs vadi tur bija(pie labā priekšējā riteņa)
Offline
Mahars
18. Aug 2015, 00:21 #13903

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530


17 Aug 2015, 20:07:47 streetlife rakstīja:


Monro ar piedāvā m piekarei par pus cenu tik nezinu cik viņi labi kalpos


Nu sachs ir oem amji.sachs ir arī labi amji.
Offline
dzosua
18. Aug 2015, 08:15 #13904

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

Priekšējo amju maiņa e39
Offline
subaru
18. Aug 2015, 08:45 #13905

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10284

Braucu ar: rokām uz stūres


17 Aug 2015, 19:53:41 Maa rakstīja:

17 Aug 2015, 18:38:01 streetlife rakstīja:

16 Aug 2015, 13:08:31 kubs rakstīja:
kurš pēdējā laikā ir mainījis priekšējos amortizatorus m piekares 530d faceliftam ?

Kāda ir izvēle un cik naudas?




sveiks



ko es varu ieteikt, tad tie ir tikai un vienīgi sachs amortiņi m piekarei.

kapēc?

tapēc ka parastie amortiņi tev būs beigti pēc pus gada ar m atsperem.

te nu ir izvele. vai nu perc amortiņus pa 140 eur kas domati m atsperem, vai arī pērc amortiņus pa 95 un paņem šrotā parastās piekares atsperes.

Monro ar piedāvā m piekarei par pus cenu tik nezinu cik viņi labi kalpos


jap ... galvenais ir paņemt tieši m-piekares amjus.
pirms 100 gadiem, kad es mainīju, es nezināju, ka man ir m-piekare ((atsperes). Ieliku dzeltenos bilsteinus, kas paredzēti stock e39. Vienu salocīju pēc 100 km. Nomainīju pret vēl 1 tādu pašu. Otru salocīju pēc ilgāka laika un nomainīto arī salocīju kaut kad. Nospļāvos un ieliku monroe - tos, kas m-piekarei. Un viss kedā
Offline
united
18. Aug 2015, 18:34 #13906

Kopš: 03. Sep 2014

Ziņojumi: 72

Braucu ar: E39

Vajag palīdzību. Lieta tāda, e39 2001, nejiet bc caur maģi, vispar nekas nekiet, uzspied pogu, nekas nenotiek. Uz stūres var spaidīt, patēriņus utt pastities var, vairāk neko, nevar pat dat un laiku uzlikt caur maģi, panelī stāv 2013 gads. Pieslēdzu pie kompja, no visiem blokiem kam būtu japarada kautko, iet tikai 2, pats radio, un vēl kkas. Ja nemaldies jabūt apmēram 15, bet iet tikai 2. Kur var tā padziļināti dzīt, lai pačeko visu ?!
Offline
lawyer33
19. Aug 2015, 22:47 #13907

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: BMW un SAAB

Sveiki, bembisti! Esmu nolēmis iegādāt e39 530d Touring pēdējo gadu. Saistībā ar to jautājums šāds (diemžēl, lietojot meklētāju, sakarīgas atbildes uz tiem man neizdevās atrast):

Kā ir ar 530d AT? Cik tās ir problemātiskas? Šodien izbraucu ar šo - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/cbgbg.html Sporta režīmā likās ļoti ņipra. Parastajā - gausa uzsākšana, bet tas jau laikam normāli turbinētam dzinējam...? Nekādi sitieni netika novēroti, pārslēdzās arī līdzeni. Esmu zvērināts MT piekritējs, tādēļ pieredze ar AT ir minimāla... bet 530d MT piedāvājumā vispār praktiski nav...

