Online
Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
Monro ar piedāvā m piekarei par pus cenu tik nezinu cik viņi labi kalpos
Nu sachs ir oem amji. | Offline | | |
Mahars | | Kopš: 16. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW530
| Tuvās un tālās gaismas stars uz vienas līnijas,tuvajiem vajadzeja būt zemāk.tas viss pēc tā kā pielodēju citu štekeri lukturu augstuma līmeņa devējam,trīs vadi tur bija(pie labā priekšējā riteņa) | Offline | | |
Mahars | | Kopš: 16. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW530
|
17 Aug 2015, 20:07:47 streetlife rakstīja:
Monro ar piedāvā m piekarei par pus cenu tik nezinu cik viņi labi kalpos
Nu sachs ir oem amji.sachs ir arī labi amji.
| Offline | | |
dzosua | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
| Priekšējo amju maiņa e39 | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10284
Braucu ar: rokām uz stūres
|
17 Aug 2015, 19:53:41 Maa rakstīja:
17 Aug 2015, 18:38:01 streetlife rakstīja:
16 Aug 2015, 13:08:31 kubs rakstīja:
kurš pēdējā laikā ir mainījis priekšējos amortizatorus m piekares 530d faceliftam ?
Kāda ir izvēle un cik naudas?
sveiks
ko es varu ieteikt, tad tie ir tikai un vienīgi sachs amortiņi m piekarei.
kapēc?
tapēc ka parastie amortiņi tev būs beigti pēc pus gada ar m atsperem.
te nu ir izvele. vai nu perc amortiņus pa 140 eur kas domati m atsperem, vai arī pērc amortiņus pa 95 un paņem šrotā parastās piekares atsperes.
Monro ar piedāvā m piekarei par pus cenu tik nezinu cik viņi labi kalpos
jap ... galvenais ir paņemt tieši m-piekares amjus.
pirms 100 gadiem, kad es mainīju, es nezināju, ka man ir m-piekare ((atsperes). Ieliku dzeltenos bilsteinus, kas paredzēti stock e39. Vienu salocīju pēc 100 km. Nomainīju pret vēl 1 tādu pašu. Otru salocīju pēc ilgāka laika un nomainīto arī salocīju kaut kad. Nospļāvos un ieliku monroe - tos, kas m-piekarei. Un viss kedā | Offline | | |
united | | Kopš: 03. Sep 2014
Ziņojumi: 72
Braucu ar: E39
| Vajag palīdzību. Lieta tāda, e39 2001, nejiet bc caur maģi, vispar nekas nekiet, uzspied pogu, nekas nenotiek. Uz stūres var spaidīt, patēriņus utt pastities var, vairāk neko, nevar pat dat un laiku uzlikt caur maģi, panelī stāv 2013 gads. Pieslēdzu pie kompja, no visiem blokiem kam būtu japarada kautko, iet tikai 2, pats radio, un vēl kkas. Ja nemaldies jabūt apmēram 15, bet iet tikai 2. Kur var tā padziļināti dzīt, lai pačeko visu ?! | Offline | | |
lawyer33 | | Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: BMW un SAAB
| Sveiki, bembisti! Esmu nolēmis iegādāt e39 530d Touring pēdējo gadu. Saistībā ar to jautājums šāds (diemžēl, lietojot meklētāju, sakarīgas atbildes uz tiem man neizdevās atrast):
Kā ir ar 530d AT? Cik tās ir problemātiskas? Šodien izbraucu ar šo - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/cbgbg.html Sporta režīmā likās ļoti ņipra. Parastajā - gausa uzsākšana, bet tas jau laikam normāli turbinētam dzinējam...? Nekādi sitieni netika novēroti, pārslēdzās arī līdzeni. Esmu zvērināts MT piekritējs, tādēļ pieredze ar AT ir minimāla... bet 530d MT piedāvājumā vispār praktiski nav...
P.S. Jau pieteicos "Pērk/Pārdod auto" sadaļā - tur ir arī kontakti, ja kādam ir kas sakarīgs piedāvājams... | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: S212
| Labvakar! Mēģināšu aprakstīt savu problēmu. Mašīna E39 530dM Touring, kas labu laiku vairāk stāvēja nekā brauca, beidzot sagaidija savu iespēju uz pilnvērtīgu dzīvi ar ikdienišķiem braucieniem. Bet pirms tam vajadzēja iziet tehnisko. Viss jau auto bija ok, izņemot vienu numura apgaismojuma lampiņu, kura nedega. Es, esot diezgan pedantisks, protams ielīdu tur un konstatēju, ka lampiņas tur nav, bet visi kontakti ir zaļi. Nopirku divas lampiņas, apmaksāju tehnisko, un turpat pie TA stacijas sāku mainīt tās lampiņas. Tā kā iekšā viss bija zaļš, kontakts raustijās un man nācās tur visu noskrubināt ar aizdedzes atslēgu (skrūvgriežņa man līdzi nebija un mašīnā, kā izrādās, arī). Nočakarējos kādas minūtes 5, līdz dabuju +/- normālu kontaktu. Nu, domāju, var doties uz TA. Bet kā izrādās akis vairs pagriezt starteri nevar.