P.S. Jau pieteicos "Pērk/Pārdod auto" sadaļā - tur ir arī kontakti, ja kādam ir kas sakarīgs piedāvājams...
Offline
klaipeda
19. Aug 2015, 22:47 #13908

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: S212

Labvakar! Mēģināšu aprakstīt savu problēmu. Mašīna E39 530dM Touring, kas labu laiku vairāk stāvēja nekā brauca, beidzot sagaidija savu iespēju uz pilnvērtīgu dzīvi ar ikdienišķiem braucieniem. Bet pirms tam vajadzēja iziet tehnisko. Viss jau auto bija ok, izņemot vienu numura apgaismojuma lampiņu, kura nedega. Es, esot diezgan pedantisks, protams ielīdu tur un konstatēju, ka lampiņas tur nav, bet visi kontakti ir zaļi. Nopirku divas lampiņas, apmaksāju tehnisko, un turpat pie TA stacijas sāku mainīt tās lampiņas. Tā kā iekšā viss bija zaļš, kontakts raustijās un man nācās tur visu noskrubināt ar aizdedzes atslēgu (skrūvgriežņa man līdzi nebija un mašīnā, kā izrādās, arī). Nočakarējos kādas minūtes 5, līdz dabuju +/- normālu kontaktu. Nu, domāju, var doties uz TA. Bet kā izrādās akis vairs pagriezt starteri nevar.
Nostreļiju tur pat placī vadus poweristiem (starp citu sveiciens poweriem un paldies ) un piepīpēju no tds-a. Nu vajadzēja izskriet līkumu lai nedaudz uzlādēt aķi. Izbraucu pāri dienvidu tiltam un atpakaļ. Ievēroju, ka uz paneļa spīdēja dzeltens auto simbols ar bultiņām augšā/lejā. Stāvvietā, pirms braukt uz TA, noslāpēju mašīnu, tad piešķīlu atkal- simbols nodzisa. Izgāju tehnisko- viss bija ok, līdz vakarā sāku pētīt mašīnu. Nomainiju izdegušu stāvgaismu drošinātāju bagažniekā, kā arī čeindžerim bija izdedzis tas 3A drošinātājs (tā vietā ieliku 5A). Izņēmu maģa galvu (jo panelis īsais, bet galva garā), konstatēju, ka galva nav dzimtā, jo štekeris melns bet ligzda balta. Saliku visu atpakaļ un braucu mājās. Pa ceļam maģa galvai pazuda displeji (bet pogu apgaismojums dega) un nekā vairs nevarēja izdarīt- ne skaļumu uzgriezt, ne staciju pārslēgt. Tad maģis vispār atslēdzās. Tad pamaniju, ka arī kondicionieris nestrādā (indikātors pogai deg, bet aukstumu nepūš), un pagriezienu indikātori uz paneļa ari nedeg (bet paši pagriezienrādītāju arā strādā. Parakņājos bagažniekā drošinātāju blokā, izņēmu drošin. kurš bija izdedzis- nekas nemainijās. Ieslēdzu gaismu salonā un pēkšņi atdzīvojās radio. Tad atkal pazuda. Attaisiju drošinātājus bardačokā, pakratiju un viss pēkšņi atjēdzās- radio, pagriezieni uz paneļa un dzeltens auto simbols pazuda. Bet aķis atkal tukšs. Piepīpēju un devos garākā vakara braucienā, lai uzlādēt to aķi. Visu vakaru viss strādāja. Bet no rīta dzeltens auto simbols uz paneļa, klusi un tikai ārā mirgojoši pagriezieni, neslēdzas kondiška, un radio skan tā, kā es viņu atstāju tajā vakarā- diezgan klusu un tikai Star FM . Maģim deg tikai pogu apgaismojums un neko nevar regulēt arī no stūres pogām. Un tāda ir situācija- stabila, ne pārāk komfortabla un jau otro dienu. Vai kādam ir idejas kas pie vainas?

p.s. sorry par dauzburtu. Mēģināju maximāli precīzi aprakstīt to situāciju. Tikko esmu iepazinies ar e39, tāpēc vel ne visai tajā orientējos (ar maģa galvu domāju to lietu, no kuras maģis vadās).
Offline
dzuris
19. Aug 2015, 23:08 #13909

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

3,0Da paneļi parādījās fuel inj.system. sanāca tā kā apli diezgan ātri iebrauca un ātri izbrauca kā rezultātā noslāpa un izmeta to kļūdu, startē tā tika degviela nav un viss vibrē. Salasijos par bākas lifta sūkņiem. Izravet sūkni un konstatēt kā solerkas nav? Bāka rada stabilus 15l.
Offline
streetlife
19. Aug 2015, 23:22 #13910

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


19 Aug 2015, 23:08:09 dzuris rakstīja:
3,0Da paneļi parādījās fuel inj.system. sanāca tā kā apli diezgan ātri iebrauca un ātri izbrauca kā rezultātā noslāpa un izmeta to kļūdu, startē tā tika degviela nav un viss vibrē. Salasijos par bākas lifta sūkņiem. Izravet sūkni un konstatēt kā solerkas nav? Bāka rada stabilus 15l.



Brauc ar pilnu baku un aizmirsti par problemu. Bet taa sac skatities ar bakas labas puses sukni.
Offline
dzosua
19. Aug 2015, 23:40 #13911

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


19 Aug 2015, 22:47:34 lawyer33 rakstīja:
Sveiki, bembisti! Esmu nolēmis iegādāt e39 530d Touring pēdējo gadu. Saistībā ar to jautājums šāds (diemžēl, lietojot meklētāju, sakarīgas atbildes uz tiem man neizdevās atrast):

Kā ir ar 530d AT? Cik tās ir problemātiskas? Šodien izbraucu ar šo - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/cbgbg.html Sporta režīmā likās ļoti ņipra. Parastajā - gausa uzsākšana, bet tas jau laikam normāli turbinētam dzinējam...? Nekādi sitieni netika novēroti, pārslēdzās arī līdzeni. Esmu zvērināts MT piekritējs, tādēļ pieredze ar AT ir minimāla... bet 530d MT piedāvājumā vispār praktiski nav...

P.S. Jau pieteicos "Pērk/Pārdod auto" sadaļā - tur ir arī kontakti, ja kādam ir kas sakarīgs piedāvājams...

KAd sev pirms gada meklēju e39, tad pie šiem pašiem tirgoņiem biju 2 noskatījis.

Aizbraucot, uz vietas, viens melns mpakots - priekšā gar ac ventilatoru bija mistiski vadi vilkti, bagažniekā samarez tunings, rezerves rata vietā ūdens, ekrāns bija ielikts, bet bez navi changera un bloka.
Otrs bija indivudual Sepia krāsā, tas puslīdz bija ok, bet kad ieraudzīju sūdīgi krāsotas durvis, kur gar malām spīdēja gruntene, tad uzreiz atmetos. + bija vēl kasjaki, bet vairs neatceros..
Pārdevēji latvieši. Anyway vismaz nesprauda batonus..

Par šo konkrēto, man izsktaš dīvaini - gaišais salons, bet brūnais koks. Parasti šie champagne saloni ir Individual.

Paņem VIN un nočeko aprīkojumu
Offline
86
20. Aug 2015, 09:17 #13912

Kopš: 07. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3270

Braucu ar: Bilsteiniem

Majas metajas 225/45 r17 komplekts ar labam ziemenem' ir jega meiginat vinas likt uz touringa vai tomer profils bus parak zems?
Offline
Reinno
20. Aug 2015, 09:27 #13913

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Ja diskus nav zel megini, ja ir met ss'a. Kads vag'ists nopirks.
Offline
Chubakla
20. Aug 2015, 10:33 #13914

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39

Padalaties ar pierdzi
e39 M57D30
braucot un motoram uzsilstot līdz darba temperatūrai - slēdzas iekšā termomufta - kas būtiski samazina jaudu un sajūta, ka brauc ar putekļusūcēju.
Man bija aizdomas, ka tas ir kondiškas kondensātors, kas nelaiž garām "svaigo" gaisu, līz ar to muftas mehāniskā daļa kur gēls neddzesējas - tāpēc nelaiž vaļā, nomainīju kondensātoru - nekas nemainījās, vienīgi tagad, kad pabrauc tā ilgāk pa šoseju, tad atlaiž.