Nostreļiju tur pat placī vadus poweristiem (starp citu sveiciens poweriem un paldies ) un piepīpēju no tds-a. Nu vajadzēja izskriet līkumu lai nedaudz uzlādēt aķi. Izbraucu pāri dienvidu tiltam un atpakaļ. Ievēroju, ka uz paneļa spīdēja dzeltens auto simbols ar bultiņām augšā/lejā. Stāvvietā, pirms braukt uz TA, noslāpēju mašīnu, tad piešķīlu atkal- simbols nodzisa. Izgāju tehnisko- viss bija ok, līdz vakarā sāku pētīt mašīnu. Nomainiju izdegušu stāvgaismu drošinātāju bagažniekā, kā arī čeindžerim bija izdedzis tas 3A drošinātājs (tā vietā ieliku 5A). Izņēmu maģa galvu (jo panelis īsais, bet galva garā), konstatēju, ka galva nav dzimtā, jo štekeris melns bet ligzda balta. Saliku visu atpakaļ un braucu mājās. Pa ceļam maģa galvai pazuda displeji (bet pogu apgaismojums dega) un nekā vairs nevarēja izdarīt- ne skaļumu uzgriezt, ne staciju pārslēgt. Tad maģis vispār atslēdzās. Tad pamaniju, ka arī kondicionieris nestrādā (indikātors pogai deg, bet aukstumu nepūš), un pagriezienu indikātori uz paneļa ari nedeg (bet paši pagriezienrādītāju arā strādā. Parakņājos bagažniekā drošinātāju blokā, izņēmu drošin. kurš bija izdedzis- nekas nemainijās. Ieslēdzu gaismu salonā un pēkšņi atdzīvojās radio. Tad atkal pazuda. Attaisiju drošinātājus bardačokā, pakratiju un viss pēkšņi atjēdzās- radio, pagriezieni uz paneļa un dzeltens auto simbols pazuda. Bet aķis atkal tukšs. Piepīpēju un devos garākā vakara braucienā, lai uzlādēt to aķi. Visu vakaru viss strādāja. Bet no rīta dzeltens auto simbols uz paneļa, klusi un tikai ārā mirgojoši pagriezieni, neslēdzas kondiška, un radio skan tā, kā es viņu atstāju tajā vakarā- diezgan klusu un tikai Star FM . Maģim deg tikai pogu apgaismojums un neko nevar regulēt arī no stūres pogām. Un tāda ir situācija- stabila, ne pārāk komfortabla un jau otro dienu. Vai kādam ir idejas kas pie vainas?
p.s. sorry par dauzburtu. Mēģināju maximāli precīzi aprakstīt to situāciju. Tikko esmu iepazinies ar e39, tāpēc vel ne visai tajā orientējos (ar maģa galvu domāju to lietu, no kuras maģis vadās). | Offline | | |
|
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| 3,0Da paneļi parādījās fuel inj.system. sanāca tā kā apli diezgan ātri iebrauca un ātri izbrauca kā rezultātā noslāpa un izmeta to kļūdu, startē tā tika degviela nav un viss vibrē. Salasijos par bākas lifta sūkņiem. Izravet sūkni un konstatēt kā solerkas nav? Bāka rada stabilus 15l. | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
19 Aug 2015, 23:08:09 dzuris rakstīja:
3,0Da paneļi parādījās fuel inj.system. sanāca tā kā apli diezgan ātri iebrauca un ātri izbrauca kā rezultātā noslāpa un izmeta to kļūdu, startē tā tika degviela nav un viss vibrē. Salasijos par bākas lifta sūkņiem. Izravet sūkni un konstatēt kā solerkas nav? Bāka rada stabilus 15l.
Brauc ar pilnu baku un aizmirsti par problemu. Bet taa sac skatities ar bakas labas puses sukni. | Offline | | |
dzosua | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
|
19 Aug 2015, 22:47:34 lawyer33 rakstīja:
Sveiki, bembisti! Esmu nolēmis iegādāt e39 530d Touring pēdējo gadu. Saistībā ar to jautājums šāds (diemžēl, lietojot meklētāju, sakarīgas atbildes uz tiem man neizdevās atrast):
Kā ir ar 530d AT? Cik tās ir problemātiskas? Šodien izbraucu ar šo - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/cbgbg.html Sporta režīmā likās ļoti ņipra. Parastajā - gausa uzsākšana, bet tas jau laikam normāli turbinētam dzinējam...? Nekādi sitieni netika novēroti, pārslēdzās arī līdzeni. Esmu zvērināts MT piekritējs, tādēļ pieredze ar AT ir minimāla... bet 530d MT piedāvājumā vispār praktiski nav...
P.S. Jau pieteicos "Pērk/Pārdod auto" sadaļā - tur ir arī kontakti, ja kādam ir kas sakarīgs piedāvājams...
KAd sev pirms gada meklēju e39, tad pie šiem pašiem tirgoņiem biju 2 noskatījis.
Aizbraucot, uz vietas, viens melns mpakots - priekšā gar ac ventilatoru bija mistiski vadi vilkti, bagažniekā samarez tunings, rezerves rata vietā ūdens, ekrāns bija ielikts, bet bez navi changera un bloka.
Otrs bija indivudual Sepia krāsā, tas puslīdz bija ok, bet kad ieraudzīju sūdīgi krāsotas durvis, kur gar malām spīdēja gruntene, tad uzreiz atmetos. + bija vēl kasjaki, bet vairs neatceros..
Pārdevēji latvieši. Anyway vismaz nesprauda batonus..
Par šo konkrēto, man izsktaš dīvaini - gaišais salons, bet brūnais koks. Parasti šie champagne saloni ir Individual.
Paņem VIN un nočeko aprīkojumu | Offline | | |
86 | | Kopš: 07. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3270
Braucu ar: Bilsteiniem
| Majas metajas 225/45 r17 komplekts ar labam ziemenem' ir jega meiginat vinas likt uz touringa vai tomer profils bus parak zems? | Offline | | |
Reinno | | Kopš: 04. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 892
Braucu ar: MB
| Ja diskus nav zel megini, ja ir met ss'a. Kads vag'ists nopirks. | Offline | | |
Chubakla | | Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
| Padalaties ar pierdzi
e39 M57D30
braucot un motoram uzsilstot līdz darba temperatūrai - slēdzas iekšā termomufta - kas būtiski samazina jaudu un sajūta, ka brauc ar putekļusūcēju.
Man bija aizdomas, ka tas ir kondiškas kondensātors, kas nelaiž garām "svaigo" gaisu, līz ar to muftas mehāniskā daļa kur gēls neddzesējas - tāpēc nelaiž vaļā, nomainīju kondensātoru - nekas nemainījās, vienīgi tagad, kad pabrauc tā ilgāk pa šoseju, tad atlaiž.
Pie testa NR7 - kad ieslēdzas mufta rāda 80C (laikam termostati abi jamaina, jo ziemā nesila labi)
Tāv isiem slēdzas iekšā vasarā, pa pilsētu braukājot, vai meklēt vainu dzesēšanas sistēmā.
Biju arī nomainījis pašu termomuftu - jauns slēdzās pat ātrāk iekšā - uzliku atpakaļ veco.
WTF ?!?! | Offline | | |
Czars | | Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| Es kļūdos vai? - bet mufta taču griežas nonstopā, bet apgriezieni tai atkarīgi no dzineja temperatūras. | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
20 Aug 2015, 02:09:13 AB1304 rakstīja:
19 Aug 2015, 23:08:09 dzuris rakstīja:
3,0Da paneļi parādījās fuel inj.system. sanāca tā kā apli diezgan ātri iebrauca un ātri izbrauca kā rezultātā noslāpa un izmeta to kļūdu, startē tā tika degviela nav un viss vibrē. Salasijos par bākas lifta sūkņiem. Izravet sūkni un konstatēt kā solerkas nav? Bāka rada stabilus 15l.
Tieši šitā pati problēma ir uz 2.5d. Nelaižu zemāk par 20 litriem +/-. Nobraukt var 600km mierīgi. To distanci nobraucu un pildos. Kad būs laiks, tad skatīšos kas par nah tur notiek, lai var novālēt visus 800.
Tā pati problēma, viss novērsts un viss gerai. | Offline | | |
|
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
|
20 Aug 2015, 10:33:47 Chubakla rakstīja:
Padalaties ar pierdzi
e39 M57D30
braucot un motoram uzsilstot līdz darba temperatūrai - slēdzas iekšā termomufta - kas būtiski samazina jaudu un sajūta, ka brauc ar putekļusūcēju.
Man bija aizdomas, ka tas ir kondiškas kondensātors, kas nelaiž garām "svaigo" gaisu, līz ar to muftas mehāniskā daļa kur gēls neddzesējas - tāpēc nelaiž vaļā, nomainīju kondensātoru - nekas nemainījās, vienīgi tagad, kad pabrauc tā ilgāk pa šoseju, tad atlaiž.
Pie testa NR7 - kad ieslēdzas mufta rāda 80C (laikam termostati abi jamaina, jo ziemā nesila labi)
Tāv isiem slēdzas iekšā vasarā, pa pilsētu braukājot, vai meklēt vainu dzesēšanas sistēmā.
Biju arī nomainījis pašu termomuftu - jauns slēdzās pat ātrāk iekšā - uzliku atpakaļ veco.
WTF ?!?!
gan jau jaunā mufte nebija OM . | Offline | | |
Sicram_ | | Kopš: 06. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
| pārdevu. [ Šo ziņu laboja Sicram_, 21 Aug 2015, 21:15:04 ] | Offline | | |
Chubakla | | Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
|
20 Aug 2015, 12:52:11 Czars rakstīja:
Es kļūdos vai? - bet mufta taču griežas nonstopā, bet apgriezieni tai atkarīgi no dzineja temperatūras.
Jā, griežas, bet viņa kad motors uzsilst līz 80C pieķer pa cieto un griežas līzi RPM ! | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Tas putekļusūcējs ir tad, kad uzliek jaunu un tad kādu laiciņu - pēc tam viss ok | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|