Pie testa NR7 - kad ieslēdzas mufta rāda 80C (laikam termostati abi jamaina, jo ziemā nesila labi)

Tāv isiem slēdzas iekšā vasarā, pa pilsētu braukājot, vai meklēt vainu dzesēšanas sistēmā.
Biju arī nomainījis pašu termomuftu - jauns slēdzās pat ātrāk iekšā - uzliku atpakaļ veco.

WTF ?!?!
Offline
Czars
20. Aug 2015, 12:52 #13915

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Es kļūdos vai? - bet mufta taču griežas nonstopā, bet apgriezieni tai atkarīgi no dzineja temperatūras.
Offline
dzuris
20. Aug 2015, 12:52 #13916

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


20 Aug 2015, 02:09:13 AB1304 rakstīja:

19 Aug 2015, 23:08:09 dzuris rakstīja:
3,0Da paneļi parādījās fuel inj.system. sanāca tā kā apli diezgan ātri iebrauca un ātri izbrauca kā rezultātā noslāpa un izmeta to kļūdu, startē tā tika degviela nav un viss vibrē. Salasijos par bākas lifta sūkņiem. Izravet sūkni un konstatēt kā solerkas nav? Bāka rada stabilus 15l.


Tieši šitā pati problēma ir uz 2.5d. Nelaižu zemāk par 20 litriem +/-. Nobraukt var 600km mierīgi. To distanci nobraucu un pildos. Kad būs laiks, tad skatīšos kas par nah tur notiek, lai var novālēt visus 800.


Tā pati problēma, viss novērsts un viss gerai.
Offline
Mikus188
20. Aug 2015, 12:54 #13917

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


20 Aug 2015, 10:33:47 Chubakla rakstīja:
Padalaties ar pierdzi
e39 M57D30
braucot un motoram uzsilstot līdz darba temperatūrai - slēdzas iekšā termomufta - kas būtiski samazina jaudu un sajūta, ka brauc ar putekļusūcēju.
Man bija aizdomas, ka tas ir kondiškas kondensātors, kas nelaiž garām "svaigo" gaisu, līz ar to muftas mehāniskā daļa kur gēls neddzesējas - tāpēc nelaiž vaļā, nomainīju kondensātoru - nekas nemainījās, vienīgi tagad, kad pabrauc tā ilgāk pa šoseju, tad atlaiž.

Pie testa NR7 - kad ieslēdzas mufta rāda 80C (laikam termostati abi jamaina, jo ziemā nesila labi)

Tāv isiem slēdzas iekšā vasarā, pa pilsētu braukājot, vai meklēt vainu dzesēšanas sistēmā.
Biju arī nomainījis pašu termomuftu - jauns slēdzās pat ātrāk iekšā - uzliku atpakaļ veco.

WTF ?!?!
gan jau jaunā mufte nebija OM .
Offline
Sicram_
20. Aug 2015, 13:22 #13918

Kopš: 06. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar:

pārdevu.

[ Šo ziņu laboja Sicram_, 21 Aug 2015, 21:15:04 ]

Offline
Chubakla
20. Aug 2015, 13:39 #13919

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


20 Aug 2015, 12:52:11 Czars rakstīja:
Es kļūdos vai? - bet mufta taču griežas nonstopā, bet apgriezieni tai atkarīgi no dzineja temperatūras.


Jā, griežas, bet viņa kad motors uzsilst līz 80C pieķer pa cieto un griežas līzi RPM !
Offline
Araajz
20. Aug 2015, 13:44 #13920

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Tas putekļusūcējs ir tad, kad uzliek jaunu un tad kādu laiciņu - pēc tam viss ok
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo